quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef wise het volgende:
Ik was helaas te laat / en vergeten te bestellen
vraagke: treden ze echt niet méér op tussen maart en december 2010? er staan hier weer ontzettend veel festivals op het programma nl. Of dat nu in Nederland of Belgique is maakt niet uit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:12 schreef Stofje het volgende:
En wederom een kick. Het nieuwe album Plastic Fantastic is inmiddels uit (of nog niet helemaal, maar ik heb al een recensie-exemplaar) en ja, ik ben wederom tevreden. Typisch FLC, totaal niet verrassend maar gewoon weer heel vet. Hoogtepunten vind ik totnutoe 'Mars', 'Keep on yellin' (ft Roots Manova) en 'Mister Sun'. Maar goed, ik heb 'm pas 3 keer gehoord.
Ze komen ook weer naar Nederland:
18/03 (do) Fun Lovin' Criminals - Effenaar (Eindhoven)
19/03 (vr) Fun Lovin' Criminals - Paard van Troje (Den Haag)
21/03 (zo) Fun Lovin' Criminals - Oosterpoort (Groningen)
22/03 (ma) Fun Lovin' Criminals - Paradiso (Amsterdam)
20/12 (ma) Fun Lovin' Criminals - Trix (Antwerpen)
Volgens Huey was de kans groot dat ze op Pinkpop staanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 05:47 schreef SeaOfLove het volgende:
vraagke: treden ze echt niet méér op tussen maart en december 2010? er staan hier weer ontzettend veel festivals op het programma nl. Of dat nu in Nederland of Belgique is maakt niet uit.
daar ben ik nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:52 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Volgens Huey was de kans groot dat ze op Pinkpop staan
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:49 schreef Basiss het volgende:
Die eerste tonen gisteren bij Scooby Snacks, de zaal ging direct los. Mooi man.
Ze staan wel op Pukkelpop, helaas niet op het gewone Pinkpop.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
daar ben ik nietwel op pukkelpop weer als het goed is
Present!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:54 schreef zjroentje het volgende:
Ze komen in september overigens weer naar Nederland.
25-11 Tivoli, Utrecht
Nice, hoorde ze vandaag toevallig nog op de radio. Blijft tof.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:47 schreef Dagoduck het volgende:
Dit topic mag ook niet verloren gaan in het archief van FOK!
By far een van de leukste registraties van de FLC, die kop van Huey als iedereen meezingt en natuurlijk de enorme golf van springende mensen bij het refreinquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:47 schreef Dagoduck het volgende:
Dit topic mag ook niet verloren gaan in het archief van FOK!
Ik heb ze inmiddels een keer of 8 gezien en t is altijd een feestjequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |