Maar hoezo gaat alles traag , gewoon naar schadebedrijf gaan en 2 / 3 dagen later is alles weer heel hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2004 08:14 schreef Tjabbo het volgende:
Subtiel kickje.
Verdomme gister de deur van mijn celica aan gort.
Wil ik uitstappen bij de cafetaria voor een patatje, kijk ik nog ff in de spiegels of er niemand aankomt fietsen, en doe de deur open. BENG! fietser erin.
Wat blijkt nou? er zit nogal een slinger in de weg zodat je de fietsers niet ziet aankomen in de spiegels, en zelfs niet door gewoon over je schouder te kijken. ik stond dus net na die slinger
3 deuken in de deur, en de deur is ontzet. Hij wil niet meer dicht en het hele raam is aan diggelen. De straat lag vol met glas. Ook is de binnenkant van de deur beschadigd. deuk erin, en de bekleding van de deur is wel eens mooier geweest zeg maar.
Gelukkig had het meiske die er tegenaan reed niets, en kan ome tjabbo zijn verzekering bellen.
Maar dat wordt ff niet de auto gebruiken. het is bouwvak en alles zit dicht of gaat traag
Eigen schuld heet zoiets, maar wel bagger uit de sloot zeg.
[afbeelding]
[afbeelding]
Eerst moet de verzekering nog komen kijken. dat duurt ook alleen al 2 dagenquote:Op donderdag 29 juli 2004 08:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar hoezo gaat alles traag , gewoon naar schadebedrijf gaan en 2 / 3 dagen later is alles weer heel hoor.
als je hem naar het schade bedrijf brengt, bellen hun ook je verzekering enzo , maken ze fotoos en beginnen ze gelijk met de reparatie , tenminste zo was het bij de focwa bij ons om de hoek.quote:Op donderdag 29 juli 2004 08:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Eerst moet de verzekering nog komen kijken. dat duurt ook alleen al 2 dagen
een Celica diesel??quote:Op donderdag 29 juli 2004 09:48 schreef renkie het volgende:
Elke dag 130km
5x130 = 650
*50 = 32500km
Dan had je beter een diesel of g3 kunnen nemen
doe eens niet of zoquote:Op donderdag 29 juli 2004 08:14 schreef Tjabbo het volgende:
Subtiel kickje.
Verdomme gister de deur van mijn celica aan gort.
Wil ik uitstappen bij de cafetaria voor een patatje, kijk ik nog ff in de spiegels of er niemand aankomt fietsen, en doe de deur open. BENG! fietser erin.
Wat blijkt nou? er zit nogal een slinger in de weg zodat je de fietsers niet ziet aankomen in de spiegels, en zelfs niet door gewoon over je schouder te kijken. ik stond dus net na die slinger
3 deuken in de deur, en de deur is ontzet. Hij wil niet meer dicht en het hele raam is aan diggelen. De straat lag vol met glas. Ook is de binnenkant van de deur beschadigd. deuk erin, en de bekleding van de deur is wel eens mooier geweest zeg maar.
Gelukkig had het meiske die er tegenaan reed niets, en kan ome tjabbo zijn verzekering bellen.
Maar dat wordt ff niet de auto gebruiken. het is bouwvak en alles zit dicht of gaat traag
Eigen schuld heet zoiets, maar wel bagger uit de sloot zeg.
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt meneer Ferrariquote:Op donderdag 29 juli 2004 11:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doe eens niet of zo, flink kut zeg......geluk dat je een garage aan huis hebt
![]()
tt veranderd en ik heet geen enzo![]()
Klopt. Maar Gas moet je laten inbouwen en een celica op diesel bestaat nietquote:Op donderdag 29 juli 2004 09:48 schreef renkie het volgende:
Elke dag 130km
5x130 = 650
*50 = 32500km
Dan had je beter een diesel of g3 kunnen nemen
quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:48 schreef KatirZan het volgende:
kijk, das nou een celica die ik ook wel wil hebbenbtw tjabbo, blij dat je nu die supra avatar eruit hebt gegooid, zal ik nooit meer de celica supra fout maken
Scarabial ?quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:50 schreef The_S het volgende:
zonde, kijk je nog zo goed uit en dan nog zo'n fietser d'r in
voor de rest tis een mooie celica (kheb van dichtbij mogen bekijken), achja nieuw deurtje erin en hij is weer zo mooi als eerst
![]()
MR2 heeft andere motorsteunen volgens mij..quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:12 schreef seto het volgende:
3SGTE Engine w/ RWD Tranny (MR-2) $2150
ff omrekenen = €1786,005
http://www.importstreetsc(...)ngines/pricelist.htm
misschien heb je hier wat aan
die spoilers vind ik zelf niet zo..
Ik en mijn toyota hart hebben er samen naar gekeken en over gedroomd, zo'n conversiequote:Op donderdag 29 juli 2004 15:35 schreef seto het volgende:
ach, beetje proppen![]()
Idd geluk daarmee gehad.quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:12 schreef ijsmeis het volgende:
heb je toch nog geluk dat het alleen de deur is
Anders was het meer werk geweest, lijk mij..
Maar toch zonde!
mooie celica btw
ga gewoon met 70\80 in zijn 5 met de cc over de snelweg dan is zo'n turbo best zuinigquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Probleem is niet dat ik geen originele GT4 betalen kan. Probleem is mijn reisafstand en mijn voorliefde voor benzinemotoren
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Scarabial ?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:53 schreef Markman het volgende:
goede oprit trouwens voor je huis.. mooi!
Dankjewel. En er zijn wel meer mensen die de dakvleugel niet mooi vinden. Ik wel, hoewel ik, als ik het over zou doen, niet zeker weet of ik het wel weer zou doen. iig onderscheid ik zo me wel van de meeste andere celica's met een suprawingquote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
Erg mooie bak Tjabbo, dat model Celica vindt ik ook erg mooi
De achterspoiler staat erg mooi ja, vind ik er ook eigenlijk wel op horen
Alleen de dakspoiler vindt ik niet mooi staan, maar goed. Tis jouw auto
jammer van je deur trouwens
Een gelukje bij een ongelukje.Er zit héééééél iets kleurverschil in het paneel achter de deur. Kan ik dat ook direct laten wegwerken.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:13 schreef StefanP het volgende:
Damn dat is klote! Gelukkig krijg je een hele nieuwe deur dus hopelijk zie je het verschil niet. Maar of de kleur ook gelijk zal zijn aan die van je auto....
Mazzel ook dat het 'maar' een fietser betrof en dat die zelf niks had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |