Wat je er allemaal af en toe niet in tegenkomt: make-up, pincet, nagelknipper, tampons/maandverband, deo, paspoort/rijbewijs e.d., en ga zo maar door...
WHY???
quote:Ik heb btw een rugzakje is makkelijker dragen
Op donderdag 24 april 2003 21:56 schreef MikeyMo het volgende:
Wij mannen lopen altijd met onze portemonnaie in onze broekzak of binnenzak van een jas en datzelfde geldt voor een bos sleutels... vrouwen moeten op de een of andere manier altijd een tas bij zich hebben met hun halve huisraad.Wat je er allemaal af en toe niet in tegenkomt: make-up, pincet, nagelknipper, tampons/maandverband, deo, paspoort/rijbewijs e.d., en ga zo maar door...
WHY???
Staat een beetje ston als je zo dikke portomonnee in je achterzak doet van je spierwitte heupbroek. Meestal heb je geen zak ik je rok/jurk.
Wat ik nu in mijn rugzakje heb zitten is: portomonnee, paspoort, tampons, gsm, oplader van de gsm, labello. Valt mee toch?
Het is gewoon handig, we kunnen toch moeilijk al die spullen in onze handen gaan dragen?
Waarom?
Omdat je als meisje/ vrouw geacht wordt strakke kleding aan te trekken of broeken die onder aan je kont hangen als je daar nog spullen in je zakken gaat stoppen hangt dat ding helemaal op je knie-en. Daarnaast zitten er vaak geen zakken (of alleen voor de sier) in meisjeskleding.
quote:Idd, daarom heb ik ook altijd een rugtasje bij me, omdat me vriend uiteindelijk, zijn autoradio en autopapieren in mijn tasje dumpt!
Op donderdag 24 april 2003 22:00 schreef IJzercookie het volgende:
en.... omdat de man dan zijn overige, niet makkelijk opbergbare spullen in dat tasje kan dumpen. Bijv. autopapieren, autoradio enz..
heb ik geen polstasje voor nodig
quote:Dat is absoluut waar... als ik eens mijn winterjas ondersteboven uitschud... dan wil je niet weten wat daar voor rotzooi allemaal uitkomt
Op donderdag 24 april 2003 21:58 schreef Lucille het volgende:
Heb jij ooit wel eens goed de binnenkant van een damesjas gezien? Daar zitten vaak geen zakken in, dit in tegenstelling tot mannenjassen. En ook al heb je wel zakken, daar ga je echt niet dat soort zaken in stoppen.
quote:waarom neem je in hemelsnaam je paspoort en GSM oplader overal mee naar toe? 's avonds dat ding ff opladen is neem ik aan vaak zat.
Op donderdag 24 april 2003 22:01 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ik heb btw een rugzakje is makkelijker dragen
Staat een beetje ston als je zo dikke portomonnee in je achterzak doet van je spierwitte heupbroek. Meestal heb je geen zak ik je rok/jurk.
Wat ik nu in mijn rugzakje heb zitten is: portomonnee, paspoort, tampons, gsm, oplader van de gsm, labello. Valt mee toch?
Het is gewoon handig, we kunnen toch moeilijk al die spullen in onze handen gaan dragen?
Ook zoiets van vrouwen: ten alle tijde moeten ze hun lippen kunnen labello-en lijkt wel
quote:Het is in Nederland VERPLICHT om een identiteitsbewijs op zak te hebben! Dus vandaar die paspoort. En mijn GSM oplader neem ik alleen me naar mijn werk, ik vergeet hem altijd op te laden 's avonds. Maar als ik uitga, dan neem ik hem niet mee.
Op donderdag 24 april 2003 22:05 schreef MikeyMo het volgende:[..]
waarom neem je in hemelsnaam je paspoort en GSM oplader overal mee naar toe? 's avonds dat ding ff opladen is neem ik aan vaak zat.
Ook zoiets van vrouwen: ten alle tijde moeten ze hun lippen kunnen labello-en lijkt wel
Je moet je lippen gezond houden in deze warmte, dus vandaar de labello!
quote:of vrouwen hun handtas als een soort van jas; eerder dat, als we de overlevering volgens een zeker dik boek moeten volgen (mannen waren er eerder
Op donderdag 24 april 2003 22:04 schreef PatrickM het volgende:[..]
Dat is absoluut waar... als ik eens mijn winterjas ondersteboven uitschud... dan wil je niet weten wat daar voor rotzooi allemaal uitkomt
Dus je zou kunnen stellen dat mannen hun jas gebruiken als een soort van handtas
tis maar net hoe je het bekijkt
quote:
Op donderdag 24 april 2003 22:02 schreef Luchtbel het volgende:
Omdat je als meisje/ vrouw geacht wordt strakke kleding aan te trekken
quote:Oke misschien wat overdreven maar als je een normale leuke meisjesbroek hebt gevonden zitten er of geen zakken op of ze zitten op zo'n manier, strak of langs je lichaam dat je echt geen portemonnee in je zak kan stoppen
Op donderdag 24 april 2003 22:08 schreef JeRa het volgende:[..]
quote:Ja, en dus doet iedereen dat ook braaf.
Op donderdag 24 april 2003 22:07 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Het is in Nederland VERPLICHT om een identiteitsbewijs op zak te hebben! Dus vandaar die paspoort.
quote:Uh ja ik wel....iedereen die ken geloof ik. Dat komt omdat een kennis van mij een keer een finkse boete heeft gekregn.
Op donderdag 24 april 2003 22:11 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Ja, en dus doet iedereen dat ook braaf.
quote:Maar hoe moet dat dan als je gaat stappen, en je je jas moet afgeven???
Op donderdag 24 april 2003 22:03 schreef MikeyMo het volgende:
Maar waarom zou je je halve huisraad overla mee naar toe slepen? Zelfs al ga ik met de auto weg dan heb ik sleutels, portemonnaie, rijbewijs en radiofrontje bij, essential stuff dus, en dat kan ik met gemak kwijt in 1 jaszak en 2 broekzakkenheb ik geen polstasje voor nodig
Nu snap ik waarom mannen vaker een lekker kontje hebben.... allemaal rommel, die ze niet bij hun vriendin konden dumpen omdat een tasje zo stom is!
quote:En je rijbewijs is dat niet
Op donderdag 24 april 2003 22:07 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Het is in Nederland VERPLICHT om een identiteitsbewijs op zak te hebben!
quote:Dit vind ik dus dé opmerking van de week, het komt mij in elk geval altijd perfect uit.Ik heb er daarom geen last van dat ze de hele tijd lopen te sjouwen met die dingen, maar juist profijt!
en.... omdat de man dan zijn overige, niet makkelijk opbergbare spullen in dat tasje kan dumpen. Bijv. autopapieren, autoradio enz..
quote:En daarom hebben vrouwen dus altijd handtassen bij zich!
Op donderdag 24 april 2003 22:20 schreef rookie het volgende:[..]
Dit vind ik dus dé opmerking van de week, het komt mij in elk geval altijd perfect uit.Ik heb er daarom geen last van dat ze de hele tijd lopen te sjouwen met die dingen, maar juist profijt!
quote:Thuis.
Op donderdag 24 april 2003 22:19 schreef schatje het volgende:
Waar moet ik anders lip gloss, poedertje, spiegeltje enzo laten??
quote:Nein, moet je binnen 24uur kunnen overleggen, net als je verzekeringspapieren.
Op donderdag 24 april 2003 22:19 schreef SMIDSY het volgende:[..]
En je rijbewijs is dat niet
quote:Maar dan kan je nooit meer het excuus hebben om "even je neus te gaan poederen"!!!
Op donderdag 24 april 2003 22:22 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Thuis.
quote:Ach je bent alleen verplicht wanneer je in een situatie geraakt waarin een agent jou verzoekt je te legitimeren...
Op donderdag 24 april 2003 22:13 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Uh ja ik wel....iedereen die ken geloof ik. Dat komt omdat een kennis van mij een keer een finkse boete heeft gekregn.
die kennis van je zal wel een keer een valse naam hebben opgegeven en daar kwamen ze gelijk achter ![]()
O)verigens kun je ook gewoon een ID kaart halen; pas gewoon in je portemonnaie daar het net zo groot is als je pinpas
quote:beetje vrouw heeft dat toch niet nodig
Op donderdag 24 april 2003 22:23 schreef IJzercookie het volgende:[..]
Maar dan kan je nooit meer het excuus hebben om "even je neus te gaan poederen"!!!
quote:ik loop toch ook niet de hele dag rond met mijn schroefboormachine, zaagtafel, bacotang en rol van 20m buitenkabel?
gewoon jezelf 1x goed plamuren 's ochtends is toch niet zo moeilijk, kun je de rest van de dag mee door; neem aan dat je niet de hele dag mannen hoeft te verleiden als je al een vriend hebt.
quote:
Op donderdag 24 april 2003 22:25 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
beetje vrouw heeft dat toch niet nodig
quote:ja da's zonde, hoe moet je anders al die coke snuiven?
Op donderdag 24 april 2003 22:23 schreef IJzercookie het volgende:[..]
Maar dan kan je nooit meer het excuus hebben om "even je neus te gaan poederen"!!!
in mijn tasje heb ik me telefoon, portemonnee, sleutels, tampons, make-up en borstel zitten. Dat valt toch wel mee?
quote:Tampons snap ik ook niet helemaal, jullie weten toch wel enigzins wanneer je ongesteld gaat worden?
Op donderdag 24 april 2003 22:28 schreef Sylvana het volgende:
omdat ik het geen gezicht vind om volle zakken te hebben. en in mijn jas/broek zitten vaak geen zakken![]()
in mijn tasje heb ik me telefoon, portemonnee, sleutels, tampons, make-up en borstel zitten. Dat valt toch wel mee?
Elke vroiuw lijkt wel met bloedbroekpreventiedoekjes in d'r tassie te lopen...
En ja, ik loop ook niet met een pot gel op zak, waarom hebben vrouwen dan wel make-up en in dit geval een borstel op zak?
Waarom vraag je al die dingen niet aan je vriendin(die heb je!), die zal het toch kunnen weten? En dan double-check je even bij je zus (?) of je ma(?), etc.
Suc6
quote:nee, ik ben niet regelmatig ongesteld, dus ik neem altijd voor de zekerheid tampons mee
Tampons snap ik ook niet helemaal, jullie weten toch wel enigzins wanneer je ongesteld gaat worden?
Elke vroiuw lijkt wel met bloedbroekpreventiedoekjes in d'r tassie te lopen...En ja, ik loop ook niet met een pot gel op zak, waarom hebben vrouwen dan wel make-up en in dit geval een borstel op zak?
en meisjes zijn zeker ijdeler dan jongens, meiden vinden het heel ge woon om ff hun haar goed te doen en make-up bij te werken
Wat er in m'n handtas zit:
Mobiel, portemonee, labello, maandverbandje, pleisters, 2 pennen, zakdoekjes, stencils, boekje Fins, foto, huissleutels, agenda.. dat was het wel zo'n beetje.
quote:Ik ga echt de deur niet uit zonder mijn spulletjes.
Op donderdag 24 april 2003 22:22 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Thuis.
quote:Voel je je anders onzeker?
Op donderdag 24 april 2003 22:42 schreef schatje het volgende:[..]
Ik ga echt de deur niet uit zonder mijn spulletjes.
quote:Is wel grappig, maar je zal je "bloedbroekpreventiedoekjes" toch bij je moeten hebben wanneer je ze nodig hebt (en 1 is niet genoeg voor een hele dag hoor, blegh!)
Op donderdag 24 april 2003 22:31 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Tampons snap ik ook niet helemaal, jullie weten toch wel enigzins wanneer je ongesteld gaat worden?
Elke vroiuw lijkt wel met bloedbroekpreventiedoekjes in d'r tassie te lopen...
En ja, ik loop ook niet met een pot gel op zak, waarom hebben vrouwen dan wel make-up en in dit geval een borstel op zak?
quote:Same here, een snelle boodschap kan nog net, maar anders sleep ik
Op donderdag 24 april 2003 22:42 schreef schatje het volgende:[..]
Ik ga echt de deur niet uit zonder mijn spulletjes.
quote:Zoals? Ik word schijtziek van dat gepoeder ind e trein, om de haverklap wordt er weer lipgloss opgesmeerd etc
Op donderdag 24 april 2003 23:07 schreef yavanna het volgende:[..]
Same here, een snelle boodschap kan nog net, maar anders sleep ik
wel vanalles mee.
De hoeveelheid ligt aan waar ik heen ga
hoeveel vrouwen hebben er niet zelfs een tandenborstel en tandpasta in hun tasje...
quote:Anders wordt het zo'n vieze bedoening he ?
Op donderdag 24 april 2003 21:56 schreef MikeyMo het volgende:
tampons/maandverbandWHY??
quote:Lip gloss is geweldig, helemaal verslaafd aan dat spul.
Op donderdag 24 april 2003 23:15 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Zoals? Ik word schijtziek van dat gepoeder ind e trein, om de haverklap wordt er weer lipgloss opgesmeerd etc
hoeveel vrouwen hebben er niet zelfs een tandenborstel en tandpasta in hun tasje...
quote:Just in case.
Op donderdag 24 april 2003 23:18 schreef Miss_MacPhisto het volgende:[..]
Anders wordt het zo'n vieze bedoening he ?
quote:welk meisje/vrouw is daar nou niet aan verslaafd
Op donderdag 24 april 2003 23:18 schreef schatje het volgende:[..]
Lip gloss is geweldig, helemaal verslaafd aan dat spul.
de meeste meiden die ik ken kunnen niet zonder lipgloss
* Rijbewijs
* Zak zoute drop
* Huissleutels
* Autosleutels
* Portemonee
* Zonnebril
* Pakje kauwgom
* Labello
(die ik overigens nooit gebruik, maar just in case
)
* Doosje dropSmint
* 2 pennen
* Koptelefoontje
* Telefoon
Waar moet ik die troep anders laten?
quote:Precies, is toch niks mis mee ?
Op donderdag 24 april 2003 23:21 schreef schatje het volgende:[..]
Just in case.
kzal ook is kijken watk erin heb gedaan...
op t moment:
* Zak stroopwafels
* Paspoort
* Pinpasjes
* Mobiel
* Pen (je moet toch iets in die grappige elastiekjes steken
)
* Monstertje van Eau de Toilette (kan altijd handig zijn)
* Labello, naturel, die smaakjes zijn niks..
* Tic Tac, Orange Lemon
* Stimorol Cherry Flavoured Gum
en morgen gooi ik er ook nog een flesje water bij..
mmm ben ik nou de enigste gast die dat heeft?
kvind die Fligt Bags zeker gaaf, geven net wat extra's aan de outfit
quote:eh thuis? Of heb je soms midden in de winter, 5 graden onder nul een zonnebril nodig
Op donderdag 24 april 2003 23:25 schreef MissMSX het volgende:
*tas over tafel leeggooid** Rijbewijs
* Zak zoute drop
* Huissleutels
* Autosleutels
* Portemonee
* Zonnebril
* Pakje kauwgom
* Labello(die ik overigens nooit gebruik, maar just in case
)
* Doosje dropSmint
* 2 pennen
* Koptelefoontje
* TelefoonWaar moet ik die troep anders laten?
Waar moet ik mijn
-buskaart
-sleutels
-halve liter-fles gevuld met water
-portemonnee
-walkman
-(als ik in een grote stad ben) zakje ontbijtkoek + stadsplattegrond
-en eventuele andere troep
anders in stoppen?
quote:Buskaart in je portemonnaie, sleutels en portemonnaie in je jas/broekzak.
Op vrijdag 25 april 2003 06:46 schreef postinggirl het volgende:
Hoezo?Waar moet ik mijn
-buskaart
-sleutels
-halve liter-fles gevuld met water
-portemonnee
-walkman
-(als ik in een grote stad ben) zakje ontbijtkoek + stadsplattegrond
-en eventuele andere troepanders in stoppen?
Waarom het gros van de vrouwen niet de straat opgaat zonder flesje water is me ook een raadsel... het is echter wel een trend de afgelopen tijd.. Overal zie je vrouwen met een flesje water
Mijn Discman kan ik ook altijd nog wel in mijn jaszak kwijt... en dan te bedenken dat zowel mijn zomer als winterjas maar 2 zakken heeft.
quote:Als je uit het raam kijkt, heb je nergens last van
Op donderdag 24 april 2003 23:15 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Zoals? Ik word schijtziek van dat gepoeder ind e trein, om de haverklap wordt er weer lipgloss opgesmeerd etc
wat er gemiddeld in zit,
Paspoort
Portemonee (2x
)
Sigaretten
Kam
Lipstick
Allerlei briefjes
Pleisters
Evt make up tasje
Evt zonnebril
Veel sleutels
Verdwaald koekje ( in verpakking ![]()
Dingetjes van de kids
Kaugum
Ik zou niet weten waar ik dat anders allemaal moest laten
- portemonnee
- GSM
- sleutels
- fles fanta
- paar losse munten
- pen
- chinees gelukspoppetje
dusseh, het enige verschil is denk ik waar we de shit stoppen. vind het zelf echt a-relaxed om mijn portemonnee/sleutels niet in mijn broekzak te hebben. als ik mijn tas dan kwijtraak, dan kan ik tenminste nog het huis in en ben mijn essentials niet kwijt.
quote:Je zal het maar nodig hebben.
[b]Op donderdag 24 april 2003 21:56 schreef MikeyMo hetWat je er allemaal af en toe niet in tegenkomt: make-up, pincet, nagelknipper, tampons/maandverband, deo, paspoort/rijbewijs e.d., en ga zo maar door...
WHY???
quote:Op zich wel handig, als je tenminste broekzakken hebt in je broeken en grote ook nog.
Op vrijdag 25 april 2003 09:13 schreef voh het volgende:
Eh, zelf prop ik alles gewoon in mijn broekzakken. Gisteren was de inhoud:- portemonnee
- GSM
- sleutels
- fles fanta
- paar losse munten
- pen
- chinees gelukspoppetjedusseh, het enige verschil is denk ik waar we de shit stoppen. vind het zelf echt a-relaxed om mijn portemonnee/sleutels niet in mijn broekzak te hebben. als ik mijn tas dan kwijtraak, dan kan ik tenminste nog het huis in en ben mijn essentials niet kwijt.
Dit gaat helaas mis zodra het warmer wordt, er netjes uit moet zien of een jurk/rok draag. Daarvoor heb ik tasjes: een klein leren 2 vaks gala-schoudertasje of een leren heupbuideltje waarin , strippenkaart, portemonaie, tampons, pen, papier, spiegeltje, kauwgom, lippenstift, zakdoekjes, en/of wcpapier, pijnstillers, pleister, veiligheidsspelden en sleutels en tegenwoordig ook mobieltje in past.
Een gewone 3vaks leren schouderhandtas waarin bovenstaande plus een extra opvouwtasje, zonnebril, agenda, een of meer boeken of brochures en stadplattegrond plus opschrijfschriftje past of...
Een goedkoper kunststof handtasje met dichtritsbare vakken waarin ook nog naast bovenstaande een flesje water, een stuk touw, postelastiek, een zwitsers zakmes en extra plastictasjes voor vondsten past.
Ik heb er zelfs wel eens een vestje of een paar platte slippers bijgepropt.
Ik ruim mijn tas elke dag op. En ja de opmerking :
"kan dit in jouw tas" stelt elke mens met wie ik samen-uit-samen- thuis ga. Mijn zus bvb want die draagt altijd survivalhesjes vol zakken of een jekkie waar lang niet alles in past maar wel alles wat ook ik bij mij heb inclusief het superzakmes met schroevendraaier en tangetje en een diskettedoosje... en dan krijgen ze nog een extra mee te zeulen een cd of een katalogus of komplete videoband en mag Lurky het weer bewaren. Daarom is het heel handig als ik dan een opvouwtasje tevoorschijn kan toveren en zeggen:" jahoor kijk eens en je mag het zelf dragen!" Als we uit zijn gaat dat tasje dan meestal linea-recta naar de garderobe, dus zo nodig hoefde ik het niet bij mij te houden ![]()
Meisjes en vrouwen die uitgaan in een heupbroek met in hun handen een pakje sigaretten, mobieltje en flesje vind ik heel knap.
Vooral het sleutel- en portemonaieloos kunnen overleven door drankjes te bietsen, je handtasvriendin als tamponbron te gebruiken en de woede van je huisgenoten te doorstaan door middenin de nacht langdurig aan te bellen om weer in huis te kunnen. Dat is pas het pure kunst van het surviven waar mijn overlevingstasjes niks bij zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 25-04-2003 09:28]
lippenstift
labello
make-up
sleutels
portomonee
geluksamuletten
sigaretten
aanstekers
tampons
medicatie (verschillende)
agenda
deo
kauwgom
etc
laten?
quote:Vraag het eens aan een bolletjeslikker
Op vrijdag 25 april 2003 09:26 schreef DarkElf het volgende:
waar moet ik anders mijn-lippenstift
labello
make-up
sleutels
portomonee
geluksamuletten
sigaretten
aanstekers
tampons
medicatie (verschillende)
agenda
deo
kauwgometc
laten?
quote:Er bestaan deo's die je 24 uur fris houden
Op vrijdag 25 april 2003 09:26 schreef DarkElf het volgende:
waar moet ik anders mijn-
deo
laten?
Wisten je trouwens dat Koningin Beatrix ook nog naar men zegt een spuitbus haarspray en een pistool in haar forse handtassen bij zich draagt?
quote:weet ik, ik heb mijn deo ook nooit meer overdag nodig omdat hij goed werkt, maar toch neem ik hem mee.
Op vrijdag 25 april 2003 09:31 schreef Lurky het volgende:[..]
Er bestaan deo's die je 24 uur fris houden
Wisten je trouwens dat Koningin Beatrix ook nog naar men zegt een spuitbus haarspray en een pistool in haar forse handtassen bij zich draagt?
quote:Dus je geeft toe dat een gedeelte van je handtasje gevuld is met dingen die je eigenlijk niet nodig hebt?
Op vrijdag 25 april 2003 09:31 schreef DarkElf het volgende:[..]
weet ik, ik heb mijn deo ook nooit meer overdag nodig omdat hij goed werkt, maar toch neem ik hem mee.
quote:Ja hoor dat geef ik toe, maar je zult het maar tóch een keer nodig hebben
Op vrijdag 25 april 2003 09:35 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Dus je geeft toe dat een gedeelte van je handtasje gevuld is met dingen die je eigenlijk niet nodig hebt?
quote:Mocht ik je ooit in het echt tegenkomen dan maak ik wel wat opmerkingen in de trend van: tering, wat ruik jij zuur zeg
Op vrijdag 25 april 2003 09:35 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ja hoor dat geef ik toe, maar je zult het maar tóch een keer nodig hebben
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 09:37 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Mocht ik je ooit in het echt tegenkomen dan maak ik wel wat opmerkingen in de trend van: tering, wat ruik jij zuur zeg
quote:wel dus, toen ik mijn jas weereens terugkreeg van mijn vriendin vond ik in elke zak wel 1 of meer tampons.
Op donderdag 24 april 2003 21:58 schreef Lucille het volgende:
Heb jij ooit wel eens goed de binnenkant van een damesjas gezien? Daar zitten vaak geen zakken in, dit in tegenstelling tot mannenjassen. En ook al heb je wel zakken, daar ga je echt niet dat soort zaken in stoppen.
quote:Een fles fanta, dan heb je zeker grote broekszakken.
Op vrijdag 25 april 2003 09:13 schreef voh het volgende:
Eh, zelf prop ik alles gewoon in mijn broekzakken. Gisteren was de inhoud:- portemonnee
- GSM
- sleutels
- fles fanta
- paar losse munten
- pen
- chinees gelukspoppetjedusseh, het enige verschil is denk ik waar we de shit stoppen. vind het zelf echt a-relaxed om mijn portemonnee/sleutels niet in mijn broekzak te hebben. als ik mijn tas dan kwijtraak, dan kan ik tenminste nog het huis in en ben mijn essentials niet kwijt.
Maar goed een vrouw wordt idd niet geacht om met bulten op haar heupen/billen rond te lopen, vandaar dat het gros idd een handtasje heeft (ook voor het geval de kleding helemaal geen wegstopruimte heeft).
Ik ben weer zo eigenwijs om daar niet aan mee te doen (he het bovenstaande ook vaak van mijn moeder gehoord). In het dagelijks leven draag ik dit in mijn broekzakken: portemonnee, mobieltje en een sleutelbos (en soms ook papieren zakdoekjes als ik erg verkouden ben).
Make-up gebruik ik niet en labello staat gewoon bij mijn andere toiletspullen. En als ik mee zooi mee moet nemen gebruik ik daar wel een rugtas(je) voor.
Zo he ik mijn belangrijkste zooi meteen bij me (mits het niet gerold is
) en kan ik het ook niet ergens laten liggen. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 25-04-2003 09:59]
quote:Ik heb een tijdje een busje traangas in mijn tas gehad maar gekgenoeg ging ik mij er alleen maar onveiliger door voelen.
Op vrijdag 25 april 2003 09:31 schreef DarkElf het volgende:[..]
weet ik, ik heb mijn deo ook nooit meer overdag nodig omdat hij goed werkt, maar toch neem ik hem mee.
Paspoort of id laat ik juist bewust thuis bovendien zie ik er al meerderjarig uit dus niemand vraagt ernaar zelfs niet in hotels. Als ik de trein neem heb ik een ns-pas, als ik moet pinnen een pin-pas als ik moet zwemmen een zwem-pas maar ook die sleep ik niet altijd mee.
Mijn bloedgroep, waarschuwingsnummers en huisarts staan in mijn agenda en portefeuille: dat is een stuk zinnigere informatie. Over overleven gesproken
quote:hmmz mijn ex dumpte der telefoon en portomonee altijd in mijn broekzakken, dus weinig profijt. wel handig geld bij de hand ;-)
Op donderdag 24 april 2003 22:20 schreef rookie het volgende:[..]
Dit vind ik dus dé opmerking van de week, het komt mij in elk geval altijd perfect uit.Ik heb er daarom geen last van dat ze de hele tijd lopen te sjouwen met die dingen, maar juist profijt!
quote:nee, ik draag een rol Pim's
Op vrijdag 25 april 2003 10:02 schreef Lurky het volgende:
Gek dat geen van de jongens bekent een rol pepermunt in zijn broekzak te dragen
quote:Dat is veel te dun. Ik denk meer aan een tekeningkoker A0 formaat.
Op vrijdag 25 april 2003 10:02 schreef Lurky het volgende:
Gek dat geen van de jongens bekent een rol pepermunt in zijn broekzak te dragen
quote:Ik ben nog nooit aangevallen op straat door een hond of zo... dus waar zo'n apparaat nou voor nodig is...
Op vrijdag 25 april 2003 09:57 schreef Lurky het volgende:
Wat ik nog vergat is dat ik in mijn 'expeditie'handtasjes of jaszak altijd mijn Honden Bang maak apparaat bij mij heb.
Ik ben trouwens gek van honden en vind het dus een beetje sneu dat er mensen zo'n apparaat nodig vinden
quote:Wou dat ik het niet nodig had maar heb het al een aantal malen succesvol gebruikt. Om niet offtopic te gaan in je leuke topic: lees -->deze post <-- van mij elders maar voor je MIJ sneu vind.
Op vrijdag 25 april 2003 13:39 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben trouwens gek van honden en vind het dus een beetje sneu dat er mensen zo'n apparaat nodig vinden
quote:Je bedoelt een peniskoker
Op vrijdag 25 april 2003 12:45 schreef brillie het volgende:[..]
Dat is veel te dun. Ik denk meer aan een tekeningkoker A0 formaat.
quote:daarom heb ik n vriendin.. iemand moet alle rotzooi toch meeslepen..
just kidding
quote:ach dat doet net niemand, als je een turk erom vraagt komt hij waarschijnlijk met een broodje schoarma aanlopen...
Op donderdag 24 april 2003 22:11 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Ja, en dus doet iedereen dat ook braaf.
quote:verklaaring: het was een paar weken geleden op Oprah dat water gezond is...
Op vrijdag 25 april 2003 08:13 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Waarom het gros van de vrouwen niet de straat opgaat zonder flesje water is me ook een raadsel... het is echter wel een trend de afgelopen tijd.. Overal zie je vrouwen met een flesje water
quote:je komt altijd wel s in n situatie dat je denk "had ik dat maar bij me"
Op vrijdag 25 april 2003 09:35 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ja hoor dat geef ik toe, maar je zult het maar tóch een keer nodig hebben
quote:Ik doe het al meer dan een jaar: ben gestopt met roken en mag niet tussendoor snacken want ben op dieet. Per dag moet ik meer dan de aan ieder mens voorgeschreven 2 liter water drinken. Het flesje vul ik bij aan de kraan. Ik kies speciaal voor dit hergebruik een leuk flesje uit.
Op vrijdag 25 april 2003 14:05 schreef Splackavellie het volgende:[..]
verklaaring: het was een paar weken geleden op Oprah dat water gezond is...
Water meenemen doe ik trouwens altijd al, naar school, onderweg naar mijn werk, op wandelingen maar nu dus ook gewoon als ik even de stad in ga.
quote:school snap ik wel, in je schooltas
Op vrijdag 25 april 2003 14:11 schreef Lurky het volgende:[..]
Ik doe het al meer dan een jaar: ben gestopt met roken en mag niet tussendoor snacken want ben op dieet. Per dag moet ik meer dan de aan ieder mens voorgeschreven 2 liter water drinken. Het flesje vul ik bij aan de kraan. Ik kies speciaal voor dit hergebruik een leuk flesje uit.
Water meenemen doe ik trouwens altijd al, naar school, onderweg naar mijn werk, op wandelingen maar nu dus ook gewoon als ik even de stad in ga.
-lip gloss.
-spiegeltje.
-mascara.
-mini nagelvijl.
-mini borstltje
-paracetamol.
-kauwgom.
-mobiele telefoon.
-haarelastiek
-ov kaart
-minidiscspeler
-pen.
-sleutels.
-mini deo
-parfum proefmonstertje
-portemonnee
En als ik samen met mijn vriend ga winkelen ofzo dan moet dit er ook nog bij:
-zijn mobiel
-zijn portemonnee
-zijn sleutels
-en soms de autoradio
En nee dit pas niet allemaal in mijn jaszakken...
quote:bij mij op school lopen de meiden ook de hele dag met een flesje water. Ik vind het echt onzin, dat je in de zomer een flesje drinken bij je hebt, kan ik nog wel begrijpen, maar in de winter hoef je toch niet tijdens elke les water te drinken? ik drink alleen in de pauzes, ga echt geen flesje water meenemen naar school hoor ( ik lust geeneens water)
Op vrijdag 25 april 2003 14:11 schreef Lurky het volgende:[..]
Ik doe het al meer dan een jaar: ben gestopt met roken en mag niet tussendoor snacken want ben op dieet. Per dag moet ik meer dan de aan ieder mens voorgeschreven 2 liter water drinken. Het flesje vul ik bij aan de kraan. Ik kies speciaal voor dit hergebruik een leuk flesje uit.
quote:Was dat niet verboden om mee over straat te nemen?!
Op vrijdag 25 april 2003 16:31 schreef schatje het volgende:
Dit is wat ik in mijn tasje heb zitten:
-lip gloss.
-poeder/spiegeltje.
-mascara.
-oogpotlood.
-pincet.
-mini nagelvijl.
-anti-glim doekjes.
-tampon/maandverband.
-wc-bril doekjes.
-mini Herome direct desinfect.
-zakdoekjes.
-paracetamol.
-mondverfrisser.
-kauwgom.
-mobiele telefoon.
-busje pepperspray.
-strippenkaart.
-agenda/pen.
-sleutels.
-Evian flesje.
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 16:31 schreef schatje het volgende:
Dit is wat ik in mijn tasje heb zitten:
-lip gloss.
-poeder/spiegeltje.
-mascara.
-oogpotlood.
-pincet.
-mini nagelvijl.
-anti-glim doekjes.
-tampon/maandverband.
-wc-bril doekjes. stel je zou ooit eens de mannenplee moeten gebruiken?
-zakdoekjes.
-paracetamol.
-mondverfrisser.
-kauwgom. maakt de kauwgom de mondverfrisser niet overbodig?
-mobiele telefoon.
-busje pepperspray.
-strippenkaart.
-agenda/pen.
-sleutels.
-Evian flesje.
.labello
.oogpotlood
.mascara
.neusspray
.pen
.paracetamol.
.brufen
.rood achterlicht
.sportlife kauwgom
.agenda
.plastic zakje
.veel losse bonnetjes/papiertjes
.parfum
.aansteker (en ik rook niet eens)
.wit/geel voorlicht
.dienstrooster
.1 pepermuntje
.dagravit totaal
.tampons
genoeg
Wat zit erin? Niet eens zoveel:
Autopapieren en rijbewijs
Portefeuile met geld en pasjes natuurlijk
pen(nen)
tampons
(auto)sleutels
telefoon
sigaretten
oh ja, als ik geluk heb NoSmint of kauwgum
Dat was het eigenlijk
quote:wat moet je in godsnaam met een rood achterlicht in je tas?
Op vrijdag 25 april 2003 20:06 schreef toska het volgende:
Eens kijken wat ik in mijn tas(je) heb zitten..labello
.oogpotlood
.mascara
.neusspray
.pen
.paracetamol.
.brufen
.rood achterlicht
.sportlife kauwgom
.agenda
.plastic zakje
.veel losse bonnetjes/papiertjes
.parfum
.aansteker (en ik rook niet eens)
.wit/geel voorlicht
.dienstrooster
.1 pepermuntje
.dagravit totaal
.tamponsgenoeg
quote:Mocht het zomaar in eens donker worden
Op vrijdag 25 april 2003 21:38 schreef Sylvana het volgende:[..]
wat moet je in godsnaam met een rood achterlicht in je tas?
quote:Nee ik sleep geen keuken op mijn rug mee. Mijn 'kantine' zit in mijn tas. Als je op mijn profiel had geklikt had je begrepen dat ik freelancend artiest ben, handelsreiziger zeg maar. Onderweg laat de externe drankverstrekking bovendien vaak verstek.
Op vrijdag 25 april 2003 14:15 schreef Splackavellie het volgende:[..]
school snap ik wel, in je schooltas
maar heb je op je werk geen kantine/keukentje?
quote:5, 10 of 20 kilometer, net waar ik heen ga. Zie profiel: ik hou van solo-wandelsport. En ik moet sporten voor mijn gezondheid dus alles zo veel mogenlijk lopen is een dagelijkse plicht.
ik weet niet hoelang jij wandeld maar je kan heus wel 15/20minuten zonder water
quote:Ik woon in de stad en de terrassen zijn al bij mij in de straat. Als ik door de uitlaatgassen en droge stoffigheid via de Jordaan naar mijn bank op de Munt moet ga ik daar echt niet elke dag tussen de toeristen zitten, dan loop ik door over het Waterlooplein want je weet maar nooit wat daar is en door de Damstraat naar de Dam en vandaar over de Nieuwendijk of de Zeedijk weer naar huis. Ik wil tussendoor best wel een keer even ergens thee met zoetjes drinken, ik ben dus op dieet, als ik toch al naar de wc moet van al dat water drinken maar ik ga niet om het uur 'gezellig' zitten tussen al die buitenlui en voor 3,5 euro een spaatje kopen als ik gewoon in een paar uur tijd te voet van A naar B ga omdat het mijn winkel- en zakengebied is.. Dan neem ik tussendoor een slok water. En dan ga ik thuis onder genot van het klokkenspel van onze Oude Westertoren wel een heerlijk glas witte wijn drinken op eigen stoep of in de tuin. Nadat ik eerst mijn tas heb uitgepakt natuurlijk. Ik heb die luxe en verder geen behoefte aan alleen op terrasjes zitten, dat spaar ik liever uit tot ik met vrienden ben.
en als je de stad in gaat ga je toch niet met een fles rondleuren maar gezellig ergens terrasje pikke!
Volgens mij houden veel meisjes deze slimheid in de gaten. Water drinken is bovendien goed voor je lijn, de gezondheid in het geheel, de nieren en andere ingewanden, je huid en je gebit. Vrouwen lijken vaak stom maar ze hebben voor de hoofdzaken van het leven soms hele slimme oplossingen die amper geld kosten
quote:Oh je woont niet zover van mijn werk waarschijnlijk; kom eens langs kun je de hond van de baas eens aaien; die doet nix... is alleen geobsedeerd door eten
Op vrijdag 25 april 2003 22:41 schreef Lurky het volgende:[..]
Nee ik sleep geen keuken op mijn rug mee. Mijn 'kantine' zit in mijn tas. Als je op mijn profiel had geklikt had je begrepen dat ik freelancend artiest ben, handelsreiziger zeg maar. Onderweg laat de externe drankverstrekking bovendien vaak verstek.
[..]5, 10 of 20 kilometer, net waar ik heen ga. Zie profiel: ik hou van solo-wandelsport. En ik moet sporten voor mijn gezondheid dus alles zo veel mogenlijk lopen is een dagelijkse plicht.
[..]Ik woon in de stad en de terrassen zijn al bij mij in de straat. Als ik door de uitlaatgassen en droge stoffigheid via de Jordaan naar mijn bank op de Munt moet ga ik daar echt niet elke dag tussen de toeristen zitten, dan loop ik door over het Waterlooplein want je weet maar nooit wat daar is en door de Damstraat naar de Dam en vandaar over de Nieuwendijk of de Zeedijk weer naar huis. Ik wil tussendoor best wel een keer even ergens thee met zoetjes drinken, ik ben dus op dieet, als ik toch al naar de wc moet van al dat water drinken maar ik ga niet om het uur 'gezellig' zitten tussen al die buitenlui en voor 3,5 euro een spaatje kopen als ik gewoon in een paar uur tijd te voet van A naar B ga omdat het mijn winkel- en zakengebied is.. Dan neem ik tussendoor een slok water. En dan ga ik thuis onder genot van het klokkenspel van onze Oude Westertoren wel een heerlijk glas witte wijn drinken op eigen stoep of in de tuin. Nadat ik eerst mijn tas heb uitgepakt natuurlijk. Ik heb die luxe en verder geen behoefte aan alleen op terrasjes zitten, dat spaar ik liever uit tot ik met vrienden ben.
Volgens mij houden veel meisjes deze slimheid in de gaten. Water drinken is bovendien goed voor je lijn, de gezondheid in het geheel, de nieren en andere ingewanden, je huid en je gebit. Vrouwen lijken vaak stom maar ze hebben voor de hoofdzaken van het leven soms hele slimme oplossingen die amper geld kosten
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 08:12 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Oh je woont niet zover van mijn werk waarschijnlijk; kom eens langs kun je de hond van de baas eens aaien; die doet nix... is alleen geobsedeerd door eten
quote:Niks mis mee hoor
Op maandag 28 april 2003 23:01 schreef Mike-D het volgende:
Niet alleen vrouwen hoorNou ja, handtas is wat overdreven, maar ik heb wel altijd een tas bij me.. zo een schouder tas zeg maar... waarom? Simpel. Ik heb er een hekel aan als ik een enorm dikke bobbel in mn broek heb door mn portomonee etc
ff op een rij: pakje sigaretten, "goed gevulde" portomonee, sleutels, zippo , zonnebril.. waar laat ik dat dan zonder jas etc waar je het eventueel in zou kunnen stoppen? Juist ja, een tas.
quote:Veel mensen vinden het niet zo. Waarom heb je altijd een tas bij je? Dat soort vragen.. maar ja, merk nix van die tas en kan er wel altijd van alles in kwijt.. en ik hoor nooit meer iemand zeiken als we ergens lopen en ze opeens hun troep kwijt moeten en ik dus de enige ben met een
Op maandag 28 april 2003 23:03 schreef schatje het volgende:[..]
Niks mis mee hoor
.
quote:Niets mis mee!
Op maandag 28 april 2003 23:06 schreef Mike-D het volgende:[..]
Veel mensen vinden het niet zo. Waarom heb je altijd een tas bij je? Dat soort vragen.. maar ja, merk nix van die tas en kan er wel altijd van alles in kwijt.. en ik hoor nooit meer iemand zeiken als we ergens lopen en ze opeens hun troep kwijt moeten en ik dus de enige ben met een
tas
. Dan ist opeens erg handig enzo
![]()
Flesjes water, honden bang maak apparaatjes, verschillen "smaken" labello's, lipgloss, eyeliner, rouge, lipstick, mascara, tampons en maandverband, eten, stadsplattegronden, buskaarten, pleisters, deo en ga zo maar door... bedenk iets raars, pluk een willekeurige vrouw van de straat met ahndtas en grote kans dat het nog erin zit ook...
quote:Wat is idioot?
Op dinsdag 29 april 2003 08:41 schreef MikeyMo het volgende:
Het gaat niet om de tas die je mee hebt, maar om de meest idiote die mensen achten altijd bij zich te hebben. Complete beautycases lijken er meegesleept te worden wanneer vrouwen een middagje gaan winkelen bij wijze van spreken.Flesjes water, honden bang maak apparaatjes, verschillen "smaken" labello's, lipgloss, eyeliner, rouge, lipstick, mascara, tampons en maandverband, eten, stadsplattegronden, buskaarten, pleisters, deo en ga zo maar door... bedenk iets raars, pluk een willekeurige vrouw van de straat met ahndtas en grote kans dat het nog erin zit ook...
quote:Als je het een keer bij je hebt als je het nodig hebt is het toch wel minder idioot.
Op dinsdag 29 april 2003 08:47 schreef yavanna het volgende:[..]
Wat is idioot?
De helft van wat je opnoemt vindt ik vrij normale zaken, zoals bv pleisters, die zijn al regelmatig een uitkomst geweest voor mij
quote:Tuurlijk, maar wat maakt het uit, als je er zelf happy mee bent
Op dinsdag 29 april 2003 09:49 schreef Sassie het volgende:[..]
Als je het een keer bij je hebt als je het nodig hebt is het toch wel minder idioot.
Nu kun je bij alles wel een reden verzinnen, de een wat minder nuttig an de ander.
quote:Het zijn toch echt noodzakelijke dingen hoor.
Op dinsdag 29 april 2003 08:41 schreef MikeyMo het volgende:
Het gaat niet om de tas die je mee hebt, maar om de meest idiote die mensen achten altijd bij zich te hebben. Complete beautycases lijken er meegesleept te worden wanneer vrouwen een middagje gaan winkelen bij wijze van spreken.Flesjes water, honden bang maak apparaatjes, verschillen "smaken" labello's, lipgloss, eyeliner, rouge, lipstick, mascara, tampons en maandverband, eten, stadsplattegronden, buskaarten, pleisters, deo en ga zo maar door... bedenk iets raars, pluk een willekeurige vrouw van de straat met ahndtas en grote kans dat het nog erin zit ook...
quote:In een groot deel van mijn kleren zitten geen zakken of ze zijn te klein. Bovendien ziet het er niet uit als je je zakken helemaal volpropt. Ik ben trouwens ook niet zo'n tasjes-fan. Ik kan er maar niet aan wennen. Ik heb nu een klein net rugzakje die je ook alleen over een schouder kan doen (doe ik dus nooit). En daar zit alleen het hoogstnoodzakelijke in: gsm, geld, sleutels en als dat nodig is tampons.
Op dinsdag 29 april 2003 12:54 schreef dolce het volgende:
Oproep aan de vrouwen:
Doe als een goede man, gewoon je bankkpas,OV en papiergeld los in je zak en anders maar thuislaten.
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 12:54 schreef dolce het volgende:
Oproep aan de vrouwen:
Doe als een goede man, gewoon je bankkpas,OV en papiergeld los in je zak en anders maar thuislaten.
Heelmaal fout zijn mannen die hun gsm in hun broekzak stoppen, ziet er niet uit.
quote:of mannen met van die slijtplekken op de plek waar ze hun portomonee hebben zitten.
Op dinsdag 29 april 2003 13:17 schreef schatje het volgende:[..]
![]()
Heelmaal fout zijn mannen die hun gsm in hun broekzak stoppen, ziet er niet uit.
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 13:17 schreef schatje het volgende:[..]
![]()
Niets aan toe te voegen
quote:Da's juist makkelijk..
Op dinsdag 29 april 2003 13:39 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Mijn vriendin neemt ook altijd een tas mee.
Dat is zo'n typetje vrouwentas waarbij de de binnekant groter is dan de buitenkant.
Daar bewaart ze eigenlijk alles in wat ze toch niet nodig heeft, borstel spiegel handcreme() een vaag blad haar portemonnee(met veel te veel zooi er in) een poppetje een foldertje en nog meer van die kul haal ik er weleens uit.
Raar maar waar...
Wat moet ze er mee.
Ik zou niet weten wat ik zonder mijn tasje zou moeten.. Waar laat ik anders mijn.. gsm, agenda, boek, make-up troepjes, notitieboekjes, aspirines, pleisters, strippenkaarten, etc. ?
quote:GSM in je broek en anders in je jas
Op dinsdag 29 april 2003 16:42 schreef Maerycke het volgende:[..]
Da's juist makkelijk..
Ik zou niet weten wat ik zonder mijn tasje zou moeten.. Waar laat ik anders mijn.. gsm, agenda, boek, make-up troepjes, notitieboekjes, aspirines, pleisters, strippenkaarten, etc. ?
Wat erin zit?
-Mobiel
-Sleutels(huis-postvak-auto-zaak)
-Portomonee(waarin zowel ID als Rijbewijs inzitten)
That's it, niks make-up, deodorant. (als het niet een hele dag goed blijft,... ben je toe aan een ander merk
en ik draag geen lipstick dus dat hoeft ook nooit bijgewerkt te worden
)
Oja, en als ik uitga (strakke kleding) evoila! mijn vriend! Met zijn mooie grote baggy broek en ontelbaar aantal zakken, dus, die geef ik mijn sleutels, portomonee neem ik niet mee als we uitgaan (heeft hij al) en mijn mobiel neem ik ook niet mee met uitgaan... dus ![]()
Ik heb wel 1 kleine schoudertas, die gebruik ik soms als ik ga fotograferen en geen zin heb om er als een complete ramptoerist uit te zien
.
Maar ik dump mijn sleutels dus gewoon bij mijn vriend
geen zin om te dansen met een portomonee in mijn kont, of zo'n irrtante tas die je hele outfit ruineert.
Wat ze allemaal meedragen..... ![]()
Sommigen hebben pepperspray bij zich. Hoe wil je die in een noodgeval vlot vinden, als je hem tussen je 4 verschillende smaken mondverfrissers, oogpotloden en spiegeltjes legt?
quote:Leuk gedaan !! Ware het niet dat de meeste vrouwenbroek geen zakken hebben.. en ook de meeste damesjassen niet veel verder komen dan wat ondiepe zakken aan de buitenkant.. Gaat niet lukken dus
Op donderdag 1 mei 2003 09:58 schreef dolce het volgende:[..]
GSM in je broek en anders in je jas
agenda heb je in je boekentas zitten en anders maak je notitie in je tel
boek? ikke niet begrijp
make up?......ze kunnen ook niet 1 minuut zonder
notitieboekjes?...hmmz je had je agenda toch al?
aspirines......die helpen toch niet
pleisters.......tsja het komt ook zo vaak voor dat je jezelf snijd
strippenkaart.....ach gewoon bij je papiergeld en je ov in je broekzak doen...niemand die het ziet
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 10:32 schreef Hawk het volgende:
Zullen we even een topic openen om de vrouwen te laten zien hoe je minimaal bepakt en tóch voldoende uitgerust de straat opgaat?Wat ze allemaal meedragen.....
Sommigen hebben pepperspray bij zich. Hoe wil je die in een noodgeval vlot vinden, als je hem tussen je 4 verschillende smaken mondverfrissers, oogpotloden en spiegeltjes legt?
Die krijgt dan natuurlijk een speciaal plekje
quote:Heb je een foto van die tas, ergens op Internet? Ik heb sinds een maand of 10 dezelfde, en wil eens wat afwisseling
Op donderdag 24 april 2003 23:54 schreef SomeDude het volgende:kheb dus toevallig vanmiddag een Fligt Bag gekocht bij H&M, soort heren variant op de handtas die je schuin over je schouders draagt. Je weet wel, hengsel op de linkerschouder, schuin over de borst, tas aan de rechterkant onder.
quote:Een tas is een mode-item!! Zowel voor vrouwen als voor mannen, toch, tegenwoordig? Zo beschouw ik 't in ieder geval
Waarom hebben vrouwen altijd handtassen bij zich?
Tas
* agenda
* 1 x Spa Blauw (0,5 ltr.)
* 1 x eau de toilette (gewoon formaat, geen monster)
* 1 x deostick / deospray (zelfde geur als eau de toilette)
* MP3-speler + oordopjes / radio'tje + 3 reserverbatterijen
* Diskettedoosje (incl. diskettes, voor school)
* Labello (geen stick, een klein tubetje)
* Pakje Sportlife
* Zonnebril + beschermhoesje/doekje (alleen in 't seizoen, mits 'ie niet aan boordje hangt)
* 2 x 1 daglens
* Doosje Tic-Tac
* Kledingroller
* 2 pennen
* Tijdschrift voor in de bus (13 uur/week), zoals Come In van Douglas ofzo...
* Aansteker
* Busabonnement
(Mijn tas is zowel m'n "handtas" als schooltas (bij gebrek aan een andere leuke (is niet zoveel voor mannen, op dat gebied, leider...))).
Die lenzen zijn dus voor "het geval dat"... Mocht er een keer één scheuren/kwijtgeraken, dan kan ik zo een nieuwe in doen, en zie ik toch gewoon... De Spa Blauw is een beetje mode nu, maar dat doe ik dus al vanaf ver daarvoor (gezond, lekker...)
Broekzak + jaszak
* Portemonnee (kontzak, of tas)
* Condoom (jaszak (aan de achterkan, alleen platte shit))
* 2 x 1 daglens (idem)
* 1 pen (kontzak)
* Pakje Sportlife (idem)
* Aansteker (broekzak)
* Sleutels (broekzak, of in tas, of om nek (seizoen
)
* Mobieltje (broekzak, of jaszak (bij jas-aan-weer) of in tas)
Foto's (ter illustratie
)
* Mijn tas
* Inhoud jas + broek (foto excl. mobieltje)
* Inhoud tas
--
Na alle posts doorgelezen te hebben merk ik al dat ik meer in m'n tas heb zitten dan een gemiddelde man, en soms zelfs meer dan de gemiddelde vrouw hier (zegt
). Ik schaam me hier echter niet voor, het kan me niet schelen. 'k Ben gewoon vrij ijdel (zeggen ze
)
Note: ben wel benieuwd wat voor reacties hier op komen...
[Dit bericht is gewijzigd door baskick op 01-05-2003 12:44]
quote:Geen vreemde tas inhoud
Op donderdag 1 mei 2003 11:48 schreef baskick het volgende:
Om te beginnen: ik ben een man
[..]
Note: ben wel benieuwd wat voor reacties hier op komen...
krijg je er vaak vreemde reactie's op dan?
* Nijntjuh kiepert dr tas (rugzak) die ze standaard meeneemt naar het werk maar eens op zijn kop:
Voorvakje:
Tampons (ah, die zitten er nog in van 2 weken terug)
Portemonaie (leeg
)
Borstel
Een briefje met 2 email adressen... geen idee van wie
Haarelastiekjes is verschillende soorten en maten
Batterij (9 V)
Lege batterij (9V)
Pen
Sportkaart
Kleine voorvakje
Spiegeltje
Puntenslijper
kwast
poederdinges
lippenstift/oogschaduw/aanverwante zooi
nog een spiegeltje (
)
Oude boterham (van dinsdag!
)
Grote vak:
Sportschoenen
Aerobickleding
deo
handoek
schone sokken/ondergoed
haarlak
nog een bortsel
wat los geld
fitness handschoenen
Leren klapdinges met wat boekhouding en rekeningen
nog meer haar elastiekjes
een verfrommeld boodschappenlijstje
3 CD doosjes met in totaal 5 cd's
Nog een batterij (onduidelijk of die vol is of leeg)
bakje joghurt
Tune-belt (neopreen riem waar ik mijn zendertje in doe als ik sportles geef)
Dit zeul ik dus standaard elke dag naar het werk....Hmz.... ja inderdaad, halve huisraad ![]()
en dan te bedenken dat mijn echtgenoot mij straks komt ophalen om mij naar mijn aerobiclessen te chaffeuren
en daarna naar de stal en dan NOG een tas van mij in de auto heeft staan waar mijn paardrijzooi in zit
quote:Jah, mensen vinden het vaak raar, voor een man
Op donderdag 1 mei 2003 12:08 schreef yavanna het volgende:
Geen vreemde tas inhoud
Krijg je er vaak vreemde reactie's op dan?
quote:Jah, nee, ja, nee
Op donderdag 1 mei 2003 12:40 schreef Nijntjuh het volgende:
Ik vrees dat de hoeveelheid rommel die ik achter me aansleep écht met geen mogelijkheid in welke jaszakken dan ook zou passen....
quote:
Ik vrees dat de hoeveelheid rommel die ik achter me aansleep écht met geen mogelijkheid in welke jaszakken dan ook zou passen....* Nijntjuh kiepert dr tas (rugzak) die ze standaard meeneemt naar het werk maar eens op zijn kop:
*waslijst*
Dit zeul ik dus standaard elke dag naar het werk....Hmz.... ja inderdaad, halve huisraad
en dan te bedenken dat mijn echtgenoot mij straks komt ophalen om mij naar mijn aerobiclessen te chaffeuren
en daarna naar de stal en dan NOG een tas van mij in de auto heeft staan waar mijn paardrijzooi in zit
![]()
Ok.. dit doe ik je niet na.. LOL
quote:haha, dus single mannen hebben een lekkerder kontje dan?
Op donderdag 24 april 2003 22:13 schreef IJzercookie het volgende:[..]
Maar hoe moet dat dan als je gaat stappen, en je je jas moet afgeven???
Nu snap ik waarom mannen vaker een lekker kontje hebben.... allemaal rommel, die ze niet bij hun vriendin konden dumpen omdat een tasje zo stom is!
quote:fitness?! dat hoeft dan toch niet meer? ik denk dat jouw arm gespierder zal zijn dan die van de gemiddelde man
Ik vrees dat de hoeveelheid rommel die ik achter me aansleep écht met geen mogelijkheid in welke jaszakken dan ook zou passen....* Nijntjuh kiepert dr tas (rugzak) die ze standaard meeneemt naar het werk maar eens op zijn kop:
Voorvakje:
dingetjesKleine voorvakje
nog wat dingetjesGrote vak:
nog een boel dingen+ fitness handschoenen en een leren klapdingesDit zeul ik dus standaard elke dag naar het werk....Hmz.... ja inderdaad, halve huisraad
Inhoud: brommerrijbewijs, id-kaart, auto-leervergunning, sleutels, kleingeld, enveloppe met wat geldbriefjes, kredietkaarten, flyers van fuiven die al lang geweest zijn, rekeninguittrekskels, sis-kaart, walkman, discman, oplaadbare batterijen, batterijlader, 3 setjes "oortjes", splitter om 2 setjes oortjes aan te sluiten op 1 disc/walkman, CD's, cassetjes, setje van de meest gangbare moersleutels, schroevendraaiertje met verwisselbare kop, kopjes voor die schroevendraaier, bougiesleutel, setje inbus-sleutels, zakmes, GSM, noodlader op batterijen voor een Nokia-gsm, 2 rode graffitti spuitbussen, zwarte spuitbus, spuitbus met uitwasbare haarverf (fluoroze), 2 bougie's, flesje water...
Ik vraag me af hoeveel vrouwen zoveel in hun handtas kunnen krijgen...
PS.: als ik ga fuiven of zo heb ik gewoon een portefeuille mee met was kleingeld, briefjes, id-kaart; een gsm, en de sleutel van mijn brommer (hopend dat ik geen panne heb onderweg)
quote:Ik héb geen handtas
Op donderdag 1 mei 2003 12:47 schreef baskick het volgende:[..]
Jah, nee, ja, nee
, di's je tas, di's geen handtas (mag ik hopen
)
quote:Precies, lekker laten kletsen
Op donderdag 1 mei 2003 12:43 schreef baskick het volgende:[..]
Jah, mensen vinden het vaak raar, voor een man
Maar dan denk ik toch lekker(Bla-die-bla-die-blaat
)
Ik vindt er iig niets vreemds aan, handig toch juist.
quote:Jep. En wel altijd gel/wax lenen, kauwgom kauwen, ...
Op donderdag 1 mei 2003 23:21 schreef yavanna het volgende:
Precies, lekker laten kletsen
Ik vindt er iig niets vreemds aan, handig toch juist.
Dus zelfde als frontje in tas van vriendin, enz...
quote:it's a men's bag!!!!!!!!!!!
Op maandag 28 april 2003 23:01 schreef Mike-D het volgende:
Niet alleen vrouwen hoorNou ja, handtas is wat overdreven, maar ik heb wel altijd een tas bij me.. zo een schouder tas zeg maar... waarom? Simpel. Ik heb er een hekel aan als ik een enorm dikke bobbel in mn broek heb door mn portomonee etc
ff op een rij: pakje sigaretten, "goed gevulde" portomonee, sleutels, zippo , zonnebril.. waar laat ik dat dan zonder jas etc waar je het eventueel in zou kunnen stoppen? Juist ja, een tas.
quote:Meer chippen, mensen
Op vrijdag 2 mei 2003 12:55 schreef Pascalle27 het volgende:
Is het iemand hier al opgevallen dat je sinds de invoering van de euro veel meer muntgeld in je portemonnee meezeult en dat dat ding dus ook veel boller staat tegenwoordig? Lijkt porem in je broekzak (of nog erger, een jurkje of rokje). En ik kijk met angst en beven uit naar de zomer, als het te warm is voor een jas, en mijn zomerkleren geen zakken hebben. En ik héb nog niet eens een handtasje
quote:ja, daar heb ik ook last van
Op vrijdag 2 mei 2003 12:55 schreef Pascalle27 het volgende:
Is het iemand hier al opgevallen dat je sinds de invoering van de euro veel meer muntgeld in je portemonnee meezeult en dat dat ding dus ook veel boller staat tegenwoordig? Lijkt porem in je broekzak (of nog erger, een jurkje of rokje). En ik kijk met angst en beven uit naar de zomer, als het te warm is voor een jas, en mijn zomerkleren geen zakken hebben. En ik héb nog niet eens een handtasje
quote:En zomers dan??
Op zaterdag 3 mei 2003 20:05 schreef Karin het volgende:
Behalve naar mijn werk heb ik eigenlijk nooit een tas bij me (en daar zit behoorlijk wat onnodig spul in inderdaad). Vind het vreselijk gesleep en ik ben altijd bang dat ik hem weer vergeet. Mijn portemonnee, sleutels en soms mobieltje passen best in mijn jaszakken.
quote:Uhm, nu je het zegt, geen idee. Volgens mij heb ik altijd wel een jasje/vestje bij me waar ik dat in stop. En anders heeft Peet wel zakken om spullen in te stoppen. Maar vaak als ik met hem ergens heen ga neem ik niets mee, hij heeft dan sleutels en geld bij zich. En voor een lippenstiftje is er altijd wel een plekje te vinden.
Op zaterdag 3 mei 2003 20:10 schreef schatje het volgende:[..]
En zomers dan??
Autopapieren
Autosleutels
Huissleutels
Sigaretten
Aansteker
Portemonnee
en muntgeldbeurs (dankzij die k*t euro)
verder wat te drinken omdat ik altijd dorst heb.
en soms een zonnebril en labello
Beurs
Sleutels
Mini Deodorant
Parfum (mini)
Sigaretten
Aansteker
Lipgloss
Labello
Zakdoekjes
Kauwgum
Gsm
Haarborstel
Elastiekjes
Paracetamol
en soms nog eens de beurs van me vriend en z,n autoradio
dus dan is m,n tassie wel vol!
ff een opsomming wat ik meestal in mijn tas heb;
portomonee ( en die van mijn vriend)
sleutels ( en die van mijn vriend)
aansteker
sigaretten
agenda
zakdoekjes
deodorant
autoradio
pen
portomonee
maku-up
autosleutels
sleutels van de zaak
telefoon
autoradio
tampons
digicam ( altijd )
dat was het wel zo'n beetje
als ik op stap ga neem ik geen tas mee. dat vind ik ongemakkelijk
mijn geld en mijn rijbewijs heeft mijn vriend in de portomonee. mijn telefoon laat ik thuis ( of in de auto ) de autosleutels heeft mijn vriend ook in zijn zak.
mijn radio en telefoon leg ik altijd in de kofferbak neer.
als men in je auto inbreekt doe ze dat altijd in de auto zelf en niet de kofferbak omdat dat een moelijk bereikbare plaatst is. en de telefoon staat uit
het wordt weer tijd voor een vriendin, die kan tenminste een tasje meenemen met o.a. mijn spullen
quote:WOW, daar is een tas met hulpwielen voor nodig om dat allemaal mee te nemen
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:25 schreef schatje het volgende:
-lip gloss.
-poeder/spiegeltje.
-mascara.
-oogpotlood.
-pincet.
-mini nagelvijl.
-anti-glim doekjes.
-tampon/maandverband.
-wc-bril doekjes.
-zakdoekjes.
-paracetamol.
-mondverfrisser.
-kauwgom.
-mobiele telefoon.
-busje pepperspray.
-strippenkaart.
-agenda/pen.
-sleutels.
-Evian flesje.
-Lenzendoosje + vloeistof
-Gsm
-Wax
-Soms m'n laptop
-muts
-Spa blauw-flesje.
quote:Nee hoor.
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:28 schreef Freeflyer het volgende:[..]
WOW, daar is een tas met hulpwielen voor nodig om dat allemaal mee te nemen
dat was t dan wel zo ongeveer
* portomonne
* mobiel
* tampons
* kaugum
* labello
* sleutels
* pen
* schrijfblokje
* zonnebril
* contactlenzendoosje
* contactlenzenvloeistof
* haarelastiekje
Omdat ik een hoop papieren meesleep in broek- en jaszakken die er niet in kunnen blijven. Die gaan dan richting rugzak. Net als mijn pil, die wil ik altijd bij me hebben, tampons, krantjes..
Als ik ergens naartoe moet hoef ik alleen mijn tasje mee te nemen, dan kan ik in principe een paar dagen vooruit.. Er zitten alleen geen schone kleren in, da's weer jammer
quote:Dat zou ik niet kunnen.
Op zaterdag 30 augustus 2003 15:23 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Ik heb alleen sleutels, portemonnee, kauwgum en gsm bij me.
quote:Is ruim voldoende hoor
Op zaterdag 30 augustus 2003 15:24 schreef schatje het volgende:[..]
Dat zou ik niet kunnen.
quote:thuis
quote:alsof je geen minuut zonder watet kan.......
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:50 schreef Ils het volgende:-flesje water
quote:elke vrouw heeft tegenwoordig een flesje water bij zich
Op zaterdag 30 augustus 2003 15:27 schreef Curare het volgende:[..]
alsof je geen minuut zonder watet kan.......
quote:Mag het ook alcohol zijn
Op zondag 31 augustus 2003 09:04 schreef MikeyMo het volgende:[..]
elke vrouw heeft tegenwoordig een flesje water bij zich
quote:dat zou ook kunnen, dat wijd enken dat hetw ater is maar dat ze eigenlijk Feigling achterover zitten te gieten in schoolkantines en in de trein...
Op zondag 31 augustus 2003 09:06 schreef danielluh het volgende:[..]
Mag het ook alcohol zijn
-Sleutels
-Portemenee
-Deodorant
-Maandverband
-Paracetamol
-Tictac of kauwgom of mentos of zoiets
-Extra haarelastiekjes
-Haarborstel
-Buspasje
quote:In die tas van Daan zit gewoon un hele tap..gheghe
Op zondag 31 augustus 2003 09:06 schreef danielluh het volgende:[..]
Mag het ook alcohol zijn
quote:Je bent toch nie aan het klagen he!!!!
Op zondag 31 augustus 2003 12:55 schreef Stamp_Kip het volgende:[..]
In die tas van Daan zit gewoon un hele tap..gheghe
*zelf gezien*
quote:Hoor je mij klagen dan ik wil um zelfs voor je dragen hahaha
Op zondag 31 augustus 2003 12:57 schreef danielluh het volgende:[..]
Je bent toch nie aan het klagen he!!!!
wij drinke wel gratiz als we uitgaan, ne met die hittegolf zijn wij voorzien en we hebben geen manne nodig om ons van drinke te voorzien
quote:zal ook wel moete, niet voor 4x4 wielaandrijving dronder laten zette
Op zondag 31 augustus 2003 12:59 schreef Stamp_Kip het volgende:[..]
Hoor je mij klagen dan ik wil um zelfs voor je dragen hahaha
quote:Nee, dat is niet ruim voldoende, punt uit.
Op zaterdag 30 augustus 2003 15:25 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Is ruim voldoende hoor
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |