Nou weet ik toevallig dat ik er destijds een bod op gekregen had van ruim 300 gulden dus de vraagprijs leg ik meteen op 150 euro.
Geen interesse , dan ook geen bedragen lopen noemen aub, flauwekul en onzin wordt (als het goed is) onherroepelijk verwijderd alsmede offtopic geneuzel, ik wil graag een clean topic houden en zo snel mogelijk dit stuurtje verkopen. Wel serieuze interesse, dan bedrag noemen naar waarde en geen flauwekul biedingen ....
dankje
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 26-05-2003 23:55]
quote:Dat was geen Victor GT stuur , en je zegt het al, daar zat ook geen naaf bij .......
Op maandag 26 mei 2003 23:54 schreef MaartenGrendel het volgende:
Exact dezelfde sturen, alu met kunstlederen bekleding verkocht men een tijd geleden bij de Halfords voor zo'n 50.
Dat was wel excl. adapter.
Heb je interesse, doe een tegenbod .......
En kan je em nie op n mini club aanbieden ofzo? daar krijg je er veel belangstelling voor denk ik...
succes
quote:Was naar ik weet wel een Victor stuur, maar omdat het de laatste was werd ie voor weinig aangeboden.
Op maandag 26 mei 2003 23:58 schreef BYM het volgende:[..]
Dat was geen Victor GT stuur , en je zegt het al, daar zat ook geen naaf bij .......
Heb je interesse, doe een tegenbod .......
quote:Goed idee, daar ook maar geplaatst
Op maandag 26 mei 2003 23:59 schreef questionmark het volgende:
En kan je em nie op n mini club aanbieden ofzo? daar krijg je er veel belangstelling voor denk ik...
succes
quote:Ik wil niet zeuren maar die lachen je uit voor 150 euro ! Die kopen voor dat bedrag liever een suede of lederen OMP of Mounty !
Op maandag 26 mei 2003 23:59 schreef questionmark het volgende:En kan je em nie op n mini club aanbieden ofzo? daar krijg je er veel belangstelling voor denk ik...
succes
Begin idd op 50 euro !! bieden kan altijd nog !
Wel mooi stuurtje btw
[Dit bericht is gewijzigd door matboy op 27-05-2003 01:17]
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 01:12 schreef matboy het volgende:[..]
Ik wil niet zeuren maar die lachen je uit voor 150 euro ! Die kopen voor dat bedrag liever een suede of lederen OMP of Mounty !
Begin idd op 50 euro !! bieden kan altijd nog !
Wel mooi stuurtje btw
quote:
Op maandag 26 mei 2003 23:56 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Oke commentaar op de prijs is nu wel duidelijk, topicstarter is aan de beurt.
, doe OF een tegenbod (want VRAAGprijs staat er en niet VASTE prijs, OF post dan niks
quote:Het kan ook in een gewone Mini
Op zondag 8 juni 2003 12:22 schreef Hawg het volgende:
Kan dit in een andere auto dan in een mini cooper?
quote:Ik weet niet voor welke auto je dat zoekt, anders moet je ff de autoshop bellen en zeggen dat je een stuurnaaf wilt voor jouw auto, om een Victor GT stuur (5gaats) te bevestigen, zij kunnen je dat dan wel vertellen
Op dinsdag 10 juni 2003 11:42 schreef Hawg het volgende:
offtopic maar : kost dat nou zo'n naaf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |