abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9920902
Nummer 10 alweer om verder mee te gaan.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_9920946
Waarom gaat nummer 9 niet automatisch op slot na 255 posts?
Heb ik iets gemist?
pi_9921131
Echt vaag, ik zal hem wel op slot doen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_9921310
quote:
Op maandag 21 april 2003 19:57 schreef Lucille het volgende:

[..]

Diep respect.
Kamfer schijnt zo'n middeltje te zijn om je huid onder je voeten harder te maken.

Yepz. Ik ga komende week meteen een flaconnetje kamferspiritus halen. Het is het proberen waard.
  maandag 21 april 2003 @ 21:00:53 #5
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_9921868
Hai... Heb lekker een dagje gezeild vandaag... er was geen wind, maar met dit weer een beetje ronddobberen met een wijntje en een toastje is ook in het geheel niet verkeerd! (Beats "het verstevigen van je opperhuid", if you ask me ).

Koninginnenach... blech, daar ging ik vroeger wel naar toe, maar de laatste jaren werd het steeds drukker, onvriendelijker en agressiever... Niets voor mij!
Wellicht wordt het koninginnesalsa voor mij...

Sweetsixteen, ik was ook één van die mensen die alleen met kerst of iets anders speciaals naar de kerk ging (nu ga ik helemaal niet meer). De andere kant van het verhaal: ik had juist altijd de schurft aan mensen die zo hautain keken omdat ze iedere week kwamen. Ik had gewoon niet de behoefte iedere week te gaan, iedereen beleeft zijn geloof nu eenmaal op zijn eigen manier. En zolang iedereen zich respectvol gedraagt, moet dat ook zeker kunnen, imho.

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_9924162
quote:
Op maandag 21 april 2003 21:00 schreef Hik het volgende:

Sweetsixteen, ik was ook één van die mensen die alleen met kerst of iets anders speciaals naar de kerk ging (nu ga ik helemaal niet meer). De andere kant van het verhaal: ik had juist altijd de schurft aan mensen die zo hautain keken omdat ze iedere week kwamen. Ik had gewoon niet de behoefte iedere week te gaan, iedereen beleeft zijn geloof nu eenmaal op zijn eigen manier. En zolang iedereen zich respectvol gedraagt, moet dat ook zeker kunnen, imho.

Je moet het allemaal zelf weten natuurlijk, maar ik voel me niet op mijn gemak om daar in mijn eentje te zitten tussen al die groepen mensen, ik beleef mijn geloof liever met minder mensen. Het liefst alleen.
Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 21 april 2003 @ 22:35:39 #7
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_9924237
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

(..)
Het liefst alleen.

Ik wou dat iedereen er zo over dacht !
Ik woon naast een kerk, dus uitslapen was er weer niet bij deze dagen ...
zonnig Brasil
  maandag 21 april 2003 @ 22:35:47 #8
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_9924243
Zo net weer terug van een dagje Scheveningen.
Lekker zonnetje, bij het strandpaviljoen was het prima toeven in het warme voorjaarszonnetje.
Explore the World
pi_9924686
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:35 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Ik wou dat iedereen er zo over dacht !
Ik woon naast een kerk, dus uitslapen was er weer niet bij deze dagen ...

Dat vind ik dan ook wel een nadeel, bij ons hoor je het ook supergoed.
Ik vind niet dat het zo uitbundig moet allemaal, maar daar is dit topic niet voor.

Ik ga morgen naar Shakira

pi_9925296
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:35 schreef bluesparkle het volgende:
Zo net weer terug van een dagje Scheveningen.
Lekker zonnetje, bij het strandpaviljoen was het prima toeven in het warme voorjaarszonnetje.
Was het niet verschrikkelijk druk in Scheveningen??
Ik ben niet verder gekomen dan een fietstochtje naar de Praxis en de Intratuin en vanavond 2 (!) keer naar mn ouders. Bij mn ouders aangekomen kwam ik nl tot de conclusie dat ik nog iets vergeten was. Dus dat heb ik toen nog maar even gehaald.

En net nog even wat voorbereidingen getroffen voor het eten van morgen, een paar collega's komen eten en anders blijf ik op en neer vliegen na het werk!

pi_9925400
quote:
Op maandag 21 april 2003 23:25 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

En net nog even wat voorbereidingen getroffen voor het eten van morgen, een paar collega's komen eten en anders blijf ik op en neer vliegen na het werk!

oh leuk, wat ga je maken?
pi_9926140
Tomaten creme soepje
en pasta primavera (iets met groene groente dus)
en als toetje trifle
Dus niet zo ingewikkeld, maar wel met een flinke lijst aan eisen waar het aan moest voldoen!
- geen vlees
- geen vis
- geen noten
- geen kaas
- geen chocolade
- geen spruitjes
- geen gelatine
- geen kaneel
En dan moet het ook niet al te ingewikkeld zijn, want ze komen gelijk mee uit het werk!
pi_9926199
Jeetje wat een kieskeurige dozen, je moet gewoon eten wat de pot schaft, alleen al de brutalitiet om zo'n lijstje mee te geven...
Nou ja, je moet het zelf weten natuurlijk.
Veel plezier, doe ze de groeten, ik ga nu slapen

Tabee

pi_9926202
Lekker hoor, wat is gelatine ook alweer?
pi_9926250
Slaap Lekker Sweetsixteen16, ik ga ook maar slapen.

Slaap lekker Liejannuh.

pi_9926396
Gelatine is van dat spul waar je pudding mee kunt maken, van dat dril spul. Zit iets dierlijks in en wil een van de dames dus niet eten!
En voor de noten en chocolade heb ik begrip, want degene die dat niet wil heeft migraine en dat schijn je daar sneller door te krijgen.
  dinsdag 22 april 2003 @ 08:22:49 #17
1762 YPPY
Yppiaans
pi_9928115
Goeiemorgen, ik ga weer aan het werk. Fijne dag allemaal!

En sterkte met koken Liejannuh, wat een lijst!

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  dinsdag 22 april 2003 @ 09:10:59 #18
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_9928519
quote:
Op maandag 21 april 2003 23:25 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Was het niet verschrikkelijk druk in Scheveningen??

In een uurtje waren in Scheveningen en daar duurde het nog 1 uur en drie kwartier voor we een parkeerplaats hadden
Explore the World
pi_9928707
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 09:10 schreef bluesparkle het volgende:

[..]

In een uurtje waren in Scheveningen en daar duurde het nog 1 uur en drie kwartier voor we een parkeerplaats hadden

T is dan ook wel een echte typische activiteit voor de 2e paasdag.
pi_9928854
Gelatine kan afkomstig zijn van runderbeenderen (31 %), varkenszwoerd (42 %) en runderhuiden (27 %). Tis dus volledig dierlijk materiaal, niet iets voor de vegetarier. Helaas weten niet alle vegetariers dit en eten ze bijvoorbeeld wel winegums.
pi_9929164
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 09:44 schreef Lucille het volgende:
Gelatine kan afkomstig zijn van runderbeenderen (31 %), varkenszwoerd (42 %) en runderhuiden (27 %). Tis dus volledig dierlijk materiaal, niet iets voor de vegetarier. Helaas weten niet alle vegetariers dit en eten ze bijvoorbeeld wel winegums.
Hè bah....
pi_9929951
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 10:10 schreef Golfen het volgende:

[..]

Hè bah....

Niks mis mee hoor met gelatine.
Maar ja, zodra je weet wat je eet wordt het vaak al een stuk minder lekker. Lekkere frikandellen worden van slokdarmen en uiers gemaakt. Bloedworst met appeltjes in de koekepan is op z'n tijd ook lekker. Gefrituurde varkenshuid heb ik in Spanje gegeten, ook lekker hoor. Zure zult ben ik zelf niet zo'n liefhebber van, maar als je weet wat het is dan moet je het niet meer.
pi_9930651
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 10:58 schreef Lucille het volgende:

[..]

Niks mis mee hoor met gelatine.
Maar ja, zodra je weet wat je eet wordt het vaak al een stuk minder lekker. Lekkere frikandellen worden van slokdarmen en uiers gemaakt. Bloedworst met appeltjes in de koekepan is op z'n tijd ook lekker. Gefrituurde varkenshuid heb ik in Spanje gegeten, ook lekker hoor. Zure zult ben ik zelf niet zo'n liefhebber van, maar als je weet wat het is dan moet je het niet meer.

Vandaar dat ik nooit frikandellen van mn moeder mocht eten. Als dat andere wat je op noemt trouwens ook niet. Wat we wel eten is lever.

T klinkt allemaal niet echt fijn nee. Maarja ik hoorde laast dat ik appelmoes ook allemaal troep zit, en dat die sinaasappelvelletjes in een jus'tje uit een pak gewoon van papier is gemaakt. Weet niet in hoeverre t allemaal klopt... maar ik drink en eet t niet meer.

pi_9934036
quote:
Op maandag 21 april 2003 20:21 schreef Lucille het volgende:
Waarom gaat nummer 9 niet automatisch op slot na 255 posts?
Heb ik iets gemist?

Dat verklap ik lekker niet!

pi_9934069
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 13:59 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat verklap ik lekker niet!

Weet jij er meer van dan?
pi_9934092
Om het gesprek maar af te leiden:

Ik heb een boekje gekocht: South-East Asia The Graphic Guide van Mark Elliott (*Trailblazer). Met allemaal chaotische handgetekende kaartjes, met de reistijd erbij (met overal de toevoeging 'leaves when full':) ) Kan ik weer lekker dromen, puzzelen, tekenen, hertekenen....

En twee re-issues van Bettie Serveert en twee kaartjes voor de Betties in Paradiso trouwens

Da's nog eens andere koek dan gelatine
(om het maar met etenswaren te zeggen)

Utrechtsestraatweg is leuk

pi_9934110
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 14:01 schreef Lucille het volgende:

[..]

Weet jij er meer van dan?

Ik heb deeltje 9 geopend.
pi_9934521
ik kom net terug van de bieb.
wat boeken geleend voor op vakantie, heen en terugreis en voor een eventuele rustdag door te komen.

Vanavond ga ik naar Rotterdam voor een concert van Shakira!! Ik heb er best zin in.

dinsdag 22 april 2003 @ 15:38:15 #29
1762 YPPY
Yppiaans
pi_9936707
*tring* *tring*

Hallo! Ik ga weer aan het werk. Ben de hele dag al aan het bellen.

*tring* *tring*

*OUD heilige*
pi_9936791
Bij mij staat de telefoon ook niet stil... probeer ik n dagje te leren... gaat iedereen bellen. Gelukkig kan ik de verleiding van een zonnig terassje nog wel weerstaan... alhoewel......

Mn baas wil trouwens nog de treinkaartjes zien van 2 weken terug... hoe wil hij dat ik die nog heb dan.

pi_9939328
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 15:41 schreef Golfen het volgende:

Mn baas wil trouwens nog de treinkaartjes zien van 2 weken terug... hoe wil hij dat ik die nog heb dan.

sommigen bewaren wel eens wat .... dat is handig bij declaraties
pi_9942418
quote:
Op maandag 21 april 2003 21:00 schreef Hik het volgende:
Hai... Heb lekker een dagje gezeild vandaag... er was geen wind, maar met dit weer een beetje ronddobberen met een wijntje en een toastje is ook in het geheel niet verkeerd! (Beats "het verstevigen van je opperhuid", if you ask me ).
H'm... Zeilen vind ik wel _erg_ leuk.
Als ik niet voor de vierdaagse zou trainen, zou ik waarschijnlijk zeggen dat zeilen het verstevigen van de opperhuid zou verslaan.

Misschien is zeilen een keer een idee voor een travelmeet? Het lijkt actief, maar als je wilt kun je ook rustiger aan doen.

Een probleem is dan wel vaak het aantal schippers dat er nodig is. Ik kan zelf zeilen (heb ooit een CWO 3 certificaat gehaald). Maar als je dan een valkje van 6 meter huurt om een keer op de Kaag of op de Reeuwijkse plassen of een andere plas te gaan dobberen/zeilen, kom je met maximaal 5 personen in zo'n bootje niet ver als je eigenlijk meer mensen mee wil nemen. Dus er zijn dan meerdere schippers noodzakelijk. Zijn er eigenlijk meer travellers met zeilervaring?

pi_9943793
Een keer gezeilt. Heel erg leuk, maar een schipper ben ik absoluut niet.
pi_9943993
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 20:29 schreef Lucille het volgende:
Een keer gezeilt. Heel erg leuk, maar een schipper ben ik absoluut niet.
Liet je je zeilen Lucille?
pi_9944606
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 20:36 schreef Golfen het volgende:

[..]

Liet je je zeilen Lucille?

Nee hoor, ik heb actief meegedaan in zo'n 5 persoonsbootje. Heb zelfs met de helmstok in mijn handen gezeten.
pi_9944857
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 20:56 schreef Lucille het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb actief meegedaan in zo'n 5 persoonsbootje. Heb zelfs met de helmstok in mijn handen gezeten.

En? Heb je de sturende werking van het roer ook lekker ervaren?

Het grootste fiasco tijdens het zeilen dat ik ooit gehad heb was het krijgen van de gaffel (een stuk hout van een meter of 1 1/2 lang) op mijn hoofd. We zouden achteruit naar de zeilschool dobberen, van de ene kant van een meer naar de andere. Ik zat aan het roer. Ondertussen zou een ander bemanningslid de zeilen stijken. En die liet het laatse stukje dat het zeil naar beneden ging, het touwtje los, zodat het blok hout op mijn hoofd knalde. BANG. AUW.

dinsdag 22 april 2003 @ 21:33:02 #37
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_9945711
't Is ook altijd hetzelfde: 4 dagen vrij, 4 dagen met pijn en moeite 25 graden en met meer dan af en toe een bui.
De werkweek is weer begonnen en volop zonneschijn met 30+.
Ik weet niet precies wie er over het weer gaat, maar van mij magtie vervangen worden ...
zonnig Brasil
pi_9946246
Nou, het eten was allemaal goedgekeurd en het was erg gezellig!
En nu moet ik eigenlijk weer wat puin gaan ruimen, maar heb ik niet zo veel zin in!
pi_9946281
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 21:44 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, het eten was allemaal goedgekeurd en het was erg gezellig!
En nu moet ik eigenlijk weer wat puin gaan ruimen, maar heb ik niet zo veel zin in!
Geen zin is een uitdrukking die de echte zoe-het-zelvert niet ken.
Kent.
Dat zeg ik, Gamma.
pi_9946397
ok ok ok
ik ga al wat nuttigs doen!!
Nu eerst een kopje thee!
pi_9951228
Zo dit was met t voetbalavondje wel.

Morgen word t echt helemaal super spannend... hoop wel dat ik kan slapen van de spanning... t klokje heeft middernacht alweer voorbij getikt dus ik ga mn bedje opzoeken.

pi_9952678
Ik begin op Yppy te lijken... ik ben wakker... en ik ga fietsen naar mn werk vandaag!

Werk/studeer ze vandaag allemaal!

pi_9953021
Wie moet er morgen voetballen Golfen? Willem II?

Wat vroeg Liejannuh! Bij mij ging de wekker om kwart over 6, maar de kat was natuurlijk al eerder wakker. Gelukkig is het nog rustig op m'n werk, heb ik de tijd om wakker te worden.

*OUD heilige*
pi_9961370
Shakira was echt goed!!
pi_9962083
Gaaf Sweetsixteen16!!!!

Nu maar hopen dat Ajax het ook zo goed doet vanavond.

pi_9968738
Nou, het fietsen was best frisjes vanochtend!
En het kost altijd zoveel tijd om te herstellen van het fietsen.
Vanmiddag ook, kom ik thuis, eerst helemaal uitgeteld, kwartier op de bank hangen en wat drinken, douchen, kleding uitwassen en daarna pas eten!
Was geloof ik 7 uur voordat ik zat te eten!

Nou ja, het is wel verantwoord om te fietsen iig!

pi_9968770
Owja, sweetsixteen16, hoe zat dat nou met Shakira?? Was ze echt een uur te laat??

Had je trouwens staan of zitplaatsen? En wat vond je van Ahoy?

pi_9969385
quote:
Op woensdag 23 april 2003 20:26 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, sweetsixteen16, hoe zat dat nou met Shakira?? Was ze echt een uur te laat??

Had je trouwens staan of zitplaatsen? En wat vond je van Ahoy?

Ze was na de support act bijna anderhalf uur later.
Maar dat mocht de pret niet drukken.
Ze was geweldig, goede zang, mooie dans gave show.
Ik had een zitplaats.

Ahoy' is geweldig!! Lekker groot...

Er was ook nog zo'n vrouw en die zat telkens mee te zingen, echt superirri, ze stond boven ons, en aan het eind van de show had ze in haar broek geplast, wat een kneusje!!

Volgende keer weer.
Misschien wel Christina Aguilera, ik moet toch zeggen dat ik haar nieuwe album enorm goed vind.

Mijn 1 na laatste concert was trouwens toen ik 11 was, naar de Spice Girls in de Gelredom in Arnhem

pi_9969857
quote:
Op woensdag 23 april 2003 15:52 schreef Golfen het volgende:
Gaaf Sweetsixteen16!!!!

Nu maar hopen dat Ajax het ook zo goed doet vanavond.

Blegh... voetbal...
  woensdag 23 april 2003 @ 22:39:28 #50
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_9972145
quote:
Op woensdag 23 april 2003 21:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Blegh... voetbal...

Ach ze hebben toch verloren.... zonde om daar de hele avond naar te kijken
Explore the World
pi_9974504
* Golfen laat je niet opjutten hiero.

Neenee Golfen, ook niet huilen, jongen.

Het was een fantastisch avontuur met een dramatisch slot... maar een geweldige ervaring.

* Golfen ga maar lekker van een weekje vakantie genieten volgende week en doe nog ff je best voor je tentamens morgen en vrijdag.

pi_9975184
Zijn ze nu uitgeschakeld?

Zijn we nu weer voor een jaar van die onzin verlost?

pi_9976418
Succes met je tentamens Golfen!
Ik ga vandaag maar met de auto, had zulke onwijs koude voeten gisterochtend, die moesten echt een kwartier lang weer op tempratuur komen!
pi_9976653
Hebben ze verloren Golfen? Sterkte met leren dan maar.
*OUD heilige*
pi_9987423
Ze zijn nu uitgeschakeld!
Nu is Inter Milan door ofzo...die moeten strax tegen Valencia.
Kneusjes.

Ach wacht maar tot de commotie komt over Portugoal....

pi_9987519
quote:
Op donderdag 24 april 2003 17:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ze zijn nu uitgeschakeld!
Nu is Inter Milan door ofzo...die moeten strax tegen Valencia.
Kneusjes.

Ach wacht maar tot de commotie komt over Portugoal....

A. AC Milan is door
B. Valencia is uitgeschakeld
C. Ja, het zijn kneusjes
pi_9987546
quote:
Op donderdag 24 april 2003 17:23 schreef paricos het volgende:

[..]

A. AC Milan is door
C. Ja, het zijn kneusjes

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_9987548
quote:
Op donderdag 24 april 2003 17:23 schreef paricos het volgende:

[..]

A. AC Milan is door
C. Ja, het zijn kneusjes

oh, dan moeten nu Inter en AC tegen elkaar...maar goed...
zoveel weet ik niet van dat butvoetbal
pi_9987672
quote:
Op donderdag 24 april 2003 17:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

oh, dan moeten nu Inter en AC tegen elkaar...maar goed...
zoveel weet ik niet van dat butvoetbal

Het zij je vergeven (voor deze keer dan)
pi_9990677
Zow... vandaag naar het UWV GAK in Utrecht geweest voor een afspraak over mij 'reintegratietraject'. Gesprek van een kwartiertje. Kom je daarvoor naar Utrecht... Ik kreeg een paar foldertjes die ze ook hadden kunnen opsturen en de rest had ook wel met een telefoontje afgekund.

Maar wel een mooie aanleiding voor wat winkelen in de Domstad.
Boekjes van Gummbah gekocht en twee 12" van Bjork en zes CD's (niet van Bjork). Ik ben haast weer student: veel meer tijd om te shoppen, maar minder geld.

pi_9991276
Best wel tijdverspilling dan zo'n gesprek k_man, gelukkig ben je het shoppen dan nog niet verleerd.

Ik ga lekker slapen, morgen is vriendje jarig, dus dan ben ik er maar heel weinig. Slaap lekker!

*OUD heilige*
  donderdag 24 april 2003 @ 20:31:37 #62
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_9991668
Ergens, een dierbare traveller schreef:
"Maar als je weer wilt slowchatten in iemand anders z'n topic is dat ook goed natuurlijk ...."

Ok, meer-dan-hint begrepen, ik zal het nooooooooooit meer doen !
(geef ik eens m'n ziel en zaligheid bloot, is het weer niet goed)
??

zonnig Brasil
pi_9992900
quote:
Op donderdag 24 april 2003 19:51 schreef k_man het volgende:
Zow... vandaag naar het UWV GAK in Utrecht geweest voor een afspraak over mij 'reintegratietraject'. Gesprek van een kwartiertje. Kom je daarvoor naar Utrecht... Ik kreeg een paar foldertjes die ze ook hadden kunnen opsturen en de rest had ook wel met een telefoontje afgekund.
Heb vandaag het mailadres van je-weet-wel-wat aan een ex-collega gevraagd, zal in één van de komende dagen het beloofde mailtje (eindelijk...) voor je versturen. Ik wil namelijk niet op m'n geweten hebben dat je geen cd's meer kunt kopen.
pi_9994130
quote:
Op donderdag 24 april 2003 21:21 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Heb vandaag het mailadres van je-weet-wel-wat aan een ex-collega gevraagd, zal in één van de komende dagen het beloofde mailtje (eindelijk...) voor je versturen. Ik wil namelijk niet op m'n geweten hebben dat je geen cd's meer kunt kopen.

Tnx!

En zo'n vaart loopt het niet hoor, ik red me wel.

donderdag 24 april 2003 @ 22:28:25 #65
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_9994575
Naast drie afwijzingen in één week ( ) heb ik nog het volgende te melden:
quote:
1 DL 39U 13MAY TU AMSATL 1020 1355

2 DL 335U 14MAY WE ATLLIM 1640 2220

3 DL 274U 04JUN WE LIMATL 0010 0805

4 DL 38U 04JUN WE ATLAMS 1745 0830 *

* = aankomst de volgende dag

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_9994621
quote:
Op donderdag 24 april 2003 22:28 schreef Hik het volgende:
[..]

Das iig iets positiefs.
pi_9994643
Zo te zien via Atlanta naar Lima?
  donderdag 24 april 2003 @ 22:30:46 #68
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_9994649
quote:
Op donderdag 24 april 2003 20:31 schreef qwerty_x het volgende:
Ok, meer-dan-hint begrepen, ik zal het nooooooooooit meer doen !
(geef ik eens m'n ziel en zaligheid bloot, is het weer niet goed)
??
Het was geen hint hoor... ik ben dól op slowchatten in andermans topics!

Noem jij het topic maar en ik ben erbij!

donderdag 24 april 2003 @ 22:33:02 #69
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_9994723
quote:
Op donderdag 24 april 2003 22:30 schreef Lucille het volgende:
Zo te zien via Atlanta naar Lima?
Ja, ga eerst even een dagje thee-en met een vriendin in Atlanta en dan verder naar...
  donderdag 24 april 2003 @ 22:33:24 #70
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_9994731
quote:
(..)
Geen stopover in Guarulhos ??!!!
zonnig Brasil
pi_9994757
quote:
1 DL 39U 13MAY TU AMSATL 1020 1355
2 DL 335U 14MAY WE ATLLIM 1640 2220

3 DL 274U 04JUN WE LIMATL 0010 0805

4 DL 38U 04JUN WE ATLAMS 1745 0830 *

* = aankomst de volgende dag

Dat wordt neucken
pi_9994815
quote:
Op donderdag 24 april 2003 22:33 schreef Hik het volgende:

[..]

Ja, ga eerst even een dagje thee-en met een vriendin in Atlanta en dan verder naar...

Ah, dus toch! Zal ongetwijfeld een succes worden.
  donderdag 24 april 2003 @ 22:36:33 #73
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_9994818
quote:
Op donderdag 24 april 2003 22:33 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Geen stopover in Guarulhos ??!!!

Ik draai het raampje wel even open om een fles ketjap naar beneden te gooien ok?!
  donderdag 24 april 2003 @ 22:37:15 #74
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_9994836
quote:
Op donderdag 24 april 2003 22:34 schreef Aernout het volgende:
Dat wordt neucken
  donderdag 24 april 2003 @ 22:38:57 #75
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_9994883
quote:
Op donderdag 24 april 2003 22:36 schreef k_man het volgende:
Ah, dus toch! Zal ongetwijfeld een succes worden.
Ik moet nog even een paar weken op droog brood leven (min of meer) en kan het me nog niet helemaal voorstellen.... maar verder denk ik dat ook wel ja!
pi_9994940
Die Gummbah boekjes zijn trouwens echt hilarisch.

Willekeurig voorbeeldje; je ziet een klant in een slagerswinkel staan. Die klant vraagt aan de slager "Zeg het maar ronduit dokter... ben ik dement?"

donderdag 24 april 2003 @ 22:41:35 #77
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_9994962
quote:
Op donderdag 24 april 2003 22:36 schreef Hik het volgende:

[..]

Ik draai het raampje wel even open om een fles ketjap naar beneden te gooien ok?!

en als je dan toch bezig bent, gooi d'r effe wat zoute haringen, katjesdrop, broodjes kroket, babi pangang, Hema rookworst, oliebollen, patjes oorlog en een Vrij Nederland achteraan !

zonnig Brasil
  donderdag 24 april 2003 @ 22:52:22 #78
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_9995202
Oeh! Zou ik zoute haringen kunnen meesmokkelen? Dat lijkt me wel hilarisch in Peru!
pi_9995238
quote:
Op donderdag 24 april 2003 22:52 schreef Hik het volgende:
Oeh! Zou ik zoute haringen kunnen meesmokkelen? Dat lijkt me wel hilarisch in Peru!
Dubbelzoute drop is ook altijd een leuke. Ik ken dus echt geen een buitenlander die dat lekker vindt, en ik heb het heel wat buitenlanders gevraagd. Zelfs normale zoute drop vinden ze al goor.
  donderdag 24 april 2003 @ 22:59:58 #80
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_9995377
quote:
Op donderdag 24 april 2003 22:52 schreef Hik het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad, behalve in de US. En jij vliegt nou juist via dit $%#-land !
Normaal gesproken: invriezen, in plastic, stewardess vragen om het gekoeld te bewaren en hupsakee !

(jullie weten niet half hoeveel mazzel jullie hebben: ff 100 meter lopen en je kunt dit soort hemelse zaken kopen ....)

zonnig Brasil
  donderdag 24 april 2003 @ 23:00:17 #81
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_9995384
quote:
Op donderdag 24 april 2003 22:54 schreef Lucille het volgende:
Dubbelzoute drop is ook altijd een leuke. Ik ken dus echt geen een buitenlander die dat lekker vindt, en ik heb het heel wat buitenlanders gevraagd. Zelfs normale zoute drop vinden ze al goor.
Daar heeft-ie inderdaad al ervaring mee!
pi_9996464
Goed Hik!! Nog een beetje een betaalbaar ticket gevonden dus??
Ik heb vandaag maar ff boodschappen gedaan voor de housewarming van zaterdag. Hoef ik dat morgen niet meer te doen!

jaja er komt nog wel een travel-housewarming-meeting-met-picknick-op-het-strand, maar pas na half juni!

vrijdag 25 april 2003 @ 08:14:32 #83
1762 YPPY
Yppiaans
pi_9999320
Half juni duurt niet lang meer.

Die buitenlanders hebben helemaal gelijk Lucille, die super zoute drop is niet lekker. Bolletjes drop en honingdrop wel.

Vandaag vriendje jarig.

*OUD heilige*
  vrijdag 25 april 2003 @ 08:14:32 #84
1762 YPPY
Yppiaans
pi_9999321

Die buitenlanders hebben helemaal gelijk Lucille, die super zoute drop is niet lekker. Bolletjes drop en honingdrop wel.

Vandaag vriendje jarig.

*OUD heilige*
  vrijdag 25 april 2003 @ 08:44:49 #85
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_9999595
quote:
Op donderdag 24 april 2003 23:40 schreef Liejannuh het volgende:
Goed Hik!! Nog een beetje een betaalbaar ticket gevonden dus??
Nee...

Maar toch gedaan!

vrijdag 25 april 2003 @ 09:00:50 #86
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_9999802
quote:
Op donderdag 24 april 2003 22:54 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik heb ruim een kilo hindelooper ruitjesdrop bij me voor mijn schoonmoeder, die is er dol op
Explore the World
pi_10000025
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 08:14 schreef YPPY het volgende:

Vandaag vriendje jarig.

Niks mis mee hoor met zoute drop.

En gefeliciteerd met Jarno. Hij heeft iig wel tijd genoeg om zijn verjaardag te vieren als hij niet kan Fok!ken.

vrijdag 25 april 2003 @ 09:26:45 #88
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10000179
Chocolade is veeeel lekkerder!

Hij zit alsnog te fok!ken, die bans maken hem niet uit geloof ik. Maar vanavond niet, dan is het hier rustig.

*OUD heilige*
  vrijdag 25 april 2003 @ 09:44:52 #89
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_10000491
quote:
[..]

Ziet er goed uit!!
Have fun (en n**k ze - als ik alles goed heb gelezen )

* oYo heeft het zo druk deze week, niet leuk

pi_10001938
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 09:44 schreef oYo het volgende:

[..]

* oYo heeft het zo druk deze week, niet leuk

Het komt allemaal wel goed
pi_10017143
Ik ben begonnen met dingen afronden op mn werk en dingen overdragen! Tot grote ellende van mn collega's want die zadel ik nu mooi op met extra werk!

Ach, als het goed is ben ik er in juni weer!

Mn huis ruikt overigens onwijs lekker nu! Er staat verse cake in de oven!

pi_10017611
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 21:56 schreef Liejannuh het volgende:
Er staat verse cake in de oven!
geen appeltaart?

En Hik --> wat leuk!!!!!!! Ben blij voor je!

pi_10017701
ik kan 3 cakes in 1 keer bakken, met appeltaart lukt dat niet!

Owja, en Yppy en Jarno, gefeliciteerd!!!!!!!!!

pi_10018030
Ik heb vanavond eens een groene curry gemaakt (wilde eigenlijk een ronde maken, maar de toko waar ik was verkocht geen rode currypasta ). Hij was best wel heet geworden, maar ik vond hem wel erg lekker. En ik heb nog 3 porties over, dus volgende week ga ik nog een keertje lekker genieten.
pi_10018507
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 22:27 schreef case_ het volgende:
Ik heb vanavond eens een groene curry gemaakt (wilde eigenlijk een ronde maken, maar de toko waar ik was verkocht geen rode currypasta ). Hij was best wel heet geworden, maar ik vond hem wel erg lekker. En ik heb nog 3 porties over, dus volgende week ga ik nog een keertje lekker genieten.
Ik heb m'n sig maar veranderd
pi_10018612
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 22:43 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Ik heb m'n sig maar veranderd

Leuk. Ook ik kan er met deze portie nog wel even tegen.
Dan is het wat later tijd voor een rode, denk ik.
pi_10018940
curry is de godenmaaltijd der trueën!
pi_10019004
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 22:57 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
curry is de godenmaaltijd der trueën!
truën, trueën, true-en. Ben ik true dan?
pi_10019013
wel het juiste merk curry pasta gebruiken he?!

mae ploy brand! Anders is het veel minder lekker!

pi_10019066
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 23:00 schreef Liejannuh het volgende:
wel het juiste merk curry pasta gebruiken he?!

mae ploy brand! Anders is het veel minder lekker!

Jazeker, jazeker. Mae ploy brand groen. Hoe lang is dat spul na opening eigenlijk houdbaar?
pi_10019240
Ow, best wel een tijdje
Ik heb een potje al een jaar open in de kast staan
en pas smaakte het nog best!

Ik ga er maar vanuit dat het zo verschrikkelijk stinkt dat er geen bacterieen in kunnen broeden ofzo!

pi_10019294
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 23:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ow, best wel een tijdje
Ik heb een potje al een jaar open in de kast staan
en pas smaakte het nog best!

Ik ga er maar vanuit dat het zo verschrikkelijk stinkt dat er geen bacterieen in kunnen broeden ofzo!

De reden dat men vooral in warme landen heet voedsel eet is juist om de rotte smaak weg te nemen of juist te voorkomen dat het gaat rotten. Er zijn maar weinig bacterien die er tegen kunnen. Ik heb iig nog nooit een potje sambal met schimmel gezien, zelfs niet van die grote potten.
pi_10019346
Ja lekker, cake.
pi_10019447
Zie je dat er wel logica in zit?!

En je mag wel langs komen voor een plakje hoor Lucille!

pi_10019575
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 23:15 schreef Liejannuh het volgende:
Zie je dat er wel logica in zit?!

En je mag wel langs komen voor een plakje hoor Lucille!

Is het niet een beetje laat om nu richting 's Gravenzande te rijden en je huis te zoeken?
pi_10019658
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 23:21 schreef Lucille het volgende:

[..]

Is het niet een beetje laat om nu richting 's Gravenzande te rijden en je huis te zoeken?

uh.... ik hoef pas om 8 uur mn bed uit!
dus ik ben nog wel ff wakker!
pi_10019691
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 23:24 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

uh.... ik hoef pas om 8 uur mn bed uit!
dus ik ben nog wel ff wakker!

Oh jee. Moet ik nu de deur uit?
Misschien is het dan ff handig dat we ff bellen, want ik weet helemaal niet waar je woont.
pi_10020050
Wat voor cake zal ik bewaren voor je??
Appel-kaneel, chocolade of gewone??
pi_10020590
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 23:41 schreef Liejannuh het volgende:
Wat voor cake zal ik bewaren voor je??
Appel-kaneel, chocolade of gewone??
Chocolade

maar die andere zijn ook okay hoor

zaterdag 26 april 2003 @ 08:35:43 #111
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10023826
Was de cake lekker?

De verjaardag is weer voorbij, dadelijk dus puinruimen.

*OUD heilige*
pi_10028124
Lucille komt morgen pas cake eten! Ook zin in een stukje cake morgen??

Ik verwacht vandaag iig van alles en iedereen hier! Open huis enzo!

zondag 27 april 2003 @ 10:09:40 #113
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10041197
Nou, zo ongeveer de hele familie is langs geweest, de meeste vrienden ook en tegen 2 uur ging de laatste persoon weg!

Gelukkig zijn er nog voldoende plakjes cake over voor Lucille straks en is het geen enorme bende, dus dat scheelt ook alweer!

zondag 27 april 2003 @ 10:17:35 #114
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10041216
Geen cake vandaag, we gaan taart eten, want er komt nog bezoek voor de verjaardag van Jarno.

Was het gezellig?

*OUD heilige*
pi_10041235
quote:
Op zondag 27 april 2003 10:09 schreef Liejannuh het volgende:
en is het geen enorme bende
Ik denk dan: dat moet beter kunnen

Ik heb zojuist een mailtje de deur uitgedaan met een voorstel om een half jaar een apartement in A'dam te huren (alhoewel de financiële kant voor mijn voorstel waarschijnlijk een tikkie moeilijk zal liggen bij de potentieel verhuurder). Ssssssspannend!

En verder is het hier wel een bende, dus voordat mijn bezoek langskomt moet ik eerst maar wel eens opruimen....
(en ik heb nog geeneens cake... )

Ik houd het weerbericht voor komend weekend angstvallig in de gaten, anders wordt het geen afsluitdijk
nou ja, dan kamperen we toch bij Liejannuh op het balkon; eeeeeeeeeuhhhh, hoe is de constructie van jouw balkon?

zondag 27 april 2003 @ 10:32:26 #116
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10041275
quote:
Op zondag 27 april 2003 10:22 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik heb zojuist een mailtje de deur uitgedaan met een voorstel om een half jaar een apartement in A'dam te huren (alhoewel de financiële kant voor mijn voorstel waarschijnlijk een tikkie moeilijk zal liggen bij de potentieel verhuurder). Ssssssspannend!
Oew, dus ik kan een weekje (ofzo) Amsterdam inplannen van de zomer?!
quote:
En verder is het hier wel een bende, dus voordat mijn bezoek langskomt moet ik eerst maar wel eens opruimen....
(en ik heb nog geeneens cake... )
Leuk interessant vrouwelijk bezoek?
quote:
Ik houd het weerbericht voor komend weekend angstvallig in de gaten, anders wordt het geen afsluitdijk
nou ja, dan kamperen we toch bij Liejannuh op het balkon; eeeeeeeeeuhhhh, hoe is de constructie van jouw balkon?
Heel verstandig! En ik heb dus die pilaar in mn woonkamer staan, en als je die weghaalt, dan stort het balkon in. Maar zolang die pilaar staat dus niet! Tenminste, zo is het mij versteld door de projectleider ofzo!
Kortom: het is volkomen veilig!

En Yppy, het was ook nog gewoon erg gezellig! Alleen snap ik die familieleden niet helemaal die om kwart over 6 kwamen enzo!

pi_10041320
quote:
Op zondag 27 april 2003 10:22 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Ik zit ook al naar het weerbericht te kijken en op dit moment word ik er toch niet echt vrolijk van. Maar ja, zal wel zien. Vaak klopt het toch niet, vaak ook wel.
pi_10041342
quote:
Op zondag 27 april 2003 10:09 schreef Liejannuh het volgende:
Gelukkig zijn er nog voldoende plakjes cake over voor Lucille straks en is het geen enorme bende, dus dat scheelt ook alweer!
Kijk, dat zijn de betere berichten. Van die cake dan he, want het maakt mij weinig uit of het een bende is of niet. De eerste keer dat jij hier kwam was het ook niet echt opgeruimd.
  zondag 27 april 2003 @ 11:55:09 #119
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10041952
Heej, Lucille! Mn oma komt! Dus als je mn oma wilt ontlopen is het verstandiger om aan de late kant te komen!
aan de late kant is dus meer richting half 3 dan 2 uur!

Zow, ga ik nu mn oma ophalen!

pi_10042054
quote:
Op zondag 27 april 2003 10:32 schreef Liejannuh het volgende:
Leuk interessant vrouwelijk bezoek?
Huh
Kom jij ook dan?

Jij kreeg toch oma Lucille op bezoek?

resp. annex

pi_10042329
Ow, is dat een hint dat ik je oma moet ontlopen?

Ik zie het al voor me:

*ding dong* (of *ring*)
Ik stap binnen.
Kijk oma, dit is Lucille. Wij kennen elkaar via Fok!

Tja, hoe ga je dat allemaal uitleggen aan oma .......

pi_10043992
Ik ga nu weg. Cake eten.
  zondag 27 april 2003 @ 14:06:05 #123
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10044148
Ah en oma is ook net weg!
Kan ik nog ff snel een boterham naar binnen werken, dat is me gister ook niet gelukt, en vandaag ook nog niet!

En ik ben bij mezelf op bezoek, ook altijd gezellig!

Mocht iemand nog zin hebben in een stukje cake, een toastje, chippies, een biertje, wijntje of frisdrankje.... Ik heb nog genoeg staan! Dus kom gezellig langs!

pi_10055943
Het was heel gezellig hoor Liejannuh. Ik was niet weg te slaan.
pi_10055994
quote:
Op zondag 27 april 2003 23:00 schreef Lucille het volgende:
Het was heel gezellig hoor Liejannuh. Ik was niet weg te slaan.
Nu blauwe plekken?
  maandag 28 april 2003 @ 08:18:14 #126
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10060815
Goeiemorgen!

Was de cake lekker Lucille?

En zo ja: hoe heb je die gemaakt Liejannuh? Nog iets speciaals? Over 2 weken ga ik namelijk weer cake bakken voor m'n collega's.

*OUD heilige*
pi_10061494
De cake was heerlijk. En ik heb geen blauwe plekken hoor k_man.
pi_10073074
quote:
Op maandag 28 april 2003 09:25 schreef Lucille het volgende:
De cake was heerlijk. En ik heb geen blauwe plekken hoor k_man.
Je bent dan ook niet weggeslagen. Of had je een ram willen hebben om eerder thuis te zijn?

Ik vond de cake in iedergeval lekker.

pi_10077211
eergisteren, gisteren, vandaag en morgen: Werken...
Hmmzz ik heb wel geld dat is een groot voordeel.
Morgen ga ik de koffer voor Portugal maar eens inpakken.
Ik wil de volgende keer ook wel een beetje cake, kunnen jullie het opsturen? De verzendkosten zijn voor mij natuurlijk
pi_10078932
Het geheime recept voor cake:
U koopt een pak cakemeel
De daarop staande ingredienten
Zorgt voor een cakevorm en een goede oven
Bereid het volgens het recept
Gooit er evt wat appels of chocolade en cacao in
In de oven
Klaar!

Goede oven is trouwens wel essentieel!
En nu ga ik mijn nieuwe wijnrek verven!
Denk ik!

dinsdag 29 april 2003 @ 08:04:26 #131
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10085747
Goeiemorgen!

Dan ligt het bij mijn cakes vast aan de oven Liejannuh.

Welke kleur is je wijnrek?

*OUD heilige*
pi_10085759
Het wijnrek is roze geworden!
ga m ff in mn kast zetten en er dan vandoor!

Ze komen vandaag naar mn bank kijken, want die heeft een beschadeging opgelopen bij het bezorgen. En dan komen ze tussen 7 en 12 uur! Lekker handig!
Gelukkig woont mn moeder dichtbij en heb ik gevraagd of ze willen bellen van tevoren.

dinsdag 29 april 2003 @ 08:18:55 #133
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10085806
Roze is leuk!
Handig als je moeder dan op kan passen. Bij ons waren allebei de tafelbladen kapot. Gelukkig kregen we probleemloos nieuwe.
*OUD heilige*
pi_10086095
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 08:07 schreef Liejannuh het volgende:

Gelukkig woont mn moeder dichtbij en heb ik gevraagd of ze willen bellen van tevoren.

Dat is wel erg slim. We hebben al zo vaak gehad in de verhuizing dat die eikels niet op kwamen dagen, en dan had je die dag zoveel meer te doen dan alleen maar wachten.
  dinsdag 29 april 2003 @ 11:41:56 #135
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_10089009
quote:
Op maandag 28 april 2003 21:15 schreef Liejannuh het volgende:
Het geheime recept voor cake:
U koopt een pak cakemeel
De daarop staande ingredienten
Zorgt voor een cakevorm en een goede oven
Bereid het volgens het recept
Gooit er evt wat appels of chocolade en cacao in
In de oven
Klaar!

Goede oven is trouwens wel essentieel!
En nu ga ik mijn nieuwe wijnrek verven!
Denk ik!

hint: [LIFESTYLE] - Liejannuh's grote receptenboek

pi_10096844
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 11:41 schreef oYo het volgende:

[..]

hint: [LIFESTYLE] - Liejannuh's grote receptenboek

Wie weet ga ik er ooit eens aan beginnen als ik tijd over heb! Vrees alleen dat dat voorlopig niet is....

Nou ja, mn bank komen ze binnenkort ophalen, wordt gemaakt en ik krijg een leenbank in die periode. Heb wel geeist dat ie errug lekker zit en dat het wel eentje van stof is. Want dat vind ik lekkerder zitten dan leer. Heb wel gewoon de pech dat ze dat gaan doen als ik toevallig een maand thuis ben....

Owja, wijze les: geloof een woonwinkel nooit als ze zeggen dat ze bellen voordat ze komen, want dat doen ze niet!

En iedereen veel plezier vanavond, ik ga bandjes kijken!

dinsdag 29 april 2003 @ 19:17:51 #137
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_10099328
Ik ga gezellig eten met een vriendin in "mijn" restaurant...

Gisteren even een vreugdedansje gedaan toen mijn ticket in de bus lag...

pi_10099417
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 19:17 schreef Hik het volgende:
Ik ga gezellig eten met een vriendin in "mijn" restaurant...

Nothing can stop her now ........
  woensdag 30 april 2003 @ 00:20:37 #139
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_10105472
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 19:17 schreef Hik het volgende:

wacht maar tot je bankafschrift er ook ligt
zonnig Brasil
pi_10107567
Nou, het bandjes kijken was leuk!
En nu ben ik klaar wakker!!! Dat is dan weer wat minder!
  woensdag 30 april 2003 @ 03:29:13 #141
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_10107606
quote:
Op woensdag 30 april 2003 00:20 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

wacht maar tot je bankafschrift er ook ligt

Get a life, zak hooi....
pi_10108982
En een goeiemorgen iedereen.
pi_10109006
ook een goedemorgen
wat een geweldig icoon lucille
  woensdag 30 april 2003 @ 11:33:06 #144
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10109058
Goeiemorgen. Het eerste rondje koniginnedagmarkt is geweest, dadelijk nog een keertje. Tot morgen ofzo.
*OUD heilige*
pi_10109261
quote:
Op woensdag 30 april 2003 11:26 schreef Lucille het volgende:
En een goeiemorgen iedereen.
Ook goedemorgen. Het is weer eens echt koningginnedag weer hier. Het onweert.
pi_10109284
Ja, balen zeg. Hier kan ik natuurlijk niet goed mee koekhappen en zaklopen.
pi_10109993
Nou hier regent het ook, ik ben om kwart over 10 mn bed uit gebeld door mn moeder die voor de deur stond en ik ben blij dat ik bijna geen scouting leiding meer ben, want nu hoef ik ook niet verplicht de hele dag in de regen te staan!

Ter compensatie ga ik nog wat dingen verven in mn keuken vandaag. Daar is het nu echt weer voor!

pi_10111678
Stom weer ja.

Maar ik was vandaag toch niks bijzonders van plan.

woensdag 30 april 2003 @ 14:29:42 #149
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10111850
Vanochtend toen ik ging, was het lekker weer. Maar net ging het ineens regenen. We hadden alles dus ook snel gezien.
*OUD heilige*
pi_10119959
Nou, het glasvezelbehang boven de tegeltjes in mn keuken is voorzien van een waterig blauw kleurtje! Is dat ook mooi weer af!

En ik heb mn verzameling reisgidsen alvast bij elkaar geraapt bij mn ouders, dus ik heb iig iets te doen als ik uit het ziekenhuis kom.
Vanaf vrijdag mag ik trouwens zenuwachtig worden van mezelf, want dan krijg ik te horen hoe laat ik dinsdag word geopreerd.... *bibber*

pi_10119972
quote:
Op woensdag 30 april 2003 14:29 schreef YPPY het volgende:
Vanochtend toen ik ging, was het lekker weer. Maar net ging het ineens regenen. We hadden alles dus ook snel gezien.
waar ging je heen dan?
pi_10121663
Irritant hoor, die speciale icoontjes vandaag. Steeds goed kijken wie nou wat zegt. Lucille? YPPY? Of toch Liejannuh?
  donderdag 1 mei 2003 @ 02:59:44 #153
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_10124537
quote:
Op woensdag 30 april 2003 03:29 schreef Hik het volgende:

[..]

Get a life, zak hooi....

huh ???
en ik begon je net een beetje aardig te vinden ...
zonnig Brasil
  donderdag 1 mei 2003 @ 08:21:45 #154
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10125051
quote:
Op woensdag 30 april 2003 22:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

waar ging je heen dan?

In Gorinchem, daar woon ik. Het was niet zo veel, maar toch even gaan kijken. 's Middags met die regen hadden we het wel erg snel gezien.
*OUD heilige*
  donderdag 1 mei 2003 @ 08:22:31 #155
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10125053
quote:
Op woensdag 30 april 2003 23:46 schreef k_man het volgende:
Irritant hoor, die speciale icoontjes vandaag. Steeds goed kijken wie nou wat zegt. Lucille? YPPY? Of toch Liejannuh?
Dan is het nog een geluk dat hier meestal maar 3 verschillende modjes posten. Ik ga nog even nadenken welk icoontje ik nu neem.
*OUD heilige*
pi_10125371
quote:
Op woensdag 30 april 2003 23:46 schreef k_man het volgende:
Het was maar voor 1 dag.
Nu weer terug met het oude icoontje.
  donderdag 1 mei 2003 @ 11:34:28 #157
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_10127483
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 02:59 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

huh ???
en ik begon je net een beetje aardig te vinden ...

Je schoot gewoon een beetje té erg in de roos... (als in: schrápen om dat geld bijeen te krijgen en waarschijnlijk niet vrolijk worden als ik terugben...).

Maar no hard feelings hoor!

donderdag 1 mei 2003 @ 12:51:49 #158
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10129204
Zow! Ik ben ook weer back to normal enzo!
pi_10130800
De koffers en de tassen zijn gepakt, ik ga over een kwartiertje naar Portugal!!
pi_10131033
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 13:55 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
De koffers en de tassen zijn gepakt, ik ga over een kwartiertje naar Portugal!!
veel plezier

me jaloers/

donderdag 1 mei 2003 @ 14:47:33 #161
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10132264
Ben net gebeld door het ziekenhuis...
Moet me dinsdag om half 8 melden en word om 8 uur of half 9 geopereerd..... Nu mag ik toch wel zenuwachtig worden???
  donderdag 1 mei 2003 @ 17:53:13 #162
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10137300
Yppy blijft nog even in Oranje stemming??
  donderdag 1 mei 2003 @ 18:03:45 #163
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_10137472
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 14:47 schreef Liejannuh het volgende:
Moet me dinsdag om half 8 melden en word om 8 uur of half 9 geopereerd..... Nu mag ik toch wel zenuwachtig worden???
huh?
ernstig?

* oYo gaat naar huis

donderdag 1 mei 2003 @ 18:05:26 #164
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10137510
Nah... Ernstig... Ik doe het mezelf aan

Maar ik krijg dus een borstverkleining na jarenlang twijfelen

Heb net 2 (nu nog) te kleine bh's gekocht! Altijd leuk!

donderdag 1 mei 2003 @ 18:17:41 #165
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_10137826
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 18:05 schreef Liejannuh het volgende:
Nah... Ernstig... Ik doe het mezelf aan

Maar ik krijg dus een borstverkleining na jarenlang twijfelen

Heb net 2 (nu nog) te kleine bh's gekocht! Altijd leuk!

Lijkt me pijnlijk....
Was het echt zo erg??
  donderdag 1 mei 2003 @ 18:47:08 #166
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10138338
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 18:17 schreef oYo het volgende:

[..]

Lijkt me pijnlijk....
Was het echt zo erg??

Ik heb er af en toe ontzettend veel last van. En de operatie is volgens mij ook best pijnlijk, maar ik bereid me er maar een beetje op voor en doe zo rustig mogelijk de eerste paar weken. Dan zou het wel beter moeten gaan.
  donderdag 1 mei 2003 @ 19:34:07 #167
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10139461
quote:
Wat vroeg! Wel fijn dat je dan niet de hele dag hoeft te zenuwen. Weet je al hoe lang je daar moet blijven? Of mag je lekker snel weer naar huis? Krijg je ook een pc met internet?
*OUD heilige*
  donderdag 1 mei 2003 @ 19:34:49 #168
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10139476
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 17:53 schreef Liejannuh het volgende:
Yppy blijft nog even in Oranje stemming??
Ja, ik wist niet welk icoontje ik dan moest nemen. Maar ik ga vanavond een nieuwe maken van een foto van mezelf. Nu maar hopen dat ie lukt.
*OUD heilige*
pi_10140655
quote:
Ja hoor, dat mag. En als je iemand zoekt die je hand wilt vasthouden dan moet je ff zoeken in je telefoonlijst met kengetal 0252.
pi_10141223
quote:
Tuurlijk mag dat

Maar ik denk dat alles wel reg zal komme. Ik zal in ieder geval aan je denken joh, goed?

donderdag 1 mei 2003 @ 20:57:05 #171
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10141641
Eindelijk een nieuw icoontje. Jullie hebben de primeur. Is het wat?
*OUD heilige*
pi_10141905
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 20:57 schreef YPPY het volgende:
Eindelijk een nieuw icoontje. Jullie hebben de primeur. Is het wat?
Nee
  donderdag 1 mei 2003 @ 21:10:01 #173
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10141923
Echt niet? Wat is er verkeerd?
*OUD heilige*
pi_10142032
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 21:10 schreef YPPY het volgende:
Echt niet? Wat is er verkeerd?
Dat paars en dat geel, ik heb pijn aan mijn ogen. Het spijt me echt verschrikkelijk, maar tis 3 keer niks.

sorry, ik hoop dat we nu niet ruzie krijgen

donderdag 1 mei 2003 @ 21:15:50 #175
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10142083
Ik vond het wel stoer, het valt wel op. Het geel is hetzelfde als van mijn andere icoontje.

we hebben geen ruzie, ik verwijder gewoon al je posts

*OUD heilige*
pi_10142267
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 21:15 schreef YPPY het volgende:
Ik vond het wel stoer, het valt wel op. Het geel is hetzelfde als van mijn andere icoontje.

we hebben geen ruzie, ik verwijder gewoon al je posts

Jij lost problemen ook makkelijk op
  donderdag 1 mei 2003 @ 21:26:51 #177
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10142323
Slim he? Iedereen vraagt zich straks vast af of ik tegen mezelf praat.
*OUD heilige*
pi_10142363
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 21:26 schreef YPPY het volgende:
Slim he? Iedereen vraagt zich straks vast af of ik tegen mezelf praat.
Dat is toch al algemeen bekend hiero?
  donderdag 1 mei 2003 @ 21:31:40 #179
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10142420
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 21:29 schreef Lucille het volgende:

[..]

Dat is toch al algemeen bekend hiero?

En bedankt.

Ik ga er wel een nachtje over slapen. Tot dan mag je de hele nacht maar dit paars-met-geel kunstwerk kijken.

*OUD heilige*
pi_10142467
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 21:31 schreef YPPY het volgende:

[..]

En bedankt.

Ik ga er wel een nachtje over slapen. Tot dan mag je de hele nacht maar dit paars-met-geel kunstwerk kijken.

OK. Ik ga er ook wel een nachtje over slapen.

donderdag 1 mei 2003 @ 21:38:27 #181
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_10142608
Op zn Gronings:

kon minder

* Dagobert is trouwens helemaal zenuwachtig aan het zijn enzo

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_10144618
Zat ik vanavond eens een keer uitgebreid de weersverwachting te bekijken op TV i.v.m. een geplande afsluitdijkwandeltocht op a.s. zaterdag, zei mevrouw Van Leur (RTL4) dat haar vak een echte uitdaging is met deze wisselvallige tijden wat weer betreft.
Nou, denk ik dan: daar wordt ik dan toch ook niet wijzer van. Het is volkomen terecht dat ik de weersverwachting over het algemeen zoveel mogelijk negeer. Maar ik hoop wel dat het lekker weer wordt zaterdag natuurlijk.
pi_10144724
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 22:46 schreef case_ het volgende:
Zat ik vanavond eens een keer uitgebreid de weersverwachting te bekijken op TV i.v.m. een geplande afsluitdijkwandeltocht op a.s. zaterdag, zei mevrouw Van Leur (RTL4) dat haar vak een echte uitdaging is met deze wisselvallige tijden wat weer betreft.
Nou, denk ik dan: daar wordt ik dan toch ook niet wijzer van. Het is volkomen terecht dat ik de weersverwachting over het algemeen zoveel mogelijk negeer. Maar ik hoop wel dat het lekker weer wordt zaterdag natuurlijk.
Volgens mij gaat het regenen.
pi_10144792
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 22:49 schreef Lucille het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het regenen.

Ik denk van niet...

... hoop ik. Regenjas en regenbroek gaan in iedergeval mee. Ik denk dat ik zeker ga, want een vriend van me, die de dijk al 5x gelopen heeft, zal niet afhaken, denk ik.

pi_10144827
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 22:51 schreef case_ het volgende:

[..]

Ik denk van niet...

... hoop ik. Regenjas en regenbroek gaan in iedergeval mee. Ik denk dat ik zeker ga, want een vriend van me, die de dijk al 5x gelopen heeft, zal niet afhaken, denk ik.

Maar ik beslis dus morgen wat ik ga doen.
  donderdag 1 mei 2003 @ 22:54:20 #186
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10144862
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 19:34 schreef YPPY het volgende:

[..]

Wat vroeg! Wel fijn dat je dan niet de hele dag hoeft te zenuwen. Weet je al hoe lang je daar moet blijven? Of mag je lekker snel weer naar huis? Krijg je ook een pc met internet?

Ik mag vrijdag weer naar huis en ben heel blij dat ik niet hoef te zenuwen! En ik kan wel een laptop van iemand lenen, maar ik vrees dat ze de internetaansluiting niet standaard meeleveren daar.... En ik denk ook zo maar dat tiepen ook niet echt een prettige handeling is de eerste dagen!
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 20:19 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ja hoor, dat mag. En als je iemand zoekt die je hand wilt vasthouden dan moet je ff zoeken in je telefoonlijst met kengetal 0252.

Kijk, daar heb ik wat aan!
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 20:42 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat

Maar ik denk dat alles wel reg zal komme. Ik zal in ieder geval aan je denken joh, goed?

En daar ook al!

Ach, ik zie wel wat er gaat gebeuren. Als ik maar niet te afhankelijk word van andere mensen. Dat ik mn haar ff zelf niet kan kammen, daar kan ik vrede mee hebben, maar veel gekker dan dat moet het niet worden!

donderdag 1 mei 2003 @ 22:56:30 #187
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10144924
Ik weet afsluitdijktechnisch gezien nog ff niet wat ik doe.
Gezien de voorspellingen ben ik heel erg geneigd te zeggen dat ik niet ga. Gewoon om te voorkomen dat ik ziek word enzo.
Kan ik ff er niet bij hebben nl.

Raar he?! *

pi_10144941
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 22:53 schreef Lucille het volgende:

[..]

Maar ik beslis dus morgen wat ik ga doen.

En dat kan ik me heel levendig voorstellen. Maar ik heb zoveel mensen gevraagd, dat ik met goed fatsoen niet meer niet kan gaan, vind ik. Er heeft zich vandaag zelfs nog iemand "aangemeld". Had ik niet verwacht, gezien de weersverwachting.
Er hebben zich echter ook weer 2 mensen afgemeld, dus per saldo zouden er exclusief FOK!Kers (ikzelf natuurlijk als FOK!ker gerekend) nu 8 mensen meegaan. Toch nog steeds geen slecht resultaat. Maar ik zie morgenavondf wel weer, want er zullen nog wel wat wijzigingen komen.
pi_10144961
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 22:54 schreef Liejannuh het volgende:

Ach, ik zie wel wat er gaat gebeuren. Als ik maar niet te afhankelijk word van andere mensen. Dat ik mn haar ff zelf niet kan kammen, daar kan ik vrede mee hebben, maar veel gekker dan dat moet het niet worden!

Als je maar weet dat ik niet helemaal naar 's Gravenzande ga crossen om alleen maar je sokken aan te doen.
pi_10144987
Volgens mij is zondag statistisch gezien een betere dag volgens de voorspellingen.
pi_10145084
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 22:56 schreef Liejannuh het volgende:
Ik weet afsluitdijktechnisch gezien nog ff niet wat ik doe.
Gezien de voorspellingen ben ik heel erg geneigd te zeggen dat ik niet ga. Gewoon om te voorkomen dat ik ziek word enzo.
Kan ik ff er niet bij hebben nl.

Raar he?! *

Niet raar, wel verstandig.
En sterkte de komende weken in iedergeval. Als je nog bezoek wil, laat het dan even weten.
pi_10145152
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 22:59 schreef Lucille het volgende:
Volgens mij is zondag statistisch gezien een betere dag volgens de voorspellingen.
Dat geloof ik ook. Maar ja, het is nu eenmaal zaterdag geworden. Agenda's van mensen enzo.
  donderdag 1 mei 2003 @ 23:08:00 #193
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_10145259
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:34 schreef Hik het volgende:

[..]

(...)

En vandaar: neem een stopover in Guarulhos, gratis verblijf met uitzicht op ut strand plus uitstapjes, en met gerust hart en portemonnee vervolgens richting Lima !
Enneh, idem:
zonnig Brasil
  donderdag 1 mei 2003 @ 23:08:16 #194
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10145265
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 22:58 schreef Lucille het volgende:

[..]

Als je maar weet dat ik niet helemaal naar 's Gravenzande ga crossen om alleen maar je sokken aan te doen.

Nah! Flauwerd!!
Dan loop ik maar op blote voeten rond de hele dag.
Mag ik dan wel klagen als ik koude voeten heb???

Owja, bij een eventueel afblazen van de wandeling: ik heb nog wel wat bier in de koelkast!

pi_10145382
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 23:08 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nah! Flauwerd!!

Owja, bij een eventueel afblazen van de wandeling: ik heb nog wel wat bier in de koelkast!

H'm. Dat maakt afblazen weer iets aantrekkelijker.
Neem wel een biertje als ik weer thuis ben. Of ik ga nog even de stad in.
pi_10145577
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 23:08 schreef Liejannuh het volgende:

Nah! Flauwerd!!

Ja hoor, klagen mag altijd. Maar misschien dat ik nog wel te porren ben om voeten warm te maken.

En nu ga ik naar bed toe, want ik was vandaag de hele dag al brak.

vrijdag 2 mei 2003 @ 00:13:11 #197
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_10146894
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 23:08 schreef qwerty_x het volgende:
En vandaar: neem een stopover in Guarulhos, gratis verblijf met uitzicht op ut strand plus uitstapjes, en met gerust hart en portemonnee vervolgens richting Lima !
Enneh, idem:
Dat wordt voor een volgende keer dan... Igual, muchísimas gracias
  vrijdag 2 mei 2003 @ 08:09:43 #198
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10149271
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 22:54 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik mag vrijdag weer naar huis en ben heel blij dat ik niet hoef te zenuwen! En ik kan wel een laptop van iemand lenen, maar ik vrees dat ze de internetaansluiting niet standaard meeleveren daar.... En ik denk ook zo maar dat tiepen ook niet echt een prettige handeling is de eerste dagen!

Dat is lekker snel! Waar wordt je geopereerd? Wanneer is de ziekenhuismeeting?
Kun je niet tikken met je tenen? Dat moet te doen zijn. Er is ook een soort van lasers, kun je tikken door je ogen te bewegen.
quote:
Heb je een soort van backup in de buurt? Da's wel handig.

En ik ben nog paars met geel. Ik weet nog niet wat het wordt. Maar herkenbaar ben ik wel.

*OUD heilige*
  vrijdag 2 mei 2003 @ 09:34:06 #199
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_10150052
mogguh!

Liejannuh, misschien heb je iets aan http://www.borstenforum.nl/phpBB2/

Soort lotgenoten / vragenforum.
Is een forum waar een goede vriendin vaak te vinden is

pi_10154854
Tjee... YPPY! Wat een ronduit afschuwelijk icoontje!
  vrijdag 2 mei 2003 @ 14:37:27 #201
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10157750
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 13:03 schreef k_man het volgende:
Tjee... YPPY! Wat een ronduit afschuwelijk icoontje!
Bedankt.

Ik geloof dat niemand het leuk vind. Toch maar even een andere zoeken dan.

*OUD heilige*
  vrijdag 2 mei 2003 @ 14:44:34 #202
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10157948
De oude is weer terug! Als jullie stout zijn, doe ik de paarse weer.
*OUD heilige*
  vrijdag 2 mei 2003 @ 14:55:33 #203
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_10158266
* oYo wil de paarse
pi_10159960
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 14:55 schreef oYo het volgende:
* oYo wil de paarse
Masochist!
  vrijdag 2 mei 2003 @ 16:11:56 #205
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10160162
Liejannuh! Ze pesten me.
*OUD heilige*
pi_10162892
Straks lekker thaise groene curry eten. Kijken of de opgewarmde versie uit de diepvries ook nog goed smaakt.
  vrijdag 2 mei 2003 @ 18:09:56 #207
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10163138
Jullie moeten lief zijn tegen YPPY hoor!!!!! Foei!!!

Nou ja, ziekenhuismeeting: dagelijks van half 4 tot 5 en van 6 tot half 8!
En ik lig er van dinsdag tot vrijdag en kan niet beloven dat ik leuk en gezellig ben!

Ik bevind me dan overigens ongeveer 10 fietsminuten van mn werk af in het Diaconessehuis.

vrijdag 2 mei 2003 @ 19:05:37 #208
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10164189
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 18:09 schreef Liejannuh het volgende:
Jullie moeten lief zijn tegen YPPY hoor!!!!! Foei!!!
quote:
Nou ja, ziekenhuismeeting: dagelijks van half 4 tot 5 en van 6 tot half 8!
En ik lig er van dinsdag tot vrijdag en kan niet beloven dat ik leuk en gezellig ben!

Ik bevind me dan overigens ongeveer 10 fietsminuten van mn werk af in het Diaconessehuis.

Zullen we afspreken 28 fok!kers per keer?
*OUD heilige*
pi_10166563
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 16:11 schreef YPPY het volgende:
Liejannuh! Ze pesten me.
Nee hoor, vriendjes moeten gewoon eerlijk tegen elkaar kunnen zijn.

Dus als jij een tergend lelijk icoontje neemt, zeg ik eerlijk dat het vreselijk lelijk is.

vrijdag 2 mei 2003 @ 21:13:16 #210
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_10167110
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 19:05 schreef YPPY het volgende:

[..]

[..]

Zullen we afspreken 28 fok!kers per keer?

Annie is op bezoek en is ingelogd op mijn pc... Nou ja, ik denk iig dat het ziekenhuis 28 fokkers per keer niet zo kan waarderen.... weet niet waar het aan ligt!

Maar je kunt het natuurlijk proberen!

pi_10169286
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 21:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Annie is op bezoek en is ingelogd op mijn pc...

ontwenningsverschijnselen, of is het niet gezellig....?

Ik heb zowat al de hele avond geslapen en ben nu min of meer wakker. Beetje koortsig enzo. Heb helaas vanavond daarvoor mijn aanwezigheid van het theaterdebuut van een vriend moeten afzeggen Maar ja, een blaffende Dino bij je voorstelling is ook niet handig....

quote:
Nou ja, ik denk iig dat het ziekenhuis 28 fokkers per keer niet zo kan waarderen.... weet niet waar het aan ligt!

Maar je kunt het natuurlijk proberen!

Ik kom je wel een keer in de weken erna vermaken
  vrijdag 2 mei 2003 @ 22:47:23 #212
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10169320
Is goed!!
En nu snel je bed weer in en beter worden!
  zaterdag 3 mei 2003 @ 11:18:24 #213
13783 Anthraxx
pi_10175053
Ik ben weer thuis

Het was gezellig

En tot nu toe hebben de wandelaars best mooi weer, op de wind na. Daarnet aan het water werd ik haast weggeblazen

zaterdag 3 mei 2003 @ 11:43:51 #214
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10175384
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 20:47 schreef k_man het volgende:

[..]

Nee hoor, vriendjes moeten gewoon eerlijk tegen elkaar kunnen zijn.

Dus als jij een tergend lelijk icoontje neemt, zeg ik eerlijk dat het vreselijk lelijk is.

Dat is ook wel zo. Nu loop ik tenminste niet weken voor schut met een paars/geel icoontje. Maar toch vond ik het mooi.
*OUD heilige*
  zaterdag 3 mei 2003 @ 11:44:58 #215
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10175403
Ben je al weer wat beter Dino? Of nog steeds zo ziek?

Ik heb van gisteravond 10 uur tot vanochtend 10 uur geslapen en dat was heerlijk.

*OUD heilige*
pi_10183471
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 11:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben weer thuis

Het was gezellig

En tot nu toe hebben de wandelaars best mooi weer, op de wind na. Daarnet aan het water werd ik haast weggeblazen

Bet we did. Toen ik om 8.15u. uit mijn auto stapte bij het restaurant in Zurich, verbaasde ik me wel even over de hard wind en de nog steeds vallende regen. Het waaide harder van ik vermoedde.
Maar Erwin Kroll schijnt niet voor niets gezegd te hebben in het acht-uurjournaal van gisteren, dat het over 12 uur droog zou worden. Dat is 12 en een half uur geworden. Om negen uur regende het nog een beetje, maar om 10 over negen, toen we in Den Oever uit de interliner stapten, was het droog en dat is de rest van de dag zo gebleven.
Puike dag wandelen achter de rug!
pi_10185222
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 11:44 schreef YPPY het volgende:
Ben je al weer wat beter Dino? Of nog steeds zo ziek?
beetje onbestemd..., maar morgen wordt het prachtig weer en dan gaat het vast over

Hoe lang heb je er nou over gelopen case_?

pi_10185346
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 20:48 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

beetje onbestemd..., maar morgen wordt het prachtig weer en dan gaat het vast over

Hoe lang heb je er nou over gelopen case_?

Allereerst beterschap toegewenst, Dino.

Al met al hebben we er een krappe 8 uur over gedaan. We hadden 3 pauzes op de (geschatte) 30 km. De eerste in het cafe bij het monument dat op de afsluitdijk staat. De tweede bij het pompstation (in het midden) en een derde bij de knik in de dijk.

zaterdag 3 mei 2003 @ 21:15:43 #219
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10185662
Dino, dank je wel voor je kaart!

En goed dat jullie alsnog zijn gegaan case_, ik heb vandaag weer wat tafeltjes in de olie gezet en nog wat meer opgeruimd enzo! Kan nooit kwaad!
Owja, en ik heb nu ook een wasmachine staan! Ook al een efstuk!

zaterdag 3 mei 2003 @ 22:12:02 #220
23152 Lucille
Smartass
pi_10186840
Petje af weer voor de stoere wandelaars. En mooi dat het droog is gebleven. Ik heb vandaag wel aan jullie gedacht.
  zondag 4 mei 2003 @ 09:00:40 #221
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10192606
Je gaat al goed vooruit Liejannuh.

En wat een eind hebben jullie gelopen! Echt knap.

*OUD heilige*
  zondag 4 mei 2003 @ 10:06:10 #222
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10192814
Mijn huis begint echt ergens op te lijken.
Heb nu ook 2 salontafeltjes en een side table in de olie staan. Dat is dan het basislaagje olie, het volgende laagje doe ik er zometeen op!
  zondag 4 mei 2003 @ 10:59:42 #223
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_10193040
Jullie hebben het dus echt gedaan, dat lopen?
Geschift, maar knap hoor!

Nog 10 daagjes...

Jullie nog leuke ideeën voor Holland-achtige cadeautjes om mee te nemen?

zondag 4 mei 2003 @ 11:35:16 #224
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10193372
Hagelslag?
En misschien een foto/kaart van de 'platheid' van Nederland. Weilanden ofzo. En een koe erop natuurlijk.
*OUD heilige*
  zondag 4 mei 2003 @ 11:49:43 #225
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_10193550
k_man, nog ff rustig terug naar Cuba? Bush straft Amerikanen die naar Cuba afreizen
  zondag 4 mei 2003 @ 12:57:29 #226
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10194322
Klompen!!
En tulpenbollen!
En drop natuurlijk!
  zondag 4 mei 2003 @ 13:00:19 #227
13783 Anthraxx
pi_10194350
quote:
Op zondag 4 mei 2003 12:57 schreef Liejannuh het volgende:
Klompen!!
En tulpenbollen!
En drop natuurlijk!
Vergeet het oer-hollandsche export product Wiet niet
pi_10194519
quote:
Op zondag 4 mei 2003 10:59 schreef Hik het volgende:
Jullie hebben het dus echt gedaan, dat lopen?
Geschift, maar knap hoor!
Ja, we zijn echt geweest. Behalve mij was er geen enkele andere FOK!KER bij.
Ik ben alleen zo erg uitgewaaid, en heb daardoor zo vast geslapen, dat ik nu pas een beetje redelijk wakker begin te worden.
  zondag 4 mei 2003 @ 13:19:57 #229
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_10194612
Pindakaas, snoepjes en stroopwafels stonden al in de planning. Drop doen we maar niet, dat was de laatste keer nou niet echt een succes!
Verder doen plaatjes met Hollandse koeien het altijd goed (zijn vader had vroeger daar koeien)...
Ga nog een bandje met Nederlandse muziek maken.
  zondag 4 mei 2003 @ 13:23:19 #230
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10194670
met Fans Bauer, Marianne Weber en BZN etc?!
Of toch maar Blof, Van Dik Hout, Acda en de Munnick?
  zondag 4 mei 2003 @ 17:52:42 #231
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_10199969
quote:
Op zondag 4 mei 2003 13:19 schreef Hik het volgende:
Pindakaas, snoepjes en stroopwafels stonden al in de planning. Drop doen we maar niet, dat was de laatste keer nou niet echt een succes!
Verder doen plaatjes met Hollandse koeien het altijd goed (zijn vader had vroeger daar koeien)...
Ga nog een bandje met Nederlandse muziek maken.
Nog een tip: borrelnootjes, engelse drop en kaassouflees zijn ook onbekend maar interessant hiero
zonnig Brasil
pi_10207554
quote:
Op zondag 4 mei 2003 11:49 schreef Hik het volgende:
k_man, nog ff rustig terug naar Cuba? Bush straft Amerikanen die naar Cuba afreizen
Nou, ik heb wel het idee dat je het beste nu nog naar Cuba kunt gaan, voor het te laat is.

Als Castro sterft en/of de boycot wordt opgeheven, zal het land in rap tempo veranderen in een soort Amerikaanse vakantiereservaat. Dat lijkt me afgrijselijk.

zondag 4 mei 2003 @ 23:55:17 #233
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10207727
quote:
Op zondag 4 mei 2003 23:49 schreef k_man het volgende:

[..]

Nou, ik heb wel het idee dat je het beste nu nog naar Cuba kunt gaan, voor het te laat is.

Als Castro sterft en/of de boycot wordt opgeheven, zal het land in rap tempo veranderen in een soort Amerikaanse vakantiereservaat. Dat lijkt me afgrijselijk.

Yuk!! Dat klinkt echt erg!

Vanavond nog Yorin Travel gezien??? Ik ga ook een kokosnoot opsturen als ik weer in Thailand ben! Lijkt me heel bizar!
En volgend jaar wil ik dan maar weer naar Zuid Thailand! Toch nog te weinig van gezien.

maandag 5 mei 2003 @ 01:30:06 #234
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_10209791
Morgenochtend komt "the Deep South" aan de orde bij Globetrotter (op Discovery dus). Leuk wel, want in Atlanta woont mijn beste vriendin die ik onderweg naar Perú ook nog even een dagje ga opzoeken (Leve Delta! ) Kijken dus...

Engelse drop is wel een goeie qwerty! Kaassouflés zijn erg lekker, maar een beetje lastig te transporteren helaas.

pi_10210111
Bitterkoekjes en vla.
  maandag 5 mei 2003 @ 07:33:18 #236
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10211039
Dat van de kokosnoot heb ik ook gezien. En dat laatste eilandje. Wat een rust. .
*OUD heilige*
  maandag 5 mei 2003 @ 08:39:10 #237
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10211289
quote:
Op maandag 5 mei 2003 07:33 schreef YPPY het volgende:
Dat van de kokosnoot heb ik ook gezien. En dat laatste eilandje. Wat een rust. .
Daar ben ik ook geweest op Koh Lanta. Erg relaxed eilandje!

Op speciaal verzoek van Qwerty zal ik ff wat foto's ervan inscannen straks.

pi_10212199
Goedemorgen allemaal.
  maandag 5 mei 2003 @ 10:04:57 #239
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10212242
Hoi case_! Nog geen last van je voeten na die wandeling?
*OUD heilige*
pi_10212503
wil iemand me troosten?

mijn lieve studio in A'dam is verhuurd.... had ik dan toch klakkeloos ja moeten zeggen tegen een idioot hoge huurprijs en voor mij iets te lange huurtermijn?

Maar goed... balen....

maandag 5 mei 2003 @ 10:25:05 #241
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10212587
Balen Dino.

Een voordeel is wel dat je nu veel geld uitspaart en je daardoor extra op vakantie kunt en wij dus meer reisverslagen van je lezen.

*OUD heilige*
pi_10212689
quote:
Op maandag 5 mei 2003 10:04 schreef YPPY het volgende:
Hoi case_! Nog geen last van je voeten na die wandeling?
Nee, daar heb ik gelukkig nauwelijks last van gehad.
pi_10212725
quote:
Op maandag 5 mei 2003 10:25 schreef YPPY het volgende:
Balen Dino.

Een voordeel is wel dat je nu veel geld uitspaart en je daardoor extra op vakantie kunt en wij dus meer reisverslagen van je lezen.

je hebt er zelfs nog steeds een reisverhaal van me tegoed....

Gisteren over Bhutan gehad, en daar heb je inderdaad mucho dineros voor nodig (overduidelijk is midden Amerika ook ter sprake gekomen )

Maar eerlijk gezegd stuurde ik vanochtend de beste man net een mailtje om te kijken of ik nog iets aan de prijs kon sleutelen, en zo niet om dan maar gewoon ja te zeggen. Hij heeft het al een week of vier in de aanbieding staan, heeft 'ie het net verhuurd...

maandag 5 mei 2003 @ 10:46:01 #244
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10212991
quote:
Op maandag 5 mei 2003 10:33 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

je hebt er zelfs nog steeds een reisverhaal van me tegoed....

Gisteren over Bhutan gehad, en daar heb je inderdaad mucho dineros voor nodig (overduidelijk is midden Amerika ook ter sprake gekomen )

Maar eerlijk gezegd stuurde ik vanochtend de beste man net een mailtje om te kijken of ik nog iets aan de prijs kon sleutelen, en zo niet om dan maar gewoon ja te zeggen. Hij heeft het al een week of vier in de aanbieding staan, heeft 'ie het net verhuurd...

Wanneer komen die???

Dus misschien ga je er toch wonen? Dat is ook leuk, dan hebben we weer een travelhousewarming meeting.

*OUD heilige*
pi_10213360
quote:
Op maandag 5 mei 2003 10:46 schreef YPPY het volgende:
Wanneer komen die???
quote:
Dus misschien ga je er toch wonen? Dat is ook leuk, dan hebben we weer een travelhousewarming meeting.
Ik ga vast ooit eens in A'dam wonen (waarschijnlijk wanneer ik m'n verstand en gevoel voor verhoudingen echt compleet verloren heb )
  maandag 5 mei 2003 @ 17:38:58 #246
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10225788
Anders heb ik hier nog wel een kamertje over hoor Dino!
Niet dat het handig is als je in Amsterdam werkt, maar dat is een ander verhaal!
  maandag 5 mei 2003 @ 20:30:14 #247
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_10229769
Over 12 uur zijn ze in me aan het snijden... Toch wel een rare gedachte eigenlijk.

tiepen is moeilijk!

[Dit bericht is gewijzigd door Liejannuh op 05-05-2003 20:38]

maandag 5 mei 2003 @ 20:31:57 #248
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_10229817
quote:
Op maandag 5 mei 2003 20:30 schreef Liejannuh het volgende:
Over 2 uur zijn ze in me aan het snijden... Toch wel een rare gedachte eigenlijk.
oeh, inderdaad! Ik wens je alvast het beste en zeer spoedig herstel.
A clean house is a sign of a wasted life.
  maandag 5 mei 2003 @ 20:35:24 #249
6536 dwerg
chagrijn
pi_10229916
quote:
Op maandag 5 mei 2003 20:30 schreef Liejannuh het volgende:
Over 2 uur zijn ze in me aan het snijden... Toch wel een rare gedachte eigenlijk.
Je bedoelt natuurlijk over 12 uur.
Maar je mag nu zenuwachtig worden.
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 5 mei 2003 @ 20:39:22 #250
23152 Lucille
Smartass
pi_10230045
2 uur lijkt me inderdaad overdreven, tis tenslotte geen poliklinische behandeling
Maar of je maakt een typefout en of je bent nu al zo zenuwachtig dat je niet meer weet wat je doet.
Anyway Liejannuh, ik wens je sterkte. En hopelijk valt het allemaal wel mee. En in ieder geval tot gauw.
  maandag 5 mei 2003 @ 20:42:49 #251
6536 dwerg
chagrijn
pi_10230139
quote:
Op maandag 5 mei 2003 20:39 schreef Lucille het volgende:
Anyway Liejannuh, ik wens je sterkte. En hopelijk valt het allemaal wel mee. En in ieder geval tot gauw.
*aansluit bij Lucille.
I intend to live forever, or die trying.
pi_10231030
quote:
Op maandag 5 mei 2003 20:39 schreef Lucille het volgende:
Ook ik sluit me hierbij aan. En een voorspoedig herstel toegewenst!
pi_10231425
*polonaiseknuffel*
  maandag 5 mei 2003 @ 21:41:44 #254
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_10231853
quote:
Op maandag 5 mei 2003 21:28 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
*polonaiseknuffel*
ik hobbel ook mee
zonnig Brasil
  maandag 5 mei 2003 @ 22:00:28 #255
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10232392
Succes en sterkte daar Liejannuh. En laat je lekker verwennen door alle knappe verplegers daar.
*OUD heilige*
pi_10233308
Sterkte Liejannuh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')