Maar pas wel op voor mensen die vragen hoe laat het isquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:47 schreef rena het volgende:
[..]
Als man zijnde misschien wel ja
Ik heb er andere ervaringen mee
![]()
Dit ging over mensen die me iets probeerden te verkopen. In zuid-turkije kon ik bijna geen stap zetten zonder dat er weer een verkoper in mijn nek stond te hijgen...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:47 schreef rena het volgende:
[..]
Als man zijnde misschien wel ja
Ik heb er andere ervaringen mee
![]()
Daar had ik het ook over ja, als ik over straat liep in Istanbul werd ik ook bijna winkels en restaurants ingesleurd door enge Turkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit ging over mensen die me iets probeerden te verkopen. In zuid-turkije kon ik bijna geen stap zetten zonder dat er weer een verkoper in mijn nek stond te hijgen...
ach, na een tijdje zag ik de lol er wel inquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit ging over mensen die me iets probeerden te verkopen. In zuid-turkije kon ik bijna geen stap zetten zonder dat er weer een verkoper in mijn nek stond te hijgen...
Ligt er denk ik een beetje aan in welke wijk je zit.. Ik zou het zelf echt niet doenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:09 schreef sieske het volgende:
is het als vrouw alleen te doen in istanbul? Ik wil namelijk wel graag een weekje terug.
Nou, dat zal wel meevallen. Alhoewel hele korte rokjes en blote hemdjes wel extra aandacht opleveren. Maar dat is in Italië niet anders.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:42 schreef Erasmusch het volgende:
En n burka, als je blond bent
Dat heb ik toch echt anders ervaren. Ik was er hartje winter (het sneeuwde) dus had geen kortje rokjes of hemdjes aan, maar drie lagen kleding en een dikke winterjas. In Italie word je inderdaad ook aangesproken, maar toch echt een stuk minder en bovendien op een andere manier (minder dwingend).quote:Op zondag 18 maart 2007 19:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, dat zal wel meevallen. Alhoewel hele korte rokjes en blote hemdjes wel extra aandacht opleveren. Maar dat is in Italië niet anders.
Ik vond het in Marokko af en toe best irritant, niet zozeer het lastigvallen maar vooral als je iets in een winkel alleen maar even wil bekijken, je komt dan haast niet meer weg zonder het te kopen. Dat je nageroepen wordt enz... dat kan ik redelijk goed negeren.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:14 schreef Liejannuh het volgende:
Misschien heb ik gewoon geluk en word ik veel minder lastig gevallen dan andere vrouwen.
Ik heb zowel in Istanbul, als in Marokko niet ervaren alsof je als vrouw losgeslagen wild was.
Bedankt voor de reactiesquote:Op donderdag 12 april 2007 12:39 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik ga vaak naar Istanbul en wil graag aan je vragen waarom je een hotel zoekt in het Aziatische deel? Naast de GP wil je denk ik ook wel wat zien van Turkije en Istanbul en dan moet je toch echt in de Europese gedeelte zijn. Dus ik zou jou willen adviseren om gewoon een hotel te nemen in het Centrum van het Europese gedeelte en voor de GP naar het aziatische gedeelte te reizen met het openbaar vervoer / taxi.
Via http://f1.gpupdate.netquote:Op donderdag 12 april 2007 15:31 schreef Katseviool het volgende:
Mag ik vragen waar je die GP tickets hebt geboekt?
Vind het ook wel een leuk idee namelijk
Cool, thanks. Als jij na volgende week hier nog even wat tips wilt geven: would be very welcome! Enjoy it daar!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:36 schreef Vava het volgende:
Die zocht ik ja!
Ik heb, als het goed is, na volgende week wel wat tips![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:30 schreef Skic. het volgende:
Veel merkkleding!
dat zie je niet, dat is de grap van goed namaken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:34 schreef Mindstate het volgende:
Maar die is zeker zo nep als het maar kan :p
Daarom hebben ze zo'n lekker klein assortiment. En worden alleen de makkelijke shirtjes nagemaakt. Zelfde als de Evisu in de tijd. Sommige zaten zo scheef als het oog van Quasimodo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat zie je niet, dat is de grap van goed namaken.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
Daarom hebben ze zo'n lekker klein assortiment. En worden alleen de makkelijke shirtjes nagemaakt. Zelfde als de Evisu in de tijd. Sommige zaten zo scheef als het oog van Quasimodo.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:30 schreef Skic. het volgende:
Veel merkkleding!
welk eten?quote:
wat kost een lekker broodje kebab in turkije?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Op de straat natuurlijk.
@TS. Ik heb vorig jaar ook een uitwisseling gehad met Istanbulse (ofzo) studenten, was erg leuk!Ze zijn erg vrijgevig, en willen echt alles voor je doen. Ze willen ook alles betalen, en hebben echt het beste met je voor. Verder is Istanbul echt een prachtige stad!
Ik had trouwens een uitwisseling met mensen van het Lyceum daar, weet niet meer hoe het heet, ligt hoog aan het water, heel oud, vroeger nog gevangenis geweest enzo. Ligt vlakbij die moskeeën enzo.. Echt mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |