abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 juli 2004 @ 14:33:28 #101
30919 mitt
Michael Corleone
pi_20361981
Iets wat ze niet meer laten zien bij de NOS, helaas..Want zo raak je ook de touch een beetje kwijt met het basketbal
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_20366684
quote:
Op maandag 28 juni 2004 15:46 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet kunt zeggen dat Mart geen verstand van Basketball heeft. Dat is de sport waar ie juist het meest van afweet vind ik. Geeft altijd erg goed commentaar bij bijvoorbeeld NBA wedstrijden.
Zoveel weet Mart niet van basketbal. Voor mensen die er niet zo veel verstand van hebben, lijkt het alsof hij ontzettend op de hoogte is, maar dit is hij eigenlijk helemaal niet zo. Hij loopt vaak een beetje achter. Dit komt naar voren in kleine dingetjes, die pas opvallen als je er wel verstand van hebt.
pi_20421797
quote:
das natuurlijk onzin, want Mart heeft eens een goede column over Wilt geschreven..
Dan heeft hij die column er na geschreven, want toch is het zo.
quote:
Zoveel weet Mart niet van basketbal. Voor mensen die er niet zo veel verstand van hebben, lijkt het alsof hij ontzettend op de hoogte is, maar dit is hij eigenlijk helemaal niet zo. Hij loopt vaak een beetje achter. Dit komt naar voren in kleine dingetjes, die pas opvallen als je er wel verstand van hebt.
Dat bedoel ik.
  maandag 5 juli 2004 @ 08:53:02 #104
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_20422155
Het was weer genieten gister tijdens de tour om Mart te horen!
Accept you're dead and start living
  maandag 5 juli 2004 @ 09:05:52 #105
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20422249
Charmberlain is voor velen toch een onbekende. Ook voor personen die vele feiten kennen van het huidige basketball.

Feitenkennis is iets anders dan verstand van ...

Het is overigens Rik Smits. En niet Rick Smith of zo.

Ik vind dat Mart SMeets het goed en leuk doet. Tuurlijk maakt hij regelmatig een "Frank de Boertje" maar commentatoren als Franks SNoeks, Herbert Dijkstra of Eddy Poelman ... BAH!!

Andere zenders kijk ik niet.

Bij de NOS mogen ze die Jan-Joris of zo ook wel ontslaan. Irritant ventje. Dione en Cunera ... die zijn wel okay
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20428145
quote:
Op maandag 5 juli 2004 09:05 schreef Barca het volgende:
Charmberlain is voor velen toch een onbekende. Ook voor personen die vele feiten kennen van het huidige basketball.

Chamberlain een onbekende noemen is hetzelfde als Michael Jordan, Larry Bird, Magic Johnson of Kareem Abdul Jabbar een onbekende noemen.

Deze mensen zijn legendes, boegbeelden van de National Basketball Association. Als Mart Smeets dan als commentator van deze sport hier niet van op de hoogte is en deze man een onbekende basketballer noemt, dan moet meneer Smeets gewoon zijn bek houden en dit vak aan iemand anders over laten. Maar volgens mij is dit dus gebrek aan beter.

Kijk, in Nederland zullen niet veel mensen hem kennen, maar als commentator ben je wel erg lomp om Chamberlain een onbekende te noemen. Even wat stats om aan te geven hoe groot deze man is geweest in de NBA:

Over zijn carriere van 1045 wedstrijden in 14 seizoenen scoorde hij gemiddeld 30.1punten en pakte daarnaast 22.9 rebounds per wedstrijd.
In het seizoen 61-62 scoorde hij in 80 wedstrijden gemiddeld 50.1 punten per wedstrijd in 48.5 minuten per wedstrijd.
In zijn rookie-seizoen scoorde hij gemiddeld 37.6 punten per wedstrijd, naast gemiddeld 27.0 rebounds per wedstrijd.
Naast al dit geweld kon hij ook nog passen, getuige zijn 8.6 assists per wedstrijd als center in het seizoen 67-68 (naast 23.8 rebounds en 24.3 punten)
4 keer NBA MVP.
Won met de LA Lakers 33 wedstrijden op rij.
Zijn wedstrijden tegen Bill Russell zijn legendarisch.
Enige speler die ooit 100 punten in 1 wedstrijd scoorde.
Enige speler die ooit 55 rebounds pakte in 1 wedstrijd.
quote:
Wilt Chamberlain

He was basketball's unstoppable force, the most awesome offensive force the game has ever seen. Asked to name the greatest players ever to play basketball, most fans and aficionados would put Wilt Chamberlain at or near the top of the list. Dominating the game as few players in any sport ever have, Chamberlain seemed capable of scoring and rebounding at will, despite the double- and triple-teams and constant fouling tactics that opposing teams used to try to shut him down. As Oscar Robertson put it in the Philadelphia Daily News when asked whether Chamberlain was the best ever, "The books don't lie."
http://www.nba.com/history/players/chamberlain_bio.html
http://www.nba.com/sixers/news/remembering_wilt_040623.html
  maandag 5 juli 2004 @ 13:44:50 #107
30220 Barca
pi_20428697
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:32 schreef the.big.ticket het volgende:

[..]

:')

Chamberlain een onbekende noemen is hetzelfde als Michael Jordan, Larry Bird, Magic Johnson of Kareem Abdul Jabbar een onbekende noemen.

Deze mensen zijn legendes, boegbeelden van de National Basketball Association. Als Mart Smeets dan als commentator van deze sport hier niet van op de hoogte is en deze man een onbekende basketballer noemt, dan moet meneer Smeets gewoon zijn bek houden en dit vak aan iemand anders over laten. Maar volgens mij is dit dus gebrek aan beter.

Kijk, in Nederland zullen niet veel mensen hem kennen, maar als commentator ben je wel erg lomp om Chamberlain een onbekende te noemen. Even wat stats om aan te geven hoe groot deze man is geweest in de NBA:

Over zijn carriere van 1045 wedstrijden in 14 seizoenen scoorde hij gemiddeld 30.1punten en pakte daarnaast 22.9 rebounds per wedstrijd.
In het seizoen 61-62 scoorde hij in 80 wedstrijden gemiddeld 50.1 punten per wedstrijd in 48.5 minuten per wedstrijd.
In zijn rookie-seizoen scoorde hij gemiddeld 37.6 punten per wedstrijd, naast gemiddeld 27.0 rebounds per wedstrijd.
Naast al dit geweld kon hij ook nog passen, getuige zijn 8.6 assists per wedstrijd als center in het seizoen 67-68 (naast 23.8 rebounds en 24.3 punten)
4 keer NBA MVP.
Won met de LA Lakers 33 wedstrijden op rij.
Zijn wedstrijden tegen Bill Russell zijn legendarisch.
Enige speler die ooit 100 punten in 1 wedstrijd scoorde.
Enige speler die ooit 55 rebounds pakte in 1 wedstrijd.
[..]

http://www.nba.com/history/players/chamberlain_bio.html
http://www.nba.com/sixers/news/remembering_wilt_040623.html
Hallo ... ik weet wel wie WIlt Charmberlain was. Maar ga eens aan jeugdspelertjes van nu, die al die tapes, sites, tijdschriften, enz. checken, vragen "Wie is WIlt Chamberlain?" 9 van de 10 zullen het antwoord schuldig blijven. Voor Nederlanders is Wilt Chamberlain dus wel een onbekende. Michael Jordan niet.

En weten wie in 1967 het meest aantal triple-doubles maakte wil niet zeggen dat je verstand hebt van basketball. Vind ik.
pi_20431082
Ik snap dat je weet wie Wilt Chamberlain is. Mijn kritiek is op Mart Smeets. Ook al weet in ons kikkerlandje 9 van de 10 niet wie hij is, dan moet je hem als Mart Smeets een grootheid, een van de grondleggers van het huidige basketbal noemen en geen onbekende. Dat spreekt ook veel meer aan voor die jeugdspelertjes van nu.
pi_20451765
quote:
Feitenkennis is iets anders dan verstand van ...
Met dat beroep moet hij toch wel een beetje kennis hebben van de feiten. Anders even ergens opzoeken in plaats van gewoon dom te lullen.
pi_20452886
quote:
Op maandag 14 juni 2004 03:49 schreef Mark410 het volgende:

[..]

ben jij gestoord? smeets en dijkstra is 1 groot drama met elkaar, en nu we michel wuyts de hele zomer moeten missen door sporza ben ik genoodzaakt naar die 2 debielen te luisteren
Eurosport is ook een optie, alleen effe wegzappen tijdens de reclame.
Danny Nelissen is best goed
  donderdag 8 juli 2004 @ 09:22:53 #111
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_20482546
Mart doet het ook af en toe nog op den Nederlander! Laatst weer een schitterende opmerking!

Toen Mayo op achterstand kwam in de derde etappe "das Mayonaise"
Accept you're dead and start living
  maandag 26 juli 2004 @ 13:37:13 #112
30919 mitt
Michael Corleone
pi_20865873
Anyway...we hebben hier weer zeer van hem genoten
pi_20870411
Zeker hij is een van de enige die het elke avond ze goed en leuk kan brengen.
  Trouwste user 2022 maandag 26 juli 2004 @ 17:01:38 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_20870886
Ik heb de indruk dat ie op z'n ouwe dag zichzelf steeds minder in the picture zet. Dat komt de programma's ten goede.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 26 juli 2004 @ 17:54:14 #115
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_20871978
Misschien trekt hij zich de kritiek die hij af en toe krijgt wel aan, en probeert hij zich anders te presenteren.
....hoedt u voor het domino-effect ! !
  zondag 8 augustus 2004 @ 13:59:25 #116
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21131066
Ik ben ondertussen begonnen aan z'n Olympische Spelen boek
  zondag 8 augustus 2004 @ 22:28:39 #117
30220 Barca
pi_21141720
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 00:58 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik snap dat je weet wie Wilt Chamberlain is. Mijn kritiek is op Mart Smeets. Ook al weet in ons kikkerlandje 9 van de 10 niet wie hij is, dan moet je hem als Mart Smeets een grootheid, een van de grondleggers van het huidige basketbal noemen en geen onbekende. Dat spreekt ook veel meer aan voor die jeugdspelertjes van nu.
Geen grondlegger ... noem 'm dan een soort Cruijff.
pi_21142843
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:59 schreef mitt het volgende:
Ik ben ondertussen begonnen aan z'n Olympische Spelen boek
Is het wat? Ik denk erover om het misschien aan te schaffen..
sig verwijderd door FA
pi_21155150
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 23:14 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Is het wat? Ik denk erover om het misschien aan te schaffen..
Ik neem aan dat je "Spelen" bedoeld?

Tsja, ik vond het best vermakelijk om te lezen. Hij beschrijft alle Olympische spelen die hij (als medewerker van de NOS) heeft meegemaakt en dat doet hij best vermakelijk. Hij vertelt z'n anekdotes en grappige dingen die hij meemaakte (en tsja, soms misschien een heel klein beetje aangedikt, maar dat gebeurt bij alle goede verhalen) en op die manier schetst hij een leuk beeld van alle Olympische spelen. Van de geweldige successen in Sydney, tot het panische gedrag van de Amerikanen in Atlanta. Z'n schrijfstijl is misschien niet heel erg hoog, maar ik vind dat hij leuk kan vertellen en ik heb het boek wel met plezier gelezen, leuk als tussendoortje, zeker nu met de Spelen in aantocht ook
Jack does it in real time...
pi_21155297
Bedankt voor de 'recensie'
sig verwijderd door FA
pi_21160586
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 22:28 schreef Barca het volgende:

[..]

Geen grondlegger ... noem 'm dan een soort Cruijff.
Ik vind dat hij toch samen met dr. J voor een revolutie heeft gezorgd wat betreft het type basketbal dat gespeeld werd. Daarom noem ik ze de grondleggers van het atletische spectaculaire "above-the-rim" basketbal. Voor die tijd was het toch vrij saai. Terwijl nadat dr. J en later MJ in de NBA hun spectaculaire stijl lieten zien, er een karrevracht spelers de NBA in is gestroomd die deze spectaculaire stijl hebben overgenomen. (denk aan Vince Carter, Lebron James, Steve Francis, Allen Iverson)
  maandag 9 augustus 2004 @ 20:37:40 #122
30220 Barca
pi_21162984
Chamberlain was inside een groot gevaar omdat hij veel groter was dan zijn tegenstanders. Daarom werd de bucket groter gemaakt.

Bij grondlegger denk ik toch echt aan Naismith.

Jordan ... ja, die dunkte. Maar o.a. dr J deden dat al voor hem.

Rodman heeft veel gedaan op het gebied van rebounden maar grondlegger ...

Bill Russell was de eerste die een block promoveerde tot pass ... toch geen grondlegger.
pi_21164640
Smeets is erg goed vind ik. Vooral de beleving bij sommige sporte. Zoals Wielrennen bijvoorbeeld. Topper
pi_21165416
Ik denk dat we dan allebei iets anders bedoelen met grondlegger.

Ik bedoel daar vooral spelers die invloed hebben op de manier waarop het spelletje basketbal gespeeld wordt. Een Chamberlain en Russell, die de manier van spelen op de centerpositie enorm hebben verandert. Een dr. J. en MJ die het spelletje veel spectaculairder en aantrekkelijker hebben gemaakt. Een Magic Johnson, die het spelen op de pointguard-positie heeft verandert.

misschien is grondlegger dan een verkeerd woord, het zijn meer spelers die een revolutionaire manier van spelen hadden.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 14:38:20 #125
30220 Barca
pi_21347466
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 22:20 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik denk dat we dan allebei iets anders bedoelen met grondlegger.

Ik bedoel daar vooral spelers die invloed hebben op de manier waarop het spelletje basketbal gespeeld wordt. Een Chamberlain en Russell, die de manier van spelen op de centerpositie enorm hebben verandert. Een dr. J. en MJ die het spelletje veel spectaculairder en aantrekkelijker hebben gemaakt. Een Magic Johnson, die het spelen op de pointguard-positie heeft verandert.

misschien is grondlegger dan een verkeerd woord, het zijn meer spelers die een revolutionaire manier van spelen hadden.
Met je laatste omschrijving ben ik het wel eens. In Nederland is echter totaal geen aandacht voor basketball. Basketball wordt door de media gezien als een commerciėle vorm van korfbal die minder draait om teamspel.
pi_21349251
Mart is de kloon van Bassie.

Herbert, Edward cs. zijn nog veel erger.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_28679348
Ik kots dit topic even omhoog.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28679355
Toch fijn dat Mart vandaag weer commentaar geeft bij de tour
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  zondag 10 juli 2005 @ 13:38:31 #129
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_28679380
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:37 schreef Bruce117 het volgende:
Toch fijn dat Mart vandaag weer commentaar geeft bij de tour
Juist niet

Ik erger me meer aan Mart dan aan Herbert
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_28679396
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:38 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Juist niet

Ik erger me meer aan Mart dan aan Herbert
Inderdaad. Ik verlang alweer terug naar Herbert en Ducrot. Dat zegt genoeg dacht ik zo.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28680107
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik verlang alweer terug naar Herbert en Ducrot. Dat zegt genoeg dacht ik zo.
Herbert de man die het niet voor elkaar krijgt om uit een toerkrantje de juiste tussenstand in de diverse klassementen op te lezen, danwel deze bij te houden gedurende de dag. Daar tegenover meneer Ducrot, de Berry van Aerle in het wielrennen of is het meer een Van de Kerkhofje? In ieder geval weet Ducrot elke open deur in te trappen en blijkt zijn informatie na de eerstvolgende bocht achterhaalt. Ik ben zelf geen aquariumliefhebber dus die laatste kan helemaal opzouten.

Mart daarentegen, houdt zich voldoende op de achtergrond, kan ook eens een stilte laten vallen. Is een echte host en heeft behoorlijk veel paraat. Dat ie dan een paar actieve wielrennerervaringen niet oprakelt streep ik gemakkelijk weg tegen de ingesleten repeterende gezegdes van Ducrot. Mart is goud in de Tour, niet zeiken CherrymoonTraxx.
pi_28680534
Ik ben het eens met okee6, die stiltes zijn oke. Kan Herbert nog wat van leren. Ducrot vind ik wel leuk door z'n enthousiasme.
That's all folks!
pi_28680628
quote:
Op zondag 10 juli 2005 14:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben het eens met okee6, die stiltes zijn oke. Kan Herbert nog wat van leren. Ducrot vind ik wel leuk door z'n enthousiasme.
Ik kan enthousiasme ook wel waarderen, maar hij klinkt te vaak onnozel.
  zondag 10 juli 2005 @ 14:26:28 #134
28451 Exhale_02
Laffe borrelaar!
pi_28680670
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Kijk gewoon op Belgie 1 en dan zijn alle problemen opgelost...
  zondag 10 juli 2005 @ 17:02:54 #135
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_28684825
Sporza is ook niet echt geniaal hoor met die Tom Boonenshow en met de totaal nietszeggende Hans de Clercq met zijn zeer saaie stemgeluid.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_28685173
quote:
Op zondag 10 juli 2005 17:02 schreef Falco het volgende:
Sporza is ook niet echt geniaal hoor met die Tom Boonenshow en met de totaal nietszeggende Hans de Clercq met zijn zeer saaie stemgeluid.
Hans de Clercq zegt nog wel regelmatig iets interessants, maar zat er wel naast met de Grand Ballon "da's toch 21 kilometer klimmen", maar wel wel 10 kilometer vlak en golvend nog naar de top toe, dus eigenlijk maar een kilometer 0f 12 écht klimmen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2005 17:19:16 ]
  zondag 10 juli 2005 @ 17:34:32 #137
38437 Drimzef
boevenbaas
pi_28685576
Mart blijft cool
only the end of things is important
  zondag 10 juli 2005 @ 17:43:38 #138
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_28685816
quote:
Op zondag 10 juli 2005 17:18 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hans de Clercq zegt nog wel regelmatig iets interessants, maar zat er wel naast met de Grand Ballon "da's toch 21 kilometer klimmen", maar wel wel 10 kilometer vlak en golvend nog naar de top toe, dus eigenlijk maar een kilometer 0f 12 écht klimmen.
Misschien wat overdreven maar ik heb het idee bij Hans de Clercq dat hij alleen "joah dat is waor" kan zeggen als er iets door die andere dude gezegd wordt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 10 juli 2005 @ 17:44:55 #139
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_28685855
Mart. .
La buena vida es cara. Hay otra mįs barata, pero no es vida.
  zondag 10 juli 2005 @ 17:45:37 #140
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_28685878
Mart
Herbert (ik sta te juichen als ie morgen dood neervalt)
  zondag 10 juli 2005 @ 17:48:43 #141
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28685961
Volgens mij heeft Herbert een hele voorraad spacecake bij zich daar in Frankrijk. Hij vindt alles maar mooi en prachtig, zelfs als er niks bijzonders aan de hand is
  zondag 10 juli 2005 @ 19:00:03 #142
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28687240
tvp
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_28740104
Er is een periode geweest dat ik Mart moeilijk kon verdragen, maar tegenwoordig vind ik hem wel het kijken en luisteren waard. Al kan hij nog steeds af en toe opmerkingen maken waar mijn haren van overeind gaan staan. Wat ook voor hem pleit, is dat hij een goede muzieksmaak heeft.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  dinsdag 12 juli 2005 @ 17:55:28 #144
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_28744187
nah als ik af en toe dat programma van m hoor heeft ie toch vaak een uur lang beroerde muziek erin.
pi_28767039
Jan Raas vindt 'm niet lief:
quote:
Wanneer je voor de start van de Tour de France in maanden geen wedstrijd wint en als sterkste ploeg geen Nederlands kampioen weet af te leveren, is het vrij normaal dat de media kritiek laten horen.

Wanneer ik als columnist de vraag heb gekregen om anekdotes uit de wielersport te verwoorden, maar ook om diezelfde sport kritisch te volgen, kan ik niet anders dan me minder lovend uit te laten over deze ploeg met aan het hoofd de brave Erik Breukink. Deze Breukink is nu eenmaal als echte tijdrijder geen echte wielertacticus hetgeen hij vorig en ook dit jaar meermalen heeft geėtaleerd.

Maar geloof mij, wanneer ik een Weening of zelfs Rasmussen op een prachtige manier een etappe zie winnen, zit ook ik te genieten voor de beeldbuis. Van mij mogen de renners van deze ploeg nog veel meer winnen in deze Tour!

Sommige journalisten onder wie Hugo Camps en Mart Smeets hadden gehoopt/ verwacht dat ik de wielersport een geweldige trap na zou geven in mijn columns en dat is ze blijkbaar tegengevallen. Misschien dat Mart Smeets daarom zo gepikeerd was nadat ik had geschreven dat hij veel te oubollig commentaar via de televisie levert. Hij moest zich in elk geval direct op mij afreageren in zijn column in een Nederlands weekblad.

Ik weet dat veel collega-journalisten Smeets - zacht uitgedrukt - een arrogant en hautain mannetje vinden maar niemand die iets over hem durft te zeggen of schrijven.

Tijdens de afgelopen jaren heeft Smeets zich meermalen soms zeer kritisch over mij (en vele anderen) uitgelaten maar wee je gebeente als je iets over hem naar buiten brengt.

Beste Mart, geloof me, ook voor jou is het wel eens goed om wat kritiek te incasseren en niet alleen van mij.

In je brief, die ik onlangs van je kreeg, schreef je dat je nog graag eens een bak koffie met mij wilde drinken om een en ander uit te praten. We zullen dat zeker nog ooit doen. En tot dan zal ik mijn uiterste best doen om niet meer aan je heilige huisje te komen.
Uit het AD van vandaag..
  woensdag 13 juli 2005 @ 17:42:02 #146
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_28775275
Ik vind m weinig indrukwekkend.

Bijna net zo indrukwekkend als het talent dat hij heeft om grote ronderenners aan te trekken.

niet dus
pi_28782263
Mart Smeets, Arnhemmer van geboorte. Elke avond heffen wij ook ons glas met Mart, z'n gasten en Dalida
  woensdag 13 juli 2005 @ 21:55:30 #148
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_28782587
Beetje slap lulverhaal van Raas. Mart Smeets hoor je heus wel eens villeine kritiek op uiten maar nooit kritiek om iemand volledig tot de grond af te branden. En hallo zeg, wie kritiek heeft op iemand kan natuurlijk op een weerwoord rekenen.
pi_28783589
Nadeel is dat ie vaak voorspellingen doet met de Tour. Hij gaat er aan, hij gaat breken, hij gaat het niet halen.
Meestal zijn ze juist, maar je hoopt soms het tegendeel
De status 'bagger-user' voorbij
  vrijdag 15 juli 2005 @ 09:13:44 #150
30220 Barca
pi_28822217
Herbert Dijkstra? Laat ik vriendelijk blijven. Ik vind hem zeurderig. En als vragensteller ongeschikt.

Maarten Ducrot doet het wel aardig.

Mart Smeets is goed in programma's als de Avondetappe.

Misschien dat ze Peter Winnen kunnen vragen om het commentaar te doen samen met Maarten Ducrot? Of Steven Rooks samen met Maarten Ducrot?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')