quote:Je gaat toch geen turk kopen?
Op maandag 5 mei 2003 13:14 schreef fruitmandje het volgende:
Ajax heeft zijn oog laten vallen op Karadeniz Gökdeniz van Trabzonspor. De Turkse aanvaller scoort makkelijk en de Amsterdammers zijn nog steeds op zoek naar een centrumspits. De 23-jarige speler, die afgelopen woensdag zijn debuut maakte in het Turkse nationale team, werd in het weekend in Turkije bekeken door assistent-trainer Ruud Krol.
quote:als ie veel doelpunten maakt geen probleem
Op maandag 5 mei 2003 13:24 schreef MrMoon het volgende:[..]
Je gaat toch geen turk kopen?
quote:omdat....
quote:die zijn er al genoeg in amsterdam
AS Roma volgt ook nog een andere Ajacied. Hatem Trabelsi zou namelijk in de belangstelling staan van de Italiaanse club. Eerder meldden we al dat de Tunesische international wordt begeerd door Tottenham Hotspur en Chelsea.
quote:WTF? 23 te oud? Wil jij dan met alleen maar spelers van 18 gaan spelen ofzo
Op maandag 5 mei 2003 13:15 schreef fruitmandje het volgende:
te oud
quote:Ik denk dat ze dat idd gaan doen. Stekelenburg verhuren en Lobont en Wapenaar als 1e en 2e doelman. Zwinkels keept dan bij Jong Ajax en kan altijd invallen als Lobont of Wapenaar geblesseerd is.
Op maandag 5 mei 2003 11:49 schreef mr_cucumber het volgende:
Idd, goeie keeper hoor, maar Wapenaar lijkt me niet het type dat gezellig als 3e keeper op de bank gaat zitten. Lijkt me inmiddels wel duidelijk dat Lobont gewoon eerste keeper is, en Stekelenburg 2e. Of ze moeten Stekelenburg verhuren en Wapenaar 2e en Zwinkels 3e doelman maken.
quote:Dan maar hopen dat Lobont nooooooooooooooooooit geblesseerd raakt, sta je ineens met dat gevalletje waterperoxide in het doel........
Op maandag 5 mei 2003 14:47 schreef keeper het volgende:[..]
Ik denk dat ze dat idd gaan doen. Stekelenburg verhuren en Lobont en Wapenaar als 1e en 2e doelman. Zwinkels keept dan bij Jong Ajax en kan altijd invallen als Lobont of Wapenaar geblesseerd is.
quote:[statement]
Op maandag 5 mei 2003 14:50 schreef SCH het volgende:
Dan maar hopen dat Lobont nooooooooooooooooooit geblesseerd raakt, sta je ineens met dat gevalletje waterperoxide in het doel........
Ik vind Wapenaar een goede doelman.
[/statement]
Als 23 al te oud is voor een nieuwe speler, dan wordt je natuurlijk nooit Europese top. Moet wel een beetje evenwicht in de selectie zitten, het moet geen kleuterklas blijven.
Trouwens al verdomd lang geleden dat er een spits van enig niveau uit de Ajax-opleiding kwam. Kluivert, 1994. Da's alweer negen jaar (!!)
quote:Hose
Op maandag 5 mei 2003 15:09 schreef Gator het volgende:
Trouwens al verdomd lang geleden dat er een spits van enig niveau uit de Ajax-opleiding kwam. Kluivert, 1994. Da's alweer negen jaar (!!)
[Dit bericht is gewijzigd door Doezelhaar op 05-05-2003 15:22]
quote:[lachmodus}
Op maandag 5 mei 2003 15:01 schreef keeper het volgende:[..]
[statement]
Ik vind Wapenaar een goede doelman.
[/statement]
quote:
quote:Maar waarom is het geen goede doelman dan in jouw ogen?
Op maandag 5 mei 2003 15:22 schreef SCH het volgende:[..]
[lachmodus}
![]()
![]()
[/lachmodus}
quote:Nando Rafael
Op maandag 5 mei 2003 15:09 schreef Gator het volgende:Trouwens al verdomd lang geleden dat er een spits van enig niveau uit de Ajax-opleiding kwam. Kluivert, 1994. Da's alweer negen jaar (!!)
quote:Rafael van der Vaart kan ook goed in de spits spelen hoor -zie Ajax-RKC
Op maandag 5 mei 2003 15:09 schreef Gator het volgende:
quote:Sinds wanneer is dat illegale joch doorgebroken?
Op maandag 5 mei 2003 17:02 schreef methodmich het volgende:[..]
Nando Rafael
quote:Ajax heeft een 'gentlemen's agreement' met hem dat als hij bij Hertha BSC weggaat Ajax de eerste gegadigde is.
Op maandag 5 mei 2003 17:02 schreef methodmich het volgende:[..]
Nando Rafael
quote:Zegt Beenhakker. Hoeness en Stevens bestempelen het als klinkklare onzin. Ik weet wel wie IK geloof... (wijffie)
Op maandag 5 mei 2003 17:12 schreef HeyFreak het volgende:[..]
Ajax heeft een 'gentlemen's agreement' met hem dat als hij bij Hertha BSC weggaat Ajax de eerste gegadigde is.
Volgens RTL Teletekst is het zo goed als zeker dat Jaap Stam ook volgend jaar in Italië speelt. De verdediger van Lazio Roma, die de Romeinse club aan het einde van het seizoen zal verlaten, kan kiezen tussen AC Milan, Inter en Juventus.
Als Stam terug zou keren naar Nederland dan zou hij naar Ajax gaan. Dit zou volgens RTL gebaseerd zijn op betrouwbare bronnen. Eerder zei Guus Hiddink nog dat ze graag Stam naar Eindhoven wilde halen en dat het hart van de Nederlandse international ook bij PSV zou liggen.
quote:Sinds de Nederlandse sicherheitsdienst hem uitkotste.
Op maandag 5 mei 2003 17:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Sinds wanneer is dat illegale joch doorgebroken?
quote:
Op maandag 5 mei 2003 19:26 schreef superjoden het volgende:
Jaap Stam blijft in Italië of hij gaat naar Ajax
Uitgegeven: 5-5-2003 17:6:20 Bron: RTL
Dat zou wat zijn, of niet misschien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |