Check! Ga met een man of 12.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:27 schreef zjroentje het volgende:
29 september Paradiso, Amsterdam
Kaartjes voor Paradiso zijn besteld. Gaan er nog meer mensen naar de FLC?
Eén van mijn maten meldt zich net af. Heb dus ook een kaartje voor Paradiso over.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:23 schreef zjroentje het volgende:
Amsterdam was al uitverkocht voordat een maat van me kaartjes kon kopen.
Dus nu maar naar Tilburg. Iemand misschien interesse in 1 kaartje voor Paradiso.Anders moet ik 2 dagen achter elkaar, ook geen problemen mee.
Heb de mijne al verkocht.quote:Op maandag 26 september 2005 10:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Eén van mijn maten meldt zich net af. Heb dus ook een kaartje voor Paradiso over.
Op Will I be ready speelden ze alle nummers van Livin' in the City. Verder 2 nummers van Loco en de rest was een mix tussen Come Find Yourself en 100% Colombian.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:53 schreef menesis het volgende:
Welke nummers speelde ze?? Veel van 100% Colombian? (dat vind ik nog steeds de beste CD van hun)
Eens.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:26 schreef Arid het volgende:
Gister even in Paradiso mogen genieten van the FLC![]()
GREAT GIGEen van de leukste optredens sinds maanden!
Publiek compleet uit z'n plaat![]()
Ik was samen met een vriendin (megafan) die daarna nog naar Bitterzoet geweest is!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Eens.
Ze gaven daarna nog een verrassingsconcert in Bitterzoet. Daar nog iemand naar toe geweest?
Over Huey zelf.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:37 schreef Halldar het volgende:
We're all very worried ish mooi eh!
Weet iemand toevallig over wie dit gaat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |