quote:Bij de 'Leeuwarder Courant' waren ze het niet echt met me eens
Op donderdag 19 februari 2004 13:09 schreef Dr_Evil het volgende:
Gisteravond in Leeuwarden geweest, en ik vond het erg leukHoogtepunten; Hans Teeuwen liedjes (Koning van de lach
) kabouter in de fles
Zaten ook wat minder stukjes in, maar dat hou je toch... Hij liep bijna een half uur uit, dus heb waar voor m'n geld gehad
www.marktplaats.nlquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:41 schreef jackg het volgende:
Helaas is vrijdag de 19e april Hans zijn optreden al uitverkocht in Breda, is er misschien iemand die toch niet wil gaan of nog ergens 2 kaartjes weet uit te halen ???
Tel maar over twee jaar ofzo minimaal. Was met Dat dan weer wel ook. Kwam eerst na z'n toer de cd uit en een jaar later de dvd ongeveer. Beetje jammer, maar hij is traag.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:46 schreef devv05 het volgende:
wanneer komt de dvd?
Hij komt 21 mei alquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:53 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Tel maar over twee jaar ofzo minimaal. Was met Dat dan weer wel ook. Kwam eerst na z'n toer de cd uit en een jaar later de dvd ongeveer. Beetje jammer, maar hij is traag.
Je hebt twee groepen Teeuwen afkrakers:quote:Op vrijdag 19 december 2003 01:53 schreef KlaasWilting het volgende:
Ach..het gezeik weer...
Mensen die zeuren over teveel Duits moeten de Vliegende Panters of Lebbis & Jansen gaan bekijken, niet Hans Teeuwen.
Als je serieus een kaartje hebt gekocht voor Hans en niet wist dat je verrast kon worden, heb je een miskoop gedaan. Accepteer dat, zoals een CD die ontzettend kut blijkt te zijn zonder dat je wist hoe 'ie klonk.
Leg de lat niet nog hoger dan Hans die al heeft gelegd, hou het reëel. Vergelijk hem met andere cabaretiers en grappenmakers in je omgeving, je zult beseffen dat hij de meest vooruitstrevende en verrassende is. Vind je dit niet belangrijk, dan had je eerder moeten bedenken dat je alle video's van Leslie Nielsen beter had kunnen huren. Doe dit alsnog en vergeef jezelf voor het maken van deze fout. Hans doet wat hij doet, al een aantal jaren, dus zeg niet dat je het niet had kunnen weten.
Hans Teeuwen is absurd. Ja.
Dat is wel heel cool. Waar weet je dat van?quote:Op woensdag 21 april 2004 16:11 schreef TC03 het volgende:
En 20 mei komt ie op TV.
lol nee. Dat Dan Weer Wel werd op 21 april vorig jaar utigezonden en de DVD kwam pas twee maanden erna ofzo.quote:Op woensdag 21 april 2004 23:37 schreef TC03 het volgende:
Ik las het ergens, weet niet meer waar. Maar het zal wel kloppen, aangezien de dag erna de DVD uit komt. Was bij Dat Dan Weer Wel ook zo volgens mij.
Ongeveer hetzelfde als de versie die ik hier heb.quote:Op donderdag 22 april 2004 00:05 schreef pos het volgende:
Hans Teeuwen - Industry of Love wordt op 20 mei 2004 uitgezonden door de Vara
en de tracklist van de cd 'Industry of Love' is bekend.
Disc 1
1. Dansje
2. Dinges
3. Kikvorsman
4. Rechte lijn naar de dood
5. Spelen met taal
6. Koekoeksklok
7. Dieren en tijd
8. Lege vissenkom
9. Ijscoman
10. Satanskind
11. Depressie
12. Circus Baf
13. Leuke oom
14. Klein klein kleutertje
Disc 2
1. Dansje weer
2. Hans Teeuwen
3. Sociale Intelligentie
4. Dreckige Daisy
5. Liefde
6. Piano
7. Het witten zwijntje
8. Banaan
9. Fopwinkel
10. Altijd alleen
11. Stout matroosje
12. Gunther Schneider
13. Slaapliedje
14. Koningin
15. Ik hou van jullie
16. Snelkookpan
[afbeelding]
Oepsquote:Op donderdag 22 april 2004 11:02 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als de versie die ik hier heb.
Nicequote:Op donderdag 20 mei 2004 14:07 schreef Viola_Holt het volgende:
vanavond op Ned 3 22.10
en dat de buren dan tegen z'n ouders zeggen:"We vonden niet alles goed"quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:47 schreef Quickie_Bat het volgende:
Geweldig gsteren op tv
En dat ie zich aan het einde gewoon afrukt, geniaal!!
In den haag heb ik zijn show gezien en daar had hij nog een stuk over 2 agenten nadat zijn fiets gejat was.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:07 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
en dat de buren dan tegen z'n ouders zeggen:"We vonden niet alles goed"
Dat is de grap!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:33 schreef Realzm het volgende:
Ik persoonlijk vond em niet geweldig. Paar keer een glimlach maar niet plat gelegen iig.
Vooral dat dansje in het midden. What the fucking hell is die retard aan het doen zeg
Puberaal bedoel je.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:47 schreef Quickie_Bat het volgende:
Geweldig gsteren op tv
En dat ie zich aan het einde gewoon afrukt, geniaal!!
Nee dat bedoel ik niet maar als jij dat vindt mag je dat ook gewoon zeggenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:52 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Puberaal bedoel je..
Ja dat ze op TV verklaren dat Beatrix nooit anaal is gepenetreerd door Hans Teeuwen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:54 schreef Karzeuler het volgende:
Was benieuwt of de RVD of J.P. nog wat te zeggen had n.a.v. deze show, waar Teeuwen het een en ander over H.M. de koningin te melden had. Dat was toch veel groffer Egoland?
Ze lieten dat stukje ook in Kopspijkers zien
Ik ben het behoorlijk met het artikel eens. Tot de meest recente show aan toe vond ik de vondsten van Teeuwen echt geniaal. Ook al begonnen zijn (stereo)typetjes steeds vaker terug te komen; dat maakte niks uit omdat de typetjes hun inhoud afwisselden. Dat is stukken beter dan dat hij steeds nieuwe typetjes verzint die eerder vertolkte stukjes komen herintroduceren. Vaak is het met Teeuwen ook zo dat, na het vaker bekijken van zijn stukjes, de nadruk steeds meer komt te liggen op hoe eigenzinnig en origineel het allemaal eigenlijk is.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 07:38 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Met onderstaand artikel ben ik het gedeeltelijk eens, al vind ik de kritiek iets te overdreven. Het was zeker geen slechte show, maar wel de minst goede die Hansje tot nu toe gemaakt heeft.
[afbeelding]
Boooooootquote:Op zondag 23 mei 2004 01:15 schreef Bombie het volgende:
Zijn Duitse typetje blijft fantastisch, natuurlijk.
In ein schwarzes van. Ohne rahmen. Was meins du was dar hinten los geht?quote:Op zondag 23 mei 2004 13:32 schreef SqueaK het volgende:
Das A-Team... Hannibal, B.A. Baracus, Murdoch und Gesicht
Ik vind em na twee keer zien toch wel geniaal eigenlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:34 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Zo daar zit een flink gat tussen die twee posts. Blijkbaar maakt Hansje de tongen niet meer zo los als vroeger. behalve jouw tong dan natuurlijk linux.
idd heb al zn dvd's en hoop dat ie gauw weer komt met een nieuwe showquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:21 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ik vind em na twee keer zien toch wel geniaal eigenlijk.
quote:Hans Teeuwen stopt met maken cabaret
Hans Teeuwen zal de komende jaren geen nieuw cabaretprogramma maken, zo zegt hij in een interview met Volkskrant Magazine. Dat hij nooit meer op het podium zal staan, sluit hij niet uit, maar op dit moment is hij er "gewoon even klaar mee."
"Ik heb tien jaar cabaret gedaan, vijf programma's gemaakt die eigenlijk allemaal wel succesvol waren, er is veel gelachen, ik heb veel applaus gekregen, maar als ik eraan terugdenk, is het eerste dat me te binnen schiet toch die ongelooflijke vermoeidheid. Een cabaretprogramma moet je, zeker als je het goed wilt krijgen, toch minstens honderd keer spelen. Daar ben je dus wel anderhalf jaar zoet mee", aldus Teeuwen.
De 38-jarige Teeuwen maakte in 1994 zijn eerste soloprogramma, 'Hard & Zielig'. In de jaren daarna groeide hij met zijn grove humor in de voorstellingen 'Met Een Breierdeck', 'Trui' en 'Dat dan weer wel' uit tot één van de populairste, meestbesproken en succesvolste cabaretiers van Nederland. Veel mensen kunnen anekdotes van de in Budel (Noord-Brabant) geboren Teeuwen volledig naspelen.
In april 2004 voerde Teeuwen voor de laatste keer zijn laatste voorstelling, 'Industry Of Love', op; een show die door veel mensen iets kritischer werd ontvangen. En nu is de koek blijkbaar op. Teeuwen gaat zich toeleggen op het maken van films; over twee weken debuteert hij met de film 'Masterclass' als filmregisseur op het Nederlands filmfestival.
"Als je het me nu vraagt, dan vind ik filmen leuker en haal ik daar veel meer plezier en voldoening uit dan uit weer een nieuw cabaretprogramma. Cabaret is toch eentonig. In film zit meer variatie. Er gebeurt meer", zo zegt Teeuwen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:05 schreef Meiske78 het volgende:
Hij stopt ermee: Hans Teeuwen stopt met maken cabaret
[..]
Vond je m zo erg?quote:
Niet zo zeer erg. Maar ik vond hem wel erg saai. Een nieuwe show is alleen maar meer van hetzelfdequote:Op vrijdag 16 september 2005 08:18 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Vond je m zo erg?
Ik vind t wel jammer, imo is ie toch de beste caberatier van dit moment.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |