quote:Zat er al enigzins aan te denken dat hij dat dan misschien was, maar om nu een betrekkelijk onbekende keeper aan te trekken en maar te hopen dat ie goed genoeg is lijkt me voor een club als Man U wat te riskant.
Op dinsdag 22 april 2003 11:38 schreef methodmich het volgende:[..]
Verder lezen! Bij in stond de naam Tim Howard, daar is je antwoord.
Daarnaast vind ik alleen maar berichten over dat ze hem aan monitoren zijn op hoe hij zich ontwikkelt en hadden ze hem op proef willen hebben, nog niet definitief of zo.
trouwens leuk wetenswaardigheidje:
Born with a condition called Tourette's Syndrome, a neurological disorder characterized by rapid and involuntary tics and vocalizations, Howard is now active in creating awareness for TS...
Voted New York Life Humanitarian of the Year for the 2001 season (ik neem aan vanwege het bovenstaande)
[Dit bericht is gewijzigd door ChAoZ op 22-04-2003 13:11]
quote:Tja, ik weet niet wat ik van dit bericht moet denken. Robben kan naar mijn mening beter bij PSV blijven, bij Liverpool zal hij zeer waarschijnlijk bankzitter zijn, net zoals Milan Baros vaak bankzitter is.
Liverpool wil RobbenEINDHOVEN, 22 april 2003 12:57 - Arjan Robben staat in de belangstelling van het Engelse Liverpool. De creatieve aanvaller van PSV heeft zo veel indruk gemaakt in zijn eerste seizoen bij PSV dat Liverpool-trainer Gerard Houllier hem graag bij zijn selectie wil halen.
Eén dezer dagen zal Liverpool zich bij PSV melden voor de jongeling. Robben kwam vorig seizoen over van FC Groningen.
Bron: www.voetbalonline.nl
quote:Dan moet ie inderdaad niet naar LFC gaan.
Op dinsdag 22 april 2003 13:56 schreef Qi het volgende:
Het is ook een gerucht, maar als hij weg zou gaan denk ik niet dat dat goed is voor zijn ontwikkeling. Beter eerst een paar jaartjes bij PSV goed presteren, en dan naar een leuke club in het buitenland.
quote:kan ie nog beter naar SCUM gaan
Op dinsdag 22 april 2003 13:56 schreef zjroentje het volgende:[..]
Dan moet ie inderdaad niet naar LFC gaan.
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 13:57 schreef DutchGooner het volgende:[..]
kan ie nog beter naar SCUM gaan
Witschge en Knopper misschien naar ADO
Die bron is Maria Captein de technisch directeur van Helmond Sport zelf
quote:De kans dat Richard Witschge volgend seizoen in het geelgroen speelt van ADO Den Haag lijkt erg groot. Beide partijen zouden 'zo goed als rond' zijn met elkaar.
Op dinsdag 22 april 2003 14:01 schreef Atrimar het volgende:
Misschien al langs geweest:Witschge en Knopper misschien naar ADO
Dat ADO en Witschge nagenoeg rond zijn, zal mede te danken zijn aan de zaakwaarnemer van de Amsterdamse ex-international, Rob Jansen. Jansen is namelijk adviseur van de Raad van Commissarissen van de aanstaande promovendus.
ADO, dat ook geïnteresseerd is in Richard Knopper, Rik Platvoet en Igor Gluscevic, zou ook naar Kurt Van De Paar hebben geïnformeerd. De Belgische middenvelder staat nog onder contract bij FC Twente, maar die verbintenis loopt komende zomer af. De Enschedese club zou verder willen met Van De Paar. De 25-jarige speler is bezig aan zijn vijfde seizoen bij de Tukkers.
bron: vi.nl
quote:Moet dat niet ADO'20 zijn? Van een zeer betrouwbare bron (z'n broer) heb ik vernomen dat hij alleen nog naar een Engelse club wil, anders komt 'ie naar Heemskerk.
Op dinsdag 22 april 2003 15:49 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
De kans dat Richard Witschge volgend seizoen in het geelgroen speelt van ADO Den Haag lijkt erg groot. Beide partijen zouden 'zo goed als rond' zijn met elkaar.
Witschge moet na afloop van het huidige seizoen vertrekken bij Ajax. De Amsterdamse club weigert zijn aflopende contract te verlengen. De 33-jarige middenvelder zit dit seizoen meer op de bank, dan dat hij op het veld staat. In de competitie kwam hij negentien keer in actie, in de Champions League zeven keer. Meestal beperkte coach Ronald Koeman zijn optredens zich tot invalbeurten.Dat ADO en Witschge nagenoeg rond zijn, zal mede te danken zijn aan de zaakwaarnemer van de Amsterdamse ex-international, Rob Jansen. Jansen is namelijk adviseur van de Raad van Commissarissen van de aanstaande promovendus.
ADO, dat ook geïnteresseerd is in Richard Knopper, Rik Platvoet en Igor Gluscevic, zou ook naar Kurt Van De Paar hebben geïnformeerd. De Belgische middenvelder staat nog onder contract bij FC Twente, maar die verbintenis loopt komende zomer af. De Enschedese club zou verder willen met Van De Paar. De 25-jarige speler is bezig aan zijn vijfde seizoen bij de Tukkers.
bron: vi.nl
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 13:57 schreef DutchGooner het volgende:[..]
kan ie nog beter naar SCUM gaan
Je maakt het moeilijk om je nu serieus te nemen ...
quote:dat mannetje die niet akkoord ging met een verlaagde aanbieding bij rbc en voor nog minder bij twente gaat voetballen
Op dinsdag 22 april 2003 12:23 schreef zjroentje het volgende:
FC Twente heeft interesse in Geert den Ouden.
Hij vertelde ook dat Veron/Recoba een mogelijke ruil wordt.
[Dit bericht is gewijzigd door RedGuy op 22-04-2003 17:11]
Liverpool will give Argentinian youngster Jonas Manuel Gutierrez the chance to earn himself a permanent Anfield move during a one week trial at Melwood.
The 20 year old midfielder has been linked with a £2 million summer move from Velez Sarsfield to Liverpool as Gerard Houllier goes about strengthening his squad before the start of next season.
Gutierrez attended yesterday's 2-1 victory over Charlton at Anfield and will now train with the first team squad for the rest of this week in an attempt to persuade the Liverpool staff to press ahead with a long term deal.
Leverkusen zou vanwege de schulden wel een topverkoop kunnen gebruiken. Er zijn echter meer clubs geïnteresseerd in de Turk, zoals Inter Milan en Tottenham Hotspur. Inter lijkt echter uitgesloten omdat Basturk liever naar het Premiership vertrekt.
Liverpool, dat de middenvelder al verschillende malen bekeek in nationaal en internationaal verband, lijkt dus vooralsnog de grootste kanshebber te zijn op de Turk.
quote:Maar al wel een EK-medaille op zak!
Op dinsdag 22 april 2003 17:03 schreef methodmich het volgende:
Tim Howard 1e man bij Man Utd zou wel cool zijn!!! Vergeet niet dat Schmeichel destijds ook niet erg bekend was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |