quote:Meestal kun je de soundtracklisting van een film wel vinden op imdb.com
Op vrijdag 2 mei 2003 12:32 schreef smartbart het volgende:
ik.... zoek een nummerhet is een disco-achtig nummer, het begint met een heerlijk zacht gitaartje, en de tekst, money money money mooooney....
wordt gebruikt in de erg jammere film "driven" en ook in "the original kings of comedy"
[..]
De soundtracklisting van Original Kings of Comedy vind je trouwens hier (gewoon Google gebruiken): http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00004WJ12/ref=ase_bridgebooks/102-2024611-3013706
Als ik zo die twee listings vergelijk staat volgens mij alleen "Mother" op beide platen dus misschien is dát dan wel dat eerste nummer wat je bedoelde. Die andere moet ook niet al te moeilijk te vinden zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 02-05-2003 12:50]
quote:Bedankt
Op vrijdag 2 mei 2003 09:31 schreef Bombie het volgende:
Dirty Vegas met Days Go By
[Dit bericht is gewijzigd door EdSchouten op 02-05-2003 13:13]
quote:Ik denk dat je Edie Brickell And The New Bohemians - Good Times bedoeld
Op vrijdag 2 mei 2003 10:16 schreef DigiJasper het volgende:
Wie kent toevallig het 'microsoft liedje' van Windows 95? Hij heet goodtime.avi, maar ik wil de artiest weten.
...
quote:Bedankt!!!
Op vrijdag 2 mei 2003 12:47 schreef XiQ het volgende:[..]
Ik denk dat je Edie Brickell And The New Bohemians - Good Times bedoeld
http://www.leoslyrics.com/listlyrics.php?id=83687
[Dit bericht is gewijzigd door DigiJasper op 02-05-2003 12:56]
quote:Ook weer hetzelfde Google principe. Vul in: "listen soundtrack romeo must die" en check de resultaten. Bij onderstaande kun je bijvoorbeeld een paar soundclips beluisteren. Staat ie daar niet tussen, zoek dan even iets verder, tot je 'm gevonden hebt.
Op vrijdag 2 mei 2003 12:49 schreef spineshank het volgende:
ik zoek ook een nummer
komt heel even voor op de achtergornd in Romeo must die. in de scenen als hij in de auto zit en achtervolgd wordt door die motorrijdsters. in het begin van die scene begint een liedje..
beetje beat en herhaling "houston we are go" ..... en dit herhaalt 3 keer ofzo.
iemand enig idee?
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00004R95K/102-2024611-3013706?vi=glance
quote:Hij is speciaal gemaakt voor de Awards op verzoek van de organisatie daarvan met Skin van Skunk Anansie. Ik wacht ook met smart op een studio versie, weet alleen niet of tie komt...
Op vrijdag 2 mei 2003 12:57 schreef Caramelo het volgende:
Ik zoek het nummer dat Dj Tiesto draaide op de TMF Awards 2003 als intro, Ik heb hem wel gevonden op Kazaa, maar dan heb je dat gegil op de achtergrond, een beetje minder dus.
Was dit nummer zomaar of is het een nummer dat bekend is bij Tiesto?
Wie kan mij helpen..?
quote:Jammer, dan moet ik het maar doen met de Kazaa versie..
Op vrijdag 2 mei 2003 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Hij is speciaal gemaakt voor de Awards op verzoek van de organisatie daarvan met Skin van Skunk Anansie. Ik wacht ook met smart op een studio versie, weet alleen niet of tie komt...
quote:Warez request?
Op vrijdag 2 mei 2003 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb het zelfde met Coldplay - Clocks in de Marco V mix als hierboven... Iemand die wel een studio versie heeft in plaats van een set rip?
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 02-05-2003 14:08]
quote:Klinkt haast een beetje als Everybody's Free van Rozella.
Op vrijdag 2 mei 2003 13:36 schreef chibibo het volgende:
Ik post de mijne gewoon nog een keer.
Wie weet de titel/artiest van het nummer waar dit riffje in zit? Het nummer is van het begin van de jaren '90 of eind jaren '80.http://www.chibibo.com/journal/pianoriff.mp3 (61 kb)
edit:- Ik heb jouw nummer eens vergeleken met dat piano-gedeelte in het midden van "Everybody's Free" en ze staan in compleet verschillende toonsoorten, maar goed... het lijkt er wel een beetje op.
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 02-05-2003 14:02]
quote:Hmmz bekend, bekend... Ik zal eens zoeken...
Op vrijdag 2 mei 2003 13:36 schreef chibibo het volgende:
Ik post de mijne gewoon nog een keer.
Wie weet de titel/artiest van het nummer waar dit riffje in zit? Het nummer is van het begin van de jaren '90 of eind jaren '80.http://www.chibibo.com/journal/pianoriff.mp3 (61 kb)
quote:nog steeds niemand?
Op dinsdag 29 april 2003 17:08 schreef Poogie het volgende:
ik zoek de titel van het liedje in deze flashmovie: http://www.thekings.nl/flash/KingsSound.swfwie weet hem?
ook zoek ik de titel van het liedje wat vlak voor de aftiteling van mental theo - bounzz kwam, gister op tv... was vette hardcore, en ze zeiden dat dat de beste hardcoreplaat ooit moest zijn...
quote:Origineel is van de O'Jays geloof ik...
Op vrijdag 2 mei 2003 12:42 schreef Bombie het volgende:
Vervolg op: Ik zoek een nummer/artiest deel 43
[..]Meestal kun je de soundtracklisting van een film wel vinden op imdb.com
Dus ook hier.. ik ga er vanuit dat het "For the Love Of Money" is van The Rare Blend.
Iemand enig idee hoe dit nummer heet?
Thanks!
Iemand een idee??
quote:Disque 1
Op vrijdag 2 mei 2003 13:59 schreef Rik het volgende:
Wat zijn de titels van de liedjes die je hoort in de reclame van de CD: Cosmic Gate - Back 2 Back??Iemand een idee??
Disque 2
01. Venus (Meant To Be Your Lover) - DJ Cor Fijneman feat. Jan Johnston
02. Affinity - Hydra (Backbeat Remix)
03. Inca - Midway
04. Universal Love - NBG (Wippenberg Remix)
05. Proceed - Ronald van Gelderen (Original Mix)
06. Raging feat. Jan Johnston - Cosmic Gate (Flutlicht Vocal Mix)
07. Human Evolution - Project Magneta (One Small Step For A Man Mix)
08. Protect The Innocent - The Matrix (Cream Team Remix)
09. Remover - Carlo Resoort (Club Mix)
10. The Melody, The Sound - The Freak (Flutlicht Remix)
11. Hibernation - Pale X (Original Version)
12. Release Me - That Mucho
13. Human Beings - Cosmic Gate (G&M Project Remix)
14. Drum Beats - E-Craig (E-Craig Hard Dub Mix)
quote:Alleen fans van Frans Bauer zijn zo opdringerig.
Op vrijdag 2 mei 2003 14:25 schreef Buzzzz het volgende:
Hoi hoi,
Ikben op zoek naar de titel van dat ene Frans bouwer nummer van die reklame.. "ik kwam je tegen... OHEEEHOOO!!" je kent em wel..
Thanks!
quote:Nou nou nou wat ben ik toch opdringerig.. En ik ben al helemaaaaal geen bauer fan.
Op vrijdag 2 mei 2003 14:27 schreef Bombie het volgende:[..]
Alleen fans van Frans Bauer zijn zo opdringerig.
quote:Laura Pausini - La Solitudine
Op vrijdag 2 mei 2003 15:02 schreef FlyingFox het volgende:
Hoe heet de Italiaanse versie van het nummer ''ik wil niet dat je liegt - Paul de Leeuw'' ?
quote:dank u.
Op vrijdag 2 mei 2003 15:12 schreef AgentOrange het volgende:[..]
Laura Pausini - La Solitudine
quote:Helaas heb ik geen oplossing, maar ik heb wel ander offopic geneuzel: Jouw avatar.. dat doet me denken aan Persian Gulf Inferno. Zit ik in de buurt?
Op vrijdag 2 mei 2003 14:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik zoek de titel van de nieuwe DMX...
quote:Wees eerlijk. Je post precies dezelfde vraag twee keer met maar twee reacties daartussen. Dat is opdringerig ja. Maar goed... het hoeft geen issue te worden.
Op vrijdag 2 mei 2003 15:01 schreef Buzzzz het volgende:[..]
Nou nou nou wat ben ik toch opdringerig.. En ik ben al helemaaaaal geen bauer fan.
Nou goed... omdat ik ook de kwaadste niet ben:
Adverteerder: Unilever Bestfoods - Knorr
Product: kant en klaar maaltijden
Titel commercial: Roti
Reclamebureau: PPGH/JWT
Eerste uitzending: 14 april 2003
Band/Artiest: Frans Bauer
Titel: Heb je even voor mij
Album/CD: onbekend
Binnen 10 seconden gevonden.. dit had je zelf ook kunnen doen door ff naar ster.nl te surfen.. had weer een paar vragen gescheeld
quote:Hartelijk dank!
Op vrijdag 2 mei 2003 15:27 schreef Bombie het volgende:[..]
Helaas heb ik geen oplossing, maar ik heb wel ander offopic geneuzel: Jouw avatar.. dat doet me denken aan Persian Gulf Inferno. Zit ik in de buurt?
[..]Wees eerlijk. Je post precies dezelfde vraag twee keer met maar twee reacties daartussen. Dat is opdringerig ja. Maar goed... het hoeft geen issue te worden.
Nou goed... omdat ik ook de kwaadste niet ben:
Album/CD: onbekendBinnen 10 seconden gevonden.. dit had je zelf ook kunnen doen door ff naar ster.nl te surfen.. had weer een paar vragen gescheeld
quote:[off] Zoiets,'t gaat Bush voornamelijk om de olie, die wordt nu gebruikt voor de opbouw van Irak en straks op slinkse wijze naar Amerika gesmokkeld...
Op vrijdag 2 mei 2003 15:27 schreef Bombie het volgende:[..]
Helaas heb ik geen oplossing, maar ik heb wel ander offopic geneuzel: Jouw avatar.. dat doet me denken aan Persian Gulf Inferno. Zit ik in de buurt?
[..]
quote:Volgens mij bedoel je So it's a dirty job. Deze kwam volgens mij als laatste. Alleen weet ik niet van wie hij was..
Op vrijdag 2 mei 2003 13:43 schreef Poogie het volgende:ook zoek ik de titel van het liedje wat vlak voor de aftiteling van mental theo - bounzz kwam, gister op tv... was vette hardcore, en ze zeiden dat dat de beste hardcoreplaat ooit moest zijn...
quote:Was volgens mij nog geen antwoord op...?
Op donderdag 1 mei 2003 18:12 schreef Kezman16 het volgende:
Ik zoek een nummer.. lijkt ingezongen op het nummer fiesta van de sunclub. En is ingezongen door een Man. kan iemand mij helpen?
Heel bekend nummer, maar kom er niet op.
quote:"Caribbean Disco Show" van Lobo.
Op vrijdag 2 mei 2003 20:24 schreef 2meter3 het volgende:
Ik krijg net de vraag van een vriendin van mij hoe dta nummer heet wat alsvolgt gaat: Heeejo, Heeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjooooooooooo, we like come when we wanna go home. Of iets in die richting.Heel bekend nummer, maar kom er niet op.
quote:Heelgoed, het was m! Thanks namens mij en die vriendin van mij!
Op vrijdag 2 mei 2003 20:32 schreef Bombie het volgende:[..]
"Caribbean Disco Show" van Lobo.
quote:Dat was hem inderdaad
Op vrijdag 2 mei 2003 20:14 schreef Allan24 het volgende:
Uit deeltje 43...
[..]Was volgens mij nog geen antwoord op...?
Ik denk Summer Love - Remember
quote:Nightraver - So
Op vrijdag 2 mei 2003 20:08 schreef Schumi01 het volgende:[..]
Volgens mij bedoel je So it's a dirty job. Deze kwam volgens mij als laatste. Alleen weet ik niet van wie hij was..
Hopelijk duidelijk genoeg..
quote:Nummer staat niet op de soundtrack maar weet dat ik tijdens die film nog dacht he vet Crystal Method dus ff de cd erbij gepakt en het is: The Crystal Method - High Roller
Op vrijdag 2 mei 2003 12:49 schreef spineshank het volgende:
ik zoek ook een nummer
komt heel even voor op de achtergornd in Romeo must die. in de scenen als hij in de auto zit en achtervolgd wordt door die motorrijdsters. in het begin van die scene begint een liedje..
beetje beat en herhaling "houston we are go" ..... en dit herhaalt 3 keer ofzo.
iemand enig idee?
quote:Een paar reacties hierboven staat het antwoord, en als je op ster.nl kijkt dan kan je hem daar ook vinden.
Op vrijdag 2 mei 2003 22:02 schreef Stimodrol het volgende:
hoe heet dat nummer van Frans Bouwer in die tv reclame van unox of honig of knorr of maggi (sorry weet het nie meer)? In die reclame gaat het iig over bloemkool en rotti geloof ik.. Een surinamer met zn afro kapsel doet er in meeHopelijk duidelijk genoeg..
quote:sjeez.. je hebt gelijk.. Lekker scheel weer van me..
Op vrijdag 2 mei 2003 22:31 schreef Schumi01 het volgende:[..]
Een paar reacties hierboven staat het antwoord, en als je op ster.nl kijkt dan kan je hem daar ook vinden.
Wel effe links klikken en save as...
quote:http://www.ster.nl
Op vrijdag 2 mei 2003 13:53 schreef Buzzzz het volgende:
Hoi hoi,
Ikben op zoek naar de titel van dat ene Frans bouwer nummer van die reklame.. "ik kwam je tegen... OHEEEHOOO!!" je kent em wel..Iemand enig idee hoe dit nummer heet?
Thanks!
quote:
quote:DMX - X gonna give it to ya
Op vrijdag 2 mei 2003 21:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe heet de nieuwe single van DMX ?
Make ur choice....
LET ME KNOW WHEN YOUR GOOD TO SHOW SEE WOOAAA WOOAAAA
quote:Dis Reaction - Jiehaaaaaaaaaa!!! (in kan het fout hebben met het aantal A's
Op vrijdag 2 mei 2003 22:44 schreef lak2k het volgende:
Ik zoek een nummer dat gebruikt wordt achter een filmpje @ superfeesten.tv... Dit is iig de directe link!Wel effe links klikken en save as...
quote:Thanx,let's give it a try...
Op vrijdag 2 mei 2003 22:56 schreef Sandman2k3 het volgende:[..]
DMX - X gonna give it to ya
DMX/Obi Trice/Eminem - Go 2 sleepMake ur choice....
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 02-05-2003 23:27]
quote:Party Animals - Good To Go
Op vrijdag 2 mei 2003 23:14 schreef misterM het volgende:
een hardcore nummer die gaat zo..LET ME KNOW WHEN YOUR GOOD TO SHOW SEE WOOAAA WOOAAAA
quote:I'm Glad
Op vrijdag 2 mei 2003 22:09 schreef Vivi het volgende:
Weet iemand hoe dat laatste nr. van Jennifer Lopez heet, met die clip waar ze zo'n beetje Flashdance-achtig rondhuppelt?
gaat ong zo...
Woman.................
It's a womans (worth <--- ben hier niet zeker van)........
en het is niet van alicia keys, deze liedje is best traag en toch best bekend
quote:You Learn About It
Op vrijdag 2 mei 2003 19:58 schreef PieD_NoiR het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dat nummer heet van The Gathering , die ze live zongen bij Barend & v Dorp (is dit een cover want het klonk me bekend in de oren !)
quote:Neneh Cherry - Woman
Op zaterdag 3 mei 2003 00:28 schreef ASSpirine het volgende:
een clipje met een zwarte vrouwgaat ong zo...
Woman.................
It's a womans (worth <--- ben hier niet zeker van)........en het is niet van alicia keys, deze liedje is best traag en toch best bekend
denk ik
[Dit bericht is gewijzigd door Dirrrrk op 03-05-2003 01:04]
Een man weet niet wat die mis, weet niet wat die mis maar als ze er niet is weet een man pas wat die mis.
quote:De Dijk - Een man weet niet wat ie mist
Op zaterdag 3 mei 2003 02:00 schreef Ultralaser het volgende:
Ik zoek een Nederlands nummer met de volgende teksten er in weet iemand misschien de titel en artiest?Een man weet niet wat die mis, weet niet wat die mis maar als ze er niet is weet een man pas wat die mis.
quote:Herstel : titel is Als ze er niet is
Op zaterdag 3 mei 2003 02:02 schreef defender het volgende:[..]
De Dijk - Een man weet niet wat ie mist
Zijn deze bekend bij iemand? Zo ja, wat is het dan? Nummers 16 en 17 staan btw ook nog open (kwestie van nummertje wijzigen in de bestandsnaam).
quote:Eerste heeft niets met Moloko te maken?
Op zaterdag 3 mei 2003 09:13 schreef postinggirl het volgende:
http://members.lycos.nl/linking_girl/liedje19.mp3
http://members.lycos.nl/linking_girl/liedje20.mp3Zijn deze bekend bij iemand? Zo ja, wat is het dan? Nummers 16 en 17 staan btw ook nog open (kwestie van nummertje wijzigen in de bestandsnaam).
quote:En dit kan idd niet missen.
Op zaterdag 3 mei 2003 00:30 schreef imitated_error het volgende:[..]
Neneh Cherry - Woman
denk ik
quote:Nelly - Ballers Up In Here
Op zaterdag 3 mei 2003 00:48 schreef Dirrrrk het volgende:
Ik zoek nog steeds de naam/artiest van dit nummer.
Wie weet hoe dat nummertje heet..?
Liedje gaat iets van:
She said that........................
en dan op een gegeven moment ontzettend hoog...
Meer kon ik er gister niet van verstaan, of het aan het lawaai lag of aan de alcohol, laat ik maar even in het midden...
Maar dit nummer moet vast wel bij 1 van jullie bekend zijn, het is een erg bekend nummer!
quote:Dat zou in ieder geval Saybia moeten zijn... Het nummer denk ik nog even over na...
Op zaterdag 3 mei 2003 11:26 schreef Stefantv het volgende:
Hoorde gister in de kroeg een liedje van cybia/caibya/saebya....
Precies, ik weet dus absoluut niet hoe ik die naam moet schrijven...
Edit: En klaar met nadenken... als 't met hoog zingen is, gok ik op 'The second you sleep'....
[Dit bericht is gewijzigd door AirwiN op 03-05-2003 12:39]
quote:Armin van Buuren featuring Ray Wilson - Yet Another Day ??
Op zaterdag 3 mei 2003 11:20 schreef Caparzo het volgende:
Die nieuwe van Armin van Buren... ik zie 'm vaak op TMF / MTV maar ze "vergeten" telkens de titel er bij te laten zien..Wie weet hoe dat nummertje heet..?
[Dit bericht is gewijzigd door Fokkie op 03-05-2003 12:44]
quote:Nope, shit.. is de verkeerde..
Op zaterdag 3 mei 2003 12:37 schreef Fokkie het volgende:[..]
Armin van Buuren featuring Ray Wilson - Yet Another Day
Misschien dat iemand het nu weet..?
[Dit bericht is gewijzigd door Caparzo op 03-05-2003 12:48]
quote:Jups!! die zocht ik! Bedankt hé!
Op zaterdag 3 mei 2003 12:36 schreef AirwiN het volgende:[..]
Dat zou in ieder geval Saybia moeten zijn... Het nummer denk ik nog even over na...
Edit: En klaar met nadenken... als 't met hoog zingen is, gok ik op 'The second you sleep'....
quote:Armin van Buren - Sunburn
Op zaterdag 3 mei 2003 12:40 schreef Caparzo het volgende:[..]
Nope, shit.. is de verkeerde..
..
Het nummer wat ik zoek vind ik een beetje "Tiesto style" (kan aan mij liggen hoor) en er wordt in gezongen door een vrouw... Er is ook zo'n moment dat de muziek even stil gaan.. wat rustiger.. en dan ineens komt die beat weer samen met dat zingen van die vrouw..
In de clip zie je trouwens die DJ zelf staan draaien..Misschien dat iemand het nu weet..?
- Ah! Bedankt Caparzo, dat is 'm!
- Geen dank hoor..
quote:Nummer 17 is inmiddels bekend. Thievery Corporation -- The richest man in babylon.
Op zaterdag 3 mei 2003 09:13 schreef postinggirl het volgende:
http://members.lycos.nl/linking_girl/liedje20.mp3Zijn deze bekend bij iemand? Zo ja, wat is het dan? Nummers 16 en 17 staan btw ook nog open (kwestie van nummertje wijzigen in de bestandsnaam).
En nu nr 16, 19 en 20 nog.
Omdat deze request zo moeilijk is heb ik hem op meerdere fora geplaatst.
Iemand enig idee hoe dit liedje heet en van wie deze afkomstig is?
quote:Is dit niet van Flamman & Abraxas??
Op vrijdag 2 mei 2003 23:19 schreef Fokkie het volgende:[..]
Party Animals - Good To Go
quote:Zou heel goed kunnen, al zijn de Party Animals in principe ook een front voor dit tweetal. Maar ik snap dat de juiste info wel zo handig is bij het downloaden kopen van het desbetreffende nummer
Op zaterdag 3 mei 2003 16:21 schreef Loecy het volgende:[..]
Is dit niet van Flamman & Abraxas??
Clip gaat over een jongen die in zijn bed ligt en muziek onder zijn lakens vandaan hoort komen. Dan duikt ie eronder en dan blijkt het onder de dekens ineens een immens grote wereld te zijn. Zo kruipt ie een beetje rond, en komt daar verschillende dames tegen en loopt daar een beetje mee te vozen enzo. En op een gegeven moment komt ie die meiden tegelijk tegen en die zijn dus een beetje boos... Zo vlucht ie onder zijn dekens vandaan... Dat nummer is zo goed... weet alleen niet hoe het heet. Ik hoor het ook nooit op de radio.
Weet iemand over welk nummer ik het heb ?
Het is vrnl. viool en treurige ondertoon.
Dacht dat het van Beethoven was maar welke?
Anyone?
quote:De componist is John Williams en de vioolsolo's zijn van Itzhak Perlman. Het heet gewoon "Theme from Schindlers's List". Ik neem aan dat je dit bedoelt?
Op zaterdag 3 mei 2003 17:37 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Ik ben weer eens op zoek naar een (klassiek) nummer uit de film Shindlers list.Het is vrnl. viool en treurige ondertoon.
Anyone?
quote:Johann Sebastian Bach (from "English Suite No. 2")
Op zaterdag 3 mei 2003 17:37 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Ik ben weer eens op zoek naar een (klassiek) nummer uit de film Shindlers list.Het is vrnl. viool en treurige ondertoon.
Anyone?
volgens IMDB
quote:Artificial Funk - Together
Op zaterdag 3 mei 2003 17:21 schreef bdb het volgende:
Op TMF komt ie wel eens voorbij. Alleen om een of andere duistere reden mis ik iedere keer de titel.Clip gaat over een jongen die in zijn bed ligt en muziek onder zijn lakens vandaan hoort komen. Dan duikt ie eronder en dan blijkt het onder de dekens ineens een immens grote wereld te zijn. Zo kruipt ie een beetje rond, en komt daar verschillende dames tegen en loopt daar een beetje mee te vozen enzo. En op een gegeven moment komt ie die meiden tegelijk tegen en die zijn dus een beetje boos... Zo vlucht ie onder zijn dekens vandaan... Dat nummer is zo goed... weet alleen niet hoe het heet. Ik hoor het ook nooit op de radio.
Weet iemand over welk nummer ik het heb ?
quote:Ik ga meteen zoeken..
Op zaterdag 3 mei 2003 17:43 schreef Loecy het volgende:[..]
De componist is John Williams en de vioolsolo's zijn van Itzhak Perlman. Het heet gewoon "Theme from Schindlers's List". Ik neem aan dat je dit bedoelt?
quote:Weezer - Islands in the sun
Op zaterdag 3 mei 2003 19:40 schreef jdmorpheus het volgende:
ik zoek een nummer: er hoort een clipje bij met allemaal lieve jonge dieren met de band samen. je ziet puppy's e.d. en zelfs een berenjong met een kleine tijger of zoiets samen spelen. een heel rustig nummer met acc. gitaar en enkele of dubbele zang, weet ik niet zeker.
quote:20 weet ik inmiddels ook.
Op zaterdag 3 mei 2003 13:31 schreef postinggirl het volgende:[..]
Nummer 17 is inmiddels bekend. Thievery Corporation -- The richest man in babylon.
En nu nr 16, 19 en 20 nog.
Omdat deze request zo moeilijk is heb ik hem op meerdere fora geplaatst.
Nu resten nog de volgende requests:
http://members.lycos.nl/linking_girl/liedje16.mp3
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 03-05-2003 19:56]
Klinkt als:
"I spend last night bla bla ......i wish you were with me....I wish you were with me..."
Ik ken de tekst niet. Het liedje kwam vandaag voor in lovetest (veronica 20.00). Er begon een fragement over een meisje dat haar vakantieliefde kwijt was, toen gingen ze die vakantie liefde zoeken, en aan het begin van het fragement, hoorde je een stukje van het liedje, kan iemand mij misschien helpen??
It is a hardest life for us (word gezongen door meisjes)
Of zoiets
quote:Dat was volgens mij Manu Chao met me gustas tu
Op zaterdag 3 mei 2003 21:04 schreef henkiehenkie het volgende:
Hallo,
Ik heb hier een vraagje ik ben al heel lang opzoek naar de naam van een bekend frans/spaans liedje.Ik ken de tekst niet. Het liedje kwam vandaag voor in lovetest (veronica 20.00). Er begon een fragement over een meisje dat haar vakantieliefde kwijt was, toen gingen ze die vakantie liefde zoeken, en aan het begin van het fragement, hoorde je een stukje van het liedje, kan iemand mij misschien helpen??
quote:Jay-Z - Hard Knock life
Op zaterdag 3 mei 2003 21:06 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik zoek het liedje waar het volgende in voorkomt:It is a hardest life for us (word gezongen door meisjes)
Of zoiets
quote:Thnx
Op zaterdag 3 mei 2003 21:19 schreef Myster_E het volgende:[..]
Jay-Z - Hard Knock life
quote:Origineel uit de film 'Annie'
Op zaterdag 3 mei 2003 21:20 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Thnx
Ik zoek een Ski-Hut nummer voor een verzameling voor mn werk:
Text gaat ongeveer als volgt:
Asis, (?) Asis, we gaan nu lekker dansen , Asis Asis (...) lekker dansen met jou
quote:www.top40.nl ?
Op zondag 4 mei 2003 01:28 schreef raphidae het volgende:
Ik zoek een redelijk bekend nummer. Volgens mij zit ie in de top40 ofzo, is een ietwat indiaas maar modern nummer. Beetje dance ofzo.
quote:asi asi, omhoog met die handen, asi asi beweeg je heupen lekker, asi asi beweeg zo heftig sexy, samen lekker dansen wil ik altijd met jou...
Op zaterdag 3 mei 2003 23:14 schreef Acathla het volgende:
Voor de Ski-Hut experts:Ik zoek een Ski-Hut nummer voor een verzameling voor mn werk:
Text gaat ongeveer als volgt:
Asis, (?) Asis, we gaan nu lekker dansen , Asis Asis (...) lekker dansen met jou
Die bedoel je toch? Jammer genoeg weet ik de titel er niet van
quote:Punjabi MC - mundian to bach ke
Op zondag 4 mei 2003 01:28 schreef raphidae het volgende:
Ik zoek een redelijk bekend nummer. Volgens mij zit ie in de top40 ofzo, is een ietwat indiaas maar modern nummer. Beetje dance ofzo.
is ie dat toevallig?
quote:A Si
Op zondag 4 mei 2003 04:37 schreef Poogie het volgende:[..]
asi asi, omhoog met die handen, asi asi beweeg je heupen lekker, asi asi beweeg zo heftig sexy, samen lekker dansen wil ik altijd met jou...
Die bedoel je toch? Jammer genoeg weet ik de titel er niet van
Leuk nummer, maar niet het orgineel dacht ik. Wat is het orgineel, en zijn er nog meer covers van gemaakt?
[Dit bericht is gewijzigd door arj1o1 op 04-05-2003 12:19]
quote:Dit nummer bestaat uit meerdere nummers.
Op zondag 4 mei 2003 11:53 schreef Myster_E het volgende:
Simply Red - Sunrise lLeuk nummer, maar niet het orgineel dacht ik. Wat is het orgineel, en zijn er nog meer covers van gemaakt?
quote:Het eerste deel bedoel ik dan.
Op zondag 4 mei 2003 12:01 schreef D.Rose het volgende:[..]
Dit nummer bestaat uit meerdere nummers.
quote:Volgens mij wel, dank je!
Op zondag 4 mei 2003 04:39 schreef Poogie het volgende:[..]
Punjabi MC - mundian to bach ke
is ie dat toevallig?
quote:Link werkt niet...
Op zondag 4 mei 2003 11:57 schreef arj1o1 het volgende:
Hoe heet dit klassieke nummer wat je hier hoort:
Caligula
de tekst is in ieder geval een quote van de romeinse keizer Caligula
En Silverstone met het nummer The reason why Klopt dit?
Vind het namelijk 2 super nummers maar kan het nergens vinder
plaatje die word wel regelmatig in de discothjeek gedraaid
gaat van , oooo o ohooooooooo oooooooooooow o hoooooo
paar keer achter elkaar. . plubliek word helemaal gek vaak.
misschien heel idioot zo weinig info .
maar hopelijk weet iemand et.
quote:pennywise brohymn, is een hardcore en trance remix van als je zoiets bedoeld anders is het rock
Op zondag 4 mei 2003 12:29 schreef 2meterpeter het volgende:
mischien al wel es langs geweest ,maar met de search moeilijk te vinden...plaatje die word wel regelmatig in de discothjeek gedraaid
gaat van , oooo o ohooooooooo oooooooooooow o hoooooo
paar keer achter elkaar. . plubliek word helemaal gek vaak.misschien heel idioot zo weinig info .
maar hopelijk weet iemand et.
zal eens wat proberen te downloaden
quote:Tis echt lekker kroegnummer, 1 gitaar volgens mij. Het lijkt of 1 gast half rapt en de ander de zang vervolgens overneemt, maar dan echt lekker zingt. Iets met rock & roll... "I'll teach her rock & roll" en verder zang weer.
Op zondag 4 mei 2003 11:31 schreef Passione het volgende:
Ik verwacht er niet veel van, maar probeer het toch maar. Ik weet niet veel van het nummer, geen tekst niets...
Het is lekker rocknummer (rustig) met een constant herhalend deuntje, wat ik de laatste steeds vaker hoor op de radio en er wordt iets over "rock and roll" gezegd. Het lijken mij 2 zangers, weet ik niet zeker allen.
Hij is alleen superlekker
quote:The Roots - The Seed
Op zondag 4 mei 2003 11:31 schreef Passione het volgende:
Ik verwacht er niet veel van, maar probeer het toch maar. Ik weet niet veel van het nummer, geen tekst niets...
Het is lekker rocknummer (rustig) met een constant herhalend deuntje, wat ik de laatste steeds vaker hoor op de radio en er wordt iets over "rock and roll" gezegd. Het lijken mij 2 zangers, weet ik niet zeker allen.
Hij is alleen superlekker
quote:Lekker plaatje idd...
Op zondag 4 mei 2003 11:53 schreef Myster_E het volgende:
Simply Red - Sunrise lLeuk nummer, maar niet het orgineel dacht ik. Wat is het orgineel, en zijn er nog meer covers van gemaakt?
edit: "How Long" doet Carrack trouwens als lid van de band Ace.
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 04-05-2003 13:52]
quote:Te Water - De Vlucht (zie ook www.tewater.nl)
Op zondag 4 mei 2003 12:22 schreef FiZz het volgende:
Te water met het nummer De vlucht? Kan dit kloppen? Heet de groep en artiest zo?En Silverstone met het nummer The reason why Klopt dit?
Vind het namelijk 2 super nummers maar kan het nergens vinder
quote:Mijn dank is echt enorm, serieus.. TNX!
Op zondag 4 mei 2003 12:40 schreef Meril het volgende:[..]
The Roots - The Seed
quote:Tomaz vs. Filterheadz - Sunshine
Op zondag 4 mei 2003 02:03 schreef Erick het volgende:
Kan iemand mij vertellen welk nummer dit is??
quote:Ik kan me niet meer precies herinneren bij welk programma het nou was, maar wat ik erover kon vinden was:
Op zondag 4 mei 2003 14:11 schreef TimeClypse het volgende:
Ik heb hier een nummer en ik weet maar niet waar dit van is. Het betreft het nummer "Mezzoforte - Funkin' Marvelous", en het zijn de eerste 50 seconden. Ik kan me hier vaag iets van herinneren bij een of andere tv show of iets dergelijks of iets anders zeer bekends. Kan iemand mij helpen?
- Ad Vissers leader radio: Mezzoforte, Funk Suite N°
- Avondspits Pop op TV tune: Mezzoforte, Funk Suite N° 1
Volgens mij ken ik het van het eerste.
Ik moet wel zeggen dat de titels verschillen, maar ik doe maar een gok.
Groser Jack Groser Jack
Is it true what mammy says you wont come back
oh no noo
Groser jack Groser Jack
Get of you're back get in to town
Dont let us down
Das eigenlijk het enige wat ik weet
quote:Nee het is niet de Funk Suite.. Die heb hier namelijk ook, en het zijn twee verschillende nummers. Maar ik weet ook niet of Funkin Marvelous de oorspronkelijke titel is van het nummer, of dat het een compilatie is van allerlei verschillende nummers. Ik kan namelijk nog een ander nummer herkennen in deze mix... Kan alleen niet zo snel op de titel komen.
Op zondag 4 mei 2003 14:28 schreef Bombie het volgende:[..]
Ik kan me niet meer precies herinneren bij welk programma het nou was, maar wat ik erover kon vinden was:
- Ad Vissers leader radio: Mezzoforte, Funk Suite N°
- Avondspits Pop op TV tune: Mezzoforte, Funk Suite N° 1Volgens mij ken ik het van het eerste.
Ik moet wel zeggen dat de titels verschillen, maar ik doe maar een gok.
quote:Dit nummer van Mezzoforte heet Gardenparty. Mijn collega die een echte Mezzoforte fan is, is jammer genoeg met vakantie
Op zondag 4 mei 2003 14:49 schreef TimeClypse het volgende:[..]
Nee het is niet de Funk Suite.. Die heb hier namelijk ook, en het zijn twee verschillende nummers. Maar ik weet ook niet of Funkin Marvelous de oorspronkelijke titel is van het nummer, of dat het een compilatie is van allerlei verschillende nummers. Ik kan namelijk nog een ander nummer herkennen in deze mix... Kan alleen niet zo snel op de titel komen.
quote:Keith West - Excerpt From A Teenage Opera (Grocer jack)
Op zondag 4 mei 2003 14:40 schreef druide10 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wie "Groser Jack" zingt ?
Ben niet helemaal zeker of het wel goed geschreven is.
Een eendagsvlieg uit 1967
quote:Thnx.... maar wel een goeie 1 dags vlieg
Op zondag 4 mei 2003 15:02 schreef Berkery het volgende:[..]
Keith West - Excerpt From A Teenage Opera (Grocer jack)
Een eendagsvlieg uit 1967
quote:Ik herken dit stukje niet echt in Garden Party, maar het ging mij er met name om waar dit nog meer bekend van is, tv ofzo?
Op zondag 4 mei 2003 14:57 schreef druide10 het volgende:[..]
Dit nummer van Mezzoforte heet Gardenparty. Mijn collega die een echte Mezzoforte fan is, is jammer genoeg met vakantie
quote:Ik zie op Allmusic.com idd Funkin' Marvelous er niet tussen staan in hun discografie. Ik kijk nog ff verder. Een andere tune van Mezzoforte zit iig momenteel in "Blik op de weg", maar da's weer een ander verhaal natuurlijk.
Op zondag 4 mei 2003 14:49 schreef TimeClypse het volgende:[..]
Nee het is niet de Funk Suite.. Die heb hier namelijk ook, en het zijn twee verschillende nummers. Maar ik weet ook niet of Funkin Marvelous de oorspronkelijke titel is van het nummer, of dat het een compilatie is van allerlei verschillende nummers. Ik kan namelijk nog een ander nummer herkennen in deze mix... Kan alleen niet zo snel op de titel komen.
update:
"Funkin marvelous..." is a medley-mix taken from a vinyl-album that was released in Iceland and UK, and features various artists.
Check ook dit: Hier zie je welke artiesten er op staan. Het lijkt me dat het dus "no limit" is uit '87 wat betreft deze pagina: http://www.black-music-collectors.com/labels/funkin_marvelous.htm
Da's al iets meer..
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 04-05-2003 15:44]
quote:
Op zondag 4 mei 2003 13:26 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
Tomaz vs. Filterheadz - Sunshine
quote:Mjah, dat wist ik al
Op zondag 4 mei 2003 15:35 schreef Bombie het volgende:[..]
Ik zie op Allmusic.com idd Funkin' Marvelous er niet tussen staan in hun discografie. Ik kijk nog ff verder. Een andere tune van Mezzoforte zit iig momenteel in "Blik op de weg", maar da's weer een ander verhaal natuurlijk.
Voila, bekijk nummer 13 maar eens
En inderdaad, zoals ik al dacht, het is een Funk medley
Maar welke nummers er in zitten, kan ik niet vinden.
quote:Paul van Vliet - Er is nog zoveel niet gezegd
Op zondag 4 mei 2003 15:53 schreef Doff het volgende:
ben op zoek naar Nederlandstalig nummer. Ik weet eigenlijk niet of die uberhaupt welleens is uitgebracht of dat het speciaal voor het programma van de Tros/NOS op zondagavond is gemaakt. Ik ben de titel van het prgramma ff vergeten, het is een talkshow met 3 commentators en 1 gast. de drie zijn vaak Willem Oldmans, Maarten van Rossum en nog een vrouw. Het nummer wordt bij de aftiteling gedraait.
Het liedje wara het om gaat, klinkt als een oud liedje en ik weet de tekst niet meer goed...het eindigt als zoiets van 'Voor juliie, en voor mij....'
wie kan mij helpen
Er is nog zoveel niet gezegd
Er is nog zoveel doodgezwegen
Door jullie en door mij
In nachten dat wij wakker lagen
Op onvoltooid verloren dagen
Door jullie en door mij
Zoveel nog niet uitgesproken
Zoveel waarheid nog ontdoken
En het heeft zo voor de hand gelegen
Bij jullie en bij mij
Weggestopt en opgekropt
Stilgesust en zoetgekust
Afgeschoven, weggewoven
Door jullie en door mij
Door jullie en door mij
Er is nog zoveel blijven hangen
Stille drift, verdrukt verlangen
Van jullie en van mij
Zoveel grond nog niet ontgonnen
Zoveel plannen niet begonnen
Vragen die geen antwoord kregen
Van jullie noch van mij
Wel gedacht maar niet verteld
Afgewacht en uitgesteld
Doorgeschoven, weggewoven
Door jullie en door mij
Uit Studio 2 Nieuws en Voetbal.
[Dit bericht is gewijzigd door Meril op 04-05-2003 16:13]
quote:Sorry, je hebt helemaal gelijk. Ik had alleen de S.O.L. remix te pakken, waardoor hij niet leek. Maar het is inderdaad Gardenparty (Millennium Mix).
Op zondag 4 mei 2003 14:57 schreef druide10 het volgende:[..]
Dit nummer van Mezzoforte heet Gardenparty. Mijn collega die een echte Mezzoforte fan is, is jammer genoeg met vakantie
[Dit bericht is gewijzigd door TimeClypse op 04-05-2003 16:14]
quote:Die is 't! thanks mate
Op zondag 4 mei 2003 16:12 schreef Meril het volgende:[..]
Paul van Vliet - Er is nog zoveel niet gezegd
Door jullie en door mij
In nachten dat wij wakker lagen
Op onvoltooid verloren dagen
Door jullie en door mij
Zoveel nog niet uitgesproken
Zoveel waarheid nog ontdoken
En het heeft zo voor de hand gelegen
Bij jullie en bij mij
Weggestopt en opgekropt
Stilgesust en zoetgekust
Afgeschoven, weggewoven
Door jullie en door mijEr is nog zoveel niet gezegd
Door jullie en door mij
Er is nog zoveel blijven hangen
Stille drift, verdrukt verlangen
Van jullie en van mij
Zoveel grond nog niet ontgonnen
Zoveel plannen niet begonnen
Vragen die geen antwoord kregen
Van jullie noch van mij
Wel gedacht maar niet verteld
Afgewacht en uitgesteld
Doorgeschoven, weggewoven
Door jullie en door mijUit Studio 2 Nieuws en Voetbal.
quote:
Op zondag 4 mei 2003 12:41 schreef Bombie het volgende:[..]
Lekker plaatje idd...
![]()
De grote sample in 't nummer is van Hall & Oates - "I can't go for that" (later weer gecoverd door Brian McKnight) en de kleinere overeenkomst is als Mick Hucknall het refrein begint te zingen. Dat lijkt namelijk even erg op "How long (has this been going on)" van Paul Carrack.edit: "How Long" doet Carrack trouwens als lid van de band Ace.
quote:Is het in de jaren 80 niet gewoon gebruikt voor een t.v.-programma als Ter land, ter zee en in de lucht, Sterrenslag of een muziekprogramma?
Op zondag 4 mei 2003 16:12 schreef TimeClypse het volgende:[..]
Maar nu nog... Waar o waar is dit in vredesnaam van
- Het eerste is gemaakt door een Nederlands duo wat normaal alleen reclamemuziek composeert, maar nu een (Nederlandstalig) liedje heeft opgenomen. De tekst weet ik niet echt...
- Het tweede nummer heb ik gehoord op een Masters Of Hardcore CD gehoord, en het schijnt het eerste nummer van de eerste CD (2-cd-album) te zijn. Welke editie van MoH het is weet ik alleen niet. Het betreft hier een nummer waarin een sample wordt gebruikt van 'Sing for the moment' van Aerosmith/Eminem. Echt steengoed!!
Iemand die me hierbij kan helpen?
quote:2: bass-d and king matthew - partyfreakz
Op zondag 4 mei 2003 17:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zoek twee nummers:- Het eerste is gemaakt door een Nederlands duo wat normaal alleen reclamemuziek composeert, maar nu een (Nederlandstalig) liedje heeft opgenomen. De tekst weet ik niet echt...
- Het tweede nummer heb ik gehoord op een Masters Of Hardcore CD gehoord, en het schijnt het eerste nummer van de eerste CD (2-cd-album) te zijn. Welke editie van MoH het is weet ik alleen niet. Het betreft hier een nummer waarin een sample wordt gebruikt van 'Sing for the moment' van Aerosmith/Eminem. Echt steengoed!!
Wat je hieronder hoort is de G-Train van Technotronic, dat weet ik.
http://members.lycos.nl/linking_girl/liedje21.mp3
Maar deze is wel aardig bij elkaar gejat. Het aanstekelijke deuntje hoorde ik pas geleden weer eens in de orginele en natuurlijk veel betere versie. Mijn vraag: Hoe heet dat orgineel precies, en van wie is het?
quote:
Op zondag 4 mei 2003 18:20 schreef arj1o1 het volgende:[..]
2: bass-d and king matthew - partyfreakz
quote:1. Fluitsma & Fontijn - 15 miljoen mensen
Op zondag 4 mei 2003 17:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zoek twee nummers:- Het eerste is gemaakt door een Nederlands duo wat normaal alleen reclamemuziek composeert, maar nu een (Nederlandstalig) liedje heeft opgenomen. De tekst weet ik niet echt...
"Do you think I don't remember, the million colors that we've seen. Do you think I don't remember the million places that we've been."
Of zoiets..
Hij is continu op de radio, maar mis steeds hoe het heet en van wie het is
quote:La solitudine.
Op zondag 4 mei 2003 23:56 schreef TBC_Mysterio het volgende:
Paul de Leeuw heeft een keer zo'n nummer van Laura Pausini gecoverd. Weet iemand wat de titel is van da nummer van Laura Pausini?
Als je het zo schrijft.
quote:Thank you
Op zondag 4 mei 2003 23:57 schreef zjroentje het volgende:[..]
La solitudine.
Als je het zo schrijft.
[Dit bericht is gewijzigd door Jimbaka op 05-05-2003 00:48]
quote:heb je al op All music gekeken? http://www.allmusic.com als je daar die naam intikt en zoekt zie je een rijtje namen en cd-titels... misschien dat je dat helpt?
Op maandag 5 mei 2003 00:44 schreef Jimbaka het volgende:
ik zoek niet zo zeer een nummer of artiest maar een band naam. Op het North Sea Jazz speelden Jeroen Vrijdag, Leonardo Amuedo en ... (een drummer.. kan zo even niet op zijn naam komen.. komt vast wel.. ) Zij hebben eens een cd gemaakt, maar om die te vinden is het wel handig om een naam te hebben . Dat zoek wel zo makkelijk.
Heeft iemand enig idee?
quote:Niemand?
Op zondag 4 mei 2003 19:54 schreef postinggirl het volgende:
Naar aanleiding van het 'foute disco'-topic kwam ik op deze request die ik eigenlijk al vergeten was. Maar mijn nieuwsgierigheid is toch weer aangewakkerd.Wat je hieronder hoort is de G-Train van Technotronic, dat weet ik.
http://members.lycos.nl/linking_girl/liedje21.mp3
Maar deze is wel aardig bij elkaar gejat. Het aanstekelijke deuntje hoorde ik pas geleden weer eens in de orginele en natuurlijk veel betere versie. Mijn vraag: Hoe heet dat orgineel precies, en van wie is het?
quote:Ik ken het wel, is gewoon een jaren 70 soul/discodeuntje... kan er alleen niet opkomen
Op maandag 5 mei 2003 08:58 schreef postinggirl het volgende:[..]
Niemand?
quote:Als ik mij niet vergis, is dit ..
Op maandag 5 mei 2003 08:58 schreef postinggirl het volgende:[..]
Niemand?
Sly & The Family Stone - Dance to the music.
quote:Ja, ik heb dus hetzelfde. Eerst dacht ik 'Locomotion' van OMD te herkennen en toen 'Spooky's day off' van The Swinging Soul Machine, maar die zijn het allebei niet.
Op maandag 5 mei 2003 11:40 schreef ranja het volgende:[..]
Ik ken het wel, is gewoon een jaren 70 soul/discodeuntje... kan er alleen niet opkomen
Nou ja, als we maar lang genoeg roepen wat het niet is, dan moet je er uiteindelijk ook wel uitkomen, nietwaar?
quote:OMD? Hm die zou ik er nooit in horen
Op maandag 5 mei 2003 12:08 schreef Jane het volgende:[..]
Ja, ik heb dus hetzelfde. Eerst dacht ik 'Locomotion' van OMD te herkennen en toen 'Spooky's day off' van The Swinging Soul Machine, maar die zijn het allebei niet.
quote:Nee, die is het zeker niet.
Op maandag 5 mei 2003 12:18 schreef ranja het volgende:[..]
OMD? Hm die zou ik er nooit in horen
Ik dacht ook nog aan Disco inferno van volgens mij the Trammps?
quote:niemand?
Op zondag 4 mei 2003 16:29 schreef Bombie het volgende:[..]
Is het in de jaren 80 niet gewoon gebruikt voor een t.v.-programma als Ter land, ter zee en in de lucht, Sterrenslag of een muziekprogramma?
Neuh.. het zal wel gewoon voor een radioprogramma gebruikt zijn. Ik word zo onderhand ook razendbenieuwd.. lol.
quote:Cygnus X - Positron
Op zondag 4 mei 2003 22:17 schreef Sterretje het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet met de tekst:"Do you think I can' remember, the million colors that we've seen. Do you think I don't remember the million places that we've been."
Of zoiets..
Hij is continu op de radio, maar mis steeds hoe het heet en van wie het is
quote:Was dat niet gewoon hun standaard "The Good, the Bad and the Ugly" van Ennio Morricone?
Op maandag 5 mei 2003 14:34 schreef Disorder het volgende:
Hoe heet dat nummer dat men tijdens de Binge and Purge tour van Metallica een x aantal jaren geleden als intro gebruikte?
quote:Thanx!!!
Op maandag 5 mei 2003 14:31 schreef Sandman2k3 het volgende:Cygnus X - Positron
quote:Nee, dat is ook een mooi nummer trouwens. Dankzij jou wel gevonden. Het was een ander nummer van Ennio Morricone, "The ecstacy of gold".
Op maandag 5 mei 2003 14:38 schreef Litpho het volgende:[..]
Was dat niet gewoon hun standaard "The Good, the Bad and the Ugly" van Ennio Morricone?
quote:Graag gedaan. Binge & Purge was me iets te duur, dus die liveset heb ik nooit geluisterd (heb ze vlak daarvoor al tijdens de Wherever I May Roamtour gezien
Op maandag 5 mei 2003 15:35 schreef Disorder het volgende:
Nee, dat is ook een mooi nummer trouwens. Dankzij jou wel gevonden. Het was een ander nummer van Ennio Morricone, "The ecstacy of gold".
(Pak gewoon de 7 Magik's is nog veel beter .)
Hmm nu ga ik twijfelen . Het einde hiervan komt nml. wel overheen.
Het klinkt iig als Magik .
Eerst nummer is een trance achtig nummer waarin iets word gezongen van 'like a thunder in the night..nanananana' (vrouwenstem).
Tweede nummer is een iets harder nummer. Het begint rustig en word iets in gezongen van 'stuck in xtc'. Volgens mij was het op de melodie van Nelly ft. Kelly Rowland - Dilemma. Dacht eerst aan een remix, maar heb nog nix gevonden wat erop lijkt.
Hoop dat iemand er iets mee kan.
quote:Graag gedaan
Op maandag 5 mei 2003 15:33 schreef Sterretje het volgende:[..]
Thanx!!!
quote:Deze is vrij recent, en ook wel bekend:
Op maandag 5 mei 2003 15:37 schreef TongPo het volgende:
Ik zoek een nummer van Redman. Het is volgens mij een oud nummer, maar dat weet ik niet zeker. Het is het intro-nummer van Ray Sefo in de K-1. Verder hoorde ik hem afgelopen vrijdag in discotheek brothers en iedereen met wie ik was, kende het nummer, maar wist niet hoe hij heette. BVD
Andere nummers zijn al wat ouder, en minder bekend, dus die zijn het denk ik niet . (of is het een nr. samen met Method man?)
quote:Bedankt voor je reactie. Het is alleen niet het nummer dat ik bedoel. Ik heb em namelijk net gedownload en hij is anders.
Op maandag 5 mei 2003 16:55 schreef Sandman2k3 het volgende:[..]
Graag gedaan
!
[..]Deze is vrij recent, en ook wel bekend:
Redman - Let's Get Dirty (I Can't Get in da Club) BTW - Beat is ook gebruikt voor Aguilera's Dirrrty
Andere nummers zijn al wat ouder, en minder bekend, dus die zijn het denk ik niet. (of is het een nr. samen met Method man?)
Het zou me niks verbazen als het nummer wat ouder is (er werden ook oude nummers van Michael Jackson gedraaid) en ik weet verder niet of hij samen met Method Man is.
Heb je enig idee welk nummer het nog meer kan zijn?
- marco V draaide het in zijn set van innercity 2002
- het liedje kwam na "my acid pacemaker" (van marco V)
- het liedje kwam voor "silevr bath" (van plastic boy)
voor de rest weet ik het niet, ik hoor m telkens voorbij komen in de set vn marco V maar ik weet begot de naam niet
quote:Stukje text? (als je m gedownload hebt)
Op maandag 5 mei 2003 17:27 schreef TongPo het volgende:[..]
Bedankt voor je reactie. Het is alleen niet het nummer dat ik bedoel. Ik heb em namelijk net gedownload en hij is anders.
Het zou me niks verbazen als het nummer wat ouder is (er werden ook oude nummers van Michael Jackson gedraaid) en ik weet verder niet of hij samen met Method Man is.
quote:Nee, ik bedoel dat ik 'Let's get Dirty' van Redman net heb gedownload en dat dat hem jammergenoeg niet is...
Op maandag 5 mei 2003 17:44 schreef Scandalous het volgende:[..]
Stukje text? (als je m gedownload hebt)
quote:19 Marco V - My Acid Peacemaker
Op maandag 5 mei 2003 17:41 schreef Jerruh het volgende:
ik zoek een nummer en het enige wat ik er over ken zeggen is dit:- marco V draaide het in zijn set van innercity 2002
- het liedje kwam na "my acid pacemaker" (van marco V)
- het liedje kwam voor "silevr bath" (van plastic boy)voor de rest weet ik het niet, ik hoor m telkens voorbij komen in de set vn marco V maar ik weet begot de naam niet
20 of 21 dus
quote:je hebt het goed hoor
Op maandag 5 mei 2003 16:40 schreef GHansIV het volgende:
DJ Tiësto (DUH) Magik Journey.
(Pak gewoon de 7 Magik's is nog veel beter.)
Hmm nu ga ik twijfelen
. Het einde hiervan komt nml. wel overheen.
Het klinkt iig als Magik
.
heb nog wel een deel van het chorus kunnen onthouden, maar daar heeft de platenzaak niet zo veel boodschap aan...
1) text: come here and sing.... bladiebla
2) text: everybody dance on saturdaynight (...) everybody drink on saturdaynight (...) everybody laugh on saturdaynight
quote:Tja, blijft een beetje gissen zo natuurlijk.
Bedankt voor je reactie. Het is alleen niet het nummer dat ik bedoel. Ik heb em namelijk net gedownload en hij is anders.
quote:Gary Jules - Mad World
Op maandag 5 mei 2003 19:46 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet dat je aan het einde van de film "Donnie Darko" hoort, als alle personages nog eens in beeld komen? En dus ook wie de artiest is?
Volgens mij is de titel iets met "mad world" ofzo.
quote:Het liedje dat je zoekt heet "Twins" en het is van Little Richard en Philip Bailey.
Op maandag 5 mei 2003 19:29 schreef RmanX het volgende:
hoi ik zoek het liedje van de film Twins met Arnold schwarzenegger.
Het liedje zelf is ook iets met twins erin.:)
quote:Dank je wel!
Op maandag 5 mei 2003 19:51 schreef Meril het volgende:[..]
Gary Jules - Mad World
http://audio.cdbaby.com/rame/donniedarko-17.ram
quote:ja 21 dus, want boomerang is super
Op maandag 5 mei 2003 18:08 schreef Eon het volgende:[..]
19 Marco V - My Acid Peacemaker
20 Igor S - Boomerang (Igor S Mix)
21 D-Light ft. Climax 69 - Massanfertigung
22 Plastic Boy - Silver Bath20 of 21 dus
super bedankt, in mijn lijstje ontbrak ie dus
quote:Heel erg bedankt voor deze nummers, maar helaas zat hij er weer niet tussen. Ik heb trouwens wel een K-1 DVD waar je het nummer op de achtergrond hoort wanneer de vechter Ray Sefo opkomt. Ik zal proberen om het ff te recorden en dan hier te posten. Misschien dat het je dan bekend voor komt...
Op maandag 5 mei 2003 19:42 schreef Sandman2k3 het volgende:[..]
Tja, blijft een beetje gissen zo natuurlijk.
Maar misschien 1 van deze singles van Redman:
1999 Redman - Tear It Off
1998 Redman - I'll Be
1997 Redman - Pick It Up
1997 Redman - Whateva Man
1996 Redman - It's Like That (My Big Brother)
1995 Redman - How High (EP)
1995 Redman - Can't Wait (EP)
1994 Redman - Rockafella (EP)
1993 Redman - Tonight's da Night
1993 Redman - Time 4 Sum Askion
1992 Redman - Blow Your Mind
quote:Ik wil met je dansen?
Op vrijdag 2 mei 2003 14:25 schreef Buzzzz het volgende:
Hoi hoi,
Ikben op zoek naar de titel van dat ene Frans bouwer nummer van die reklame.. "ik kwam je tegen... OHEEEHOOO!!" je kent em wel..
Thanks!
Fout dat ik dat weet zeg!
Damn laat ook maar, volgens mij was ik al veel te laat met m'n reactie....excuses....
quote:Thx! You da man!
Op zaterdag 3 mei 2003 17:48 schreef AgentOrange het volgende:[..]
Artificial Funk - Together
Het orgineel van onderstaande coverversie. Titel + uitvoerende.
quote:REM - Losing my religion misschien?
Op dinsdag 6 mei 2003 11:38 schreef henkiehenkie het volgende:
Ik zoek weer een liedje, het is een redelijk oud liedje (denk ik).
Er word een paar keer in gezongen in the corner, door een rustige stem (het is niet down in the corner).
Zou iemand weten welk liedje ik bedoel?? Het is gister op 3FM gedraaid!!
Maar ik neem aan dat je die wel kent.
Op de site rechtsonder staat muziek 1 t/m 3 en dan gaat het om muziek 1
dat deuntje is zo bekend maar weet niet welk trancenummer het is :S
quote:Volgensmij was het meer: "All on board, the nighttrain"
Op dinsdag 6 mei 2003 16:15 schreef riskymark het volgende:
ik zoek een nummer dat begint met: "oliver, the nighttrain" Volgens mij is het zoiets.
quote:Babylon Zoo is de band...
Op dinsdag 6 mei 2003 16:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik ben de titel van een liedje dat (geloof ik) zo rond '95 uitkwam een beetje kwijt. Heel spacy en ik dacht dat het 'spaceman' heette van babylon zoo. Maar vanochtend kwam het liedje bij Mtv en daar was het babylon zoo van spaceman. Wie weet welke goed is?
weet jij welke 't is?
alvast bedankt
quote:Hmmz.. jah dat was hem...
Op dinsdag 6 mei 2003 14:53 schreef againstthegrain het volgende:[..]
REM - Losing my religion misschien?
Maar ik neem aan dat je die wel kent.
[Dit bericht is gewijzigd door Almighty op 06-05-2003 18:06]
quote:Lovin' Spoonful - Summer in the city
Op dinsdag 6 mei 2003 18:01 schreef DerbiMan het volgende:
iemand die weet hoe dit nummer heet:http://members.ams.chello.nl/a.gruijs/nummer.wav
quote:dat was het thnx
Op dinsdag 6 mei 2003 18:06 schreef Almighty het volgende:
summer in the city van .... joe cocker?
quote:
Op maandag 5 mei 2003 19:11 schreef mabit het volgende:
k zoek ff de namen van de jazz classics:heb nog wel een deel van het chorus kunnen onthouden, maar daar heeft de platenzaak niet zo veel boodschap aan...
1) text: come here and sing.... bladiebla
2) text: everybody dance on saturdaynight (...) everybody drink on saturdaynight (...) everybody laugh on saturdaynight
quote:probeer eens mèt interpunctie...
Op dinsdag 6 mei 2003 21:00 schreef jwvink het volgende:
ik zoek een nummer....(neej DUH) wat in het spel Tony Hawk Pro Skater 4 voorkomt waar een woord "spooksman" is het kan ook anders geschreven zijn maar zo klinkt het iemand enig id wat de titel en artiest is?
quote:Heb je niet nog meer informatie? Hij heeft er namelijk velen gemaakt. Geen stukje tekst ofzo?
het hele lied draait naar mijn idee om de volgende tekst:
ring ding ding .... blabla
het is een beetje een zomers nummer. Meer info heb ik niet echt, alleen dat ik hem ook nooit ben tegen gekomen in de top40 oid
misschien iemand die het weet
ik bedoel het laatste deel met rock enzow
quote:ring-a-ding-dong-song misschien...maar van wie dat nummer is
Op dinsdag 6 mei 2003 22:07 schreef TheFrankey het volgende:
op zoek naar een nummer dat ze vaak in de kroeg draaien.het hele lied draait naar mijn idee om de volgende tekst:
het is een beetje een zomers nummer. Meer info heb ik niet echt, alleen dat ik hem ook nooit ben tegen gekomen in de top40 oid
quote:van Passion Fruit
Op dinsdag 6 mei 2003 22:38 schreef PteV het volgende:[..]
ring-a-ding-dong-song misschien...maar van wie dat nummer is
quote:Nog nooit van gehoord.. (en Kazaa al helemaal niet)... weet je zeker dat het klopt??
Op vrijdag 2 mei 2003 23:15 schreef Fokkie het volgende:[..]
Dis Reaction - Jiehaaaaaaaaaa!!! (in kan het fout hebben met het aantal A's
)
quote:Blue Boy - Remember me
Op dinsdag 6 mei 2003 22:07 schreef TheFrankey het volgende:
op zoek naar een nummer dat ze vaak in de kroeg draaien.het hele lied draait naar mijn idee om de volgende tekst:
quote:ik dacht dat we er al uit waren:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:00 schreef Nepalist het volgende:[..]
Blue Boy - Remember me
en anders (denk het nie) Dr. Dre - Keep your heads ringing
quote:Richard Wagner - Also Sprach Zaratustra...
Op dinsdag 6 mei 2003 22:46 schreef Disorder het volgende:
Hoe heet dat mooie klassieke stuk van de volgende site ook al weer?
http://www.panoptikum.net/sonnensystem/solarsystem.htm
quote:Also sprach Zarathustra is van Richard Strauss.
Op dinsdag 6 mei 2003 23:25 schreef F-Snake het volgende:[..]
Richard Wagner - Also Sprach Zaratustra...
quote:Dat weet jij helemaal niet!
Op dinsdag 6 mei 2003 23:02 schreef imitated_error het volgende:[..]
ik dacht dat we er al uit waren:
Passion Fruit - The Ring Ding Dong Song
quote:ok...ik heb hele sterke vermoedens dat we er al uit zijn
Op dinsdag 6 mei 2003 23:41 schreef Nepalist het volgende:[..]
Dat weet jij helemaal niet!
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:15 schreef riskymark het volgende:
ik zoek een nummer dat begint met: "oliver, the nighttrain" Volgens mij is het zoiets.
Oh...dat 'ding ding ding' is een oud bubbling/dancehall nummer maar volgens mij is er nu een dance achtige versie van... hoe die heet weet ik ook niet.
quote:Bedoel je toevalling Killing in the name of?
Op dinsdag 6 mei 2003 23:52 schreef struiser_1 het volgende:
Ik zoek het nr van rage against the machine en daarin zingen ze
" do what I told you " gevolgd door geroffel
Edit: owkee
[Dit bericht is gewijzigd door wicked.one op 07-05-2003 00:00]
quote:Killing In The Name Of??
Op dinsdag 6 mei 2003 23:52 schreef struiser_1 het volgende:
Ik zoek het nr van rage against the machine en daarin zingen ze
" do what I told you " gevolgd door geroffel
dit is leuk!
*edit -godver wicked
quote:Laat de vraagtekens maar zitten...klopt helemaal..
Op dinsdag 6 mei 2003 23:58 schreef Scandalous het volgende:[..]
Killing In The Name Of??
dit is leuk!
*edit -godver wicked
Girl i'm gonna make you sweat, sweat till you sweat no more, and if you cry-hy, i'm gonna push it, push it some more, alalilalilo alalialilo alalilalio.
Duizend maal dank.
quote:Sweat van Inner Circle
Op woensdag 7 mei 2003 00:54 schreef JAM het volgende:
Hoe heet dat nummer van :Girl i'm gonna make you sweat, sweat till you sweat no more, and if you cry-hy, i'm gonna push it, push it some more, alalilalilo alalialilo alalilalio.
Duizend maal dank.
quote:Sweat (a la la la la long) - Inner Circle
Op woensdag 7 mei 2003 00:54 schreef JAM het volgende:
Hoe heet dat nummer van :Girl i'm gonna make you sweat, sweat till you sweat no more, and if you cry-hy, i'm gonna push it, push it some more, alalilalilo alalialilo alalilalio.
Duizend maal dank.
-edit- Ah, was al gezegd
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 07-05-2003 00:59]
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:56 schreef wicked.one het volgende:[..]
Sweat van Inner Circle
Cheers.
quote:Argh! In een ander topic verbeter ik iemand die beweert dat Wagner de componist is van dat stuk, en nu doe ik het zelf verkeerd
Op dinsdag 6 mei 2003 23:40 schreef Seborik het volgende:[..]
Also sprach Zarathustra is van Richard Strauss.
Is ook verwarrend, al die Richards...
Het was hardhouse, trance of dance en tussendoor klonken allemaal mobiele telefoongeluidjes...
Was wel geinig en wil het downloaden, maar hoe heet het nummer en van wie is het?
quote:Ik hoorde er gisteren een met Stairway to Heaven
Op woensdag 7 mei 2003 09:41 schreef PteV het volgende:
Welk nummer zit er in de radioreclame van grolsch (liever het origineel horen?). Het gaat om dat rocknummer met een beetje een hoge stem
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 09:59 schreef Kid_RisK het volgende:[..]
Nelly - Ballers Up In Here
quote:Weet echt niemand het ? het is best een bekend deuntje..... en wil het zo graag weten
Op dinsdag 6 mei 2003 16:07 schreef Rad3oN het volgende:
ik zoek het nummer wat bij het deuntje hoort die op deze site : http://www.disconet.nl/citylife te horen isOp de site rechtsonder staat muziek 1 t/m 3 en dan gaat het om muziek 1
dat deuntje is zo bekend maar weet niet welk trancenummer het is :S
quote:Frans Bauer - Heb Je Even Voor Mij
Op woensdag 7 mei 2003 15:27 schreef haaahaha het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer van Frans Bauer uit die Unox rotti reclame met die surinamer
quote:Thx!! Da's snel!!
Op woensdag 7 mei 2003 15:28 schreef haaahaha het volgende:Frans Bauer - Heb Je Even Voor Mij
quote:die haaahaha is me toch een partij vlot
Op woensdag 7 mei 2003 15:28 schreef haaahaha het volgende:[..]
Thx!! Da's snel!!
quote:eej eon:
Op maandag 5 mei 2003 18:08 schreef Eon het volgende:[..]
22 Plastic Boy - Silver Bath20 of 21 dus
kan je misschien ff de hele set van marco v innercity 2002 plaatsen?
dan kan ik gelijk verderz meteen paar liedjes..
quote:Jaja!!
Op woensdag 7 mei 2003 15:30 schreef vaagster het volgende:
die haaahaha is me toch een partij vlot![]()
![]()
quote:tuurlijk
Op woensdag 7 mei 2003 15:32 schreef Jerruh het volgende:[..]
eej eon:
kan je misschien ff de hele set van marco v innercity 2002 plaatsen?
dan kan ik gelijk verderz meteen paar liedjes..
01 Vanguard - Flash (Extended Mix)
02 DJ Misjah - Hollow
03 Sandro Vibot - 69 Street (Room 215 Rmx)
04 Coldplay - Clocks (Marco V Bootleg)
05 Max Walder - Samba Del Costa
06 Neurotic Jock - Therapy (2nd Session Rmx)
07 Marco V - Atlanta 02-02-02
08 Solar Factor - No Return
09 Tomcraft - Loneliness (Klub Mix)
10 Ricky Le Roy - Kiss Me (Symar Mix)
11 Marcos - Time (Future Mix)
12 Marco V - Revolt!
13 Marco V - Echoes (Vision Mix)
14 Mauro Picotto - Awesome!
15 ID
16 Marco V vs Faithless - Godd Is A DJ
17 Green Martian - Wizardry
18 Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V Rmx)
22 Plastic Boy - Silver Bath
quote:Cultuurbarbaar
Op woensdag 7 mei 2003 16:22 schreef Remzz het volgende:
Ik zoek een nummer waar de tekst: "I made it throuth the wildernis" in staat, ik dacht dat het ook een keer ergens bij idols is gezongen, maar dat weet ik niet zekerz.
quote:Is dat niet Sean Paul - Gimme da Light ??
Op woensdag 7 mei 2003 15:56 schreef rolfvp het volgende:
Een liedje met o.a.Pun on the fokking light
padapapapa
alvast bedankt
quote:niet lullig bedoel overigens hoor!!
Op woensdag 7 mei 2003 16:31 schreef rolfvp het volgende:
Nee fokkie, hij is het niet
Maar iemand die het wel weet?
quote:Geeft nix, just trying to help
Op woensdag 7 mei 2003 16:34 schreef rolfvp het volgende:[..]
niet lullig bedoel overigens hoor!!
Maar iemand die het wel weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |