quote:Waterworld
Op vrijdag 2 mei 2003 13:05 schreef patty het volgende:
Austin Powers 3, topfilm
I'm a sucker for Tarantino!
Dude, Where's My Car?
George of the Jungle
Josie & The Pussycats
Bean
Demolition Man
Virtuosity
The Last Boyscout
Had er niks van verwacht viel toch mee
[Dit bericht is gewijzigd door Chewie op 02-05-2003 13:11]
Ik vond Flodder echt top hoor!
quote:was dat een kutfilm dan?
Op vrijdag 2 mei 2003 13:07 schreef WefDiNaini het volgende:
From dusk till dawn!!!I'm a sucker for Tarantino!
quote:Nee ik vind het dus een topfilm, maar de algemenen opinie is toch wel dattie geflopt is, hoe dat kan snap ik ook niet
Op vrijdag 2 mei 2003 13:08 schreef MikeyMo het volgende:
Showgirls, zo kut was die niet
quote:Nou, de film flopte totaal en in het vorige topic Welke topfilm vond jij een kutfilm? werd ie compleet afgemaakt!
Op vrijdag 2 mei 2003 13:09 schreef Soep v/d Dag het volgende:[..]
was dat een kutfilm dan?
quote:Die film is niet geflopt hoor.
Op vrijdag 2 mei 2003 13:10 schreef WefDiNaini het volgende:[..]
Nou, de film flopte totaal en in het vorige topic Welke topfilm vond jij een kutfilm? werd ie compleet afgemaakt!
quote:Ik mis de connectie met het woord 'kutfilm' in de titel van dit topic.
Op vrijdag 2 mei 2003 13:08 schreef Gorro het volgende:
Josie & The Pussycats
quote:Vooral in het Nederlands gesproken is het een topfilm
Mijn "guilty pleasures"Dude, Where's My Car?
George of the Jungle
Josie & The Pussycats
Bean
Demolition Man
Virtuosity
The Last Boyscout
quote:Apies praten apies na.... Amerikanen houden en niet van tieten en niet van buitenlanders die in hun land films maken die kritiek leveren opd e Amerikaanse maatschappij.
Op vrijdag 2 mei 2003 13:10 schreef Whatashockr het volgende:[..]
Nee ik vind het dus een topfilm, maar de algemenen opinie is toch wel dattie geflopt is, hoe dat kan snap ik ook niet
Dus: afgezeken in Amerika, en welke europese recensist kan nog een goede recensie schrijven als een film voor iets van 10 razzies is genomineerd?
Maar stiekem vonden een heleboel mensen dit een leuke film
En ik vond Love and a "45 geweldig ..niet echt allom gewaardeerd.
quote:Nou George Clooney's carriere heeft het niet echt geholpen hoor!
Op vrijdag 2 mei 2003 13:11 schreef Mike het volgende:[..]
Die film is niet geflopt hoor.
En op Imbd krijgt ie maar een 6.6
[Dit bericht is gewijzigd door WefDiNaini op 02-05-2003 13:15]
quote:Het cijfer op IMDb is niet egt denderend, een 5.5, dus er zullen genoeg mensen zijn die hem helemaal kut vinden. Ik vind hem geweldig iig
Op vrijdag 2 mei 2003 13:12 schreef dwerg het volgende:[..]
Ik mis de connectie met het woord 'kutfilm' in de titel van dit topic.
quote:Volgens mij heeft het z'n carrière wel geholpen...en ook financieel was het een succes...met een klein budget heeft de film vele malen terugverdiend dan waar 'ie voor gemaakt was.
Op vrijdag 2 mei 2003 13:13 schreef WefDiNaini het volgende:[..]
Nou George Clooney's carriere heeft het niet echt geholpen hoor!
Ik vindt het zelf een echte cult-film, net zoals resorvoir dogs is... Maar in de bioscoop liep ie niet zo hard...En op Imbd krijgt ie maar een 6.6
Daarnaast natuurlijk een levendig videotheekbestaan.
Film die mij 100% mee viel is 'Bubble Boy', had er nog nooit van gehoord, maar met een joint op was hij m.i. errug komisch..
quote:Wat had je van tevoren wel niet genuttigd?!?
Dude, Where's My Car?
Verder inderdaad From Dusk Till Dawn. In mijn omgeving wordt Meet The Parents ook niet erg gewaardeerd, maar dat vond ik voor de verandering eens een keer een leuke semi-romantische hollywoodkomedie.
Ik kan me ook voorstellen dat er veel mensen zijn die Ravenous een ontzettend slechte film vinden, maar die vond ik dus ook helemaal geweldig.
Verder kan ik zo uit mijn blote hoofd weinig titels noemen.
quote:Idd!
Op vrijdag 2 mei 2003 13:10 schreef Mens-zoveel het volgende:
last action hero
Echt zo'n film die te pas en te onpas de grond in wordt geboord, maar eigenlijk zeer onderhoudend is. En verdomd -Schwarzenegger is lollig!
quote:Vooral de cliché horrorfilms!
Op vrijdag 2 mei 2003 13:33 schreef Dezz het volgende:
Ik vind alle films die in de gids 2 sterren krijgen leuk
quote:Waterworld was gewoon een fijne film. Nooit begrepen dat dat als fiasco werd aangemerkt.
Op vrijdag 2 mei 2003 13:10 schreef Cheiron het volgende:
Waterworld kon ik wel waarderen eigenlijk.
quote:idd
Op vrijdag 2 mei 2003 13:21 schreef Poogie het volgende:
the tuxedo vond ik behoorlijk goed, ook al dachten de meeste daar anders over...
en nog zo'n italiaanse film met die gast die nu ook Pinokio speeld in Pinokio the movie oid Ben ff naam vergeten, maar die hadde we met school gekeke en bijna niemand vond m leuk, behalve ik
(zo'n 2e wereldoorlog film)
quote:Dat is La Vita e Bella, en dat is egt geen kutfilm
Op vrijdag 2 mei 2003 13:49 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
idd
![]()
en nog zo'n italiaanse film met die gast die nu ook Pinokio speeld in Pinokio the movie oid
Ben ff naam vergeten, maar die hadde we met school gekeke en bijna niemand vond m leuk, behalve ik
(zo'n 2e wereldoorlog film)
quote:En daarom bestaat dit topic!
Op vrijdag 2 mei 2003 14:04 schreef Gorro het volgende:[..]
Dat is La Vita e Bella, en dat is egt geen kutfilm
Staat 58 op IMDb.
quote:She's all that?
Op vrijdag 2 mei 2003 13:47 schreef ChrisJX het volgende:
Zo'm Highschool film met Freddie Prinze Jr. waarin het suffetje van de school wordt omgetoverd in een of ander stuk.
Iets met she in de titel, geloof ik. Was echt leuk
quote:Daarover valt te discussieren
Op vrijdag 2 mei 2003 14:04 schreef Gorro het volgende:
Dat is La Vita e Bella, en dat is egt geen kutfilm
quote:En dat zegt al helemaal niets.
Staat 58 op IMDb.
[Dit bericht is gewijzigd door pazuzu op 02-05-2003 14:24]
quote:Ja, bij jou is het helemaal erg.
Op vrijdag 2 mei 2003 14:13 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Wat dacht je van mij?
.
quote:Mag ik vragen wat er zo cult is aan Reservoir Dogs? De halve wereld loopt met die film weg.
Op vrijdag 2 mei 2003 13:13 schreef WefDiNaini het volgende:
Ik vindt het zelf een echte cult-film, net zoals resorvoir dogs is...
quote:Dat zegt dat het over het algemeen gezien als een goede film wordt beschouwd, door mensen die de film gezien hebben. Verder heeft deze film een indrukwekkende prijzenkast met onder andere Oscars en de Grand Jury Prize van Cannes.
Op vrijdag 2 mei 2003 14:20 schreef pazuzu het volgende:[..]
Daarover valt te discussieren
[..]
En dat zegt al helemaal niets.
Het kan zijn dat je er niets aan vond, waarschijnlijk omdat het je genre niet is. Maar ik ben van mening dat je niet kunt zeggen dat het een slechte film is.
Ach, het is nu wel duidelijk voor wat voor soort kutfilms ik een zwak heb!
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 14:23 schreef jwiegant het volgende:
Moulin Rouge
quote:Goh, als ik tegenwoordig de gemiddelde mening mag geloven zou je neit zeggen dat dat ooit geweest is...
Op vrijdag 2 mei 2003 15:19 schreef Juweel het volgende:
Ook inderdaad From Dusk Till Dawn, kritieken waren slecht kna ik me nog herinneren, maar ik vond het een van de beste films die ik ooit had gezien
jaja ik weet het
En een Police Academy'tje op z'n tijd gaat er ook wel in
quote:dat viel me in dit topic ook al op ja
Op vrijdag 2 mei 2003 15:24 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Goh, als ik tegenwoordig de gemiddelde mening mag geloven zou je neit zeggen dat dat ooit geweest is...
quote:Nee, integendeel zelfs...
Op vrijdag 2 mei 2003 15:33 schreef Ken_Adams het volgende:
Fightclub.erg stoere film. Ben helaas wel de enige die dat vind
Fight Club staat zelfs in de imdb top 250. Dan waarderen wel meer mensen hem
quote:Welnee man, bijna iedereen die ook maar iets van films afweet, is lyrisch over Fight Club.
quote:
quote:Aarrghh ik word zo ziek van die imdb top bullshit.. (al is fight club wel extreem goed daar niet van) als 10 mongolen costa heel erg goed vonden en hem een 10 geven dan schiet ie ook omhoog als 100000 mensen dan doen staat die film ook in de top 250 then what?? is het dan ineens een goede film?
Op vrijdag 2 mei 2003 15:37 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Nee, integendeel zelfs...
Fight Club staat zelfs in de imdb top 250. Dan waarderen wel meer mensen hem
quote:Nee, dan wordt het als een goede film beschouwd.
Op vrijdag 2 mei 2003 15:46 schreef AntiChrist het volgende:
Aarrghh ik word zo ziek van die imdb top bullshit.. (al is fight club wel extreem goed daar niet van) als 10 mongolen costa heel erg goed vonden en hem een 10 geven dan schiet ie ook omhoog als 100000 mensen dan doen staat die film ook in de top 250 then what?? is het dan ineens een goede film?
quote:Als 10 mensen hem een 10 geven komt hij nog niet in de top 250 hoor. Ze gaan namelijk ook uit van het aantal mensen dat stemmen (en wat voor stemmers dat zijn). Dat jij het er niet mee eens bent is iets anders
Op vrijdag 2 mei 2003 15:46 schreef AntiChrist het volgende:[..]
Aarrghh ik word zo ziek van die imdb top bullshit.. (al is fight club wel extreem goed daar niet van) als 10 mongolen costa heel erg goed vonden en hem een 10 geven dan schiet ie ook omhoog als 100000 mensen dan doen staat die film ook in de top 250 then what?? is het dan ineens een goede film?
* Rickman_ zingt: "Daddy would you like some sausage? Daddy would you like some saus-a-ges?"
quote:Lezen is ook moeilijk he?
Op vrijdag 2 mei 2003 15:49 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Als 10 mensen hem een 10 geven komt hij nog niet in de top 250 hoor. Ze gaan namelijk ook uit van het aantal mensen dat stemmen (en wat voor stemmers dat zijn). Dat jij het er niet mee eens bent is iets anders
.
quote:Dan moet je maar wat duidelijk typen zeg, of normale zinnen maken
Op vrijdag 2 mei 2003 15:54 schreef AntiChrist het volgende:[..]
Lezen is ook moeilijk he?
als 10 mensen hem een 10 geven gaat het gemiddelde omhoog als 100000 mensen hem een 10 geven kan ie ook in de top 250 komen dat schreef ik
quote:Ik zeg ook niet dat het een slechte lijst is (al staan er af en toe titels tussen dat ik denk
Op vrijdag 2 mei 2003 15:57 schreef MikeyMo het volgende:
Die imdb top 250 is anders een redelij onafhankelijke lijst. Geen lijs samengesteld door filmmakers e.d. anders hadden er denk veel meer vage arthousefilms in gestaan
[Dit bericht is gewijzigd door AntiChrist op 02-05-2003 16:02]
quote:Tell it like it is, BlaatschaaP!
Op vrijdag 2 mei 2003 15:58 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Dan moet je maar wat duidelijk typen zeg, of normale zinnen maken
.
On topic: Bio-Dome. !
quote:Ja maar dat is nu juist het principe achter de IMDb. Als 10000 mensen hem een 10 geven, dan doen ze dat heus wel omdat ze het echt een goede film vinden.
Op vrijdag 2 mei 2003 15:54 schreef AntiChrist het volgende:
Lezen is ook moeilijk he?als 10 mensen hem een 10 geven gaat het gemiddelde omhoog als 100000 mensen hem een 10 geven kan ie ook in de top 250 komen dat schreef ik
Clash of the Titans met prachtige (maar dan ook écht PRACHTIGE) stop-motion (let wel: prachtig, niet realistisch) in de hoofdrol, kan ik blijven kijken.
The Punisher was een prima poging om de gelijknamige strip te verfilmen. Dolph Lundgren was een behoorlijke Frank Castle en Jeroen Krabbé's badguys zijn altijd wel solide. Ik heb gewoon een zwak voor stripverfilmingen.
quote:na 1 keer snap ik wel wat je bedoelt hoor....., ik maak er geen worden meer aan vuil want de imdb top 250 is mij te heilig hier.
Op vrijdag 2 mei 2003 16:16 schreef Frollo het volgende:[..]
Ja maar dat is nu juist het principe achter de IMDb. Als 10000 mensen hem een 10 geven, dan doen ze dat heus wel omdat ze het echt een goede film vinden.
En DUS mag je dan rustig zeggen dat die film als goed wordt beschouwd door een groot publiek.
quote:The Punisher, hele leuke film. Hij krijgt een 4.5 op IMDb.
Op vrijdag 2 mei 2003 16:29 schreef Karboenkeltje het volgende:The Punisher was een prima poging om de gelijknamige strip te verfilmen. Dolph Lundgren was een behoorlijke Frank Castle en Jeroen Krabbé's badguys zijn altijd wel solide. Ik heb gewoon een zwak voor stripverfilmingen.
quote:Ben bang dat je gelijk hebt.
Op vrijdag 2 mei 2003 15:42 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Je moet gewoon slimmere vrienden zoeken!
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 16:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
The Punisher was een prima poging om de gelijknamige strip te verfilmen. Dolph Lundgren was een behoorlijke Frank Castle en Jeroen Krabbé's badguys zijn altijd wel solide. Ik heb gewoon een zwak voor stripverfilmingen.
quote:op www.aintitcoolnews.com stond een foto van de nieuwe punisher. dat lijkt echt nergens op!!
Op vrijdag 2 mei 2003 17:49 schreef victorinox het volgende:[..]
The Punisher, hele leuke film. Hij krijgt een 4.5 op IMDb.
Deze!!
een schlemiel mannetje, Punisher hoort een Beefcake te wezen!!!
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 19:45 schreef AntiChrist het volgende:[..]
op www.aintitcoolnews.com stond een foto van de nieuwe punisher. dat lijkt echt nergens op!!
Deze!!
[afbeelding]een schlemiel mannetje, Punisher hoort een Beefcake te wezen!!!
quote:me 2
Op vrijdag 2 mei 2003 19:49 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Ik wil Dolph Lundgren terug!
quote:idd; een van de beste films van de laatste tijd
Op vrijdag 2 mei 2003 19:57 schreef Lexie het volgende:
Resident Evil was top!
Ben er de enige in geloof ik
Terwijl ik toch echt een SK fan ben...
[edit]
Leest nu pas de topic titel
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door MidnightMotion op 02-05-2003 20:01]
quote:BAH!
Op vrijdag 2 mei 2003 19:49 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Ik wil Dolph Lundgren terug!
Thomas Jane will ROCK! as The Punisher! ( I hope...)
Ik vind het plaatje er wel cool uitzien! (tja ben op dit moment wel een beetje Marvel Movie geil natuurlijk na het zien van X-Men 2....)
quote:laatste 10 minuten? laatste 30 minuten zul je bedoelen
Op vrijdag 2 mei 2003 20:00 schreef marsterretje het volgende:
Met uitzondering van de laatste 10 minuten vond ik A.I. een prima film waarin een aantal thema's als de onvoorwaardelijkheid van liefde en de kunstmatigheid van emotionele relaties aardig werden getoond.Ben er de enige in geloof ik
quote:is echt een superfilm, ken ook bijna niemand die t niet een goeie film vindt..
Op vrijdag 2 mei 2003 20:00 schreef MidnightMotion het volgende:
Ik vond The Shawshank Redemption trouwens behoorlijk tegenvallen...Terwijl ik toch echt een SK fan ben...
vond minority report wel errug tegen vallen
quote:Duurde dat aliën stuk zo lang?? Ja, dat hadden ze er echt uit moeten laten, totaal overbodig!
Op vrijdag 2 mei 2003 20:02 schreef DJ.KRIZZ het volgende:[..]
laatste 10 minuten? laatste 30 minuten zul je bedoelen
quote:Ik vond hem eigenlijk ook wel leuk
Op vrijdag 2 mei 2003 20:00 schreef marsterretje het volgende:
Met uitzondering van de laatste 10 minuten vond ik A.I. een prima film waarin een aantal thema's als de onvoorwaardelijkheid van liefde en de kunstmatigheid van emotionele relaties aardig werden getoond.Ben er de enige in geloof ik
quote:The Punisher (de oude en nieuwe film)
Op vrijdag 2 mei 2003 20:01 schreef Ash het volgende:[..]
BAH!
Thomas Jane will ROCK! as The Punisher! ( I hope...)
Ik vind het plaatje er wel cool uitzien! (tja ben op dit moment wel een beetje Marvel Movie geil natuurlijk na het zien van X-Men 2....)
leef je uit zou'k zeggen
quote:Ik ken niemand die hem slecht vind .. dus juist andersom
Ik dacht dat deze film alleen maar mooie effecten en geen verhaal zou zijn, maar dat viel 100% mee. Er zaten best wel heftige dingen in en goeie verhaal ideeen.
Ik ben vrij kritisch met films, vooral als het verhaal niet klopt, maar deze film heb ik met plezier gekeken.
quote:Dat was wel goed imho. Dat was om te laten zien hoe hij en de rest van de robots door evolueerde en de mensen overleefde. Ook was het zo die nieuwe robots niet zoals de mensheid de robots haatte maar ze juist vereerde.
Op vrijdag 2 mei 2003 20:10 schreef marsterretje het volgende:
Duurde dat aliën stuk zo lang?? Ja, dat hadden ze er echt uit moeten laten, totaal overbodig!
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 20:01 schreef xman het volgende:
[afbeelding]Zo slecht wassie niet!
Zo, dat waren wel weer genoeg bekentenissen voor vandaag.
Ik vind first blood en rocky 4 met sly stallone vrij goed... (zoiets.?)
just love that movie!!!!!!!!!
quote:Dat veel mensen iets mooi, goed of leuk vinden hoeft nog niet te betekenen dat dat ook zo is. Voor mij betekent dat vaak alleen dat er op de juiste sneltoetsen wordt gedrukt. De Macarena heeft ook talloze weken op één gestaan...
Op vrijdag 2 mei 2003 14:25 schreef Gorro het volgende:
Dat zegt dat het over het algemeen gezien als een goede film wordt beschouwd, door mensen die de film gezien hebben.
Je kunt er vergif op innemen dat het grootste gedeelte van de imdb-stemmers is grootgebracht op een hollywood-dieet. Het is publiek wat gewend is om gemanipuleerd te worden. Niet voor niets is sentimentele drek als The Green Mile zo populair. Omdat la vita e bella mensen laat huilen, denken ze meteen dat ze een Belangrijke Film over de holocaust hebben gezien, terwijl het dat natuurlijk verre van is. Wat het wel is, is een sentimentele rom-com overgoten met een slapstick-sausje, die de grootste tragedie van de laatste eeuw op een walgelijke en volslagen onrealistische manier gebruikt om fijn vele dollars te laten opbrengen.
quote:De Oscars zijn al sinds mensenheugenis gebaseerd op politiek. Als we de Academy moeten geloven is Kevin Costner een betere regisseur als Martin Scorsese, en geeft Dustin Hoffman een geweldige acteerprestatie als 'ie met een raar stemmetje praat een een beetje hinkt (rare stemmetjes doen het overigens goed bij de Academy, vraag maar aan Meryl Streep of Tom Hanks...).
Verder heeft deze film een indrukwekkende prijzenkast met onder andere Oscars en de Grand Jury Prize van Cannes.
quote:Ik vond er niets aan omdat ik het een slechte film met een heel naar nasmaakje vond, dat heeft verder niets met genre-voorkeuren te maken. The Pianist vond ik één van de beste films van afgelopen jaar.
Het kan zijn dat je er niets aan vond, waarschijnlijk omdat het je genre niet is.
quote:En toch doe ik dat.
Maar ik ben van mening dat je niet kunt zeggen dat het een slechte film is.
quote:In de IMDB top 250 staan anders talloze films die nog van voor 1960 zijn, van niet amerikaanse bodem zijn e.d.
Op zaterdag 3 mei 2003 20:38 schreef pazuzu het volgende:
...
Je kunt er vergif op innemen dat het grootste gedeelte van de imdb-stemmers is grootgebracht op een hollywood-dieet. Het is publiek wat gewend is om gemanipuleerd te worden. Niet voor niets is sentimentele drek als The Green Mile zo populair. Omdat la vita e bella mensen laat huilen, denken ze meteen dat ze een Belangrijke Film over de holocaust hebben gezien, terwijl het dat natuurlijk verre van is. Wat het wel is, is een sentimentele rom-com overgoten met een slapstick-sausje, die de grootste tragedie van de laatste eeuw op een walgelijke en volslagen onrealistische manier gebruikt om fijn vele dollars te laten opbrengen.
...
Als je ook oplet dan komt een films als Star Wars 2 snel nadat hij uit is ind e imdb top 250 omdat al die fanboys hem een 10 geven, enkel om er snel weer uit te verdwijnen als de grote massa zijn stem heeft gegeven...
Het gaat er best wel eerlijk aan toen en geeft enigzins goed weer wat men algemeen wereldwijd als goede films beschouwd.
quote:Volgens mij was die unaniem geprezen of niet soms... op imdb krijgt hij anders een 7.3, wat zeker niets slecht is voor een 'horrorfilm'
Op zondag 4 mei 2003 09:22 schreef theunknown het volgende:
Evil death III - The army of darkness geweldige film gewoon
quote:Ja, maar als je ff eerlijk bent hij is gewoon slecht, maar ik vind hem zeker wel boeiend om naar te kijken.. Als jij dat trouwens een horror noemt dan spoor je niet
Op zondag 4 mei 2003 09:49 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Volgens mij was die unaniem geprezen of niet soms... op imdb krijgt hij anders een 7.3, wat zeker niets slecht is voor een 'horrorfilm'
quote:Heilige Neukende Nijlpaarden in de Ganges!!! Wauw, die sub-titel heb ik nog nooit gezien!!! Is there a limit to revenge? Ik wil die poster!
Op vrijdag 2 mei 2003 17:49 schreef victorinox het volgende:[..]
The Punisher, hele leuke film. Hij krijgt een 4.5 op IMDb.
Overigens: Die blonde advocaat (ik zie dat hoofd en denk automatisch aan John Grisham verfilmingen, ik weet niet waarom) kan de pleuris krijgen. Dolph
voor eeuwig!
Over Dolph gesproken én weer on-topic, Johnny Mnemonic werd ook aardig gered door meneer Lundgren. Verder bleef het een enorme matige film (ik heb een Keanu Reeves allergie die langzaam maar erger wordt) maar dat stukje dat de goeien in een busje rijden en dat Dolph er voor staat met de tekst "Halt sinners!" en vervolgens platgereden wordt is héél okay.
Dolph Lundgren als religieuze freak-moordenaar, er lopen toch briljante casting mensen rond.
[Dit bericht is gewijzigd door Karboenkeltje op 04-05-2003 11:59]
Kung Pow: enter the fist
George of the Jungle
From dusk till dawn 1, 2 en 3
Way of the Gun
Starship Troopers (heerlijk dat super overdreven amerikaanse propaganda)
Hackers met Angelina Jolie (vaaaaak gezien)
Mars Attacks
Natural Born Killers
Austin Powers
Gone in 60 Seconds (de originele)
Akira (plus andere manga)
Fear and Loathing in Las Vegas
Pulp Fiction (fan? lees dit)
Bad Taste (plus andere Wingnut Films)
quote:dat zijn toch geen kutfilms
Op zondag 4 mei 2003 17:54 schreef dfr0st het volgende:
Even het topic doorlopen:
From dusk till dawn 1Starship Troopers (heerlijk dat super overdreven amerikaanse propaganda)
Natural Born Killers
Akira (plus andere manga)
Pulp Fiction (fan? lees dit)
Bad Taste (plus andere Wingnut Films)
quote:meeste mensen snappen ze niet ---> dus kut
Op zondag 4 mei 2003 21:22 schreef spacemangraig het volgende:
dat zijn toch geen kutfilmsvooral Pulp Fiction niet.
quote:Dat is geen kutfilm, dat is CULT.
Op zondag 4 mei 2003 21:34 schreef Aernout het volgende:
- Highlander I
TOPPER al is hij niet bekend!!!!!! sommige zullen m ook wel kut vinden maar hij is geweldig!!!!!
En dan te bedenken dat ik hem onwillig begon te kijken omdat een ex hem wou zien
The Majestic.. Maar The Shawshank Redemption (ook van Darabont) werd aanvankelijk ook niet op waarde geschat, dus dit kan nog goed komen.
Last action hero vond ik ook wel grappig trouwens, leuke persiflage op actiefilms, niks mis mee!
Natural Born Killers (!!!!!!!)
Fightclub
The Faculty
Coyote Ugly
Verder nomineer ik zelf met veel plezier:
Dirty Rotten Scoundrels;
Futuresport
Siberia
quote:Nogmaals, Natural Born Killers en Fight Club zijn nooit bestempeld als 'kutfilms'. Misschien hoor je er wat minder over omdat het Hollywoodgehalte ietsje lager is dan bijv. James Bond
Op maandag 5 mei 2003 05:18 schreef LBDH het volgende:
Ben het in elk geval eens met de volgende reeds genoemde films:
(verder vind ik nog wel meer genoemde films goed, maar deze zijn in elk geval of - door velen - als slecht bestempeld, of gewoon niet populair.Natural Born Killers (!!!!!!!)
Fightclub
The Faculty
Coyote Ugly
Verder nomineer ik zelf met veel plezier:Dirty Rotten Scoundrels;
Futuresport
Siberia
Eigenlijk iedereen die deze films gezien heeft vind het een goeie film. (met IR uitgezonderd natuurlijk)
quote:Mwoah, NBK is algemeen lauw ontvangen, Fight Club werd daarentegen aan alle kanten geprezen alshoewel ik kan begrijpen dat mensen het een 'kutfilm' bestempelen; ik ging hem ook kijken met het idee dat het slechts een film was over een ondergrondse vechtclub... als later blijkt dat de hele film een verhaal is over schizofrenie dan kan ik me voorstellen dat sommige hun aandacht halverwege zijn verloren...
Op maandag 5 mei 2003 08:51 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Nogmaals, Natural Born Killers en Fight Club zijn nooit bestempeld als 'kutfilms'. Misschien hoor je er wat minder over omdat het Hollywoodgehalte ietsje lager is dan bijv. James Bond
.
Eigenlijk iedereen die deze films gezien heeft vind het een goeie film. (met IR uitgezonderd natuurlijk)
quote:Ik zie dan ook totaal niet in welk nut die twist heeft
Op maandag 5 mei 2003 09:15 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Mwoah, NBK is algemeen lauw ontvangen, Fight Club werd daarentegen aan alle kanten geprezen alshoewel ik kan begrijpen dat mensen het een 'kutfilm' bestempelen; ik ging hem ook kijken met het idee dat het slechts een film was over een ondergrondse vechtclub... als later blijkt dat de hele film een verhaal is over schizofrenie dan kan ik me voorstellen dat sommige hun aandacht halverwege zijn verloren...
Hoewel ik de fightclub zeker geen kutfilm vind (teveel amusante passages) vind ik hem wel erg overgewaardeerd.
Naar de klote - ook een gewoon leuke film, deze keer met de Party Animals, ook niks mis mee.
Barb Wire - men zegt dat het script gejat is van Casablanca. Die film heb ik nog nooit gezien, dus voor mij heeft Barb Wire een goed plot. Leuke pakjes van Pamela ook
quote:JAA die film heb ik van de week gezien en vond hem zekere wel ok. De mensen die hem hebben afgekraakt hebben gewoon nog nooit geestverruimende middelen genomen en vinden het daarom zo raar.
Op maandag 5 mei 2003 05:18 schreef LBDH het volgende:Verder nomineer ik zelf met veel plezier:
quote:
Op maandag 5 mei 2003 14:23 schreef tsuihark het volgende:
Costa! - lekker vrolijke blaat, Georgina Verbaan erin, niks mis mee!
Naar de klote - ook een gewoon leuke film, deze keer met de Party Animals, ook niks mis mee.
Barb Wire - men zegt dat het script gejat is van Casablanca. Die film heb ik nog nooit gezien, dus voor mij heeft Barb Wire een goed plot. Leuke pakjes van Pamela ook
quote:Ik was dus erg on topic zo te zien
Op maandag 5 mei 2003 15:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
En "Predator" is nog steeds Arnie's beste!
quote:mwah.. dit is ook geen echte kutfilm.
Op dinsdag 6 mei 2003 20:01 schreef ButcherBird het volgende:
En "Predator" is nog steeds Arnie's beste!
Death Wish deel 1 t/m 5
Hilarische geluidseffecten en het doorleefde gezicht van de al decennia bejaarde zijnde Charles Bronson maken deze films best goed.
Guesthouse Paradiso
Deze film is gewoon ongelovelijk grappig. Lekker flauwe grove Engelse humor in de stijl van Rembo & Rembo.
Lek
Gewoon een hele goede en spannende Nederlandse film.
Die film is zo slecht en zo cliche dat ik me ontzettend heb zitten vermaken
quote:predator is gewoon een coole film.....niet veel mensen die dat een kutfilm noemen?
Op donderdag 8 mei 2003 20:32 schreef Chrissieboy het volgende:
Predator met Arnold Schwarzenegger
Candyman
Child's Play 1 t/m 3
Cube
Exit Wounds
Friday The 13th part VI - Jason Lives
Gremlins 2 (afgezeken door de critici joh!)
Guest House Paradiso
Halloween II, IV
Hard target
Hellraiser 1 t/m 5
Hollow Man
Jay & Silent Bob strike back
Mallrats
Natural Born Killers
Nightmare on Elmstreet 2 t/m 5
Predator 2
RoboCop 2 en 3
Spawn
Star wars Ep 1 & 2
The Stepfather
Time cop
Under Siege
quote:die staat zelfs in de IMDB top 250 en die heeft meerdere prijzen gewonnen... niet echte en kutfilm volgens critici en publiek dan...
Op donderdag 8 mei 2003 21:31 schreef Auticia het volgende:
Clercks!!!geweldige film!
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 21:31 schreef Auticia het volgende:
Clercks!!!geweldige film!
Het is clerks btw Zonder C...
Bekijk ook eens : mallrats / chasing amy / dogma / jay & silentbob strike back / vulgar en binnenkort jersey girl
ik hoor er niemand over eigelijk. Maar ik vind het 1 van de beste films die ik heb
quote:hij begon goed, maar dan komt er in ene een een of ander gedrocht in beeld en was de spanning nergens meer te vinden
Op zondag 11 mei 2003 18:40 schreef Ash het volgende:
Nou schijnbaar vind iedereen Jeepers Creepers een kutfilm,
maar ik vind hem een TOPfilm!
(oke top is misschien een beetje overdreven, maar ik vind hem lang niet zo slecht als iedereen hem vindt)
quote:En zelfs het gedeelte met het gedrocht vond ik nog leuk!
Op zondag 11 mei 2003 19:39 schreef MikeyMo het volgende:[..]
hij begon goed, maar dan komt er in ene een een of ander gedrocht in beeld en was de spanning nergens meer te vinden
quote:Zeker weinig films gezien
Op zondag 11 mei 2003 20:12 schreef Ash het volgende:[..]
En zelfs het gedeelte met het gedrocht vond ik nog leuk!
quote:Ik eigenlijk ook
Op zondag 11 mei 2003 20:12 schreef Ash het volgende:[..]
En zelfs het gedeelte met het gedrocht vond ik nog leuk!
Nog ouder (en zoek ik ook! ) : "T.R. Baskin" ('71) ook bekend als "Date With A Lonely Girl".
Met Candice Bergen, James Caan, e.a.
Kreeg twee sterren of zo..
Maar ik vond 'em geweldig!!
quote:Tsja, de films op zich zijn best vermakelijk, maar ik vind Adam Sandler zelf zo verschikkelijk irritant. In Little Nicky begon z'n stem me echt op de zenuwen te werken
Op maandag 12 mei 2003 03:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zo'n beetje alle Adam Sandler-films..
Hoewel dat eigenlijk een topfilm is, die ik een topfilm vind. Sommigen vinden het niks, maar zij sporen dan ook niet.
je moet er in de stemming voor zijn.....
Misschien wel één van de flauwste aftreksels op al die Hong Kong Martial Arts films, maar ik vond em gewoon te melig
quote:
Op maandag 12 mei 2003 15:43 schreef Abbadon het volgende:
Deuce Bigalow, Male Gigolo....je moet er in de stemming voor zijn.....
quote:kutfilm, ander topic hiervoor. Ik ben een enorme austin powers fan, maar hierom kon er bij mij slechts 5 keer een greintje vanaf.
Op vrijdag 2 mei 2003 13:05 schreef patty het volgende:
Austin Powers 3, topfilm
Artifficial Intelligence : topfilm, wat een emotie! Snik
5,1 op imdb
quote:Look daddy, i'm a farmer... i'm a farmar
Op vrijdag 16 mei 2003 19:52 schreef Pugsley het volgende:
"Freddy Got Fingered" vind ik persoonlijk echt zwaar ondergewaardeerd. Nog nooit heb ik zo hard moeten lachen bij een film!!!
quote:I'm the backwards man, the backwards man.
Op vrijdag 16 mei 2003 19:52 schreef Pugsley het volgende:
"Freddy Got Fingered" vind ik persoonlijk echt zwaar ondergewaardeerd. Nog nooit heb ik zo hard moeten lachen bij een film!!!
Ben ik trouwens de enige die die vader echt een FANTASTISCHE personage vindt?
Een Australische horrorfilm met, in tegenstelling tot Nieuwzeelandse Babe,een iets groter zwijntje.Een bijtertje ter grootte van een vrachtwagen.
Ik herinner me nog (ongeveer) een scene waar de kleine deugniet er met een waakhond vandoor gaat tijdens een nachtelijk tochtje.
Maar de hond was nog aan het huis vastgebonden =>Dzoing ! weg hond, weg muur...en een doodsbange eigenaar ziet door het gapende gat in zijn huis een stofwolk over de steppe verdwijnen. Topfilm.
En ik vond Street Fighter stiekem ook best cool.
quote:Street Fighter was cool!!
Op maandag 19 mei 2003 19:48 schreef speknek het volgende:En ik vond Street Fighter stiekem ook best cool.
Maar ja, dat zegt nu iemand die zoolander ook leuk vond
quote:Ik vind persoonlijk dat je Commando niet tot een kutfilm mag rekenen.
Op maandag 19 mei 2003 19:48 schreef speknek het volgende:
Ik was helemaal idolaat van Commando van Arnold Schwarzenegger.
Dat is toch een goed gelukte actiefilm.
vijf sterren uit vijf.
quote:volgens mij heb ik daar wel eens een stuk van gezien, was wel lache...
Op woensdag 28 mei 2003 00:05 schreef Uncle_Sam het volgende:
Orgazmo, met onder andere pornokoning Ron Jeremy. Een persiflage op het gehele porngenre, waarbij een of andere mormoon een baan krijgt als pornoster en samen met z'n sidekick Choda-boy en de 'Orgazmorator' de strijd aangaat met Castraatman. Een topfilm!
quote:dat is met Matt Stone en Trey Parker (makers van South Park)
Op woensdag 28 mei 2003 10:07 schreef MikeyMo het volgende:[..]
volgens mij heb ik daar wel eens een stuk van gezien, was wel lache...
quote:Ja, dat is een film die veel gemengde reacties opleverd, persoonlijk vind ik hem kewl.
Op zaterdag 31 mei 2003 02:31 schreef seriewoordenaar het volgende:
Mars Attacks is gewoon geweldig! maar schijnt een slechte film te zijn
quote:Helemaal met je eens.. hij ligt hier zelfs op DVD
Iedereen (jah iedereen) vindt dat een klotefilm, behalve ik. Ik zat ook in mijn 1tje in de bioscoopzaal. Ghehgheh, best een leuke ervaring!
quote:Fantastische film! Ik heb 'm dan ook op DVD! Geweldige poep & plas humor:
Orgazmo, met onder andere pornokoning Ron Jeremy. Een persiflage op het gehele porngenre, waarbij een of andere mormoon een baan krijgt als pornoster en samen met z'n sidekick Choda-boy en de 'Orgazmorator' de strijd aangaat met Castraatman. Een topfilm!
"ORGAZMO!"
"... and CHODA BOY!"
quote:Briljant! Ik vond 'm ook heerlijk!
"Jesus and I love you!"
quote:dat is niet U-turn... wrong turn was en horror toch?
Op zondag 3 augustus 2003 08:58 schreef kinky_queen het volgende:
Schijnt dat "Wrong turn" 1 kutfilm isIk vond hem erg vermakelijk
quote:Sorry?
Op zondag 3 augustus 2003 09:00 schreef MikeyMo het volgende:[..]
dat is niet U-turn... wrong turn was en horror toch?
quote:Wrong turn: dat is toch zo'n tiener horror?
Op zondag 3 augustus 2003 09:22 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Sorry?
quote:Ja & nee, ja het is een tiener horror, nee niet zo'n typische als bv "i don't want to know why u screamed last valentine".
Op zondag 3 augustus 2003 09:30 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Wrong turn: dat is toch zo'n tiener horror?
quote:
Op maandag 19 mei 2003 19:36 schreef Grimpooper het volgende:
RazorbackEen Australische horrorfilm met, in tegenstelling tot Nieuwzeelandse Babe,een iets groter zwijntje.Een bijtertje ter grootte van een vrachtwagen.
Ik herinner me nog (ongeveer) een scene waar de kleine deugniet er met een waakhond vandoor gaat tijdens een nachtelijk tochtje.
Maar de hond was nog aan het huis vastgebonden =>Dzoing ! weg hond, weg muur...en een doodsbange eigenaar ziet door het gapende gat in zijn huis een stofwolk over de steppe verdwijnen.Topfilm.
Andere lang vergeten B films of ondergesneeuwde films die eigenlijk toppers zijn:
Savate
The gods must be crazy
Band of the Hand
Basket Case
The Beastmaster
Dragonslayer
The Goonies
Invasion USA
The Warriors
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 15:26 schreef StefanP het volgende:
Andere lang vergeten B films of ondergesneeuwde films die eigenlijk toppers zijn:Savate
The gods must be crazy
Band of the Hand
Basket Case
The Beastmaster
Dragonslayer
The Goonies
Invasion USA
The Warriors
Topfilm niet, waar zeker wel vermakelijk Die film is echt in de zeik genomen in America
quote:die eerste en
Op vrijdag 2 mei 2003 13:41 schreef MikeyMo het volgende:
Freddy got fingered en Last Action Hero inderdaad!
quote:nee, die film is gewoon geweldig.
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:28 schreef Molletje het volgende:
Zoolander
Event Horizon
Tremors
Behind Enemy Lines
quote:Ja kutfilm. Enige wat er nog leuk aan was, was die achtervolging van een SAM-raket op die F18/ Hornet om vervolgens te zien hoe ze "ejecten", maar verder was de film geen drol aan
Op donderdag 23 oktober 2003 01:06 schreef neggix het volgende:[..]
Kutfilm
quote:Vond et wel droog toen die kroaat (oid) het maatje van Owen Wilson neerschoot in dat open veld
Op donderdag 23 oktober 2003 01:23 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Ja kutfilm. Enige wat er nog leuk aan was, was die achtervolging van een SAM-raket op die F18/ Hornet om vervolgens te zien hoe ze "ejecten", maar verder was de film geen drol aan
quote:die is vet gaaf
Op zondag 4 januari 2004 13:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik wilde Bill & Ted's Excellent Adventure vermelden, maar die heeft op imdb een 6.6 en dat is relatief hoog, dus da's dan waarschijnlijk geen kutfilm.
ik breng deze in:Return of the killer tomatoes
quote:Kon ffies op geen komen, maar deze vond ik inderdaad wel ok, terwijl die nou niet bepaald denderend ontvangen was.
Op donderdag 23 oktober 2003 09:35 schreef Lambiekje het volgende:
K-19 The Widowmaker.
quote:Daar zou ik me ook voor schamen
Op zondag 4 januari 2004 14:54 schreef marciemarcs het volgende:
de zeemeerman
Dat stond hierboven dus al - sorry
[Dit bericht is gewijzigd door Joppe op 04-01-2004 19:37]
quote:Per ongeluk in het verkeerde topic gepost?
Op woensdag 22 oktober 2003 23:38 schreef Erasmusch het volgende:
Cliffhanger
Total Recall
Dead Calm
quote:Ik ben ook compleet fan van Commando geweest.
Op zondag 4 januari 2004 19:34 schreef Douwe het volgende:
En Last Action Hero. Geez wat is die film fantastisch. Origineel, spannend, humoristisch...
Was dat een kutfilm dan? Ik vind hem ook echt geweldig.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:54 schreef Jed1Gam het volgende:
existenz, echt meesterlijk goed
Stond alleen in de schaduw van The Matrix.quote:Op zondag 11 juli 2004 10:57 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Was dat een kutfilm dan? Ik vind hem ook echt geweldig.
Ik persoonlijk vind hem eigenlijk veel beter dan The Matrix.quote:Op zondag 11 juli 2004 13:00 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Stond alleen in de schaduw van The Matrix.
meesterlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:53 schreef Roi het volgende:
Zoolander
Een IJshockey - golf film.quote:Op zondag 11 juli 2004 14:12 schreef frizzel het volgende:
Happy Gilmore!!!
zeker als hij zo zegt "run" en die gozer kapot schietquote:Op maandag 12 juli 2004 12:28 schreef wolfrolf het volgende:
The Jackal, met Bruce Willis! Zelfs toen nog in de bios gezien.
Maakt niet uit waar ik over de film las, allemaal waren ze op z'n zachtst gezegd negatief. Ik vind het echt een supervette film!
De uittest-scène met dat wapen is dan ook het enige behoorlijke stukje in de gehele film.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:35 schreef frizzel het volgende:
[..]
zeker als hij zo zegt "run" en die gozer kapot schiet![]()
hierin geef ik je gelijk, echt grappig, ik wil meer van die oudere college films zoals animal housequote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:55 schreef ForzaRob het volgende:
Revenge of the nerds , meesterllijk
Absoluut, jij snapt hetquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:55 schreef ForzaRob het volgende:
Revenge of the nerds , meesterllijk
She's all that heet die film, ik vond die ook heel leuk, haha.quote:Op vrijdag 2 mei 2003 13:47 schreef ChrisJX het volgende:
Hangt er een beetje vanaf waar je het vraagt, ken bijna geen enkele amerikaan die het een goede film vindt. Om een of andere manier hebben ze het idee dat ze belachelijk gemaakt wordenquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:41 schreef ForzaRob het volgende:
starship troopers scoorde vrij hoog in de reviews toen die uikwam
bedoel je nou je vriendengroep van wie je geen positieve reacties kreeg of van de recencenten. Want die laatsten vonden het een zeer sterke film. Ik snap ook niet echt waarom sommige mensen het een kut film vinden TERWIJL ZE HET NIET GEZIEN HEBBEN!!quote:Op zondag 11 juli 2004 01:47 schreef IceHeat het volgende:
The Hulk
Ik vond dat een prachtige film. Goede mix van emotie/verhaal en actie. Maar kreeg geen goede reviews omdat het te langdradig was.
The Hulk is een groot stuk stront. Flikker op man met je psychoanalyses afgewisseld met gemuteerde honden en een einde wat nog het meest weg heeft van een lsd tripquote:Op maandag 19 juli 2004 12:38 schreef A.J. het volgende:
[..]
bedoel je nou je vriendengroep van wie je geen positieve reacties kreeg of van de recencenten. Want die laatsten vonden het een zeer sterke film. Ik snap ook niet echt waarom sommige mensen het een kut film vinden TERWIJL ZE HET NIET GEZIEN HEBBEN!!![]()
The Hulk is met X-Men 2 een van de sterkste comic verfilmingen van de laatste tijd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |