abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9948907
Deel 3.

Hier kun je al je kritiek, vragen en opmerkingen over V&A kwijt! Schroom niet om te vertellen hoe het beter, anders of sneller kan. Opbouwende kritiek is altijd welkom, evenals je vragen.

Specifieke vragen (bijv. waarom is mijn topic op slot!?) kunnen beter via de mail of ICQ afgehandeld worden.

DeTulp050 is te bereiken op detulp050@fok.nl en icq: 346344864, MrCableguy op mrcableguy@fok.nl en ICQ: 17995432.

Daarnaast is er altijd wel een delegatie van de FOK! crew te vinden op irc, kanaal #fok op server irc.fokzine.net.

Ervaringen en "Verkocht!" mededelingen kunnen beter in:
[CENTRAAL] Verkoopmeldpunt en ervaringen topic III

Mocht je heimwee hebben naar het 'oude' topic: [CENTRAAL] Het grote V&A kritiek/vragen/FB topic. leef je uit !

[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 22-04-2003 23:04]

donderdag 24 april 2003 @ 12:37:28 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9980840
[TK] uber xdoos

Doe maar slotje, omgebouwde Xbox

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 24 april 2003 @ 14:32:21 #3
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_9983492
Had het ook al in het andere meldtopic geschreven.

Kan er niet gewoon duidelijk in de policy opgenomen worden dat gemodde zooi == illegaal? Dan is het tenminste voor iedereen duidelijk dat die meuk niet zomaar standaard geaccepteerd wordt.

Het lijkt soms wel dat het de normaalste zaak van de wereld is om alles om te bouwen, lekker gratis downloaden en dan later verkopen waarbij ze met een strak gezicht het een uber console durven noemen of er maar vanuit gaan dat het meer waard is omdat hij omgebouwd is.

Slechte ontwikkeling.

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  zondag 27 april 2003 @ 13:18:01 #4
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_10043178
ik las zojuist even het centrale ervaringen topic door en werd niet echt gelukkig van de schaamteloze flamebait over de eerste 2 pagina's .
Bepaalde uitspraken daar kunnen echt niet door de beugel en een FA meld uiterst droog dat hij te lui is om een en ander weg te editten...

Zou dit alsnog kunnen gebeuren? Ik vind het erg storend in dat topic en bovendien is het ernstig in strijd met de policy , bij voorbaad dank.

> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  zondag 27 april 2003 @ 13:23:42 #5
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10043310
NinjaMod. Ik heb er even naar gekeken, maar laat het zo staan. Ten eerste is het bijna een maand oud en ten tweede gaat het topic een dezer dagen dicht doordat het bijna vol is. OK?
  zondag 27 april 2003 @ 13:37:03 #6
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_10043593
ik ben de moeilijkste niet en vind dat ook goed maar ; 't is en blijft jammer natuurlijk...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_10044376
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:37 schreef ninja-mod het volgende:
maar ; 't is en blijft jammer natuurlijk...
Wij zijn net mod en gaan niet over de moderatie van een maand geleden, ik neem aan dat dit door mods gelezen is en om een of andere reden niet is verwijderd. Wellicht had dit een reden of zit hier wat achter, we laten het dus gewoon staan. En wat tulp al zei dat topic is bijna vol en verdwijnt dat voorgoed het archief in dus hebben we er geen last meer van.

Wel dank voor je oplettendheid

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
  woensdag 30 april 2003 @ 14:38:13 #8
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_10112036
Bij dit topic graag ff de vraaprijs in de eerste post veranderen in ¤2900,- (kan ik zelf niet meer na 24 uur)

tnx..

Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
  woensdag 30 april 2003 @ 15:39:57 #9
44387 dodo79
FOK! zit ook op GoT
pi_10113257
ff een opmerking..

er werd gesproken in dit topic: [tk]playstation 9002 serie
dat hij is omgebouwd.

waar staat dat dan in deze draad???

eehhhhhhhh, mja
  woensdag 30 april 2003 @ 15:42:14 #10
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10113301
quote:
Op woensdag 30 april 2003 15:39 schreef dodo79 het volgende:
ff een opmerking..

er werd gesproken in dit topic: [tk]playstation 9002 serie
dat hij is omgebouwd.

waar staat dat dan in deze draad???

Dat staat er niet, maar in je vorige topic, die exact een kopie is van je 2e topic staat er bij dat hij is omgebouwd.
  woensdag 30 april 2003 @ 15:46:19 #11
44387 dodo79
FOK! zit ook op GoT
pi_10113368
dus als ik et topic net ietske anders omschrijf, mag et weer wel??

het 2e topic had ik geplaatst omdat ik er totaal geen erg in had dat dit tegen de policy ingaat, daarom had ik dat in de 2e topic weggehaald.

maar als ik et goed begrijp, als ik in et 1e topic weggelaten had dat tie nie meer in originele staat was, was deze wel open gebleven????

eehhhhhhhh, mja
  woensdag 30 april 2003 @ 15:47:02 #12
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10113385
quote:
Op woensdag 30 april 2003 15:46 schreef dodo79 het volgende:
dus als ik et topic net ietske anders omschrijf, mag et weer wel??

het 2e topic had ik geplaatst omdat ik er totaal geen erg in had dat dit tegen de policy ingaat, daarom had ik dat in de 2e topic weggehaald.

maar als ik et goed begrijp, als ik in et 1e topic weggelaten had dat tie nie meer in originele staat was, was deze wel open gebleven????

Het gaat er niet om hoe je het omschrijft. Het gaat erom dat handel in omgebouwde Playstations niet mag.
  woensdag 30 april 2003 @ 16:03:45 #13
44387 dodo79
FOK! zit ook op GoT
pi_10113672
quote:
Op woensdag 30 april 2003 15:47 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om hoe je het omschrijft. Het gaat erom dat handel in omgebouwde Playstations niet mag.

ik heb de modchip eruit gehaald (zijn toch maar 5 draadjes)
ofwel hij's nu weer origineel

mag et nu wel

owja, spellen zijn wel allemaal origineel he!

eehhhhhhhh, mja
  woensdag 30 april 2003 @ 16:06:40 #14
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10113729
quote:
Op woensdag 30 april 2003 16:03 schreef dodo79 het volgende:

[..]

mag et nu wel

Dan mag het wel
  woensdag 30 april 2003 @ 16:07:51 #15
44387 dodo79
FOK! zit ook op GoT
pi_10113751
quote:
Op woensdag 30 april 2003 16:06 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Dan mag het wel

dank u wel

[tk] playstation1

netjes zo denk ik he?

eehhhhhhhh, mja
  woensdag 30 april 2003 @ 16:12:03 #16
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_10113839
quote:
Op woensdag 30 april 2003 16:03 schreef dodo79 het volgende:

[..]

mag et nu wel

Zo hoord het
Baaaaaaaaaaaaayyyz
  woensdag 30 april 2003 @ 16:16:26 #17
44387 dodo79
FOK! zit ook op GoT
pi_10113912
quote:
Op woensdag 30 april 2003 16:12 schreef eMAeRCe het volgende:

[..]

Zo hoord het

ben jij een wannebee mod ofzo????

nie dat ik je nie liev vin ofzow hoor, maar vroeg et me af

eehhhhhhhh, mja
  woensdag 30 april 2003 @ 16:17:46 #18
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_10113942
quote:
Op woensdag 30 april 2003 16:16 schreef dodo79 het volgende:

[..]

ben jij een wannebee mod ofzo????

nie dat ik je nie liev vin ofzow hoor, maar vroeg et me af

nee dude ik bedoel, denk je nu echt dat ik geloof dat je die spellen legaal hebt ofzo ?
Baaaaaaaaaaaaayyyz
  woensdag 30 april 2003 @ 16:20:28 #19
44387 dodo79
FOK! zit ook op GoT
pi_10113989
quote:
Op woensdag 30 april 2003 16:17 schreef eMAeRCe het volgende:

[..]

nee dude ik bedoel, denk je nu echt dat ik geloof dat je die spellen legaal hebt ofzo ?

klinkt messchien raar, maar ja
omdat:

punt1 : destijds kon ik ze nie kopieren omdat me brander da nie kon
punt2 : ik werk bij sony dus heb die spelle voor een habbekrats

en nie alleen de spellen natuurlijk, alles van sony kan ik eruuuugg goedkoop kope daarrow

eehhhhhhhh, mja
  woensdag 30 april 2003 @ 16:21:08 #20
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10114001
Meneer Dodo heeft verteld alleen een legale playstation te verkopen. Dus dan is het toegestaan.
  woensdag 30 april 2003 @ 16:23:00 #21
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10114029
Verdere discussie gesloten hierover.
pi_10169143
Ik heb eigenlijk een paar vraagjes, ik heb nu al een aantal keren gezien, dat iemand iets aanbiedt boven de kostprijs. Dit wordt dan wel eens door iemand vermeld door iemand, met een link naar de pricewatch oid.

Nu vraag ik me af waarom jullie nu perse het hele oude V&A moderatiebeleid over boord hebben gegooit, en hebben besloten dat dit helemaal niet meer mag worden vermeld. (kortom, jullie hebben graag dat een koper bedrogen uitkomt, of dat de verkoper minder succes heeft bij het verkopen, omdat zijn prijs te hoog is).

Het lijkt mij dan veel verstandiger om deels te oude regels weer aan te nemen. En bijvoorbeeld in elk topic maar 1 post over de prijs, waarin met een link naar wordt verwezen naar goedkopere handelaren, toe te staan.

Zo komt niemand bedrogen uit, verkoper, en koper niet.

vrijdag 2 mei 2003 @ 22:54:38 #23
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10169455
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 22:39 schreef Solomon het volgende:
Ik heb eigenlijk een paar vraagjes, ik heb nu al een aantal keren gezien, dat iemand iets aanbiedt boven de kostprijs. Dit wordt dan wel eens door iemand vermeld door iemand, met een link naar de pricewatch oid.

Nu vraag ik me af waarom jullie nu perse het hele oude V&A moderatiebeleid over boord hebben gegooit, en hebben besloten dat dit helemaal niet meer mag worden vermeld. (kortom, jullie hebben graag dat een koper bedrogen uitkomt, of dat de verkoper minder succes heeft bij het verkopen, omdat zijn prijs te hoog is).

Het lijkt mij dan veel verstandiger om deels te oude regels weer aan te nemen. En bijvoorbeeld in elk topic maar 1 post over de prijs, waarin met een link naar wordt verwezen naar goedkopere handelaren, toe te staan.

Zo komt niemand bedrogen uit, verkoper, en koper niet.

uit de faq
quote:
Commentaar op de gevraagde prijs: natuurlijk staat het je vrij om een prijs te hoog te vinden, net zoals het de topicopener vrij staat om een prijs te verzinnen. Geef hier commentaar op als je werkelijk geinteresseerd bent in het product, doe dan een reeel tegenbod. Reply's als: "veeeel te duur" en "ben je gek ofzo" helpen de topicopener en het topic niet echt. Zeker niet als je toch al niet van plan was het aangebodene te kopen.
Dit zijn gewoon de oude faqregels die we hebben overgenomen...
Vaak wordt er steeds door dezelfde mensen over de prijs gezeurd, terwijl ze geen interesse hebben. De gedachte is dan ook dat mensen die op Fok! zitten zelf best wel een beetje rond kunnen kijken voor ze een bod uitbrengen en niet lukraak alles kopen. Soms hebben mensen juist een reden waarom ze bereid zijn inkoopsprijs te betalen !
Ik kan me niet voorstellen dat Luigi of Lortnoc een andere beleid hadden, maar ik hoor het graag als ik me vergis.
Misschien hebben andere mensen hier ook een mening over, want hoe meer meningen, hoe meer we kunnen kijken welke kant het 'beleid' op moet.
pi_10169546
Uit eerdere moderaties van Luigi & Lortnoc begreep ik dat het niet gewenst was het hele topic vol te spammen over de prijs, meestal kwam er dan een reactie van hen als "de topicopener heeft het onderhand wel begrepen" ofzo.
Hoe de oude faq precies in elkaar zat weet ik niet.
  vrijdag 2 mei 2003 @ 23:00:46 #25
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10169575
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 22:59 schreef Solomon het volgende:
Uit eerdere moderaties van Luigi & Lortnoc begreep ik dat het niet gewenst was het hele topic vol te spammen over de prijs, meestal kwam er dan een reactie van hen als "de topicopener heeft het onderhand wel begrepen" ofzo.
Het gaat er vooral om dat een grote groep niet-geinteresseerden continu over de prijs zeikt, daarom is dit beleid er. Mensen met interesse mogen best zeuren over de prijs, omdat ze ook een bod uitbrengen
  vrijdag 2 mei 2003 @ 23:01:31 #26
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_10169589
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 22:59 schreef Solomon het volgende:
Dat gebeurt nog steeds, alleen doen de huidige mods het iets rigoreuzer. Die gooien teveel gezeur over de prijzen er gewoon uit om het topic schoon te houden. Ik denk dat dat beter werkt, zelfs, want je voorkomt dat er ondanks moderatie van 'jongens genoeg' er toch eigenwijzen weer gaan zeuren over de prijs. De topics blijven veel overzichtelijker.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  vrijdag 2 mei 2003 @ 23:55:43 #27
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10170899
NiGeLaToR schreef:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 2 mei 2003 20:10 schreef NiGeLaToR het volgende:
---offtopic (zie FAQ over verwijzen)
--------------------------------------------------------------------------------

quote:
Reply's zoals: "zie marktplaats, zie ebay" etc. Hier help je de topic opener niet mee en dat marktplaats bestaat weet iedereen wel, maar dit is V&A, als de topicstarter het iets op marktplaats of een ander forum wilde zoeken had deze dat vast wel gedaan. V&A is vooral bedoeld voor de handel tussen FOK-ers, dus help elkaar dan ook en stuur elkaar niet van het kastje naar de muur.

Erm.. ik heb gefundeerd gepoogd de topicstarter te helpen in het verkopen van z'n waar.. nix niet kastje van de muur oid. Ook neem ik het voor hem op dat men weer zit te zeuren om de prijs.. aangezien met hier altijd alles 'gratis' vind bij de sigarenboer om de hoek. Ik zeg ook niet dat hij z'n spullen hier niet moet aanbieden, maar dat ie ws meer kans heeft als ie het ook ergens anders neer zet...
Magoed. Ik hoef geen laptop, heb er al een.. enne.. tjah.. waarom doe ik me best ook nog

FOK!fotograaf zaterdag 3 mei 2003 @ 00:00:22 #28
13368 NiGeLaToR
pi_10171014
[ot]
Sorry, had centrale topic niet gezien.. (kunnen die niet beter sticky?).
[/ot]

Ik snap dat er regels zijn, maar ik probeer (serieus) mensen te helpen. Heb echt al veel zooi verkocht op het net en niet alles kun je overal het beste verkopen. Ik zelf wordt redelijk moe van dat 'gezeur' over bepaalde onderdelen met bepaalde prijzen op het Fok!forum. Zal iig geen verwijzingen meer maken, al was die site ws wel de beste plek voor het aangebodene.

zondag 4 mei 2003 @ 23:26:59 #29
21671 MrCaBLeGuY
stom forum
pi_10206951
gecut uit: [TK] Minolta Dynax 505 SI Super + Tamron AF28-200

Yorout:
Dus ik mag mensen niet informeren dat de prijs aan de hoge kant is ?

MrCaBLeGuY
Dat mogen eventueel geinteseerde zelf bepalen. Als ik in een winkel iets te duur vind ga ik klanten ook niet vertellen: Dat vind ik duur! Daarnaast staan dan alle topics vol met alleen 30 verschillende meningen over de prijs Das niet de bedoeling enzo. Ik heb ook wel een mening over de prijs, sterker nog, deze toestellen worden op marktplaats af en toe aangeboden altijd rond de 500/550 euro.
Sterker nog alleen de lens is nieuw al 200 gulden meer als de vraagprijs van het geheel. Dus iedereen heeft een andere mening zeg maar.

Dit topic ruimt zichzelf binnen afzienbare tijd op.

Yorout:
Alle lenzen zijn los veel duurder dan in een complete set met body. Die lens zat er echt wel bij toen de body is gekocht dus die prijs die jij neerzet heeft weinig met de werkelijkheid te maken....
Daar heeft gewoon een setprijs aangehangen aangezien de Minolta lenzen niet goed waren afgestemd op de 505 body. Dit is dus een van de dingen die verbeterd is aan de 5Si....

MrCaBLeGuY
Ja en V&A = geen forum voor een prijzenslag discussie. Eventueel verder commentaar mag in het feedback topic, bedankt !

Hier dus De set los van elkaar heeft als nieuwprijs inderdaad een hogere prijs als die setprijs. Das meestal zo, klopt als je kijkt naar wat die twee dingen los kosten bij elkaar en wat topicopener er voor betaald heeft. Iemand die de prijs te hoog vind staat vrij om te bieden. Voor je bijna 1000 piek uitgeeft aan een fototoestel gaan mensen heus wel op onderzoek uit. Bieden onder de prijs staat dus vrij. ALs iedereen bij elk topic gaat zeggen wat hij/zij van de prijs vind wordt V&A een beetje een raar forum. Het is bedoeld als vraag en aanbod forum, niet als geef je mening over de prijs van spullen die users aanbieden forum (om het kort samen te vatten )

[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 04-05-2003 23:32]

maandag 5 mei 2003 @ 22:32:48 #30
20660 BAUKstEr
De online egotrip...
pi_10233300
No compromise... 100% BAUKstEr
pi_10248825
Deze mag dicht en deze mag ook dicht Bij voorbaat dank!
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  dinsdag 6 mei 2003 @ 16:00:49 #32
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10248972
S.V.P. topics die dicht mogen melden in:
pi_10249421
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:00 schreef detulp050 het volgende:
Die kon ik niet vinden (wist niet meer hoe die heette), kan zeker niet vastgeplakt bovenaan staan omdat je dan niet kunt replyen... Zou wel handiger zijn denk (maar dat had iedereen al door...)
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_10249853
ik weet niet zeker of de goede plek is maar ik gooi het toch maar ff hier neer:

Waarom zijn alle reacties verwijderd in dit topic [TK] FujiFillm FinePix 2600Zoom

Het is volgens mij nogal duidelijk dat de topic-starter veel te hoog zit met zijn prijs en dit wordt door reacties van andere mensen bevestigd (met onderbouwing!!).

Zeker voor mensen die niet veel verstand hebben van digicams is de kans nogal aanwezig dat ze dit toestel kopen omdat de topic-starter er ook een link naar een zwaar verouderde site bij heeft gezet (bewust of onbewust, ik ga uit van het laatste)

Kortom: het is alleen maar om toekomstige kopers te helpen en om te zorgen dat ze niet (veel) te veel voor het toestel betalen.

Bovendien was mijn post gewoon een onderbouwde post en in een eerdere discussie Vraag & Aanbod, nieuw moderators, onze instelling. gaven jullie zelf al aan dat zo'n post kon blijven staan.

pi_10250116
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:27 schreef BigBear het volgende:

Waarom zijn alle reacties verwijderd in dit topic [TK] FujiFillm FinePix 2600Zoom

Het is volgens mij nogal duidelijk dat de topic-starter veel te hoog zit met zijn prijs en dit wordt door reacties van andere mensen bevestigd (met onderbouwing!!).

Zeker voor mensen die niet veel verstand hebben van digicams is de kans nogal aanwezig dat ze dit toestel kopen omdat de topic-starter er ook een link naar een zwaar verouderde site bij heeft gezet (bewust of onbewust, ik ga uit van het laatste)

Kortom: het is alleen maar om toekomstige kopers te helpen en om te zorgen dat ze niet (veel) te veel voor het toestel betalen.

Bovendien was mijn post gewoon een onderbouwde post en in een eerdere discussie Vraag & Aanbod, nieuw moderators, onze instelling. gaven jullie zelf al aan dat zo'n post kon blijven staan.

Ik heb de link al gewijzigt naar tweakers, ik had het gewoon gekopieerd uit een andere advertentie van marktplaats o.i.d. nooit gecontroleerd . En dat jij het een te hoge prijs vindt is mij best, dan koop/bied jij toch gewoon niet.... Ik zie het probleem niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Naj_Geetsrev op 06-05-2003 16:37]

pi_10250159
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:36 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Ik heb de link al gewijzigt naar tweakers.

Ja had ik gezien... het gaat mij meer om het feit dat ik de eerste was met een onderbouwde post en dat ie toch nog ge-edit wordt...
  dinsdag 6 mei 2003 @ 16:40:37 #37
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10250249
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:27 schreef BigBear het volgende:

We gaan er vanuit dat een geinteresseerde echt wel even rondneust en niet zomaar een bod uitbrengt. Als je interesse hebt en de prijs te hoog vindt, dan moet je maar een tegenbod uitbrengen. Dat staat ook in het topic over onze insteek: kritiek op de prijs: Okay !Maar dan met onderbouwing en als je interesse hebt.
Je hebt geen interesse in het te verkopen artikel, daarom heb ik de reacties weggehaald.
quote:
Maar het is natuurlijk wel zo dat er misschien iemand wel die te hoge prijs wil betalen. Door een reactie van iemand die geen interesse heeft, maar wel de prijs te hoog vindt, loopt de verkoper geld mis. Als iemand wel geinteresseerd is en de prijs te hoog vindt, dan kan die lager bieden en wijzen op de te hoge prijs. Zo krijg je dus echt een handel, in plaats van tien reacties over de prijs en geen enkel bod.
Maar is begrijp je punt zeker ! Het is alleen moeilijk om het vorm te geven op zo'n manier dat het topic overeind blijft en de verkoper niet als 'oplichter' naar voren komt, begrijp je?
Mijn eigen mening in het topic dat je aanhaalt.
De discussie erover in het topic van de camera zelf verwijder ik.
  woensdag 7 mei 2003 @ 11:01:48 #38
45237 Vuur
We are not alone
pi_10266759
Ja ik wil toch even reageren op het feit dat mijn opmerkingen in [TK] Digital Ixus V3 100% nieuw als off-topic betiteld gaan worden. en daarna alles weg editten.

Als iemand iets aanbiedt voor 150 euro minder dan de nederlandse winkelwaarde, dan is het niet helemaal vreemd dat anderen dan denken dat dat wel eens illigale waar zou kunnen zijn.

vervolgens zegt hij dat hij het van zijn tante heeft gekregen.... oke, dat kan zijn. Maar dan is het nog vreemd.

dan blijkt hij in Hongkong te zitten. (waar alles dus gewoon goedkoper te koop is).

vervolgens meld hij dat hij dat hij;

quote:
nee...want ik wil nog graag levend door de duane komen
ik neem al 2 dig.cams, 2 notebooks en 2 palms mee...
ben ik dan te argwanend of off-topic, of is hij gewoon met een handeltje zijn reiskosten aan het drukken ???

succes verder dan maar..

- Relax - It's just a phase - You'll grow out of it -
  woensdag 7 mei 2003 @ 11:05:01 #39
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10266827
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 11:01 schreef Vuur het volgende:
Ja ik wil toch even reageren op het feit dat mijn opmerkingen in [TK] Digital Ixus V3 100% nieuw als off-topic betiteld gaan worden. en daarna alles weg editten.

Als iemand iets aanbiedt voor 150 euro minder dan de nederlandse winkelwaarde, dan is het niet helemaal vreemd dat anderen dan denken dat dat wel eens illigale waar zou kunnen zijn.

vervolgens zegt hij dat hij het van zijn tante heeft gekregen.... oke, dat kan zijn. Maar dan is het nog vreemd.

dan blijkt hij in Hongkong te zitten. (waar alles dus gewoon goedkoper te koop is).

vervolgens meld hij dat hij dat hij;
[..]

ben ik dan te argwanend of off-topic, of is hij gewoon met een handeltje zijn reiskosten aan het drukken ???

succes verder dan maar..

Hij meldt het apparaat gekregen te hebben. Ik ga van eerlijkheid uit, dan is dat dus geen onderdeel van een handel.
  woensdag 7 mei 2003 @ 11:05:59 #40
45237 Vuur
We are not alone
pi_10266845
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 11:05 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Hij meldt het apparaat gekregen te hebben. Ik ga van eerlijkheid uit, dan is dat dus geen onderdeel van een handel.

maar mijn eerste verdenkingen zijn toch niet helemaal vreemd ofwel?
- Relax - It's just a phase - You'll grow out of it -
  woensdag 7 mei 2003 @ 11:07:25 #41
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10266876
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 11:05 schreef Vuur het volgende:

[..]

maar mijn eerste verdenkingen zijn toch niet helemaal vreemd ofwel?

Dat jij hem verdenkt, dat moet je zelf weten, maar het is niet netjes deze verdenkingen zonder bewijs in een topic te plaatsen. Daarmee benadeel je de verkoper zonder dat hij misschien iets fout doet.
pi_10268938
[gez]oracle of ages/seasons
deze mag van mij gesloten worden
diegene die iets te bieden had heeft niets meer laten horen(Alter_ego)
bedankt
  woensdag 7 mei 2003 @ 12:41:38 #43
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10268972
Ik hem dichtgedaan, maar in het vervolg graag:
quote:
pi_10278519
Hoe zit het nu precies met dat commercieel handelen? Een domeinnaam mag niet met winst worden verkocht. Maar bij bijvoorbeeld oude (S)NES spellen mag dat wel.
  donderdag 8 mei 2003 @ 09:50:41 #45
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10290244
[TK] Digitale Camera Sony DSC-P5
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 09:36 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Dat was alleen maar om aan te geven dat het een ouder model was, en dat de prijs die die vraagt misschien geeneens zo gek is gezien de nieuwprijs van 579

Tering lijkt wel een dictatuur hier.

donderdag 8 mei 2003 @ 09:52:50 #46
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10290293
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 09:50 schreef detulp050 het volgende:
[TK] Digitale Camera Sony DSC-P5
[..]
Het gaat erom dat je zonder er ook maar iets bij te zeggen een stukje tekst met modellen en prijzen plaatst. Wat moet iedereen daar nou mee ?
Daarnaast, heb je geen interesse in de camera volgens mij, en de verkoop loopt prima
Daarom is het als offtopic neergezet...
pi_10318619
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 19:12 schreef Solomon het volgende:
Hoe zit het nu precies met dat commercieel handelen? Een domeinnaam mag niet met winst worden verkocht. Maar bij bijvoorbeeld oude (S)NES spellen mag dat wel.
Ik wacht nog op een reactie
  vrijdag 9 mei 2003 @ 14:01:50 #48
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10318798
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:54 schreef Solomon het volgende:

[..]

Ik wacht nog op een reactie

Volgens mij heeft mijn collega duomod hierover besloten. Kun je me het topicnummer geven, dan kijk ik even en geef ik even uitleg
pi_10320072
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 14:01 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft mijn collega duomod hierover besloten. Kun je me het topicnummer geven, dan kijk ik even en geef ik even uitleg

Well, het ging niet echt om dat bepaalde topic, maar door dat topic dacht ik eraan. In dit topic zegt MrCaBLeGuY dat er niet commercieel gehandeld mag worden in V&A en "dat je de domeinnaam niet voor meer dan de registratie kosten mag verkopen.mag verkopen."
  zondag 11 mei 2003 @ 05:16:16 #50
20660 BAUKstEr
De online egotrip...
pi_10350156
-Frank- verdient een tik op z'n vingers... Zowel in strijd met de huisregels als met mijn expliciete verzoek om geen commentaar! Grrrr

[TK] Toshiba 800Mhz laptop

pi_10350330
quote:
Op zondag 11 mei 2003 05:16 schreef BAUKstEr het volgende:
-Frank- verdient een tik op z'n vingers... Zowel in strijd met de huisregels als met mijn expliciete verzoek om geen commentaar! Grrrr

pi_10375845
Wat zijn dit voor figuren, die menen iets zinnigs te melden te hebben in dit topic:
[TK] Nieuwe Revue (12/00 - 08/01)
  dinsdag 13 mei 2003 @ 11:47:19 #53
20660 BAUKstEr
De online egotrip...
pi_10394498
quote:
Op zondag 11 mei 2003 09:06 schreef Poepoog het volgende:

[..]

<--- ik twijfel nog even over hoe ik dit moet opvatten, maar ik heb in ieder geval gekregen wat ik wilde

Bedankt Tulp!
pi_10395730
*kick*

Ik zet net serieus een fiets te koop en dan wordt dat topic dicht gegooid?

Waar slaat dat op?

Het is een serieus topic met een serieus aanbod en een serieuze prijs.

Je mag hem weer openmaken en de offtopic reacties eruitgooien.

Hier dus: [TK] Fiets

pi_10396038
Hmmz, oek sorry weer open kun je in het topic wel even mijn vraag beantwoorden?
pi_10396561
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 12:47 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Hmmz, oek sorry weer open kun je in het topic wel even mijn vraag beantwoorden?
Done, met wedervraag .
  dinsdag 13 mei 2003 @ 14:49:35 #57
38652 Geronimoos
Wat weet jij daar nou van...
pi_10399591
DeTulp050?? ik heb commentaar

Naar aanleiding van me topic: [TK] DVD Region X

Met dit stukje software is het mogelijk om uw Playstation 2 regiovrij te maken.
Het spelen van dvd's uit andere regio's is nu mogelijk. Werkt ook in combinatie met een omgebouwde playstation.
Ik heb nog 3 stuks liggen (verzending mogelijk)

Prijs: 15 euro per st.

Ik heb dus gezegd dat ik er vroeger idd in gehandeld heb maar het voor mij nu OVERvoorraad is dat ik dus goedkoop weg wil doen. De inkoopprijs van deze dvd'eetjes was voor mij meer dan 15 euro... er lijkt mij geen sprake van handel dus... Mag me topic nu weer open?

[Dit bericht is gewijzigd door Geronimoos op 13-05-2003 14:56]

dinsdag 13 mei 2003 @ 15:21:29 #58
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10400404
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 14:49 schreef Geronimoos het volgende:
DeTulp050?? ik heb commentaar

Naar aanleiding van me topic: [TK] DVD Region X

Met dit stukje software is het mogelijk om uw Playstation 2 regiovrij te maken.
Het spelen van dvd's uit andere regio's is nu mogelijk. Werkt ook in combinatie met een omgebouwde playstation.
Ik heb nog 3 stuks liggen (verzending mogelijk)

Prijs: 15 euro per st.

Ik heb dus gezegd dat ik er vroeger idd in gehandeld heb maar het voor mij nu OVERvoorraad is dat ik dus goedkoop weg wil doen. De inkoopprijs van deze dvd'eetjes was voor mij meer dan 15 euro... er lijkt mij geen sprake van handel dus... Mag me topic nu weer open?

ja !
  dinsdag 13 mei 2003 @ 15:37:52 #59
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10400841
edit: niet wakker

[Dit bericht is gewijzigd door Zooi op 13-05-2003 18:32]

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_10401316
zooi dat mag eigenlijk in het ervaringen topic
pi_10411438
Er mag nog steeds gereageerd worden op mijn posts op de vorige pagina. De vorige keer moest ik er ook al op wijzen. Worden mijn vragen vermeden ofzo
pi_10411726
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 19:12 schreef Solomon het volgende:
Dat hangt per geval af, als iemand oude SNES spellen inkoopt om ze weer te verkopen met winst is dat hier niet de bedoeling. Maar als jij nog een oude super mario hebt en je verkoopt die voor een prijs de enigszins redelijk is maar toch meer dan jij er voor betaald hebt zal dat geen ramp zijn.

Maar kun je eens een voorbeeld geven ?

pi_10411840
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 22:32 schreef Solomon het volgende:
Er mag nog steeds gereageerd worden op mijn posts op de vorige pagina. De vorige keer moest ik er ook al op wijzen. Worden mijn vragen vermeden ofzo
Ja beetje jammer dat je er op terugkomt

Sorry eigenlijk gewoon over het hoofd gezien Je mag me overigens ook altijd mailen en als je een discussie wilt voeren is ICQ misschien ook makkelijk. Hou je niet in

pi_10417785
Betreffende volgend topic: [TK] Laptop evo n600c

Hewest zegt:

quote:
[..]Wat me wel opvalt binnen fok is dat er een aantal users zijn die alleen maar kunnen zeiken dat het te duur is en als je dan iets aanbied waar werkelijk over de prijs niet te klagen valt ze gaan roepen dat ie dan wel gestolen zal zijn.[..]
Lijkt me niet dat hij recht heeft om te liggen zeiken, want hij reageert totaal niet op reacties van users of biedingen. Wat heeft het dan nog voor zin om een V&A-topic te openen? Een vorige laptop heeft hij ook al buiten V&A om verkocht zonder nauwelijks nog naar het V&A-topic gekeken te hebben.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 14 mei 2003 @ 10:34:22 #65
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10417923
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 10:28 schreef American_Nightmare het volgende:

Hewest zegt:
[..]

Lijkt me niet dat hij recht heeft om te liggen zeiken, want hij reageert totaal niet op reacties van users of biedingen. Wat heeft het dan nog voor zin om een V&A-topic te openen? Een vorige laptop heeft hij ook al buiten V&A om verkocht zonder nauwelijks nog naar het V&A-topic gekeken te hebben.

Het is natuurlijk niet netjes om niet op het topic te reageren, maar hij heeft wel een kern van waarheid: er is een aantal users die koste wat kost wil zeuren over een prijs of artikel.Daar heeft hij gelijk in. Maar de verpakking zou wel wat vriendelijker mogen inderdaad.
  woensdag 14 mei 2003 @ 14:24:32 #66
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_10423782
Doe maar sluit : [GEZ] Draytek Vigor 2200E Router

edit: OK, dankje.

A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
pi_10425701
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 10:28 schreef American_Nightmare het volgende:

Hewest zegt:
[..]

Ik heb eerst even laten bezinken wat er eigenlijk voor mijn voeten wordt gegooid. Er wordt gezegt dat ik gestolen zou hebben. DAn verkoop ik de boel toch lekker aan iemand die belangstelling voor heeft en niet overal over loopt te eikelen.
  woensdag 14 mei 2003 @ 15:28:39 #68
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10426110
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 15:18 schreef Hewest het volgende:

[..]

Ik heb eerst even laten bezinken wat er eigenlijk voor mijn voeten wordt gegooid. Er wordt gezegt dat ik gestolen zou hebben. DAn verkoop ik de boel toch lekker aan iemand die belangstelling voor heeft en niet overal over loopt te eikelen.

Er is 1 persoon die bewijs wil zien van de legaliteit. Hij brengt het niet zo netjes, maar ik zou me er niet zo druk over maken hoor
pi_10427016
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 22:42 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

Dat hangt per geval af, als iemand oude SNES spellen inkoopt om ze weer te verkopen met winst is dat hier niet de bedoeling. Maar als jij nog een oude super mario hebt en je verkoopt die voor een prijs de enigszins redelijk is maar toch meer dan jij er voor betaald hebt zal dat geen ramp zijn.

Maar kun je eens een voorbeeld geven ?

In mijn vorige post gaf ik ook al een voorbeeld, dit topic:
FOK YOU! te koop www.keithrichards.nl verkopen mag

bijvoorbeeld.
De topicstarter heeft de domeinnaam denk ik niet aangeschaft om deze met winst te verkopen

pi_10427314
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 15:28 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Er is 1 persoon die bewijs wil zien van de legaliteit. Hij brengt het niet zo netjes, maar ik zou me er niet zo druk over maken hoor

Dat doe ik ook niet meer
  woensdag 14 mei 2003 @ 16:32:18 #71
23920 Nitroglycerine
I'm kinda...... explosive
pi_10427998
--- in verkeerde centrale topic geplaatst ---
Confucius zei ooit eens: Tis maar Fok! weet je. Een simpel forum op het internet. [br] 14-11-2003: De JA-zeg-dag :D
pi_10428846
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 15:59 schreef Solomon het volgende:

[..]

In mijn vorige post gaf ik ook al een voorbeeld, dit topic:
FOK YOU! te koop www.keithrichards.nl verkopen mag verkopen mag</a>

bijvoorbeeld.
De topicstarter heeft de domeinnaam denk ik niet aangeschaft om deze met winst te verkopen

Het ging die persoon sowieso niet alleen om de domeinnaam maar ook om de site. Hij mailde mij dat zijn site maarliefst 100 euro per maand op brengt aan reclame inkomsten. Als je dit gaat verkopen lijkt me er sprake van commercieële handel en dat is niet toegestaan volgens het huidige beleid.
pi_10442912
Ik weet dat het topic op slot zit, maar het lijkt me toch wel handig als dit mobiele nummer wordt weggeëdit (dat jullie dat nog niet eerder hebben gedaan )
  donderdag 15 mei 2003 @ 10:02:41 #74
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10442955
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 09:59 schreef Stranger het volgende:
Ik weet dat het topic op slot zit, maar het lijkt me toch wel handig als dit mobiele nummer wordt weggeëdit (dat jullie dat nog niet eerder hebben gedaan )
Dank je ! Mijn collega had het topic gesloten, en ik was afwezig, dus nog niet gezien. Ik heb het nummer weggehaald !
pi_10472341
[TK] Sharp MD-MT200 + 40 minidiscs

Van mij mag je deze weer open gooien en wat reacties verwijderen

pi_10472494
Sorry Enemy dat zit er helaas niet in. Wij kunnen het verhandelen van muziek hier niet toestaan. Je zou je MD wel aan mogen bieden in een nieuw topic maar dat op voorwaarde dat je de mdtjes leeg maakt en dus niet de muziek die gekopieërd is van cd's erbij verhandeld.
  zondag 18 mei 2003 @ 10:19:27 #77
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_10506286
Zou iemand even zo vriendelijk willen zijn de titel van :
[GEZ] diverse Fantasy boeken van Spectrum
te veranderen in:
[GEZ] Amber Omnibussen - Roger Zelazny
Live from the USA
pi_10525801
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=f29b1374a18aebd41821f663d769321f&threadid=22046

Zoiets als op bovenstaande link in een sticky topic zou wel heel handig zijn! Gewoon een overzicht van betrouwbare en minder betrouwbare personen!

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 19 mei 2003 @ 09:10:32 #79
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10526553
quote:
Op maandag 19 mei 2003 02:53 schreef American_Nightmare het volgende:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=f29b1374a18aebd41821f663d769321f&threadid=22046

Zoiets als op bovenstaande link in een sticky topic zou wel heel handig zijn! Gewoon een overzicht van betrouwbare en minder betrouwbare personen!

Goed idee ! Gaan we zeker in de zeer nabije toekomst naar kijken !
  maandag 19 mei 2003 @ 20:07:13 #80
20660 BAUKstEr
De online egotrip...
pi_10543691
Ik voel me zo'n zeur dat ik dit steeds moet doen, maar de ongeinteresseerde reagerenden komen me de strot uit. Eentje plaatst nu al links naar vergelijkbare laptops...

edit:
**Tulp is goed bezig**

Misschien kan de post van RamsesII ook respectvol verwijdert worden?
"kijk naar mijn topic en biedt daar, deze topicstarter wil helemaal niet iets verkopen, hij wil iets aansmeren"
Zijn vraagprijs is verschrikkelijk scherp, maar heeft niets te maken met mijn aanbod...

[Dit bericht is gewijzigd door BAUKstEr op 19-05-2003 20:21]

zondag 25 mei 2003 @ 01:22:09 #81
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_10660773
Wil iemand hier de post van pierce ff aanpassen, probeer iets te verkopen namelijk !

[TK] Dell PowerEdge 2100

Life can be great, life can be good. But it's what you make of it ;)
pi_10665432
Sorry dat ik net zo offtopic ging in het topic [TK] Bad Boys Collectors Edition maar ik vind het gewoon belachelijk dat iemand een dvd te koop aanbied voor 160% van de nieuw prijs.
Misschien dat er in de FAQ ook wat opgenomen kan worden dat een verkoper van DVD's, cd's of spellen eerst zelf wat onderzoek kan doen naar de prijs wat het nu doet. Zodat je dus minder offtopic reacties krijgt over een prijs.
Deze internet pagina's zijn zo'n beetje het goedkoopst en zijn betrouwbaar.
http://www.play.com voor dvd's, cd's en spellen
http://www.frs.nl voor dvd's, cd's en spellen
http://www.gcshop.nl voor spellen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 25 mei 2003 @ 14:26:33 #83
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10666191
quote:
Op zondag 25 mei 2003 13:41 schreef Tain het volgende:
Sorry dat ik net zo offtopic ging in het topic [TK] Bad Boys Collectors Edition maar ik vind het gewoon belachelijk dat iemand een dvd te koop aanbied voor 160% van de nieuw prijs.
Misschien dat er in de FAQ ook wat opgenomen kan worden dat een verkoper van DVD's, cd's of spellen eerst zelf wat onderzoek kan doen naar de prijs wat het nu doet. Zodat je dus minder offtopic reacties krijgt over een prijs.
Deze internet pagina's zijn zo'n beetje het goedkoopst en zijn betrouwbaar.
http://www.play.com voor dvd's, cd's en spellen
http://www.frs.nl voor dvd's, cd's en spellen
http://www.gcshop.nl voor spellen
Onderzoek door topicstarter is natuurlijk mooi, maar niet verplicht. Als iemand echt interesse heeftkan hij kritiek op de prijs leveren en daarna een bod uitbrengen. Als iemand direct een (te hoge) prijs accoord vindt, dan had die persoon beter op onderzoek uit kunnen gaan.
pi_10668910
Ik heb net een topic gemaakt en dan kom ArmaniMania weer met een stomme opmerking : als je alle spellen koopt dat is even duur als de verzendkosten. Ik ben het een beetje aan het beu geraken...

Als je iets verkoopt beginnen altijd een aantal mensen te zeiken over prijs en etc.

Kun je ArmaniMania er eens op aanspreken svp.

zondag 25 mei 2003 @ 16:58:42 #85
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_10669269
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  zondag 25 mei 2003 @ 17:07:15 #86
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_10669436
quote:
Op zondag 25 mei 2003 16:58 schreef nikanoru het volgende:
Marktkoopwaar!!! (tk)

handel?

Dan doen we in principe toch allemaal hier
Life can be great, life can be good. But it's what you make of it ;)
pi_10669545
quote:
Op zondag 25 mei 2003 14:26 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Onderzoek door topicstarter is natuurlijk mooi, maar niet verplicht. Als iemand echt interesse heeftkan hij kritiek op de prijs leveren en daarna een bod uitbrengen. Als iemand direct een (te hoge) prijs accoord vindt, dan had die persoon beter op onderzoek uit kunnen gaan.

Ik heb wel degelijk onderzoek naar de prijzen gedaan. En op www.dvdoutlet.nl en www.bol.com staan wel degelijk andere prijzen voor de Collector's Edition vermeld. Des al niet te plus heb ik de prijs aangepast.
  FOK!fotograaf zondag 25 mei 2003 @ 17:32:18 #88
13368 NiGeLaToR
pi_10669919
[TK]2 kaartjes lord of the dance 1 Juni

eerste reactie, user verdient wat mij betreft waarschuwing of temp-ban. Misschien wordt het tijd om slow-chat te vernietigen in V&A. Ik erger me er iig groen en geel aan..

pi_10670063
quote:
Op zondag 25 mei 2003 17:32 schreef NiGeLaToR het volgende:
[TK]2 kaartjes lord of the dance 1 Juni

eerste reactie, user verdient wat mij betreft waarschuwing of temp-ban. Misschien wordt het tijd om slow-chat te vernietigen in V&A. Ik erger me er iig groen en geel aan..

Je hebt inderdaad gelijk. Het is erg opvallend hoe sommige mensen in staat zijn serieuse verkoop topics te vergallen met hun off-topic meldingen.
  zondag 25 mei 2003 @ 18:19:25 #90
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10670722
Slowchat van niet-geinteresseerden wordt altijd ge-edit of verwijderd door mij.
  FOK!fotograaf maandag 26 mei 2003 @ 08:39:19 #91
13368 NiGeLaToR
pi_10679938
quote:
Op zondag 25 mei 2003 18:19 schreef detulp050 het volgende:
Slowchat van niet-geinteresseerden wordt altijd ge-edit of verwijderd door mij.
Schijnbaar/blijkbaar helpt dat niet. Men doet het toch. Misschien eens overwegen om in serieuze fora als V&A die slowchatters harder aan te pakken. Ik erger me er iig behoorlijk aan
Magoed, thx iig.
  FOK!fotograaf maandag 26 mei 2003 @ 14:55:20 #92
13368 NiGeLaToR
pi_10691703
[TK]P2 onderdelen
kan iemand mijn topictitel aub iets veranderen.... er is een een of andere grapjas geweest die mijn topictitel op 1 letter na heeft nageaapt

en mijn topique ging net zo lekker

pi_10697107
waar moet hij in veranderd worden dan ?
  maandag 26 mei 2003 @ 23:23:07 #95
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_10698944
ja naamtopic ja!!!
Luigo of Lordnoc hadden mijn remarks wat beter opgepakt.
Iemand die de boel probeert te belazeren (moedwillig of niet) mag gecorrigeerd worden. De vraagprijs in het onderhavig topique was gewoon godsgeklaag, getuige mijn link.

Dus zet die info terug, of laat het op een ander manier weten. Ik heb meer opbouwende kritiek m.b.t. het v&a forum geopperd en dat werd tot op heden altijd keurig onderschreven en overgenomen.

Als het je om de toonzetting ging dan had je dat effe kunnen melden.

Duzzzzzz ....

Nou???

zeg!!!!

zeg dan!!!!

(tot zover het stoomafblazen, ter zake verder)

Deze dus [TK] Sharp 1bit home cinema set (nieuw in doos) met link naar nieuw uit de winkel voor ¤ 499

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_10699714
Ik heb de berichten niet ge-edit maar begrijp dat je toon niet echt lief was. Als je de policy even leest weet je dat dit niet de bedoeling is. Als je op een normale manier met onderbouwing - zonder te tieren/schelden of wat dan ook - aan wil geven dat de prijs te hoog is mag dat best. 1 maal in een topic is voldoende, hoeft geen reeks onder. Daarnaast hoef je de topicstarter ook niet onderuit te halen, wie weet weet de persoon dat zelf niet eens.

M.a.w. je mag best wel zeggen, maar schoffel topicstarter niet onderuit, niet schelden, en - goed - onderbouwen

maandag 26 mei 2003 @ 23:50:15 #97
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_10699769
Mag ik bij deze bijstand vragen van een Modje in mijn topic Victor GT race stuur incl naaf MINI (cooper?) en alle reacties, inclusief mijn eigen reacties, te laten verwijderen, komt anders weinig van terecht vrees ik .....
Speak only if it improves upon the silence....
pi_10699943
beetje bijstand geboden
  dinsdag 27 mei 2003 @ 00:00:04 #99
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_10699980
quote:
Op maandag 26 mei 2003 23:58 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
beetje bijstand geboden
! !

Wanneer leert men het eens, ik kan er af en toe echt chaggie om worden, dat puberale "kijk mij eens leuk zijn" gedrag .......

dinsdag 27 mei 2003 @ 00:00:41 #100
21671 MrCaBLeGuY
stom forum
pi_10699987
BYM > nooit
  dinsdag 27 mei 2003 @ 00:21:21 #101
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_10700420
quote:
Op maandag 26 mei 2003 23:48 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Ik heb de berichten niet ge-edit maar begrijp dat je toon niet echt lief was. Als je de policy even leest weet je dat dit niet de bedoeling is. Als je op een normale manier met onderbouwing - zonder te tieren/schelden of wat dan ook - aan wil geven dat de prijs te hoog is mag dat best. 1 maal in een topic is voldoende, hoeft geen reeks onder. Daarnaast hoef je de topicstarter ook niet onderuit te halen, wie weet weet de persoon dat zelf niet eens.

M.a.w. je mag best wel zeggen, maar schoffel topicstarter niet onderuit, niet schelden, en - goed - onderbouwen

Ik was niet liev nee
  dinsdag 27 mei 2003 @ 00:56:09 #102
21671 MrCaBLeGuY
stom forum
pi_10700985
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 00:21 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Ik was niet liev nee

Als je wat nuttigs te zeggen hebt maar je doet het niet liev dan heb je natuurlijk de kans dat je nuttige info weg valt. Tulp & Ik zijn geen "niet liev <> wel liev" vertaal dienst natuurlijk
pi_10709641
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 14:11 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Hij heeft wel gelijk.

Hier verder: [centraal] woonruimte gezocht en aangeboden

Hij is dus een zij
  FOK!fotograaf woensdag 28 mei 2003 @ 11:28:53 #104
13368 NiGeLaToR
  woensdag 28 mei 2003 @ 21:12:16 #105
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_10742220
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 00:56 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

Als je wat nuttigs te zeggen hebt maar je doet het niet liev dan heb je natuurlijk de kans dat je nuttige info weg valt. Tulp & Ik zijn geen "niet liev <> wel liev" vertaal dienst natuurlijk

Opnieuw gedaan, nu liev
  donderdag 29 mei 2003 @ 10:18:08 #106
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_10751986
[TK] 2x SCART 10m NIEUW & goede kwaliteit

kan een modje aub die Quintony het zwijgen toe brengen en de offtopic reacties verwijderen? ik word een beetje ziek van dat mannetje, het gaat helemaal nergens over

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  donderdag 29 mei 2003 @ 10:36:15 #107
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10752144
Dr. Dunno
Ik heb je topic op slot gezet, als je je openingspost even opnieuw in een topic zet, met een minimumprijs, dan reageert Quintony niet meer
  donderdag 29 mei 2003 @ 10:38:56 #108
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_10752169
quote:
Ik adviseer Dr. Dunno even een nieuw topic te openen, noem alsjeblieft een minimumprijs, dan reageert Quintony alleen nog als hij interesse heeft, okee
WTF slaat dit op, omdat die aap offtopic blijft gaan, moet IK me aanpassen??? Er staat duidelijk dat ik een aannemelijk bod vraag, met de retailprijs van rond de 30 in ogenschouw, elk weldenkend mens met een IQ boven NAP weet dan dat je niet 3 euro moet bieden

ik open een nieuw topic, maar ik verwacht acties van moderators tegen topicverneukers, niet tegen topicopeners; je had ook gewoon even het topic kunnen opschonen en een waarschuwing kunnen geven aan die Quintony voor het offtopic gaan; wtf moet ik me aan gaan passen? zo gaat dit hele forum ooit nog eens naar de haaien

donderdag 29 mei 2003 @ 10:48:40 #109
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10752257
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 10:38 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

WTF slaat dit op, omdat die aap offtopic blijft gaan, moet IK me aanpassen??? Er staat duidelijk dat ik een aannemelijk bod vraag, met de retailprijs van rond de 30 in ogenschouw, elk weldenkend mens met een IQ boven NAP weet dan dat je niet 3 euro moet bieden

ik open een nieuw topic, maar ik verwacht acties van moderators tegen topicverneukers, niet tegen topicopeners; je had ook gewoon even het topic kunnen opschonen en een waarschuwing kunnen geven aan die Quintony voor het offtopic gaan; wtf moet ik me aan gaan passen? zo gaat dit hele forum ooit nog eens naar de haaien

Jullie zaten anders allebei het topic te verkloten. Ik bedoel: je kunt Quintony ook een antwoord geven en dan reageert hij misschien niet meer. Door hem uit te gaan schelden help je je eigen topic ook niet echt vooruit natuurlijk
quote:
die aap
quote:
elk weldenkend mens met een IQ boven NAP
quote:
dr staat gvd een richtprijs schele otter!
quote:
nu muil houden
quote:
I bid you to go fuck off; je bent gewoon aan het zeiken / zieken
Jij gaat continu offtopic terwijl Quintony doormiddel van een bod aangeeft dat je geen duidelijke minimumprijs hebt gegeven. Hij vraagt je een minimumprijs te geven nadat je zijn bod hebt geweigerd, maar het enige dat je doet is elkaar tegen de haren instrijken. Ik ga echt niet een heel topic editten als zelfs de topicstarter gaat flamen
  donderdag 29 mei 2003 @ 10:52:44 #110
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_10752313
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 10:48 schreef detulp050 het volgende:

-- blaat --

ik ga niet eens meer proberen dit aan je uit te leggen, nofi

ik zou het echter wel waarderen als je even voor mij de nieuwe draad in de gaten kan houden en dergelijke excessen ditmaal voor kan zijn. duidelijk lezen schijnt tegenwoordig moeilijk te zijn en reageren alleen als je echt geïnteresseerd bent ook (dan ken je namelijk ook de prijzen van zo'n ding). bij voorbaat dank.

donderdag 29 mei 2003 @ 10:56:09 #111
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10752360
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 10:52 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

ik ga niet eens meer proberen dit aan je uit te leggen, nofi

ik zou het echter wel waarderen als je even voor mij de nieuwe draad in de gaten kan houden en dergelijke excessen ditmaal voor kan zijn. duidelijk lezen schijnt tegenwoordig moeilijk te zijn en reageren alleen als je echt geïnteresseerd bent ook (dan ken je namelijk ook de prijzen van zo'n ding). bij voorbaat dank.

Mensen die uit zijn op zeuren zal ik er op aan spreken en de post editten. Maar dat telt ook voor jouw posts ook al is het in je eigen topic.
  donderdag 29 mei 2003 @ 10:58:46 #112
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_10752390
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 10:56 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Mensen die uit zijn op zeuren zal ik er op aan spreken en de post editten. Maar dat telt ook voor jouw posts ook al is het in je eigen topic.

fair enough; we wachten de reacties af dan
pi_10754033
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 10:58 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

fair enough; we wachten de reacties af dan

Euhh in dit topic vraag ik nog om niet verder te gaan met de overige discussies en jij reageerd gewoon verder.

[TK] Licentie Windows XP Home

En ondertussen in het kritiek topic aangeven dat andere mensen in jouw topic offtopic gaan

beetje euhh vul zelf maar in

FOK!fotograaf vrijdag 30 mei 2003 @ 10:45:11 #114
13368 NiGeLaToR
pi_10768495
[TK]Digitale videocamera Aiptek Pocket DV II 1.3m

Ban-kick-hak-breek-sloop ajb ... tis weer feest met onze pubertjes.

[TK] Oakley C-Wire (blauwe glazen + silver frame)

Hier nog zoiets.. wanneer gingen we harder optreden? Nog ff en V&A is omgedoopt tot slow-chat. Het barst van de emotioneel onstabiele en hormonale gestuurde pubertjes

vrijdag 30 mei 2003 @ 10:50:24 #115
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_10768582
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 10:45 schreef NiGeLaToR het volgende:[TK] Oakley C-Wire (blauwe glazen + silver frame)

Hier nog zoiets.. wanneer gingen we harder optreden? Nog ff en V&A is omgedoopt tot slow-chat. Het barst van de emotioneel onstabiele en hormonale gestuurde pubertjes

wat is jouw probleem man?
als er geen vraagprijs staat, ben ik vrij om te bieden wat ik wil ...
het is overigens een serieus bod ...
als er opgeboden wordt, ga ik echt nog wel een eind mee ...
maar zelf meteen beginnen zeiken en schelden en dan nog het lef hebben om hier te beginnen janken
triest figuur.
  vrijdag 30 mei 2003 @ 10:51:18 #116
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10768595
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 10:45 schreef NiGeLaToR het volgende:

Dank je voor het melden
  FOK!fotograaf vrijdag 30 mei 2003 @ 10:55:25 #117
13368 NiGeLaToR
pi_10768668
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 10:51 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Dank je voor het melden

Graag gedaan
Er zijn alleen een aantal gebruikers die me een zeurpiet vinden. Ik vind dat het anders moet/mag, maar vind jij (als mod) dat ook, of sla ik de plank mis? 'k bedoel, ben meteen een moraalridder, zeikerd, etc etc..

Edit: hmmpz, ik zie het al.. zo'n bod mag dus blijkbaar.. oke, never mind.. prima.

[Dit bericht is gewijzigd door NiGeLaToR op 30-05-2003 10:56]

vrijdag 30 mei 2003 @ 10:55:57 #118
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10768680
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 10:45 schreef NiGeLaToR het volgende:

Ik heb je reacties uit het zonnenbriltopic verwijderd. Wil je niet zo offtopic reageren ? Net als Realist_ik.
  vrijdag 30 mei 2003 @ 10:58:42 #119
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_10768735
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 10:55 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Graag gedaan
Er zijn alleen een aantal gebruikers die me een zeurpiet vinden. Ik vind dat het anders moet/mag, maar vind jij (als mod) dat ook, of sla ik de plank mis? 'k bedoel, ben meteen een moraalridder, zeikerd, etc etc..

ik snap wel wat je bedoelt ...
kan me zelf ook druk maken in het verneuk van V&A topics, vooral de topics waar de koopwaar wordt afgekraakt en de oprechtheid van de topicstarter in vraag wordt gesteld ...
maar ik heb geen flauw idee hoeveel zo'n bril moet kosten en ik zou wel gek zijn om in één keer 80 euro (ofzo) te bieden ...
als er geen vraagprijs staat, plaats ik een bod ...
Als dat voor jou te weinig is, moet JIJ je bek houden of hier in dit topic komen janken, maar zeker niet in betreffend topic want je bent zo hypocriet als de tering door te beginnen flamen omdat IK een topic zou verzieken ...
  vrijdag 30 mei 2003 @ 11:00:34 #120
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10768771
Houden we de discussie wel een beetje netjes
Ik ben het ermee eens dat mensen ontopic moeten reageren en anders helemaal niet moeten posten in V&A. Maar topicstarters moeten gewoon ook een goede topicstart maken zal het topic minder snel ontsporen.
  vrijdag 30 mei 2003 @ 23:18:06 #121
21671 MrCaBLeGuY
stom forum
pi_10781832
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 23:08 schreef Thermo het volgende:
Ik snap het niet precies, sommige mensen krijgen nogal wat kritiek als ze belachelijk ver onder de vraagprijs gaan zitten omdat er duidelijk een vraagprijs is en een mod mag het wel?

Als je hem al uit de usa zou halen voor die prijs, komt er ook nog eens invoerrechten etc bovenop, en die boxen zijn niet echt als een pak veren kwa gewicht, dus verwacht maar wat hogere vervoerskoste dan normaal.

Hoi Thermo

Bieden mag wat mij betreft altijd, ik kijk meestal wel naar de prijzen in US, kan datg immers ook daar bestellen. De verzendkosten zullen inderdaad hoog zijn, wellicht wel 50 euro (al is dat wel heel exceptioneel hoog). Maar dan nog is het goedkoper. Wil hij het nou onder die prijs verkopen of rond die prijs zou ik het best willen kopen, maar daarboven heb ik geen interesse. Ik kan het toch op zijn minst proberen? Overigens doen mods ook nog mee als normale users, ik zie ook wel eens iets voorbij komen waar ik interesse in heb en bied dan gewoon als normale fok gebruiker

Als topic starter expliciet aangeeft dat hij niet zijn prijs wil verkopen hou ik wel mijn mond. Maar nu viel het te proberen

Ik heb overigens wel eens geheugen in de US besteld. Ik heb daar toen alleen shipping costs voor betaald, was maar 3 dollar ofzo (klein pakketje ook) en verder geen invoerrechten of andere belasting dingen. Werd geloof ik via FedEx bezorgd toen.

vrijdag 30 mei 2003 @ 23:19:34 #122
21671 MrCaBLeGuY
stom forum
pi_10781868
DaBuzzzzz schreef dit er nog bij, ook even verplaats anders gaat die discussie wellicht in dat topic verder en kunnen we beter hier doen.
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 23:08 schreef Thermo het volgende:
Ik snap het niet precies, sommige mensen krijgen nogal wat kritiek als ze belachelijk ver onder de vraagprijs gaan zitten omdat er duidelijk een vraagprijs is en een mod mag het wel?

Als je hem al uit de usa zou halen voor die prijs, komt er ook nog eens invoerrechten etc bovenop, en die boxen zijn niet echt als een pak veren kwa gewicht, dus verwacht maar wat hogere vervoerskoste dan normaal.

Ik deed het ook maar er werd ingegrepen, omdat ik niet liev was ....daarna deed ik het nog een keer maar toen liev....toen was het goed

Ergo: wees liev dan mogen usertjes het ook

pi_10790331
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 23:18 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

Hoi Thermo

Bieden mag wat mij betreft altijd, ik kijk meestal wel naar de prijzen in US, kan datg immers ook daar bestellen. De verzendkosten zullen inderdaad hoog zijn, wellicht wel 50 euro (al is dat wel heel exceptioneel hoog). Maar dan nog is het goedkoper. Wil hij het nou onder die prijs verkopen of rond die prijs zou ik het best willen kopen, maar daarboven heb ik geen interesse. Ik kan het toch op zijn minst proberen? Overigens doen mods ook nog mee als normale users, ik zie ook wel eens iets voorbij komen waar ik interesse in heb en bied dan gewoon als normale fok gebruiker

Als topic starter expliciet aangeeft dat hij niet zijn prijs wil verkopen hou ik wel mijn mond. Maar nu viel het te proberen

Ik heb overigens wel eens geheugen in de US besteld. Ik heb daar toen alleen shipping costs voor betaald, was maar 3 dollar ofzo (klein pakketje ook) en verder geen invoerrechten of andere belasting dingen. Werd geloof ik via FedEx bezorgd toen.

Ik heb ook meerdere malen iets uit de US laten komen, en een klein pakketje zoals geheugen is heel iets anders dan een zwaar pakket met boxen, probeer die maar eens langs de douane te krijgen zonder dat ze eff gaan loeren wat er in zit.

Iedergeval zou je daar ook nog rekening mee moeten houden.

me reactie was ook deels gebaseerd op het feit dat veel mensen worden afgekapt door de mods hier omdat als ze geen intresse hebben maar niet moeten reageren, het blijft hier een forum, en als aanbieder van je 2de hands goed weet je dus dat er gereageerd kan worden door mensen die half of misschien wel geen intresse hebben.
( Mijn mening )

_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_10790410
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 15:57 schreef Thermo het volgende:
me reactie was ook deels gebaseerd op het feit dat veel mensen worden afgekapt door de mods hier omdat als ze geen intresse hebben maar niet moeten reageren, het blijft hier een forum, en als aanbieder van je 2de hands goed weet je dus dat er gereageerd kan worden door mensen die half of misschien wel geen intresse hebben.
( Mijn mening )
Nou ja zoals ik al zei, ik ben zelf naast mod ook nog gewoon user. En in speakers ben ik altijd wel geinteresseerd. Als iemand geen interesse heeft en alleen maar op de prijs zeurt of over het artikel voegt dat - vinden wij - weinig toe aan het topic. Er ontstaan zo vaak alleen maar lange discussies en daar wodt V&A noch mooier noch overzichtelijker van.

Maar mocht je iets tegengekomen waar je het niet mee eens bent laat het dan rustig even weten in dit topic.

zaterdag 31 mei 2003 @ 16:33:21 #125
30560 2Mini
Official Logo
pi_10790833
ik vroeg om beide (erg??)

als iemand een cdkey over had.. graag
als niemand een cdkey had, dan zou ik wel HL willen kopen..

Camera 1... 1!
pi_10790852
Ok maar als ik mijn jouw windows xp licentie code geef hebben we allebei dezelfde code en daar betaal jij mij dan voor? Das niet de bedoeling. Je zou wel me licentie boekje & stikker mogen kopen, dan is het legaal. Maar niet alleen de key.
pi_10790916
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 16:03 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

Maar mocht je iets tegengekomen waar je het niet mee eens bent laat het dan rustig even weten in dit topic.

Ik bemoei me niet graag met V&A dingen maar de sfeer is wel relaxed hier soms en dat is te begrijpen dat je dat zo wil houden...
  zaterdag 31 mei 2003 @ 16:41:25 #128
37723 martijnisgek
gek hoezo gek?
pi_10790950
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 16:34 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Ok maar als ik mijn jouw windows xp licentie code geef hebben we allebei dezelfde code en daar betaal jij mij dan voor? Das niet de bedoeling. Je zou wel me licentie boekje & stikker mogen kopen, dan is het legaal. Maar niet alleen de key.
Ik heb net het topic gevolgd over de HL CD-Key, dus wil ff reageren...
Bij HL is het geval dat je als je de Genaration pack koopt dat je 2!!! keys krijgt! Dus zou het heel goed kunnen dat iemand een key over heeft! Zonder dat hij HL wil verkopen!
pi_10790971
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 16:34 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
En als je goed gelezen had wist je waarom dit met HL wel kan

Die cdkey gebruik je alleen wanneer je online wilt gamen, veel mensen spelen HL alleen single player (1 vd beste sp games ooit) en gebruiken die CDkey dus never. Die kunnen dus makkelijk hun cdkey verkopen aan de topicstarter

Waarom heeft de topicstarter een cdkey nodig ?

-Format, reinstall HL en cdhoesje kwijt -> probleem
-Een newbie in de USA typt op de gok een cdkey in, blijkt te werken maar dit is dezelfdde als van de topicstarter -> nu spelen 2 man op 1 cdkey online en dit kan niet

En zo zijn er nog 100 redenen

Je voorbeeld met de XP licentie klopt hier niet omdat HL niet met licenties werkt

pi_10794014
Hmmz oke kan best dat dat wel in orde is, ik laat vraag even aan de Games mods of dat wel of niet in orde is, kom daar op terug en doe topic eventueel weer open.

Dank voor de uitleg!

zondag 1 juni 2003 @ 01:22:18 #131
21671 MrCaBLeGuY
stom forum
pi_10798953
Even terugkomend op het HalfLife topic, heb dit besproken achter de schermen met iemand van Games. Er is wel een manier voor te stellen waarop dit inderdaad legaal is, en opzich ook niet afwijzend. Maar er zijn 10 keer zoveel manieren te bedenken hoe zoiets misbruikt zou kunnen worden. Daarnaast is het een dermate wazig gebeuren dat we het te twijfelachtig vinden en het gewoon niet toestaan.

Dus hele games incl cd's, boekjes, keys mag wel. Enkel losse key's niet.

dinsdag 3 juni 2003 @ 19:01:40 #132
55599 evdz
Innocent Bystander
pi_10859101
Hallo,

Heb net mijn playstation 2 te koop aangeboden, met allemaal gewoon legale spellen, het is alleen dat ie is omgebouwd. Hij is omgebouwd aangeschaft bij een nederlandse winkel (www.hotbit.nl) maar hij wordt verwijderd !?

Vanwaar dat dan ??

Groeten
Edwin

..Ave Ceasar, morituri te Salute...
  dinsdag 3 juni 2003 @ 19:10:31 #133
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10859407
Omdat in de FAQ staat dat omgebouwde playstations niet via Fok! verkocht mogen worden, dat is de policy
  woensdag 4 juni 2003 @ 14:25:14 #134
20660 BAUKstEr
De online egotrip...
pi_10878202
[TK] GameBoy Advance SP

"Lexie" heeft niet begrepen heeft dat ondanks de referentie aan de faq in mijn eerste post een bod gedaan moet worden ipv commentaar leveren op mijn toch wel reëele vraagprijs

pi_10916168
DE TULP wat ben jij een irritant ventje zeg!
Als je nou gewoon eens de mensen aanpakt die een achterlijke hoge prijs stellen!!
Even a broken clock is right twice a day.
  donderdag 5 juni 2003 @ 22:23:37 #136
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10916486
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 22:12 schreef danos het volgende:
DE TULP wat ben jij een irritant ventje zeg!
Als je nou gewoon eens de mensen aanpakt die een achterlijke hoge prijs stellen!!
Het is werkelijk heel simpel.
Topicopener wil iets verkopen en vraagt een prijs
Prijs te laag: hij is het in no time kwijt.
Prijs te hoog: hij verkoopt het niet.

als je geinteresseerd bent, maar je vindt de prijs te hoog, dan breng je een bod uit. Eventueel gestaafd met een vergelijking met de nieuwprijs.

Zo staat het ook in de FAQ.

Dus niet aankomen met: "Dat ding is daar veel goedkoper"
Maar je mag wel zeggen: "Ik wil dat ding, je prijs is te hoog, want het is daar en daar zoveel goedkoper, dus ik bied een ander bedrag"

pi_10964369
nav [TK] Spy Game R2 DTS

Ik kan het niet echt waarderen om voor smiecht uitgemaakt worden.

pi_10998610
Wie weet waar mijn 4 kanaals numark mengpaneel met kaoss pad topic is gebleven
pi_10998633
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 01:06 schreef d.n3rd het volgende:
Wie weet waar mijn 4 kanaals numark mengpaneel met kaoss pad topic is gebleven
Als je even op je eigen username klikt kun je zien dat hij op slot is, de reden staat er uiteraard bij.

[TK] 4 kanaals Numark Mixer met Kaoss Pad

pi_10998676
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 01:07 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

Als je even op je eigen username klikt kun je zien dat hij op slot is, de reden staat er uiteraard bij.

[TK] 4 kanaals Numark Mixer met Kaoss Pad

ah, oké, dan probeer ik het wel verder op marktplaats oid
pi_10998692
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 01:10 schreef d.n3rd het volgende:

[..]

ah, oké, dan probeer ik het wel verder op marktplaats oid

Ja sorry, eigen spulletjes mag je hier wel verkopen hoor, alleen dingen uit winkels en zeker als het er zo expliciet bij staat niet. Dan wordt de V&A straks het nieuwe uithangbord voor winkels e.d.

Dank voor je begrip!!

pi_10998765
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 01:12 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

Dank voor je begrip!!

np
  dinsdag 10 juni 2003 @ 09:47:29 #143
54624 _dazzling
nee jij trekt volle zalen
pi_11000879
doe aub een keer iets aan die off topic figuren... er zijn hier genoeg forums waar je je zegje kan doen, maar het is stijlloos als je dus een V&A topic hebt die al 2 pagina's lang off topic is.... Er mag best wat strenger gemod worden bij v&a
liever voor achter dan hoog nietwaar?
  dinsdag 10 juni 2003 @ 10:03:20 #144
54624 _dazzling
nee jij trekt volle zalen
pi_11001115
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 09:47 schreef _dazzling het volgende:
doe aub een keer iets aan die off topic figuren... er zijn hier genoeg forums waar je je zegje kan doen, maar het is stijlloos als je dus een V&A topic hebt die al 2 pagina's lang off topic is.... Er mag best wat strenger gemod worden bij v&a
en het geschiedde.... thanx
liever voor achter dan hoog nietwaar?
  dinsdag 10 juni 2003 @ 12:51:22 #145
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_11004724
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 09:47 schreef _dazzling het volgende:
Hmmmmmja, aan de andere kant vind ik het ook tamelijk storend dat er figuren zijn die quasi-serieuze topics in V&A openen. Goed dat off-topic verwijderd wordt, maar zou eigenlijk niet zo een flauwekultopic als
[GEZ] tennisracket met veel power.
gewoon dicht moeten. Kijk naar het postverleden van topicstarter en je ziet dat het niet serieus is.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 12:55:19 #146
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_11004829
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 12:51 schreef Leonardo1504 het volgende:

[..]

Hmmmmmja, aan de andere kant vind ik het ook tamelijk storend dat er figuren zijn die quasi-serieuze topics in V&A openen. Goed dat off-topic verwijderd wordt, maar zou eigenlijk niet zo een flauwekultopic als
[GEZ] tennisracket met veel power.
gewoon dicht moeten. Kijk naar het postverleden van topicstarter en je ziet dat het niet serieus is.

Ik betwijfel de serieusheid van de topicstarter ook, maar geef hem nog even het voordeel van de twijvel. Je weet maar nooit immers
  dinsdag 10 juni 2003 @ 13:07:05 #147
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_11005096
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 12:55 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Ik betwijfel de serieusheid van de topicstarter ook, maar geef hem nog even het voordeel van de twijvel. Je weet maar nooit immers

OK.

En oh, misschien kunnen jullie wannabe-mod CMT ff mod maken van V&A. Hij doet het al best leuk.

quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 13:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Kun je ontopic reageren of gewoon lekker je muil dicht houden?

bron: [GEZ] tennisracket met veel power.

[Dit bericht is gewijzigd door Leonardo1504 op 10-06-2003 13:08]

pi_11005116
Het blijft lastig he Geo, ontopic reageren
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 13:10:25 #149
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_11005184
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 13:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het blijft lastig he Geo, ontopic reageren
Zou jij misschien iets vriendelijk willen reageren en niet zo vaak offtopic willen gaan in V&A ? Ik heb al veel posts van je verwijderd of eventueel geedit, maar ik blijf niet aan de gang.
pi_11058041
ik heb hier gister een advertentie geplaatst maar nu is hij weg hij stond bij vraag en aanbod
graag wil ik hem weer terug en even een goede reden waarom hij weg is

alles in die advertentie was 100% legaal
niks gestolen goed eerlijk
wou gewoon van veel spulllen af omdat ik school moet betalen en boeken en geloof me das al duur zat

en oja die xbox is wel omgebouwd maar zitten geen illegale spellen bij
de de nitroxxx chip is niet voor zien van bios om backups en shit te spelen zou je zelf moeten flashen
dus hij is gewoon legaal
de telefoon is legal
gamecube legaal
alles

dus graag wil ik weten waar het gebleven is

alvast bedankt

Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_11058139
CecilBDemented omgebouwde consoles mogen hier gewoon niet worden gekocht (zie faq). Los van de discussie of dit nou wel of niet legaal is, het wordt hier gewoon niet verkocht.

Voor de rest je titel, die was "[tk] Heel dingen van spellen tot telefoons".

Heel dingen? Geheelde dingen? Is niet slim om erbij te zeggen, dat is hier natuurlijk absoluut NIET welkom.

FOK!fotograaf donderdag 12 juni 2003 @ 15:57:49 #152
13368 NiGeLaToR
pi_11061787
[TK] Notebook

Hebbik nou die prijs-oorlog ontketend?
Was niet m'n bedoeling iig.
Ik vind iig dat Cableguy gelijk heeft, zeker omdat ik best wel veel twijfels heb bij die prijzen die genoemd worden. Dit is hier namelijk altijd het punt van discussie, maar uiteindelijk koop je dat nergens. Verder is een laptop juist waardevast, omdat een laptop nou eenmaal een schaars product is. Dus een knappe laptop verkoop je ook na 2 of 3 jaar voor knappe prijs, ook als deze dus verouderd is.

Magoed, misschien kun je een tipje geven waar deze discussie plaats had moeten vinden ipv in het V&A topic (excuses, nu is die hele verkoop naar z'n mallemoer ) Cableguy?

pi_11082868
Het slotje:

[TK] Notebook

was op zijn verzoek. Verder heb ik gewoon mijn eigen commentaar erbij gezet, prijs was helemaal niet onredelijk ofzo. Iedereen die geen interesse heeft en toch zo nodig het topic moeten verkrachten door hun ongenuanceerde mening te moeten plaatsen mag dat wat mij betreft gewoon voor zich houden.

Mensen die de prijs te hoog vinden en toch geinteresseerd zijn kunnen altijd hun bod doen.

zondag 15 juni 2003 @ 14:13:12 #154
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_11122258
beetje jammer dit:
[TK] Unieke Feyenoordstoel.
Alweer een topic wat verkracht wordt door een stel puberale etters...

[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 15-06-2003 14:49]

Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_11124738
Kan iemand me de reden geven waarom concert kaartjes niet boven aanschaf waarde verkocht mogen worden.
ALs een concert is uitverkocht en je kunt vervolgens op bijv. marktplaats 2x de waarde er van krijgen waarom mag dit dan op Fok! niet. Voor de ticketservice maakt het niet uit omdat het kaartje toch al verkocht is.
  zondag 15 juni 2003 @ 20:27:58 #156
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_11128480
quote:
Op zondag 15 juni 2003 16:26 schreef Blapiet het volgende:
Kan iemand me de reden geven waarom concert kaartjes niet boven aanschaf waarde verkocht mogen worden.
ALs een concert is uitverkocht en je kunt vervolgens op bijv. marktplaats 2x de waarde er van krijgen waarom mag dit dan op Fok! niet. Voor de ticketservice maakt het niet uit omdat het kaartje toch al verkocht is.
De reden is dat het officieel verboden is om de kaart duurder door te verkopen. Daarnaast werkt het toestaan ervan zwarthandel in de hand. Een hogere prijs vragen dan de normale prijs is eigenlijk een commerciele handel. V&A is juist bedoeld om andere Fokkers te helpen en niet om te handelen met een echt commercieel oogpunt.
  maandag 16 juni 2003 @ 23:39:28 #157
26644 Hakkert
Fuck You!
pi_11156948
De tulp zal um al wel doorhebben Um je hebt dit topic gesloten [GEZ] Feestbeesten die reviews willen schrijven .. Ik vroeg me af he... Als ik er nou te koop van maak en dan kaarten voor feesten mag het dan wel.. Dan zet ik in het verhaaltje wel dat we dan graag wel een review ofzo willen hebben... Daarnaast wordt er in principe iets verhandeld he... vrijkaarten voor feesten.. of zie ik het verkeerd Nou ja ik hoor het wel

Enne ik lees toevallig net dit topic [GEZ] Webdesigner ... Zij vragen ook om mensen en ik ook dussuh lijkt me wel zo eerlijk om beide open of gesloten te houden..

[Dit bericht is gewijzigd door Hakkert op 17-06-2003 00:19]

Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_11157771
kep een vraagje is het mogelijk om de emailadres van Dr.Droxz aan mij te verschaffen, deze heeft het hoogste bod maar hij is op geen enkele manier te bereiken...
  dinsdag 17 juni 2003 @ 07:17:52 #159
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_11159791
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 00:14 schreef westcoastleader het volgende:
kep een vraagje is het mogelijk om de emailadres van Dr.Droxz aan mij te verschaffen, deze heeft het hoogste bod maar hij is op geen enkele manier te bereiken...
Ik heb alleen een icq adres
Misschien is hij wel op vakantie
pi_11293367
[TK] 3 dvd's

Dat topic is zojuist gesloten. Volgens mij onrechtvaardig.

Ik heb eenmalig via columbia een grote hoeveelheid films kunnen krijgen (in totaal een stuk of 50 gekocht). Was niet van plan hier reclame voor te gaan maken op Fok!. Maar nu er een kennis is die zijn 3 dvd's niet wil hebben, probeer ik die dingen hier kwijt te raken. Volgens mij is het geen handel. Ben geen winkel, en ben ook niet van plan hier iedere week films te gaan verkopen.

Zoals ik al eerder zei, deze aankoop is eenmalig geweest.

zondag 22 juni 2003 @ 16:52:29 #161
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_11293520
quote:
Op zondag 22 juni 2003 16:47 schreef Banzi het volgende:
[TK] 3 dvd's

Dat topic is zojuist gesloten. Volgens mij onrechtvaardig.

Ik heb eenmalig via columbia een grote hoeveelheid films kunnen krijgen (in totaal een stuk of 50 gekocht). Was niet van plan hier reclame voor te gaan maken op Fok!. Maar nu er een kennis is die zijn 3 dvd's niet wil hebben, probeer ik die dingen hier kwijt te raken. Volgens mij is het geen handel. Ben geen winkel, en ben ook niet van plan hier iedere week films te gaan verkopen.

Zoals ik al eerder zei, deze aankoop is eenmalig geweest.

Het gaat erom dat je de DVD's hebt gekocht met als doel verkoop met winst. Dat heet commercieel en is niet toegestaan. Het gaat er dus niet om of het eenmalig is of niet, het gaat om een commerciele verkoop
pi_11293638
quote:
Op zondag 22 juni 2003 16:52 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je de DVD's hebt gekocht met als doel verkoop met winst. Dat heet commercieel en is niet toegestaan. Het gaat er dus niet om of het eenmalig is of niet, het gaat om een commerciele verkoop

Alle dvd's waren gewoon voor de 11 euro weer weggegaan naar kennissen... Van inkoop met winst als doel is dus geen sprake. Ik heb ze goedkoop in kunnen kopen, en heb alleen als doel gehad dat anderen hiervan mee konden profiteren.

- Mijn richtprijs lag 1,5 euro boven mijn inkoopsprijs (moet toch altijd een richtprijs opgeven)
- Mijn richtprijs ligt onder de prijzen van winkels
- Ik heb aangegeven dat ik ze voor mijn inkoopprijs wil verkopen. Dan maak ik er helemaal geen winst op, en is er dus ook geen sprake van een commerciele verkoop.

zondag 22 juni 2003 @ 16:58:01 #163
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_11293688
quote:
Op zondag 22 juni 2003 16:56 schreef Banzi het volgende:

[..]

- Mijn richtprijs lag 1,5 euro boven mijn inkoopsprijs (moet toch altijd een richtprijs opgeven)
- Mijn richtprijs ligt onder de prijzen van winkels
- Ik heb aangegeven dat ik ze voor mijn inkoopprijs wil verkopen. Dan maak ik er helemaal geen winst op, en is er dus ook geen sprake van een commerciele verkoop.

Als je garandeert de DVD's tegen inkoopsprijs of lager te verkopen, dan ga ik ermee accoord en open ik je topic weer
pi_11293722
quote:
Op zondag 22 juni 2003 16:58 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Als je garandeert de DVD's tegen inkoopsprijs of lager te verkopen, dan ga ik ermee accoord en open ik je topic weer

Ik wil best garanderen dat ik ze voor inkoopsprijs (33 euro ex verzenden) ga verkopen. Hoger hoeft voor mij niet, dan ben ik er tenminste vanaf.
pi_11311560
Wat mag niet?

Vanzelfsprekend is het niet toegestaan om illegale handel te bedrijven op FOK! Hieronder valt zeer zeker ook software, deze mag alleen in originele versie aangeboden worden. Bij twijfel kan besloten worden de advertentie te verwijderen, of om een bewijs van aankoop te vragen. Het aanbieden van grote hoeveelheden van hetzelfde produkt is ook niet toegestaan, dit om heling te voorkomen. Ook bootleg opnames en andere vormen van illegale kopieën zijn uit den boze. Verder mogen concertkaarten en andere toegangskaarten voor diverse evenementen, party's etc. slechts tegen kostprijs of lager verhandelt worden.

[GEZ] NT4 server licentie

waarom mag dit niet dan? Het is legaal om licenties over te dragen aan anderen. En ik plaats deze aanvraag juist om illegale praktijken te voorkomen....

huuuuuuuuuuuuuuuu
pi_11313642
quote:
Op maandag 23 juni 2003 11:50 schreef Henrico.Messias het volgende:

[GEZ] NT4 server licentie

waarom mag dit niet dan? Het is legaal om licenties over te dragen aan anderen. En ik plaats deze aanvraag juist om illegale praktijken te voorkomen....

Ik denk dat de verwarring komt door de term licentie. Dat klinkt alsof je alleen maar een licentienummer wilt hebben. En dat is niet toegestaan. Het is wel ok als je een compleet pakket kan overnemen, inclusief de originele media, mits deze niet meer draait op een andere computer.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_11327936
Tjonge detulp050

Wij hebben een kleine productiestudio tussen Enkhuizen en Hoorn. We ........ etc.

.....Sorry voor commerciele doeleinden is V&A niet bedoeld.

Flauw, waarschijnlijk verdien jij nog meer met je krantenwijk.

Mark

maandag 23 juni 2003 @ 22:12:43 #168
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_11328113
quote:
Op maandag 23 juni 2003 22:08 schreef markzz het volgende:
Tjonge detulp050

Wij hebben een kleine productiestudio tussen Enkhuizen en Hoorn. We ........ etc.

.....Sorry voor commerciele doeleinden is V&A niet bedoeld.

Flauw, waarschijnlijk verdien jij nog meer met je krantenwijk.

Mark

De intentie is commercieel en daarnaast is V&A niet voor diensten bedoeld
en ik heb geen krantenwijk !
pi_11328329
Ok, denk je dat ik 'm nog ergens anders op fok kwijt kan?

Tis erg moeilijk om mensen te bereiken.

Mark

maandag 23 juni 2003 @ 22:31:43 #170
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_11328787
quote:
Op maandag 23 juni 2003 22:20 schreef markzz het volgende:
Ok, denk je dat ik 'm nog ergens anders op fok kwijt kan?

Tis erg moeilijk om mensen te bereiken.

Mark

Misschien in Muziek ?
Vraag het aan seborik (seborik@fok.nl)
pi_11329055
Dank u
  dinsdag 24 juni 2003 @ 09:43:05 #172
1581 biobak
raslurker
pi_11336106
Kan een mod misschien even snoeien in [TK] Unreal Tournament 2003 ? Teveel offtopic geneuzel. Dank u.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 09:47:41 #173
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_11336185
done
  donderdag 26 juni 2003 @ 11:28:55 #174
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_11387174
doe deze maar in de faq

[FAQ V&A supl.] Zien is kopen!

donderdag 26 juni 2003 @ 11:31:53 #175
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_11387242
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 11:28 schreef DaBuzzzzz het volgende:
doe deze maar in de faq

[FAQ V&A supl.] Zien is kopen!

Ik zal er binnenkort iets inzetten als:
"Zien is kopen" is geen "Kijken is kopen"
  vrijdag 27 juni 2003 @ 09:01:22 #176
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_11406667
Ik vind het jammer dat ik zelf geen reaktie meer kon plaatsen in mijn topic , ik had gisteren een crematie en aansluitend avondeten, waardoor ik niet zelf nog wat neer kon frotten in mijn topic.

[TK] Samsung SGH T100 (nieuw in doos, simlock vrij

vrijdag 27 juni 2003 @ 10:09:55 #177
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_11407615
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 09:01 schreef BYM het volgende:
Ik vind het jammer dat ik zelf geen reaktie meer kon plaatsen in mijn topic , ik had gisteren een crematie en aansluitend avondeten, waardoor ik niet zelf nog wat neer kon frotten in mijn topic.

[TK] Samsung SGH T100 (nieuw in doos, simlock vrij

Ik wil hem nog wel even open doen ?
  vrijdag 27 juni 2003 @ 10:11:57 #178
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_11407649
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 10:09 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Ik wil hem nog wel even open doen ?

ajb , tnx

[edit]

Ik ben klaar, many thans for the MOD's

[Dit bericht is gewijzigd door BYM op 27-06-2003 10:17]

vrijdag 27 juni 2003 @ 10:26:36 #179
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_11407852
Zaak gesloten
pi_11420190
Toch wel jammer:
Vraag & Aanbod valt onder handel, lijkt mij toch.
Heb ik hier 1 laptop die ik wil verkopen, woppa, meteen topic gesloten.
Misschien kun je de sectie Vraag & Aanbod dan meteen weghalen...
Case closed.
pi_11420297
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 21:25 schreef Sayakoreante het volgende:
Toch wel jammer:
Vraag & Aanbod valt onder handel, lijkt mij toch.
Heb ik hier 1 laptop die ik wil verkopen, woppa, meteen topic gesloten.
Misschien kun je de sectie Vraag & Aanbod dan meteen weghalen...
Case closed.
Vraag en aanbod is voor de verkoop van je tweedehands spulletjes, geen commercieele handel. Als jij iets groot inkoopt bij een groothandel is V&A niet de juiste plek om het te verkopen....
pi_11420398
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 21:31 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

Vraag en aanbod is voor de verkoop van je tweedehands spulletjes, geen commercieele handel. Als jij iets groot inkoopt bij een groothandel is V&A niet de juiste plek om het te verkopen....

Zow hey...

1 laptop is aardig groot ja.. heb je gelijk in. En over commercieel gesproken: Dit is niet gebaseerd op het maken van winst. Ik moet er vanaf. Als ik echt commercieel bezig zou zijn, was mijn topic iets geweest als: "Te koop 50x laptop, zomaar uit het niets. Grote restpartijen. Wij streven uit naar winst!"

vrijdag 27 juni 2003 @ 21:47:34 #183
50639 Visie
SAAB 9-3 AERO
pi_11420640
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 21:36 schreef Sayakoreante het volgende:

[..]

Zow hey...

1 laptop is aardig groot ja.. heb je gelijk in. En over commercieel gesproken: Dit is niet gebaseerd op het maken van winst. Ik moet er vanaf. Als ik echt commercieel bezig zou zijn, was mijn topic iets geweest als: "Te koop 50x laptop, zomaar uit het niets. Grote restpartijen. Wij streven uit naar winst!"

Wat is je email adres voor die laptop?
pi_11420700
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 27-06-2003 23:19]

pi_11433204
[TK] Xbox + HD + Chip + Spellen

duurt erg lang voordat deze dicht is... Of is een chip weer toegestaan?

zaterdag 28 juni 2003 @ 18:28:33 #186
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_11433237
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 18:26 schreef Banzi het volgende:
[TK] Xbox + HD + Chip + Spellen

duurt erg lang voordat deze dicht is... Of is een chip weer toegestaan?

Nee hoor, had even iets anders te doen, maar hij is nu al dicht, dank je wel
  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:05:09 #187
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_11433673
N.a.v. het sluiten van [TK] Xbox + HD + Chip + Spellen
Ik heb wel degelijk rekening gehouden met de zogenaamde restricties op dit forum, en heb daarom eerst even naar andere berichten van deze strekking gezocht, en kwam op deze:
[TK] Xbox (Ombouw) + Controller + Spellen
Deze was niet op slot, en aangezien je toch mag verwachten dat een mod zijn werk doet, ging ik ervanuit dat een verkoop in een dergelijke formulering wel toegestaan was.
Bovendien is het wel degelijk toegestaan een chip in je xbox te bouwen, je garantie vervalt daarmee wel, maar als je er verder niets mee doet is er niets illegaals aan.

Graag een verklaring.

AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_11433785
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:05 schreef Boomlaars het volgende:

Deze was niet op slot, en aangezien je toch mag verwachten dat een mod zijn werk doet, ging ik ervanuit dat een verkoop in een dergelijke formulering wel toegestaan was.

Als ik zoek zie ik ook een aantal topics met gemodificeerde Xbox die WEL dicht zijn.

Daar had je ook uit kunnen afleiden dat het niet toegestaan. ipv afgaan op 1 oud topic dat nog wel wel open is

zaterdag 28 juni 2003 @ 19:32:59 #189
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_11434023
hehe, het waarschuwingsfilmpje - slotje was geslaagd
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:33:56 #190
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11434036
LOL voor deze sluitpost [TK] Xbox
  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:34:27 #191
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_11434041
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:33 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
LOL voor deze sluitpost [TK] Xbox
*kuch*
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:34:38 #192
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_11434042
Inderdaad, Calvobbes heeft gelijk. Ik zal het andere topic ook voor je sluiten, als je dat een plezier doet
Opnieuw openen is overigens geen oplossing om je gelijk te halen
  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:36:08 #193
38111 Boomlaars
pi_11434056
In het nieuwe topic staat niets over een modchip, waarom sluit je hem dan
  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:39:46 #194
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_11434094
Omdat ik weet dat er een modchip inzit ?
Je kunt natuurlijk wel beweren dat er geen modchip inzit, maar uit je vorige topic bleek dat er wel eentje in zat. Dus die XboX kun je simpelweg niet via Fok! verkopen.
  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:40:30 #195
38111 Boomlaars
pi_11434107
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:39 schreef detulp050 het volgende:
Omdat ik weet dat er een modchip inzit ?
Je kunt natuurlijk wel beweren dat er geen modchip inzit, maar uit je vorige topic bleek dat er wel eentje in zat. Dus die XboX kun je simpelweg niet via Fok! verkopen.
Wie zegt dat ik geen 2 xboxen heb?
pi_11434154
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:40 schreef Boomlaars het volgende:

in het eerste topic heb je er maar 1 aangeboden!
  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:44:00 #197
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11434168
quote:

[..]

Jij denkt dat mods achterlijk zijn of zo?
pi_11434173
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:44 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open
  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:46:23 #199
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11434193
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:44 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open

Dichtspijkeren mag wel?
pi_11434195
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:46 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Dichtspijkeren mag wel?

Doodsverwensing ?
  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:48:26 #201
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_11434223
quote:

[..]

Heb je twee Xboxen ?
  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:48:27 #202
38111 Boomlaars
pi_11434224
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:44 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Wat ik denk is niet relevant, to the point: wat is er raar aan het feit dat ik 2 Xbox'en in huis heb, ik heb de ene expres volgestouwd met die zooi (chip / HD) om eraan te verdienen, de andere gebruik ik puur als DVD-speler. Dus als ik dit expliciet in het aanbod vermeld, lijkt me het legitiem.

edit: bij de verkoop van de 2e uiteraard.

pi_11434375
Dan is die tweede Xbox wel heel erg duur
  zaterdag 28 juni 2003 @ 20:00:29 #204
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11434382
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:48 schreef Boomlaars het volgende:

[..]

Wat ik denk is niet relevant, to the point: wat is er raar aan het feit dat ik 2 Xbox'en in huis heb, ik heb de ene expres volgestouwd met die zooi (chip / HD) om eraan te verdienen, de andere gebruik ik puur als DVD-speler. Dus als ik dit expliciet in het aanbod vermeld, lijkt me het legitiem.

edit: bij de verkoop van de 2e uiteraard.

En dan vraag je 375 voor die tweede x-box? natuurlijk, natuurlijk...
  zaterdag 28 juni 2003 @ 20:01:13 #205
38111 Boomlaars
pi_11434393
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:59 schreef calvobbes het volgende:
Dan is die tweede Xbox wel heel erg duur
De tweede heb ik nog geeneens een prijs voor gegeven, mijn 2e topic omtrent de verkoop was inderdaad een (in theorie) omzeiling van de policy, maargoed, ik ben best bereid de originele te verkopen als het niet anders kan.
pi_11434417
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:01 schreef Boomlaars het volgende:

De tweede heb ik nog geeneens een prijs voor gegeven, mijn 2e topic omtrent de verkoop was inderdaad een (in theorie) omzeiling van de policy

Dus het slotje was wel terecht?
  zaterdag 28 juni 2003 @ 20:04:44 #207
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11434435
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:01 schreef Boomlaars het volgende:

[..]

De tweede heb ik nog geeneens een prijs voor gegeven,

quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:10 schreef Boomlaars het volgende:
Te koop:

Xbox
PGR
DOA3
Geen controllers

Startprijs (375)

Mail voor meer info

zaterdag 28 juni 2003 @ 20:06:35 #208
38111 Boomlaars
pi_11434465
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:02 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dus het slotje was wel terecht?

In theorie niet, er werd tenslotte niks vermeld van een modchip of iets anders illegaals, alleen moderators zijn geen computers dus een verband leggen naar mijn vorig topic is niet zo moeilijk

---------

1e topic vond ik ook niet terecht, ik handelde mijns inziens correct, aangezien ik eerst een ander topic had gezocht met een soortgelijke strekking, en die was ook gewoon open en stond er al een tijd, dus paste ik het bericht in dezelfde stijl aan..

zaterdag 28 juni 2003 @ 20:07:24 #209
38111 Boomlaars
pi_11434484
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:04 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

[..]

De tweede heb ik nog geeneens een prijs voor gegeven, mijn 2e topic omtrent de verkoop was inderdaad een (in theorie) omzeiling van de policy, maargoed, ik ben best bereid de originele te verkopen als het niet anders kan.

pi_11434511
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:06 schreef Boomlaars het volgende:

1e topic vond ik ook niet terecht, ik handelde mijns inziens correct, aangezien ik eerst een ander topic had gezocht met een soortgelijke strekking, en die was ook gewoon open en stond er al een tijd, dus paste ik het bericht in dezelfde stijl aan..

En daarbij zag je even over het hoofd dat een paar andere topics WEL dicht waren.
En het is het ook nog eens een topic van een paar maanden terug, en toen was er misschien nog wel een ander beleid
pi_11434539
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:07 schreef Boomlaars het volgende:

ik ben best bereid de originele te verkopen als het niet anders kan.

Je bent niet verplicht om iets te verkopen hoor
  zaterdag 28 juni 2003 @ 20:12:29 #212
38111 Boomlaars
pi_11434549
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:11 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je bent niet verplicht om iets te verkopen hoor

Uiteraard, maar ik wil 1 van de 2 kwijt.
  zaterdag 28 juni 2003 @ 20:26:37 #213
38111 Boomlaars
pi_11434716
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:12 schreef Boomlaars het volgende:

[..]

Uiteraard, maar ik wil 1 van de 2 kwijt.

Laat maar..ik heb al de nodige email reacties. Toch bedankt voor de feedback.
pi_11434928
goed, ik moet toch weer eens wat kwijt

Ik zie nu weer een JBL SCS 178 setje aangeboden worden, mooi setje maar de vraagprijs is net zo duur als het setje op het moment nieuw is te kopen in sommige NL shops.

Omdat dit geen markplaats is en je reacties kan plaatsen op deze verkoop, wilde ik toch bijna weer iets neerzetten om de verkoper aan te sporen een realistische 2de hands prijs te gebruiken.

Zou 1 van de mods mij kunnen overtuigen dat dit een slechte instelling van mij is?

Ik wil niet stoken, alleen graag een discussie over een eerlijke prijs vind ik toch een mogelijkheid, zeker omdat ik toch veel spullen zie die na enig positief doch rechtvaardig commentaar naar een betere prijs gaan dan de vraagprijs zonder commentaar voorafgegaand.

zaterdag 28 juni 2003 @ 20:43:53 #215
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_11434963
zou ik wat meer informatie mogen over de ze gebruiker:
flesje_bier: http://forum.fok.nl/profile.php?id=44556

ehm ff linkje: [V&A CENTRAAL] Ervaringentopic I

persoon reageert al 4 dagen niet meer op email en nog steeds geen betaling.

[Dit bericht is gewijzigd door Fugie op 28-06-2003 20:52]

Admin zaterdag 28 juni 2003 @ 20:49:39 #216
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_11435057
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:43 schreef Fugie het volgende:
zou ik wat meer informatie mogen over de ze gebruiker:
flesje_bier: http://forum.fok.nl/profile.php?id=44556
waarvoor?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_11435316
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:43 schreef Fugie het volgende:

persoon reageert al 4 dagen niet meer op email en nog steeds geen betaling.

En wat zou Fok! daar aan kunnen veranderen?
  zondag 29 juni 2003 @ 19:32:08 #218
38111 Boomlaars
pi_11449858
Over de Xbox..laatmaar hij is al verkocht..toch via Fok
  dinsdag 1 juli 2003 @ 14:17:18 #219
14477 kaio
348 best club in town
pi_11486657
to the modjes:

Kunnen we geen sticky topic maken met USERS die niet meer reageren nadat ze hebben geboden (en ook de trade geregeld is)

want ik heb nu al 2 usertjes die geboden hebben op verschillende produkten. en die lullen dat ze de overschrijving al gedaan hebben etc etc en gewoon verder nix meer van zich laten horen

als we een sticky topic maken kunnen we deze user weren en de bedragen die ze hebben geboden niet serieus nemen

Surfing with P266mhz,256mg,Radeon7000,Voodoo2SLI, SbLive
  dinsdag 1 juli 2003 @ 15:45:59 #220
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_11488645
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 14:17 schreef kaio het volgende:
to the modjes:

Kunnen we geen sticky topic maken met USERS die niet meer reageren nadat ze hebben geboden (en ook de trade geregeld is)

want ik heb nu al 2 usertjes die geboden hebben op verschillende produkten. en die lullen dat ze de overschrijving al gedaan hebben etc etc en gewoon verder nix meer van zich laten horen

als we een sticky topic maken kunnen we deze user weren en de bedragen die ze hebben geboden niet serieus nemen

Dag Kaio,

Zeer binnenkort heb ik vakantie en dan wil ik een soort centraal beoordelingssysteem voor zowel kopers als verkopers opzetten, waarbij dit soort érvaringen' beter gecentreerd kunnen worden.

pi_11492675
Hallo

Zouden alle reactie's in [TK/TR] 2200+ tegen een 15" of grotere TFT verwijderd kunnen worden en de titel veranderd kunnen worden in
[ruilen/tk] 2200+ tegen een 15" of grotere TFT

alvast bedankt

dinsdag 1 juli 2003 @ 19:11:50 #222
21671 MrCaBLeGuY
stom forum
pi_11492770
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 19:05 schreef hielkej het volgende:
Hallo

Zouden alle reactie's in [TK/TR] 2200+ tegen een 15" of grotere TFT verwijderd kunnen worden en de titel veranderd kunnen worden in
[ruilen/tk] 2200+ tegen een 15" of grotere TFT

alvast bedankt

nieuwe ronde nieuwe kansen, die titel had ik inderdaad al voor je aangepast
pi_11692046
Waarom word dit steeds verwijderd :S heb die user policy 20 keer doorgelzen en kan niets vinden.
------------------------------------------------------------------
Titel: [TK] Pentium 4 (IV) Processors
Pentium 4 - 1700 Mhz ¤95,-
Pentium 4 - 1800 Mhz ¤105,-
Pentium 4 - 1900 Mhz ¤115,-
Pentium 4 - 2000 Mhz ¤125,-

K heb van sommige meer dan 1 dus mail me je bod.
surfmail@chello.nl

donderdag 10 juli 2003 @ 20:20:36 #225
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_11692422
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 20:04 schreef Ookhoi het volgende:
Waarom word dit steeds verwijderd :S heb die user policy 20 keer doorgelzen en kan niets vinden.
Titel: [TK] Pentium 4 (IV) Processors
Pentium 4 - 1700 Mhz ¤95,-
Pentium 4 - 1800 Mhz ¤105,-
Pentium 4 - 1900 Mhz ¤115,-
Pentium 4 - 2000 Mhz ¤125,-

K heb van sommige meer dan 1 dus mail me je bod.
surfmail@chello.nl

Omdat je ze in een partij hebt gekocht en ze weer verkoopt, valt dit onder de noemer handel. En handel mag niet
pi_11708338
[TK} sony dru-500a dvd +/- r(w) brander

kan een mod hier een puinruimen , een newby moet weer is even van zich laten horen , graag alles weghalen behalve de eerste post , mij een beetje voor oplichter betitelen

vrijdag 11 juli 2003 @ 14:56:21 #227
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_11708559
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 14:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[TK} sony dru-500a dvd +/- r(w) brander

kan een mod hier een puinruimen , een newby moet weer is even van zich laten horen , graag alles weghalen behalve de eerste post , mij een beetje voor oplichter betitelen

We kunnen weer opnieuw beginnen...
Notes gezet en waarschuwing gegeven.
  zaterdag 12 juli 2003 @ 11:46:44 #228
28274 clerk
scooping the monkey
pi_11724475
In [TK] MSI 648 MAX P4 2400 een reactie van mij gemod, waarin mogelijkerwijs belangrijek informatie aangegeven stond voor een uiteindelijke koper. Er stond ook duidelijk bij aangegeven dat het niet de schuld van de verkoper zou zijn alleen dat de potentiele koper ergens op zou moeten letten.

Waarom is de reactie weg geedit? De topicstarter vraagt zelf om op of aanmerkingen....

-= ignorance is bliss =-
4 - 8 - 15 - 16 - 23 - 42
  zaterdag 12 juli 2003 @ 11:51:30 #229
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_11724569
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 11:46 schreef clerk het volgende:
In [TK] MSI 648 MAX P4 2400 een reactie van mij gemod, waarin mogelijkerwijs belangrijek informatie aangegeven stond voor een uiteindelijke koper. Er stond ook duidelijk bij aangegeven dat het niet de schuld van de verkoper zou zijn alleen dat de potentiele koper ergens op zou moeten letten.

Waarom is de reactie weg geedit? De topicstarter vraagt zelf om op of aanmerkingen....

V&A is niet bedoeld als discussieforum. Dus een recensie, afkraking, ophemeling e.d. van een product hoort er niet thuis. Daarom is het verwijderd. Je kunt de op- en aanmerkingen dan ook meer zien als vragen over het product als je interesse hebt. Daarom is de reactie verwijderd.
  † In Memoriam † zaterdag 12 juli 2003 @ 19:36:00 #230
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_11731309
twee kleine puntjes:
quote:
  • Noem een minimumprijs bij topics waarin mensen mogen bieden op het product. Dit om onzin biedingen a la '1 euro' te voorkomen.

• Wordt erg slordig mee omgegaan.

En als iemand wat te koop aanbiedt hier, zou het bieden dan ook niet in het topic moeten plaatsvinden?

Anders wordt het gewoon een kwestie van je zooi er neerkwakken met een opmerking als "mail me maar" erbij en je hoeft er verder niet meer naar om te kijken. Ook best, maar dan kun je evengoed de "reageer op dit bericht" optie eruit slopen.

pi_11731853
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2003 19:36 schreef NorthernStar het volgende:
    twee kleine puntjes:
    [..]

Wordt erg slordig mee omgegaan.

En als iemand wat te koop aanbiedt hier, zou het bieden dan ook niet in het topic moeten plaatsvinden?

Anders wordt het gewoon een kwestie van je zooi er neerkwakken met een opmerking als "mail me maar" erbij en je hoeft er verder niet meer naar om te kijken. Ook best, maar dan kun je evengoed de "reageer op dit bericht" optie eruit slopen.

Dat gaat niet lukken want dan is het forum stuk

Dat mensen met elkaar gaan mailen naar aanleiding van een te koop of gezocht topic lijkt me geen probleem. Die minimum prijs moet er inderdaad wel in, maar waar dat niet gebeurt is nu meestal de eerste reactie "wat is de prijs". Dus wat wij daar verder aan moeten veranderen weet ik niet precies, kun je misschien wel aangeven wat voor idee je hierover had?

† In Memoriam † zaterdag 12 juli 2003 @ 20:22:56 #232
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_11732077
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2003 20:08 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

Dat gaat niet lukken want dan is het forum stuk

Dat mensen met elkaar gaan mailen naar aanleiding van een te koop of gezocht topic lijkt me geen probleem. Die minimum prijs moet er inderdaad wel in, maar waar dat niet gebeurt is nu meestal de eerste reactie "wat is de prijs". Dus wat wij daar verder aan moeten veranderen weet ik niet precies, kun je misschien wel aangeven wat voor idee je hierover had?

Dichtgooien als iemand de minimumprijs er niet bijzet (of anders binnen een halfuur nadat hij hierop gewezen is maar niet aanpast bijvoorbeeld).

Anders kun je wel zo'n regel maken maar stelt het geen ruk voor.

pi_11773966
    Ik weeet niet waar ik het moet plaasten maar goed:

[Tk] Nokia 3210 + 35 euro beltegoed probeer ik mijn Nokia 3210 te verkopen. komt er iemand zn 3330 verkopen.........

Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
    pi_11775792
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2003 20:22 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dichtgooien als iemand de minimumprijs er niet bijzet (of anders binnen een halfuur nadat hij hierop gewezen is maar niet aanpast bijvoorbeeld).

Anders kun je wel zo'n regel maken maar stelt het geen ruk voor.

Oke maar topics zonder minimum prijs hoeven niet per definitie te falen. Dat gebeurt pas als andere users of onnodig in 10 voud gaan vragen wat de prijs is en de faq quoten of onzinnig gaan bieden. En dat is niet te wijten aan de TS dus vind een topic meteen op slot dan wel een harde straf en ben bang dat we daar weinig sympathie mee te weeg brengen. En vaak gaat een topic zonder vraagprijs ook wel goed, mits het eerste bod maar goed gaat en mensen niet gaan (in 10 voud) gaan lopen zeiken. Als iemand geen prijs in zijn topic zegt en 1 iemand vraagt daarna is er ook niks aan de hand volgens mij.
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 22:54 schreef Black-Death het volgende:
    Ik weeet niet waar ik het moet plaasten maar goed:

[Tk] Nokia 3210 + 35 euro beltegoed probeer ik mijn Nokia 3210 te verkopen. komt er iemand zn 3330 verkopen.........

Dat kun je hier inderdaad melden! Reactie is weg-ge-edit ..

[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 15-07-2003 00:17]

pi_11776216
    MrCaBLeGuY complimenten het afhandelen van die autotopics
    pi_11776250
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2003 00:14 schreef Poepoog het volgende:
    MrCaBLeGuY complimenten het afhandelen van die autotopics
    dankje

Ik heb net wel een post van jou geweggemaakt Reply op die jongen die zijn telefoon aanbod in een topic waar iemand anders zijne probeert te verkopen, das niet helemaal de bedoeling.

pi_11776259
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2003 00:16 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

dankje

Ik heb net wel een post van jou geweggemaakt Reply op die jongen die zijn telefoon aanbod in een topic waar iemand anders zijne probeert te verkopen, das niet helemaal de bedoeling.

Maar ik heb die andere telefoon ook al gekocht
    pi_11776289
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2003 00:17 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Oke gelukkig maar dan
    pi_11776304
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2003 00:18 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

Oke gelukkig maar dan

Ja en ik wou die 3330 ook nog
      dinsdag 15 juli 2003 @ 00:20:10 #240
    22754 Steve-O
    Sarcasm-O
    pi_11776324
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2003 00:17 schreef Poepoog het volgende:

[..]

welke gsm heb je gekocht ?
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
    pi_11780493
    Mail at MrCableguy ...
    pi_11786993
    quote:
    Op maandag 14 juli 2003 23:56 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
    Dat kun je hier inderdaad melden! Reactie is weg-ge-edit ..
    Thnx
    Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
    pi_11787456
    hoi detulp en cableguy. mag dit topic even anagepast worden?
    [gez] 256 mb sdram enkelzijdig

de titel moet worden: gezocht 128 mb sdram, 3 stuks

pi_11788448
    done
      dinsdag 15 juli 2003 @ 16:11:56 #245
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_11788688
    Ehhh modjes ik meen dat er ongeveer 45 min geleden nog een Topic stond genaamd [TK] DVD Catch Me If You Can

Ik kan em niet meer vinden, ook niet via search.

Weten jullie waar ie gebleven is?

Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_11788987
      dinsdag 15 juli 2003 @ 16:35:18 #247
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_11789136
    Bedankt!

Ook al niet helemaal volgens de regels door hem maar ik krijg em nu wel geloof ik

Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
      dinsdag 15 juli 2003 @ 16:48:55 #248
    13495 TinToR
    fair dinkum
    pi_11789485
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2003 16:28 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
    [TK] DVD Catch me if you can
    Denk je dat ik er iets aan verdien als ik voor deze DVD 20 euro ontvang en zelf nog de verzendkosten betaal ??
    Er is een reden voor dat ik met deze DVD's zit (door een vergissing mijnerzijds) maar dat gaat verder niemand geen reet aan. Je zit er goed naast cableventje. En kom ook niet aan met gelul over dat er hier niet met winst verkocht wordt. Alsof mensen hier alles wegeven. Get real man.
    Abigail, I'm sure if there is something out there looking down on us from somewhere else in the universe...they're wise enough to stay away from us.
    pi_11789821
    TinToR als iemand 3 dvd's dezelfde verkoopt ga ik er van uit dat iemand dat niet uit liefdadigheid doet. Zeker omdat de DVD's nog niet in de reguliere handel verkrijgbaar zijn. Als ik dat fout heb mag je me - op een normale manier, zonder dingen als 'Get real man' - er best op aanspreken en aangeven hoe het wel zit. Mocht dat overtuigend zijn kan hij gewoon weer open.
      dinsdag 15 juli 2003 @ 17:41:46 #250
    13495 TinToR
    fair dinkum
    pi_11790652
    Noem mij eens een voorbeeld van iemand die hier uit liefdadigheid verkoopt
    Sorry dat ik je nu beledigd heb, maar jij had ook weinig respect in mijn richting. Je had mij ook gewoon kunnen vragen hoe of wat ipv op de loer te gaan liggen om m dicht te gooien.

Maar goed, laat m maar dicht hoor. Zo levensbelangrijk is het allemaal ook weer niet

Abigail, I'm sure if there is something out there looking down on us from somewhere else in the universe...they're wise enough to stay away from us.
    pi_11791038
    Wat als je nou geld opstuurt, verwacht dat je je spul krijgt maar je krijgt niks. Je hebt de ander er dan op vertrouwd dat hij zijn aanbod heeft verstuurd, maar als hij dat nou niet doet
    Wie niet dom is moet slim zijn!
    pi_11792476
    Modjes, mag ik een xbox modchip te koop aanbieden? Ik heb er 1 over, dus het betreft absoluut geen handeltje o.i.d.
    De chips zijn niet illegaal; het inbouwen met commerciele doeleinden wel.
    pi_11792642
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2003 19:26 schreef American_Nightmare het volgende:
    Modjes, mag ik een xbox modchip te koop aanbieden? Ik heb er 1 over, dus het betreft absoluut geen handeltje o.i.d.
    De chips zijn niet illegaal; het inbouwen met commerciele doeleinden wel.
    Nee sorry zijn algeme policy's over op het forum, gewoon totaal niet toegestaan. Ook niet eenmalig of met goed bedoelde doeleinde, dus helaas.
    pi_11792675
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2003 19:35 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

Nee sorry zijn algeme policy's over op het forum, gewoon totaal niet toegestaan. Ook niet eenmalig of met goed bedoelde doeleinde, dus helaas.

OK.
    pi_11792728
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2003 19:37 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

OK.

Thnx
    pi_11801588
    Er lopen de laatste tijd weer behoorlijk wat figuren rond die niks anders te doen hebben dan de handel van iemand te verpesten, of om nodeloos een product te gaan zitten afzeiken.

Bijv in [TK] Diamond Viper Pro-Video 4 MB SGRAM videokaart:

quote:
    Op zondag 16 maart 2003 20:33 schreef Mazx het volgende:
    Jah! ik wil best een stoere viedejoowkaart van wel 4 MB!!
    Maarre pci, huh ... moet je me ff vertellen hoe ik die in het slot stop waar nu mijn overgeclockte MSI GeForce 4 Ti4600 zit ..
    ik bied.....ehh.....nee reken ¤25,- verwijderingsbijdrage en dan neem ik 'm wel over...

ehh admins kunnen we dit soort berichten niet auto-locken ofzo?

Of in [TK] Radeon 9700 PRO (Club3D), 75 euro bieden voor een kaart van bijna 300 euro.

In [TK] ATi Radeon 8500DV All In Wonder 64MB gaat het ook leuk mis trouwens.

Kan er misschien wat strenger tegen opgetreden worden? Gewoon ff een paar keer flink duidelijk te maken dat als je niet geinteresseerd bent, je ook gewoon uit het topic dient te blijven? Ik word er persoonlijk een beetje schijtziek van, en het weerhoudt mij er eigenlijk van om spullen hier te koop aan te bieden: er zitten teveel gasten die wel even de stoere handelaar willen gaan uithangen en met een bizar laag bod komen en als je d'r niet op ingaat, kraken ze je product af of krijg je een scheldkannonade.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
      woensdag 16 juli 2003 @ 08:37:38 #257
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_11801781
    Ikzelf probeer reacties waaruit geen interesse blijkt direct te verwijderen. Het is een grote klus, zeker. Maar door mijn afwezigheid door een verhuizing zitten we tijdelijk op bijna halve kracht. Ik zal proberen tussen de dozen door nog meer op te letten. Ik heb me al voorgenomen om meer weg te halen en mail al enkele dagen naar mensen die herhaaldelijk offtopic gaan of het topic verzieken. Tot nu toe met weinig succes, maar veel mensen zitten op de rand van het krijgen van een ban wegens het niet luisteren.
    Kortom: ik ben het helemaal met je eens en ik zal mijn best doen er nog meer op in te gaan
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')