quote:Het interesseert me voor de rest ook niets wat die man in z'n vrije tijd uitspookt, maar hij verteld dit op TV en aan de hand daarvan vorm ik mijn mening over de man, die niet echt positief is
Op maandag 15 september 2003 23:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Tja, elk voordeel heb zijn nadeel. Zakelijk gaat die vent strak, privé interesseert me niet, zegt meer over de persoon die alleen naar zijn privé-zaken kijkt...
Presentatie is een belangrijk gedeelte van het zaken doen en gaat hij vanavond nogal opzichtig de fout in
net of BvD en Jan M. niet genoeg krijgen voor deze uitzendingen
"Het klinkt veel"
De snob
quote:Hij wilde er zelf niet echt over lullen...
Op maandag 15 september 2003 23:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Het interesseert me voor de rest ook niets wat die man in z'n vrije tijd uitspookt, maar hij verteld dit op TV en aan de hand daarvan vorm ik mijn mening over de man, die niet echt positief is
Presentatie is een belangrijk gedeelte van het zaken doen en gaat hij vanavond nogal opzichtig de fout in
quote:Nee, maar uiteindelijk liet hij wel net genoeg los om er steeds over door te gaan
Op maandag 15 september 2003 23:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hij wilde er zelf niet echt over lullen...
quote:Dat zijn de valkuilen van televisie. BvD zijn daar niet vies van om over lijken te gaan.
Op maandag 15 september 2003 23:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Nee, maar uiteindelijk liet hij wel net genoeg los om er steeds over door te gaan
quote:Misschien heb je gelijk, maar feit blijft dat hij niet sympathiek over kwam
Op maandag 15 september 2003 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:Dat zijn de valkuilen van televisie. BvD zijn daar niet vies van om over lijken te gaan.
quote:Feit ook
Op maandag 15 september 2003 23:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Misschien heb je gelijk, maar feit blijft dat hij niet sympathiek over kwam
quote:op mij dan
Op maandag 15 september 2003 23:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:Feit ook
![]()
En die Frits en Henk laten ook niet altijd blijken dat ze nou echte journalisten zijn. Je kan namelijk weleens iemand uit laten praten voor je een mening vormt.
Breukhoven kwam namelijk met een verklaring waarom ie zei dat het "veel klinkt" als Frits gewoon geluisterd had, dan had ie niet hoeven doen alsof het nergens op sloeg, maar ja.
Soms is het goed, soms is het ook een erg slecht programma, maar ja een uurtje ontspannen kan geen kwaad ![]()
ps: hoe iemand overkomt kan geen feit zijn.
quote:Je moet ook gewoon muziek downloaden
Op maandag 15 september 2003 23:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
op mij dan
En die Breukhoven met zijn story/priveproblemen. Kinderachtig. Zegt Henk dat die daar boven had moeten staan en niet de pers in had moeten gaan. Ja duh, net zoals hun niet over die zeik moeten hebben. Wat boeit mij die baggerfamilie nou.
quote:Ik vind hem net zo nep overkomen als de tieten en lippen van zijn onooglijke ega.
Op dinsdag 16 september 2003 02:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is die Hans Breukhoven toch een apart mannetje...
quote:Dan heb je duidelijk niet begrepen wat hij bedoelde.
Op maandag 15 september 2003 23:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:"Het klinkt veel"
De snob
Slechte collum van meneer Mulder.
Een matige uitzendig, ik wordt ook een beetje moe van die "wat is er mis met Oranje" vragen.
Maar gelukkig ook nog wel gelachen; "Hans, bel met je kinderen, dat schijnt tegenwoordig niet meer zo duur te zijn"
quote:Jules Wijdenbosch
Op dinsdag 16 september 2003 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Wie hebben ze vanavond als gast?
Ferdi de Lange & Pim Walenkamp
Voorzitters van de JOVD en het CDJA over Prinsjesdag
En een optreden van Nickelback
quote:Mooi, dan kan ik dus gewoon NOVA kijken
Op dinsdag 16 september 2003 09:48 schreef starbuck het volgende:[..]
Jules Wijdenbosch
Oud president van SurinameFerdi de Lange & Pim Walenkamp
Voorzitters van de JOVD en het CDJA over PrinsjesdagEn een optreden van Nickelback
Frederique van der Wal
Topmodel
Mehmet Gün
De eerste imam met een inburgeringsdiploma
En een optreden van Herb Spectacles
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:51 schreef starbuck het volgende:
vandaag:Frederique van der Wal
Topmodel => wat een kaksloerie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |