Ik heb even de openingspost van Lexie/Chocobo uit het vorige topic geleend :
Zelda, a link to the past GBA (multiplayer "Four Swords" included)
Website: http://www.zelda.com/gba/index.html
Zelda, Ocarina of Time N64 en GCN (Master Quest)
Op deze website download je prachtige .pdf maps voor OOT en MQ !
http://www.zelda.com/ocarina/background.html (must see)
Zelda, Windwaker GCN
Website: http://www.zelda.com/gcn/index.jsp
Ik vend WW eik. wel al lastig hoor! Ik ben nu op dat eiland waar je het zusje moet redden, alleen ik verdwaal de heletijd, of ik spring mis, etc....
quote:Plz, géén spoilers!
Op dinsdag 29 april 2003 23:09 schreef gieling.com het volgende:
laat ik zelf óók als eerst reagerenIk vend WW eik. wel al lastig hoor! Ik ben nu op dat eiland waar je het zusje moet redden, alleen ik verdwaal de heletijd, of ik spring mis, etc....
De meesten onder ons zielige pre-orderaars krijgen dit stukje magie pas op zijn vroegst op donderdag...
We zijn nu bij het Draakje
Erg leuk spel, leuke puzzeltjes, animaties zijn leuk (burn his butt )
mooi in de details uitgewerkt.
Maar het fort is best lastig jah
quote:Dit is geen spoiler hoor, je raakt je zusje meteen in het begin van het spel kwijt dus
Op dinsdag 29 april 2003 23:12 schreef iNSaNe-oNe het volgende:[..]
Plz, géén spoilers!
De meesten onder ons zielige pre-orderaars krijgen dit stukje magie pas op zijn vroegst op donderdag...
quote:en wat een fantastische graphix heeft het spel toch, en die muziek *zwijmel*
Op dinsdag 29 april 2003 23:14 schreef Swatkat het volgende:[..]
maar het is wel om je lekker te maken
WAT had ik nou gezegd in mijn laatste post
quote:NAG NAG NAG
Op dinsdag 29 april 2003 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:Gieling...
WAT had ik nou gezegd in mijn laatste post
* Khadgar kan nu eindelijk van z'n vanmiddag al gehaalde Wind Waker gaan genieten...
quote:ik ben ook bij het draakje, ik zal de spoilers in eht andere topic doen maar ga nu heel tevreden slapen, het eerst Cube spel dat ik heb gekocht wat me meteen zo grijpt, geweldig zeg
Op dinsdag 29 april 2003 23:12 schreef Swatkat het volgende:
Niet stiekem onder de toonbank verkocht, we hebben hem 3 mnd geleden al besteld bij de Gameshop, en zij krijgen het gewoon eerder binnen dan andere winkelsWe zijn nu bij het Draakje
Erg leuk spel, leuke puzzeltjes, animaties zijn leuk (burn his butt )
mooi in de details uitgewerkt.Maar het fort is best lastig jah
quote:
GeachteUw pakket is onderweg, het betalingsverschil wordt
geregeld.DIMENSION PLUS
Henk
quote:Strak plan
Op woensdag 30 april 2003 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
Zit je vast, stel dan je vragen in dit topic:Zelda: WW, hints en tips (SPOILERS) -deel 1-
Hallo,
Hier een oprechte reactie van iemand die al 15 jaar Nintendo producten koopt. Ik heb gisteren de Zelda Pak gekocht en ben heel erg tevreden over het spel. De platinum cube, Zelda: TWW en een gegarandeerde bonusdisk in het pakket is een meesterzet geweest. Het doosje met de dubbele diskhouder erin is ook perfect gekozen. Wat me echter minder bevalt is dat er een PU-score op het doosje geprint zit. Ik snap op zich wel dat de verpakking van een game voor jullie een belangrijk communicatiemiddel is en als jullie games een goede waardering krijgen dan willen jullie dit natuurlijk graag vermelden en aan iedereen laten weten. (vrij vertaald naar de standaard reply die jullie de deur uit hebben gedaan n.a.v eerdere vragen omtrent dit onderwerp) Echter, zodra een spel aangekocht is dan is die attendering nutteloos. Ik heb geen inzicht in de demografische opbouw van jullie klanten maar weet uit eigen ervaring dat de cube door veel kinderen én door veel oudere gamers (20+, financieel onafhankelijk, koopt al jaren Nintendo producten) gekocht wordt. En die laatste groep stelt absoluut geen prijs op niet-verwijderbare tijdschriftscores (en zeker niet van de PU) op de verpakking.
Ik signaleer met de komst van de freeloader en de action replay dat:
- er niet meer gewacht hoeft te worden op Europese releases;
- spellen goedkoper besteld worden worden dan ze hier in de winkel kosten (bij dvdboxoffice.com kost een spel -inclusief verzendkosten- omgerekend 45 euro)
Voor de eerdergenoemde groep oudere gamers betekent het bovenstaande dat er zwaar overwogen moet worden om überhaupt PAL te kopen. En mijn punt is dat die PU-score aktie de afweging nadelig beinvloed. Mijns inziens is het vrij simpel om een tussenweg te vinden tussen het belang van Nintendo Europa en de groep oudere gamers: gebruik verwijderbare stickers! Bedankt voor het luisteren.
Met vriendelijke groet,
Vagere_Hein
p.s. mochten jullie me onderstaande niet-inhoudelijke standaardreply willen sturen dan kunnen jullie je die moeite besparen.
Beste Nintendo fan,
Bedankt voor je e-mail. De verpakking van een game is voor ons een belangrijk communicatiemiddel en als onze games een goede waardering krijgen dan willen wij dit natuurlijk graag vermelden en aan iedereen laten weten. Dit is dan ook de reden dat ons Europese hoofdkantoor ervoor gekozen heeft om dit op de verpakking te vermelden.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
quote:Ik denk dat hij dat ook gedaan heeft, maar zijn echt naam liever niet op het forum plaatst.
Op woensdag 30 april 2003 12:16 schreef Hooghoudt het volgende:
Zet je er wel netjes je eigen naam onder? Maakt wat meer indruk dan een wazige fok-nick. Maar dat is slechts mijn zeer bescheiden mening.
Moest je dvdboxoffice trouwens noemen Vagere_Hein, straks worden ze geboycot
Plaats anders indien mogelijk eens wat foto's van die Platinum Cube.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 30-04-2003 12:29]
quote:Mijn broer heeft de ¤50 korting op het Zelda-pakket gekregen.
Op woensdag 30 april 2003 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
Topmailtje Vagere_Hein!Kreeg je trouwens nog ¤ 50 korting op die pack?
quote:
Nieuwe Zelda info
Op dit moment weten nog maar weinig van de nieuwe Zelda op de GBA. Toch hebben we een paar nieuwe stukjes uit de puzzel weten te plaatsen.
Zo meldt het Engelstalige games blad EGM (Electronic Gaming Monthly) dat de nieuwe Zelda dezelfde soort graphics krijgt als Zelda: The Four Swords. Het gaat dus in elk geval om een heel nieuw spel. Het spel wordt, net zoals het eerste deel, gemaakt door Capcom. Helaas kunnen we op dit moment geen verdere informatie geven over het spel, omdat die informatie er gewoon simpelweg niet is. Wel kunnen we alvast zeggen dat we op de E3 beurs de eerste beelden van het spel te zien krijgen.
quote:toch maar eens een gba gaan kopen dan
Op woensdag 30 april 2003 12:30 schreef Strolie75 het volgende:
Klein berichtje over een nieuw Zelda spel op de GBA.
[..]
quote:Ja ik heb de mail inderdaad met mijn eigen naam ondertekend. Zou anders een beetje 'vaag' overkomen.
Op woensdag 30 april 2003 12:17 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik denk dat hij dat ook gedaan heeft, maar zijn echt naam liever niet op het forum plaatst.
.
Moest je dvdboxoffice trouwens noemen Vagere_Hein, straks worden ze geboycot
En boxoffice kunnen ze niets aan doen. Je ziet in die berichten van de laatste tijd dat ze de winkels aanpakken die importeren. De exporteurs pakken ze niet aan omdat ze die niet aan kunnen pakken (wat heeft Nintendo te zeggen over waar hun klanten een spel spelen). Ze maken wel duidelijk aan de retailers dat ze het niet leuk vinden, wat de reden is dat bijvoorbeeld ebgames.com vrijwillig geen ntsc-titels verstuurt buiten Noord Amerika).
quote:Ja die ¤50 korting heb ik idd gekregen, waarvoor nog mijn eeuwige dank
Topmailtje Vagere_Hein!Kreeg je trouwens nog ¤ 50 korting op die pack?
Ik haal straks een digitale camera op bij mijn vader op werk en zal dan wat kiekjes maken.
Oh, en ik dacht dat we speelbare demo's op die bonusdisk erbij kregen, maar het zijn alleen filmpjes...
quote:Da was ook bij metroid, komt omdat Zelda donderdag pas officieel uitkomt, probeer morgen nog maar eens
G*dverdorie m'n VIP code werkt niet!
* Wunk is blij dattie geen PU sticker op z'n amerikaanse doosje heeft
quote:Officieel komt hij zaterdag uit
Op woensdag 30 april 2003 14:21 schreef Wunk het volgende:[..]
Da was ook bij metroid, komt omdat Zelda donderdag pas officieel uitkomt, probeer morgen nog maar eens
* Wunk is blij dattie geen PU sticker op z'n amerikaanse doosje heeft
quote:Proesty,.......
Op woensdag 30 april 2003 14:49 schreef Bastard het volgende:
Wat een cool spel zeg.. die muziek, de bewegingen, de personages. (Die gozer met snottebel was lachen)
Ik zit nu ook op die boot Wat een fantastisch spel. Ik moest lachen toen ik van die karate meester moest beuken en dat de planken van zijn broer boven naar beneden donderde......
Zelda
Is ook de laatste keer dat ik dat doe!
quote:Ja inderdaad
Op woensdag 30 april 2003 15:09 schreef Strolie75 het volgende:
Is wel weer typisch dat de mensen die Zelda 3 maanden geleden hebben ge-preordered nog niet kunnen gamen terwijl de lapzwansen die hem gewoon in de winkel hebben gehaald al lekker aan het spelen zijn.Is ook de laatste keer dat ik dat doe!
quote:He
Is wel weer typisch dat de mensen die Zelda 3 maanden geleden hebben ge-preordered nog niet kunnen gamen terwijl de lapzwansen die hem gewoon in de winkel hebben gehaald al lekker aan het spelen zijn.Is ook de laatste keer dat ik dat doe!
Ja sorry Strol, maar ik moet het kwijt. Ik zit net nog maar 3 uur in het spel en heb nog geen hol gezien maar het is um. Dit is het spel waar iedereen op heeft zitten wachten.
De ervaring....... Zelda,......... OMG
Ongekend !
quote:Die gozer werd helemaal woest
Op woensdag 30 april 2003 14:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Proesty,.......
Die snottebel ja,......
Ik zit nu ook op die boot
Wat een fantastisch spel. Ik moest lachen toen ik van die karate meester moest beuken en dat de planken van zijn broer boven naar beneden donderde......
Zelda
quote:
Op woensdag 30 april 2003 15:15 schreef Bastard het volgende:
Zitten wel sneaky dingetjes overal heb ik al gemerkt hoor.. ik loop echt op mn dooie gemak overal wel 3x langs om maar niets te missen!
quote:Dat je een meeuw bent wil wel helpen he
Op woensdag 30 april 2003 15:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je geniet van de omgeving,....... respect tonen voor het werk wat er in is gezet.....
quote:Ik ben ook een rondje om het eiland gevlogen
Op woensdag 30 april 2003 15:17 schreef Bastard het volgende:[..]
Dat je een meeuw bent wil wel helpen he
Ik op 1 uur opweg naar duitsland om em daar maar de kopen bij een mediamarkt, dan krijg je wel duitse hoes en handleiding, maar dat had ik er voor over. Na 2 uur rijden zijn we eindelijk bij Mediamarkt. Zoeken Zoeken.... NIX geen zelda .
quote:Wij hebben hem wel ge-preordered en hebben hem binnen,.. je moet gewoon naar een goede winkel gaan (waar je waarschijnlijk al JAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren komt.... toch? )
Wij hebben hem dus idd eerder, erg fijn dat wel (alhoewel ik soms lichtelijk gefrustreerd word als ik 10x in de waterval ben gekieperd en WEER die berg op mag klimmen *argh* ..
Maar ik ga weer naar beneden,.. Zelda'n
quote:Ik wel. Je weet niet wat Zelda voor mij betekend!
Op woensdag 30 april 2003 16:14 schreef Swatkat het volgende:[..]
je gaat toch niet helemaal naar duitsland rijden( a hoeveel benzine?? aan eurs?) om 2 dgn eerder te zijn.....
quote:Nou,. ik weet niet waar je woont, maar wij bestellen hem dus in Deventer ( in de lokale gameshop) Wellicht dichterbij dan Duitsland? (heb je tenminste Nederlandse handleiding,.. engelse handleiding vind ik prima,. maar duitse yikes,.. )
Op woensdag 30 april 2003 16:16 schreef BMH het volgende:[..]
Ik wel. Je weet niet wat Zelda voor mij betekend!
Zijn we tot nu toe iig altijd erg tevreden over(over die gameshop) (en wij hadden Zelda dus gisteren )
quote:Ja,....... bij die dude in die boot kan je leuke spullen kopen. Ook meeuw lure......
Op woensdag 30 april 2003 16:05 schreef gieling.com het volgende:
huh?!? Meeuw, ?!? heb ik wat gemist?!?
quote:
Op woensdag 30 april 2003 18:23 schreef neusaap het volgende:
ik heb 'm!!!!!!!!!!
whieeeeee!!!!
vet vet vet vet gaaf!!!!
paar flessen cola, chips, sigaretten, allemaal klaar, voor een nachtje spelen
quote:
Op woensdag 30 april 2003 18:23 schreef neusaap het volgende:
ik heb 'm!!!!!!!!!!
whieeeeee!!!!
vet vet vet vet gaaf!!!!
paar flessen cola, chips, sigaretten, allemaal klaar, voor een nachtje spelen
Ik begin steeds meer te balen dat ik hem ge-preordered heb
dat pre-orderen doe ik bij het volgende spel wat ik wil hebben dus niet meer
Trouwens is dat van PU er nou op gedrukt of is het een sticker? want ik zag in een ander forum dat diet erop gedrukt stond
quote:ik had 'm ook ge-pre-orderd, daarom heb ik 'm dus eerder
Op woensdag 30 april 2003 18:32 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
Ik begin steeds meer te balen dat ik hem ge-preordered heb
dat pre-orderen doe ik bij het volgende spel wat ik wil hebben dus niet meer
quote:er op gedrukt, baal ik onwijs veel van
Op woensdag 30 april 2003 18:32 schreef ShadoW17 het volgende:
Ik heb m gepreordered en is nog niet binnen![]()
Trouwens is dat van PU er nou op gedrukt of is het een sticker? want ik zag in een ander forum dat diet erop gedrukt stond
quote:Inderdaad das toch nie mooi zon wit stuk op zo'n mooie goud kleurige cover, als ze het op de achterkant hadden gedaan dan kon ik er nog mee leven, maar op de voorkant... :S
Op woensdag 30 april 2003 18:35 schreef neusaap het volgende:[..]
er op gedrukt, baal ik onwijs veel van
't is al een suf blad dat PU, en dan verneukt dat ook nog eens m'n mooie zelda hoes
quote:Dimension plus stuurt hem naar mij op.
Op woensdag 30 april 2003 18:34 schreef neusaap het volgende:[..]
ik had 'm ook ge-pre-orderd, daarom heb ik 'm dus eerder
alleen mensen die 'm hadden gereserveerd mochten 'm vandaag ophalen bij dimension plus
lelijk gewoon de PU afdruk :S
wat boeit mij die score nou?! ik weet allang dat 't een goed spel is
quote:Ik vind de gouden cd echt prachtig
Op woensdag 30 april 2003 18:50 schreef neusaap het volgende:
hier de hoes even ingescanned.lelijk gewoon de PU afdruk :S
wat boeit mij die score nou?! ik weet allang dat 't een goed spel is
quote:ik ook
Op woensdag 30 april 2003 18:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik vind de gouden cd echt prachtig
quote:Na veel geklooi met webspace heb ik de foto's op een tijdelijke plaats kunnen zetten. Ik maak er gewoon links van omdat ze niet echt klein zijn.
Topmailtje Vagere_Hein!Plaats anders indien mogelijk eens wat foto's van die Platinum Cube.
- 1 (692KB): Gamecube op bureau
- 2 (745KB): Gamecube op bureau 2
- 3 (695KB): Gamecube op bureau 2 Turbo
- 4 (918KB): Zelda NTSC & Zelda PAL. Welke van de twee hoesjes is het lelijkst?
quote:Die ken niet ingescand worden zeker
Op woensdag 30 april 2003 18:56 schreef neusaap het volgende:[..]
ik ook
![]()
doet me denken aan die gouden cassette van zelda op de 8-bits
quote:Leuke foto's Hein! Zeker een geil ding!
Op woensdag 30 april 2003 18:57 schreef Vagere_Hein het volgende:
Na veel geklooi met webspace heb ik de foto's op een tijdelijke plaats kunnen zetten. Ik maak er gewoon links van omdat ze niet echt klein zijn.- 1 (692KB): Gamecube op bureau
- 2 (745KB): Gamecube op bureau 2
- 3 (695KB): Gamecube op bureau 2 Turbo
- 4 (918KB): Zelda NTSC & Zelda PAL. Welke van de twee hoesjes is het lelijkst?
Ik wil ook zo'n NTSC hoesje.
quote:speciaal voor jou dan
Op woensdag 30 april 2003 18:57 schreef Chocobo het volgende:[..]
Die ken niet ingescand worden zeker
quote:Ja,.....
Op woensdag 30 april 2003 19:01 schreef neusaap het volgende:[..]
speciaal voor jou dan
![]()
maar deze bedoel je zeker niet
[afbeelding]
quote:en wat zeg je dan?
Op woensdag 30 april 2003 19:02 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,.....
Deze bedoel ik
quote:Bedankt neusaap, je bent de beste
Op woensdag 30 april 2003 19:04 schreef neusaap het volgende:[..]
en wat zeg je dan?
- bedankt neusaap, je bent de beste
quote:
Op woensdag 30 april 2003 19:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Bedankt neusaap, je bent de beste
quote:SSB:M moet je leren waarderen. Multiplayer vooral.
Op woensdag 30 april 2003 20:39 schreef Visie het volgende:
heb ook meteen Super Smash Brothers Melee gehaald (vond het niet veel aan....)
quote:met meerderen is erg leuk ja maar in je eentje valt ie erg tegen hoor
Op woensdag 30 april 2003 21:12 schreef speknek het volgende:[..]
SSB:M moet je leren waarderen. Multiplayer vooral.
quote:Je moet juist blij zijn voor die mensen! Iedereen dient de vreugde van Zelda te ervaren.
Op woensdag 30 april 2003 21:29 schreef BiohazardNL het volgende:
Met een beetje mazzel krijg ik morgen mijn pre-order binnen.... Ik vind het ZEER vervelend dat ik (die hem zowat een jaar geleden ge pre-orderd heb bij Dimension Plus) hem later heb dan mensen die zo de winkel inlopen en er weer uitkomen met Zelda WW onder hun arm...
Voortaan pre-order ik ook niet meer.
quote:Dat moet je inderdaad ook niet te veel doen nee. Alhoewel m'n broertje het leuk vond al die challenges te doen. Maar dat kon mij ook niet interesseren om eerlijk te zijn.
Op woensdag 30 april 2003 21:14 schreef erikh het volgende:
met meerderen is erg leuk ja maar in je eentje valt ie erg tegen hoor
quote:Heb je hem nu al??
Op woensdag 30 april 2003 21:34 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Je moet juist blij zijn voor die mensen! Iedereen dient de vreugde van Zelda te ervaren.
quote:Het ligt niet aan Dimension Plus... Die
Op woensdag 30 april 2003 21:34 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Je moet juist blij zijn voor die mensen! Iedereen dient de vreugde van Zelda te ervaren.
quote:Agree!! ik kan er ook moeilijk vanaf blijven tot ergenis van m`n vriendin
Op woensdag 30 april 2003 22:58 schreef Bastard het volgende:
Wat een geklaag allemaal, en ik las net ff een korte pauze in... wat een heeeerrrlijke spelletje is dit
Ben hooked!!
Nog even een vraagje voor de mensen die hem ook al hebben:
hoe vinden jullie ten opzichte van de Ocarina of Time? Beter of slechter?
[Dit bericht is gewijzigd door Visie op 30-04-2003 23:31]
quote:Dus ik hoef hem morgen niet te verwachten?
Op woensdag 30 april 2003 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Het ligt niet aan Dimension Plus... Die
winkels verkopen te snel. Normaal gesproeken zou Zelda gewoon 3 mei in de winkels moeten liggen, en dan zou dimension plus 2 mei uitleveren. Dat was zo met Mario Sunshine, met TimeSplitters 2, met de GBA en met Mario Kart Advance
quote:Ja, daar heb je wel gelijk in. 1 dagje langer wachten vind ik niet zo'n probleem. Maar ik heb hem natuurlijk wel liever donderdag dan vrijdag
Op woensdag 30 april 2003 23:54 schreef ShadoW17 het volgende:
Jongens wat maakt het eigenlijk uit 1 of 2 dagen meer of minder...
Ik zelf vind het ook kut maar ga er echt niet meer over klagen hoor, het is nou eenmaal zo enne binnenkort kunnen we allemaal zelda spelen hoor!
quote:jah natuurlijk iedereen wil hem zo snel mogelijk hebben.
Op woensdag 30 april 2003 23:57 schreef BiohazardNL het volgende:[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. 1 dagje langer wachten vind ik niet zo'n probleem. Maar ik heb hem natuurlijk wel liever donderdag dan vrijdag
Maar Johnsson_Lopez heeft 'm en daar ga ik morgen eens even langs
Liep terug vanuit een level .. en hij begon te tikken
quote:Vastloper!??!?!
Op donderdag 1 mei 2003 00:06 schreef Bastard het volgende:
Ik had een vastloper van mn cubeLiep terug vanuit een level .. en hij begon te tikken
quote:Het is gewoon hetzelfde spel hoor. En dat oppoetsen van de graphics dat hoeft toch helemaal niet! en dat was al langer bekend dat dat zo was hoor..
Op donderdag 1 mei 2003 00:22 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb hem ook nu..... Grappig spel ja, die cell-shading. Ik heb die bonus disc bekeken maar die is nog gewoon exact hetzelfde als Ocarina of Time... ik snap ook niet wat het verschil is met die masterquest. Ik ben wel teleurgesteld dat ze de graphics ervan niet hebben verbeterd naar cube-capaciteiten.
quote:Oppoetsen van de graphix zou ik wel leuker gevonden hebben, nu is er geen motivatie om die te spelen, omdat ik hem al tig keer heb uitgespeeld. Wat is het verschil met die MasterQuest dan?
Op donderdag 1 mei 2003 00:24 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Het is gewoon hetzelfde spel hoor. En dat oppoetsen van de graphics dat hoeft toch helemaal niet! en dat was al langer bekend dat dat zo was hoor..
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 00:27 schreef EggsTC het volgende:[..]
Oppoetsen van de graphix zou ik wel leuker gevonden hebben, nu is er geen motivatie om die te spelen, omdat ik hem al tig keer heb uitgespeeld. Wat is het verschil met die MasterQuest dan?
Jah wie zou dat niet leuk vinden! Maar ik vind het niet zo heel erg hoor. Levels zijn anders in MasterQuest
Legend of Zelda Ocarina of Time Master Quest (ook wel Zelda URA genoemd) is de Zelda die uit zou komen op de nooit uitgebrachte 64DD (uitbreiding van de N64). Het enige verschil wat je kan merken is dat items ergens anders liggen en dat dungeons anders ingedeeld kunnen zijn. Het spel speelt hetzelfde en ziet er verder grafisch niet beter uit.
quote:Heel duidelijk
Op donderdag 1 mei 2003 00:31 schreef BiohazardNL het volgende:
Legend of Zelda Ocarina of Time is dus dezelfde versie die je op de Nintendo 64 kunt krijgen, maar dan met iets scherpere graphics.Legend of Zelda Ocarina of Time Master Quest (ook wel Zelda URA genoemd) is de Zelda die uit zou komen op de nooit uitgebrachte 64DD (uitbreiding van de N64). Het enige verschil wat je kan merken is dat items ergens anders liggen en dat dungeons anders ingedeeld kunnen zijn. Het spel speelt hetzelfde en ziet er verder grafisch niet beter uit.
quote:Aanvulling: bepaalde enemies verschijnen eerder in het spel waardoor hij toch iets moeilijker is dan OOT.
Op donderdag 1 mei 2003 00:31 schreef BiohazardNL het volgende:
Legend of Zelda Ocarina of Time is dus dezelfde versie die je op de Nintendo 64 kunt krijgen, maar dan met iets scherpere graphics.Legend of Zelda Ocarina of Time Master Quest (ook wel Zelda URA genoemd) is de Zelda die uit zou komen op de nooit uitgebrachte 64DD (uitbreiding van de N64). Het enige verschil wat je kan merken is dat items ergens anders liggen en dat dungeons anders ingedeeld kunnen zijn. Het spel speelt hetzelfde en ziet er verder grafisch niet beter uit.
misschien een spoiler, problem solved, dus weg ermee
[Dit bericht is gewijzigd door neusaap op 01-05-2003 02:14]
quote:*knip*
[b]edit *knip*
Ik heb je antwoord in het spoilertopic gezet
2e edit: ik zie dat je het al hebt gevonden.
[Dit bericht is gewijzigd door Vagere_Hein op 01-05-2003 02:03]
Er schijnt tuig rond te hangen s' nachts
quote:die killer-bee's bijvoorbeeld, geen ruzie mee zoeken hoor, die zijn bloedlink
Op donderdag 1 mei 2003 02:38 schreef Chocobo het volgende:
Dat eerste echte stadje waar je aankomt,... Windfall heeft het geloof ik,... is het coolste stadje wat ik ooit in een spel gezien hebWow,... wat cool zeg... en dan moet ik het s' nachts nog gaan bekijken
Zelda
quote:dit word een lange nacht
Op donderdag 1 mei 2003 03:00 schreef Chocobo het volgende:
OMGDat water tijdens dat varen,..... GEEN loading times
OMG
De grootte van de zee
Zelda
Ik heb bijna niet geslapen vannacht, werd steeds wakker, en ben al lang niet meer zo vroeg wakker geweest. Ik ben net een klein kind dat jarig is .
quote:Ik heb hem ook gepre-ordered bij Dimension Plus (in December
quote:Is er een dag/nacht cycle (net als bij GTA)? Dat is wel erg stoer!
Dat eerste echte stadje waar je aankomt,... Windfall heeft het geloof ik,... is het coolste stadje wat ik ooit in een spel gezien hebWow,... wat cool zeg... en dan moet ik het s' nachts nog gaan bekijken
quote:spoiler
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 01-05-2003 11:30]
quote:Ja lekker, ga jij ff ergens anders het spel zitten vertellen hee!!
Op donderdag 1 mei 2003 11:02 schreef Wunk het volgende:
spoiler
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 01-05-2003 11:32]
quote:Juist, daar hebben we een ander topic voor!
Op donderdag 1 mei 2003 11:24 schreef Bastard het volgende:
Ja lekker, ga jij ff ergens anders het spel zitten vertellen hee!!
quote:Ja, deze Zelda: WW, hints en tips (SPOILERS) -deel 1-
Op donderdag 1 mei 2003 11:30 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Juist, daar hebben we een ander topic voor!
Zelda: WW, hints en tips (SPOILERS) -deel 1-
quote:Ja zal er ook geen spijt van krijgen
Op donderdag 1 mei 2003 11:43 schreef speknek het volgende:
Ha, net een belletje gehad dat ie binnen was. Moet ik wel op m'n vrije dag helemaal naar utrecht, maarja, dat heb ik er wel voor over.
Als iemand er nog 1 nodig heeft mail/msn/icq me maar want ik "krijg" er ooit ook nog 1 van de FRS
quote:met bonusdisc?
Op donderdag 1 mei 2003 12:06 schreef Anahka2309 het volgende:
Ik heb m....de Intertoys in Bussum heeft de Limited Edition nog volop in de schappen staan (maar er stond wel een flinke rij achter me).Als iemand er nog 1 nodig heeft mail/msn/icq me maar want ik "krijg" er ooit ook nog 1 van de FRS
quote:Yep
Op donderdag 1 mei 2003 12:16 schreef febster het volgende:
Heeft iemand die hem bij Dimension Plus ge pre ordert had al ontvangen?
Ik moet nog wachten tot 17:30
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 12:16 schreef febster het volgende:
Heeft iemand die hem bij Dimension Plus ge pre ordert had al ontvangen?
quote:ohh, shit, je hebt natuurlijk al vooraf betaald....
Op donderdag 1 mei 2003 12:44 schreef Lexie het volgende:[..]
Godverdomme
. Waarom
heeft
die
klotepostbode
hem
hier
niet
afgeleverd
quote:K*t voor je!
Op donderdag 1 mei 2003 12:48 schreef Lexie het volgende:
Hij is weg.
![]()
Ik ben een gebroken man... Ik ga maar in bed liggen tot morgen
quote:Damn, jij woont toch ook in Maastricht?
Op donderdag 1 mei 2003 12:48 schreef Lexie het volgende:
Hij is weg.
![]()
Ik ben een gebroken man... Ik ga maar in bed liggen tot morgen
Ik hoop niet dat hij mij ook overgeslagen heeft....
het is alleen wel vervelend dat je er met zelda achter moest komen...
quote:Ja, ik woon in Maastricht. Blegh, ik had me er al helemaal op ingesteld.... Gamecube neergezet, alles gedaan wat ik vandaag nog moest doen, vroeger opgestaan....
Op donderdag 1 mei 2003 12:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Damn, jij woont toch ook in Maastricht?
Ik hoop niet dat hij mij ook overgeslagen heeft....
quote:Hmm balen
Op donderdag 1 mei 2003 12:52 schreef Lexie het volgende:[..]
Ja, ik woon in Maastricht. Blegh, ik had me er al helemaal op ingesteld.... Gamecube neergezet, alles gedaan wat ik vandaag nog moest doen, vroeger opgestaan....
Ik hoop dat ze hier zo aanbellen maar ik heb geen idee hoe laat ze die dingen bezorgen
*in spanning afwacht*
PS: Ik pre-order NOOIT meer, hier in Eindhoven en omgeving zwemmen ze in de Zelda's dus ik had hem nu al zeker sinds gisteren kunnen spelen
quote:idem
Op donderdag 1 mei 2003 13:01 schreef febster het volgende:
PS: Ik pre-order NOOIT meer, hier in Eindhoven en omgeving zwemmen ze in de Zelda's dus ik had hem nu al zeker sinds gisteren kunnen spelen
Ik ga dus voortaan ook gewoon weer naar de winkel, dat werkt dus blijkbaar veel beter .
Naar andere winkels kijken dan maar? Die van ons zijn van die echte gamefreaks die er werken/eigenaar zijn, helemaal zelf superenthousiast enzovoorts. Dus die gasten gun ik het geld ook meer dan 1 of andere grote megastore (en ze zijn nog beter ook)
Hier haalden we ook al onze SNES spellen (ALLEEN HEBBEN WE ZELDA NIET,... die is zeldzaam voor de snes (nowadays)
Toen hij Zelda gaf zei hij het er nog bij, je mag ruilen binnen een dag,. maar dat zal vast niet noodzakelijk zijn
quote:Ik heb 'm bij Dimension Plus gepre-ordered... en volgens mij heeft bijna iedereen 'm daar besteld...
Op donderdag 1 mei 2003 13:18 schreef Swatkat het volgende:
wat voor rare winkels hebbe njullie hem ge pre-ordered dan,. 1 of andere grote commericeel iets ofzo?
quote:Ik ook...
Op donderdag 1 mei 2003 13:21 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ik heb 'm bij Dimension Plus gepre-ordered... en volgens mij heeft bijna iedereen 'm daar besteld...
Ik twijfel nml. nog enorm, de laatste game die ik puur op de hype en topreviews gekocht heb vond ik nml. geen fuk aan... (Metroid Prime)
quote:me 2, ik heb hem ook nog niet. (woon in steenwijk)
Op donderdag 1 mei 2003 13:22 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik ook...
kan vast niet slapen vannacht
quote:Ik ben 23 en ik vind Zelda n erg leuk spel....maar goed, ik vind Metroid Prime ook stoer
Op donderdag 1 mei 2003 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar zou ik als bijna 25-jarige gamer Zelda ook nog leuk vinden ? De laatste Zelda die ik gespeeld heb is diegene op de SNES. (link to the past ?)Ik twijfel nml. nog enorm, de laatste game die ik puur op de hype en topreviews gekocht heb vond ik nml. geen fuk aan... (Metroid Prime)
Wat vond je niet leuk aan Metroid eigenlijk?
quote:2 uur lopen en scannen om een veld door te komen, en dan aan het einde lezen dat je weer helemaal terugmoet...
Wat vond je niet leuk aan Metroid eigenlijk?
quote:En die hebben hem allemaal niet vroeg gekregen
Op donderdag 1 mei 2003 13:21 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ik heb 'm bij Dimension Plus gepre-ordered... en volgens mij heeft bijna iedereen 'm daar besteld...
Gewoon lokale gameshop steun je tenminste de locale economie een beetje
quote:Age aint nothing but a number toch? Ik weet niet hoe jeugdig je bent.. je kan 25 zijn en je kinderlijk niveau nog op 12 hebben en je kan stokoud zijn als een 120 jaar noud mannetje
Misschien een stomme vraag, maar zou ik als bijna 25-jarige gamer Zelda ook nog leuk vinden ? De laatste Zelda die ik gespeeld heb is diegene op de SNES. (link to the past ?)Ik twijfel nml. nog enorm, de laatste game die ik puur op de hype en topreviews gekocht heb vond ik nml. geen fuk aan... (Metroid Prime)
Vriendlief is ook 25 en die is niet weg te slaan meer van de tv/zelda, ik ben 22... Dus,.. maar hou je 'nintendo' spelletjes,.. ik vind het nml prachtig 'kiddies' achtige spelletjes,.. en ze zijn ZEKER niet makkelijk (gewoon LEUK!, verslavend leuk!)
quote:Ik ben 23 en de laatste zelda die ik gespeeld heb was ook a link to the past. Dit spel is echt geweldig, geweldige graphics, geweldig verhaal, gameplay en geluid. Zeker kopen en snel een beetje!!!
U will not be disappointed
quote:Ik heb vannacht al maar 6 uurtjes geslapen
Op donderdag 1 mei 2003 13:33 schreef Rahl het volgende:[..]
me 2, ik heb hem ook nog niet. (woon in steenwijk)
kan vast niet slapen vannacht
quote:Ik ben Super Monkey Ball PRO
ik vind het nml prachtig 'kiddies' achtige spelletjes,..
Dus wat kiddie games betreft....
Hmm, ik ga er toch maar eerst een nachtje over slapen denk ik, wil niet WEER een miskoop doen....
alleen best wel lelijk om te weten, dat ik hem dinsdag al had kunnen hebben toen lag ie hier al in de winkel! naja, als iemand hem nog moet hebben kan je hem hier (enschede) kopen bij ned-games (lag een stapel van 40 a 30 wind wakers
quote:Ik word dit jaar nog 28
Misschien een stomme vraag, maar zou ik als bijna 25-jarige gamer Zelda ook nog leuk vinden ?
quote:System of a Down versie is pas leuk!!!!!
Op donderdag 1 mei 2003 15:34 schreef Lexie het volgende:
* Lexie zet de symphonische versie van het Zelda theme nog maar eens op
quote:Zeker weten
Op donderdag 1 mei 2003 15:04 schreef Chocobo het volgende:
Dit is een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb
quote:Ik vind ze juist gruwelijk goed!
Op donderdag 1 mei 2003 15:47 schreef flappiewappie het volgende:
hmm, vond de graphics een beetje tegenvallen, maja... kga zo weer even spelen
Wel netjes dat ze een persoonlijk antwoord hebben gestuurd
Ik heb heel het centrum van Den Haag afgezocht (wilde het pakket hebben) en uiteindelijk bij de Free Record Shop in Babylon gevonden!
En het speelt geweldig! Ik ben nu alleen voor de rest van de maand helemaal blut.
Nu maar weer wachten tot morgen, dan kan ik eindelijk spelen.
Zijn alle pre-orders limited editions btw ?
* DaForZz is niet aanspreekbaar de komende paar dagen/weken
quote:Ik vind de zelda feel juist veel beter nog dan bij de vorige games
Op donderdag 1 mei 2003 17:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb hem nu ook eindelijk, geweldige game. Zeker de mooiste consolegame die ik ooit gespeeld heb, en die echte Zelda-Feel die de vorige Zelda's ook hadden!!!
Nintendo
quote:*Notitie maakt:* bestel nooit meer wat bij een winkel in Groningen
Op donderdag 1 mei 2003 17:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem ook niet gekregen lexie, duurt zeker een dag langer naar het zuiden des lands.
quote:Ik pre-order überhaupt niks meer!
Op donderdag 1 mei 2003 17:17 schreef Lexie het volgende:
*Notitie maakt:* bestel nooit meer wat bij een winkel in Groningen
quote:Waar de FAK speel je dit????????? Wat is dit voor plaatje? Ziet er fakking mooi uit.
Op donderdag 1 mei 2003 07:17 schreef BMH het volgende:![]()
quote:Ik zie het al..... dit zit er niet bij ons in
Op donderdag 1 mei 2003 17:29 schreef EggsTC het volgende:[..]
Waar de FAK speel je dit????????? Wat is dit voor plaatje? Ziet er fakking mooi uit.
quote:Wat erg Strol,....... ik leef met je mee.
Op donderdag 1 mei 2003 17:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem ook niet gekregen lexie, duurt zeker een dag langer naar het zuiden des lands.
quote:Zou er geen praatgroepje zijn?
Op donderdag 1 mei 2003 17:33 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat erg Strol,....... ik leef met je mee.
quote:*behoefte aan heeft*
Op donderdag 1 mei 2003 17:36 schreef Lexie het volgende:
Zou er geen praatgroepje zijn?
quote:Je kan hem gewoon ophalen bij hun hoor.. als je besteld hebt dan
Op donderdag 1 mei 2003 17:17 schreef Lexie het volgende:[..]
*Notitie maakt:* bestel nooit meer wat bij een winkel in Groningen
quote:Dan is de Bart Smit, Dixons en de Free record shop in Maastricht toch dichterbij
Op donderdag 1 mei 2003 17:47 schreef Bastard het volgende:[..]
Je kan hem gewoon ophalen bij hun hoor.. als je besteld hebt dan
quote:*ik wil me ook aansluiten bij praatgroepje
Op donderdag 1 mei 2003 17:43 schreef Strolie75 het volgende:[..]
*behoefte aan heeft*
TWW ligt thuis maar ik ben bij een vriend en morgen pas weer, naar huis
Nou jongens vertel allemaal over je ervaringen met Zelda,
En nu pakt iedereen elkaars hand vast en we huilen bij elkaar uit
Dat lucht op hé? Strolie
Je ziet nu ook pas de scope van dit spel. Tis gigantisch,..... al die extra's,...... Ik vond laatst een schatkaart voor iets wat je op zee kan opgraven
quote:er komen nog veeeeeeeel meer gave dingen
Op donderdag 1 mei 2003 17:51 schreef Chocobo het volgende:
Vanmiddag de eerste echte dungeon afgemaakt. Die eindbaasDie sfeer,....... en al dat vliegende as om die berg ,..... WOW
![]()
Je ziet nu ook pas de scope van dit spel. Tis gigantisch,..... al die extra's,......
Ik vond laatst een schatkaart voor iets wat je op zee kan opgraven
Wat een game!
Limited Edition uiteraard!
quote:Limited edition of niet... je hebt er geen fuck aan als je ook een Nintendo64 met OOT hebt. En de ECHTE kenners hebben die toch wel.
Op donderdag 1 mei 2003 18:15 schreef CloudStrife het volgende:
Ik heb hem vanmiddag bij de Intertoys gehaald. Bij de FRS en Bartsmit hadden ze hem niet.Wat een game!
Limited Edition uiteraard!
N00b vraag maar ik zit in het praatgroepje(zie paar posts terug)
quote:Nee
Op donderdag 1 mei 2003 18:25 schreef HomerJ het volgende:
Kan iemand zeggeen of bij die bonusdisc's ook een multiplayer zit? want Foru swords op de GBA was het welN00b vraag maar ik zit in het praatgroepje(zie paar posts terug)
quote:nee idd
Kan iemand zeggeen of bij die bonusdisc's ook een multiplayer zit? want Foru swords op de GBA was het welN00b vraag maar ik zit in het praatgroepje(zie paar posts terug)
quote:*PETS*
Die vraag was niet grappig,..... ! Tis OOT en Master Quest,...... that's it,... oh ja er staan ook nog wat kutfilmpjes op
quote:Oeh, Nintendosponsored pr0n? Nu voel ik me nog slechter
Op donderdag 1 mei 2003 18:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
*PETS*
Die vraag was niet grappig,..... ! Tis OOT en Master Quest,...... that's it,... oh ja
er staan ook nog wat kutfilmpjes op
quote:Scherp
Op donderdag 1 mei 2003 18:31 schreef Lexie het volgende:[..]
Oeh, Nintendosponsored pr0n? Nu voel ik me nog slechter
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 18:31 schreef Lexie het volgende:[..]
Oeh, Nintendosponsored pr0n? Nu voel ik me nog slechter
quote:Ik heb toch niks beters te doen dan flauwe grapjes maken
Op donderdag 1 mei 2003 18:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Scherp
quote:Je hebt nog geen Zelda neem ik aan ?
Op donderdag 1 mei 2003 18:34 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik heb toch niks beters te doen dan flauwe grapjes maken
![]()
quote:Anders zou ik nu toch niet aan het fokken zijn?
Op donderdag 1 mei 2003 18:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je hebt nog geen Zelda neem ik aan ?
quote:Ik zit nooit lang meer vast
Op donderdag 1 mei 2003 18:39 schreef gieling.com het volgende:
wachtmaar totdat je vast zit
quote:Die is hetzelfde
Op donderdag 1 mei 2003 18:18 schreef G1Ace het volgende:
master quest my dear EggsTC
die had je niet op OOT voor de N64
quote:Respect voor de wilskracht van deze user
Op donderdag 1 mei 2003 18:52 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik heb um al sinds gisteravond , maar nog nie gespeeld, heel eventjes maar, kwartiertje...Kwil eerst Metroid prime verder uitspelen
quote:Bedankt
Op donderdag 1 mei 2003 18:54 schreef Lexie het volgende:[..]
Respect voor de wilskracht van deze user
. Metroid verdient het ook
quote:moeilijker
Op donderdag 1 mei 2003 18:50 schreef EggsTC het volgende:[..]
Die is hetzelfde
quote:Ik ben ook aan het ijlen!
Op donderdag 1 mei 2003 19:02 schreef gieling.com het volgende:
mmm, lexie is nu zelfs al aan het ijlen....
Hij doet aardig
quote:Ik om 12:34 als de postbode op dezelfde tijd komt als vandaag
Op donderdag 1 mei 2003 19:50 schreef HomerJ het volgende:[..]
Ik ben ook aan het ijlen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weird
Ik ga morgen precies om 13:17 Zelda spelen
quote:Dus morgen kunnen we ons praatgroepje wel wegdoen, Sorry Strolie
Op donderdag 1 mei 2003 19:51 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik om 12:34 als de postbode op dezelfde tijd komt als vandaag
.
Ik zal jullie missen jongens? ik heb al mijn emoties bij jullie uitgestort, Ik zal jullie niet vergeten
kl*tezooi, en er zijn mensen die hem sinds dinsdag al hebben...
Ik ben om 14:00 begonnen, net ff eten en nu weer verder... ondertussen de eerste eindbaas verslagen en ben ik bij het volgende eiland
Tsjaa dit is HET gewoon... zo ziet gamer heaven eruit
je wordt gepakt bij je strot door eigenlijk zo'n beetje alles en je wil constant verder om net weer ff de kamer/puzzel op te lossen of net weer dat ene ding te vinden
Wat ik tot nu toe nog het leukste vind is om gewoon relaxt rond te zeilen, lekker windje door mijn blonde lokken en natuurlijk mijn groene puntmuts flapperend in de wind (met Ocean theme op de achtergrond ) en dan met zo'n mooie ondergaande zon (of opkomst) tsjaa... *snif* TOP game no doubt about it
quote:Die ocean theme HEERST
Op donderdag 1 mei 2003 19:59 schreef febster het volgende:
Wat ik tot nu toe nog het leukste vind is om gewoon relaxt rond te zeilen, lekker windje door mijn blonde lokken en natuurlijk mijn groene puntmuts flapperend in de wind (met Ocean theme op de achtergrond) en dan met zo'n mooie ondergaande zon (of opkomst) tsjaa... *snif* TOP game no doubt about it
![]()
![]()
quote:Absoluut, ben nu bij de Phazon Mines!
Op donderdag 1 mei 2003 18:54 schreef Lexie het volgende:
Respect voor de wilskracht van deze user. Metroid verdient het ook
quote:Ik kan er niet over uit...
Op donderdag 1 mei 2003 20:02 schreef Chocobo het volgende:[..]
Die ocean theme HEERST
. Wat een spel he
*sprakeloos al uren voor de tv zit *
quote:Join het praatgroepje
Op donderdag 1 mei 2003 19:58 schreef BiohazardNL het volgende:
Ik heb hem vandaag dus NIET gehad van Dimension Plus. Ik heb net gebeld, en ze zeiden dat hij 29 April verstuurd was. Dat zou dus moeten betekenen dat ik hem vandaag had moeten hebben. Nu komt hij morgen, maar ik weet niet of er morgen iemand bij mij thuis is om het pakket in ontvangst te nemenkl*tezooi, en er zijn mensen die hem sinds dinsdag al hebben...
Hoop ik toch . Ik weet niet of ik nog zo'n teleurstelling kan verwerken...
In breda lag hij trouwens ook al overal..
Maar ik wou zeker zijn dat ik de limited edit. had dus ja
quote:Sommige dimensionplus klanten hebben hun Zelda al
Op donderdag 1 mei 2003 20:41 schreef Lexie het volgende:[..]
Join het praatgroepje
.
Ach, morgen zijn de dimensionplus klanten aan de beurtHoop ik toch
. Ik weet niet of ik nog zo'n teleurstelling kan verwerken...
En hij is erg gaaf! Ik heb net 3,5 uur achter elkaar zitten genieten
quote:nee
Op donderdag 1 mei 2003 22:24 schreef speknek het volgende:
Gaan jullie bij het zeilen ook een beetje met de camera spelen en mooie shots kiezen?.
quote:Als het goed is geldt dat ook voor mij.
Op donderdag 1 mei 2003 21:31 schreef ShadoW17 het volgende:
Heb een mailtje gehad van FRs dat hij vandaag verzonden is!!
Dus morgen heb ik 'm!!
ligt 'ie nou al officieel in de winkels???
quote:Op Nintendo.nl staat nog steeds 3 mei
Op donderdag 1 mei 2003 22:42 schreef gieling.com het volgende:
ik moet wel zeggen dat dit aardig slecht is geregeld door wie dan ook.
Iedereen heeft hem op een ander tijdstipligt 'ie nou al officieel in de winkels???
quote:vind jij het erg dat hij er al is dan?
Op donderdag 1 mei 2003 22:47 schreef gieling.com het volgende:
pfffffTop hoor nintendo
We zullen de communicatieprijs ditjaar aan jullie uitrijken, heel goed
Ik wou ff half uurtje spelen, ben alweer 3 uur bezig, dit is neit goed
Mooi spel
quote:idd, en weet je ook al dat het cell shaded is..
Op donderdag 1 mei 2003 22:58 schreef ChOas het volgende:
Island of the gods...Mooi spel
vertel eens iets wat we niet weten
quote:Ik mag hopen, ook voor mij. Ik heb alleen géén mail van de FRS gehad.
Op donderdag 1 mei 2003 22:41 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Als het goed is geldt dat ook voor mij.
Gaat weer lekker zo, maarnietheus.
quote:Meesterlijk
Op donderdag 1 mei 2003 23:23 schreef flappiewappie het volgende:[..]
idd, en weet je ook al dat het cell shaded is..
vertel eens iets wat we niet weten
![]()
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 22:47 schreef Webby het volgende:[..]
Ik heb het mailtje ook ja ... en hij is al betaald, dus ik hoef er niet thuis voor te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |