Deze buienwolken waren op 2e paasdag in Eindhoven te zien:
[Dit bericht is gewijzigd door DemonRage op 27-04-2003 23:06]
De zon begint feller te worden:
Deze uitkijktoren (van rond 1940?) heeft het zwaar met die harde wind:
quote:ik zie geen toren
Op maandag 28 april 2003 00:02 schreef Blacksoul het volgende:
Thnx m8De zon begint feller te worden:
[afbeelding]Deze uitkijktoren (van rond 1940?) heeft het zwaar met die harde wind:
[afbeelding]
wel gave foto's allemaal
quote:Achter die boom staat wel wat van een toren toch?
Op maandag 28 april 2003 00:06 schreef StefanFM het volgende:[..]
ik zie geen toren
wel gave foto's allemaal
Soul: ik zal vandeweek wel eens ff met de S20 gaan spelen... Of ik lul m'n broertje ff om dat ik z'n D3 leen en wat strandfoto's neem
op vakantie vorig jaar in amerika, terwijl we in arizona waren
edit: nog eentje ... erg mooie lucht vond ik
Vers van ongeveer een 20 à 30 minuten geleden: de achterkant van een onweersbui die over Eindhoven trok... mét stukje regenboog
maar de zon kan ook schijnen
[Dit bericht is gewijzigd door vlaag op 28-04-2003 20:22]
quote:Ik ben zo vriendelijk geweest de foto te bewerken in Photoshop
Op maandag 28 april 2003 00:06 schreef StefanFM het volgende:[..]
ik zie geen toren
wel gave foto's allemaal
Het origineel:
De bewerkte foto:
Prachtig weerlicht gisteravond... helaas is mijn digitale camera daar niet zo geschikt voor. Ik heb frames uit korte filmpjes bij elkaar op moeten tellen om zo het effect van een lange sluitertijd te krijgen.
maar wel een aardig effect
Zonsondergang van 2 weken geleden:
Wolken van afgelopen maandag:
Uitzicht van deze middag:
[Dit bericht is gewijzigd door KwebeMark op 14-05-2003 14:37]
en sri lanka om 8 uur 's ochtends:
[Dit bericht is gewijzigd door KGA op 15-05-2003 14:21]
quote:resizen
Op donderdag 15 mei 2003 14:15 schreef KGA het volgende:
Vakantie Nieuw Zeeland tijdje terug alweer.en sri lanka om 8 uur 's ochtends:
Heb je zo'n gare scanner of ligt het aan het toestel? Ik vind de foto's nogal wazig en mat.. En er zitten allemaal vlekjes, of vuiltjes..
Verder wel leuke foto's.
quote:Een gare scanner idd
Op donderdag 15 mei 2003 15:00 schreef portier het volgende:[..]
resizen
Heb je zo'n gare scanner of ligt het aan het toestel? Ik vind de foto's nogal wazig en mat.. En er zitten allemaal vlekjes, of vuiltjes..
Verder wel leuke foto's.
quote:Mooi!
Op maandag 28 april 2003 21:49 schreef mbvt het volgende:
Echte Hollandse wolkjes
[afbeelding]
quote:Jammer, anders zouden het erg mooie foto's zijn denk ik.
Op donderdag 15 mei 2003 15:11 schreef KGA het volgende:[..]
Een gare scanner idd
Resize ze even met img=600,400
Dat is wel zo prettig...
quote:done
Op donderdag 15 mei 2003 15:16 schreef portier het volgende:[..]
Jammer, anders zouden het erg mooie foto's zijn denk ik.
Resize ze even met img=600,400
Dat is wel zo prettig...
quote:wel leuk maar zeker niet bijzonder. Er zit geen leuke stuctuur in de wolken. Ik denk dat je hem op een iets eerder tijdstip had genomen de kleuren mooier waren geweest.
Op woensdag 28 mei 2003 00:02 schreef Powerrrr het volgende:
Hier een foto van mij, tis m'n eerste echte probeersel, met digi.cam. gemaakt.
Wat vinden jullie ervan?
quote:Dit vind ik echt een topfoto. Dat licht in die wolken geweldig.
Op donderdag 15 mei 2003 15:02 schreef Juup© het volgende:
Poging om onweer op de digitale camera te krijgen. Helaas erg korrelig.
quote:Thanks voor de tip, ik was er idd niet eerder bij... ik keek toevallig uit mijn raam en dacht daar maak ik even een foto van.
Op woensdag 28 mei 2003 00:18 schreef KGA het volgende:wel leuk maar zeker niet bijzonder. Er zit geen leuke stuctuur in de wolken. Ik denk dat je hem op een iets eerder tijdstip had genomen de kleuren mooier waren geweest.
Je ziet echt een schaduw van de wolk af komen (lijkt het ). Vond ik wel leuk detail.
foto vanaf mijn balkon, met een APS camera (daarom ook die sterk verlichtte muur
quote:
Op zondag 1 juni 2003 20:41 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]foto vanaf mijn balkon, met een APS camera (daarom ook die sterk verlichtte muur
quote:als je bij APS de filts uitzet heb je automatisch een zeer lange sluitertijd.... en zonder statief is het dan niet echt mogelijk om een mooie foto te maken....
Op zondag 1 juni 2003 20:54 schreef JeroenH het volgende:[..]
Wat kan APS daar aan doen dan?
quote:Niet om te gaan muggenziften.... maar dat is toch met alle camera's zo? APS en 35mm, en ook digitaal?
Op zondag 1 juni 2003 21:11 schreef Xilantof het volgende:
als je bij APS de filts uitzet heb je automatisch een zeer lange sluitertijd.... en zonder statief is het dan niet echt mogelijk om een mooie foto te maken....
dus dan maar de opoffering voor die belichtte muur....
quote:wist dat het was bij APS maar bij 35mm en digitaal toch niet persee? of wel?
Op zondag 1 juni 2003 21:28 schreef JeroenH het volgende:[..]
Niet om te gaan muggenziften.... maar dat is toch met alle camera's zo? APS en 35mm, en ook digitaal?
De meeste mensen overschatten de verschillen tussen de verschillende typen camera's.
Als er te weinig licht is, en je zet de flits uit, dan zullen alle camera's een langere belichtingstijd aanhouden (als alle andere omstandigheden gelijk blijven uiteraard) omdat er dan nou eenmaal meer licht verzameld moet worden. Als de camera dan niet stabiel staat dan is er inderdaad kans op een bewogen foto. Een klein statief is een verstandige investering als je wat "meer" wilt met je camera.
- edit -
Ik heb juist gisteren een Luxon FT 361 gekocht, een ideaal statiefje voor op reis. Ik nam mijn grote statief nooit mee, veel te groot en te zwaar en miste daardoor wel eens een mooi foto-moment. Dit past mooi in mijn rugtas en weegt geen drol. En het kostte me maar ¤ 18,50.
[Dit bericht is gewijzigd door JeroenH op 01-06-2003 22:09]
quote:maar het leek mij juist ook 1 van de vele opties die een 35mm camera heeft, om foto's te maken (willekeurig) met of zonder flits...
Op zondag 1 juni 2003 22:03 schreef JeroenH het volgende:
Een camera is simpel gezegd een heel simpel apparaat: een lichtdicht kastje met een lens en een sluiter die heel snel open en dicht kan. Waar het licht door wordt geregistreerd (APS-film, 35mm-film, CCD/CMOS, glasplaat, whatever) is totaal onbelangrijk. Dit geldt voor alle camera's.De meeste mensen overschatten de verschillen tussen de verschillende typen camera's.
Als er te weinig licht is, en je zet de flits uit, dan zullen alle camera's een langere belichtingstijd aanhouden (als alle andere omstandigheden gelijk blijven uiteraard) omdat er dan nou eenmaal meer licht verzameld moet worden. Als de camera dan niet stabiel staat dan is er inderdaad kans op een bewogen foto. Een klein statief is een verstandige investering als je wat "meer" wilt met je camera.
- edit -
Ik heb juist gisteren een Luxon FT 361 gekocht, een ideaal statiefje voor op reis. Ik nam mijn grote statief nooit mee, veel te groot en te zwaar en miste daardoor wel eens een mooi foto-moment. Dit past mooi in mijn rugtas en weegt geen drol. En het kostte me maar ¤ 18,50.
quote:Ah, maar dat iets anders, dat kan jouw camera toch ook? Alleen, nogmaals: als je de flits uitschakelt dan heeft de camera veel meer licht nodig om een goed belichte foto te nemen. Dit geldt voor de simpelste APS-camera t/m de duurste spiegelreflex.
Op zondag 1 juni 2003 22:29 schreef Xilantof het volgende:
maar het leek mij juist ook 1 van de vele opties die een 35mm camera heeft, om foto's te maken (willekeurig) met of zonder flits...
quote:Gewoon de flits uitzetten en een stabiel plekje zoeken voor je camera, dan kun je foto's nemen van de meest zwakke objecten, geen enkel probleem.
maar uit jouw verhalen maak ik op dat je ook een spiegelreflex niet kunt "forceren"...
klopt dat?
Of begrijp ik niet goed wat je bedoelt?
quote:een deel wel...
Op zondag 1 juni 2003 22:45 schreef JeroenH het volgende:[..]
Ah, maar dat iets anders, dat kan jouw camera toch ook? Alleen, nogmaals: als je de flits uitschakelt dan heeft de camera veel meer licht nodig om een goed belichte foto te nemen. Dit geldt voor de simpelste APS-camera t/m de duurste spiegelreflex.
[..]Gewoon de flits uitzetten en een stabiel plekje zoeken voor je camera, dan kun je foto's nemen van de meest zwakke objecten, geen enkel probleem.
Of begrijp ik niet goed wat je bedoelt?
maar je kunt een spiegelreflex dus niet forceren om een foto te maken zonder flits en korte sluitertijd???
quote:Ah, nu snap ik wat je bedoelt. Ja dat kan wel. Bij een spiegelreflex kun je inderdaad de flits uitzetten, en handmatig de sluitertijd (en diafragma) instellen. Echter, het is niet handig om dit te doen in deze situatie... je foto wordt dan sterk onderbelicht.
Op maandag 2 juni 2003 07:22 schreef Xilantof het volgende:
maar je kunt een spiegelreflex dus niet forceren om een foto te maken zonder flits en korte sluitertijd???
quote:bij die situatie had ik geen andere keus dan die APS
Op maandag 2 juni 2003 08:12 schreef JeroenH het volgende:[..]
Ah, nu snap ik wat je bedoelt. Ja dat kan wel. Bij een spiegelreflex kun je inderdaad de flits uitzetten, en handmatig de sluitertijd (en diafragma) instellen. Echter, het is niet handig om dit te doen in deze situatie... je foto wordt dan sterk onderbelicht.
quote:Waarom? Een conventionele camera maakt mooiere foto's, is veel minder duur in de aanschaf en het laten afdrukken van de foto's kost minder.
Op maandag 2 juni 2003 09:16 schreef da_rippah het volgende:
Ik wil ook een digicam
Ik wil je niet een digitale camera uit het hoofd praten, maar vraag je af waarom je er eentje wilt. Eigenlijk moet je zeggen "ik wil een camera" en pas daarna voor jezelf je voorkeuren/eisen/wensen op een rijtje zetten, en één van de keuzes die je onderweg maakt is conventioneel/digitaal.
quote:Als je niet zo'n beste fotograaf bent maak je met een digicam veel betere foto's, omdat je niet de helft hoeft weg te gooien en meteen weet of een foto goed is of niet (je kan hem even over doen ,als ie niet goed is) Toen ik analoog foto's maakte kon ik altijd minstens de helft van de foto's in de prullenbak gooien (niet af laten drukken) Ik heb 1 keer meegemaakt dat ik van de honderd foto's die ik op vakantie had gemaakt er maar 10 het aanzien waard waren... Nu is dat al een stuk beter.. (al ben ik nu vaak te lui om de foto's af te laten drukken (omdat je ze toch al gezien hebt)
Op maandag 2 juni 2003 09:25 schreef JeroenH het volgende:[..]
Waarom? Een conventionele camera maakt mooiere foto's, is veel minder duur in de aanschaf en het laten afdrukken van de foto's kost minder.
Ik wil je niet een digitale camera uit het hoofd praten, maar vraag je af waarom je er eentje wilt. Eigenlijk moet je zeggen "ik wil een camera" en pas daarna voor jezelf je voorkeuren/eisen/wensen op een rijtje zetten, en één van de keuzes die je onderweg maakt is conventioneel/digitaal.
ontopic:
Regenboogje van laatst hier..
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:16 schreef cramus het volgende:
Ervanuitgaande dat dit het vervolg topic op het "Weerfoto's plaats ze hier!!! topic is:
@ apestrartje die reageerde op Weerfoto's plaats ze hier !!.
Je schreef:
[afbeelding]
Ik ben zo brutaal geweest om hem iets aan te passen ik hoop dat je het niet erg vind.
lichten van de boot weggewerkt zo goed mogenlijk.en een klein beetje gekropt.
Origineel:
[afbeelding]
ja het is niet helemaal weg,maar het was een probeersel.
Leuk geprobeerd, maar je krijgt dus toch een beetje die vage plekken op de de plaats van het bootje. Dan kies ik toch liever voor t bootje....
Mooie foto's vooral de tweede,maar altijd weer die ellendige boskabouter uh ik bedoel lantaarnpaalquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:50 schreef RubberDuckey het volgende:
Hier wat foto`s van afgelopen maandag ochtend toen ik een ritje met de trein ging maken.
Hier op de Maasvlakte:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is er alquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:29 schreef apestartje het volgende:
[..]
Mooie foto's vooral de tweede,maar altijd weer die ellendige boskabouter uh ik bedoel lantaarnpaal
die achtervolgt mij ook altijd
p.s wanneer start je een topic over treinen foto's,ik doe mee.
Ja maar ik bedoel eigenlijk gewoon een topic over mooie speciale treinen foto's,niet van die statie porttretten,dus gewoon gezien als fotografisch onderwerp.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:53 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Is er al
Het treinpics, -nieuws en -praattopic, deel 8
Ik dacht dat ik meer tijd had om foto`s te maken, maar we vertrokken ongeveer een uur te vroeg van de Maasvlakte.
Het lijkt net een schilderij! Heb je 'm express wat krap gecropped, of is dit het origineel?quote:Op zondag 4 juli 2004 22:15 schreef apestartje het volgende:
[afbeelding]
hier is het weer weer
groeten uit leeuwarden
nee hij is origineel,maar ik heb hem onderbelicht tijdens het fotograferen,en dan krijg je wat meer dramatische lucht,maar ik vond zelf ook dat het op een schilderij leek.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:43 schreef cramus het volgende:
[..]
Het lijkt net een schilderij! Heb je 'm express wat krap gecropped, of is dit het origineel?
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:51 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Asdat je de boel ff wilt resizen naar 550 breed. Anders ga ik met je image-tags spelen
![]()
done.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
okidoki meneer sok. moment.
Dank jequote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:07 schreef Party_P het volgende:
die is mooi, die strepen in de lucht maken de foto echt af
Cool!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:32 schreef T-One_ het volgende:
A bedankt warme bakker, je bent een held.
[afbeelding]
Bovenstaande foto is genomen in america, het is vlak bij monument valley. Je ziet een regenbui die langzaam op ons afkwam.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:16 schreef cramus het volgende:
Ervanuitgaande dat dit het vervolg topic op het "Weerfoto's plaats ze hier!!! topic is:
@ apestrartje die reageerde op Weerfoto's plaats ze hier !!.
Je schreef:
[afbeelding]
Ik ben zo brutaal geweest om hem iets aan te passen ik hoop dat je het niet erg vind.
lichten van de boot weggewerkt zo goed mogenlijk.en een klein beetje gekropt.
Origineel:
[afbeelding]
Leuk geprobeerd, maar je krijgt dus toch een beetje die vage plekken op de de plaats van het bootje. Dan kies ik toch liever voor t bootje....
Dreigend....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:31 schreef engessa het volgende:
[afbeelding]
heel erg mooie foto's!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:14 schreef Barool het volgende:
What about this?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit nu met of zonder polarisatiefilter?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:14 schreef Barool het volgende:
What about this?
Doet bijna denken aan Independence Day
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:14 schreef Barool het volgende:
What about this?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
LoL laat ik toevallig in Almelo wonen, en natuurlijk precies hetzelfde hebben gezien!quote:Op zondag 18 juli 2004 00:17 schreef Zwoerd het volgende:
nog een foto van die vage lucht vandaag
boven hengelo:
[afbeelding]
nooit eerder gezien zoiets![]()
Het typerende is dat er inmiddels foto's van dit front gepost zijn uit diverse hoeken van Nederland, Ik zag in Flevoland zo ongeveer hetzelfde als wat er vanuit Enschede en Nijmegen is gepost.quote:Op zondag 18 juli 2004 10:35 schreef johnneman het volgende:
[..]
[..]
LoL laat ik toevallig in Almelo wonen, en natuurlijk precies hetzelfde hebben gezien!
mooi gezicht joh! daarna werd het heel donker, en waaien en stormen opeens man..
heb er ook zat foto's van gemaakt, maja m'n site is plat, dus heb geen websapce, volgende x beter
ja echt mooi he, net zo apart! sloeg het bij jou ook over dan in storm? of was dat toeval hier..quote:Op zondag 18 juli 2004 10:43 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het typerende is dat er inmiddels foto's van dit front gepost zijn uit diverse hoeken van Nederland, Ik zag in Flevoland zo ongeveer hetzelfde als wat er vanuit Enschede en Nijmegen is gepost.
Had ik overigens even nagedacht dan was ik met een fisheye vertrokken en eventueel nog de Horizon waarmee de breedte van het front mooi in beeld was gekomen. Nadeel was geweest dat ik pas in de loop van de week mijn plaatjes terug had gehad.
Heel handig voor het hosten van forumpicz is Photobucket
Kijkt u maar : fun met fisheyequote:Op zondag 18 juli 2004 10:47 schreef johnneman het volgende:
.
eh wat is een fisheye trouwens..
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 18 juli 2004 10:43 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Heel handig voor het hosten van forumpicz is Photobucket
Foto's zijn helemaal clean. Alleen uiteraard ff verkleind.quote:Op zondag 18 juli 2004 10:25 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Is dit nu met of zonder polarisatiefilter?![]()
Mooie foto's!
Polarisatiefilter heeft in dit soort omstandigheden weinig nut, bovendien loopt zo'n rolwolk zo hard dat je geen tijd hebt om je filter op te schroeven.quote:Op zondag 18 juli 2004 10:25 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Is dit nu met of zonder polarisatiefilter?![]()
Mooie foto's!
Of een linkje plaatsenquote:Op zondag 25 juli 2004 12:30 schreef Groverd het volgende:
je kunt hem natuurlijk ook iets kleiner posten
ook maar eens gekeken, wat in dat topic opvalt is de plaatjes geschoten met een visoog vaak erg op elkaar lijken.quote:
Dit is de reden dat ik tegenwoordig nauwelijks meer gebruik maak van picserver maar meer van Photobucket. Topics zijn op die manier wat minder tijdskritischquote:Op zondag 25 juli 2004 13:12 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
ook maar eens gekeken, wat in dat topic opvalt is de plaatjes geschoten met een visoog vaak erg op elkaar lijken.
Het zijn allemaal rooie kruisjes of een bak tekst van eoa piksurfer
Nrtje 2 & 3!! Fantastisch!! Waar??quote:Op maandag 26 juli 2004 10:24 schreef ID-Tweak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
canon Ixus V
onbewerkt!
Mooi!! 't Lijkt net of er een vloedgolf over de bomen heen stort..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:56 schreef Ouwesok het volgende:
Het frontje trok iets sneller dan ik op gerekend had, had nog maar gelegenheid voor 1 opname.
[afbeelding]
Mooi was het welbeetje van dat DiscoveryChannel weer
Vooral de groenige kleur die de lucht hier aannam zag er bijzonder buitenaards uit, schijnt zijn oorsprong te hebben in de aanwezigheid van grote hoeveelheden ijs. De hagel die ik van deze wolk verwachtte bleef (gelukkig) uit
Leuk dat jullie zo met m'n foto bezig zijn!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geprobeerd om 'm iets minder vaag te maken:
[afbeelding]
Mooie rolwolkenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:14 schreef Barool het volgende:
What about this?
Dat zijn lichtende nachtwolken.quote:Op zondag 25 juli 2004 01:26 schreef Laaaars het volgende:]
Noorderlicht... maar helaas heb ik wel al het Nederlandse moois gemist, ziet er allemaal heel extreem uit, Breda heeft ook opeens de helft aan bomen minder na mijn vakantie...
is de foto dan uit een vliegtuig genomen? en de zon komt van achteren,heel appart fenomeen.quote:
Neequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:23 schreef apestartje het volgende:
[..]
is de foto dan uit een vliegtuig genomen? en de zon komt van achteren,heel appart fenomeen.
wat deed je daar dan?quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:03 schreef Oceanonix het volgende:
Een luchtje boven de OVP, gistermiddag
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is niet de vraag wat ik daar deed maar wat deed die grote groep daar. Echt irriquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 01:25 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
wat deed je daar dan?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 07:03 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Het is niet de vraag wat ik daar deed maar wat deed die grote groep daar. Echt irri![]()
Ik dacht ook eventjes: He? Dat is toch niet een....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:57 schreef Libris het volgende:
Ook een vreemde hier pas geleden, toen ik het de eerste paar seconden zag schrok ik wel even..
[afbeelding]
Laatste foto is prachtig in mijn optiekquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:01 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ze zijn erg fraai, veelbelovendquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:50 schreef De_Warme_bakker het volgende:
iemand ideeën over mijn foto's (3 posts terug)
stille hint die vraagt om commentaar![]()
mijn foto's zijn nogal amateuristisch, het zijn de eerste buitenfoto's die ik heb gemaaktquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:15 schreef De_Warme_bakker het volgende:
dank! Jouw laatste foto vind ik ook erg mooi. Eerste vind ik wat minder, maar da's een kwestie van smaak
RESIZE!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:19 schreef Mandaaaahtj het volgende:
[afbeelding]
[Foto 2 dagen geleden gemaakt bij SixFlags/Lowlands]
Ik vind je underline wel aardigquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:18 schreef Fots het volgende:
Zonsondergang langs de lijn
[afbeelding]
Dank je, maar eehhmmm....hoe is de foto?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:09 schreef apestartje het volgende:
[..]
Ik vind je underline wel aardig
De foto?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:36 schreef Fots het volgende:
[..]
Dank je, maar eehhmmm....hoe is de foto?
Zonsondergangquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:56 schreef Hanneke1983 het volgende:
slechte kwaliteit, maarja
[afbeelding]
zoals je ziet zat ik in de auto, hing over iemand anders heen uit het raam, dus waren niet de ideale omstandigheden om foto's te maken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 07:54 schreef Bright het volgende:
Oh jee - we krijgen slecht (koud) weer, zo te zien bij TheShadow - Halo's!! Wel fraai gefotografeerd hoor! (Alleen wat meer aandacht aan de horizon besteden: rechter en de weg niet of juist wel in beeld, niet half-om)
Heej, goeie tipquote:Op zondag 1 juni 2003 22:03 schreef JeroenH het volgende:
Eerste punt heb je gelijk aan .. maar jha zoon verschijnsel kan elk moment weg zijn waardoor ik niet echt op de horizon heb gelet. Iig bedankt voor je reactie !quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:16 schreef Bright het volgende:
TheShadow, dat daar aan het einde een viaduct zou kunnen zitten, maakt niks uit; als je zo naar de foto kijkt, lijkt'ie schuin en het viaduct o.i.d. zie je niet. Het gaat uiteraard om wat je op de foto ziet, niet hoe de situatie was
Wat is op die laatste foto dat stukje zwart links-onder? Dat zou je eraf moeten halen, dan is de foto best aardig
zou kunnen .. maar ik vond um daar wel erg recht voor !quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:17 schreef apestartje het volgende:
Mischien het gevolg van een condens streep van een vliegtuig
Wie?? ik??quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:42 schreef De_Warme_bakker het volgende:
zeg "mod", geef het goeie voorbeeld eens door je aan de 550 pixels te houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |