abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 januari 2004 @ 19:29:32 #76
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_16635270
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:20 schreef Mirage het volgende:

[..]

Goh, dan zal ik wel geen zweefteef zijn maar gewoon iemand met ervaringen die mensen als " paranormaal" bestempelen ?

( ikzelf zie ze niet als paranormaal maar juist als normaal/ natuurlijk )

Problemen waar jullie op doelen ( ADHD etc ) nopez.
Balkondeuren open ? Jep.
Leer ik mijn zoontje wat een kubus en balk etc is en laat ik hem die tekenen ? Jep. ( rechte hoeken ! )
Tv ? Jep. ( alhoewel ik er een hekel aan heb )

Beetje vreemde dingen vertel jij hier.

Wat jij hier zegt is hetzelfde als dat ik zou stellen dat iedereen die gelooft in buitenaards leven een compleet asenaal aan scanners, schotels etc in zijn tuin, op zijn dak en in zijn schuur heeft uitgestald.
Dat is toch ook onzin ?
Zeker, er zijn een paar mensen die dat wél hebben..
net als dat een paar mensen die letterkunde gestudeerd hebben behang met het alfabet hebben.

And your point is?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_16635398
Kan de term 'zweefteef' achterwege blijven? Ik vind het niet echt gezellig klinken.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 27 januari 2004 @ 19:37:32 #78
45206 Pietverdriet
pi_16635510
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:33 schreef MUUS het volgende:
Kan de term 'zweefteef' achterwege blijven? Ik vind het niet echt gezellig klinken.
Okay hoor, maar wat is dan een Synoniem?
pi_16635511
Volgens dat lijstje van ParAlien eerder aanvoerde, zou ik een nieuwetijdskind zijn, maar het is wel een beetje een onduidelijk begrip, noch hecht ik er enige waarde aan, je bent wie je bent, en iedereen is anders, op zijn/haar eigen manier.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_16635604
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Okay hoor, maar wat is dan een Synoniem?

Ehm, 'dames met een andere manier van denken'? .

Kijk, ik noem mezelf ook voor de grap wel eens een zweefteef, daar gaat het niet om. Het klinkt hier alleen zo naar/denigrerend en het is niet eens echt duidelijk wie je nu bedoelt.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 27 januari 2004 @ 19:43:58 #81
45206 Pietverdriet
pi_16635715
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:40 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ehm, 'dames met een andere manier van denken'? .

Kijk, ik noem mezelf ook voor de grap wel eens een zweefteef, daar gaat het niet om. Het klinkt hier alleen zo naar/denigrerend en het is niet eens echt duidelijk wie je nu bedoelt.

Niemand specifiek, maar zeg maar de gemiddelde Greta Gimsel, met in Uienschillen in berkehouten nappen geverfde kleding gemaakt van wol die van het prikkeldraad geplukt is om het schaap niet te frustreeren, je kent ze wel, met klompen en een hoofdoekje.
:-)
pi_16639739
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Niemand specifiek, maar zeg maar de gemiddelde Greta Gimsel, met in Uienschillen in berkehouten nappen geverfde kleding gemaakt van wol die van het prikkeldraad geplukt is om het schaap niet te frustreeren, je kent ze wel, met klompen en een hoofdoekje.

En waarom heb je het over deze mensen ?

Ik meende dat we het over "nieuwetijds kinderen " hadden..

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:56:35 #83
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_16640067
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Sorry, maar:
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:19:49 #84
45206 Pietverdriet
pi_16640961
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 21:46 schreef Mirage het volgende:

[..]

En waarom heb je het over deze mensen ?

Ik meende dat we het over "nieuwetijds kinderen " hadden..

lees de draad, deze moeders zijn IMHO de oorzaak van het verschijnsel als iets bijzonders te zien.
pi_16645787
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

heb je wel eens met kinderen van zweefteven te maken gehad?
Mogen geen tv kijken, poppen zonder gezicht, naar een school geschopt waar ze euritmieen met de ramen dicht omdat anders hun zietjes uit het raam vliegen,
geen rechte hoeken mogen tekenen, daar was meneer Steiner tegen, altijd esotherische crap te vreten krijgen uit de loeidure esotherische supermark, geen wonder dat deze kinderen problemen hebben..

Generaliseer toch niet zo
Lees mijn post nog maar eens na..
Je hebt twee uitersten en jij hebt het maar over die ene 'zweverige' uiterste. Lekker negatief beeld zo en de gevoeligheid opzich komt ook al niet zo voordelig uit, is dus al voldoende.

Ik zou willen dat het gedrag van de mensen wat meer in het midden lag. Niet te nuchter, niet dat ik mijn omgeving (familie etc) wil blamen, maar het was voor mij misschien wat makkelijker geweest, al zit onafhankelijkheid toch al in mij en daardoor is mijn creativiteit misschien juist meer opgekomen, dus zie er ook wel weer een voordeel in. En niet te zweverig, wat jij weer als het andere uiterste gebruikt! Een gulden middenweg lijkt mij gewoon de beste weg en die van generaliseren niet!

woensdag 28 januari 2004 @ 01:06:34 #86
45206 Pietverdriet
pi_16646082
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 00:51 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Generaliseer toch niet zo
Lees mijn post nog maar eens na..
Je hebt twee uitersten en jij hebt het maar over die ene 'zweverige' uiterste. Lekker negatief beeld zo en de gevoeligheid opzich komt ook al niet zo voordelig uit, is dus al voldoende.

Ik zou willen dat het gedrag van de mensen wat meer in het midden lag. Niet te nuchter, niet dat ik mijn omgeving (familie etc) wil blamen, maar het was voor mij misschien wat makkelijker geweest, al zit onafhankelijkheid toch al in mij en daardoor is mijn creativiteit misschien juist meer opgekomen, dus zie er ook wel weer een voordeel in. En niet te zweverig, wat jij weer als het andere uiterste gebruikt! Een gulden middenweg lijkt mij gewoon de beste weg en die van generaliseren niet!

je kan de werkelijkheid beter accepteren zoals die is.
pi_16646245
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

heb je wel eens met kinderen van zweefteven te maken gehad?
Mogen geen tv kijken, poppen zonder gezicht, naar een school geschopt waar ze euritmieen met de ramen dicht omdat anders hun zietjes uit het raam vliegen,
geen rechte hoeken mogen tekenen, daar was meneer Steiner tegen, altijd esotherische crap te vreten krijgen uit de loeidure esotherische supermark, geen wonder dat deze kinderen problemen hebben..

Juist.
Ik heb het van dichtbij mogen waarnemen: het komt voor, en vaker dan men in dit topic blijkbaar denkt.
En denk erom: voor het wisselen van de tandjes niet met taal (of was het rekenen?) bezig. Die Steiner was me er eentje.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_16646339
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 01:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

je kan de werkelijkheid beter accepteren zoals die is.

Wie zegt dat ik dat niet doe! En waar heb je het over, denk eens na over je eigen post man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')