...
oh ja, That's live heet t. Met kaartjes voor de stereophonics
quote:kaartjes blijven geldig, tenminste in Groningen wel...
Op donderdag 2 oktober 2003 15:07 schreef Bommelsch het volgende:
Ik heb net ook nog een kaartje kunnen kopen, dus dan zal het wel door gaan
quote:ok, maar het lijkt me logisch dat als je de dag van het concert een kaartje koopt en het niet door zou mogen gaan dat ze dat toch wel ff tegen je zeggen.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:09 schreef HeyFreak het volgende:[..]
kaartjes blijven geldig, tenminste in Groningen wel...
Tof publiek, vette nummers, de band had t naar zn zin...
mooie foto's gemaakt (post ik hier morgen wel)...
top-avond..
ook nog een A1 poster gescoord (ook altijd leuk)
dit alles afsluitend met DE FLC smilie
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
quote:geluid was ook goed? vorige keer kon je in Groningen Huey haast niet horen zingen
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:03 schreef reem het volgende:
CONCERT IN 013 WAS VET!Tof publiek, vette nummers, de band had t naar zn zin...
mooie foto's gemaakt (post ik hier morgen wel)...
top-avond..
ook nog een A1 poster gescoord (ook altijd leuk)
dit alles afsluitend met DE FLC smilie
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Verder wel een aardig bandje, hoewel de "Best of" me een beetje tegenviel.
Ik sta volgens mij in de cirkel.
Heeft iemand anders ook gezien dat de DJ achteruit flikkerde van achter zijn tafels.
[Dit bericht is gewijzigd door dfr0st op 05-10-2003 17:19]
wat wel jammer is dat ze "where The Bums Go" niet gespeeld hebben, maja je kunt niet alles hebben natuurlijk ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Bommelsch op 05-10-2003 17:26]
quote:Was wel lache we horenden volgens mij een groep linksvoor het met z'n alle roepen. We zeiden nog tegenelkaar "Ben benieuwd of ze het gaan spelen want het staat niet in de lijst met nummers"
Op zondag 5 oktober 2003 17:22 schreef Bommelsch het volgende:
wat wel jammer is dat ze "where The Bums Go" niet gespeeld hebben, maja je kunt niet alles hebben natuurlijk
Huey: "Here it comes" en dan Scooby snacks inzetten ... ![]()
Ik vond de merchandise trouwens wel belachelijk duur, 45 euro voor een hoodie!? 5 euro voor een velletje (slechte) stickers!? Op parkpop kocht ik toen een mooiere FLC hoodie voor 60 gulden en toen kreeg ik er nog een pet bij ook. Maja..inflatie zeker.
Ha, ik was er toen ook bij op parkpop. Alleen was ik zo gaar van de avond daarvoor dat ik alleen ergens op het gras lag uit te rusten.
Fototje parkpop:
Foto's van de 013 moeten nog ontwikkeld worden (rolletje moet zelfs nog vol) Zal ze hier plaatsen als ik er aan denk.
Zeer matig!
quote:Nee, Love Unlimited is met het 'Barry White saved my life' refrein, en Cant you see cant you see i have a supermodel on my knee" is Big Night Out.
Op zondag 5 oktober 2003 17:02 schreef DaveM het volgende:
Love Unlimited.....is dat met de tekst "Cant you see cant you see i have a supermodel on my knee" ?
En dievideoclip met al die mooie dames?
Verder wel een aardig bandje, hoewel de "Best of" me een beetje tegenviel.
quote:Supermodels on my D, toch? (dick ..)
Op maandag 6 oktober 2003 15:24 schreef Juweel het volgende:[..]
Nee, Love Unlimited is met het 'Barry White saved my life' refrein, en Cant you see cant you see i have a supermodel on my knee" is Big Night Out.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:05 schreef U het volgende:
Ik heb zojuist met de Oosterpoort gebeld; en de voorlopige datum voor de FLC in Groningen staat nu op 1 maart 2004. Dit schiet dus niet echt op. Het is en blijft een voorlopige datum, maar hier dachten ze dus nu wel aan, de kans is zeer klein dat't eerder zal komen dan dit in elk geval
Zoals ik al op de site van de Oosterpoort zei, het is gewoon een ontiegelijke kutzooi en ik voel me eigenlijk best genaaid. Een dag na de aflasting in Groningen gaven ze een heel goed concert blijkbaar in Tilburg en nu kunnen wij lekker weer een half jaar wachten. Dikke tyfuszooi is het ![]()
ik heb het niet letterlijk zo op de site van Oosterpoort gezet trouwens
quote:Jah dat was ik, heb de mensen tenminste een beetje een idee van de huidige situatie ipv helemaal niks te kunnen vinden op de site van de Oosterpoort (beetje slechte berichtgeving vind ik het, maarja)...
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:44 schreef HeyFreak het volgende:[..]
was jij dat die net gepost heeft in dat gastenboek? Ik heb net mijn reactie op dit nieuws ook geplaatst
quote:Ja, sfeer was prima, muziek viel alleen tegen.....het publiek was zeer relaxed
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:54 schreef JooB het volgende:
Ik was er ook in Nighttown, maar ik heb een perfekte avond gehad! Mischien stond je gewoon op de verkeerde plek. Ik stond boven op balkon, gewoon lekker te chillen, biertje d'r bij, en maar wachten...wanneer komt die trompet nou??
En idd: waar bleef die trompet?
TYF!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:27 schreef zjroentje het volgende:
De heren komen weer naar Nederland, ter promotie van hun laatste cd 'Livin' in the City'.
[afbeelding]
25 september Oosterpoort, Groningen
26 september Paard van Troje, Den Haag
28 september 013, Tilburg
29 september Paradiso, Amsterdam
Kaartjes voor Paradiso zijn besteld. Gaan er nog meer mensen naar de FLC?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:27 schreef zjroentje het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar de FLC?
Geluid is nog grotendeels hetzelfde, maarja "never change a winning team" toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:12 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb 'Come Find Yourself' met zeer relaxte tracks als 'King of New York' (over John Gotti) en 'The Grave and the Constant'. Ik zag op allmusic dat ze nog bestaan, ben benieuwd of het geluid nog altijd hetzelfde is of dat ze inmiddels een andere weg in geslagen zijn
Mwah, Come Find Yourself is toch de plaat die in mijn ogen het meest verschilt van de rest. Vanaf 100% Colombian verandert er niet gek veel meer. Dat moet natuurlijk ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:55 schreef HueyM het volgende:
[..]
Geluid is nog grotendeels hetzelfde, maarja "never change a winning team" toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |