quote:Jammer genoeg stond je bericht niet in bevestigde berichten ik zou heel blij zijn.
Op woensdag 7 mei 2003 15:29 schreef CoteDo het volgende:[..]
I know... maar het topic heet ook Transfer Geruchten....
Oh nee, het heet Tranfer geruchten
[Dit bericht is gewijzigd door El_Catalan op 07-05-2003 15:31]
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 15:31 schreef keeper het volgende:
Oud Nieuws El_Catalan.
quote:Over die Iranier, dat poste je net onder mijn bericht erover. Maar toen ik die reactie van mij plaatste stonden er opeens al weer 4 reacties tussen.
Op woensdag 7 mei 2003 15:31 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Waar heb je het over?
quote:Ok
Op woensdag 7 mei 2003 15:44 schreef keeper het volgende:[..]
Over die Iranier, dat poste je net onder mijn bericht erover. Maar toen ik die reactie van mij plaatste stonden er opeens al weer 4 reacties tussen.
ZARAGOZA, May 7 (SW) - The Argentine striker Juan Eduardo Esnaider will return to the Spanish team Zaragoza next year, announced the player after having a conversation with the president of the club, Miguel Pardeza.
"I only had a short conversation about returning because everything has already been talked over. Every time a season reached to an end, Zaragoza always came to my mind. It's a city where my family feels very well and where I enjoyed my career."
Esnaider is currently playing at Ajaccio but has spent two seasons in Zaragoza, from 1993 to 1995, where he won the Copa del Rey and the Cupwinners Cup. During those two seasons he scored 29 goals.
After a short time at River Plate a season ago, Esnaider bought the small team Cadetes de San Martin from Mar del Plata with the dream of reaching the Argentinian First Division but in January he decided to keep on playing in Europe and signed a contract with Ajaccio.
BERLIN, May 7 (AFP) - Bayern Munich´s eminence grise Franz Beckenbauer said Wednesday he hoped the Bavarian giants might sign Fernando Morientes, the Spanish international currently out in the cold at Real Madrid.
"I don´t know what our officials think about bringing in a new player. But I´d like to see Morientes come on board for a reasonable price," Beckenbauer told TV station Premiere.
Morientes has a contract through to 2006 with Real but has hardly played all season since the arrival of Ronaldo.
He did, however, score a hattrick for Spain in a friendly rout of Ecuador last week and has won the Champions League three times since joining the club in 1997, forming an impressive partnership with Raul Gonzalez.
Last summer, he turned down moves to Inter Milan, Tottenham and Barcelona.
Beckenbauer suggested that "it´s clear he wants to leave - last year he was king of the goalgetters and now he´s sitting on the bench. Morientes won´t be able to get in ahead of Raul or Ronaldo."
´Der Kaiser´ is also keen on Dutch striker Roy Makaay of Deportivo La Coruna.
quote:Alleen heeft Mallorca er bar weinig over te zeggen, aangezien Eto'o eigendom is van Real Madrid. Misschien een ruil met Beckham + geld?
Op woensdag 7 mei 2003 06:52 schreef superjoden het volgende:
The Daily Star deelde vandaag mee dat Manchester United bereid is om nog geld bij te leggen om de aanvaller van Mallorca naar Engeland te halen. Ook het inleveren van Forlan was geen probleem. Wanneer Eto'o alleen verkocht zou worden, dan moet hij volgens Real Mallorca een bedrag van 8 miljoen Pond opbrengen.
quote:Wat kan jou t schelen, als ie maar optieft.
Op maandag 5 mei 2003 21:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat moet Arsenal in hemelsnaam met Hofland? Dat was een groot talent maar hij is inmiddels ver, heel ver teruggevallen.
quote:van mij mag ie
Op donderdag 8 mei 2003 13:28 schreef zjroentje het volgende:
Luzhny van Arsenal naar Charlton.
quote:Is zijn vriendin ook niet meer te bewonderen op Highbury.
Op donderdag 8 mei 2003 13:44 schreef DutchGooner het volgende:[..]
van mij mag ie
quote:dat is idd wel een ramp
Op donderdag 8 mei 2003 13:45 schreef zjroentje het volgende:[..]
Is zijn vriendin ook niet meer te bewonderen op Highbury.
quote:Je gaat me toch niet vertellen dat Luzhny een lekkere vriendin heeft toch?
Op donderdag 8 mei 2003 13:45 schreef zjroentje het volgende:[..]
Is zijn vriendin ook niet meer te bewonderen op Highbury.
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 14:13 schreef aldostuta het volgende:[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat Luzhny een lekkere vriendin heeft toch?
quote:Oleg schijnt ontzettend populair in de selectie te zijn omdat hij een onwijs lekkere vriendin heeft.
Op donderdag 8 mei 2003 14:13 schreef aldostuta het volgende:[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat Luzhny een lekkere vriendin heeft toch?
quote:Doe es wat pics DG.
Op donderdag 8 mei 2003 14:13 schreef DutchGooner het volgende:[..]
quote:Sjonge jonge, weer zo'n gold digging slut BAH
Op donderdag 8 mei 2003 14:14 schreef zjroentje het volgende:[..]
Oleg schijnt ontzettend populair in de selectie te zijnomdat hij een onwijs lekkere vriendin heeft.
quote:voor pics moet je bij Cazzo zijn
Op donderdag 8 mei 2003 14:14 schreef zjroentje het volgende:[..]
Doe es wat pics DG.
quote:Misschien is Oleg wel heel erg lief
Op donderdag 8 mei 2003 14:15 schreef aldostuta het volgende:[..]
Sjonge jonge, weer zo'n gold digging slut BAH
quote:Ik kan ook niet vinden hoe ze heet, zou wat makkelijker zijn.
Op donderdag 8 mei 2003 14:17 schreef DutchGooner het volgende:[..]
voor pics moet je bij Cazzo zijn
Liverpool beschikt op dit moment over Jamie Carragher op die positie, en Finnan wordt gezien als zijn opvolger. Een aantal dagen geleden beloofde Liverpool dat men vele nieuwe en vooral goede voetballers naar Anfield road zal halen. Volgens onbevestigde geruchten is het heel goed mogelijk dat na Finnan Damian Duff de volgende aankoop van Houllier wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |