Misschien kunnen jullie me hier mee helpen. Ik zal bij het begin beginnen.
Vier jaar geleden, zat ik vaak bij een ontzettend knap meisje in de bus, en het was moeilijk om me ogen van haar af te houden. Ik staarde d'r soms aan, en op een gegeven moment betrapte ze me. Eerst zette ze hele grote ogen op en kwam er een glinstering in, en toen bleef ze met een grote schaapachtige glimlach voor d'r uit kijken en om de zoveel tijd checken of ik nog keek.
Een aardig tijdje later stond ik bij haar op de bushalte, tenminste, ik kwam aanlopen, en toen ze zag ik naast d'r stond werd ze rood. Toen werd ik ook rood en keek maar de andere kant op. Na nog een kwartier gezellig ongemakkelijk toen doen kwam de bus en stapten ze in. Daarna nog 2,5 uur met haar in mijn blikveld in de bus gezeten (file, precies op tijd! ) en toen ze uiteindelijk op het knopje drukte om uit de bus te gaan, toen slaakte ik een diepe zucht. Blijkbaar iets te hard want ze schoot ff in de lach.
Daarna heb ik een aardig tijdje niet meer bij haar in de bus gezeten, zelfs nog een keer verschillende bussen te nemen om uit te vinden welke bus ze nam, maar niet meer gezien. De laatste tijd zit ze weer vaak in m'n bus, ik weet welke bus ze neemt om welke tijd.
Vandaag (2e paasdag) kwam ik d'r een heel end van huis tegen op een recreatieterrein, maar ik was met een hele groep, dus ik kon d'r moeilijk aanspreken. Ze glimlachde wel naar me, ze herkent me nog steeds dus. Later kwam ze ook weer voorbij fietsen toen we daar weggingen, toen keek ze ook nog naar me, ze keek zelfs om
Nu het punt, ik zit al 4 jaar bij d'r in de bus en ik heb d'r nog niet aan durven spreken, ze stapt 1 halte later dan mij op en woont in dezelfde plaats als mij. Ze is ongeveer even oud als mij, en lijkt redelijk geintereseerd zou ik zo zeggen. Maar hou spreek ik d'r aan, ik ken d'r niet, en ik kom d'r altijd tegen in een vrijwel lege bus. Zou ik gewoon zoiets kunnen zeggen als: Was het leuk 2e paasdag?
Misschien kunnen jullie me helpen, ik vind d'r HEEL LEUK (voor zover dat nog niet duidelijk was !
Btw, print dit topic uit en hang het op in de bushalte
maar dat kan ik makkelijk zeggen, dat besef ik me ook wel
quote:ow, cool idee!!
Op maandag 21 april 2003 19:07 schreef Conflict het volgende:
VOOR DE BUSBABE!
quote:Lol! Ja, ik weet dat ze de busbabe is, maar zij niet, maar ze zou zich er vanzelf in herkennen trouwens, maar wie weet hoeveel mensen het VOOR haar lezen, en of het er nog hangt tegen de tijd dat ze er aankomt. Sterker nog, wie zegt dat ze het ziet hangen en zelfs dan nog of ze het leest. Plus het KAN subtieler
Hoe weet je nou of ze leuk is als je haar nog nooit gesproken hebtBtw, print dit topic uit en hang het op in de bushalte
quote:he bah wat fout, straks ga je die arme jongen ook nog aanraden een 0900-nummer met boxnr. aan dr te geven ofzo
Op maandag 21 april 2003 19:09 schreef Detroit het volgende:
Of druk een papiertje met jouw adres bij het uitstappen uit de bus in haar handen ofzo.
wat is er zo moeilijk aan aan dr aanspreken? ik neem aan dat je ook wel eens met je moeder praat, dan ga je toch ook niet 4 jaar lang dom schaapachtig je moeder aanstaren?
het is de gedachte die telt
quote:Nee, ik spreek m'n moeder niet, die leeft niet meer, maar dat kon je ook moeilijk weten, dus het zij je vergeven. Maar een knap meisje aanspreken is wat anders, als ze me aankijkt heb ik al het gevoel dat m'n hart verbrand dus haar aanspreken is doodeng nog een understatement voor
Op maandag 21 april 2003 19:16 schreef dr.dunno het volgende:[..]
he bah wat fout, straks ga je die arme jongen ook nog aanraden een 0900-nummer met boxnr. aan dr te geven ofzo
wat is er zo moeilijk aan aan dr aanspreken? ik neem aan dat je ook wel eens met je moeder praat, dan ga je toch ook niet 4 jaar lang dom schaapachtig je moeder aanstaren?
het is de gedachte die telt
quote:Ja en dan zeg je tegen haar van: "Ow wat stom, ik had een halte eerder uit moeten stappen..." Ongetwijfeld volgt er dan een gesprekje
Op maandag 21 april 2003 19:21 schreef Light het volgende:
Als ze een halte verder opstart dan jou dan kun je ook makkelijk eens wat eerder weggaan en gewoon naar die halte toelopen. Veel meer dan 5 minuten doorlopen is het vast niet.
quote:Ook wel genaamd: stalken.
Als ze een halte verder opstart dan jou dan kun je ook makkelijk eens wat eerder weggaan en gewoon naar die halte toelopen. Veel meer dan 5 minuten doorlopen is het vast niet.
quote:Pas geleden gedaan. Wat denk je, komt ze niet
quote:
Op maandag 21 april 2003 19:05 schreef Mea het volgende:
Daarna heb ik een aardig tijdje niet meer bij haar in de bus gezeten, zelfs nog een keer verschillende bussen te nemen om uit te vinden welke bus ze nam, maar niet meer gezien. De laatste tijd zit ze weer vaak in m'n bus, ik weet welke bus ze neemt om welke tijd.
stalker
Maar kan je helaas niet helpen, heb hier geen ervaring in
quote:Het is mooi weer, je bent ruim op tijd bij de bushalte, dan kun je in plaats van wachten ook een stukje gaan lopen. Lijkt me niet automatisch stalken
Op maandag 21 april 2003 19:25 schreef JeOma het volgende:[..]
Ook wel genaamd: stalken.
quote:Is ook niets mis mee.
Ik zou voor de door jouw genoemde optie gaan: gewoon aan haar vragen of ze een leuke paasdag heeft gehad. Wat kan je gebeuren man? NOTHING!!
Ze geeft je heus geen knal voor je gezicht
Ze zal je heus niet uitlachen
Ze zal je heus niet negeren
Integendeel over een week zitten jullie met z'n tweeen op het strand aan een biertje hard te lachen over het feit dat jullie elkaar niet veel eerder hebben aangesproken.
Het is niet zo belangrijk wat je zegt, het is belangrijker dat je leuk en niet al te zenuwachtig overkomt.
Ga gewoon naast haar zitten in de bus, of beter misschien: zorg ervoor dat je samen op de bus wacht en begin dan een gesprek.
Ik zit dit ook voor mezelf te bedenken aangezien ik hetzelfde probleem heb als jou
[Dit bericht is gewijzigd door ITCHY1 op 21-04-2003 19:45]
succes
quote:Heheh... Slow down now fella...
Op maandag 21 april 2003 19:33 schreef stay_fun het volgende:
Integendeel over een week zitten jullie met z'n tweeen op het strand aan een biertje hard te lachen over het feit dat jullie elkaar niet veel eerder hebben aangesproken.
quote:Niet te zenuwachtig overkomen zal niet meevallen, maar klinkt wel goed wat je allemaal zegt, jij komt er wel zonder topic te starten. Ik zie het al voor me: Het busbabe topic [deel 2]
Op maandag 21 april 2003 19:39 schreef ITCHY1 het volgende:
Probeer vantevoren een paar dingen te bedenken die je aan haar zou kunnen vragen, als zij ook ge-interesseerd zal er wel een soort gesprekje uit voort komen.
Het is geen ramp als het stilvalt, aangezien zij zich dan net zo ongemakkelijk zal voelen als jij. Gewoon rustig blijven, en niet teveel verwachten van zo'n eerste gesprek. Nu het ijs gebroken is kan je haar een volgende keer makkelijk aanspreken.Het is niet zo belangrijk wat je zegt, het is belangrijker dat je leuk en niet al te zenuwachtig overkomt.
Ga gewoon naast haar zitten in de bus, of beter misschien: zorg ervoor dat je samen op de bus wacht en begin dan een gesprek.
Ik zit dit ook voor mezelf te bedenken aangezien ik hetzelfde probleem heb als jouw
quote:Zie het probleem niety helemaal . Als je al zolang naar iemand kijkt, dan weet je nu toch wel alle mooie uiterlijke hoogtepunten van zo'n persoon uit je hoofd.
Op maandag 21 april 2003 19:43 schreef JeOma het volgende:[..]
Heheh... Slow down now fella...
Dat wordt me toch een bak met complimenten die je open kunt trekken
quote:neem foto toestel mee...
Op maandag 21 april 2003 19:38 schreef LauLau het volgende:
Bosje bloemen kopen ...
met kaartje derbij voor de busbabe waarbij ik al 4 jaar in de bus mag zitten vriendelijke groet jenaam
quote:wees voorzichtig met complimenten, en zeg ze bij voorkeur alleen als je het ook meent. Als je bijvoorbeeld zegt: mooie ogen heb je, zal ze denken dat de rest niks is. En je zal al snel als een slijmbal overkomen met al dan niet gemeende complimentjes.
Op maandag 21 april 2003 19:45 schreef stay_fun het volgende:[..]
Zie het probleem niety helemaal . Als je al zolang naar iemand kijkt, dan weet je nu toch wel alle mooie uiterlijke hoogtepunten van zo'n persoon uit je hoofd.
Dat wordt me toch een bak met complimenten die je open kunt trekken
quote:Hmmz, ik zag in je profiel bij het relatie-gedeelte NOPE staan, wel raar hoor, met zulke briljante ideetjes....
Op maandag 21 april 2003 19:47 schreef LauLau het volgende:[..]
neem foto toestel mee...
Vraag je of je een foto van der mag nemen omdat je graag modelfotograaf wil worden.
quote:Wereld is kut hé ..
Op maandag 21 april 2003 20:15 schreef R34L-SIcK het volgende:[..]
Hmmz, ik zag in je profiel bij het relatie-gedeelte NOPE staan, wel raar hoor, met zulke briljante ideetjes....
quote:Het is een voor jou bekend concept?
Op maandag 21 april 2003 19:41 schreef robbieRdam het volgende:
'jij denk dat ze geweldig is, zij denkt dat jij geweldig ben, tijd om er naast te gaan zitten en is lekker op elkaar af teknappensucces
quote:heheehe
Op maandag 21 april 2003 20:16 schreef Detroit het volgende:[..]
Het is een voor jou bekend concept?
.
quote:That's the spirit
Op maandag 21 april 2003 20:16 schreef LauLau het volgende:[..]
Wereld is kut hé ..
Niks dus en een topic erover openen op FOK!
Gewoon aanspreken, onderwerp kan van alles zijn. bv ik heb een nicht die jarig is ze is bla blla bla weet je iets leuks om te kopen voor haar bla bla bla bla...
Snappie
Dit is ongeveer hoe ik het ga aanpakken: Ik fiets naar haar bushalte, ruim op tijd wel te verstaan zodat ik d'r eerder ben dan haar. Zodra ze dan aankomt begin ik van: "Kwam ik jou gisteren niet ergens tegen?" Daar reageert ze dan op, en dan vertel ik hoe ik daar verzeild geraakt ben en vraag ik hoe ze eigenlijk heet. Daar kan weinig fout aan op die manier zou ik zeggen.
-edit- Grammatica fouten, mea culpa
quote:wel erg cliche he
Op maandag 21 april 2003 22:17 schreef Mea het volgende:Dit is ongeveer hoe ik het ga aanpakken: Ik fiets naar haar bushalte, ruim op tijd wel te verstaan zodat ik d'r eerder ben dan haar. Zodra ze dan aankomt begin ik van: "Kwam ik jou gisteren niet ergens tegen?" Daar reageert ze dan op, en dan vertel ik hoe ik daar verzeild geraakt ben en vraag ik hoe ze eigenlijk heet. Daar kan weinig fout aan op die manier zou ik zeggen.
-edit- Grammatica fouten, mea culpa
quote:Je bedoelt dat je iets beters weet? Vertel, vertel
Op maandag 21 april 2003 22:23 schreef Duiveltja het volgende:[..]
wel erg cliche he
quote:Is dit niet een beetje een verkapte vorm van: "Ken ik jou niet ergens van?"
Op maandag 21 april 2003 22:17 schreef Mea het volgende:
"Kwam ik jou gisteren niet ergens tegen?"
Anders zeg je iets van: Heey, ik kom je nu al 4 jaar tegen in dezelfde bus, zullen we er nog een jaartje aanplakken?
Ik weet het, klinkt makkelijker dan het eigenlijk is. Ik heb zelf ook zo'n situatie meegemaakt. Maar toen kwam ik 'r 3 weken achter elkaar elke dag tegen. Ik ben er alleen te schijterig voor geweest om ooit op d'r af te stappen. En tegenwoordig zie ik 'r nie meer kans vergrepen.
Maarja ik drink nooit 1 biertje als ik uitga (denk aan 10biertjes).
Dus toen ging ik gewoon ernaast zitte en praten tegen der..
(1 minuutlater liepen ze weg )
maar zo kan het ook
Zoek ff uit wat "de" uitgaansgelegenheden in de buurt zijn, ze zal daar ook wel komen, daar is het ook "normaler" als je elkaar aanspreekt.
In de bus elkaar aanspreken is echt lamlendig hoor!
Helemaal stil vaak.. en IEDEREEN hoort alles wat je zegt. Met vrienden is dat geen probleem. Maar in zo'n opgelaten situatie wordt je er alleen maar zenuwachtiger van en dan is het wel een probleem lijkt mij zo heh En als er dan een stiltevalt en je zit naast der ofzo.. wat dan?? Dan zwelt je kop echt erg op en ga je zweten en druipt het onder je oksels vandaan.. neen das geen fijn gevoel en zo
bedenk van te voren na over haar evt interesses als je die weet... de plek waar je heen gaat....iets unieks en leuk maar niet te plakkerig
bv ergens eten in een beetje drukke plaats...maak het niet te over romantisch ...--((bv de afrikaan en vertel er alvast wat over...bv je eet daar met je handen van een grote zilveren schaal.en je bestek bestaat uit soort tortillia))-- zorg voor een backup plan zoiezo als je ze vegatarisch ofzo.....of vraag bv of zei dan iets leuks weet...
--vraag ff aan je schoolmaten of collega's wat er zoal cool te doen valt in jouw buurtje of zeg hier waar je vandaan komt en dan helpen wij je wel even--
hahaha mijn god of je vertelt bv......dat je laatst zus en zo gedaan hebt en blalbllablablb en dat je dat een keer met haar graag wilt doen...jemig slap maar oprecht lullen is gewoon het beste.........succes...en neem gewoon 2 biertjes om te ontspannen misschien als je te denkt te nerveus tezijn......
laat ook merken hoe leuk je het zal vinden..ga niet stoer doen...zeg van mijn part dat je er stiekum naar hebt zitten uitkijken--en om dat te horen vindt ze echt wel leuk.......
Zet haar niet voor het blok.....dus dat ze moet beslissen terwijl anderen het horen...zij en jij zal daardoor misschien dichtklappen......succes....
enne oh ja.......als het fout loopt het gesprek zeg dan gewoon:
ik dacht met lieve blik van jou die ik wel eens opving...dat er iets was....
maar ik zal me zelf wel gek gemaakt hebben.....maar ik wou dit toch even kwijt...bedankt dat je iniedergeval naar me wou luisteren......
dan ben je kwijt wat je altijd kwijt wou en dan kan je lekker het hoofstuk afsluiten
MZZL
ps. neem wat ik zeg niet op de letter letterlijk ....dit is maar een suggestie......wees jezelf en blij...bedenk ook dat iedereen het moeilijk vindt als het voor je gevoel belangerijk is
[Dit bericht is gewijzigd door RaGNaRoK-GoaT op 22-04-2003 15:19]
quote:Top reply
Op dinsdag 22 april 2003 13:57 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Top topic
Ik stond dus een kwartier vantevoren op de halte, na een tijdje wachten een fietser, kwam dichterbij...nee, dat was er niet. Dus ik nog even wachten, en wachten....Het werd al wat later en ik vroeg me af ze nog kwam en toen kwam ze aanfietsen: Hare majesteit de busbabe Ze kwam dichterbij, maar de bushalte stond van haar af gericht, dus ik probeerde af en toe wat om te kijken, toen stond ze nog een hele tijd bij d'r fiets te prutsen, leek een eeuwigheid te duren. Toen kwam ze aanlopen en ging naast me staan. Dus ik begin met een voorzichtige 'Hoi.', een vriendelijk goddelijk gezicht kijkt me aan met een glimlach en zegt 'hoi..'. Contact, OMG. En nee, toen ben ik niet begonnen over dat ik d'r gisteren gezien had, nee, ik begon over wat ze had meegenomen voor school, viel nogal op zeg maar.
Toen zijn we wat begonnen te praten over haar school en waar ze al op school had gezeten en ik over m'n werk. Toen begin ik over of ik d'r gisteren niet had gezien, en I quote 'Ja, klopt, ik heb je zien lopen'. TILT Mij gezien? Alrighty then!
Even later stappen we in de bus: Een bus vol pubers, fuck, die bus hoort praktisch leeg te zijn om die tijd, GRRR...Dus ik ging maar ergens recht achter haar zitten, moest maar. Dus ik ga zitten, o nee he, d'r naam niet gevraagd. Ff denken, ja, gewoon tegen d'r beginnen voor ik uitstap (eerder dan haar). Dus haar succes op school gevraagd en subtiel gevraagd: "Hoe heet je trouwens?" Dat was hem dus, vrij geslaagd, ik ga morgen denk ik maar weer eens op haar halte staan. Eens kijken hoe ver we kunnen komen, misschien d'r uit vragen ofzo. hmmm Misschien eens vragen of ze tijd heeft om volgende week een biertje te drinken op het strand en gezellig na te denken waarom we elkaar niet eerder hebben aangesproken
quote:yeah, goed gedaan mien jong!!
Op woensdag 23 april 2003 00:33 schreef Mea het volgende:-lang verhaal-
Suc 6
een ding is wel makkelijk zij kijkt ook dus dat is een goed teken.
quote:Niet meteen trouwen?
Op woensdag 23 april 2003 01:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Yeah, jij bent verder gekomen dan ik ooit kwam
Maaruh, niet meteen over trouwen beginnen ofzo. Je hebt nu enkel het eerste contact gemaakt..:{
quote:Ik vind het wel superspannend zo vroeg op de morgen. Kan je niet ff vanuit de bus smssen naar een vriend die het dan weer op fok zet hoet het vandaag is gegaan? We kunnen natuurlijk niet toch vanavond wachten
Op woensdag 23 april 2003 08:55 schreef Mea het volgende:[..]
Niet meteen trouwen?
DUH! Maar ik ben benieuwd hoe het vandaag loopt, ze heeft als het goed is weer dezelfde bus als ik vandaag.
quote:geweldig topic ! leuk dat het contact leggen is gelukt, op naar het strand
Op woensdag 23 april 2003 00:33 schreef Mea het volgende:
Zo mensen, jullie zijn vast heel benieuwd hoe het is afgelopen. Hier komt ie:
<knip>Misschien eens vragen of ze tijd heeft om volgende week een biertje te drinken op het strand en gezellig na te denken waarom we elkaar niet eerder hebben aangesproken
Suc6 !! En laat effies weten(ook als je wat anders probeert) hoe het afgelopen is
quote:pinkt een traantje weg.
Op woensdag 23 april 2003 00:33 schreef Mea het volgende:
Zo mensen, jullie zijn vast heel benieuwd hoe het is afgelopen. Hier komt ie:Ik stond dus een kwartier vantevoren op de halte, na een tijdje wachten een fietser, kwam dichterbij...nee, dat was er niet. Dus ik nog even wachten, en wachten....Het werd al wat later en ik vroeg me af ze nog kwam en toen kwam ze aanfietsen: Hare majesteit de busbabe
Ze kwam dichterbij, maar de bushalte stond van haar af gericht, dus ik probeerde af en toe wat om te kijken, toen stond ze nog een hele tijd bij d'r fiets te prutsen, leek een eeuwigheid te duren. Toen kwam ze aanlopen en ging naast me staan. Dus ik begin met een voorzichtige 'Hoi.', een vriendelijk goddelijk gezicht kijkt me aan met een glimlach en zegt 'hoi..'. Contact, OMG. En nee, toen ben ik niet begonnen over dat ik d'r gisteren gezien had, nee, ik begon over wat ze had meegenomen voor school, viel nogal op zeg maar.
Toen zijn we wat begonnen te praten over haar school en waar ze al op school had gezeten en ik over m'n werk. Toen begin ik over of ik d'r gisteren niet had gezien, en I quote 'Ja, klopt, ik heb je zien lopen'. TILT Mij gezien? Alrighty then!
Even later stappen we in de bus: Een bus vol pubers, fuck, die bus hoort praktisch leeg te zijn om die tijd, GRRR...Dus ik ging maar ergens recht achter haar zitten, moest maar. Dus ik ga zitten, o nee he, d'r naam niet gevraagd. Ff denken, ja, gewoon tegen d'r beginnen voor ik uitstap (eerder dan haar). Dus haar succes op school gevraagd en subtiel gevraagd: "Hoe heet je trouwens?" Dat was hem dus, vrij geslaagd, ik ga morgen denk ik maar weer eens op haar halte staan. Eens kijken hoe ver we kunnen komen, misschien d'r uit vragen ofzo. hmmm
Misschien eens vragen of ze tijd heeft om volgende week een biertje te drinken op het strand en gezellig na te denken waarom we elkaar niet eerder hebben aangesproken
Hoe heet ze
Ferdinand ?
quote:Het wisselt nogal waar ze gaat zitten, dus das niet echt een goed idee. We zijn geloof ik zo'n beetje de enigste vaste reizigers in de bus om die tijd, wie er verder nog inzit en waar die zitten wisselt nogal, dus een vaste plek zou onmogelijk zijn.
Op woensdag 23 april 2003 09:06 schreef Rubend het volgende:
Als ze een halte later instapt als jij (als ik het goed gelezen heb) en je weet waar ze altijd gaat zitten... Moet je gewoon een hele mooie rode roos neerleggen op haar stoel!! en dan daar een leuk kaartje bij met een lief gedichtje!! Dat werkt geheid !!
gaat de goede kant op... paar jaar geleden ook eens een leuk meisje uit de tram/metro leren kennen, vond ik ook prachtig.. het bleek niet wederzijds te zijn, maar alleen het al iemand kennen "van de tram" is toch al erg leuk
quote:Zo een verhaal quoten voor 3 regels?
Op woensdag 23 april 2003 09:07 schreef LauLau het volgende:[..]
pinkt een traantje weg.
Hoe heet ze
Ferdinand ?
Naja... hou ons op de hoogte, MEA
quote:Bijna goed, ze heet Cindy.
Op woensdag 23 april 2003 09:07 schreef LauLau het volgende:[..]
pinkt een traantje weg.
Hoe heet ze
Ferdinand ?
quote:Of je leest eerst de rest van het topic.
Op woensdag 23 april 2003 08:07 schreef P2trick het volgende:
Ik ben ook geen ster in dit soort zaken maar je kan zeggen van, ik zit nu al 4 jaar bij je in de bus en we kijken steeds naar elkaar en eigelijk durf ik het niet te vragen (ofzo) maar hoe heet je.
quote:Zou handig zijn ja
Op woensdag 23 april 2003 09:39 schreef Mijnheer_Willem het volgende:[..]
Of je leest eerst de rest van het topic.
quote:Grijp dr
Op woensdag 23 april 2003 13:23 schreef Mea het volgende:
Helaas mensen, ze zat net niet bij me in de bus dus geen nieuws. Op z'n vroegst zit ze nu morgenavond weer bij me in de bus op de terugweg.
zoiets als: kom je hier vaker?
Dat slaat zeker in :-D...
Of uhmmm... een klassieker: ey, schat... ik ben m'n mobiele nummer kwijt, mag ik het jouwe!!! JAAH... ik weet zeker dat ze dat kan apprecieren...
Gewoon doen, joh!!! Anders krijg je er ECHT spijt van!!!
RD
Niet te bang zijn.. gewoon lekker vrolijk een praatje maken.
En als het fout gaat omdat het een ontzettende bitch is.. sja, dan weet je meteen waar je aan toe bent :p
Komt wel goed als ik het zo hoor
Cindy mooie naam.
kun je veel mee doen.
Bijvoorbeeld ..neem je papier en pen mee.
vraag je om der handtekening en als ze dan vraagt waarom moet je vragen eeuh je was toch cindy crawford ?
gewoon gezellig kletsen met der..
Gewoon leuke actuele dingen waarover jij een mening hebt kan ze je een beetje peilen !.
Maar succes
[Dit bericht is gewijzigd door Blommetje op 24-04-2003 15:45]
Of als je bang bent dat je dan tijdens het eten niets weet te zeggen, b.v. naar de film of iets dergelijks.
Edit/Sorry, vervolg niet gelezen.. maar je hebt precies gedaan zoals ik het zei!
"
Spreek haar eens "gewoon" aan! Zodat je meer van haar te weten krijgt. Zowiezo ACHTERNAAM & Woonplaats! En waar ze gaat stappen! "Daar!? Ben je wel een Daar/Daar geweest? Niet? Daar is het leuk man! Moet je eens heengaan! Met mij? Prima!"
En je hebt een date. Easy-peasy. Waar woon je? Doe ik het een keer voor."
quote:
Op donderdag 24 april 2003 15:07 schreef JoostW het volgende:
En je hebt een date. Easy-peasy. Waar woon je? Doe ik het een keer voor."
werkt in mijn dromen tenminste wel
en al nagedacht over kinderen van haar?
Oh en btw, doe eens een beschrijving van mevrouw Cindy. We weten nu dat ze mooi is maar hoe mooi is mooi?
Oh, en ze is blond, blauwe ogen, een ontzettend lieve glimlach en ontzettend aardig, en ik ben absoluut niet op d'r afgeknapt LauLau, vind d'r alleen maar leuker. Het blijft het mooiste meisje wat ik ken. Hopelijk zit ik wel bij d'r in de bus morgen, dan meer.
quote:nerd vriendjes? waar dan? btw erg goed dat je zoveel moed hebt
Op donderdag 24 april 2003 14:11 schreef KRT het volgende:
Vraag of je een foto mag maken van d'r omdat je nerd vriendjes van een forumpje haar graag willen zien.
* janwil zou dat nie durven hoor
quote:mooi om te horen !..
Op donderdag 24 april 2003 22:14 schreef Mea het volgende:
Helaas, ze zat vandaag niet bij me in de bus, ik zal morgen ff 1 bus eerder proberen op de terugweg, en dan hoop ik dat ik dan bij d'r in de bus zit.Oh, en ze is blond, blauwe ogen, een ontzettend lieve glimlach en ontzettend aardig, en ik ben absoluut niet op d'r afgeknapt LauLau, vind d'r alleen maar leuker. Het blijft het mooiste meisje wat ik ken. Hopelijk zit ik wel bij d'r in de bus morgen, dan meer.
Als je de kinderen maar naar mij vernoemd
quote:Ik zal het meteen bespreken zodra ik d'r weer zie
Op vrijdag 25 april 2003 08:46 schreef LauLau het volgende:[..]
mooi om te horen !..
Als je de kinderen maar naar mij vernoemd
quote:Er brandt hier wat aan
Oh, en ze is blond, blauwe ogen, een ontzettend lieve glimlach en ontzettend aardig, en ik ben absoluut niet op d'r afgeknapt LauLau, vind d'r alleen maar leuker. Het blijft het mooiste meisje wat ik ken. Hopelijk zit ik wel bij d'r in de bus morgen, dan meer
* Dauntless heeft met een grote glimlach op zijn gezicht het hele Topic gelezen. Toppie
Leuk voor je mea, ga er voor
quote:Wat let je
Op vrijdag 25 april 2003 15:43 schreef LauLau het volgende:
Genomineerd voor liefste topic ooit !..
Misschien een fanpage..
quote:Het feit dat ik html niet onder de knie heb
Op vrijdag 25 april 2003 16:01 schreef Mea het volgende:[..]
Wat let je
Het lijkt wel of ze alleen bij me in de bus zit als ik er geen moeite voor doe, behalve afgelopen dinsdag dan, dat ging geweldig. Ik heb geen idee waar ze woont, waar ze uitgaat en hoe ze van d'r achternaam heet, zolang heb ik d'r niet kunnen spreken. Ik heb al gezocht op cu2 en op de msn memberlist maar kan d'r niet vinden. Ik wil d'r wel weer zien eigenlijk, moet nog wat met d'r afspreken. Ik heb ook wel zin om met d'r te praten over hoe ik bij d'r in de bus zat de afgelopen 4 jaar. Ze wist wie ik was en hoe ik naar d'r heb lopen kijken volgens mij, kon het aan d'r merken, alsof je wist wat ik aan het doen was. Ze leek erg gevleid, en het wel leuk te vinden aan haar te zien.
Zucht, ik wou dat ik NU bij d'r kon zijn...*;
quote:hahahahahaha
Op maandag 21 april 2003 19:18 schreef eMAeRCe het volgende:
Gewoon een stuk of 50 vrienden uitnodigen zodat de hele bus vol is en er nog maar 1 plek vrij is.... Naast haar![]()
![]()
Gewoon een keer hoi zeggen! Zoals iemand al zei na een tijdje zeg je misschien meer..en zij zal ook hoi tegen jou zeggen als zij jou leuk vind
Echt geweldig topic
Met een beetje pech is het inderdaad vakantie, maar we willen wel blijven horen hoe het gaat hoor
quote:Laat staan dat je iemand 4 jaar achter elkaar ziet
Op zondag 27 april 2003 13:54 schreef pink_panter het volgende:
idd geweldige topic, heb ik nouw nooit als ik in de bus trein zit haha...
quote:Kan erg leuk zijn als het een mooie man is zucht..
Op zondag 27 april 2003 14:06 schreef Tootoo het volgende:[..]
Laat staan dat je iemand 4 jaar achter elkaar ziet
quote:Ik neem aan dat je niet 4 jaar tegen een vreselijk lelijk iemand gaat aankijken en daar juist verliefd op worden
Op zondag 27 april 2003 14:28 schreef pink_panter het volgende:[..]
Kan erg leuk zijn als het een mooie man is zucht..
Maar inderdaad meer in de zin van gebeurde mij dat maar eens (Wanneer ik wel vrijgezel was dan)
quote:Jah idd, ben ook erg blij met mijn huidige vriend.. maar als je vrijgezel bent lijkt me het wel leuk nu ook wel aabdacht is gewoon leuk haha
Op zondag 27 april 2003 15:39 schreef Tootoo het volgende:[..]
Ik neem aan dat je niet 4 jaar tegen een vreselijk lelijk iemand gaat aankijken en daar juist verliefd op worden
![]()
Maar inderdaad meer in de zin van gebeurde mij dat maar eens
(Wanneer ik wel vrijgezel was dan)
quote:Zeker leuk, en knap dat het dan 4 jaar lang wordt volgehouden
Op zondag 27 april 2003 15:41 schreef pink_panter het volgende:[..]
Jah idd, ben ook erg blij met mijn huidige vriend.. maar als je vrijgezel bent lijkt me het wel leuk nu ook wel aabdacht is gewoon leuk haha
quote:jah idd knap ik had het denk ik ook wel wat gedaan hoor.. zo van hier mijn nummer sms me eens ofzo.. of band laten leeglopen
Op zondag 27 april 2003 15:44 schreef Tootoo het volgende:[..]
Zeker leuk, en knap dat het dan 4 jaar lang wordt volgehouden
Ik zou niet weten hoe ik dat voor elkaar had moeten krijgen? Niet dat ik nu het meest snelle persoon ben als het gaat om op iemand afstappen....
Dus eerder petje af
quote:Is weer eens wat anders dan tenminste, als naar elkaar kijken
Op zondag 27 april 2003 15:46 schreef pink_panter het volgende:[..]
jah idd knap ik had het denk ik ook wel wat gedaan hoor.. zo van hier mijn nummer sms me eens ofzo.. of band laten leeglopen
[Dit bericht is gewijzigd door Tootoo op 27-04-2003 15:56]
quote:Zal het nooooooit meer doen
Op zondag 27 april 2003 15:48 schreef Moonah het volgende:
Psssst. Niet zo slowchatten hiero...
quote:Ja, de beschuitbus, met haar zou ik nog wel eens een beschuitje willen eten
Op zondag 27 april 2003 15:50 schreef Tootoo het volgende:[..]
Is weer eens wat anders dan tenminste, als naar elkaar kijken
Of anders vraag je of je samen eens een andere bus pakt? Deze heb je dan ook al wel gezien zou je onderhand denken?
[Dit bericht is gewijzigd door Mea op 27-04-2003 23:05]
quote:Ok ja dat hadden de meesten wel meegekregen. Ok dan en nu voor zetten he
Op zondag 27 april 2003 22:58 schreef Mea het volgende:
Ja, de beschuitbus, met haar zou ik nog wel eens een beschuitje willen etenIk zie haar dinsdagmiddag als ze geen vakantie heeft deze week, anders volgende week pas weer, maar ik heb er nu al 1 keer gesproken hoor, ik weet niet of jullie dat gemist hadden? Ze is net zo lief als ze eruit ziet, ze is geweldig gewoonweg. Zucht...
quote:Hebben we inderdaad meegekregen en absoluut dat we het leuk vinden
Op zondag 27 april 2003 22:58 schreef Mea het volgende:[..]
Ja, de beschuitbus, met haar zou ik nog wel eens een beschuitje willen eten
Ik zie haar dinsdagmiddag als ze geen vakantie heeft deze week, anders volgende week pas weer, maar ik heb er nu al 1 keer gesproken hoor, ik weet niet of jullie dat gemist hadden? Ze is net zo lief als ze eruit ziet, ze is geweldig gewoonweg. Zucht...
quote:Nee, GEEN 2 WEKEN VAKANTIE ALSJEBLIEFT!
Op zondag 27 april 2003 23:16 schreef Tootoo het volgende:[..]
Hebben we inderdaad meegekregen en absoluut dat we het leuk vinden
Dus we willen graag een meer als je meer hebt!
Trouwens wil niet lullig doen, ik heb 2 weken vakantie
Hopelijk zij niet
naja jij hebt iig moed goedzo ga zo door
quote:Geniaal, daar ga ik een film over maken en rijk worden.
quote:psssssst http://us.imdb.com/Title?0279286
Op maandag 28 april 2003 01:47 schreef Sai het volgende:[..]
Geniaal, daar ga ik een film over maken en rijk worden.
quote:ik lach me toch een slag in de ronte als blijkt dat ze op fok rondhangd en dit topic heeft gelezen. Ze weet nu precies hoe je met haar in contact probeerd te komen en of je eerder weggaat, zo kan ze je precies ontlopen.
Op maandag 28 april 2003 00:09 schreef Mea het volgende:Oh ja, ik weet ook d'r Fok! username niet
Zal wel niet hoor
suc6
quote:Of ze vindt het hardstikke lief, dat hij eerst niet durfde maar toch over die drempel is heen gestapt
Op maandag 28 april 2003 10:48 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ik lach me toch een slag in de ronte als blijkt dat ze op fok rondhangd en dit topic heeft gelezen. Ze weet nu precies hoe je met haar in contact probeerd te komen en of je eerder weggaat, zo kan ze je precies ontlopen.
![]()
Zal wel niet hoor
suc6
quote:Fuk!
Op maandag 28 april 2003 10:43 schreef File het volgende:[..]
psssssst http://us.imdb.com/Title?0279286
quote:Ok, hoe heb je in vredesnaam deze film gevonden??? Als het wat word ga ik die film zeker een keer met d'r kijken, echt vet! Hartstikke bedankt!
Op maandag 28 april 2003 10:43 schreef File het volgende:[..]
psssssst http://us.imdb.com/Title?0279286
quote:Volgens mij zie jij het einde van de film dan niet
Op maandag 28 april 2003 14:43 schreef Mea het volgende:[..]
Ok, hoe heb je in vredesnaam deze film gevonden??? Als het wat word ga ik die film zeker een keer met d'r kijken, echt vet! Hartstikke bedankt!
quote:Ook al heeft de film op die site slechts een 3.9, ik vond het een leuke en romantische film (I'm just a succer for love
Ok, hoe heb je in vredesnaam deze film gevonden??? Als het wat word ga ik die film zeker een keer met d'r kijken, echt vet! Hartstikke bedankt!
quote:Haha mooi toepasselijk man.... wel een film met 2 gasten van 'N Sync zie ik, dat is nou ook weer niet alles
quote:Offtopic
en toen bleef ze met een grote schaapachtige glimlach voor d'r uit kijken en om de zoveel tijd checken of ik nog keek.
Ontopic:
Gewoon naast haar gaan zitten in de bus.... kan er bijna niets meer mis gaan! Dan blijf je haar aan zitten kijken totdat zij in de lach schiet. En dan vragen waarom ze lacht!
Ik heb het van voor tot achter gelezen, echt super dit
Hou ons op de hoogte, en succes!
quote:edit: alles doorgelezen... HOU ONS OP DE HOOGTE!!!!!
Dag mede-fokkers,Misschien kunnen jullie me hier mee helpen. Ik zal bij het begin beginnen.
Vier jaar geleden, zat ik vaak bij een ontzettend knap meisje in de bus, en het was moeilijk om me ogen van haar af te houden. Ik staarde d'r soms aan, en op een gegeven moment betrapte ze me. Eerst zette ze hele grote ogen op en kwam er een glinstering in, en toen bleef ze met een grote schaapachtige glimlach voor d'r uit kijken en om de zoveel tijd checken of ik nog keek.
Een aardig tijdje later stond ik bij haar op de bushalte, tenminste, ik kwam aanlopen, en toen ze zag ik naast d'r stond werd ze rood. Toen werd ik ook rood en keek maar de andere kant op. Na nog een kwartier gezellig ongemakkelijk toen doen kwam de bus en stapten ze in. Daarna nog 2,5 uur met haar in mijn blikveld in de bus gezeten (file, precies op tijd!
) en toen ze uiteindelijk op het knopje drukte om uit de bus te gaan, toen slaakte ik een diepe zucht. Blijkbaar iets te hard want ze schoot ff in de lach.
Vandaag (2e paasdag) kwam ik d'r een heel end van huis tegen op een recreatieterrein, maar ik was met een hele groep, dus ik kon d'r moeilijk aanspreken. Ze glimlachde wel naar me, ze herkent me nog steeds dus. Later kwam ze ook weer voorbij fietsen toen we daar weggingen, toen keek ze ook nog naar me, ze keek zelfs om
Nu het punt, ik zit al 4 jaar bij d'r in de bus en ik heb d'r nog niet aan durven spreken, ze stapt 1 halte later dan mij op en woont in dezelfde plaats als mij. Ze is ongeveer even oud als mij, en lijkt redelijk geintereseerd zou ik zo zeggen. Maar hou spreek ik d'r aan, ik ken d'r niet, en ik kom d'r altijd tegen in een vrijwel lege bus. Zou ik gewoon zoiets kunnen zeggen als: Was het leuk 2e paasdag?
Misschien kunnen jullie me helpen, ik vind d'r HEEL LEUK (voor zover dat nog niet duidelijk was
!
[Dit bericht is gewijzigd door k3vil op 28-04-2003 21:14]
*wakker wordt*
Goeiemorgen mensen
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 09:08 schreef Mea het volgende:
'Mama, hoe hebben pappa en jij elkaar eigenlijk leren kennen?" "Nou meisje, pappa zat altijd bij mamma in de bus en vond mamma heel lief. Hij durfde mamma eerst alleen niet met mamma te praten, dat durfde hij niet omdat hij bang was dat ik hem niet lief zou vinden, mar mamma vond het juist wel leuk. Na 4 jaar heeft pappa me toen aangesproken, en toen hebben we elkaar leren kennen." "En vond jij pappa ook lief toen mamma?" "Ja hoor, heel lief!"*wakker wordt*
Goeiemorgen mensen
Ik hoop zó voor je dat het zo gaat aflopen zoals jij wilt.
Wat een schattig topic
quote:</lurk> Heb je al nieuws? geinig, zo'n fok! soap
Op dinsdag 29 april 2003 09:08 schreef Mea het volgende:
'Mama, hoe hebben pappa en jij elkaar eigenlijk leren kennen?" "Nou meisje, pappa zat altijd bij mamma in de bus en vond mamma heel lief. Hij durfde mamma eerst alleen niet met mamma te praten, dat durfde hij niet omdat hij bang was dat ik hem niet lief zou vinden, mar mamma vond het juist wel leuk. Na 4 jaar heeft pappa me toen aangesproken, en toen hebben we elkaar leren kennen." "En vond jij pappa ook lief toen mamma?" "Ja hoor, heel lief!"*wakker wordt*
Goeiemorgen mensen
quote:Nou, het zit zo, normaal gesproken zit ze vandaag bij me in de bus, maar ik weet dus niet of ze vakantie heeft deze week, dan zou ik d'r volgende week pas weer zien. Nou vraag ik me ook af wat ze er van zal zeggen dat ik weer op haar halte sta. Na 4 jaar op de ene halte opgestapt te zijn, stap ik plotseling op de andere halte op, valt wel op zou ik zeggen. Qua tijd maakt het niet op zich. Misschien als ze vraagt van: "Waarom stap je nu eigenlijk op deze halte op?", dat ik gewoon zeg "Ehm, voor jou?" en dan word ik rood en zij waarschijnlijk ook wel, maar zou wel bruut zijn om gewoon ZO direct te zijn
Op dinsdag 29 april 2003 09:12 schreef Bhorka het volgende:[..]
</lurk> Heb je al nieuws? geinig, zo'n fok! soap
Volgens mij suc 6 gegarandeerd. Als ze niet reageert misschien iemand anders wel die er ook mag wezen.
quote:Haha, dat zou wel heel geweldig zijn
Op dinsdag 29 april 2003 12:01 schreef Reus het volgende:
Ik heb eens gelezen dat die reclame posters in de bus iets van 15 euro per week kosten. Zorg dat hij in "jouw" bus komt te hangen voor 2 weken ofzo met jouw foto en eronder jij + ik + beschuit.
gouden tip van mister_puke: ga in de buurt van haar bushalte lopen en alle huizen bekijken. Is vast wel een huis waar Cindy woont enzo! Desnoods ga je op een fiets ofzo, of beter een cabrio
quote:ja doe dat, kom je lekker desperate over
Op dinsdag 29 april 2003 13:00 schreef Mister_Puke het volgende:
ey meneer de topicstarter,gouden tip van mister_puke: ga in de buurt van haar bushalte lopen en alle huizen bekijken. Is vast wel een huis waar Cindy woont enzo! Desnoods ga je op een fiets ofzo, of beter een cabrio
Go Mea, Go Mea, Go Mea
quote:Download eens wat filmpjes van Kazaa met Bang Bus in de naam... kun je heel wat van leren
- heel verhaal -
quote:Offtopic: Doen VVD'ers dat op die manier?
Op dinsdag 29 april 2003 13:00 schreef Mister_Puke het volgende:
... of beter een cabrio
Ontopic: Dat dit topic zo goed wordt ontvangen en gewaardeerd wordt komt door het feit dat we onszelf hierin herkennen. Volgens mij heeft iedereen die dit gelezen heeft wel een soortgelijke situatie meegemaakt. Zoals ik. Op dit moment eigenlijk.
Ik ken haar dus via een kameraad. Zij begon tegen me te praten. En daarna weer. En daarna weer. En van de week weer. Ik kwam haar maandagochtend dus tegen in de bus. Begon ze weer tegen me te praten, kwam ze naast me lopen toen ik natuurlijk, zoals gewoonlijk, iets bijna in een putje liet flikkeren. Iets in de vorm van de enige kluissleutel van het bedrijf waar ik m'n stage heb. We hadden elkaar op 't station in Zwolle een prettige dag gewenst en zeiden
allebei tegen mekaar dat we elkaar "vanmiddag wel weer zien". 's Avonds bij haar in de bus gezeten en heel leuk gepraat.
We zeiden dus iets in de trend van "tot morgen in de bus van 6:51" en
toen kwam ik haar vanmorgen weer tegen. Ik zou de stoelen naast haar
pakken, maar ze haalde haar tas al uit de weg en legde 'm, toen ze zag
dat ik NIET naast haar kwam zitten weer terug... Toen ben ik dus naar
haar toe gegaan en toen kon ik daar dus wel zitten. Domme actie van me, echt zo'n kneuzen zielige klote actie. Verder niet veel gepraat
vanochtend, ze leek wat gespannen... Ze zei dat ze moe was. Dit geloof
ik dus niet. In de trein samen met haar bij een vriendin gaan zitten. Maar ach, in de trein niet bijster veel gepraat, ze wist m'n naam nog niet eens. Ik durfde gewoon ook fucking niets te zeggen in de trein, zenuwachtig als de tering. Maar ik heb haar bij aankomst op 't station even gevraagd of ze m'n naam uberhaupt wel wist. "... Ja, neef van Annemarie", zei ze. M'n naam wist ze dus niet. Toen heb ik me dus voorgesteld, terwijl we elkaar al bijna een week zagen. Ze reageerde behoorlijk verlegen. Heb me daarna gelijk maar even voorgesteld aan haar vriendin. Daarna naar haar halte gelopen, prettige dag gewenst etc.
Vond 't wel grappig. Ze zei nog tegen me dat ze me de dag ervoor in de bus heeft zien zitten. Toch wel enigszins boeiend dat ze daar op let!
Ik weet ook niet hoe dit gaat aflopen, maar ik heb nog redelijk wat hoop over, ondanks de vorige klote keer (andere dame). Ben in een constante roes. ... And kill the pain like cortizone... Yeah more sweet narcosis.
Het vreemde is ook altijd dat ik er dan ook alles voor over heb. Ik ga nu elke dag een uur vroeger naar stage(!). Ik blijf nu een uur langer, zodat ik haar zie. Sjonge, echt wazig allemaal. En dan, als het niets wordt, dan kom ik er uiteindelijk achter dat ik al mijn tijd heb lopen verknallen.
Dat is me al veel vaker voorgevallen. Zooi!
quote:hehe, goeie actie
Op dinsdag 29 april 2003 09:52 schreef Mea het volgende:[..]
Nou, het zit zo, normaal gesproken zit ze vandaag bij me in de bus, maar ik weet dus niet of ze vakantie heeft deze week, dan zou ik d'r volgende week pas weer zien. Nou vraag ik me ook af wat ze er van zal zeggen dat ik weer op haar halte sta. Na 4 jaar op de ene halte opgestapt te zijn, stap ik plotseling op de andere halte op, valt wel op zou ik zeggen. Qua tijd maakt het niet op zich. Misschien als ze vraagt van: "Waarom stap je nu eigenlijk op deze halte op?", dat ik gewoon zeg "Ehm, voor jou?" en dan word ik rood en zij waarschijnlijk ook wel, maar zou wel bruut zijn om gewoon ZO direct te zijn
Ik zou misschien iets subtieler "Omdat alleen opstappen ook maar zo saai is" zeggen, of iets in die geest.
Ik hoop voor je dat je vandaag geluk hebt
quote:Ze zal het waarschijnlijk ook wel vermoeden zonder dat je dat direct zegt, ga daar maar vanuit. Vrouwen hebben dat soort dingen sneller door dan mannen.
Op dinsdag 29 april 2003 09:52 schreef Mea het volgende:[..]
Nou, het zit zo, normaal gesproken zit ze vandaag bij me in de bus, maar ik weet dus niet of ze vakantie heeft deze week, dan zou ik d'r volgende week pas weer zien. Nou vraag ik me ook af wat ze er van zal zeggen dat ik weer op haar halte sta. Na 4 jaar op de ene halte opgestapt te zijn, stap ik plotseling op de andere halte op, valt wel op zou ik zeggen. Qua tijd maakt het niet op zich. Misschien als ze vraagt van: "Waarom stap je nu eigenlijk op deze halte op?", dat ik gewoon zeg "Ehm, voor jou?" en dan word ik rood en zij waarschijnlijk ook wel, maar zou wel bruut zijn om gewoon ZO direct te zijn
quote:Ze leek het wel door te hebben toen, ze vond het wel leuk geloof ik.
Op dinsdag 29 april 2003 15:35 schreef thabit het volgende:[..]
Ze zal het waarschijnlijk ook wel vermoeden zonder dat je dat direct zegt, ga daar maar vanuit. Vrouwen hebben dat soort dingen sneller door dan mannen.
Vandaag zat ze helaas niet bij me in de bus, zal wel vakantie hebben, nog 7 nachtjes slapen en dan zit ik weer bij d'r in de bus, meteen vragen of ze uit wil of d'r nummer ofzo, wil niet weer zolang wachten. Zucht...
quote:Mooi verhaal trouwens van jou, maar idd leuk dat ze d'r op let ja, net als dat MIJN busbabe zei dat ze me had zien lopen 2e paasdag, goh, waarom zou ze daar nou op letten, lijkt me toch een goed teken...Jij ook veel succes in ieder geval, ik neem 1 bus later vanaf m'n werk om bij d'r in de bus te zitten, en 1 bus te laat als ik avondshift heb op de heenweg, dus ik leef met je mee. Nog meer mensen met bus-, trein- of trambabes?
Op dinsdag 29 april 2003 14:21 schreef Ronny2K het volgende:[..]
Vond 't wel grappig. Ze zei nog tegen me dat ze me de dag ervoor in de bus heeft zien zitten. Toch wel enigszins boeiend dat ze daar op let!
quote:Dat heb ik eens uitgezocht (om een andere reden uiteraard) en je moet minimaal 20 posters laten plaatsen, waarbij je de posters zelf moet aanleveren.
Op dinsdag 29 april 2003 12:01 schreef Reus het volgende:
Ik heb eens gelezen dat die reclame posters in de bus iets van 15 euro per week kosten. Zorg dat hij in "jouw" bus komt te hangen voor 2 weken ofzo met jouw foto en eronder jij + ik + beschuit.Volgens mij suc 6 gegarandeerd. Als ze niet reageert misschien iemand anders wel die er ook mag wezen.
quote:Supermarkt-babes ook goed ?
Op dinsdag 29 april 2003 17:01 schreef Mea het volgende:[..]
Mooi verhaal trouwens van jou, maar idd leuk dat ze d'r op let ja, net als dat MIJN busbabe zei dat ze me had zien lopen 2e paasdag, goh, waarom zou ze daar nou op letten, lijkt me toch een goed teken...Jij ook veel succes in ieder geval, ik neem 1 bus later vanaf m'n werk om bij d'r in de bus te zitten, en 1 bus te laat als ik avondshift heb op de heenweg, dus ik leef met je mee. Nog meer mensen met bus-, trein- of trambabes?
Ik was net op het punt aangekomen dat ik genoeg moed had verzameld om d'r mee uit te vragen, wordt ik gedetacheerd.
Waarschijnlijk kom ik nu 4 maanden niet eens in de buurt van die supermarkt
het licht op rood 't is druk op straat
het schiet niet op 'k ben veel te laat
naast me staat ze in de rij
ze maakt zich mooi ze kijkt opzij
ziet ze mij of staart ze
is ze vrij of gaat ze
terug naar huis of gaat ze dansen
dan geeft ze gas en gaat haar gang
waar rijdt ze langs is het nog lang
woont ze hier of in de stad
heeft het lot haar lief gehad
zag ze mij of keek ze
slechts opzij en reed ze
weg van mij om te gaan dansen
ze is op reis
wie ze is weet zij alleen
ze is op reis
met de mensen om haar heen
als iedereen
't was voor 't eerst dat ik haar zag
ik rijd hier bijna elke dag
'k zag nog net haar lichten gaan
zou ze straks weer naast me staan
heeft ze mij ontweken
of juist aangekeken
zou ze straks met mij gaan dansen
ze is op reis
ze is op reis
als iedereen
waar zou ze morgenochtend zijn
wat maakt haar bang wat vindt ze fijn
raakt ze eenvoudig van haar stuk
is ze geboren voor't geluk
ze is op reis
ze is op reis
ze is op reis
ze is op reis
als iedereen
quote:Ehm, en dan mag je die supermarkt ook niet meer in? Of valt ze niet zo op klanten?
Op dinsdag 29 april 2003 19:26 schreef Gabberhead het volgende:
Ik was net op het punt aangekomen dat ik genoeg moed had verzameld om d'r mee uit te vragen, wordt ik gedetacheerd.
Waarschijnlijk kom ik nu 4 maanden niet eens in de buurt van die supermarkt
quote:Als de supermarkt open is, ben ik 100 kilometer verderop aan het werk..
Op dinsdag 29 april 2003 20:02 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Ehm, en dan mag je die supermarkt ook niet meer in? Of valt ze niet zo op klanten?
Klinkt haast als een sprookje...!
Suc6 ermee en sterkte met wachten tot de vakantie voorbij is!
quote:Ehm, die bushalte zit in de middle of nowhere, zitten niet echt huizen in de buurt, laat staan een wijk. Ze woont ongeveer een kilometer verderop in het dorp. Ik weet ongeveer in welk gedeelte van het dorp ze woont afgaande op waar ik haar tot nu toe ben tegengekomen. Maar dat is nog altijd een gebied van ehm, 3 krantenwijken, zo'n 1000 huizen. Mag wel een vette luidsprekerwagen hebben wil je dan ook nog enigzins kans maken dat je d'r te zien krijgt. Er van uitgaande dat ze thuis is op dat moment, anders heb je alleen maar jezelf belachelijk gemaakt, nee, lijkt me niet zo'n succes!
Op woensdag 30 april 2003 17:04 schreef Mister_Puke het volgende:
dan zit er niets anders op dan met je cabrio de buurt door te crossen.........
quote:Ok, eens rekenen, mijn bus maakt een reis van ruim een uur, elk kwartier een bus, is 4 bussen, op dat zelfde moment rijden er ook nog eens 4 bussen de andere kant op, dus 8 bussen moet ik van posters voorzien. EN ZELFS DAN NOG, dan moet ze het nog zien, besides, het kan subtieler...
Op donderdag 1 mei 2003 02:39 schreef wh00t het volgende:
Maar serieus... Iemand had hier in dit topic het idee om zo'n reclame poster in de bus te laten hangen, is idd niet zo duur.
Echt super origineel, als ze dan niet 'smelt' weet ik het ook niet meer
quote:Lol, maak maar over zou ik zeggen
Op donderdag 1 mei 2003 10:35 schreef Blommetje het volgende:
ik stel voor een inzamelingsactie te starten voor deze ongelofelijke casanova hier boven mij
ben best bereidt om 5 Euri op je rekening te storten zodat je deze sage tot een goed einde kan brengen!
Maar hoe is je kdag verlopen? Heb je haar nog gezien?
Koninginnedag was wel leuk, ze was in ieder geval niet in Utrecht, Amsterdam of Den Haag, in ieder geval niet waar ik was Oh, en ook niet in Scheveningen trouwens, was wel een leuke dag op zich hoor, ontbrak alleen iemand he
Ik moest vandaag trouwens in het dorp zijn, dus langs 2 verschillende routes er doorheen gefietst maar nee, ik heb d'r niet gezien. Ik mis d'r nu al, en ik ken d'r nog niet eens, dat kan wat worden!
We dragen naamstickers trouwens, dus als zie je iemand met de naam Sjaak ziet dan ben ik het
[Dit bericht is gewijzigd door Mea op 02-05-2003 23:08]
Wat jullie je natuurlijk allemaal afvragen? Wanneer zie je d'r weer? Nou, ik heb wat rondgevraagd, scholieren hebben maandag nog vrij, en moeten dinsdag gewoon weer naar school. Dat betekend dus dat ze dinsdags weer bij me in de bus moet zitten. Ik zal proberen alles zo nauwkeurig mogelijk proberen te onthouden zodat ik weer uitgebreid verslag kan doen. Hebben jullie nog tips voor deze grote dag?
quote:Blijf jezelf en trek een witte blouse aan...
Op zondag 4 mei 2003 12:41 schreef Mea het volgende:
Hebben jullie nog tips voor deze grote dag?
quote:Mezelf ben ik altijd, maar een witte blouse? Ik dacht dat ik mezelf moest zijn
Op zondag 4 mei 2003 12:47 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Blijf jezelf en trek een witte blouse aan...
[Dit bericht is gewijzigd door Willaaam op 04-05-2003 16:14]
Beter als GTST
En Mea Keep up the good work, succes jongen ik leef met je mee
quote:Niet te lang wachten met het maken van je 'move', voor je het weet heeft ze opeens een vriend.
Op zondag 4 mei 2003 12:41 schreef Mea het volgende:
Hebben jullie nog tips voor deze grote dag?
Is dat wat ?
quote:Ach ja, overdrijven is ook een vak, is er geen opleiding voor, ik zoek nog een leuke opleiding
Op maandag 5 mei 2003 08:19 schreef asian8 het volgende:
he mea... Echt heel leuk dat je een meisje zo ontmoet heb enzo maar aan je posts te zien kom je redelijk desperate over zo van: Ik wil met haar trouwen en kinderen krijgen enzo... Ik zou me er niet al teveel op richten als ik jou was (begrijp me niet verkeerd ik vind dit echt leuk voor je!) maar als ik je posts lees dan verwacht je er zoveel van...begrijp je wat ik bedoel
I'll drown my beliefs
To have you be in peace
I'll dress like your niece
To wash your swollen feet
Just don't leave, don't leave
And true love waits
In haunted attics
And true love wins
On lollipops and crisps
Just don't leave, don't leave
I'm not living
I'm just killing time
Your tiny hands
Your crazy kiss and smile
Just lonely, lonely..
Just lonely, lonely..
[Dit bericht is gewijzigd door Ronny2K op 05-05-2003 13:40]
quote:Mooi gedicht, of is het een muziek nummer? Ik heb nooit gedichten geschreven als ik eenzaam was eigenlijk, alleen als ik verliefd was. Doet me denken aan het nummer 'Love don't let me go' trouwens.
Op maandag 5 mei 2003 09:28 schreef Ronny2K het volgende:
Mea, ik leef nog steeds met je mea. Ehmm, me.I'll drown my beliefs
To have you be in peace
I'll dress like your niece
To wash your swollen feetJust don't leave, don't leave
And true love waits
In haunted attics
And true love wins
On lollipops and crispsJust don't leave, don't leave
I'm not living
I'm just killing time
Your tiny hands
Your crazy kiss and smileJust lonely, lonely..
Just lonely, lonely..
quote:De volgorde waarin het nummer staat, ja het is muziek (Radiohead : True Love Waits | nooit ge-released), is niet helemaal correct... Maar ach, ik heb de live versie van een concert ergens (op m'n MuVo) en het is echt een mega-vet nummer. Je proeft de emoties van Thom Yorke gewoon tijdens het zingen...! Echt een emotioneel nummer. Vooral gaaf in tijden als deze...!
Op maandag 5 mei 2003 12:26 schreef Mea het volgende:[..]
Mooi gedicht, of is het een muziek nummer? Ik heb nooit gedichten geschreven als ik eenzaam was eigenlijk, alleen als ik verliefd was. Doet me denken aan het nummer 'Love don't let me go' trouwens.
[Dit bericht is gewijzigd door Ronny2K op 05-05-2003 13:41]
maaruh je vertelde dat je wel een beschuitje met dr wilde eten, zou je die dan niet in de bus meenemen? rolletje beschuit en een bakje aardbeien en je hebt een killer-aanknopings punt
quote:Scheelt wel, is altijd m'n ontbijt, ben ik lekker op tijd op de bushalte
Op maandag 5 mei 2003 14:50 schreef abUser het volgende:
hehehe het duurt nog steeds langmaaruh je vertelde dat je wel een beschuitje met dr wilde eten, zou je die dan niet in de bus meenemen? rolletje beschuit en een bakje aardbeien en je hebt een killer-aanknopings punt
![]()
![]()
Ik heb helaas geen mobieltje met camera erin, hoewel donateurs voor zoiets erg welkom zijn natuurlijk
quote:Dat zou echt de mooiste actie zijn.
hehehe het duurt nog steeds langmaaruh je vertelde dat je wel een beschuitje met dr wilde eten, zou je die dan niet in de bus meenemen? rolletje beschuit en een bakje aardbeien en je hebt een killer-aanknopings punt
![]()
![]()
quote:
maaruh je vertelde dat je wel een beschuitje met dr wilde eten, zou je die dan niet in de bus meenemen? rolletje beschuit en een bakje aardbeien en je hebt een killer-aanknopings punt![]()
![]()
quote:Denk dat ze niet meer bijkomt, maar lijkt me een beetje TE enthousiast, om niet te zeggen vreemd. Maar hij is wel wel leuk
Op maandag 5 mei 2003 15:11 schreef blup het volgende:[..]
Dat zou echt de mooiste actie zijn.
.
Your beautiful, I just want you to know (Oh-hooo!)
You're my favorite girl... (Ehh... oh yeah, there's something about you...)
-edit- Miste een woordje, Mea culpa
[Dit bericht is gewijzigd door Mea op 05-05-2003 23:37]
Vind het wel een idee met die aardbeien, zou het gewoon doen als ik jou was: en dat voor 1 reden: je bent dan mega origineel en uiterst scherp
quote:It sure is...
Op dinsdag 6 mei 2003 07:29 schreef blup het volgende:
Vandaag is de dag..Toch?
Straks mag ik haar schoonheid weer aanschouwen
mijn ogen aan haar toevertrouwen
straks zal ze me betoveren
mijn hart opnieuw veroveren
ehm,nu weet ik niet meer, weet je wat, maken jullie hem maar af
quote:Dichten kan ik niet
Op dinsdag 6 mei 2003 10:01 schreef Mea het volgende:[..]
It sure is...
Straks mag ik haar schoonheid weer aanschouwen
mijn ogen aan haar toevertrouwen
straks zal ze me betoveren
mijn hart opnieuw veroverenehm,nu weet ik niet meer, weet je wat, maken jullie hem maar af
quote:Anders ik wel
Op dinsdag 6 mei 2003 10:05 schreef Chayenn het volgende:
Ik ben benieuwd hoor.
na dit hele verhaal gelezen te hebben, het moet gewoon..
ik kijk savonds geen GTST of onderweg naar morgen of die andere bullshit meer, dit is veel leuker
quote:Goh, en dan te bedenken dat aflevering 2 vandaag pas komt
Op dinsdag 6 mei 2003 10:39 schreef Deva het volgende:
damn, hoop dat je haar kan krijgenna dit hele verhaal gelezen te hebben, het moet gewoon..
ik kijk savonds geen GTST of onderweg naar morgen of die andere bullshit meer, dit is veel leuker![]()
ja ik ben de subtielste thuis
quote:Dan ben ik heel blij dat de rest niet op dit forum komt, of is BHFH je broer soms? Ik ben al blij dat ik haar kan spreken! Not worthy, not worthy!
Op dinsdag 6 mei 2003 11:02 schreef MikeyMo het volgende:
heb je haar al geneukt?ja ik ben de subtielste thuis
quote:Hoe laat ga je met de bus dan? Ik hoop voor je dat het deze keer goed komt. En denk eraan, deze keer niet aarzelen want je gaat jezelf echt wel voor je kop slaan als je het wel doet! Dus go for it!. Hoppa, hier alvast mijn schop onder je kont om er op af te stappen!
Op dinsdag 6 mei 2003 11:15 schreef Mea het volgende:[..]
Dan ben ik heel blij dat de rest niet op dit forum komt, of is BHFH je broer soms? Ik ben al blij dat ik haar kan spreken! Not worthy, not worthy!
quote:Straks de bus van 12:16, zit m'n haar goed?
Op dinsdag 6 mei 2003 11:18 schreef suxjahh het volgende:[..]
Hoe laat ga je met de bus dan? Ik hoop voor je dat het deze keer goed komt. En denk eraan, deze keer niet aarzelen want je gaat jezelf echt wel voor je kop slaan als je het wel doet! Dus go for it!. Hoppa, hier alvast mijn schop onder je kont om er op af te stappen!
quote:zou het niet weten, zie het nie
Op dinsdag 6 mei 2003 11:53 schreef Mea het volgende:[..]
Straks de bus van 12:16, zit m'n haar goed?
quote:Als je altijd zo lief lacht wil ik ook wel je busbabe zijn
Maarre.. je haar zit goed hoor!
quote:ja, maar ik mocht laatst ook je pooier zijn, jij bent niet zo moeilijk
Op dinsdag 6 mei 2003 12:40 schreef MissMSX het volgende:[..]
Als je altijd zo lief lacht wil ik ook wel je busbabe zijn
Maarre.. je haar zit goed hoor!
1. Dat er scholen zijn die deze week ook nog vakantie hebben, zou dat kunnen?
2. Haar rooster is veranderd en ze neemt dus een andere bus, moet ik alleen uitzoeken welke.
3. Ze loopt stage en heeft dus OF andere tijden, OF heeft een stageplek dichterbij gevonden en hoeft niet met de bus.
Ik zou d'r eigenlijk wel weer willen zien, mede omdat ik ook een ander meisje erg leuk vind, en het zo een beetje moeilijk kiezen is omdat ik d'r nog niet zo goed ken. HELP!
quote:Wel ontopic blijven he
Op dinsdag 6 mei 2003 12:55 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ja, maar ik mocht laatst ook je pooier zijn, jij bent niet zo moeilijk
Ik ga dit topic iig in de gaten houden!
quote:Als jullie er dan ook allemaal bij komen staan, dan is het tenminste nog een beetje gezellig!
Op dinsdag 6 mei 2003 13:29 schreef thabit het volgende:
Ik zou gewoon een keer een hele dag in dat bushokje blijven wachten als ik jou was.
quote:'t Vreemde is dat ik het er nog voor over zou hebben ook. Sterker nog, ik doe het vanmiddag weer... Ook al wordt 't niets...
Op dinsdag 6 mei 2003 14:58 schreef Mea het volgende:[..]
Als jullie er dan ook allemaal bij komen staan, dan is het tenminste nog een beetje gezellig!
quote:óf ze zit net als ik in haar examenjaar en heeft pas weer op 19 mei haar examens en wordt het héél moeilijk voor je om d'r weer te zien
Op dinsdag 6 mei 2003 13:20 schreef Mea het volgende:
Slecht nieuws, ze zat niet in m'n bus. Dat kan een aantal dingen betekeken:1. Dat er scholen zijn die deze week ook nog vakantie hebben, zou dat kunnen?
2. Haar rooster is veranderd en ze neemt dus een andere bus, moet ik alleen uitzoeken welke.
3. Ze loopt stage en heeft dus OF andere tijden, OF heeft een stageplek dichterbij gevonden en hoeft niet met de bus.
Ik zou d'r eigenlijk wel weer willen zien, mede omdat ik ook een ander meisje erg leuk vind, en het zo een beetje moeilijk kiezen is omdat ik d'r nog niet zo goed ken. HELP!
Succes met je busbabe
quote:Ik vind het heel vervelend voor je, maar wat een retegoeie soap hey!
Slecht nieuws, ze zat niet in m'n bus. Dat kan een aantal dingen betekeken:1. Dat er scholen zijn die deze week ook nog vakantie hebben, zou dat kunnen?
Nu komt er dus nog een dame in voor
quote:Huh? Naaaah, klootzak, je verpest onze mooie soap, je bent verliefd op haar of niet en niet op 2 tegelijk dat kan niet
Nee, maar serieus, ik duim nog steeds voor je
zou mij kunnen overkomen...
idd leuke soap, hou hem in de gaten, suc6
Of stap in de bus, dan weer uitstappen en weer terug en dit x 10...
En dan steeds in en uit stappen na en voor haar halte...........?
quote:Slecht idee. Dan gaan ze denken dat je ze "stalkt". Enge gedachte. En dat moet ik nu gaan rechttrekken. Vanmiddag om precies te zijn...
Op vrijdag 9 mei 2003 14:42 schreef Leila het volgende:
Neem een dagje vrij, en hou die bushalte beetje in de gaten........Of stap in de bus, dan weer uitstappen en weer terug en dit x 10...
En dan steeds in en uit stappen na en voor haar halte...........?
quote:Nee.. want je houdt die bushalte van een afstand in de gaten...
Op vrijdag 9 mei 2003 15:03 schreef Ronny2K het volgende:[..]
Slecht idee. Dan gaan ze denken dat je ze "stalkt". Enge gedachte. En dat moet ik nu gaan rechttrekken. Vanmiddag om precies te zijn...
![]()
![]()
![]()
En je rijdt net zo lang in die bus heen en weer totdat je haar ziet, dan heeft zij toch geen idee dat je haar stalkt, jij ben top dat moment ook onderweg......
quote:CUTE!
veel succes! heb je ook wel verdiend na die verslagen hier op Fok!
Succes komende week!
Wel bij die BUSBABE blijven, he, niet stiekem met een nieuwe beginnen.
Sinds je dat meiske aan hebt gesproken ben je sociaal gestoorde nerd-af. Go for it!
quote:
Op maandag 12 mei 2003 11:40 schreef nietzman het volgende:
Sinds je dat meiske aan hebt gesproken ben je sociaal gestoorde nerd-af. Go for it!
quote:deze shit komt me bekend voor, hopelijk eindigt het beter als bij mij:
Op maandag 12 mei 2003 12:27 schreef Rubend het volgende:[..]
Afgelopen donderdag was het weer zover, ik zat bij haar in de bus, DE busbabe. Ik stond 's ochtends op de bushalte, en er was nog helemaal niemand, op een gegeven moment komt een bekende van me aanfietsen, en nog een bekende, en nog een paar mensen. Ik sta daar een beetje en het was best vol op de halte. Toen kwam zij aanfietsen, van achteren weer. Paar keer geprobeerd zo onopvallend mogelijk achterom te kijken (is erg moeilijk kan ik je vertellen). Dus zei loopt naar de halte, beetje vol om me heen. Gaat ze schuin achter me staan. Verschillende malen oogcontact te maken om haar dan vervolgens aan te spreken, maar durfde niet zo op d'r af te stappen, in de bus ging ze ook niet in de buurt zitten, kon d'r zelfs niet meer zien zitten.
Ik heb d'r niet meer gezien in de tussentijd verder. Zo, iedereen weer bij nu?
quote:Zo te zien gaat het dus nooit wat worden. Straal een beetje zelfvertrouwen uit! En als ik dit zo lees dan moet het echt van jou kant komen!
Op maandag 12 mei 2003 16:20 schreef Mea het volgende:
Zo, is het nog een beetje gezellig hier zonder mij soap liefhebbers?![]()
Afgelopen donderdag was het weer zover, ik zat bij haar in de bus, DE busbabe. Ik stond 's ochtends op de bushalte, en er was nog helemaal niemand, op een gegeven moment komt een bekende van me aanfietsen, en nog een bekende, en nog een paar mensen. Ik sta daar een beetje en het was best vol op de halte. Toen kwam zij aanfietsen, van achteren weer. Paar keer geprobeerd zo onopvallend mogelijk achterom te kijken (is erg moeilijk kan ik je vertellen). Dus zei loopt naar de halte, beetje vol om me heen. Gaat ze schuin achter me staan. Verschillende malen oogcontact te maken om haar dan vervolgens aan te spreken, maar durfde niet zo op d'r af te stappen, in de bus ging ze ook niet in de buurt zitten, kon d'r zelfs niet meer zien zitten.
quote:Precies, doe iets.
Op dinsdag 13 mei 2003 08:50 schreef suxjahh het volgende:
Komop gast je kan het! En het is dinsdag vandaag, wie weet is ze er weer!! EN SPREEK HAAR NOU MAAR GEWOON AAN!!!!!!!!!! Al zeg je: Goh vond jij het ook al zo druk donderdag? Doe IETS
en als je het niet doet dan kom ik je opzoeken
Voor het einde van dit academisch jaar een relatie, lijkt me een redelijk deal
Zo vaak kom je haar niet tegen in de bus, SPREEK HAAR DAN OOK AAN ALS JE DE KANS KRIJGT.
Sorry hoor... maar damn. Doe het dan ook!
Succes...
quote:Ik lees met veel plezier deze 'soap', nu las ik dat je uit Wilnis komt, ikzelf kom uit Mijdrecht (ligt voor de outsiders tegen Wilnis aan), ben trouwens ongeveer even oud, ik herkende je niet van je foto, maar de naam sjaak komt me wel weer bekend voor.... (VLC gezeten?) Anyways, mag ik vragen in welke bus je zit? de 140 toevallig?
Afgelopen donderdag was het weer zover, ik zat bij haar in de bus, DE busbabe.
Toen ik nog naar school moest naar Utrecht zat daar ook altijd een meisje wat ik vaag ken (van dansles - vriendin van een vriendin) die heette in ieder geval Cindy. Ze is een jaar jonger als mij (en dus jou). Misschien is het dezelfde, heeft in ieder geval blond haar, en ik geloof blauwe ogen, ze is slank en lijkt vrij lang (in my memories). ik heb ergens thuis heel misschien nog wel een oude foto waar ze ook op staat. Ik kan anders die ff inscannen. Als het daadwerkelijk dezelfde is kan ik wel even het telefoonnummer vragen van haar aan die vriendin van me... Dan kan je haar bellen, misschien dat dat de boel wat versneld? Is misschien wel heel moeilijk om haar meteen te bellen, maar het kan geen kwaad denk ik?
edit: die bushalte he? is dat die rode bushalte die bij een rotonde staat?
rechtdoor is vinkeveen, rechts is wilnis, achteruit is mijdrecht? klopt dat een beetje ?
[Dit bericht is gewijzigd door Nemfasis op 13-05-2003 12:28]
quote:JUUUUUUUUUUUIST nu word het ECHT een film... geen soap meer
Op dinsdag 13 mei 2003 12:14 schreef Nemfasis het volgende:[..]
Ik lees met veel plezier deze 'soap', nu las ik dat je uit Wilnis komt, ikzelf kom uit Mijdrecht, ben trouwens ongeveer even oud, ik herkende je niet van je foto, maar de naam sjaak komt me wel weer bekend voor.... (VLC gezeten?) Anyways, mag ik vragen in welke bus je zit? de 140 toevallig?
Toen ik nog naar school moest naar Utrecht zat daar ook altijd een meisje wat ik vaag ken (van dansles - vriendin van een vriendin) die heette in ieder geval Cindy. Ze is een jaar jonger als mij (en dus jou). Misschien is het dezelfde, heeft in ieder geval blond haar, en ik geloof blauwe ogen, ze is slank en lijkt vrij lang (in my memories). ik heb ergens thuis heel misschien nog wel een oude foto waar ze ook op staat. Ik kan anders die ff inscannen. Als het daadwerkelijk dezelfde is kan ik wel even het telefoonnummer vragen van haar aan die vriendin van me... Dan kan je haar bellen, misschien dat dat de boel wat versneld? Is misschien wel heel moeilijk om haar meteen te bellen, maar het kan geen kwaad denk ik?
Pfff als ik dat meisje was..ik zou me echt super gevleid voelen als er een jongen was die zo zijn best doet!!
Het gaat je lukken! Succes!!!
quote:JE KENT HAAR JA NU !
Zo, is het nog een beetje gezellig hier zonder mij soap liefhebbers?![]()
Waarom ik dit herken: Zo dacht ik ook, kon het heel goed vinden met wat dames en als ik dan echt een move probeerde te maken dan verstijfde ik gewoon...
Ze blijven niet eeuwig wachten Mea....
Kunnen we geen pot/weddenschap maken....?
wie denkt dat het Mea gaat lukken????
ik om eerlijk te zijn niet (Maar ik zou het echt graag voor je willen MEA!!!!!! GO FOR IT!!!!!!!!!!)
dat meisje in de bus die zo lief lacht... zucht ... :p
Suc6!
AA
quote:Helemaal mijn gedachte.... Als het te lang duurt willen ze niet meer.
Op dinsdag 13 mei 2003 15:52 schreef AboruAsli het volgende:
Het duurt nu al te lang. Vrouwen houden van daadkrachtige mannen en niet van wijfelaars. Go for it MEA! Wat heb je te verliezen man?Suc6!
AA
Dan gaa'k de 'De 140 fan club-site' oprichten ofzo.
Daar zitten echt veel (leuke) meisjes in, in die bus
zie me half-gare verhaal elders in dit topic, dat speelde zich daar ook al af
quote:Het o zo lief kijkende meisje in de trein
Op dinsdag 13 mei 2003 15:51 schreef Phydomir het volgende:
wat een briljant topic dit zeg, zo herkenbaar...dat meisje in de bus die zo lief lacht... zucht ... :p
Maaruh, komt er nog wat van Mea? Ga nou niet treuzelen, kijk nou wat je aanricht met de mensheid
quote:Ok, heel netjes, ja, het is de 140 ja. Dat had je hier al te weten kunnen komen, mijn topic:
Op dinsdag 13 mei 2003 12:14 schreef Nemfasis het volgende:[..]
Ik lees met veel plezier deze 'soap', nu las ik dat je uit Wilnis komt, ikzelf kom uit Mijdrecht (ligt voor de outsiders tegen Wilnis aan), ben trouwens ongeveer even oud, ik herkende je niet van je foto, maar de naam sjaak komt me wel weer bekend voor.... (VLC gezeten?) Anyways, mag ik vragen in welke bus je zit? de 140 toevallig?
Toen ik nog naar school moest naar Utrecht zat daar ook altijd een meisje wat ik vaag ken (van dansles - vriendin van een vriendin) die heette in ieder geval Cindy. Ze is een jaar jonger als mij (en dus jou). Misschien is het dezelfde, heeft in ieder geval blond haar, en ik geloof blauwe ogen, ze is slank en lijkt vrij lang (in my memories). ik heb ergens thuis heel misschien nog wel een oude foto waar ze ook op staat. Ik kan anders die ff inscannen. Als het daadwerkelijk dezelfde is kan ik wel even het telefoonnummer vragen van haar aan die vriendin van me... Dan kan je haar bellen, misschien dat dat de boel wat versneld? Is misschien wel heel moeilijk om haar meteen te bellen, maar het kan geen kwaad denk ik?edit: die bushalte he? is dat die rode bushalte die bij een rotonde staat?
rechtdoor is vinkeveen, rechts is wilnis, achteruit is mijdrecht? klopt dat een beetje ?
Lijn 140 Uithoorn busstation - Utrecht CS
Maar ehm, ik ben ook de Sjaak van het Veenlanden ja. Maar als we daar over gaan beginnen kan ik beter een nieuw topic openen geloof ik. Was nogal vaag toen, valt nu wel weer mee geloof ik
En die bushalte, ja dat is hem ook, maar er zijn maar 2 bushaltes in Wilnis, en dus de afgelegene is duidelijk die. Dus dat kon niet missen eigenlijk. Iemand anders nog die meer over de situatie denkt te weten?
Oh, en scan die foto maar en mail hem naar sjaak.broere@xs4all.nl, heb ik wat om te kwijlen Dat is ook m'n MSN adres trouwens mocht iemand me moeten spreken.
-edit- vergeet NOOIT om een foto te vragen
quote:Het is de 140, maar het babegehalte vind ik wel meevallen, maar dat ligt er misschien aan om welke tijd je hem neemt. Maar ehm, richt gerust een 140 fansite op! Nog een leuker banner van Connexxion erop met iets van "Wilt u ook eens met de 140? Connexxion maakt het mogelijk!"
Op dinsdag 13 mei 2003 21:50 schreef cYbErTiM het volgende:
hah als het de 140 is ga ik hard lachenDan gaa'k de 'De 140 fan club-site' oprichten ofzo.
Daar zitten echt veel (leuke) meisjes in, in die bus
zie me half-gare verhaal elders in dit topic, dat speelde zich daar ook al af
quote:Wow, ben de Neo van het busbabe topic:
Op dinsdag 13 mei 2003 22:56 schreef In_je_knar het volgende:
Al onze hoop is op je gevestigd
Neo: What if I fail?
Oracle: Then Zion will fall...
OOOOOoooooh....
quote:Ja, mee eens!
Op dinsdag 13 mei 2003 12:48 schreef WAT het volgende:JE KENT HAAR JA NU !
(sinds Het Gesprek)
waarom zeg je dan niet gewoon 'hoi!'?
Aflevering 3:
Ik was ontzettend laat dus ik scheur keihard naar de bushalte om de bus nog te halen. Terwijl ik onderweg nog te kijken of ik al iemand zie staan, maar er stonden wat bomen voor. Hee, er is wel iemand z'n fiets aan het parkeren, yup het is haar, DE BUSBABE
Dus ik parkeer m'n fiets netjes, en ga naast haar staan. Goeiemiddag! Zeg ik tegen haar. Ze kijkt me lief aan en we praten wat over school en over m'n werk. Maak nog de opmerking hoe de bus altijd te laat komt als je je haast, waar ze mee instemt Al vrij snel komt de bus en ze stapt in.
Ze stalt al haar troep uit, was nogal wat, dus ik dacht, ik ga maar schuin tegenover haar zitten, want ze heeft de ruimte hard nodig voor haar spullen. Want je hebt zo 2 van die vierzits naast elkaar, en dan zaten we dus zo:
__ __ __ x_
__ _x __ __
Snap je? Tegenover haar stond al haar troep, de plek naast haar bleek uiteindelijk net leeg te blijven, maar om nou van plek te gaan wisselen en naast haar te gaan zitten in een volle bus ik ook zowat.
Toen viel er stilte, au, m'n oren, kan niet tegen stilte! Gauw weer met haar begonnen over school. Bleek ik de school te overwegen waar ze op gezeten had, dus daar konden we mooi over praten, kijk, we hebben al iets gemeen Dus wij zijn vrolijk aan het praten, komen we bij Vinkeveen, de bus stopt en ze kijkt heel vrolijk naar voren waar de passagiers instappen. Ik op mijn beurt kijk wat minder vrolijk naar haar omdat het vast niet veel goeds betekend. Komt er een of andere eikel aan, die gaat naast d'r zitten, GRRR. Ving 2 dingen op: 1. Goh, zo zie ik je nooit en zo zie ik je altijd. 2. Zij zegt, ik citeer: "We hadden morgen wat afgesproken maar dan kan ik niet" GRRR, concurrentie!
Nou, de rest van de bustocht was ik lucht geloof ik, geen oogcontact meer, en er werd compleet langs me heen gekeken. Al had ik geen doei gezegd toen ik wegging had het van haar niet gekomen
Oh, en eikel, als je hier post, je word BEDANKT!
quote:STAKKER!
Op woensdag 14 mei 2003 09:54 schreef Mea het volgende:
-knip-Dus ik parkeer m'n fiets netjes, en ga naast haar staan. Goeiemiddag! Zeg ik tegen haar. Ze kijkt me lief aan en we praten wat over school en over m'n werk. Maak nog de opmerking hoe de bus altijd te laat komt als je je haast, waar ze mee instemt
Al vrij snel komt de bus en ze stapt in.
Toen viel er stilte, au, m'n oren, kan niet tegen stilte! Gauw weer met haar begonnen over school. Bleek ik de school te overwegen waar ze op gezeten had, dus daar konden we mooi over praten, kijk, we hebben al iets gemeen
Dus wij zijn vrolijk aan het praten, komen we bij Vinkeveen, de bus stopt en ze kijkt heel vrolijk naar voren waar de passagiers instappen. Ik op mijn beurt kijk wat minder vrolijk naar haar omdat het vast niet veel goeds betekend. Komt er een of andere eikel aan, die gaat naast d'r zitten, GRRR. Ving 2 dingen op: 1. Goh, zo zie ik je nooit en zo zie ik je altijd. 2. Zij zegt, ik citeer: "We hadden morgen wat afgesproken maar dan kan ik niet" GRRR, concurrentie!
Oh, en eikel, als je hier post, je word BEDANKT!
Ik stel voor: we richten het Concurrentie-Lijn-140-Demolitie-Team op dat er voor zorgt dat al jou mogelijk concurrenten verdwijnen als beton in een oceaan!
Jammer joh maar gewoon stug vol blijven houden en wellicht ook nu gewoon doorvragen voor een date. Wellicht hadden ze gewoon afgesproken om eens bij te kletsen! Houdt moed!
Ik zie uit naar donderdag...tenminste dan zit ze toch weer bij je in de bus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |