Vorig topic: 24 seizoen 2 (BBC 2 kijkers)
Dit topic is dus bedoeld voor de mensen die seizoen 2 van 24 op de BBC volgen. Elke zondag om 23:00 uur op BBC2.
Spoilers worden niet op prijs gesteld.
quote:Over de aflvering van gisteravond mag je gewoon praten hoor!
Op maandag 21 april 2003 11:37 schreef aldostuta het volgende:
Ik zal niets verklappen, maar de aflevering van deze week was wederom fantastisch!!!!!
Benieuwd hoe Jack zich weer uit deze situatie gaat redden.
Arme Palmer, en arme Kate. Kate kreeg aan het einde van de aflevering echt een shock te verkeren, ze trilde erover.
Werd trouwens afgelopen afleveringen een beetje geirriteerd van dat kleine schermpje bij de aftiteling waar je kon zien wat er in de volgende aflevering kwam, dat verpeste de spanning een beetje voor mij. Gellukig is dat er nu uit Zal mij benieuwen hoe en of Jack zich hieruit gaat redden..
quote:Hier ook al.
Op maandag 21 april 2003 07:50 schreef MikeyMo het volgende:
Na 1 keer een perfect zonder storingen uitgezonden aflevering te hebben uitgezonden bewees Casema zijn infantiliteit met om de haverklap testbeeld
Tuurlijk redt Jack het.. Jack zou Jack niet zijn als hij zich niet uit deze benarde situatie wist te redden.
Mooie aflevering.
quote:Ja, dat vroeg ik me dus ook al af, je hoort niets over die piloten.
Op maandag 21 april 2003 16:11 schreef aldostuta het volgende:
Wel een beetje toevallig dat Jack en Nina als enige de crash overleefden.
Maar holy crap, wat een vette aflevering! Niet normaal meer, deze serie is gewoon te goed...
quote:Anders is de serie wel erg gauw af...
Op maandag 21 april 2003 16:11 schreef aldostuta het volgende:
Wel een beetje toevallig dat Jack en Nina als enige de crash overleefden.
Jack zou Jack niet zijn als hij dit niet zou overleven.
Wat ik ook zo knap vind is dat Jack vrijwel nooit of amper geraakt wordt als hij beschoten wordt door een heel leger. Hij knalt ze bij wijze van spreken allemaal af maar Jack..geen centje pijn.
Gisteren was ik het bijna vergeten omdat ik in tegenstelling tot normale zondagavonden ging stappen... maar gelukkig dacht ik er nog op tijd aan, even vader gebeld die het opnam... en straks even kijken dus!
quote:Die was ook al stervende
Op maandag 21 april 2003 17:13 schreef CloudStrife het volgende:
Nina en Jack waren niet de enige die het vliegtuigongeluk hadden overleefd. Ook die ene agent, die later door dat commandoteam werd neergeschoten was nog in leven.
quote:Waarom nu weer dan? Gvd...
Op zondag 27 april 2003 13:54 schreef CloudStrife het volgende:
Aflevering 10 hé?
En daarna 2 weken wachten op aflevering 11.
quote:Ze weten echt hoe ze prioriteiten moeten stellen in Engeland
Op zondag 27 april 2003 18:59 schreef CloudStrife het volgende:
Pool of Golf, een van de twee
bij ons zou het dan tenminste nog schaatsen zijn
quote:In engeland zijn ze niet koppie koppie, alhoewel ze daar iig meer koppie koppie hebben dan de gem nl zener met al hun 4:3 uitzendingen
Op zondag 27 april 2003 19:33 schreef Jape het volgende:[..]
Ze weten echt hoe ze prioriteiten moeten stellen in Engeland
bij ons zou het dan tenminste nog schaatsen zijn
quote:Lokale tijd.
Op zondag 27 april 2003 20:42 schreef Tizmo het volgende:
is dat lokale tijd of Engelse tijd die 23.00?
Tyfus Casema.
quote:Ow, hier nergens last van...
Op zondag 27 april 2003 23:06 schreef Opie het volgende:
En ja hoor. Godverdomme. 24 is nog geen 5 minuten bezig of hij springt alweer over op testbeeld.Tyfus Casema.
Verdulleme, 24 is pas over twee weken weer op de buis. Hoe durven ze?!
quote:Same here, gelukkig heeftd e video gedraaid in Den Helder waar het geweldige Multikabel de verbinding doorgeeft, vrijwel nooit problemen mee: zowel op kabelinternet als televiesie presteren ze erg goed
Op zondag 27 april 2003 23:06 schreef Opie het volgende:
En ja hoor. Godverdomme. 24 is nog geen 5 minuten bezig of hij springt alweer over op testbeeld.Tyfus Casema.
Kan IEMAND mij vertellen met wat voor organisatie we hier dan mee van doen hebben?
Iemand die al wat afleveringen verder is wellicht?
quote:Nee, dat zou het misschien wel verpesten namelijk!
Op maandag 28 april 2003 17:17 schreef dr.Tesla het volgende:
Kan IEMAND mij vertellen met wat voor organisatie we hier dan mee van doen hebben?
Daar gaat 24 toch juist om... aan het eind van de aflevering zadelen ze je op met een nieuw mysterie en dan wacht je maar lekker tot de volgende aflevering ... dus niet al te schieuwnierig worden nou!
quote:Dat was dat meisje dat zou trouwen. Marie Warner, zusje van Kate Warner.
Wat was dat toch met dat meisje dat zou gaan trouwen?
Zij zit dus ook in het complot?
En wie of wat hier achter zit dat valt later op zijn plaats, maar dat ga ik hier echt niet posten
Hier worden geen spoilers gepost.
Ik vond dit echt een superaflevering, vooral met Sherry die de boel weer lekker op zit te stoken, en met Marie, die toch in het complot zit.
Snap alleen niet waarom we nu 2 weken moeten w88, niet echt handig.
Wat een topaflevering. En ik moet zeggen dat ik het al beetje vreemd vond dat Marie plotseling die verhoorkamer binnenkwam en Reza zo vertroetelde plots...en eerlijk gezegd had ik op t einde al het vermoeden dat zij dat geweest moest zijn die in die pc had lopen rondsnuffelen.
Maar toen ze daadwerkelijk die agent vermoordde, schrok ik toch best wel ff
Die Marie is dus een sicko. En ja, van Sherry verbaasd me werkelijk helemaal niets. Maar waar is Lyn nou weer?
quote:Ja, dat dacht ik verleden jaar ook van Nina...maar je ziet het, Nina deugt dus niet.
Op dinsdag 29 april 2003 09:35 schreef Smeich het volgende:Michelle
Wat een leuk vrouwtje is dat zeg. En zij zit er echt niet achter hoor (denk ik dan he).
quote:
Wat een topaflevering. En ik moet zeggen dat ik het al beetje vreemd vond dat Marie plotseling die verhoorkamer binnenkwam en Reza zo vertroetelde plots...en eerlijk gezegd had ik op t einde al het vermoeden dat zij dat geweest moest zijn die in die pc had lopen rondsnuffelen.
Maar toen ze daadwerkelijk die agent vermoordde, schrok ik toch best wel ff
Ik had dit ook niet verwacht, maar dat is het mooie van deze serie. Altijd op je hoede blijven.
quote:Hmmm, ik weet het niet. Ze werd eerst op een bepaalde manier in beeld gebracht waarvan ik achterdochtig van werd. En later dacht ik dus ook die "sneaky" blik in haar ogen te zien...
Op dinsdag 29 april 2003 10:51 schreef IntelliEye het volgende:
Michelle in het complot? No way, en btw ze keek niet 'sneaky' uit haar ogen, maar eerder een beetje verliefd of zo.
Maar goed, we zullen zien.
Topaflevering!
Alleen beetje raar dat Kate Warner alleen aan haar oorlel werd gemarteld terwijl die andere vent op een vreselijke manier werd bewerkt.
quote:idd, waar diende dat voor met d'r oor?
Op woensdag 30 april 2003 13:24 schreef Strolie75 het volgende:
Alleen beetje raar dat Kate Warner alleen aan haar oorlel werd gemarteld terwijl die andere vent op een vreselijke manier werd bewerkt.
Ook lullig trouwens; zo denk je dat je een leuke trouwerij hebt ook al vertrouw je de aanstaande man van je zusje niet, zo zit je midden in een terroristich complot waarin je vader voor de CIA blijkt te werken, je zusje een moordenaar blijkt, je wordt zelf gekidnapped en gedwongen om een levend iemand in stukken gesneden te zien worden...
Not your everday story..
quote:een goede reden om met z'n allen de stad uit te gaan als de het ja-woord was gevallen?
Op woensdag 30 april 2003 16:29 schreef CloudStrife het volgende:
Iemand al een idee waarom Marie precies op deze dag wilde trouwen?
Tis eigenlijk zeer simpel te verklaren
quote:Fijn op honeymoon he!
Op woensdag 30 april 2003 16:32 schreef MikeyMo het volgende:
een goede reden om met z'n allen de stad uit te gaan als de het ja-woord was gevallen?
LATEST EPISODE: 5:00 - 6:00 pm
Jack escapes from Nina, Kim goes back on the run, and Reza meets an unfortunate end at the hand of his fiancé.
What did you think of this episode?
EXCELLENT - 92%
OKAY - 7%
BAD - 1%
Eindelijk, na twee weken weer een nieuwe aflevering
Aflevering 11: 6:00 - 7:00 pm; 23:00 BBC 2
quote:Hier nog eentje, vind het maar niks, twee weken ertussenin
Op zondag 11 mei 2003 15:18 schreef G1Ace het volgende:
ik kan niet wachten
Jack, geholpen door Kate Warner, zit Syed Ali op de hielen
Day 2: 6.00pm-7.00pm
------------------------------------
herhaling?!?!?!?!
quote:BBC3 loopt gewoon een episode voor zoals ik het begrijp.
Op zondag 11 mei 2003 22:43 schreef G1Ace het volgende:
hoe zit dat met de BBC3 aflevering?
Zien we het later op BBC2 (ooit dus?)
quote:Juist.
Op zondag 11 mei 2003 22:52 schreef IntelliEye het volgende:
BBC3 loopt gewoon een episode voor zoals ik het begrijp.
Hadden anderen ook "verplichte ondertiteling" ? Bij mij kon het op BBC 2 iig niet uitgezet worden.
Ik dacht dat het eerste seizoen niet overtroffen zou worden, maar uhm....
quote:Zo rigoureus had ik idd ookweer niet gedacht maar er staat ook nogal wat op het spel he... Blijft allemaal zeer gaaf heerlijk relaxed in de wereld van 24 stappen. Trouwens wel beetje voorspelbaar hoe Kim op die wilde kat reageerde lekker slim keihard wegrennen met je rug naar zo'n beest en dan in zo'n val trappen
Op maandag 12 mei 2003 08:21 schreef MikeyMo het volgende:
de immer principiele Palmer doet nou dingen die ik nooit achter hem gezocht had...Hadden anderen ook "verplichte ondertiteling" ? Bij mij kon het op BBC 2 iig niet uitgezet worden.
Verplichte ondertiteling op BBC? Nog nooit van gehoord start jullie teletekst op 888 ofzo Nee anders had je m wel uit gekregen natuurlijk duh
quote:volgens de laatste berichten stuurt casema nu ook al vaste ondertitels door bij GTST
Op dinsdag 13 mei 2003 17:20 schreef Machiel het volgende:[..]
Zo rigoureus had ik idd ookweer niet gedacht maar er staat ook nogal wat op het spel he... Blijft allemaal zeer gaaf heerlijk relaxed in de wereld van 24 stappen. Trouwens wel beetje voorspelbaar hoe Kim op die wilde kat reageerde lekker slim keihard wegrennen met je rug naar zo'n beest en dan in zo'n val trappen
En als Jack hoort dat hij dat telefoongesprek aan een kant moet houden gaat ie nog geen 2 meter van Kate vandaan staan, ging net goed.
Verplichte ondertiteling op BBC? Nog nooit van gehoord start jullie teletekst op 888 ofzo
Nee anders had je m wel uit gekregen natuurlijk duh
Blij dat die kutkabelboer in Den helder niet zit
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 13-05-2003 22:55]
Ben ik de enige die de verhaallijn van Kim absoluut niet boeiend vind?
Jammer dat we niets van Lynn horen.
quote:10 Euro dat die jager ook een creep is. Na ontvoerende vriendjes, militieterroristen, Servische terroristen,een moordzuchtige au-pair vader, wilde beesten en een wilde beestenval kan dat er ook nog wel bij.
Op zondag 18 mei 2003 13:20 schreef CloudStrife het volgende:
Kim's verhaallijn is inderdaad niet al te best, maar de schrijvers kwamen daar al gauw genoeg achter
quote:dit is geen fout. mike en co zitten in die presidentiele bunker (norad?) in nebraska dacht ik (andere tijdzone, ongeveer 3 uur verschil met LA)
Op zondag 18 mei 2003 23:51 schreef Aarti het volgende:
Ik vind Lynn zo cool, he!! Ze heeft echt een natuurlijk overwicht. Alleen wel beetje vaag van die meeting, ik snap dat niet helemaal!!
Ze weten nu waar die bom is...maar we hebben toch nog 12 afleveringen te gaan? Dus dat wordt weer plotwending na plotwending? Wow wat is dit toch een goeie serie!!
Trouwens klein foutje gezien, op een gegeven moment belt Mike (die ass. van president) met iemand, en winpelt hij hem af ivm Stanton. Op zijn horloge is het dan kwart voor 11 of zo. Terwijl het dan pas half 8 is.
Alleen dat "real-time" is soms een beetje onnauwkeurig.
Lynn die verteld over haar afspraak met een source: "I'm meeting my source in 10 minutes".
Toen ze vervolgens na haar gesprek met Sherry wegliep waren er pas 5 minuten verstreken (tenzij ik nu een commercial blok vergeet).
En ik had al zo'n gevoel dat Jack Sayed Ali voor de gek hield. Dit werd alleen nog maar bevestigd toen dat kind eerst naar achter werd geschopt en vervolgens werd geschoten waardoor er niets te zien was.
Ja, die jager kan niet een normaal iemand zijn, want tja, tis toch Kim die er mee te maken krijgt he. En ze zal uiteindelijk wel meegaan naar zijn hutje verderop waar ze weer een schokkende ontdekking zal doen..moet toch wat als je nog wat afleveringen te gaan hebt en Kim Bauer heet (ik insinueer dit dus nu he, weet van niks hoor!)
Ook denk ik dat die ene gast van het begin van dit seizoen er wel iets meer mee te maken zou kunnen hebben. Die kerel waar Lynn problemen mee had en die werd ontslagen ofzo. Vooral ook omdat dat toch wel een acteur is die in menigeen film heeft gespeeld als ik me dat gezicht kan herinneren (al zegt dat niet veel getuige de rol van Lou Diamond Philips in seizoen 1, maar ok).
Anyways, t was weer
quote:Dat was reclame ja
Op maandag 19 mei 2003 00:08 schreef Opie het volgende:Toen ze vervolgens na haar gesprek met Sherry wegliep waren er pas 5 minuten verstreken (tenzij ik nu een commercial blok vergeet).
Trouwens.. Jack zit toch in Amerika en daat gezin van Ali in een land in het Midden Oosten? Die walky talkie is wel snel dan
Jack geeft het bevel die zoon te vermoorden en meteen schieten ze dat kind 'dood'.
quote:volgens mij heb je toch een redelijk directe verbinding per (satelliet?)telefoon
Op maandag 19 mei 2003 00:20 schreef FritsFlits het volgende:Trouwens.. Jack zit toch in Amerika en daat gezin van Ali in een land in het Midden Oosten? Die walky talkie is wel snel dan
Jack geeft het bevel die zoon te vermoorden en meteen schieten ze dat kind 'dood'.
quote:Direct wel, maar als je per satelliet werkt heb je altijd zo'n 2 seconde vertraging
Op maandag 19 mei 2003 00:30 schreef Jape het volgende:
volgens mij heb je toch een redelijk directe verbinding per (satelliet?)telefoon
Het is trouwens echt grappig om dit topic te lezen Zonder ook maar iets prijs te geven: het is dit seizoen ook weer verbazend hoeveel dingen er gebeuren. Ik volg het via Internet (dinsdag dus aflevering 24), maar je zou door alle nieuwe dingen al bijna weer vergeten wat er in al die eerdere afleveringen gebeurt is. Net als met seizoen 1 btw
quote:Palmer en Co. zitten in Oregon. Zelfde tijdszone als LA.
Op zondag 18 mei 2003 23:57 schreef goatpussy het volgende:[..]
dit is geen fout. mike en co zitten in die presidentiele bunker (norad?) in nebraska dacht ik (andere tijdzone, ongeveer 3 uur verschil met LA)
Psst. Morgen wordt de 24 season finale uitgezonden! woot!
quote:misschien is het zulu time?
Op maandag 19 mei 2003 16:26 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Palmer en Co. zitten in Oregon. Zelfde tijdszone als LA.
Conclusie: ze zetten niet de horloges goedPsst. Morgen wordt de 24 season finale uitgezonden! woot!
quote:Derde seizoen ofzo? Op welke zender?
Op maandag 19 mei 2003 16:26 schreef CloudStrife het volgende:Psst. Morgen wordt de 24 season finale uitgezonden! woot!
quote:Laatste aflevering van seizoen 2, uitgezonden op FOX in Amerika
Op maandag 19 mei 2003 20:47 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Derde seizoen ofzo? Op welke zender?
maar deze serie was zeker beter dan 1..
betere verhaallijn etc.
[Dit bericht is gewijzigd door ScarFace_CvL op 20-05-2003 20:23]
quote:Even een opmerking: een schotwond in de buik overleef je bijna niet... armen en benen, dat zijn veilige doelen als je wilt dat je slachtoffer het overleeft...
Op maandag 19 mei 2003 12:34 schreef G1Ace het volgende:
ik keek naar de aflevering, en ik wist dat jack niet de kinderen echt dood zou schieten
dacht dat ze wel waren geschoten, maar in de buik ofzo, een soort wond waarvan ze wel zouden overleven, alhoewel gehavend
* Chevalric stopt nu maar, voordat mensen 'm creepy gaan vinden
quote:Je bedoelt Kim?
Op maandag 19 mei 2003 00:18 schreef Smeich het volgende:
Die kerel waar Lynn problemen mee had en die werd ontslagen ofzo.
Lynn is gelukkig weer goed bezig. Ik dacht nog even dat Sherry haar zou neerschieten, maar nee. Ik denk niet dat die jager een weirdo is, maar ze zullen wel op de vlucht gaan voor die bom en dan knallen ze waarschijnlijk tegen de TGV aan en worden gelanceerd naar Taiwan waar ze terechtkomen op een groentewinkel om gevonden te worden door een paar criminelen, waarna Kim haar weg naar de vrijheid moet vechten, gebruik makend van haar haarborstel. Tsja, erg geloofwaardig zal de verhaallijn van Kim wel niet meer worden.
quote:hart overleef je nooit, longen is ook moeilijk, buik kon nog dacht ik wel
Op dinsdag 20 mei 2003 22:12 schreef Chevalric het volgende:[..]
Even een opmerking: een schotwond in de buik overleef je bijna niet... armen en benen, dat zijn veilige doelen als je wilt dat je slachtoffer het overleeft...
* Chevalric stopt nu maar, voordat mensen 'm creepy gaan vinden
Maar goed, viel iedereen het ook weer op hoe plots de zon in enkele minuten totaal is ondergegaan, net als in seizoen 1
quote:Dat was idd wel het nepste van de afgelopen afleveringen. De ene aflevering was gewoon in het daglicht en de volgende in totale nacht.
Op dinsdag 20 mei 2003 23:20 schreef MikeyMo het volgende:
Maar goed, viel iedereen het ook weer op hoe plots de zon in enkele minuten totaal is ondergegaan, net als in seizoen 1
quote:Dat vond ik totaal NIET.
Op dinsdag 20 mei 2003 23:20 schreef MikeyMo het volgende:
of het waren rubberen kogels...Maar goed, viel iedereen het ook weer op hoe plots de zon in enkele minuten totaal is ondergegaan, net als in seizoen 1
quote:da's alweer meer dan 2 weken geleden, moet ik die aflevering uit m'n hoed toveren?
Op woensdag 21 mei 2003 16:11 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Dat vond ik totaal NIET.
Check die aflevering nog maar eens, het wordt stukje bij beetje donker. Vooral als Jack op het dak staat met Kate kun je dat goed zien.
quote:Hij wordt toch herhaalt.
Op woensdag 21 mei 2003 16:57 schreef MikeyMo het volgende:[..]
da's alweer meer dan 2 weken geleden, moet ik die aflevering uit m'n hoed toveren?
Ze hebben nog niet die bom! En zou Palmer geloven dat Sherry er ook achter zit?
En Marie Warner, waar gaat die heen.... EN die 7e para?
overal cliffhangers
maareh, waarom komt zij nooit een normaal iemand tegen. Haar werkgever is een psycho, haar vriendje kent martial arts, de parkwachter is paranoia....
maar ja, verder heeft ze geen toevoeging in het verhaal nee...
En ik dacht ook al dat t die bom niet was. Ik wist niet hoeveel afleveringen we nog te gaan hebben, maar bij deze las ik nog 11, dus ja...
Vraag ik me toch af waarom het een decoy was waar die gast mee wegvloog.
quote:De afgelopen aflevering was de 13e, van 8 tot 9 's avonds
Op dinsdag 27 mei 2003 17:29 schreef Spekberg het volgende:
Raar vraagje misschien >> welke aflevering is de BBC nu? Aangezien ik alle afleveringen heb gezien (gedownload) was ik benieuwd naar jullie mening over het einde.... maar ik wil niets verklappen als jullie nog niet zo ver zijn natuurlijk
Dus je mag nog een paar maanden je mond houden hier
quote:Ik zei het al vanaf het begin, Lynn ownt.
Op maandag 26 mei 2003 01:28 schreef Aarti het volgende:
Lynn rules trouwens echt wel, die blik in haar ogen, zo koel, echt meesterlijk!!!
quote:Volgens mij aankomende zaterdagnacht. (Zaterdag op zondag)
Op woensdag 28 mei 2003 10:46 schreef Love_My_Baby het volgende:
Wanneer worden de afgelopen paar afleveringen weer na elkaar herhaald?? want heb 2 weken geleden een aflevering gemist en kijk sindsdien niet meer, omdat ik zit te wachten op de herhalingen, maar zie voor de komende week nog steeds niets in de gids staan. Iemand die mij even kan helpen?
Nog even iets. Het moment dat Mason uit CTU liep hoorde je bij de klok die je daarna zag tikken geen geluid, net als bij Teri aan het einde van seizoen 1. De BBC had dit weggeknipt, erg handig.
Verder begin ik die previews tijdens de credits op de BBC te haten! Ze verklappen nog meer dan de previews op de Amerikaanse buis.
quote:Was ze niet neergeschoten?
Op maandag 26 mei 2003 15:18 schreef CloudStrife het volgende:
Nee, Nina werd terug naar LA gebracht en is waarschijnlijk nu op vrij, omdat ze Jack geholpen had met het vinden van Sayed Ali.
Ik zou zo die papieren met het pardon verscheuren...
quote:..met een beetje hulp van ome plutonium natuurlijk.
Op maandag 2 juni 2003 19:03 schreef CloudStrife het volgende:
Binnen die 12 uur is Mason een geheel ander personage geworden.
quote:ja hij zag er de afgelopen 12 uur stralend uit...
Op maandag 2 juni 2003 19:38 schreef SODA het volgende:[..]
..met een beetje hulp van ome plutonium natuurlijk.
Op veler verzoek wordt de realtime-actieserie 24 herhaald. Vanaf 15 juni krijg je elke zondag dubbele afleveringen te zien. Voor als je het gemist hebt, of als je Jacks race tegen de klok nog eens wilt meemaken.
Aansluitend komt Yorin vanaf zondag 7 september met het tweede seizoen van '24', met glansrollen van Kiefer Sutherland en Dennis Haysbert.
VERDER vannacht vier herhalingen van 24 seizoen 2 op BBC2.
George Mason is een held. Wie had dat gedacht van hem.
edit: Wanneer wordt deze episode herhaald? Ik moet echt het einde nog een keertje zien
[Dit bericht is gewijzigd door FritsFlits op 08-06-2003 23:52]
Ik wil en hoop trouwens dat Sherry weer opduikt, ze is zo lekker krengerig!
Ja, ik geef je wel gelijk natuurlijk over dat niemand Jack probeerde te weerhouden, want ja.....
en ik zag vorige week al in de preview dat hij in t vliegtuig zat (jammer genoeg), dus ja...dat was niet echt verassend meer,
En Michelle
...what's up met haar en die andere vrouw? Zouden ze iets samen gehad hebben ofzo, vooral gelet op de manier hoe ze vorige week op elkaar reageerden.
En die nieuwe komt me bekend voor, iemand enig idee waar ze nog meer in gespeeld heeft?
Ben benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren. Hoop dat we te zien krijgen hoe de pers/media erop reageert. Misschien dat we nu wat duidelijkheid krijgen over Tokyo (of was het Hong-Kong?).
quote:Die dame speelde ook in ER.
En Michelle ...what's up met haar en die andere vrouw? Zouden ze iets samen gehad hebben ofzo, vooral gelet op de manier hoe ze vorige week op elkaar reageerden.
En die nieuwe komt me bekend voor, iemand enig idee waar ze nog meer in gespeeld heeft?
Deze aflevering was echt mega
In Amerika moesten we nu drie weken wachten op het vervolg :/
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 09-06-2003 19:40]
quote:Jaaaaa aaaaaaaaaaaaaaah ik bedenk me nu dat ik het vergeten ben op te nemen! Doe normaal niks op zondagavond maar in het kader van het is toch pinksteren was ik lekker op stap... sjit!
Op maandag 9 juni 2003 13:31 schreef ruby het volgende:
Hopelijk wordt het weer herhaald.
quote:Yep, goeie regeling van de BBC iig..
Op maandag 9 juni 2003 17:16 schreef CloudStrife het volgende:
Aflevering wordt als het goed is over 3 weken, (in de nacht van zaterdag op zondag) uitgezonden op BBC2. Gewoon je gids in de gaten houden.
quote:Daar gaf Mason zelf al een verklaring voor, hij zei gewoon dat hij van CTU was en Jack maakte het vliegtuig niet zelf gereed. Kim mag idd nu wel eens oprotten zeg of een betere verhaallijn krijgen.
Op maandag 9 juni 2003 12:09 schreef Love_My_Baby het volgende:
Deze aflevering was in 1 woord super. En Mason is een held. Maar t was wel heel makkelijk dat George zo t vliegtuig in kon zonder dat Jack ofzo het merkte. Alleen kim word ik helemaal zat, misschien dat ze die nog gaan lozen dit seizoen...zou mooi einde zijn
quote:toen die auto stopte met die gozer dacht ik: nee... niet weer een psycho!
Op maandag 9 juni 2003 23:29 schreef IntelliEye het volgende:[..]
Daar gaf Mason zelf al een verklaring voor, hij zei gewoon dat hij van CTU was en Jack maakte het vliegtuig niet zelf gereed. Kim mag idd nu wel eens oprotten zeg of een betere verhaallijn krijgen.
Gelukkig schoot ze nou eens een keer ipv het bange hertje uit te hangen...
quote:Das mooi op tijd
Op donderdag 12 juni 2003 21:13 schreef MikeyMo het volgende:
de r2 boxset van seizoen 2 wordt uitgebracht op 11/08/2003
ongeveer een euro of 47...
quote:wat = W00T! ?
Op donderdag 12 juni 2003 22:36 schreef CloudStrife het volgende:
Dat is eerder dan de US versie!
W00T!
BTW aflevering 15 is ook kewl (volgens mij was het afl. 15 jah, maar je merkt wel wat ik bedoel).
Ik wacht met smart op seizoen 3!!!!!
quote:weet je nog ongeveer de tijd? wij hebben net de aflevering gezien waarin Mason zichzelf te pletter vloog en de hemel oplicht (Dat is pas een manier om te gaan, als je het doet doe het dan goed
Op vrijdag 13 juni 2003 16:22 schreef Wels het volgende:
Wacht maar tot jullie de laatste aflevering gezien hebben!!!!BTW aflevering 15 is ook kewl (volgens mij was het afl. 15 jah, maar je merkt wel wat ik bedoel).
Ik wacht met smart op seizoen 3!!!!!
quote:Dat was aflevering 15.
Op vrijdag 13 juni 2003 20:15 schreef MikeyMo het volgende:[..]
weet je nog ongeveer de tijd? wij hebben net de aflevering gezien waarin Mason zichzelf te pletter vloog en de hemel oplicht (Dat is pas een manier om te gaan, als je het doet doe het dan goed
)
quote:oh nou die was gaaf dan
Op zaterdag 14 juni 2003 10:37 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Dat was aflevering 15.
goh 8 weekjes nog te gaan dan, aflevering 16 is dan morgenavond
quote:Das wel heel erg goedkoop................
Op vrijdag 13 juni 2003 15:09 schreef MikeyMo het volgende:
en de prijs: £32.99 Deliveredongeveer een euro of 47...
quote:de eerste box is ongeveer 40 euro op Play geloof ik
Op zaterdag 14 juni 2003 14:05 schreef aldostuta het volgende:[..]
Das wel heel erg goedkoop................
quote:Serieus? Ik zad hem vanmiddag voor 89 euro in ECI ofzo staan!!!!!
Op zaterdag 14 juni 2003 17:26 schreef MikeyMo het volgende:[..]
de eerste box is ongeveer 40 euro op Play geloof ik
Overigens start seizoen 1 weer opnieuw a.s. zondag dus de noodzaak om die box te kopen daalt gelijk weer
quote:Ja das waar, ik vraag me dan ook af of, als ik de box koop, ik er vaak gebruik van zal maken (omdat je dan toch eigenlijk de hele serie moet gaan kijken).
Op zaterdag 14 juni 2003 20:46 schreef MikeyMo het volgende:
de Box in Nederland is zeer duur ja, als je niet afhankelijk bent van nl ondertitels en je wilt hem hebben moet je hem zeker niet in nederland kopen op dit moment.Overigens start seizoen 1 weer opnieuw a.s. zondag dus de noodzaak om die box te kopen daalt gelijk weer
quote:ikz at er ook wel eens aan te denken: je gaat nooit echt ff een aflevering kijken en je gaat ook niet ff tussendoor de hele serie kijken.. wat dat betreft weggegooid geld
Op zaterdag 14 juni 2003 21:45 schreef aldostuta het volgende:[..]
Ja das waar, ik vraag me dan ook af of, als ik de box koop, ik er vaak gebruik van zal maken (omdat je dan toch eigenlijk de hele serie moet gaan kijken).
quote:En op Yorin seizoen 1
Op zondag 15 juni 2003 08:38 schreef MikeyMo het volgende:
vanavond weer
quote:Ja, ik heb het vorige week gelezen, net maar even samenvatting gelezen, en vanavond gewoon verder.. ik ga echt niet op die herhalingen wachten!
Op zondag 15 juni 2003 08:38 schreef MikeyMo het volgende:
vanavond weer
Zometeen komt episode 16 seizoen 2 op BBC2. Dat wordt hopelijk weer net zo spannend als vorige week .
En Kims verhaallijn....moeten we er nog iets over zeggen?
Wel mooi om te zien wat voor druk erop Palmer ligt.
quote:Yep, Kim is mijn ogen vanaf nu af aan dan ook een "psycho-magnet".
Op maandag 16 juni 2003 08:19 schreef MikeyMo het volgende:
Hmmm, toen de winkelbediende de deur achter Kim op slot deed begonnen mijn tenen te krommen... gelukkig was het geen psycho, al kwam die enkele minuten later wel opdraven
quote:Het is amerikaanse TV, afgezien van de Playboy channel en diverse andere Paykanalen, hoef je voorlopig geen sexscenes te verwachten...
Op maandag 16 juni 2003 10:42 schreef dr.Tesla het volgende:[..]
Yep, Kim is mijn ogen vanaf nu af aan dan ook een "psycho-magnet".
Flauwe verhaallijn, maar een goede sexscene kan natuurlijk nog een hoop goed maken
al blijf je hopen dat ze volgende week bruut verkracht wordt door een psycho
Overigens hoeveel hebben we er nou al gehad:
quote:Als je het zo bekijkt valk het eigenlijk nog wel mee
Op maandag 16 juni 2003 16:26 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Het is amerikaanse TV, afgezien van de Playboy channel en diverse andere Paykanalen, hoef je voorlopig geen sexscenes te verwachten...
al blijf je hopen dat ze volgende week bruut verkracht wordt door een psycho
Overigens hoeveel hebben we er nou al gehad:
De vader van Megan De boswachter De voorbijrijdende man in de auto De gek die de supermarkt binnenvalt
quote:ja als die vader van Megan alleen al een uur of 4, 5 achter d'r reet aan zit...
Op maandag 16 juni 2003 17:08 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Als je het zo bekijkt valk het eigenlijk nog wel mee
Heeft iemand al de internal ringtone van CTU op zijn Nokia weten te krijgen? Ik heb alleen nog maar foute gezien. Ik bedoel dus niet de externe.
Dit ben ik tegengekomen:
http://www.mitbiz.de/gallery/mobile/
http://www.finefilm.org/ctu/ (MP3/WAV)
RTTTL Code: CTU24:d=32,o=2,b=140:f,f,16p,f,f,8p.,b,b,b,b,b1,b1,b1,b1,b1,b1,b1,b1
SMS dit naar jezelf (hoorde nix bij mij): //SCKL1581 024A3A550D5154C8D00400231EA2D42D42102D42D420C39439439439449CA1CA1CA1CA0000
12x 32#1
12x 32d1
Er kan nog een 32- rust tussen, maar ik vind mooier
quote:Ik zie nu al dat dit de externe is.
Op woensdag 18 juni 2003 11:18 schreef FritsFlits het volgende:
Die ringtone klopt niet echtIk heb heb zelf maar gemaakt met behulp van die wav.
12x 32#1
12x 32d1
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 11:29 schreef IntelliEye het volgende:[..]
Ik zie nu al dat dit de externe is.
Maar toch leuk, deze neem ik eerst wel.
quote:Kijk even in mijn vorige post en download beide .wav-bestanden, dan hoor je het.
Op woensdag 18 juni 2003 11:47 schreef FritsFlits het volgende:Intern, extern. Wat is het verschil?
http://www.bbc.co.uk/24/episodeupdate/
Nu maar hopen dat de verhaal lijn van kim niet nog slechter wordt. De preview na aflevering 17 verklapte trouwens al aardige actie voor vanavond.
Jack rules gewoon dat hij alles op het spel zet om een oorlog te voorkomen, evenals Palmer trouwens
de vriend van Kim z'n poot was geamputeerd in de afgelopen uren. Maar nu al zag je een compleet geheeld been ipv een zooitje verband om een stompje
quote:Dat zagen we toch ook? Toen hij het uitmaakte met Kim zoomde de camera uit en zag je dat z'n been geamputeerd was (inclusief stompje).
Op maandag 30 juni 2003 11:29 schreef MikeyMo het volgende:
is iemand die hele grote fout opgevallen?de vriend van Kim z'n poot was geamputeerd in de afgelopen uren. Maar nu al zag je een compleet geheeld been ipv een zooitje verband om een stompje
quote:ja maar al zo snel geheeld??
Op maandag 30 juni 2003 12:07 schreef MrData het volgende:[..]
Dat zagen we toch ook? Toen hij het uitmaakte met Kim zoomde de camera uit en zag je dat z'n been geamputeerd was (inclusief stompje).
waar is het verband dan?
volgens mij moet je dat wel langer om hebben dan een paar uur ?
quote:dat is nooit zo snel helemaal genezen...
Op maandag 30 juni 2003 12:07 schreef MrData het volgende:[..]
Dat zagen we toch ook? Toen hij het uitmaakte met Kim zoomde de camera uit en zag je dat z'n been geamputeerd was (inclusief stompje).
quote:en het is realtime... nou dat genezingsproces dus niet...
Op maandag 30 juni 2003 13:12 schreef CloudStrife het volgende:
Boeieh!
This is TV!
quote:dat schreeuwde ik ook, maar waarschijnlijk gaat ze naar Miguel toe... en komt ze vast wel weer of die vader tegen of ze komt in een opstand...
Op dinsdag 1 juli 2003 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Gisteravond de laatste twee afleveringen gekeken, en de verhaallijn van Jack en Palmer zijn nog steeds erg boeiend. Kim is nu gelukkig op het politiebureau en hopelijk blijft die muts daar.
<zeurstem mode>
My father is a federal agent....
<zeurstem mode/>
want dat doet ze altijd.
quote:Jij weet denk ik meer, maar ik denk dat er ook meer gaat gebeuren met Kim dat niet zo saai is...
Op woensdag 2 juli 2003 10:30 schreef CloudStrife het volgende:
Jullie zullen verbaasd volgende week naar de TV zitten kijken omtrend Kim
quote:Jawel toch?
Op vrijdag 4 juli 2003 23:10 schreef MikeyMo het volgende:
Nee, die leipo vader is nooit opgepakt..
quote:Dat vertelde zo'n agent toch?
Op vrijdag 4 juli 2003 23:13 schreef SODA het volgende:Jawel toch?
quote:Idd. Bedacht me nog dat ze zich er wel erg makkelijk mee afdeden.
Op vrijdag 4 juli 2003 23:15 schreef Jape het volgende:[..]
Dat vertelde zo'n agent toch?
Iets anders: Klopt het dat de eerste aflevering van dit seizoen met een klokje van 12:00 begint ipv 08:00 ? Of was dat al opgemerkt?
quote:Hmm inderdaad... is ie dan wel opgepakt?
Op vrijdag 4 juli 2003 23:16 schreef MikeyMo het volgende:
geen idee... ik weet enkel dat ze zeiden dat ze wistend at hij het had gedaan en niet zij...
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:21 schreef SODA het volgende:[..]
Idd. Bedacht me nog dat ze zich er wel erg makkelijk mee afdeden.
Iets anders: Klopt het dat de eerste aflevering van dit seizoen met een klokje van 12:00 begint ipv 08:00 ? Of was dat al opgemerkt?
quote:Het begon om 8.00am, maar omdat het in een ander land begon was het toen 12.00am.
Op vrijdag 4 juli 2003 23:21 schreef SODA het volgende:[..]
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:26 schreef MikeyMo het volgende:[..]
de serie begon om 8 uur 's ochtends...
quote:Dat zeg ik.
Op vrijdag 4 juli 2003 23:37 schreef FritsFlits het volgende:
Het begon om 8.00am, maar omdat het in een ander land begon was het toen 12.00am.
quote:nee, ik heb ze allemaal gezien. Snap niet dat ze eens in de 3 weken zo'n marathonnetje doen... is het niet gewoon simpeler om elke week een vast herhalingtijdstip in te plannen?
Op zondag 6 juli 2003 03:02 schreef Crashcat het volgende:
Was iemand het nog aan het kijken?
quote:Klopt, maar ze hebben hem nog niet.
Op vrijdag 4 juli 2003 23:16 schreef MikeyMo het volgende:
geen idee... ik weet enkel dat ze zeiden dat ze wistend at hij het had gedaan en niet zij...
Ik vond het trouwens vreemd dat die agent de papieren van Kim niet belangrijk vond (bij binnenkomst), misschien is daar nog iets mee?
quote:Ik ging rond 2.20, dus de laatste herhaling heb ik niet meer gezien. De explosie van de nuke wilde ik persé nog een keertje zien, maar het was zo spannend dat ik nog effe door heb gekeken
Op zondag 6 juli 2003 03:02 schreef Crashcat het volgende:
Was iemand het nog aan het kijken?
Vanavond om 23.00 weer een nieuwe
quote:40 minutes and counting
Op zondag 6 juli 2003 16:51 schreef CloudStrife het volgende:
Ja, lekker kijken in Widescreen
Mike is bad??
Ik had wel verwacht dat die buitenlander in elkaar werd geslagen ofzo. Wel beetje nep toch wel Hij liep buiten zijn auto en op de radio hoorde je dat er rellen aan de gang waren met allochtonen. Ja, inkoppertje he..
Wachtend op volgende week maar weer......
Arme Lyn
Jack Bauer is nu officieel mijn held, wat een bikkel.
quote:Geen Kim vanavond.
Op woensdag 2 juli 2003 10:30 schreef CloudStrife het volgende:
Jullie zullen verbaasd volgende week naar de TV zitten kijken omtrend Kim
quote:Voor het eerst geen problemen
Op maandag 7 juli 2003 00:40 schreef APK het volgende:[..]
Geen Kim vanavond.
Ik baal trouwens dat we geen BBC3 kunnen ontvangen in Nederland. Er komt altijd een talkshow over 24 op die zender: Pure24.
Die zou ik wel eens willen zien.
En volgens mij he, heeft die Chapel er ook iets meer mee te maken. Die vent in de helicopter zei nog tegen die martelaar dat hij 'de anderen'niet moest teleurstellen dacht ik....Kan net zo goed hun zijn die op het einde van de serie dan plots opduiken.
Ah ja, we zien t wel
quote:oh kan hem me niet herinneren.. weld at die ene negerin met een crew langskwam en het toen overnam...
Op maandag 7 juli 2003 11:37 schreef CloudStrife het volgende:
Chappelle zagen we vorig seizoen ook al, dit is inderdaad wel zijn eerste optreden in seizoen 2.
en Tony en Michelle geilen op elkaar.. whippeee
Mike is een vieze vuile machtsgeile klootzak zo blijkt Ben blij dat Palmer nog president is, nou maar hopen dat Mike de volgende keer voor lul staat als blijkt dat Palmer gelijk had
En Michelle is gewoon en die andere hoer moet optyften
Zo dat moest ff
En hoe vonden jullie die Albino in die helicopter?
24 (Twenty Four) - Series 2 Box Set (6 Discs)
our price: £32.99 Delivered
availability: Due for release on 11/08/2003
http://www.playserver4.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=121849
*betsteld heeft*
quote:als je die 45 deleted scenes in de serie 'branched" is het toch niet meer realtime?
Op maandag 7 juli 2003 17:40 schreef Strolie75 het volgende:24 (Twenty Four) - Series 2 Box Set (6 Discs)
our price: £32.99 Delivered
availability: Due for release on 11/08/2003
45 deleted scenes which can be viewed independently with or without commentaries or branched into episodes '24 Exposed': a two-part documentary totalling 96 minutes 'On the Button - The Destruction of CTU' featurette Episode commentaries from cast and crew including Kiefer Sutherland, Dennis Haysbert, Sarah Wynter, Sarah Clarke, Xander Berkeley, Penny Johnson Jerald, Michelle Forbes, Joel Surnow, Bob Cochran, Jon Casser and Howard Gordon http://www.playserver4.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=121849
*betsteld heeft*
En Mike slecht? Ik weet het niet, volgens mij weet hij niks van die vervalste tapes maar doet hij gewoon wat hij het beste voor het land vind.
quote:Zoals ik al zei: Mike is zakelijker. Hij denkt aan de gevolgen voor het presidentschap van Palmer en evt doden onder Amerikaanse manschappen. Palmer is meer een man die met z'n hart denkt.
Op maandag 7 juli 2003 19:46 schreef Strolie75 het volgende:
Spannende aflevering met sterke cliffhangers deze keer. Ik heb zo'n vermoeden dat Chapel er inderdaad meer van weet, hij keek zo smiechtig naar diegene naast hem in de auto, zou me niks verbazen als dat helikopter-man was.En Mike slecht? Ik weet het niet, volgens mij weet hij niks van die vervalste tapes maar doet hij gewoon wat hij het beste voor het land vind.
quote:ach ik zie dit niet zozeer als goed of slecht. Mike denkt gewoon aan het landsbelang (en ergens ook aan z'n baan natuurlijk, op zijn manier denkt hij te doen wat ook het beste is voor Palmer
Op maandag 7 juli 2003 23:14 schreef FritsFlits het volgende:
Hoevaak is al gebleken dat goede mensen in 24 slecht waren en slechte mensen goed waren? Ik hoop nog steeds dat Mike goed is en dan Lynn slecht, hoewel ze erg goed speelt
Zo'n DVD zit ik nou niet bepaald op te wachten op een of andere manier, ondanks dat ik van deel 2 een behoorlijk stuk 4 / 5 afleveringen. Dat je alles verder al weet enzo kijk je t een keer en staat t verder in je kast Echt een hebbedingetje dat wel, kan ik me iets bij voorstellen
Zet m nu pas aan...verdomme!!!
Ja, zit je Scarface te kijken en dan vergeet ik t...
Weet iemand wanneer de herhaling komt?!
Zeker 2 weekjes wachten of niet?
Stark wist dat Jack een dochter had. Als Gary (die vader in het begin) Kim nou had ontvoerd, dan had Jack misschien moeten kiezen tussen Kim en de chip.
Gary had het tenslotte in het begin over 'buisness'. Misschien doelde hij op de bom en wilde samen met dat kleine meisje uit Los Angeles.
quote:Hij wilde uit LA omdat hij zijn vrouw vermoord had.
Op maandag 14 juli 2003 17:01 schreef FritsFlits het volgende:
Gary had het tenslotte in het begin over 'buisness'. Misschien doelde hij op de bom en wilde samen met dat kleine meisje uit Los Angeles.
quote:Tja, dingen liepen uit de hand?
Op maandag 14 juli 2003 19:11 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hij wilde uit LA omdat hij zijn vrouw vermoord had.
Ik zeg niet te veel, maar ik had op imdb gekeken bij de cast en ik werd door sommige dingen verrast. Wat? Dat vertel ik na 10 augustus wel. Ik verder nog niet hoe het verhaal zal gaan
quote:Yup. Zondag 10 augustus is als goed is de laatste aflevering
Op maandag 14 juli 2003 21:19 schreef MikeyMo het volgende:
Nog 4 uurtjes te gaan he?
Lekkere aflevering weer, en blij dat ik paar uurtjes geleden de vorige gemiste afl nog heb kunnen zien!!
Nou is die chip weer kaduuk
Overigens is mijn voorspelling uitgekomen: Kim komt volgende week d'r voormalige baas en vrouwenvermoorder annex kindermishandelaar weer tegen het lijf. Uiteraard zal de politeagent bij haar wel (dodelijk) gewond raken en dus moet ze het weer in d'r eentje tegen hem opnemen. Ik gok dat hij in de eena-laatste of laatste aflevering wel een kogel krijgt uit een pistool dat Kim vasthoudt
ff kijken of ik wel in het goede topic zit nu....
edit: oh, t kan zijn dat t in de preview voor volgende week zit, want die wou ik niet zien.
quote:ja het zat in de preview... overigens zei Kim al in de auto dat ze spullen ging ophalen in dat huis en hadden ze het er 3 afleveringen eerder over dat die gozer nog voortvluchtig was.
Op zondag 20 juli 2003 23:55 schreef Smeich het volgende:of het is te laat voor mij, maar hoe weet je nou al of je voorspelling is uitgekomen als het nog moet worden uitgezonden?
ff kijken of ik wel in het goede topic zit nu....
edit: oh, t kan zijn dat t in de preview voor volgende week zit, want die wou ik niet zien.
Dan is het gewoon een kwestie van optellen in principe
quote:die zijn toch ook uitgezonden?
Op maandag 21 juli 2003 11:29 schreef CloudStrife het volgende:
Uh, er wordt hier toch alleen gesproken over de uitgezonden afleveringen. Niet over de previews!
quote:Ooit aan gedacht dat er mensen zijn die de previews niet kijken (omdat deze teveel verklappen, wat wel weer blijkt) en na de laatste seconden hun TV op een andere zender zetten? Denk toch eens na man!
Op maandag 21 juli 2003 11:37 schreef MikeyMo het volgende:[..]
die zijn toch ook uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |