Als dertiger mag je klaarblijkelijk alleen maar serieus zijn. Een lolletje in Onzin mag niet, mag nèrgens. 'Ga maar weer terug naar R&P'. Yeah right. En dan hier weer weggestuurd worden voor offtopic.
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 12:55 schreef Loesje29 het volgende:
Heel erg geïrriteerd.
Kwam hier op Fok voor de gezelligheid en de interessante topics, het medeleven etc. Maar gatverdarrie, wat heb ik het hier even gehad zeg.Als dertiger mag je klaarblijkelijk alleen maar serieus zijn. Een lolletje in Onzin mag niet, mag nèrgens. 'Ga maar weer terug naar R&P'. Yeah right. En dan hier weer weggestuurd worden voor offtopic.
ga steeds meer niezen enzo.. damn, ik word echt verkouden..
Ontopic : Beetje sippig..
quote:nou..
Op vrijdag 2 mei 2003 01:47 schreef golfer het volgende:
Voor het allereerst dat ik in dit topic plaats, maar voel me beetje kut met 4 mei enzo weer in het vooruitzicht.Het wordt elk jaar weer erger.
Ik voel me ook kut, maar dan fysiek ![]()
Iedere overeenkomst met een specifiek lichaamsdeel berust geheel op toeval.
maar goed. gisteren lekkere dag gehad bij
, heerlijk bruin geworden onder de zonnebank ![]()
jammer dat ik zo misselijk was, en hele dag koppijn. ibuprofen werkte niet goed genoeg, en mocht niet meer slikken dan 800 mg, dus was echt naar ![]()
vandaag weer therapie, jippie
En * dikkebanaan komt net bij mondhygiëniste vandaan met _goed_ nieuws en gepolijste tandjes, mijn dag kan niet meer stuk ![]()
En de trein reed deze keer op
tijd!!
(kwam zelfs te vroeg, anders _altijd_ 5 min. te laat)
En het regende
niet!
(zoals was voorspelt)
Kortom: * dikkebanaan voelt zich nu goed
Net skates gekocht, woei! ![]()
Straks komt een heel goede vriendin die ik al lang niet meer gezien heb
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 13:06 schreef milagro het volgende:
Ik voel me ook kut, maar dan fysiek
Iedere overeenkomst met een specifiek lichaamsdeel berust geheel op toeval.
quote:Tally, ik had er echt ff de balen van dat er weer zo op en tegen elkaar gereageerd werd. Dus ik schoot ff in zijn algemeenheid uit mijn slof.
Op vrijdag 2 mei 2003 08:45 schreef Tally het volgende:
Aan t meelezen.. Ik heb aan dat topic niets toe te voegen.. Maar zal dat hier ook niet meer doen... Was alleen maar goed bedoelde hulp hoor.. Maar is blijkbaar niet nodig... Aaien jullie hem maar dood...
Ontopic:
Ik moet nodig aan allerlei huishoudelijke klussen beginnen. Poetsen, lamp ophangen, kledingkast uitzoeken, boodschappen... Maar ik kom maar niet van dat scherm weg.... AAAAARRRGGHH
Waar zit die knop?
quote:Het geïrriteerde was ook alleen omdat ik al veertig keer had aangegeven me aan de regeltjes te willen houden, als ons dan verteld werd waar we dan WEL mochten slowchatten. Kregen we geen antwoord op.
Op vrijdag 2 mei 2003 13:06 schreef Maanvis het volgende:
Loesje, er is BESLOTEN dat er geen nieuwe reeksen meer mogen komen. Het zou inconsequent zijn als jullie daar ineens een uitzondering op mogen worden om welke reden dan ookDan hoef je niet gelijk uit je vel te springen, dat had je beter kunnen doen toen die regel werd ingevoerd (deed ik ook hoor).
Ontopic : Beetje sippig..
Maar verder gaat wel het hoor
(en lichtelijk verzadigd door een teveel aan koffie, maar dat is een ander verhaal)
Deze jongen heeft het wel weer gezien voor vandaag en gaat maar weer eens naar huis. Bij deze wens ik alle Fokkertjes een prettig weekend en doe een beetje rustig aan met posten, want anders ben ik weer de hele maandagochtend kwijt ![]()
* Peregrijn hoopt dat hij een bepaald meisje weer tegenkomt op het station, maar die zal wel niet zo vroeg naar huis gaan
quote:Ik ben ook alweer wat gekalmeerd. Vindt het alleen flauw dat het topic in Feedback op slot wordt gegooid zodra de mods in het nauw komen.
Op vrijdag 2 mei 2003 14:07 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Het geïrriteerde was ook alleen omdat ik al veertig keer had aangegeven me aan de regeltjes te willen houden, als ons dan verteld werd waar we dan WEL mochten slowchatten. Kregen we geen antwoord op.
En daarom was (ben) ik boos.Maar verder gaat wel het hoor
Getuigd niet echt van een volwassen houding...
was gisteren in het zwembad en ze proberen me al vanaf het begin van de cursus aan hem te koppelen, alleen had ik zoiets van neeeeeeh....
terwijl ik weet dat hij mij wel leuk vindt...
en toen zat ik daar aan de kant, en toen zag ik hem zo kloten met de reddingsbrigade kids, en was zo lief en grappig en schattig, en hij is echt heel cute ensow.
Lig de hele tijd in een deuk als hij erbij is, en tis heel gezellig ensow, maar als ik met hem praat issie ineens heel verlegen en wordtie helemaal rood, en ik ook een beetje volgens mij ![]()
En hij vroeg heel lief of ik volgende week wilde komen kijken als hij examens af ging nemen en of ik hem dan wilde helpen en ik zei: ik kan wrsch niet... en hij echt zo van alsjealsjeblieft, en toen moest ik eik wel ja zeggen ![]()
Weet niet... beetje in de war, omdat het laatste wat in de planning staat verliefd worden is, maarjah...
hij is gewoon echt ontzettend lief, en cute en grappig en en niet zo rustig
![]()
![]()
help...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |