quote:Vriendin ja, al 8 maanden
Op dinsdag 29 april 2003 09:40 schreef Drumkruk het volgende:
Hoe zit dat met de gemiddelde fokker? hebt het een vriendin/vriend of zit het de hele dag ( net als ik ) alleen achter de computer? ach vind het wel prima zo... moet ff bijkomen van de vorige...
quote:noem jij vrouwen shit...?? oeh... zo mag je dus absoluut niet met vrouwen omgaan!!!
Op dinsdag 29 april 2003 09:43 schreef Bonaparte het volgende:
NEE MAN heb nu ook een vriendin ..
al een half jaar
maarjah ik zie ook wel de nuttige kanten van vrijgezel zijn in ..
Zoals konninginnedag ..
lekker zuipen met je vrienden i.p.v gezeik aanhoren en sjit zoeken in de grote berg met sjit .. :R
quote:is toch leuke foto? dat was op een schoolfeest en ik had daar iets te veel op...
Op dinsdag 29 april 2003 09:44 schreef Maichel het volgende:[..]
Vriendin ja, al 8 maanden
. ECHT NIET LULLIG BEDOELD. Maar als jij dat bent op je usericon....sterkte
ontopic...
iedereen heeft al een vriend/vriendin
quote:Ikke niet hoor!
Op dinsdag 29 april 2003 09:47 schreef Drumkruk het volgende:[..]
is toch leuke foto? dat was op een schoolfeest en ik had daar iets te veel op...
ontopic...
quote:Heh, nah... ik zal je geruststellen. Je bent niet de enige zonder vriendin...
Op dinsdag 29 april 2003 09:47 schreef Drumkruk het volgende:[..]
is toch leuke foto? dat was op een schoolfeest en ik had daar iets te veel op...
ontopic...
Ennuh icoontje ook maar ff veranderen
of je neemt iedereen in de zeik, of je bent echt een 100% Compu-Nerd
welke van de 2 is het?
quote:Hahaha, je bent zeker een vaste GoT klant?
Hoe zit dat met de gemiddelde fokker? hebt het een vriendin/vriend of zit het de hele dag ( net als ik ) alleen achter de computer?
quote:Ik denk het laatste.
Op dinsdag 29 april 2003 09:51 schreef N-I-X het volgende:of je neemt iedereen in de zeik, of je bent echt een 100% Compu-Nerd
welke van de 2 is het?
quote:Ik ook niet
Op dinsdag 29 april 2003 09:47 schreef Drumkruk het volgende:
ontopic...
Ik heb zelfs nog nooit een love-letter-mailtje gehad
quote:af en toe ga ik nog naar de stad... ?! dus niet 100%... mja ik doe het wel veel...
Op dinsdag 29 april 2003 09:55 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Ik denk het laatste.
quote:Om nieuwe hardware te kopen zeker?
Op dinsdag 29 april 2003 09:59 schreef Drumkruk het volgende:[..]
af en toe ga ik nog naar de stad... ?! dus niet 100%... mja ik doe het wel veel...
quote:Gek he, met zo'n neus.
Op dinsdag 29 april 2003 10:01 schreef neusaap het volgende:
ik ben nu ook al een jaar single
quote:dan moet je je fotoboek maar snel eens aanpassen
Op dinsdag 29 april 2003 10:06 schreef Jory het volgende:
ik ben nog vrijgezel..
kvin et helemaal niet leuk, tis alleen wel es leuk met op stap gaan, maar voor de rest is et zo alleen allemaal..
quote:owjah, mijn cu2 haddik al gedaan, bennik et fotoboek vergeten..
Op dinsdag 29 april 2003 10:12 schreef neusaap het volgende:[..]
dan moet je je fotoboek maar snel eens aanpassen
quote:CU2
Op dinsdag 29 april 2003 10:14 schreef Jory het volgende:[..]
owjah, mijn cu2 haddik al gedaan, bennik et fotoboek vergeten..
quote:Ja inderdaad
Op dinsdag 29 april 2003 10:22 schreef neusaap het volgende:[..]
Maud_Dib
Hou van mijn schatje
* Natalie heeft een relatie
En wat voor één! Iets meer dan vier maanden (hoe toevallig ) met mijn lieve ToBe
, en daar gaan nog héél veel maanden & jaren bijkomen.
quote:Sorry, maar vind je het niet een beetje triest dat je iets dat net 4 maanden duurt met een jongen die je eens in de 6 weken ziet een relatie noemt?
Op dinsdag 29 april 2003 10:41 schreef Natalie het volgende:
Verkering? Verkering? Dat is meer voor pubers imho.* Natalie heeft een relatie
En wat voor één! Iets meer dan vier maanden (hoe toevallig
) met mijn lieve ToBe
, en daar gaan nog héél veel maanden & jaren bijkomen.
Is dit het ik-ben-begin-20-en-moet-wel-even-laten-merken-dat-ik-al-heel-volwassen-ben-syndroom?
thadude denkt dat de topicstarter beter eens de stad in kan gaan stappen enzow en een nieuwe bril kopen en je haar anders kammen, dan hoef je ook niet zulke topics te starten.. kom achter die gammele pc vandaan.. NERD
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 11:20 schreef thadude het volgende:
thadude denkt dat de topicstarter beter eens de stad in kan gaan stappen enzow en een nieuwe bril lenzen kopen en je haar anders kammen, dan hoef je ook niet zulke topics te starten.. kom achter die gammele pc vandaan.. NERD
quote:ja je hebt gelijk
Op dinsdag 29 april 2003 11:28 schreef dikkebanaan het volgende:[..]
quote:En ik vind dat jij niet kunt oordelen over deze situatie omdat je verder geen flauw benul hebt hoe het in elkaar steekt & alleen maar weet wat je leest. Als je dáár je oordeel naar gaat vormen, bedenk je dan dat jij schijnbaar degene bent die dénkt-dat-ie-even-moet-laten-weten-hoe-volwassen-ie-wel-niet-is..
Op dinsdag 29 april 2003 11:15 schreef _o_ het volgende:Sorry, maar vind je het niet een beetje triest dat je iets dat net 4 maanden duurt met een jongen die je eens in de 6 weken ziet een relatie noemt?
Is dit het ik-ben-begin-20-en-moet-wel-even-laten-merken-dat-ik-al-heel-volwassen-ben-syndroom?
Nofi
[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 29-04-2003 11:43]
quote:jezus hoeveel uur?
Op dinsdag 29 april 2003 10:54 schreef Ms_Furious het volgende:
Al 2 jaar, 3 maanden en 9 dagen hevig verliefd, wat gelukkig ook wederzijds is
quote:hmmz, het ergste is nog dat ik het weet ook......
Op dinsdag 29 april 2003 11:38 schreef Drumkruk het volgende:[..]
jezus hoeveel uur?
nu 12 uur en wat minuten
quote:Wat gaat goed: vrijgezel zijn of de relatie?
Op dinsdag 29 april 2003 15:24 schreef PrivateLabel22 het volgende:
Sinds 4 maanden, gaat heeel goed
quote:Relatie
Op dinsdag 29 april 2003 15:28 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
Wat gaat goed: vrijgezel zijn of de relatie?
quote:Met je harige zak!
Hoe zit dat met de gemiddelde fokker? hebt het een vriendin/vriend of zit het de hele dag ( net als ik ) alleen achter de computer? ach vind het wel prima zo... moet ff bijkomen van de vorige...
quote:Moet je bijkomen van je vorige computer of vriend/in?
quote:Wat moet ik in godsnaam met een vriendin, als ik vrouwen bij me wil hebben heb ik mijn gewone vriendinnen, als ik sex wil hebben dan ga ik uit / op vakantie, als ik een relaxed gesprek wil hebben heb ik me maten
Op dinsdag 29 april 2003 09:49 schreef DGR het volgende:[..]
Heh, nah... ik zal je geruststellen. Je bent niet de enige zonder vriendin...
who needs a fucking girlfriend
En alleen is ook niet alles, maarjah, werken en veel studeren en dan ook nog een prive leven behouden en dan OOK nog een vriendin, dat wordt wel erg druk. Dus dan kan je er soms beter voor kiezen om sommige dingen uit te stellen...klinkt ook wel egoistisch eigenlijk , maarjah, that's life
6 Jaar relatie. (sinds Feb 1997)
5 Jaar samenwonend. (Sinds Apr. 1998)
3 en een half jaar getrouwd. (Sinds Nov. 1999)
1 jaar in de USA (Sinds Apr 2002)
De topicstarter is duidelijk nog in de jonge fase van het leven dat verkering leuk is, maar samenwonen/trouwen nog veeeeeeel te ver in de toekomst ligt
Ben al twee jaar vrijgezel (daarvoor het ene na het andere vriendinnetje), en hebt ondertussen zoveel bezigheden dat ik single zijn zelfs na twee jaar nog eigenlijk leuker vindt dan een vriendin hebben. En merk ook dat hoe ouder ik wordt, hoe minder snel verliefd.
Maargoed, ik ben single op dit moment dus :-)
geen gezeur als je eens met iemand anders praat.
en met de instelling "ik loop wel iemand tegen het lijf" vind ik wel iemand en tot nu toe heeft die instelling toch wel wat leuke mensen voort gebracht
maar nu even niet. en erg vind ik het ook niet. maar sta er wel voor open
[Dit bericht is gewijzigd door Sinaasappel op 04-05-2003 19:56]
1e serieuze vriendin sinds een jaar ongeveer. Na een flinke berg scharreltjes echt super om weer eens echt verliefd te zijn.
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 09:43 schreef Bonaparte het volgende:
Zoals konninginnedag ..
lekker zuipen met je vrienden i.p.v gezeik aanhoren en sjit zoeken in de grote berg met sjit .. :R
En vrouwen versieren natuurlijk
quote:Dezelfde hand ?
Op zondag 4 mei 2003 19:53 schreef -RuTgeR- het volgende:
* -RuTgeR- doet het nu ook al 11 maanden met dezelfde
Enne iemand die zijn leven pas compleet noemt met een relatie heeft een kansloos bestaan!
quote:*checkt fotopage*
Op zondag 4 mei 2003 20:47 schreef Chantal21 het volgende:
Chantal is single and she likes it!!!
Geen geclaim geen gezeik geen gezeur(ja mannen jullie zijn weldegelijk een stelletje jaloerse zeikerds!)....
Vrouw naar mn hart
quote:
Op zondag 4 mei 2003 20:53 schreef webspider het volgende:[..]
*checkt fotopage*
Vrouw naar mn hart
![]()
quote:Offtopic: Chantal, ehmmmm negeert u mij?
Op zondag 4 mei 2003 20:47 schreef Chantal21 het volgende:
Chantal is single and she likes it!!!
Geen geclaim geen gezeik geen gezeur(ja mannen jullie zijn weldegelijk een stelletje jaloerse zeikerds!)....
Enne iemand die zijn leven pas compleet noemt met een relatie heeft een kansloos bestaan!
Ik ben zelf vrijgezellig En ik vind het zo wel best hoor, een leuke vriendin is gaaf natuurlijk, maar geen vereiste
quote:Nope zie fotoboek *end offtopic*
Op zondag 4 mei 2003 20:56 schreef KingCold het volgende:[..]
Offtopic: Chantal, ehmmmm negeert u mij?
/offtopic
quote:* WebSpider knikt van herkenning
Op zondag 4 mei 2003 21:41 schreef Robino het volgende:
Ik ben al te vaak iemand kwijtgeraakt door tijdgebrek. Dat nooit meer!
Ik ben ook al een paar hele schattige dames kwijtgeraakt omdat ik teveel in het buitenland was.
Dat nooit meer!
Hij woont nogal een eindje van mij vandaan, maar dat is ook maar beter ook
quote:Das klote... en monogaam moeten zijn maar er wel maar de helft voor terug krijgen :S suc6!
Op maandag 5 mei 2003 23:27 schreef ramses het volgende:
Hevige verkering, maar alleen in het weekend.Hij woont nogal een eindje van mij vandaan, maar dat is ook maar beter ook
quote:*Meldt
Op dinsdag 6 mei 2003 00:37 schreef Evelientjuhh het volgende:
Alleen...al wachtende op de ware
quote:Kom op joh! Gewoon op je sociale leven storten, kom je vroeg of laat altijd wel iemand tegen
Op dinsdag 6 mei 2003 15:35 schreef Drumkruk het volgende:
met mij schiet het ook nog niet echt op...
quote:mwah is fijn... iemand hebben die echt om je geeft, de avonden lekker op de bank hangen tegen elkaar etc....
Op dinsdag 6 mei 2003 16:30 schreef Chantal21 het volgende:
Kan iemand mij hier uitleggen waarom mensen zo graag onder de plak zitten????????? Ik snap er geen reet van!
quote:Dude!.. je bent nog jong der kan nog van alles gebeuren
Op dinsdag 6 mei 2003 15:35 schreef Drumkruk het volgende:
met mij schiet het ook nog niet echt op...
en als t aan mij ligt blijf ik dat nog wel een tijdje
quote:Als je mij als gemiddelde fokker ziet; het hebt [ik heb] een vriend
quote:Ja wanneer ga je van je jeugd genieten?
Op dinsdag 6 mei 2003 22:21 schreef Irris het volgende:
Hevige verkering al 20 maanden. Hij 19 ik 19. Nog meer weten??
quote:wrom ben je zo anti dan?
Op dinsdag 6 mei 2003 23:27 schreef Chantal21 het volgende:[..]
Ja wanneer ga je van je jeugd genieten?
*ik ben anti ik weet het*
ik vermaak me wel hoor
quote:<ongenuanceerd aan>
Kan iemand mij hier uitleggen waarom mensen zo graag onder de plak zitten????????? Ik snap er geen reet van!
quote:Als je op leeftijd bent kan het natuurlijk niet meer
Op dinsdag 6 mei 2003 23:27 schreef Chantal21 het volgende:[..]
Ja wanneer ga je van je jeugd genieten?
*ik ben anti ik weet het*
Je kunt ook van je jeugd genieten en enige vorm van beschaving hebben. Bovendien kun je in een vaste relatie ook veel...
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 11:40 schreef Cronjob het volgende:
<ongenuanceerd aan>
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen zo graag onregelmatig liefdeloos geneukt willen worden door een volslagen onbekende om dan weer terug te keren naar een leeg en eenzaam huis?
<ongenuanceerd uit>
dat vraag ik me idd. ook af
quote:mag ik dan een andere vraag stellen ? hoe oud ben je ? 21 zoals je aangeeft ?
Ik ben namelijk 23 en heb 4 jaar en 8 maanden vaste verkering. Bovendien is onze relatie, niet zoals andere mensen hier beweren, beklemmend en gevrijwaard van vrienden, sterker nog...
Al mijn vrienden vinden mijn vriendin supertof omdat ze anders is dan andere meisjes, maar toch nog net niet jongensachtig. Oftewel een meisje zonder dat hoge gepiep en gezeur, eentje die ook eens meezuipt en ook daadwerkelijk rondjes geeft. Eentje die het nooit nergens over heeft. Dan snap je wel waarom ik niet anders wil. Dit is gewoon de ideale vrouw voor mij.
quote:das wel goeie reclame voor je vriendin
Op woensdag 7 mei 2003 14:47 schreef cleany het volgende:[..]
mag ik dan een andere vraag stellen ? hoe oud ben je ? 21 zoals je aangeeft ?
Ik ben namelijk 23 en heb 4 jaar en 8 maanden vaste verkering. Bovendien is onze relatie, niet zoals andere mensen hier beweren, beklemmend en gevrijwaard van vrienden, sterker nog...
Al mijn vrienden vinden mijn vriendin supertof omdat ze anders is dan andere meisjes, maar toch nog net niet jongensachtig. Oftewel een meisje zonder dat hoge gepiep en gezeur, eentje die ook eens meezuipt en ook daadwerkelijk rondjes geeft. Eentje die het nooit nergens over heeft. Dan snap je wel waarom ik niet anders wil. Dit is gewoon de ideale vrouw voor mij.
quote:Geen verplichtingen, maar wel sex
Op woensdag 7 mei 2003 11:40 schreef Cronjob het volgende:[..]
<ongenuanceerd aan>
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen zo graag onregelmatig liefdeloos geneukt willen worden door een volslagen onbekende om dan weer terug te keren naar een leeg en eenzaam huis?
<ongenuanceerd uit>
soms wordt ik dus echt niet goed van mezelf!!
quote:Kan ik je geen antwoord op geven ... ik vraag altijd eerst hun naam
Op woensdag 7 mei 2003 11:40 schreef Cronjob het volgende:[..]
<ongenuanceerd aan>
<ongenuanceerd uit>
quote:Das geen antwoord op mijn vraag... ik had het over onder de plak zitten
Op woensdag 7 mei 2003 14:47 schreef cleany het volgende:[..]
mag ik dan een andere vraag stellen ? hoe oud ben je ? 21 zoals je aangeeft ?
quote:Het heeft dus echt NIETS te maken met leven als een massaschaapje, iedereen die ik ken kent zo'n periode als jij doormaakt. Uiteindelijk is iemand op wie je kunt vertrouwen en bouwen toch ontzettend belangrijk, maar ook dat is een leerproces van vallen en opstaan.
Op woensdag 7 mei 2003 23:16 schreef Chantal21 het volgende:Ik weiger als een massaschaapje te leven omdat iemand heeft bedacht dat je je leven moet slijten met iemand waar je op een moment wat voor voelt... maar wie weet komt domheid met de jaren en zit ik op mijn 30e ook onder de plak * i keep praying hahahaha*
Bovendien zou ik iedere week een ander of vreemdgaan bij het leven eerder een massa-activiteit noemen
quote:Jawel in onze maatschappij ben je "zielig" als je geen relatie heb... zie de trieste smiles hierboven van je mede-fokkers.
Op donderdag 8 mei 2003 08:33 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Het heeft dus echt NIETS te maken met leven als een massaschaapje, iedereen die ik ken kent zo'n periode als jij doormaakt. Uiteindelijk is iemand op wie je kunt vertrouwen en bouwen toch ontzettend belangrijk, maar ook dat is een leerproces van vallen en opstaan.
Bovendien zou ik iedere week een ander of vreemdgaan bij het leven eerder een massa-activiteit noemen
Ik vind uberhaupt niemand zielig...
Wat ik wel irritant vind is dat mensen denken dat een relatie een soort van panacée is voor al hun problemen. Ook irritant zijn mensen die nog nooit een relatie hebben gehad van enige betekenis maar er wel een hele duidelijke, vaak negatieve, mening over hebben.
Ik zeg altijd: een relatie tot iemand, in welke vorm dan ook, is wat je er zelf van maakt.
[Dit bericht is gewijzigd door Tranceptor op 08-05-2003 10:48]
quote:Pfff. Ik vond je eerst alleen kortzichtig, maar nu vooral zielig. En nee, niet omdat je single bent, maar omdat je zo te horen geen vertrouwen hebt en daardoor geen liefde kunt geven. Ik durf te wedden dat je in het verleden heel erg gekwetst bent. Ik hoop dat je eroverheen groeit.
Op woensdag 7 mei 2003 23:16 schreef Chantal21 het volgende:[..]
en als je ze zat bent laat je t dood bloeien... geen drama's met hoe moet ik het uitmaken geen schuldgevoel want liegen hoeft niet... en geen schoonfamilie...
Ik weiger als een massaschaapje te leven omdat iemand heeft bedacht dat je je leven moet slijten met iemand waar je op een moment wat voor voelt... maar wie weet komt domheid met de jaren en zit ik op mijn 30e ook onder de plak * i keep praying hahahaha*
quote:Nee ik ben niet gekwetst... ben er gewoon niet aan toe..
Op donderdag 8 mei 2003 10:25 schreef Cronjob het volgende:[..]
Pfff. Ik vond je eerst alleen kortzichtig, maar nu vooral zielig. En nee, niet omdat je single bent, maar omdat je zo te horen geen vertrouwen hebt en daardoor geen liefde kunt geven. Ik durf te wedden dat je in het verleden heel erg gekwetst bent. Ik hoop dat je eroverheen groeit.
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 11:02 schreef Chantal21 het volgende:[..]
Maar ik heb wel al 1 pagina vol reacties dus het werkt wel.
Absoluut
quote:Verliefd zijn kan maximaal 9maanden duren.
Op dinsdag 29 april 2003 09:51 schreef Kluk_Kluk het volgende:
Ik heb nu al 15 maanden en 29 dagen een vriendin, en ben nog steeds tpot over me oren verliefd.
Waarom? Het stofje in je hersenen dat voor dat gevoel zorgt is max. 9maand actief.
quote:ja whatever
Op donderdag 8 mei 2003 12:49 schreef www.olafonline.nl het volgende:[..]
Verliefd zijn kan maximaal 9maanden duren.
Waarom? Het stofje in je hersenen dat voor dat gevoel zorgt is max. 9maand actief.
quote:Terug naar het ICTforum met jou.
Op woensdag 7 mei 2003 22:23 schreef Hokje het volgende:
ik heb momenteel geen verkering ....en ik mis het soms en gigantiesch!!!nu is er wel een meisje gek van mij en we kunnen het echt goed samen vinden ... maar of ik nou echt verder wil met haar.. ik weet 't niet
soms wordt ik dus echt niet goed van mezelf!!
quote:Moet je constant verliefd zijn om gelukkig te zijn met iemand dan
quote:aaaah lief
Op donderdag 8 mei 2003 12:52 schreef Logician het volgende:
Heb al een paar jaar een ontzettend fijne relatie
en ben denk ik voor het eerst in mijn leven op een
punt aangekomen dat ik 'echt' kan zeggen dat ik
er de volle 100% voor ga.
quote:ik ben na 4 jaar en 8 maanden verliefd op mijn vriendin en hou van haar, dat kan toch ?
quote:Helemaal mee eens. Maar ach, nam je die uitspraak van olaf nou ook nog serieus?
Op donderdag 8 mei 2003 15:04 schreef cleany het volgende:[..]
ik ben na 4 jaar en 8 maanden verliefd op mijn vriendin en hou van haar, dat kan toch ?
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 13:18 schreef Sinaasappel het volgende:
aaaah lief
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 14:47 schreef cleany het volgende:
quote:Ma Flodder in 21ste eeuw uitvoering.
Op donderdag 8 mei 2003 22:10 schreef Robino het volgende:[..]
quote:*zoekt*
Op donderdag 8 mei 2003 20:28 schreef Logician het volgende:[..]
jij hebt vast net die foto van mijn buik gezien
quote:Zwangere vrouwen
Op zaterdag 10 mei 2003 04:15 schreef Skull het volgende:
quote:Sinaasappel
Op zaterdag 10 mei 2003 05:38 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Zwangere vrouwen
Where o where is the love of my life
[Dit bericht is gewijzigd door Wunk op 11-11-2003 15:35]
En het bevalt prima met m'n vriendje
.
quote:Ik heb al heel lang een vriendje en zou hem nooit meer willem missen
ik vond het vroeger altijd best wel makkelijk dat vrijgezel zijn, maar dit is echt veel fanatischer!
quote:* Fotoboek checked en denkt, you look good girl*
Op dinsdag 11 november 2003 18:51 schreef Dorine het volgende:
Opt moment alleenstaand
Dus euh...
Met kerst toch maar eens een leuk kaartje door de bus doen
[Dit bericht is gewijzigd door Aventura op 11-11-2003 21:06]
Oleeee
Het leven is zo mooi .
Vorige week waren m'n vriend en ik 1,5 jaar samen (ik ben de v in deze naam )
Wat mij betreft op naar de 1,5 eeuw!!
Vind et heerlijk zo hoor
En mijn wilde haren nog steeds niet verloren, dus time to party!
En als ik dan rond de 28 kom wil ik wel eens gaan denken aan serieuse relaties etc..
Moet ook altijd hard lachen om mensen die vanaf hun 16e,17e,18e al bij elkaar zijn, en dit ook hun leven lang volhouden.... Kom op zeg, je moet wel leven hoor... Nu gaan er hier natuurlijk eem hoop mensen tegenin..maar geloof mij, het leuk je het nu ook hebt.. het kan altijd leuker!
quote:Wie zegt dat je niet kan "leven" in een relatie???
Op woensdag 12 november 2003 20:16 schreef SP33D_FR34K het volgende:
Single!geweldig!
En mijn wilde haren nog steeds niet verloren, dus time to party!
En als ik dan rond de 28 kom wil ik wel eens gaan denken aan serieuse relaties etc..Moet ook altijd hard lachen om mensen die vanaf hun 16e,17e,18e al bij elkaar zijn, en dit ook hun leven lang volhouden.... Kom op zeg, je moet wel leven hoor... Nu gaan er hier natuurlijk eem hoop mensen tegenin..maar geloof mij, het leuk je het nu ook hebt.. het kan altijd leuker!
Ik ben vanaf mijn 14de bij mijn man en we feesten heel wat aan(voor de kleine meer als nu natuurlijk).
quote:Thnx dan he!
Op dinsdag 11 november 2003 19:00 schreef F1Bas het volgende:[..]
* Fotoboek checked en denkt, you look good girl*
quote:Ja; ik ken dat. Maar dan lijkt het soms ook (bij mij dan) alsof er minder 'kandidaten' op m'n pad komen. Alles lijkt soms zoveel van toevalligheden te moeten afhangen en dat kan soms best wel een onbestemd en frustrerend gevoel geven.
Op vrijdag 14 november 2003 14:37 schreef kriele het volgende:
Single en een redelijk happy single. Ik ben nu 31 en ik wordt praktisch nooit verliefd. Ik verbaas me er altijd weer over hoe makkelijk sommige mensen verliefd worden. Ze gaan een keer uit met iemand en, pats boem, ze zijn verliefd. Ik heb dat helaas nooit. Maar ik heb wat lijntjes uitliggen nu en wie weet.......
Hoe ouder je wordt des te kieskeuriger ik wordt! Hebben meer mensen dit?
[Dit bericht is gewijzigd door italia op 14-11-2003 14:53]
Jawel deze stoere kerel is na 1x 6 jaar samenwonen en daarna ook nog 1x 3 jaar samenwonen (met twee verschillende vrouwen) alleen... 29 jaar en nu pas leren hoe het is om alleen te zijn..... welke een queeste
Conclusie tot nu toe: ik snap er allemaal geen reet meer van! whahaha!.... vrouwen zijn echt heel erg raar en ik ben veel stoerder dan ik dacht dus en gek bovendien, lekker puh!
quote:Maar het is natuurlijk ook zo dat je minder kandidaten op je weg tegen komt. Ik heb een leeftijd bereikt dat veel leeftijdsgenoten samenwonen of getrouwd zijn. Ik kom dan vrouwen met kinderen tegen die net gescheiden zijn en ik geef toe dat ik daar niet zo happig op ben.
Op vrijdag 14 november 2003 14:52 schreef italia het volgende:[..]
Ja; ik ken dat. Maar dan lijkt het soms ook (bij mij dan) alsof er minder 'kandidaten' op m'n pad komen. Alles lijkt soms zoveel van toevalligheden te moeten afhangen en dat kan soms best wel een onbestemd en frustrerend gevoel geven.
Maar dat ga ik niet uitleggen.
quote:Oh, sexrelatie...
Op vrijdag 14 november 2003 17:09 schreef ondeugend het volgende:
Beide niet.Maar dat ga ik niet uitleggen.
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 15:14 schreef Dreuzel het volgende:
Bijna 8 maanden samen en nog steeds knetter verliefd!![]()
1 is uitgegaan doordat we beide zijn vreemdgegaan op vakantie (SLECHT)
de ander doordat... weetniet, maar we misten de vlinders...
Nu weer beetje op zoek
Ga al wel een half jaar met een vrouwke om ,maar haar vriend vind het maar niks.
Iemand toevallig nog tips om te vieren dat ze een half jaar vreemd gaat?
Gezellig met z'n drieén uit eten ofzo!
quote:Gezellig met z'n drieën... "iets anders" doen ofzo!
Op woensdag 3 december 2003 04:57 schreef Oranjeboom het volgende:
Ik weet niet wat ik heb.Ga al wel een half jaar met een vrouwke om ,maar haar vriend vind het maar niks.
Iemand toevallig nog tips om te vieren dat ze een half jaar vreemd gaat?
Gezellig met z'n drieén uit eten ofzo!
Wel hevig verliefd (op elke meid zowat)
quote:Beide. Vriendin zie ik alleen in het weekend en doordeweeks zie ik alleen maar mijn PC
quote:Hier ook.
Op dinsdag 29 april 2003 09:51 schreef Bashir het volgende:
Free as a bird
but alive and kicking
Prima zo. Ben toch geen blijvertje.
Ik ben er nu helemáál van overtuigd : hevige verkeringquote:Op woensdag 12 november 2003 11:46 schreef Miss_Amara het volgende:
Geheel onverwacht en tegen mijn ideeën op dat moment in .. ben ik 2 maanden terug ontzettend verliefd geworden. Het is wederzijds en inmiddels snap ik niet waarom ik me hiertegen heb willen verzetten !
Het leven is zo mooi.
Doe je goed, een date van het internet halen en die maar meteen bonken.quote:Op donderdag 1 april 2004 16:51 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
wel sex gehad sinds die tijd; one-night-stands, "neukertjes" (of scharrels hoe je t ook noemt) beter gezegd minaressen, en twee keer n date van t internet.
Ik heb een vriend een hele lieve, maar die zit ook iedere dag alleen achter zijn computerquote:Op dinsdag 29 april 2003 09:40 schreef Drumkruk het volgende:
Aaaaah Knuffel stalkjequote:Op zaterdag 3 april 2004 01:22 schreef ondeugend het volgende:
Sinds begin december weer alleengaand
Zie je me sip kijken ?quote:Op zaterdag 3 april 2004 02:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Aaaaah Knuffel stalkje
Ik ben vrij gezel. En het bevalt me helemaal prima.
Helemaal top![]()
Huh? Waar de hel haal jij je scharrels dan vandaan?!quote:Op zaterdag 3 april 2004 03:45 schreef Praag het volgende:
Hoewel veruit de meeste niet de Nederlandse taal machtig zijn...
Gewoon in NL, maar afgelopen paar jaar waren het allemaal buitenlandse vrouwen waavan er maar een paar Nederlands konden spreken. Studenten, au pairs, vrouwen met Nederlandse vriendjes of exen. Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 04:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Huh? Waar de hel haal jij je scharrels dan vandaan?!
De restjes dus...quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:15 schreef Praag het volgende:
[..]
Gewoon in NL, maar afgelopen paar jaar waren het allemaal buitenlandse vrouwen waavan er maar een paar Nederlands konden spreken. Studenten, au pairs, vrouwen met Nederlandse vriendjes of exen. Dat soort dingen.
quote:Op zondag 4 april 2004 11:44 schreef Asshole het volgende:
Nu twee weken een vriendin, na hoeveel weken mag ik er op? Zit zelf te denken aan een maand of twee, meeste vrienden van me zeggen een half jaartje![]()
Leukquote:Op zondag 4 april 2004 20:17 schreef DeStedebouwer het volgende:
Vrijgezel.Maar opzich zou ik wel eens willen weten wat het is om langer dan een paar maanden verkering te hebben.
Het nadeel is alleen dat ik vrijwel altijd op kutwijven val.quote:Op zondag 4 april 2004 20:43 schreef Roellio het volgende:
[..]
Leuk![]()
![]()
Wanneer alleen?quote:Op woensdag 7 april 2004 22:46 schreef soorroos het volgende:
al meer dan 7 maand niet singel meer, en vrijdag gaan we met mn ouders naar frankrijk
als ik geld heb in de zomer ergens?quote:Op woensdag 7 april 2004 23:55 schreef nevetS het volgende:
[..]
Wanneer alleen?
gezellig in een tentje?(Hopla)
Beestquote:Op donderdag 8 april 2004 15:18 schreef beestjuh het volgende:
* Squit scharrelt
Schijnt gezond te zijn en sommigen beweren dat het vlees er lekkerder door wordt
quote:Op maandag 17 mei 2004 17:26 schreef _SunShine_ het volgende:
Sinds 4 weken weer een lieve vriend
Binnenkort is het weer zomerquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:37 schreef Tranceptor het volgende:
Geen relatie meer, geen seksrelatie meer, helemaal nix meer.... waardeloos voelt dat vandaag, maar het zal slijten over de komende weken/maanden. Verder ben ik gewoon single dus,maar het schijnt vandaag niemand op te vallen al zet ik een bordje 'hallo ik ben single op mn hoofd'. Kortom: ik heb mijn dag echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |