ik ben belg sorry als je getrokken niet verstond, ik bedoelde genomenquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:04 schreef -BoBo- het volgende:
Getrokken...??
Duidelijk de onstabiliteit te zien die vanavond en vannacht onweer deden ontstaan. Mooie fotoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:13 schreef JoeKurr het volgende:
Deze heb ik vanavond nog ff gemaakt vanuit mijn flat in Oosterhout:
[afbeelding]
Naweeën van een storm
Foei! Niet 'op de stang jagen' joh!quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:04 schreef -BoBo- het volgende:
Getrokken...??
Die's echt heel mooiquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:03 schreef GenesiZ het volgende:
[afbeelding]
Vanavond even gemaakt op de slufter, zuid-holland.
Het lijkt wel alsof de cavalerie eraan komtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 02:10 schreef Oom_Agent het volgende:
Een lid van het weerwoord.be forum heeft vanavond een foto gemaakt van een onweersbui die vanuit de kust het land op trok. Het was nog een beetje licht toen het gevaarte het land binnen kwam.
[afbeelding]
Croppen is idd zonde, omdat je dan ook het stukje 'bliksem" weghaald wat rechtsbovenin de lucht zit. En met photoshop de lichtstrepen weg te masken/clonen is ook geen optie omdat het nooit mooi strak wordt.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:28 schreef apestartje het volgende:
[..]
je kan mischien proberen die licht strepen weg te werken,je zou hem ook kunnen croppen maar dan ben je ook een stuk van je lucht kwijt en dat is ook weer zonde.
Die tweede is wel heel mooi, vind ik! De foto geeft prachtig weer dat de mensen op het schip het niet leuk zullen hebben!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:03 schreef mvdlubbe het volgende:
[...]
De fotografische omstandigheden waren uiteraard miserabel. Half weggeblazen wordend tegen een muurtje geplakt in het semi-donker met een snel bewegend onderwerp. Hier het resultaat.
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan ben ik nu dus benieuwd.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:03 schreef mvdlubbe het volgende:
Stoere zeemannen, die ondanks de storm afgelopen woensdag, toch gewoon de zee op gaan. Het zal ongetwijfeld goed betaalde vis zijn geweest maar niemand gaat mij vertellen dat ze het niet deels doen om, behouden teruggekomen, onthaald te worden..
De fotografische omstandigheden waren uiteraard miserabel. Half weggeblazen wordend tegen een muurtje geplakt in het semi-donker met een snel bewegend onderwerp. Hier het resultaat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor het antwoord op al deze vragen: Check de EXIF.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:32 schreef Fear! het volgende:
[..]
En dan ben ik nu dus benieuwd.
Welke settings heb je gebruikt en dan natuurlijk is het meest interessant, welke ISO waarde ?
De breete mag MAX 550 zijnquote:Op zondag 27 juni 2004 14:55 schreef Fear! het volgende:
De resulotie is iets hoger dan eerder geadviseerd, maar goed... Hij staat nu eenmaal op dit formaat op m'n website en om hem nu twee keer te uploaden.
De server is soms wat traag, maar toch...
Een wolken foto van mij:
[afbeelding]
Settings: ISO: 50 | Shuttertime: 1/500 | Diafragma/Aperture: F8.0
De breedte is 600 bij deze fotoquote:Op zondag 27 juni 2004 15:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De breete mag MAX 550 zijn
De lengte is onbeperkt, dus ook al issie een KM lang
Mooie foto trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |