En ik wil toch echt een nieuwe. Mijn oude is uit 1999. Kan qua mode nog best mee omdat hij enorm tijdloos is, ziet er nog goed uit, de zilvergrijze kleur staat me prachtig, maar 1 probleem.....Het is model hobbezak (vond ik toen nog o.k.). En ik heb onderhand behoefte aan iets meer taillering.
Vertel eens, heb jij ook zo'n moeite met het kopen hiervan? Is het jou gelukt om WEL zo'n ding te vinden? Zo ja, waar verkopen ze ze dan nog?
Maar verder is het idd bagger
quote:Misschien is dat eens te proberen (al is het maar uit nood). Uden, waar ik gezocht heb, heeft aardig wat kledingwinkels maar geen H&M dus moet ik even naar Den Bosch of zo.
Op dinsdag 22 april 2003 11:47 schreef sindell het volgende:
Ja ik heb een lange gevonden bij de H&M... normaal slaag ik daar eigenlijk niet meer maar met de zomerjas dan weer wel.Maar verder is het idd bagger
En dan maar bidden dat hij niet na een paar maanden uit elkaar ligt. Zoals het gemiddelde H&M-kledingstuk.
quote:Jij komt vast niet vaak op de Dam.
Op dinsdag 22 april 2003 11:52 schreef m24 het volgende:
Bestaat P&C nog dan?????? Dacht dat die jongens allang uitgestorven waren....
(Vanaf daar kan je overduidelijk de P&C zien bij Madame Tussaud)
quote:Ohw is dat zo? Ik heb er eigenlijk nog nooit last van gehad.... misschien geluk, maar die jas bevalt me prima hoor! Succes dan maar
Op dinsdag 22 april 2003 11:51 schreef postinggirl het volgende:[..]
En dan maar bidden dat hij niet na een paar maanden uit elkaar ligt. Zoals het gemiddelde H&M-kledingstuk.
quote:Nee, er zijn zoveel steden leuker dan A'dam.....
Op dinsdag 22 april 2003 11:52 schreef postinggirl het volgende:[..]
Jij komt vast niet vaak op de Dam.
(Vanaf daar kan je overduidelijk de P&C zien bij Madame Tussaud)
quote:Lijkt me wel lastig in een drukke winkelstraat.
Op dinsdag 22 april 2003 11:55 schreef Maxxride62 het volgende:
ik heb een auto
geen zomerjas nodig
Past gewoon goed op een spijkerbroek bij de weg..
Uiteindelijk bij We Women toch een jas gevonden die 't dichtst in de buurt kwam bij wat ik leuk vind en naar op zoek was.
vooâh wènug, ¤ 49 ofzo
K heb nu een Relakz jas.. +/- 100 euries, dus prijs valt ook wel mee.
Trouwens, ik moet nu nog gaan kijken voor een zomerjas. Degene die ik nu heb is niet fijn meer. Ik hoop dat dat wat beter gaat. Hopelijk dat er wél veel aanbod is met herenzomerjassen
Ik heb trouwens niet gemerkt dat er dit jaar minder jassen zijn te krijgen...
[Dit bericht is gewijzigd door aashaas op 22-04-2003 13:36]
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 13:36 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb een oud legerjasje gekocht (officier) maar het zit me iets te stijf, de stof is niet erg buigzaam. Dus gebruik ik gewoon een groot zwart vest met een rits vanvoren, voor 9,99 euro ooit ergens gekocht, was wel mannenmodel maar daarom is ie ook lekker groot
Ik heb ook een legercolbert, een grijze.
Van de de luchtmacht geloof ik. Maar zonder epauletten, want dat mag niet.
Maar in combinatie met wit overhemd, zwarte stropdas, legerbroek en kuithoge laarzen ziet het er best oké uit
Schoenen dit jaar ook IMHO
Je kunt dan wel een trui aantrekken als de kans groot is dat het zo af en toe gaat regenen (terwijl je er toch even uit wilt), maar dat voelt niet echt lekker. Dat gaat zo plakken en ziet er niet uit. Dan liever een jas over een dun shirtje.
quote:Een fleece dan?
Op dinsdag 22 april 2003 13:52 schreef postinggirl het volgende:
Over de trui-oplossing die hier al meerdere keren gegeven werd:Je kunt dan wel een trui aantrekken als de kans groot is dat het zo af en toe gaat regenen (terwijl je er toch even uit wilt), maar dat voelt niet echt lekker. Dat gaat zo plakken en ziet er niet uit. Dan liever een jas over een dun shirtje.
Heb toch een auto en een hoe vaak loop ik nou lang in een regenbui rond..
quote:Ik vind een jas juist altijd zo plakken in de zomer. Vandaar dat die van mij ook nog helemaal nieuw in de kast hangt.
Op dinsdag 22 april 2003 13:52 schreef postinggirl het volgende:
Over de trui-oplossing die hier al meerdere keren gegeven werd:Je kunt dan wel een trui aantrekken als de kans groot is dat het zo af en toe gaat regenen (terwijl je er toch even uit wilt), maar dat voelt niet echt lekker. Dat gaat zo plakken en ziet er niet uit. Dan liever een jas over een dun shirtje.
quote:Wat zijn dat? Want bij mij zit er nog vanalles op, strepen en labeltje met leeuwtje enzo..
Op dinsdag 22 april 2003 13:42 schreef Elegy het volgende:[..]
Maar zonder epauletten, want dat mag niet.
quote:ik denk dat ie dat bedoelt, alles wat de rang aangeeft.
Op dinsdag 22 april 2003 14:07 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Wat zijn dat? Want bij mij zit er nog vanalles op, strepen en labeltje met leeuwtje enzo..
quote:Hehe OEPS
Op dinsdag 22 april 2003 14:09 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
ik denk dat ie dat bedoelt, alles wat de rang aangeeft.
De emblemen op je mouw (streepjes, V's en dergelijke) zijn wel toegestaan, voor zover ik weet tenminste.
Verder heb ik nog wel een paar spijkerjackjes en een heel schattig kort nepleren jackje voor als die suède jas te warm is.
quote:Ja al mn knopen zijn eraf
Op dinsdag 22 april 2003 14:37 schreef Elegy het volgende:
Nee, Epauletten zijn die bandjes die bovenop je schouder zitten, meestal met een knoop. Daar kan je je rang aan hangen.De emblemen op je mouw (streepjes, V's en dergelijke) zijn wel toegestaan, voor zover ik weet tenminste.
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 16:26 schreef Emel het volgende:
ik heb niks kunnen vinden in Nederland (lees Rotterdam), dus maar naar Antwerpen gegaan.Ik kwam met 2 mooie jassen terug!!!!
Voor de rest heb ik nog wel een paar dunne jasjes liggen, maar die spijkerjas was altijd favoriet eigenlijk.
Heb nu die van vorig jaar maar even aan, misschien kom ik nog wat leuks tegen. Ik zag wel een tijdje geleden iemand lopen met een hele vette zomerjas (van een bepaald soort aparte spijkerstof, beetje futuristisch. Ik heb er ook een broek van, zit ook erg lekker dat spul), heb er nog steeds spijt van dat ik die niet even heb aangesproken om te vragen waar hij hem gekocht had.
Op een of andere manier vind ik het leuk om op vakantie kleren te kopen. In Nederland vind ik het iig nix. Binnenkort ga ik naar Italie. Daar ga ik shoppen, een jas, een paar broeken, enzo. Misschien omdat ze daar wat meer kleinere maatjes hebben.
Jassen volop. Degene die ik heb gekocht voor 5 euro heeft een klokmodel, is halflang en er zitten grote zakken in. Daar was ik nou precies naar op zoek. Het originele prijskaartje hing er zelfs nog aan, dus de vorige eigenaar heeft hem niet gedragen
4 uur later en twee kapotte voeten verder had ik het enige acceptabele model wat er in die toch behoorlijk grote stad verkrijgbaar is gevonden (in de meeste winkels hadden ze er uberhaupt geen). Bij de We Women. Heel licht beige met een zachtblauw biesje langs de rits, licht getailleerd.
Dat ik zo veel moeite moet doen voor een simpele jas.
Btw, Postinggirl, goed dat je uiteindelijk dan toch nog geslaagd bent
quote:Ze hadden wel andere leuke. In het beige. En zeer goedkoop.
Op woensdag 23 april 2003 19:50 schreef yavanna het volgende:
Ik wou dat CC weer die zeer leuke zwart/witte WonderWoman jasjes binnen kreeg
Maar daar moet je wel zo'n beetje 'maatje anorexia' voor hebben.
Ik (niet bepaald een van de diksten) paste maat L en die kreeg ik maar net dicht. Ik had hem maar teruggehangen.
quote:Dat probleem is bekend, voor mij iig met veel v.d heupbroeken daar
Op woensdag 23 april 2003 19:58 schreef postinggirl het volgende:[..]
Ze hadden wel andere leuke. In het beige. En zeer goedkoop.
Maar daar moet je wel zo'n beetje 'maatje anorexia' voor hebben.
Ik (niet bepaald een van de diksten) paste maat L en die kreeg ik maar net dicht. Ik had hem maar teruggehangen.
Thnx trouwens, maar beige is niet echt mijn kleur
quote:Hey
Op dinsdag 22 april 2003 12:06 schreef E.T. het volgende:
Ik had 't zelfde probleem!
Als ik al een zomerjas vond in een winkel vond ik 't absoluut niks..Uiteindelijk bij We Women toch een jas gevonden die 't dichtst in de buurt kwam bij wat ik leuk vind en naar op zoek was.
Lily, bedankt voor die foto, bij Wehkamp had ik nog niet gekeken!!
quote:Ik ook, heb nog een origineel Sergio Tacchini ding met mega-vampier kraag uit de jaren zeventig ofzo
Op dinsdag 22 april 2003 13:32 schreef Trainspotter het volgende:
Ik vind trainingsjackies een heel goed alternatief voor de zomerjas.
Hij ligt nu bij de stomerij, maar ze konden me niet garanderen dat die streep eruit ging.. ik wacht af..........
Me 2, waarschijnlijk dezelfdequote:Op dinsdag 22 april 2003 12:08 schreef Allan24 het volgende:
Vorig jaar bij WE (voorheen Hij) een prettige 'Fundamentals' zomerjas gekocht, lichtblauw, tailleerbaar, geen hobbezak-model
vooâh wènug, ¤ 49 ofzo
Ook dit jaar dubbele t-shirts in de lente en een enkele zodra het boven de 16 graden is. Of anders als het fris is zoals nu gewoon een sweater/trui. Ik ben beter bestand tegen de kou.quote:Op dinsdag 22 april 2003 14:04 schreef Dr_Crouton het volgende:
Zomerjassen. Altijd handig en veilig tegen wind en weer, in de zomer.Maar wat haat ik die dingen. Ze hangen er bij mij altijd bij als een vormloze zak en anders doet de wind ze wel openwaaien, want ik rits of knoop het nooit dicht. Ik zoek geen zomerjas meer, tenzij ik een mooie tegenkom.
Heb toch een auto en een hoe vaak loop ik nou lang in een regenbui rond..
Da's dan weer jammer. Inclusief was ie nog leuker geweest...quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:41 schreef Steve-O het volgende:
exclusief neger
Daarom ben jij ook van het ander geslachtquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's dan weer jammer. Inclusief was ie nog leuker geweest...
Spijkerjack, ribjack, hootie... ik kom de zomer wel door, jastechnisch gezien.
Ik heb ook nog steeds mijn Pall Mall zomerjas van vorig jaarquote:Op woensdag 7 april 2004 00:42 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik heb n American Classic van Pall Mall, nog van vorig jaar. Heel lekkere jas!
Deze is erg mooi.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:51 schreef El-Rico het volgende:
[afbeelding]
Ik wil wel even voor je bestellen... Let wel hij is wel fucking 190 euroquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:41 schreef Steve-O het volgende:
Ik wil deze http://asos.com/product.asp?sku=1MCJA0009
[afbeelding]
exclusief neger
in nederland in de winkel niet te koop
Moet maar is ff iemand met een creditcard vinden die zo aardig wil zijn.
orgineel!quote:Op zondag 11 april 2004 13:14 schreef Inu het volgende:
Ik heb sown G-Sus vest/jasje en een spijkerjasje...werkt ook best goed
zo iets heb ik vorig jaar gekocht; zonder die strepen dan; was er een van JC Rags, was zgn starsky&hutch jasje... de mijne is iets bruiner met iets meer 'biker'-style decoratie...quote:
Ik ga ook voor een puma jas.. van de week 1 gezien, maar had niet genoeg geld bij.. is ongeveer hetzelfde model, maar dat is toch beetje trainingsjack materiaal terwijl de mijne iets lichter (windjack) materiaal is... zat erg fijn btwquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:47 schreef Daphne85 het volgende:
Ligt het nou aan mij of hangen er nergens zomerjassen? Ik moet er eentje in de maat XS hebben. Heeft iemand tips?
Ehh, Max Mara, Paul & Shark.....o.i.d.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:06 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |