Maar niet lang meer
begin nu eigenlijk best wel erg honger te krijgen, net gedouched enzo.
nu ff een flinke bak frambozenyoghurt gepakt, want heb toch wel teveel honger om te wachten tot het eten
Al met al: OKEE
verder weinig op aan te merken eigenlijk....
Ik kan me daar alleen maar bij aansluiten.
I feel good.......
En ik voel nog steeds heel erg veel liefde voor een bepaald persoon....... Can't get you out of my mind.......
mn moeder vindt mn vriendin te lelijk en zegt dak nie meer met haar om mag gaan...vette bullshit...
dus ben vrij pissed nu.....
(ze dreigt zelfs me dr uit te schoppen als ik haar blijf zien)
quote:lol
Op donderdag 1 mei 2003 18:43 schreef bremmie het volgende:
Klotemn moeder vindt mn vriendin te lelijk en zegt dak nie meer met haar om mag gaan...vette bullshit...
dus ben vrij pissed nu.....
(ze dreigt zelfs me dr uit te schoppen als ik haar blijf zien)
het gaat hier goed, net gegeten en texelonia is op irc, gezellig!
quote:NEE, IS NIE LOL!!!!
Op donderdag 1 mei 2003 18:54 schreef Whistler112 het volgende:[..]
lol
het gaat hier goed, net gegeten en texelonia is op irc, gezellig!
quote:Dat is toch ontiegelijk belachelijk van je moeder. Slaat nergens op!
Op donderdag 1 mei 2003 18:58 schreef bremmie het volgende:[..]
NEE, IS NIE LOL!!!!
quote:Ja, dat vindt iedereen...maar bij mn moeder is 1+1=3 (zeg maar) en dat krijg je niet verandert...
Op donderdag 1 mei 2003 19:04 schreef Maanvis het volgende:[..]
Dat is toch ontiegelijk belachelijk van je moeder. Slaat nergens op!
quote:Bijna gefeliciteerd dan
Op donderdag 1 mei 2003 19:11 schreef QyRoZ het volgende:
Bijna een kwart eeuw.
quote:En dan zit ik net een heel verhaal op te hangen over hoe mensen elkaar in dit soort topics beïnvloeden.
Op donderdag 1 mei 2003 18:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
Helemaal gestresst omdat men hier chagerijnig is, daardoor word ik ook chagerijnig en ik voel me gewoon kut.
Grmbl.
quote:That makes two.
Op donderdag 1 mei 2003 19:20 schreef Maanvis het volgende:
Morgen is het begin van het einde
maar voel me momenteel verder wel oke.. behalve dat ik keelpijn heb van gisteren
NOU HEEL VEEL DUS
Goed. We gaan even janken, en dan besluiten dat dit nu echt de laatste keer was, en me heilig voornemen nu ECHT alleen nog maar indirect contact te hebben via mailtjes en sms-jes. En volgende week moeten ze weer naar het ziekenhuis dus je zult zien: dan hang ik toch weer aan de telefoon.
Volgende week om dezelfde tijd dus weer ongeveer deze zelfde post van mij, wees gewaarschuwd
quote:Ik gok zo dat BS het over haar IRL-omgeving had en niet over de postings in dit topic (die waren namelijk op de eerste pagina tamelijk positief
Op donderdag 1 mei 2003 19:15 schreef Mini_rulez het volgende:
En dan zit ik net een heel verhaal op te hangen over hoe mensen elkaar in dit soort topics beïnvloeden.
En ik heb nu zo'n sexy hese stem van het roken, drinken en boven de muziek uitschreeuwen vannacht.
Verder ben ik nog steeds snotterig en grieperig. Tis errug hardnekkig
quote:Heb je niet zo'n mooie spray die je neus verwijderd van al die snot
Op donderdag 1 mei 2003 19:59 schreef DuchessX het volgende:
Ik verheug me op morgen, dan gaan hubbie en ik skates kopen en volgende week gaan we les volgenVerder ben ik nog steeds snotterig en grieperig. Tis errug hardnekkig
Vicks spray ofzo
Een snotterige neus is inderdaad zwaar klote
Gelukkig dat ik er al een hele tijd geen last meer van heb
quote:Het lijkt me een stuk minder omslachtig om het snot uit je neus te verwijderen dan andersom...
Op donderdag 1 mei 2003 20:05 schreef Levensgenieter het volgende:Heb je niet zo'n mooie spray die je neus verwijderd van al die snot
Ontopic: kwaad op m'n vriendje, dat hij z'n schoolwerk afraffelt of helemaal niet doet omdat hij verslaafd is aan zo'n stom ding, en dat hij nu ook nog van mij verwacht dat ik niet gezellig thuis blijf bij m'n ouders (die wonder boven wonder eens even allebei tegelijk thuis zijn ), maar gewoon naar hem toe kom alsof er niks aan de hand is. En kwaad op mezelf omdat ik zoveel van hem hou.
quote:Okee, sorry...
Op donderdag 1 mei 2003 20:10 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Zoals Fogerty zei ging dat dus niet over dit topic, maar de mensen hier in huis
.
Gvd en wéér laat ik m'n avond verpesten, ik leer het ook nooit
maar vooral verliefd.............. mn gevoel is duidelijk dit gaat niet zomaar over, heb een besluit genomen... ik hou van mn meisje...
quote:Lijkt me duidelijk over wie het gaat
Op donderdag 1 mei 2003 21:05 schreef Fogerty het volgende:
Pas op devv05....gaat dit over je ex of over dat nieuwe meisje? Als het je ex is: niet doen. Bescherm jezelf tegen een nieuwe teleurstelling.
Ontopic.. Ik voel me goed.. Al zou ik willen dat ik sommige mensen zou kunnen helpen.. Ik zou willen dat ik alle zorgen van een DE of een DuchessX met een knip met mn vingers zou kunnen laten verdwijnen.. Dan zou ik me natuurlijk alleen maar beter voelen...
En het doet goed om niet alles te lezen hier
Pfff sommige mensen blijven dus echt zichzelf 1000 keer herhalen
En dat zijn er maar weinig. Maar juist die mensen daar word ik moe van.
quote:Volgens mij hou je jezelf meer voor de gek als je van haar blijft houden.
Op donderdag 1 mei 2003 21:39 schreef devv05 het volgende:[..]
Lijkt me duidelijk over wie het gaat
heb mezelf lang genoeg voor de gek gehouden maar ik word er niet gelukkiger op...moet nu eenmaal mn gevoel maar accepteren, het dwingen anders te zijn/worden werkt niet...
Ontopic:
Ik voel me wel redelijk, lekker aan m'n huiswerk.
Heb wel zin om te knuffelen
quote:Ben je onder behandeling ofzo????
Op donderdag 1 mei 2003 21:39 schreef devv05 het volgende:[..]
Lijkt me duidelijk over wie het gaat
heb mezelf lang genoeg voor de gek gehouden maar ik word er niet gelukkiger op...moet nu eenmaal mn gevoel maar accepteren, het dwingen anders te zijn/worden werkt niet...
Want je blijft maar zeuren
Krijg er de schijt van gewoon. Ik kan niet eens hier kijken of ik zie weer je gejank en gezeik.
Sorry...maar ik word er moe van.
Zie mijn vorige post dan maar.
Altijd hetzelfde gezeik.
ZOEK HULP A U B.
wil je erover praten?
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 01-05-2003 21:45]
Maarja, natuurlijk heb ik niemand om mee te gaan, of het geld, of..
You got the point .
Kutachtig dus, chagerijnig omdat mijn vakantie bijna over is, lusteloos omdat ik iets mis waar ik me mee kan uiten (zoals een muziekinstrument of een hobby)..
Bah.
quote:Hij is niet de enige die er een beetje ziek van word.. Denk ook niet dat je ziek word van verdriet maar ziek van jezelf...
Op donderdag 1 mei 2003 21:45 schreef devv05 het volgende:
Zoek jij maar hulp, je klinkt erg gefrustreerdwil je erover praten?
quote:Neuh...ik moet minder komen hier dus.
Op donderdag 1 mei 2003 21:45 schreef devv05 het volgende:
Zoek jij maar hulp, je klinkt erg gefrustreerdwil je erover praten?
Veel minder. Want ik ga me dan vanzelf irriteren aan de mensen die continu in de herhaling vallen
HOE IEMAND ZICH NU VOELT.
Dus mocht je aanstoot geven of ziek zwak misselijk worden van andermans reacties hier, en alleen maar gaan lopen emmeren erover ipv iemand proberen te helpen cq. op te beuren, kom hier dan niet en ga lekker buitenspelen
quote:mee eens
Op donderdag 1 mei 2003 21:50 schreef Minkeltje het volgende:
ehmmm *kijkt naar titel*, ziet staan "Hoe voel je je nu", dus wat staan er voor reacties in deze thread?HOE IEMAND ZICH NU VOELT.
Dus mocht je aanstoot geven of ziek zwak misselijk worden van andermans reacties hier, en alleen maar gaan lopen emmeren erover ipv iemand proberen te helpen cq. op te beuren, kom hier dan niet en ga lekker buitenspelen
![]()
ontopic...ik voek me moe...en word beetje gek van het gezeik meteen weer hier thuis...
quote:Ook mee eens, je kan een (overvloed) van reacties van iemand niet leuk vinden maar je kan je er ook gewoon niks van aantrekken hoor.
ehmmm *kijkt naar titel*, ziet staan "Hoe voel je je nu", dus wat staan er voor reacties in deze thread?HOE IEMAND ZICH NU VOELT.
![]()
ontopic: Verontwaardigd .
quote:EENS, als je je stoort ga je maar ergens anders heen. devv05 doet neits wat niet mag.
![]()
ik voel me trouwens goed, net een hele tijd gecs'ed, en het ging uberlekker
quote:Voor 100% mee eens
![]()
Voel me trouwens: VAAG
quote:Ach meis hé wat verdrietig
Op donderdag 1 mei 2003 22:25 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn opa van 93 (!) lijkt er eindelijk de brui aan te willen geven en het feit dat mijn laatste opa me ook binnenkort gaat verlaten, maakt me verdrietig.
Ik ben erg druk in mijn hoofd.
quote:Het is gewoon ouderdom ws, hij is nl. niet ziek meer, maar eet en drinkt niet meer. Morgen ga ik naar hem toe.
Op donderdag 1 mei 2003 22:29 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ach meis hé wat verdrietig
Is je opa ziek?
quote:Look on the bright side: het is een geweldig mooie leeftijd, hij heeft zijn leven geleefd.
Op donderdag 1 mei 2003 22:30 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Het is gewoon ouderdom ws, hij is nl. niet ziek meer, maar eet en drinkt niet meer. Morgen ga ik naar hem toe.
Ik heb vandaag een oom van 43 begraven, dat is een heel ander verhaal.
Verder voel ik me wel redelijk.
En nu ga ik weer mooi weg.
Morgen weer een dagje Fok...
quote:Zo denk ik er ook over Qyroz, maar ik zal hem toch missen. You don't know what you got til it's (almost) gone.
Op donderdag 1 mei 2003 23:10 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Look on the bright side: het is een geweldig mooie leeftijd, hij heeft zijn leven geleefd.
Ik heb vandaag een oom van 43 begraven, dat is een heel ander verhaal.
Verder voel ik me wel redelijk.
Zal igg blij zijn als deze week voorbij is.
Voor de rest is het heel druk in m'n hoofd, alleen krijg ik geen vat op die gedachten wat me nog moeier maakt
Straks gewoon een lekker muziekje opzetten en lekker slapen, komt allemaal wel weer goed
kan ik er nu ff nie bij hebben..
maargoed
zit hier lekker biertje te drinken en Rayman is laat te kijken
woei
quote:Moppie
Op donderdag 1 mei 2003 21:42 schreef Tally het volgende:Sommige mensen willen gewoon kapot gemaakt worden
Ontopic.. Ik voel me goed.. Al zou ik willen dat ik sommige mensen zou kunnen helpen.. Ik zou willen dat ik alle zorgen van een DE of een DuchessX met een knip met mn vingers zou kunnen laten verdwijnen.. Dan zou ik me natuurlijk alleen maar beter voelen...
Semtex fijn dat je morgen naar je opa gaat, het zal misschien wel zwaar zijn, sterkte...
Tegen alle verwachtingen in ben ik nog niet moe
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 00:12 schreef QyRoZ het volgende:
Oud.
Ontopic:
Eigenwijs.
Ik moet gewoon naar bed, heb morgen dienst,
en spijt dat ik het weer te laat heb gemaakt.
quote:Maar ik ben nu wel ontzettend vrolijk, dank daarvoor
Op vrijdag 2 mei 2003 00:06 schreef Tijger_m het volgende:Mischien herken jij dat als vrouw beter maar het lijkt weleens of moderne jonge vrouwen alles moeten doen en kunnen.
quote:Luister dan ook eens naar me.
Op vrijdag 2 mei 2003 00:13 schreef shmoopy het volgende:Ontopic:
Eigenwijs.
Ik moet gewoon naar bed, heb morgen dienst,
en spijt dat ik het weer te laat heb gemaakt.
Tong voelt zich goed btw.
Los daarvan lijkt het leven me heel voorzichtig aan toe te lachen en dat maakt me blij. Als dat nou even doorgaat én overslaat op degenen om wie ik geef, is alles weer zoals het zou moeten gaan. .
quote:Ja ja...nou graag gedaan hoor
Op vrijdag 2 mei 2003 00:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
verward na aanleiding van deze opmerkingMaar ik ben nu wel ontzettend vrolijk, dank daarvoor
kan nog steeds niet geloven dat ik zo stom ben geweest
Het wordt elk jaar weer erger.
quote:Laat me raden je bent dan Jarig ?
Op vrijdag 2 mei 2003 01:47 schreef golfer het volgende:
Voor het allereerst dat ik in dit topic plaats, maar voel me beetje kut met 4 mei enzo weer in het vooruitzicht.Het wordt elk jaar weer erger.
Ik voel me
(laat dit aub zo snel mogelijk over gaan)
quote:Bestaan wel ergere ding maar is idd klote.. ga slapen dan voel je je morgen vast beter..
Op vrijdag 2 mei 2003 02:26 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
MisselijkEn dat is imo één van de ergste dingen die er zijn
(laat dit aub zo snel mogelijk over gaan)
Heb nog steeds keelpijn en nu ook hoofdpijn... Ook begin ik weer teveel na te denken dus ik ga maar gauw slapen voordat het eventueel mis kan gaan.. Hoop op een goede dag morgen..
quote:Dit is ook om te helpen hoor.. Hij doet er geen flikker aan om zich beter te voelen.. Alleen maar zeiken.. Maar als je je klote voelt moet je er ook iets aan doen.. En niet elke keer het zelfde tiepen.. Maar oke... Ik ga buitenspelen na deze post...
![]()
quote:Aan t meelezen.. Ik heb aan dat topic niets toe te voegen.. Maar zal dat hier ook niet meer doen... Was alleen maar goed bedoelde hulp hoor.. Maar is blijkbaar niet nodig... Aaien jullie hem maar dood...
Op donderdag 1 mei 2003 23:22 schreef Moonah het volgende:
Oke.
En waar waren alle mensen die nu hier in dit topic commentaar geven op elkaar en elkaars manier van posten, toen de werkelijke discussie twee dagen lang in FB (6 delen nota bene)werd gevoerd??
Sorry hoor.
Ik word daar een beetje pissed van.
quote:Veel suk6.. Ik hoop voor je dat hij zich van gedachte gaat veranderen.. *knuffel*
Op donderdag 1 mei 2003 22:25 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn opa van 93 (!) lijkt er eindelijk de brui aan te willen geven en het feit dat mijn laatste opa me ook binnenkort gaat verlaten, maakt me verdrietig.
quote:Ik probeer goed voor mezelf te zorgen.. En tot nu toe gaat het goed.. Ik voel me ook nog steeds goed.. Nu alleen nog dit gevoel vast te houden..
Op donderdag 1 mei 2003 23:46 schreef DuchessX het volgende:[..]
Moppie
, zorg eerst maar goed voor jezelf
![]()
Ik voel weer een doodpunt aankomen en daar wil ik dus wat aan gaan doen. Gelukkig mag ik van m'n baas de rest van de week vrij hebben om allerlei leuke dingen te doen
quote:Ik hoop voor je dat dat lukt
Op vrijdag 2 mei 2003 08:45 schreef Tally het volgende:Ik probeer goed voor mezelf te zorgen.. En tot nu toe gaat het goed.. Ik voel me ook nog steeds goed.. Nu alleen nog dit gevoel vast te houden..
![]()
Geniet straks lekker van je weekend en je mannetje
morgen moet ik naar eindhoven voor een cursus, moet ik verdorie om 9 uur ineindhoven staan vroeg opstaan...
quote:Gefeliciteerd QyRoZ!!!!
Op vrijdag 2 mei 2003 00:12 schreef QyRoZ het volgende:
Oud.
Ontopic:
Met mijn lief aan het msnen
Ik voel me wel goed..
P.S. R&P'ers lees de discussie in feedback eens.
quote:al gedaan maar waarom zou iemand hem moeten lezen?
Op vrijdag 2 mei 2003 09:34 schreef Peregrijn het volgende:
P.S. R&P'ers lees de discussie in feedback eens.
quote:Verdorie DE
Op vrijdag 2 mei 2003 09:36 schreef DarkElf het volgende:[..]
al gedaan maar waarom zou iemand hem moeten lezen?
Nu ik toch aan het posten ben:
Qyroz gefeliciteerd
Oh ja, ik voel me nog steeds top
quote:<grin>
Op vrijdag 2 mei 2003 09:42 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Verdorie DE
ga ik bijna van mijn eigen idee af. Ik bedoel natuurlijk, laat je mening ook eens horen in Feedback
En daar staan een aantal opmerkingen van een aantal mensen over het negeren van bepaalde posts en het goede voorbeeld geven. Zo dat er geen ellenlange posts meer ontstaan en dat mensen als ze weten dat er het risico is dat men zo reageert beter een eigen topic kunnen openen.
Ik heb alles meegelezen weet alleen niets toe te voegen volgens mij
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 10:19 schreef DarkElf het volgende:[..]
<grin>
Ik heb alles meegelezen weet alleen niets toe te voegen volgens mij
jah, wel goed eigenlijk
beetje in de war, maar ach.. dat gaat wel weer over in de loop van de dag....
Nog een beetje moe van de dropshot en jupiler maar dat ben ik zelf schuld
Als dertiger mag je klaarblijkelijk alleen maar serieus zijn. Een lolletje in Onzin mag niet, mag nèrgens. 'Ga maar weer terug naar R&P'. Yeah right. En dan hier weer weggestuurd worden voor offtopic.
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 12:55 schreef Loesje29 het volgende:
Heel erg geïrriteerd.
Kwam hier op Fok voor de gezelligheid en de interessante topics, het medeleven etc. Maar gatverdarrie, wat heb ik het hier even gehad zeg.Als dertiger mag je klaarblijkelijk alleen maar serieus zijn. Een lolletje in Onzin mag niet, mag nèrgens. 'Ga maar weer terug naar R&P'. Yeah right. En dan hier weer weggestuurd worden voor offtopic.
ga steeds meer niezen enzo.. damn, ik word echt verkouden..
Ontopic : Beetje sippig..
quote:nou..
Op vrijdag 2 mei 2003 01:47 schreef golfer het volgende:
Voor het allereerst dat ik in dit topic plaats, maar voel me beetje kut met 4 mei enzo weer in het vooruitzicht.Het wordt elk jaar weer erger.
Ik voel me ook kut, maar dan fysiek
Iedere overeenkomst met een specifiek lichaamsdeel berust geheel op toeval.
maar goed. gisteren lekkere dag gehad bij , heerlijk bruin geworden onder de zonnebank
jammer dat ik zo misselijk was, en hele dag koppijn. ibuprofen werkte niet goed genoeg, en mocht niet meer slikken dan 800 mg, dus was echt naar
vandaag weer therapie, jippie
En * dikkebanaan komt net bij mondhygiëniste vandaan met _goed_ nieuws en gepolijste tandjes, mijn dag kan niet meer stuk
En de trein reed deze keer op tijd!!
(kwam zelfs te vroeg, anders _altijd_ 5 min. te laat)
En het regende niet!
(zoals was voorspelt)
Kortom: * dikkebanaan voelt zich nu goed
Net skates gekocht, woei!
Straks komt een heel goede vriendin die ik al lang niet meer gezien heb
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 13:06 schreef milagro het volgende:
Ik voel me ook kut, maar dan fysiek
Iedere overeenkomst met een specifiek lichaamsdeel berust geheel op toeval.
quote:Tally, ik had er echt ff de balen van dat er weer zo op en tegen elkaar gereageerd werd. Dus ik schoot ff in zijn algemeenheid uit mijn slof.
Op vrijdag 2 mei 2003 08:45 schreef Tally het volgende:
Aan t meelezen.. Ik heb aan dat topic niets toe te voegen.. Maar zal dat hier ook niet meer doen... Was alleen maar goed bedoelde hulp hoor.. Maar is blijkbaar niet nodig... Aaien jullie hem maar dood...
Ontopic:
Ik moet nodig aan allerlei huishoudelijke klussen beginnen. Poetsen, lamp ophangen, kledingkast uitzoeken, boodschappen... Maar ik kom maar niet van dat scherm weg.... AAAAARRRGGHH
Waar zit die knop?
quote:Het geïrriteerde was ook alleen omdat ik al veertig keer had aangegeven me aan de regeltjes te willen houden, als ons dan verteld werd waar we dan WEL mochten slowchatten. Kregen we geen antwoord op.
Op vrijdag 2 mei 2003 13:06 schreef Maanvis het volgende:
Loesje, er is BESLOTEN dat er geen nieuwe reeksen meer mogen komen. Het zou inconsequent zijn als jullie daar ineens een uitzondering op mogen worden om welke reden dan ookDan hoef je niet gelijk uit je vel te springen, dat had je beter kunnen doen toen die regel werd ingevoerd (deed ik ook hoor).
Ontopic : Beetje sippig..
Maar verder gaat wel het hoor
(en lichtelijk verzadigd door een teveel aan koffie, maar dat is een ander verhaal)
Deze jongen heeft het wel weer gezien voor vandaag en gaat maar weer eens naar huis. Bij deze wens ik alle Fokkertjes een prettig weekend en doe een beetje rustig aan met posten, want anders ben ik weer de hele maandagochtend kwijt
* Peregrijn hoopt dat hij een bepaald meisje weer tegenkomt op het station, maar die zal wel niet zo vroeg naar huis gaan
quote:Ik ben ook alweer wat gekalmeerd. Vindt het alleen flauw dat het topic in Feedback op slot wordt gegooid zodra de mods in het nauw komen.
Op vrijdag 2 mei 2003 14:07 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Het geïrriteerde was ook alleen omdat ik al veertig keer had aangegeven me aan de regeltjes te willen houden, als ons dan verteld werd waar we dan WEL mochten slowchatten. Kregen we geen antwoord op.
En daarom was (ben) ik boos.Maar verder gaat wel het hoor
Getuigd niet echt van een volwassen houding...
was gisteren in het zwembad en ze proberen me al vanaf het begin van de cursus aan hem te koppelen, alleen had ik zoiets van neeeeeeh....
terwijl ik weet dat hij mij wel leuk vindt...
en toen zat ik daar aan de kant, en toen zag ik hem zo kloten met de reddingsbrigade kids, en was zo lief en grappig en schattig, en hij is echt heel cute ensow.
Lig de hele tijd in een deuk als hij erbij is, en tis heel gezellig ensow, maar als ik met hem praat issie ineens heel verlegen en wordtie helemaal rood, en ik ook een beetje volgens mij
En hij vroeg heel lief of ik volgende week wilde komen kijken als hij examens af ging nemen en of ik hem dan wilde helpen en ik zei: ik kan wrsch niet... en hij echt zo van alsjealsjeblieft, en toen moest ik eik wel ja zeggen
Weet niet... beetje in de war, omdat het laatste wat in de planning staat verliefd worden is, maarjah...
hij is gewoon echt ontzettend lief, en cute en grappig en en niet zo rustig
help...
verder gaat het wel goed, 'k begin echt ernstig goed te worden met counterstrike ben ook voor 2 lanparty's uitgenodigd dit weekend. majah ga naar geen van beiden denk ik. niet zoveel zin in.
zit lekker hard muziek te luisteren, ff afreageren
update: ok, now you really fucked up. zelfs al krijg je spijt van je woorden kan je nog doodvallen.
[Dit bericht is gewijzigd door Whistler112 op 02-05-2003 17:14]
quote:Niet meer over hebben hier, Whistler. En bovendien neit op bezoek gaan en sex mee hebben en veel mee praten als je nog verliefd op dur bent en zij niks met je wil!
Op vrijdag 2 mei 2003 16:13 schreef Whistler112 het volgende:
hetzelfde als een dag of 5 geleden. snap niet dat ik me gvd altijd waar laat overhalen der van ignore af te halen. maar ok daar mag ik jullie hier schijnbaar niet meer mee lastig vallen dus dat zal ik dan maar niet doenverder gaat het wel goed, 'k begin echt ernstig goed te worden met counterstrike
ben ook voor 2 lanparty's uitgenodigd dit weekend. majah ga naar geen van beiden denk ik. niet zoveel zin in.
quote:Als je zegt het niet te doen moet je het ook gewoon niet doen zeg. Lekker consequent, maarja
Op vrijdag 2 mei 2003 16:13 schreef Whistler112 het volgende:
hetzelfde als een dag of 5 geleden. snap niet dat ik me gvd altijd waar laat overhalen der van ignore af te halen. maar ok daar mag ik jullie hier schijnbaar niet meer mee lastig vallen dus dat zal ik dan maar niet doenverder gaat het wel goed, 'k begin echt ernstig goed te worden met counterstrike
ben ook voor 2 lanparty's uitgenodigd dit weekend. majah ga naar geen van beiden denk ik. niet zoveel zin in.
update: ok, now you really fucked up. zelfs al krijg je spijt van je woorden kan je nog doodvallen.
Ontopic: Zin in morgen en overmorgen maar wel moe .
quote:was nog in dezelfde post
Op vrijdag 2 mei 2003 17:35 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Als je zegt het niet te doen moet je het ook gewoon niet doen zeg. Lekker consequent, maarja
.
Ontopic: Zin in morgen en overmorgen maar wel moe
.
quote:Het gaat me erom dat je zegt iets niet te doen (om discussie te voorkomen) maar er gewoon lak aan hebt en het toch blijft doen. Zeg het dan ook gewoon niet.
Op vrijdag 2 mei 2003 17:51 schreef Whistler112 het volgende:[..]
was nog in dezelfde post
maaruh ondertussen alweer beetje opgelucht eigenlijk*gaaaap*
Maargoed, ik stop nu met die ellenlange nutteloze discussies hier, en blijf voor de verandering ontopic .
Beter dan de laatste dagen maar nog steeds niet super, m'n kamertje vordert al en ik heb dus zin in morgen en overmorgen .
quote:Nog 1 reactie van mijn kant dan
Op vrijdag 2 mei 2003 17:53 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Het gaat me erom dat je zegt iets niet te doen (om discussie te voorkomen) maar er gewoon lak aan hebt en het toch blijft doen. Zeg het dan ook gewoon niet.
Maargoed, ik stop nu met die ellenlange nutteloze discussies hier, en blijf voor de verandering ontopic
.
Beter dan de laatste dagen maar nog steeds niet super, m'n kamertje vordert al en ik heb dus zin in morgen en overmorgen
.
Ik heb ook zin in morgen, voel ik me waarschijnlijk weer een heel stuk beter, vanavond maar niet zoveel zuipen en m'n kleren uitdoen voro het slapen gaan enzo
Vanavond geen drukte om me heen, wil echt ff geen geluid en herrie en gepraat aan m'n kop.
quote:Erg hardleers ben jij zeg
Op vrijdag 2 mei 2003 17:58 schreef Whistler112 het volgende:[..]
Nog 1 reactie van mijn kant dan
, het maakt niet uit, was ff afreageren. Want ze is op vakantie tot en met woensdag.
Wanneer leer je het dan af
On topic : geirriteerd dus
quote:Niet zolang jij zo blijft reageren. Als je het op een beschaafde manier vraagt wil ik er wel aan denken. Maar als ik gewoon reageer op iemand anders zijn offtopic/slowchat/wat het ook is waar je je zo aan stoort en je begint dan te bitchen kan je voor mijn part redelijk *piieep*
Op vrijdag 2 mei 2003 19:11 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Erg hardleers ben jij zeg
Wanneer leer je het dan af
maaruh, het gaat gooooeeed hier 't is erg gezellig op irc. alleen nog steeds zo'n honger. (opzich ook elke avond hetzelfde, tis altijd gezellig op irc en heb ook elke avond honger
) ennuh, mjah, verder niet echt iets nuttigs te melden. zit ff op ander forum te kijken, is wel vermakelijk
Ik voel me aardig goed, heb een paar mooie plannen, de nabije toekomst ziet er best positief uit en de verdere toekomst al helemaal.
quote:Relax en probeer alles gewoon rustig op een rijtje te zetten.
Op vrijdag 2 mei 2003 19:13 schreef pink_panter het volgende:
helep me.. ik wil niet meer.. ik weet het allemaal niet meer...
suc6
quote:Dat is juist het probleem.. dat kan ik niet meer kan ook niet meer helder denken of wat dan ook.. ik weet dat ik geen domme dingen meer mag doen, maar waarom is dat zo aantrekkelijk.. helemaal nxi meer willen voelen... Gewoon helemaal weg zijn van deze wereld. die voor mij de laaste jaren alleen maar ellende heeft gebracht ipv leuke goeie dingen.. Waarom moet ik ziek zijn en me bejaard voelen.. en moe zijn en pijn hebben... Waarom moet ik vaak ruzie met vriendje hebben om domme dingen.. Waarom..
Op vrijdag 2 mei 2003 19:57 schreef amnesiac het volgende:[..]
Relax en probeer alles gewoon rustig op een rijtje te zetten.
suc6
quote:Omdat dit even zo is. Er is geen echte reden denk ik. Het is zo en je moet het ff accepteren. En inderdaad geen gekke dingen doen.
Op vrijdag 2 mei 2003 20:04 schreef pink_panter het volgende:[..]
Dat is juist het probleem.. dat kan ik niet meer kan ook niet meer helder denken of wat dan ook.. ik weet dat ik geen domme dingen meer mag doen, maar waarom is dat zo aantrekkelijk.. helemaal nxi meer willen voelen... Gewoon helemaal weg zijn van deze wereld. die voor mij de laaste jaren alleen maar ellende heeft gebracht ipv leuke goeie dingen.. Waarom moet ik ziek zijn en me bejaard voelen.. en moe zijn en pijn hebben... Waarom moet ik vaak ruzie met vriendje hebben om domme dingen.. Waarom..
Beetje blijven relativeren en toch je hoofd boven water houden en niet verzuipen.
Sterkte!!!!
quote:thnx,...en het accepteren dat is pas moeilijk.. probeer ik al 4 jaar.. zal beetje uitleggen 4 jaar geleden kreeg ik ziekte van pfeiffer,, en daar aan heb ik een soort van ME over gehouden.. en dat is moeilijk om te accepteren omdat ik vaak ziek ben, minder leuke dingen kan doen enzo!
Op vrijdag 2 mei 2003 20:16 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Omdat dit even zo is. Er is geen echte reden denk ik. Het is zo en je moet het ff accepteren. En inderdaad geen gekke dingen doen.
Beetje blijven relativeren en toch je hoofd boven water houden en niet verzuipen.
Sterkte!!!!
quote:Probeer iig eens al je problemen op papier te schrijven, geloof me dit heeft mij altijd wel geholpen.
Op vrijdag 2 mei 2003 20:04 schreef pink_panter het volgende:[..]
Dat is juist het probleem.. dat kan ik niet meer kan ook niet meer helder denken of wat dan ook.. ik weet dat ik geen domme dingen meer mag doen, maar waarom is dat zo aantrekkelijk.. helemaal nxi meer willen voelen... Gewoon helemaal weg zijn van deze wereld. die voor mij de laaste jaren alleen maar ellende heeft gebracht ipv leuke goeie dingen.. Waarom moet ik ziek zijn en me bejaard voelen.. en moe zijn en pijn hebben... Waarom moet ik vaak ruzie met vriendje hebben om domme dingen.. Waarom..
Op zich is een lijstje met problemen enorm confronterend maar elke keer een probleem van het lijstje schrappen als je deze hebt overwonnen is heerlijk.
quote:Wat dan ?
Op vrijdag 2 mei 2003 20:29 schreef Lanai het volgende:
Ik voel me net een klein kind. En aan de reacties van anderen te merken vinden zij dat ook.
quote:Ik heb dat al een paar x gedaan opgschreven.. maar dat werkt vaak niet of half in ieder geval niet zoals ik wil
Op vrijdag 2 mei 2003 20:30 schreef amnesiac het volgende:[..]
Probeer iig eens al je problemen op papier te schrijven, geloof me dit heeft mij altijd wel geholpen.
Op zich is een lijstje met problemen enorm confronterend maar elke keer een probleem van het lijstje schrappen als je deze hebt overwonnen is heerlijk.
quote:Dat het beter gaat is toch mooi
Op vrijdag 2 mei 2003 20:17 schreef pink_panter het volgende:[..]
thnx,...en het accepteren dat is pas moeilijk.. probeer ik al 4 jaar.. zal beetje uitleggen 4 jaar geleden kreeg ik ziekte van pfeiffer,, en daar aan heb ik een soort van ME over gehouden.. en dat is moeilijk om te accepteren omdat ik vaak ziek ben, minder leuke dingen kan doen enzo!
maar het gaat al ff ietjes beterder... en ga proberen helder te denken...
Dat de situatie niet zo erg is dat het niet altijd erg blijft
En vaak is het zo dat je ff moet uitzieken. En als het jaren duurt dat is klote. Maar daarna kan je wel dubbel zo hard gaan leven. En de geleden schade gaan inhalen dus
Zolang er maar zicht is op herstel
[Dit bericht is gewijzigd door Levensgenieter op 02-05-2003 20:35]
tis niet leuk meer zo...wil gewoon lekker rustig hebben nu...
quote:mjah lastig uit te leggen...
Op vrijdag 2 mei 2003 20:30 schreef pink_panter het volgende:Wat dan ?
quote:Heb je het over Fok
Op vrijdag 2 mei 2003 20:36 schreef Lanai het volgende:[..]
mjah lastig uit te leggen...
merkte het gewoon aan hoe ze tegen me praatten..
quote:Nee, m'n vriendje en een paar anderen. Niet op het forum
Op vrijdag 2 mei 2003 20:42 schreef Levensgenieter het volgende:Heb je het over Fok
quote:ik zal nooit zo kunne leven als andeen leven blijf altijd vermoeid en pijn in mijn spieren houden enzo helaas.. maar er zijn wel genoeg dingen die ik wel kan... mja het is moeilijk geen diploma enz.. dus met werk zoeken dubbel zo moeilijk
Op vrijdag 2 mei 2003 20:33 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Dat het beter gaat is toch mooi
Dat de situatie niet zo erg is dat het niet altijd erg blijft
En vaak is het zo dat je ff moet uitzieken. En als het jaren duurt dat is klote. Maar daarna kan je wel dubbel zo hard gaan leven. En de geleden schade gaan inhalen dus
Zolang er maar zicht is op herstel
quote:Ahzo
Op vrijdag 2 mei 2003 20:52 schreef Lanai het volgende:[..]
Nee, m'n vriendje en een paar anderen. Niet op het forum
quote:Dat is kut.. je komt hier meestal om anderen te helpen en geholpen te worden! maar als er wat is je kan altijd mij mailen of wat dan ook sterkte
Op vrijdag 2 mei 2003 20:36 schreef Lanai het volgende:[..]
mjah lastig uit te leggen...
merkte het gewoon aan hoe ze tegen me praatten..
mijn reactie slaat nergens op voortaan eerst alles ff lezen! maar het is nog steeds kut als je vriendje en de rest zo denkt..
Kon ik nog maar een weekje vakantie hebben .
Achja, het gaat dus stukken beter maar ik ben wel emotioneel.. En ik heb eigenlijk ook wel zin om even te huilen..
Ik zie wel. .
quote:Gaat de goeie kant uit
Op vrijdag 2 mei 2003 21:01 schreef Lanai het volgende:
Hmm één iemand heeft al excuses aangeboden
quote:Jah
Op vrijdag 2 mei 2003 21:02 schreef pink_panter het volgende:Gaat de goeie kant uit
quote:Heel herkenbaar heb ik dus ook al de hele dag.. zo is het ff goed blij met mijn nieuwe oorbellen.. zo gaat het het fout ruzie met vriendje.. en zie ik de bus van hun werk in de stad staan.. durfde er niet heen enzo.. ergens gaan zitten zat zo te trillen dat soort dingen
Op vrijdag 2 mei 2003 21:05 schreef Lanai het volgende:[..]
Jah
Voel me ook alweer beter. Maar het is de hele dag al wisselvallig eigenlijk. Door kleingheidjes schiet het van het ene naar het andere uiterste
Heb zin om in een drukke discotheek/club als een gek tekeer te gaan
Moet mijn energie kwijt. Al die energie die ik erg lang heb opgespaart.
Een ding dat ik doe is de muziek keihard zetten. Dan stroomt vanzelf een gedeelte weg.
VOEL ME DUS GOED
Alleen nog een actief leven leiden en ik ben helemaal tevreden. Meer doen met mijn energie
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 21:09 schreef Levensgenieter het volgende:
Ik heb teveel energieHeb zin om in een drukke discotheek/club als een gek tekeer te gaan
Moet mijn energie kwijt. Al die energie die ik erg lang heb opgespaart.
Een ding dat ik doe is de muziek keihard zetten. Dan stroomt vanzelf een gedeelte weg.
VOEL ME DUS GOED
Alleen nog een actief leven leiden en ik ben helemaal tevreden. Meer doen met mijn energie
Bij wie mag ik onder de dekens.. de lucht is zwart.. en gaat onweren...
quote:Vandaag zou ik naar de discotheek gaan die onder het Roda Stadion ligt. Maar de mensen waarmee ik zou gaan die zijn naar Amsterdam geweest. En wij wonen in Limburg. Dus ze zijn helemaal half dood gezopen.
Op vrijdag 2 mei 2003 21:12 schreef pink_panter het volgende:[..]
ik zou zeggen ga lekker op stap en gek doen !!!
fijn dat je je goed voelt..Bij wie mag ik onder de dekens.. de lucht is zwart.. en gaat onweren...
Maar soon ga ik dus weer actief deelnemen aan het uitgaansleven
Ik denk dat ik zo lekker een dvd'tje ga kijken en daarna lekker slapen
quote:Inderdaad
Op vrijdag 2 mei 2003 21:27 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Het gaat anders best snel
.
ontopic: Nog steeds wel goed,
Muziek
.
MUZIEK!!!!!!
The best there is
Zonder muziek is het leven klote
I love music
woei, *beetje blij weer*
quote:Wezen skaten, huh?
Op vrijdag 2 mei 2003 23:23 schreef DuchessX het volgende:
Natgeregend
Niet echt de beste dag om er mee te beginnen
quote:Vizion? Wat was daar dan te doen? Een concert van iemand ofzo? Ik hoorde nl. woensdag ook al van iemand uit Aken dat ze daarheen ging...
Op vrijdag 2 mei 2003 21:15 schreef Levensgenieter het volgende:Vandaag zou ik naar de discotheek gaan die onder het Roda Stadion ligt.
Ontopic: ik voel me prima. Lichamelijk niet zo (beetje buikpijn en hoofdpijn), maar goed, dat zal wel gewoon moeheid zijn... Verder heb ik zin om morgen eindelijk eens goed voor m'n examens te gaan leren, samen met m'n vriendje op wie ik alweer/nog steeds verliefd ben...
quote:Das af en toe ook wel fijn om te horen, ben blij voor je
Op zaterdag 3 mei 2003 01:46 schreef enchilada het volgende:gewoon
ultiem
gelukkig
Ik voel me klote, was weer een erg slechte dag vandaag Tenminste het ging goed tot na de avond.. Weer flinke ruzie gehad terwijl ik dat juist helemaal niet wil... Ze heeft dingen gezegd die me erg pijn deden.... Word ik echt nog steeds heel verdrietig van... Het is allemaal zo moeilijk ik zou ook graag willen dat het anders was... Was er maar een pilletje dat je ff kon slikken zodat het gevoel over was.. Zou wel een gat in de markt zijn...
Nouja misschien brengt morgen wel weer iets goed, iedergeval een gezellige avond waarschijnlijk... Voel me moe dus ik ga zo lekker slapen... Zit ook weer veel te veel na te denken ook over andere dingen, is niet goed..
Meisje dat ik leuk vind weet het nu trouwens, geen idee hoe dat kan maar het is zo...
Weltruste allemaal...
Lieverd ik weet dat je er niks mee kan, en ik ook niet.. Maar ik hou van je... En dat gaat niet zomaar over...
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 03-05-2003 03:43]
Raar, ik keek gisteren in de spiegel en wist opeens het antwoord.."Dat ben ik niet"..ik ben 43..ehhh, 44 jaar vlgs. alle gegevens, en dat zou betekenen dat ik volwassen (en vlgs. de meerderheid hier op !FOK) al bijna bejaard zou moeten zijn, maar ik ben nog maar sinds vorig jaar kind-af. En nu opeens, binnen een jaar, moet ik 25 jaar overbruggen en volwassen zijn?
Die vent in de spiegel, die ouwe kerel, dat KAN ik niet zijn.
peter
(..hmmz, lekker warrige posting, jacko..)
quote:Om 2 uur gaan slapen en om 6:30 wakker...en nu wilde ik dat ik niet zo verdomd wakker was zodat ik weer kon gaan slapen
Op zaterdag 3 mei 2003 07:51 schreef DarkElf het volgende:
half 10 gaan slapen en nu wakker, zou nog wel even kunnen slapen
quote:Om 4 uur gaan slapen en om 9.30 wakker en eigenlijk wel uitgeslapen
Op zaterdag 3 mei 2003 08:44 schreef Tijger_m het volgende:[..]
Om 2 uur gaan slapen en om 6:30 wakker...en nu wilde ik dat ik niet zo verdomd wakker was zodat ik weer kon gaan slapen
quote:* Tijger_m gromt wat over mensen die met weinig slaap toekunnen
Op zaterdag 3 mei 2003 09:49 schreef milagro het volgende:Om 4 uur gaan slapen en om 9.30 wakker en eigenlijk wel uitgeslapen
Nog niet uitgeslapen dus
Maar koffie is daar voor gemaakt
quote:Heel goed idee, ik ga zelf ook maar even een kop koffie drinken om het bier van gisteravond weg te spoelen.
Op zaterdag 3 mei 2003 10:36 schreef Levensgenieter het volgende:Nog niet uitgeslapen dus
Maar koffie is daar voor gemaakt
lang leve paroxetine
(verder wel blij... vanaaf bij slapen
)
[private mode] I'm getting there feef[/private mode]
Het enige leuke van mijn verjaardag waren de vele felicitaties die ik van Fokkers mocht ontvangen.
Vandaag weer een saaie dag, krijg ook geen bezoek ofzo maar moet zelf bij mn oma's op bezoek gaan. En moet zo met mn moeder mee kleren ruilen enzo. Bah.
Ik haat weekenden.
quote:aaghhhh.. Ik heb medelijden met je...Een beetje laat maar toch: Gefeliciteerd...Probeer er dit weekend het beste van te maken...
Op zaterdag 3 mei 2003 12:36 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een extreme kutverjaardag had ik gisteren toch.
Moest op mijn verjaardag naar een streng christelijke bruiloft met saaie, langdradige, tenenkrommende, ultra-burgerlijke kutstukjes en zonder muziek.Het enige leuke van mijn verjaardag waren de vele felicitaties die ik van Fokkers mocht ontvangen.
Vandaag weer een saaie dag, krijg ook geen bezoek ofzo maar moet zelf bij mn oma's op bezoek gaan. En moet zo met mn moeder mee kleren ruilen enzo. Bah.
Ik haat weekenden.
Ontopic: Ik voel me geweldig.. Een vriendin van me komt strakjes vanuit Tilburg naar Leiden waar we samen een dagje gaan stappen... Leuk leuk leuk..
Ik heb het echt helemaal gehad.
De rest schrijf ik hier maar niet op.
Straks ff lekker de stad in om een cd of dvd te kopen, ik vind dat ik dat wel verdiend heb
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 23:29 schreef Tijger_m het volgende:[..]
Wezen skaten, huh?
Niet echt de beste dag om er mee te beginnen
Ben moehoe en heb een vreetbui
quote:Deze post voelde ik aankomen.
Op zaterdag 3 mei 2003 13:05 schreef Fogerty het volgende:
Ik kan nu, in tegenstelling tot gisteren, ineens WEL een reden bedenken waarom ik niet nog een biertje had moeten nemen en niet nog een bessen enz.
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 12:36 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een extreme kutverjaardag had ik gisteren toch.
Trouwens, wat moet jij veel, als ik je post zo eens lees..
Voortaan toch maar beter ontbijten
Krijg 's morgens geen hap door mijn keel.
* Tijger_m reageert zich even af
quote:Tja, sociale verplichtingen enzo he?
Op zaterdag 3 mei 2003 13:39 schreef Moonah het volgende:[..]
Trouwens, wat moet jij veel, als ik je post zo eens lees..
Ik ben nog steeds heel blij met mijn schoenen.
Verder geen ruzie meer gelukkig.. Dus het gaat wel weer een beetje.. Wel buikpijn Hoop dat het weg is voor vanavond...
quote:Ach, als je die bruiloft had overgeslagen waren die mensen nu boos op je geweest en hadden ze je vast niet meer uitgenodigd voor de daarop volgende bruiloften en andere feesten met burgerlijke kutstukjes
Op zaterdag 3 mei 2003 13:58 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Tja, sociale verplichtingen enzo he?
Ik had die bruiloft wel kunnen overslaan, maar dat was mij vast niet in dank afgenomen denk ik. En als ik geen kleren ga ruilen heb ik ook zo weinig om aan te doen.
Aan ieder nadeel zit een voordeel
* Ook een vreselijke hekel heeft aan stukjes tijdenns 'feesten', altijd weer een ramp om dat aan te moeten zien/horen.. (hoe goed het ook is bedoeld)
quote:Gedaan, en zelfs voorzichtig wat knackebrod tot me kunnen nemen. Het gaat al een stuk beter
Op zaterdag 3 mei 2003 13:37 schreef shmoopy het volgende:
Veel water drinken, Fogerty, veel water drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |