Ik durf echt niet meer bij mijn opa van 83, die zijn rijbewijs dus nog heeft, in de auto te stappen.. die trekt een nieuwe opel op als een oude eend, vol gas en koppeling op laten komen ![]()
En die oude mensen in de zaal ook erg leuk. Vergeten steeds waarom ze er zijn, \o/!
quote:In de States was het ook weer erg actueel een tijdje geleden. De makers doen echt veel inspiratie uit het nieuws op.
Toch weer knap dat ze zo'n hot item er uitpikken... oude mensen die de straten onveilig maken.. hebben wij hier in nederland ook last van.
Episode 711: Casa Bonita
Kyle's parents are taking him and three of his friends to Casa Bonita, Colorado's version of a Mexican Disneyland. When Kyle chooses to invite Butters over him, Cartman arranges to have poor Butters go conveniently "missing."
quote:hehehe
Op dinsdag 11 november 2003 15:39 schreef Evil_Jur het volgende:
Cartman arranges to have poor Butters go conveniently "missing."
quote:Lijkt me weer een leuke aflevering
Op dinsdag 11 november 2003 15:39 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik denk dat de volgende erg leuk gaat worden:Episode 711: Casa Bonita
...
quote:Dat mag ik hier niet zeggen.
Op dinsdag 11 november 2003 22:46 schreef SteveVai het volgende:
Ik ben ook een grote Southpark fan, maar een vraag: Hoe komen jullie aan die nieuwe afleveringen?? Ik download via Kazaa maar t lukt me vaak niet om de nieuwste te vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door __Saviour__ op 11-11-2003 22:59]
quote:Bij staan ze ineens vanuit het niets op de pc, kweenie hoe ze daar komen
Ik ben ook een grote Southpark fan, maar een vraag: Hoe komen jullie aan die nieuwe afleveringen?? Ik download via Kazaa maar t lukt me vaak niet om de nieuwste te vinden.
quote:zoek bijvoorbeeld eens op Bittorrent hier op Fok
quote:ja idd, die fansites zijn erg handig, vooral Mrtwig..
Op woensdag 12 november 2003 11:14 schreef Evil_Jur het volgende:
De afleveringen staan met toestemming van de makers op verschillende fan-sites. Je moet zelf maar even de adressen vinden.
Vooral deel Pink Eye, Cartman Joins NAMBLA en Probably
zijn erg grappig.
Ik nog niet, zijn ze leuk. Ik kan ze niet vinden ;{
quote:Lees eens goed, twee posts boven je...
Op woensdag 12 november 2003 18:21 schreef pro_jeex het volgende:
Kent iemand aflevering 708 tot 711?Ik nog niet, zijn ze leuk. Ik kan ze niet vinden ;{
quote:dat zegt me niks
Op woensdag 12 november 2003 18:24 schreef prinsrob het volgende:[..]
Lees eens goed, twee posts boven je...
Met de woorden south park fansite en mrtwig komt de gemiddelde zoekmachine al een heel eind.
Volgens de policy mogen we gewoon niet de links geven
quote:er wordt daar een site genoemd
Op woensdag 12 november 2003 18:31 schreef pro_jeex het volgende:[..]
dat zegt me niks
quote:al die ftp servers zijn offline
Op woensdag 12 november 2003 18:38 schreef MikeyMo het volgende:
twig + southpark invullen op Google en je bent klaar
laat maar, i dont wanna get in trouble
quote:dan op die fansite staat een link naar iets wat bittorrent heet, die moet je eerst aanklikken, dan nog veel meer op knopjes klikken. dan pas kan je die aflevering naar binnen halen.
Op woensdag 12 november 2003 18:40 schreef pro_jeex het volgende:[..]
al die ftp servers zijn offline
laat maar, i dont wanna get in trouble
quote:thx
Op woensdag 12 november 2003 18:50 schreef superheist het volgende:[..]
dan op die fansite staat een link naar iets wat bittorrent heet, die moet je eerst aanklikken, dan nog veel meer op knopjes klikken. dan pas kan je die aflevering naar binnen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |