Ik loop wel redelijk vaak langs de ako en wat zag mijn oog daar; het homo blad Expres Zo met op de cover Jamai met als ondertitel 'ik val op halfbloedjes' (als ik het goed heb gezien)... Tja wat moet je daar nou van denken?
Heeft iemand dat blad toevallig? Beleeft Jamai zijn coming out in dat blad? Niet echt snugger om op het moment dat Nederland twijfelt aan je geaardheid op de voorkant van een homoblad te gaan staan... beetje dom Jamai
quote:Waarom kijk je dat tijdschrift niet ff in bij de AKO? Of ben je bang om voor homo aangezien te worden
Op woensdag 30 april 2003 15:35 schreef MikeyMo het volgende:
tja dit kan in RLS, Muz of Sex daar het om een muziekant uit een RLS zijn sexuele voorkeur gaat. Let the Mods decide is mijn mening dan maarIk loop wel redelijk vaak langs de ako en wat zag mijn oog daar; het homo blad Expres Zo met op de cover Jamai met als ondertitel 'ik val op halfbloedjes' (als ik het goed heb gezien)... Tja wat moet je daar nou van denken?
Heeft iemand dat blad toevallig? Beleeft Jamai zijn coming out in dat blad? Niet echt snugger om op het moment dat Nederland twijfelt aan je geaardheid op de voorkant van een homoblad te gaan staan... beetje dom Jamai
quote:Maar dit zegt niks.
Amai Jamai! "Kleding shoppen in de Rotterdamse Koopgoot, héérlijk!"
Vroeger was hij de pispaal van de klas, nu is hij vooral cool. De tijd dat de zestienjarige Jamai uit Idols vanwege zijn flierefluitersmentaliteit voor homo werd uitgescholden, is definitief voorbij. Tegenwoordig maakt hij daarmee juist de blits.
quote:Nina Brink...
Op woensdag 30 april 2003 15:43 schreef Flatbeat-Eric het volgende:
aaaaaaaaaargggg die duimen
quote:Ik snap niet dat iemand moeilijk kan doen over zijn duimen. Heb je die kop al eens bekeken.
quote:
Op woensdag 30 april 2003 15:45 schreef bowie het volgende:[..]
Ik snap niet dat iemand moeilijk kan doen over zijn duimen. Heb je die kop al eens bekeken.
Als ik ooit op jongens zou vallen dan zou Jamai wel de allerlaatste persoon zijn die ik aantrekkelijk zou vinden.
quote:Precies, het blijft een kutnummer.
Op woensdag 30 april 2003 15:46 schreef MUUS het volgende:
Homo, hetero, bi....lekker belangrijk..
quote:ik heb da blad gelezen met die cover (ook maar uit nieuwsgierigheid door die cover) en daarin gign hetniet over of hij homo was, meer over idols, en omdat idols blijkbaar veel werd gekeken door homos enzo, hebben ze dat interview gehouden...
Op woensdag 30 april 2003 15:35 schreef MikeyMo het volgende:
tja dit kan in RLS, Muz of Sex daar het om een muziekant uit een RLS zijn sexuele voorkeur gaat. Let the Mods decide is mijn mening dan maarIk loop wel redelijk vaak langs de ako en wat zag mijn oog daar; het homo blad Expres Zo met op de cover Jamai met als ondertitel 'ik val op halfbloedjes' (als ik het goed heb gezien)... Tja wat moet je daar nou van denken?
hij zal nog steeds hetero zijn ofzo
quote:Ik loop altijd langs de AKO 's ochtends... ik zie dat blad vanuit de deuropening elke dag als ik er langs loop, maar ik ga daar nooit naar binnen.
Op woensdag 30 april 2003 15:38 schreef amnesiac het volgende:[..]
Waarom kijk je dat tijdschrift niet ff in bij de AKO? Of ben je bang om voor homo aangezien te worden
quote:Dat is dom als hij uitgebreid relaties heeft met vrouwen zodat zijn heteroseksualiteit overduidelijk is daar er nogal wat twijfel was tijdens Idols.
Op woensdag 30 april 2003 15:37 schreef GizartFRL het volgende:
Waarom is dat dom, hij mag zijn geaardheid toch wel tonen?
Kijk als hij niet homo is of iig niet wilt dat heel Nederland weetr dat hij homo is, dan moet hij niet op de cover van een homoblad gaan staan...
quote:schatje
Op woensdag 30 april 2003 15:53 schreef schatje het volgende:
Alsof het schande zou zijn als je op de voorkant staat van zo'n blad.
mjwa dr worden idd alleen maar opmerkingen gemaakt over dat ie homo is OMDAT ie bij de expreszo op de voorkant staat, maar wat voor argumentatie zit er voor de rest achter? waar maak je je dan druk om...
quote:Eerder z'n management dan niet denk... die bepalen toch enigzins de interviews...
Op woensdag 30 april 2003 15:55 schreef schatje het volgende:
Het boeit Jamai zelf kennelijk dus niet.
wellicht dat ze er van uitgaan dat er voor Jamai een behoorlijke fanbase te vinden is in de gayscene
Hij zal hier ongetwijfeld een hoop doekoe voor gekregen hebben
quote:hij lijkt me meer het type kussenbijter
Op woensdag 30 april 2003 15:37 schreef MrAbagnale het volgende:
jamai de kontebonker
quote:Met zo'n gebit heb ik medelijden met het kussen
Op woensdag 30 april 2003 16:10 schreef Vibromass het volgende:[..]
hij lijkt me meer het type kussenbijter
quote:verklaart het juist niet als je het mij vraagt:
vandaar dat het uit is met die dewi.
quote:Ach die Dewi is wel een "lekker geil diertje" voor een keertje... maar ik meen dat het voor haar celebritystatus nogal een snolletje eerste klas was (hey, het is een tienermoeder dat zegt wel enigzins genoeg denk ik, of krijg ik nu de hele fokcommunity over me heen?)
Op woensdag 30 april 2003 16:11 schreef Fliepke het volgende:[..]
verklaart het juist niet als je het mij vraagt:
dewi
en al is hij homo , wat boeit dat nou
quote:Nou daar was men openlijk over aan het discussieren totdat hij met voormalig miss-fietsenrek het bed indook...
Op woensdag 30 april 2003 16:32 schreef Sylvana het volgende:
...en al is hij homo , wat boeit dat nou
quote:heb jij in ze je hol gehad ?
quote:Aldus het interview.
Wat is jouw versiertruc?
Een creatieve openingszin.En die is?
Poeh, eigenlijk heb ik er geen. Dat is toch ook creatief? Ik zou gewoon op die persoon aflopen en zeggen: wil je wat drinken?Op 'die persoon'?
Dat meisje, bedoel ik. Ja, dat weet ik heel erg zeker - haha.
Jamai zegt dus hetero te zijn.
Slotje!
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 30-04-2003 17:22]
quote:
Op woensdag 30 april 2003 17:13 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Aldus het interview.
Jamai zegt dus hetero te zijn.
Slotje!
quote:Je gelooft 'm niet, omdat ie er homo uitziet?
Op woensdag 30 april 2003 17:15 schreef eMAeRCe het volgende:
quote:Nu is ie lager dan een varken
Op woensdag 30 april 2003 15:52 schreef ArmaniMania het volgende:
Goh wat een verrassing. And so what ? Jamai is homo, noe en is dat een taboe ofzo
Stammen we nog uit de middeleeuwen hier of hoe zit het
quote:Alsof het ooit 'aan' is geweest.
vandaar dat het uit is met die dewi.
Géén comingout. Hetero dus.
Slotje of topictitel-wijziging!
.
quote:Demonisering!
Op woensdag 30 april 2003 17:26 schreef DennisMoore het volgende:
Hallo?! Iemand überhaupt het stukje interview gelezen?Géén comingout. Hetero dus.
Slotje of topictitel-wijziging!
.
quote:Dat heeft Gerard Joling ook jaaaren geroepen en da's nu ook een der ridders
Op woensdag 30 april 2003 17:26 schreef DennisMoore het volgende:
Hallo?! Iemand überhaupt het stukje interview gelezen?Géén comingout. Hetero dus.
quote:Inderdaad. D'arme jongen!
Op woensdag 30 april 2003 17:27 schreef KaAzKoP_ het volgende:Demonisering!
't Is juist dapper van 'm, dat ie ondanks alle geruchten dat ie homo zou zijn, tóch op de cover van een homojongerenblaadje wil staan. Dat zal je bijvoorbeeld dat Spaanstalige jochie (hoe heet ie) niet zien doen.
quote:Ben jij homo?
Op woensdag 30 april 2003 17:27 schreef BAZZA het volgende:Dat heeft Gerard Joling ook jaaaren geroepen en da's nu ook een der ridders
Zo nee, dan ben je 't toch.
quote:El_Catalan?
Op woensdag 30 april 2003 17:29 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Inderdaad. D'arme jongen!
't Is juist dapper van 'm, dat ie ondanks alle geruchten dat ie homo zou zijn, tóch op de cover van een homojongerenblaadje wil staan. Dat zal je bijvoorbeeld dat Spaanstalige jochie (hoe heet ie) niet zien doen.
quote:Geen idee wie dat is. Ik kom niet op z'n naam.
Op woensdag 30 april 2003 17:29 schreef KaAzKoP_ het volgende:El_Catalan?
.
Nederlands jong glijertje met zomerhitjes.
quote:Nee die gaat stoer lopen vertellen dat ie coke doet enzo (ook niks mis mee natuurlijk). Denk eerder dat Jamai gewoon de boel een beetje wil opnaaien, en dat het hem zelf weinig boeit wat mensen van hem denken hij loopt nu toch wel langzaam binnen
quote:
Op woensdag 30 april 2003 17:30 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Geen idee wie dat is. Ik kom niet op z'n naam.
Nederlands jong glijertje met zomerhitjes.
quote:Als ie had gewijgerd dan zou er in alle roddelbladen komen te staan dat ie gewijgerd zou hebben en dat kan ook weer niet
quote:Die bedoel ik!
Op woensdag 30 april 2003 17:31 schreef KaAzKoP_ het volgende:
Jody
Bernal
.
Die zal dus écht niet met z'n kop op de cover van een homojongerenblaadje gaan staan. Iets wat Jamai wel durft.
quote:Na afloop pas he?
Op woensdag 30 april 2003 17:33 schreef PostManBart het volgende:
Om dit soort gepraat en gesuggereer te voorkomen, heeft de Engelse Idols winnaar al meteen gezegd dattie homo is!
quote:En gij geleuft dat?
Op woensdag 30 april 2003 17:35 schreef eMAeRCe het volgende:Als ie had gewijgerd dan zou er in alle roddelbladen komen te staan dat ie gewijgerd zou hebben en dat kan ook weer niet
Weekend "Jamai wil niet met z'n hoofd op een homo-cover".
Zulk non-nieuws is zelfs te slecht voor roddelbladen.
quote:Ik heb het altijd al geweten. Jamai is mijn held!
Op woensdag 30 april 2003 17:36 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Die bedoel ik!
Die zal dus écht niet met z'n kop op de cover van een homojongerenblaadje gaan staan. Iets wat Jamai wel durft.
quote:Hij's hetero, zegt ie in 't interview.
Op woensdag 30 april 2003 17:40 schreef Wisp het volgende:
was toch wel algemeen bekend dat hij een rugridder was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |