[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 20-04-2003 02:14]
zit hier met veel wijn enzo... lekkere wijn
eens kijken hoe ver ik daarmee kom vanaaf
wil hem zoveel zeggen... vragen...
quote:Waarom neem je dan zoveel, je weet toch dat je je dan alleen maar beroerder gaat voelen
Op zondag 20 april 2003 01:22 schreef Faithy het volgende:
aangeschoten en fucked up...
quote:Huh?
Op zondag 20 april 2003 01:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me verliefd!
quote:ja, het is al 2 jaar voor dezelfde man, maar soms moet dat even gezegd worden
Op zondag 20 april 2003 01:42 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Huh?
Nou, dat is het mooiste gevoel dat er is (geloof ik)
Hou die verliefdheid voor de komende 50 jaar vast ok?
quote:Zo is dat, liefde is gewoon het allermooiste...
Op zondag 20 april 2003 01:43 schreef SEMTEX het volgende:[..]
ja, het is al 2 jaar voor dezelfde man, maar soms moet dat even gezegd worden
quote:Ikw weet het..
Op zondag 20 april 2003 01:39 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Waarom neem je dan zoveel, je weet toch dat je je dan alleen maar beroerder gaat voelen
Maar ik voel wel met je mee,sterkte...
maar ik had gewoon trek in een wijntje en dan wordt het al senl teveel..
kan nog wel aardig tikken zot te zien
zit nu in query op IRC tegen hem aan te praten terwijl hij slaapt..... kan niet bellen.. wil wel maar kan en mag niet.. van mezelf en niet van/voor hem...
ga zo maar slapen....
doeg..
quote:Hoezo...
Op zondag 20 april 2003 02:06 schreef thoth het volgende:
Ik moet echt eens leren mensen iets minder te geloven.
quote:Omdat het teleurstelling voorkomt en minder problemen oplevert als je kritisch bent als iemand je vertelt dat ze iets zullen doen maar het vervolgens niet doen en jou met de ellende laten zitten.
Op zondag 20 april 2003 02:07 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Hoezo...
quote:Tja,wat moet ik daar nou op zeggen, je hebt gelijk
Op zondag 20 april 2003 02:09 schreef thoth het volgende:[..]
Omdat het teleurstelling voorkomt en minder problemen oplevert als je kritisch bent als iemand je vertelt dat ze iets zullen doen maar het vervolgens niet doen en jou met de ellende laten zitten.
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 20-04-2003 02:16]
quote:yup... still here... ook na euhm heel veel wijn en wat ibuprofens...
Op zondag 20 april 2003 02:05 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Ben je er nog?
quote:Ok, waarom doe je dat dan ook, ik begrijp het wel hoor, maar toch ben ik een beetje boos, je hebt die wijn toch niet nodig?
Op zondag 20 april 2003 02:16 schreef Faithy het volgende:[..]
yup... still here... ook na euhm heel veel wijn en wat ibuprofens...
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 20-04-2003 02:20]
quote:wrom?
Op zondag 20 april 2003 02:17 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Ok, waarom doe je dat dan ook, ik begrijp het wel hoor, maar toch ben ik een beetje boos...
Ach... ik kan aardig wat drank hebben, tik nog goed zoals je ziet, zelfs na bijna 1.5 liter wijn...
en ik wil niet slapen, durf neit naar bed te gaan.. dan komen de tranen weer..
hier ben ik nog bezig.. praat ik met mensen....
als ik in bed ga liggen komen al die gedachten weer...
quote:Thnx. Misschien is dat wel het beste antwoord. (Ik heb er absoluut geen bezwaar tegen gelijk te hebben). Sterkte met dat wat jou dwars zit en een prettige nachtrust. Het was wel weer even genoeg voor vandaag
Op zondag 20 april 2003 02:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap wat je bedoeld maar ik weet niet zo 1,2,3 wat ik daar op moet antwoorden, je hebt gewoon gelijk...
quote:Die gedachten heb ik ook als ik in bed lig, je bent heus niet de enige hoor
Op zondag 20 april 2003 02:19 schreef Faithy het volgende:[..]
wrom?
Ach... ik kan aardig wat drank hebben, tik nog goed zoals je ziet, zelfs na bijna 1.5 liter wijn...
en ik wil niet slapen, durf neit naar bed te gaan.. dan komen de tranen weer..
hier ben ik nog bezig.. praat ik met mensen....als ik in bed ga liggen komen al die gedachten weer...
quote:Ok, slaap zacht...
Op zondag 20 april 2003 02:19 schreef thoth het volgende:[..]
Thnx. Misschien is dat wel het beste antwoord. (Ik heb er absoluut geen bezwaar tegen gelijk te hebben). Sterkte met dat wat jou dwars zit en een prettige nachtrust. Het was wel weer even genoeg voor vandaag
quote:wat moek zeggen dan?
Op zondag 20 april 2003 02:23 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Die gedachten heb ik ook als ik in bed lig, je bent heus niet de enige hoor
En op een gegeven moment wordt je toch moe en dan val je vanzelf wel in slaap,dat heeft iedereen
Maar ik ben nog wel even wakker,dus praat maar (maar niet tot 5 uur ok?)
voel me klote.. ik mis mn maatje... wil zn stem horen en weten dat alles goed is...
ik wil morgen zonder problemen wakker worden en gwoon weer verder lvevn zoals vroeger nezo...
quote:Jij bent niet de enige die een rotgevoel heeft, ik ook en met ons nog veel meer mensen
Op zondag 20 april 2003 02:26 schreef Faithy het volgende:[..]
wat moek zeggen dan?
voel me klote.. ik mis mn maatje... wil zn stem horen en weten dat alles goed is...ik wil morgen zonder problemen wakker worden en gwoon weer verder lvevn zoals vroeger nezo...
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 20-04-2003 02:34]
quote:dat is het probbbbbleem...
Op zondag 20 april 2003 02:30 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Jij bent niet de enige die een rotgevoel heeft, ik ook en met ons nog veel meer mensen
Ik mis m'n vader,ik zou zijn stem ook wel willen horen maar helaas,dat kan niet meer omdat ie er niet meer is
Je maatje ligt nu te slapen toch?
Accepteer dat, morgen spreek je hem vast wel weer...
hij wil me niet spreken... ;'( ensow...
quote:Heeft ie daar een reden voor?
Op zondag 20 april 2003 02:33 schreef Faithy het volgende:[..]
dat is het probbbbbleem...
hij wil me niet spreken... ;'( ensow...
quote:Ik hou van je, ok?
Op zondag 20 april 2003 02:36 schreef Faithy het volgende:
ik ga maar slapen doen ensow..bn helemaal brak ensow...
doeg...
tot morgen misschien...
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 20-04-2003 02:37]
quote:hij is vlievd op mij en ik niet genoeg op hem om hem degene te kunnen geven die hij nodig heeft en uk hebppem dus afgewezen...
Op zondag 20 april 2003 02:35 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Heeft ie daar een reden voor?
maar ik wil hemnet kwijt als vriend....
maar hij kan niet anders... tis of liefde of neits...
truste...
Goddank is er dan dit topic.
Net naar een paasvuur geweest, nou ja weinig vuur, maar toch
*zich zorgen maakt*
Ikzelf: moe.. en moet heel veel doen vandaag
quote:Ik ook
Op zondag 20 april 2003 01:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me verliefd!
maar niet op jou
quote:Ben je niet de enigste :?En niezerig ook nog!!!
Op zondag 20 april 2003 11:12 schreef DuchessX het volgende:
Moe en snotterig.
het zonnetje schijnt en ik voel me redelijk tot goed
*bounce*
net lekker ontbeten met paps en mams en mn zusje voor het eerst sinds weken
gisteravond was beetje stom... ik weet dat et het gevoel alleen maar versterkt op den duur... maar aan de andere kant... tis gwoon lekker zo af en toe een wijntje
Vandaag lekker neit zo veel doen, wel proberen wat aan school te doen en natuurlijk Formule 1 kijken
en Dark Elf: of ik er trots op ben?
Natuurlijk... ik lijst al deze postings in.. maak foto's van elke nieuwe kras die op mn arm staat, zet elke leeggedronken fles op mn kast neer..
wat denk je lieverd? Wat denk je nou zelf...
Alleen hier kan ik het 'melden', zoals zoveel mensen hier iets melden...
quote:Nou, da's mooi dat je je goed voelt
Op zondag 20 april 2003 11:50 schreef Faithy het volgende:
goeiemorgen...het zonnetje schijnt en ik voel me redelijk tot goed
*bounce*
quote:Als je er bewust voor kiest te drinken, terwijl je weet welke kwalieke gevolgen het voor jou heeft, wees dan een grote meid en aanvaard dan ook de consequenties. Ik vind het vreselijk stom.
gisteravond was beetje stom... ik weet dat et het gevoel alleen maar versterkt op den duur... maar aan de andere kant... tis gwoon lekker zo af en toe een wijntje
Edit: Oh, en gelieve geen vete te ontwikkelen met DE. (Verzoek geldt voor beiden).
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 20-04-2003 11:57]
quote:Goedemorgen mijnheer Baboon
Op zondag 20 april 2003 11:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wakker. En uitgeslapen.G'morgen, allemaal.
quote:ik had het toch weggehaald?
Op zondag 20 april 2003 11:55 schreef Moonah het volgende:[..]
[..]
Edit: Oh, en gelieve geen vete te ontwikkelen met DE. (Verzoek geldt voor beiden).
Llijkt me genoeg zeggen en dus is jou opmerking mijn kant op overbodig
quote:ik heb het toch weggehaald? Vroeg me het gewoon even af maar realiseerde me later hoe het over kon komen.
Op zondag 20 april 2003 11:50 schreef Faithy het volgende:
goeiemorgen...
quote:Aaaaaaw...
Op zondag 20 april 2003 04:34 schreef tong80 het volgende:
Moet je midden in de nacht pissen. Je denkt, gvd wat vind ik haar toch leuk.Goddank is er dan dit topic.
![]()
Zometeen brood bakken met de shmoopies, en onze creabea-geverfde eitjes opeten.
En dan even eruit, tis mooi weer.
quote:Oke
Op zondag 20 april 2003 12:03 schreef DarkElf het volgende:[..]
ik had het toch weggehaald?
Llijkt me genoeg zeggen en dus is jou opmerking mijn kant op overbodig
ben benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren, we halen de broer van Rt of, een goede vriend van hem heeft zelfmoord gepleegd vrijdag en hij is nogal verdrietig. Dus hem vandaag alleen laten zitten kan gewoon niet.
Pfff zwaar allemaal hoor
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 20-04-2003 12:24]
het kwam inderdaad nogal lullig over, en ik had het al gelezen dus voor je het ge-edit had..
en ik meost er gewoon nog even op reageren..
en wat betreft de concequenties: die neem ik toch..
voelde me klote... maarjah... eigen stomme rotschuld... leek alsof het ergens allemaal op auto-pilot, op cruise control stond...
maarjah
ik voel me weer redelijk
(en DE is wel lief hoor... soms
)
quote:<grin>
Op zondag 20 april 2003 12:13 schreef Moonah het volgende:
Oke oke oke.
Sorry voor mijn zeer voorbarige opmerking Faithy en DE...
Ik kan ook helemaal geen vredesduif spelen.
Doei!
ps: moonah, je bent idd wel redelijk goed in het negatiever interpreteren van woorden dan dat ze bedoeld zijn Nu is dat bij mij wel een meer voorkomende kwaal, maar let er even op?
Is dit nu hooikoorts ? De hele maand nergens last van gehad en nu ik bij mijn dinnetje ben heb ik het in eens. Zelfs toen ik hie aan kwam had ik niks, ik bleef slapen en de volgende dag had ik het in eens. En nu de dag erna dus is her erger geworden.
Ik denk niet dat ik nu nog hoef uit te leggen hoe ik me nu dus voel.
quote:Ghehheheheheh... Komt voor elkaar, hoor!
Op zondag 20 april 2003 12:19 schreef Maanvis het volgende:
Armanimania>> Ach, je bent bij je vriendinnetje dus je kan lekker de hele dag in bed geknuffeld worden
Ikzelf voel me trouwens uitgeslapen en tegelijkertijd moe. Krijg mn ogen niet open. En ik voel de voortdurende neiging om AM dood te knuffelen ook omdat ik me best wel n btje machteloos voel dat hij zo met zn ogen en mond zit, en ik niets kan doen
Vrolijk pasen allemaal! .
nu voel ik me wel pretty shitty eigk
quote:Spring is in the air
Op zondag 20 april 2003 12:28 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me goed...gister bij me vriendje geweest...ja me ex is nu weer me vriend...ik kijk hoelang het goed gaat, ik ben op dit moment iig erg blijen verliefd natuurlijk!
On topic: ik voel me lekker.
Gisteravond kwam een hele goede vriendin logeren. Tot 6 uur vanmorgen aan 1 stuk door zitten praten; het was alsof ik terug was in m'n tienerjaren op een ouderwetse pyjama party.
Heerlijk dat dit nog steeds kan terwijl ze 2 kleine kindjes heeft (en een lieve man die voor ze zorgde zodat zij weg kon).
Af en toe is het leven zo slecht nog niet
en voor de rest gaat het goed, nog steeds happy met me adsl, en m'n broer komt zo. hoop dat die een boel lege schijfruimte heeft, want dan kan ik me zooi ff backuppen en eindelijk weer xp installeren, dit 98 is hopeloos.
ik ga eens kijken of ik vandaag 15 regels Grieks kan annoteren
is beetje overijverig.. ik weet het... maar ok...
mn Winamp playlist speelt alle depri liedjes (hij staat op shuffle) ga zo dus maar even een vrolijke CD in mn CD speler pleuren ofsow
straks zie ik mijn ex weer en ben benieuwd hoe dat gaat> streven voor nu is een goede vriendschap en kan niets uitsluiten en niets beloven...
ook mijn ruzie met mijn beste vriend heb ik weer een beetje recht kunnen breien en ben blij dat hij ook zijn best doet....
nou ik voel me dus redelijk... en hoop dat dat vandaag nog goed wordt.. houd jullie op de hoogte
knuf
quote:ja daar was ik dus al bang voor... daarom ben ik lekker thuis gebleven...
Op zondag 20 april 2003 13:12 schreef devv05 het volgende:
wow gave avond gehad gister, ben alleen in jaren niet meer zó dronken geweest.. kan me niet eens herinneren hoe ik thuisgekomen ben.. maarja nu weer alleenbeetje kut..
suc6 en sterkte maar weer voor vandaag
knuf
zometeen ff kamer stofzuigen. hmm wilde eigenlijk ff filmpje kijken, maar heb @ lan alle films eraf gemikt want kwam HDD ruimte te kort. dus nu heb ik ook geen lilo and stitch meer gut gut gut
t00t
quote:ja dat was te verw88 als jij topic van van8 een beetje hebt doorgenomen had je kunnen weten dat ze nu niet echt stabiel is???
Op zondag 20 april 2003 13:50 schreef Whistler112 het volgende:
het gaat goed, denk dat ik faithy zo maar weer op ignore zet, 'praat' net heel ff met der, en meteen is ze weer down enzo. vind het wel best.zometeen ff kamer stofzuigen. hmm wilde eigenlijk ff filmpje kijken, maar heb @ lan alle films eraf gemikt want kwam HDD ruimte te kort. dus nu heb ik ook geen lilo and stitch meer
gut gut gut
t00t
Want er is WEL wat aan de hand...
Maargoed...
Ik baal want RTL5 doet het niet op mn kamer dus geen Formule 1 hier... maargoed, ik zit toch niet echt te wachten nu op het geluid van motoren...
quote:suc6 faithy... doet zeer... i know....
Op zondag 20 april 2003 14:06 schreef Faithy het volgende:
ik kan niet praten met je over koetjes en kalfjes en CD's alsof er helemaal niets aan de hand is....Want er is WEL wat aan de hand...
Maargoed...
Ik baal want RTL5 doet het niet op mn kamer
dus geen Formule 1 hier... maargoed, ik zit toch niet echt te wachten nu op het geluid van motoren...
sterkte.
knuf
quote:
Op zondag 20 april 2003 14:08 schreef Beessie-Jen het volgende:[..]
suc6 faithy... doet zeer... i know....
sterkte.
knuf
ik heb zin in vanaaf
lekker gourmetten met mams paps en zusje
zit nu lekker oude liedjes te luisteren, nu: Cat Stevens - Morning has Broken
*zwijmel*
quote:en dat blijft ook zo...en wat moet ik dan, heb echt geen zin in serieuze gesprekken enzo. dus dan elkaar maar niet spreken. en dan kan ik je net zo goed weer ignoren. en jij mij.
Op zondag 20 april 2003 14:06 schreef Faithy het volgende:
ik kan niet praten met je over koetjes en kalfjes en CD's alsof er helemaal niets aan de hand is....Want er is WEL wat aan de hand...
Nergens last van. Helemaal okey
Heb nu macy gray opstaan met "time of your life".
Verder ben ik bezig met toekomstplannen Zie de toekomst goed tegemoet.
Soms denk ik dat het alleen maar beter kan gaan
vandaag = niet fijn:
opruimen
huiswerk
nog meer opruimen
laat vandaag snel voorbij gaan, morgen wordt super
quote:dat kan ik niet en dat wil ik niet
Op zondag 20 april 2003 15:23 schreef Whistler112 het volgende:[..]
en dat blijft ook zo...en wat moet ik dan, heb echt geen zin in serieuze gesprekken enzo. dus dan elkaar maar niet spreken. en dan kan ik je net zo goed weer ignoren. en jij mij.
het kost mij ook moeite! Ik weet ook niet wat ik wel en niet kan zeggen.... maar zo vervreemden... dat kan ik gewoon niet hebben nu...
Ik weet niet of je jezelf helpt op deze manier, laat ik het maar hopen... maar juist dat wat ik nodig heb, degene die ik vertrouw en om wie ik zoveel geef is er nu niet meer...
Ik wilde nog als verrassing naar Six Flags komen volgende week... maar dat sla ik nu ook maar over...
[ontopic]
ik verheug me nog steeds op vanaaf
ben beetje moe, dus ga zo toch maar even proberen te slapen... en hopen dat de dromenvanger het een en ander filtert....
Verder twijfel ik tot ik een ons weg en word er knettergek van
quote:Maar het gaat in deze niet alleen om jou, toch?
Op zondag 20 april 2003 15:53 schreef Faithy het volgende:dat kan ik niet en dat wil ik niet
![]()
![]()
![]()
<knip>
dat kan ik gewoon niet hebben nu...
<knip>
maar juist dat wat ik nodig heb, degene die ik vertrouw en om wie ik zoveel geef is er nu niet meer...
Je kunt in deze situatie niet van hem niet verwachten dat juist hij je troost biedt waar het om hemzelf gaat. Hij heeft het druk genoeg met voor zichzelf zorgen denk ik.
quote:Dat vind ik zo moeilijk... ik weet dat het om ons beiden gaat en dat het een voor de een beter is, en het ander voor de ander...
Op zondag 20 april 2003 15:58 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Maar het gaat in deze niet alleen om jou, toch?
Als contact met jou hem pijn doet moet je zijn wens om jou niet te spreken respecteren lijkt me, zeker als je zegt om hem te geven......Je kunt in deze situatie niet van hem niet verwachten dat juist hij je troost biedt waar het om hemzelf gaat. Hij heeft het druk genoeg met voor zichzelf zorgen denk ik.
Ik wil het voor hem wel volhouden, geloof me, maar voor mezelf KAN ik het niet.....
Shit... ik heb nooit geweten dat het zó moeilijk kon zijn om iemand van wie je houdt, te zien vertrekken, en dat je weet dat het weer een tijdje zal duren voor je elkaar weer ziet.
Anyways... we gaan elkaar plat-smssen en als ie thuis is, klimt ie meteen op msn. Dat moet het leed wel enigszins verzachten lijkt me
quote:Hehe ja ken het van toen mn vriendin op vakantie ging enzo.. Maar het gevoel als je elkaar dan weer ziet is geweldig
Op zondag 20 april 2003 16:30 schreef Pascalle27 het volgende:
Een half uur geleden is mn vriend weer richting huis vertrokken. Hij had een reis van zeker 4 uur voor de boeg, en is daarom nu maar vast vertrokken, zodat ie niet te laat thuis zou zijn. Maar ach... vanavond zou ook te vroeg geweest zijn en morgen ook.Shit... ik heb nooit geweten dat het zó moeilijk kon zijn om iemand van wie je houdt, te zien vertrekken, en dat je weet dat het weer een tijdje zal duren voor je elkaar weer ziet.
Anyways... we gaan elkaar plat-smssen en als ie thuis is, klimt ie meteen op msn. Dat moet het leed wel enigszins verzachten lijkt me
Ik voel me best aardig naar omstandigheden.. Lekker helemaal niks gedaan, heb wel honger.. Ik leef al 3 dagen op één pizzatje en bier mn levenspatroon is nog niet helemaal normaal.. wel veel afgevallen
Zo ff douchen, maar wat eten zoeken denk ik, en opzoek naar diepvriespizza's.. iemand enig idee waar je die vind op paaszondag?
quote:Sinds ik een flatscreen heb, heb ik daar dus helemaal geen last meer van
Op zondag 20 april 2003 16:42 schreef QyRoZ het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van die klotemonitor van mij.
Maar verder gaat het wel heel aardig.
Vroeger had ik er ook vaker last van.
quote:Tjah... het is klote. Het hoort er allemaal bij. Ik denk niet dat je het wilt horen, maar dit zal denk ik niet je laatste 'zwakke' moment zijn... Maar de andere kant van het verhaal, is dat je je niet hoeft te generen voor dat soort momenten (mocht je dat doen). Die momenten zijn gewoon nodig om je dit te laten verwerken, en die momenten geven ook aan dat jouw gevoelens oprecht waren en diep zaten en zoiets kan niemand je ooit kwalijk nemen. Oprechtheid is een van de grootste kwaliteiten die een mens kan hebben, helemaal als het om gevoelens gaat.
Op zondag 20 april 2003 17:37 schreef devv05 het volgende:
Eventjes een zwak moment... Ging de hele dag redelijk goed maar nu opeens mis ik haar weer heel erg
Maar goed, daar heb jij nu ff geen boodschap aan, dat snap ik wel. Veel sterkte...
Maar het is erg vermoeiend op het moment met hem, hij heeft veel verdriet en wil veel praten (begrijpelijk) maar ik pik alle emtoies nogal van hem op, op het moment en voel me zelf nu niet goed meer
Zometeen even lekkere warme douche, misschien dat de hoofdpijn dan weggaat en dat ik dan de avond iets bewuster meemaak dan de rest van de dag.
ik ben een week ziek thuisgebleven van school omdat ik overspannen was/ben... en nu zit ik alweer te stressen dat ik dinsdag weer naar school moet en dat ik deze week dus proefwerken enzo in moet halen
quote:Och. Het is jouw tijd. Wat is nou lekkerder: in bed liggen of opruimen en schoonmaken?
Op zondag 20 april 2003 19:19 schreef Loesje29 het volgende:
Vandaag te lang in bed blijven liggen, dus voel me lusteloos en heb knallende hoofdpijn. En ik had me nog wel zó voorgenomen om vandaag nuttig te gaan zijn, opruimen, schoonmaken enzo
Ik weet! ik weet!
On topic. Familie. Bleeeergh.
quote:Idem
Op zondag 20 april 2003 19:29 schreef thoth het volgende:[..]
On topic. Familie. Bleeeergh.
quote:Fééstelijk. Je moet maar zo denken. Het zijn maar een paar (dagen) in het jaar. Dat is een beetje een dooddoener maar hé we moeten wat nietwaar
Op zondag 20 april 2003 19:31 schreef Wolkje het volgende:
Idem![]()
Leuk he, 'feest'dagen..
Pffffffff
En dan 2,5 uur lang in de trein je best doen om niet te gaan janken omdat dat zo raar overkomt voor de andere mensen in de coupe. Godzijdank ben ik nu thuis, en is er weer enig licht aan het eind van de tunnel in de vorm van de pizza die onderweg is hierheen.
quote:Hier ook erg goed
Op zondag 20 april 2003 19:42 schreef GotenSSJ het volgende:
goed
Damn wat is het toch goed om je goed te voelen
quote:Gelukkig heb je het nu gehad
Op zondag 20 april 2003 19:40 schreef Fogerty het volgende:
Elke keer denk ik: "dit is echt de laatste keer. Ik doe het NOOIT meer" (nee, dit gaat niet over drank)
En toch telkens vertel ik mezelf weer dat ik me niet moet aanstellen en dat ik gewoon effe moet gaan en dat het best mee zal vallen. Maar het valt nooit meeBinnen een half uur hebben ze me zover dat ik geen enkel licht aan het eind van de tunnel meer zie
Pffffffff
de gourmet was echt heeeeeeeeeeerlijk
buikje rondgegeten en nu lekker nagenieten
morgen ga ik een hele lieve Fok!ker verrassen
woei!
quote:Meisje, wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad!
Op zondag 20 april 2003 19:47 schreef Faithy het volgende:
stuffedde gourmet was echt heeeeeeeeeeerlijk
![]()
woei!
quote:
Op zondag 20 april 2003 19:49 schreef Wolkje het volgende:[..]
Meisje, wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad!
Ik ben blij je positieve post te lezen!
gelukkig zijn er ook veel leuke dingen in 't leven
Betreffende Fok!ker heb ik nog nooit gemeet want elke keer kwam er iets tussen maar nu gaan we morgen (met nog 2 - 3 fokkers) gezellig pannenkoeken eten!
heb er zin in
Even iemand anders proberen uit mn hoofd te zetten ensow... maar ik vrees dat ik dan zijn cadeau ook van het plafond moet halen... maar dat kan ik niet...
quote:mij???? ik hou wel van verrassingen en ik ben ook wel beetje lief toch
Op zondag 20 april 2003 19:47 schreef Faithy het volgende:
stuffedde gourmet was echt heeeeeeeeeeerlijk
![]()
woei!
nadat ik ff een (behoorlijke) dip had vanmiddag gaat het nu gelukkig weer wat beter.. lekker gedouched, muziekje op.. Rond half 9 ga ik weer uit, hoop dat het net zo goed gaat als gisteren...
quote:Héél goed dat jullie voor hem zorgen, maar vergeet niet om ook voor jezelf te zorgen hé?
Op zondag 20 april 2003 18:58 schreef DarkElf het volgende:
Even afleiding gezocht door samen met de broer van Rtificial naar België te gaan, waar wij over een jaar gaan wonen. Was heel gezellig.Maar het is erg vermoeiend op het moment met hem, hij heeft veel verdriet en wil veel praten (begrijpelijk) maar ik pik alle emtoies nogal van hem op, op het moment en voel me zelf nu niet goed meer
quote:Ik doe mijn best, valt alleen helemaal niet mee
Op zondag 20 april 2003 20:04 schreef DuchessX het volgende:[..]
Héél goed dat jullie voor hem zorgen, maar vergeet niet om ook voor jezelf te zorgen hé?
ik wil ff naar DuchessX, DE, wolkje, en niet te vergeten my favourite moderators!!
MOONAH&shmoopy en de rest die ik vergeten ben en die zich aangesproken voelen
quote:Lief zeg
Op zondag 20 april 2003 20:07 schreef racoon2002 het volgende:
ik voel me toppie!!!ik wil ff
naar DuchessX, DE, wolkje, en niet te vergeten my favourite moderators!!
MOONAH&shmoopy en de rest die ik vergeten ben en die zich aangesproken voelen![]()
Fijn dat het goed gaat met je Racoon!
quote:Goed dat je even weg gaat!
Op zondag 20 april 2003 19:57 schreef devv05 het volgende:[..]
Rond half 9 ga ik weer uit, hoop dat het net zo goed gaat als gisteren...
* heb de allerliefste jongen in t universum als vriend (echt waar)
* school gaat ondanks alles goed
* allemaal leuke plannen voor komende week
waarom voel ik me zo verdomde klote?
quote:
Op zondag 20 april 2003 20:07 schreef racoon2002 het volgende:
ik voel me toppie!!!ik wil ff
naar DuchessX, DE, wolkje, en niet te vergeten my favourite moderators!!
MOONAH&shmoopy en de rest die ik vergeten ben en die zich aangesproken voelen![]()
quote:ja niet altijd hoor, maar ja.. laatste tijd gaat het toch stukken beter moet ik zeggen, al een tijdje, ik ben geloof ik van de 4 weken maar 3 dagen echt heel down geweest, en das heel wat als het normaal andersom is, en daar ben ik best blij om eigenlijk
Op zondag 20 april 2003 20:08 schreef DuchessX het volgende:[..]
Lief zeg
Fijn dat het goed gaat met je Racoon!
quote:Fijn!!!!!
Op zondag 20 april 2003 20:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me fijn
Heb met allemaal kindjes gevoetbald in de tuin van m'n schoonouders en het deed me gewoon goed. Ook onwijs veel mooie foto's gemaakt en ook daar werd ik blij van. En ik heb zo'n lief lief
Ben gewoon gelukkig
Mooi dat je altijd positief bent Doet ook goed om te lezen dat het met iemand altijd goed gaat
Ga zo door. Maar dat gaat vanzelf. Je hoeft waarschijnlijk niet eens moeite te doen om zo door te gaan
Have fun!!!!!!
Ik heb niets te klagen. Ik voel me heel en 100 procent mezelf
Nergens last van. Ik voel me gezond. En dat ben ik ook. Ik heb me nooit als ziek gezien. Ik ben gezond!!!!!
En dat ben ik ook. Gezond ja Zoals ik ook geboren ben.
quote:Mooi zo, alleen wat minder koffie drinken misschien
Op zondag 20 april 2003 20:32 schreef yingyang het volgende:
Ik voel me 100 procent mezelf. Mijn gedrag past 100 procent bij mij. Hoe ik omga met mezelf en anderen daar ben ik vertrouwd mee.Ik heb niets te klagen. Ik voel me heel en 100 procent mezelf
Nergens last van. Ik voel me gezond. En dat ben ik ook. Ik heb me nooit als ziek gezien. Ik ben gezond!!!!!
En dat ben ik ook. Gezond ja
Zoals ik ook geboren ben.
quote:Ik drink teveel koffie ja
Op zondag 20 april 2003 20:40 schreef milagro het volgende:[..]
Mooi zo, alleen wat minder koffie drinken misschien
Veels teveel.
20 koppen per dag is normaal hier.
Maar ook zonder koffie kan ik actief deelnemen
Voel me gewoon erg goed. Ben blij dat ik me goed voel
Ben gewoon blij dat ik leef.
Ben erg blij ja
En daar heb ik ook veel redenen toe
Ben gewoon levend en gelukkig.
quote:haal dat ding van het plafond af dan :|, des te eerder jij mij vergeet des te eerder kan ik jou vergeten, aangezien je het dan niet echt meer merkt dat je op ignore staat
Op zondag 20 april 2003 19:53 schreef Faithy het volgende:
Even iemand anders proberen uit mn hoofd te zetten ensow... maar ik vrees dat ik dan zijn cadeau ook van het plafond moet halen... maar dat kan ik niet...
quote:Goed om te horen..
Op zondag 20 april 2003 20:14 schreef racoon2002 het volgende:[..]
ja niet altijd hoor, maar ja.. laatste tijd gaat het toch stukken beter moet ik zeggen, al een tijdje, ik ben geloof ik van de 4 weken maar 3 dagen echt heel down geweest, en das heel wat als het normaal andersom is, en daar ben ik best blij om eigenlijk
quote:Welkom
Op zondag 20 april 2003 21:15 schreef Pims_psyche het volgende:
op dit moment ben ik een beetje onzeker... misschien zelfs een beetje bang, laatste week is er zoveel gebeurt is een beetje moeilijk te bevatten...
quote:Ik ken het gevoel, meestal hangt dat bij mij samen met een hypomanie.
Op zondag 20 april 2003 21:20 schreef yingyang het volgende:
Zal wel bot overkomen maar ik begrijp de mensen niet die zich zo druk maken. Ik begrijp ze niet meer. Ik kan me niet meer inleven in ze.
quote:k kan me nog andere posts van je herinneren,
Zal wel bot overkomen maar ik begrijp de mensen niet die zich zo druk maken. Ik begrijp ze niet meer. Ik kan me niet meer inleven in ze.
Stomme actie, ik voel me nu alleen maar slechter. Ik zou er heel wat voor geven om de tijd even 24 uur verder te kunnen zetten.
quote:is het zo moeilijk om je in te leven in een ander? Heb je nooit meegemaakt dat je je bijvoorbeeld in een situatie bevond die je zelf niet in de hand had?
quote:Ja, maar hij heeft het over dit moment.
Op zondag 20 april 2003 21:25 schreef Pims_psyche het volgende:[..]
is het zo moeilijk om je in te leven in een ander? Heb je nooit meegemaakt dat je je bijvoorbeeld in een situatie bevond die je zelf niet in de hand had?
quote:hmz misschien een beetje verkeerd opgevat dan
Op zondag 20 april 2003 21:26 schreef Wolkje het volgende:[..]
Ja, maar hij heeft het over dit moment.
Normaal kan hij zich heel goed inleven volgens mij..
quote:sorry kom net binnenvallen maar waarvoor voel je je rot?
Op zondag 20 april 2003 21:25 schreef Wolkje het volgende:.. wat voel ik me rot opeens
quote:*even pilletje gaat nemen*
Op zondag 20 april 2003 21:29 schreef Pims_psyche het volgende:[..]
sorry kom net binnenvallen maar waarvoor voel je je rot?
quote:Klopt. Normaal gesproken doe ik mijn uiterste best om me in te leven.
Op zondag 20 april 2003 21:26 schreef Wolkje het volgende:[..]
Ja, maar hij heeft het over dit moment.
Normaal kan hij zich heel goed inleven volgens mij..
Maar het lukt me niet meer zo goed. Ik voel teveel afstand.
Ik wilde de hulpverlening ingaan maar dat doe ik maar niet. Is me iets te zwaar.
quote:
Op zondag 20 april 2003 21:32 schreef Wolkje het volgende:[..]
*even pilletje gaat nemen*
..ehh, daarom dus.. denk ik
quote:Wattisser meissie?
Op zondag 20 april 2003 21:35 schreef Wolkje het volgende:[..]
shmoops
.. help
quote:Ben zo op msn.
Op zondag 20 april 2003 21:35 schreef Wolkje het volgende:[..]
shmoops
.. help
quote:
Op zondag 20 april 2003 21:35 schreef DarkElf het volgende:[..]
Wattisser meissie?
quote:Ik ben niet hypomaan. Ik voel me verstandig enzo. Maar al die gevoelens en gedachtes. Ik heb het ook gehad natuurlijk. Maar nu ik er voorlopig geen last meer van heb, weet ik niet meer hoe het voelde.
Op zondag 20 april 2003 21:21 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ik ken het gevoel, meestal hangt dat bij mij samen met een hypomanie.
En advies geven gaat ook al niet meer. Dat is ook frustrerend. Ik weet verdomde goed dat mensen het zelf moeten uizoeken.
Blijft kut met peren.
Ik heb ook weinig zin om troostende woorden te blijven geven omdat ze er niet veel mee opschieten. Het doet ze ff goed op het moment maar ze groeien niet daardoor.
Is gewoon klote dat je machteloos staat toe te kijken hoe anderen leiden.
quote:ik weet precies wat je bedoelt, maar uiteindelijk moeten zij erachter komen hoe ze uit hun leiden verlost moeten worden..
Op zondag 20 april 2003 21:41 schreef yingyang het volgende:
het is gewoon klote dat ik moet blijven zeggen dat ze hun eigen manier van leven moeten vinden. Dat ze zelf hun manier van aanpak moeten zoeken.Ik heb ook weinig zin om troostende woorden te blijven geven omdat ze er niet veel mee opschieten. Het doet ze ff goed op het moment maar ze groeien niet daardoor.
Is gewoon klote dat je machteloos staat toe te kijken hoe anderen leiden.
quote:Goed zo, slaap lekker zo meissie
Op zondag 20 april 2003 21:53 schreef Wolkje het volgende:
Shmoops, DE, Faithy.. jullie zijn geweldig![]()
Het gaat weer beter hoor..
quote:Klopt
Op zondag 20 april 2003 21:48 schreef Pims_psyche het volgende:[..]
ik weet precies wat je bedoelt, maar uiteindelijk moeten zij erachter komen hoe ze uit hun leiden verlost moeten worden..
Er is niemand die je kan vertellen hoe je moet omgaan met je eigen leven. Niemand dus. Je staat er alleen voor. En dat kan sneu klinken maar het is ook logisch. Ik vind het logisch dat je moet omgaan met je eigen gedachtes en gevoel.
En dat je niet moet verlangen dat anderen je helpen. Je staat er dus alleen voor. Helemaal alleen.
Life can be tough. Maar zo is het.
En dat moeten veel mensen eens onder ogen zien.
het is zwaar ja. Ik heb het ook meegemaakt. Maar ik ben wel zelfstandiger geworden nu. Ik ben niet meer afhankelijk van anderen
quote:ik ben ook wel iemand die op zichzelf gewezen is, maar ik mag hopen dat je niet altijd helemaal alleen bent. Ik neem aan dat je je weleens eenzaam gevoeld hebt, das niet iets wat ik iemand wil toewensen...
Op zondag 20 april 2003 21:59 schreef yingyang het volgende:[..]
Klopt
Er is niemand die je kan vertellen hoe je moet omgaan met je eigen leven. Niemand dus. Je staat er alleen voor. En dat kan sneu klnken maar het is ook logisch. Ik vind het logisch dat je moet omgaan met je eigen gedachtes en gevoel.
En dat je niet moet verlangen dat anderen je helpen. Je staat er dus alleen voor. Helemaal alleen.
Life can be tough. Maar zo is het.
En dat moeten veel mensen eens onder ogen zien.
quote:Toen ik depressief was heb ik me enorm eenzaam gevoeld. Maar ik heb wel een uitweg gevonden.
Op zondag 20 april 2003 22:01 schreef Pims_psyche het volgende:[..]
ik ben ook wel iemand die op zichzelf gewezen is, maar ik mag hopen dat je niet altijd helemaal alleen bent. Ik neem aan dat je je weleens eenzaam gevoeld hebt, das niet iets wat ik iemand wil toewensen...
Puur met doorzettingsvermogen.
En nu kan ik met velen omgaan.
Ik weet dus goed hoe het is om eenzaam te zijn. Erg goed ook. En dat is klote ja.
Bij mij heeft doorzetten de doorslag gegeven.
quote:doorzettingsvermogen? wat bedoel je gewoon doorgaan? tja dat heb ik ook gedaan, heel lang... maar daar los je het probleem niet mee op
Op zondag 20 april 2003 22:10 schreef yingyang het volgende:[..]
Toen ik depressief was heb ik me enorm eenzaam gevoeld. Maar ik heb wel een uitweg gevonden.
Puur met doorzettingsvermogen.
En nu kan ik met velen omgaan.
Ik weet dus goed hoe het is om eenzaam te zijn. Erg goed ook. En dat is klote ja.
Bij mij heeft doorzetten de doorslag gegeven.
quote:Doorgaan en doorgaan
Op zondag 20 april 2003 22:13 schreef Pims_psyche het volgende:[..]
doorzettingsvermogen? wat bedoel je gewoon doorgaan? tja dat heb ik ook gedaan, heel lang... maar daar los je het probleem niet mee op
Maar ik ga er morgen dieper op in. Ik ga nu tv kijken.
Morgen zal ik meer vertellen over hoe ik het gedaan heb.
Vooral blijven zoeken naar een oplossing. Blijven zoeken naar die ene oplossing.
Maar die oplossing is voor iedereen anders, dat weet ik wel.
Nu ga ik tv kijken
Dag.
quote:ik kijk er naar uit
Op zondag 20 april 2003 22:19 schreef yingyang het volgende:[..]
Doorgaan en doorgaan
Maar ik ga er morgen dieper op in. Ik ga nu tv kijken.
Morgen zal ik meer vertellen over hoe ik het gedaan heb.
Vooral blijven zoeken naar een oplossing. Blijven zoeken naar die ene oplossing.
Maar die oplossing is voor iedereen anders, dat weet ik wel.
Nu ga ik tv kijken
Dag.
quote:[offtopic]mag ik ook? heb zo'n MOET-CHOCOLA bui
Op zondag 20 april 2003 22:40 schreef Faithy het volgende:
beetje vaagjes...
maar ik heb m&m's
ontopic:
voel me (net als de rest van de dag al) heel raar... heel naar eigenlijk
quote:
Op zondag 20 april 2003 22:40 schreef Faithy het volgende:
beetje vaagjes...
maar ik heb m&m's
en een voor juup
[Dit bericht is gewijzigd door Wolkje op 20-04-2003 22:49]
quote:care to share? or need a hug?
Op zondag 20 april 2003 22:46 schreef Juup© het volgende:
NIet goed.
quote:Hoe voel je je =[[NU]]=??
Op zondag 20 april 2003 22:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik voel me super, kan niet beter. Eigenlijk iets te fit, kan waarschijnlijk straks niet slapen. Maar ik heb nog een vraagje of iemand het allereerste topic uit deze reeks kan vinden. Ik wil namelijk weten of het werkelijk zo is dat ik die toen heb gestart. Wie m vindt verdient een enorm compliment.
was red ace dus
hoeft niet perse 'mn geliefde' te zijn.. maar gewoon iemand die genoeg van me houdt... om bij me te blijven tot ik slaap....
quote:
Op zondag 20 april 2003 22:59 schreef Faithy het volgende:
ik mis nu iemand... gewoon iemand die me vasthoudt nu.. met me op bed gaat zitten en me net zolang streelt door mn haar tot ik in slaap val...hoeft niet perse 'mn geliefde' te zijn.. maar gewoon iemand die genoeg van me houdt... om bij me te blijven tot ik slaap....
quote:*streelt haartjes totdat faithy is slaap valt
ik mis nu iemand... gewoon iemand die me vasthoudt nu.. met me op bed gaat zitten en me net zolang streelt door mn haar tot ik in slaap val...hoeft niet perse 'mn geliefde' te zijn.. maar gewoon iemand die genoeg van me houdt... om bij me te blijven tot ik slaap....
wist niet dat ik iemand zo erg kon missen
quote:can we have a grouphug
Op zondag 20 april 2003 23:13 schreef _Lynne_ het volgende:
Eenzaam
quote:Ik ook al 19 jaar. Opzich dan.
quote:ik doe mee!
Op zondag 20 april 2003 23:16 schreef Pims_psyche het volgende:[..]
can we have a grouphug
*hug...
quote:ah sweet
Op zondag 20 april 2003 23:16 schreef Pims_psyche het volgende:[..]
can we have a grouphug
*hug...
quote:Hé Rianwijffie
Op zondag 20 april 2003 23:29 schreef Riann het volgende:
Ik voel me niet geweldig zoals ik zei op de vorige pagina
dadelijk maar eens slapen ik hoop dat ik zo in slaap val.
En dat ik niet ga piekeren en huilen want dat is niet fijn.
Heb al genoeg uitgehuild bij mijn tante.
Maar volgende week zal het al wel weer beter gaan.
Sterkte hoor!!!
quote:Dankjewel klinkt allemaal een beetje vaagjes maar ja om het nu helemaal uit te leggen hij zit ook op fok. een soort liefdesverdriet en het beter voor hem en voor mij.
Op zondag 20 april 2003 23:31 schreef DuchessX het volgende:[..]
Hé Rianwijffie
![]()
Sterkte hoor!!!
quote:that's what R&P is all about
Op zondag 20 april 2003 23:36 schreef Wolkje het volgende:
Ik ben doodmoe eigenlijk..
Maar heb even mijn gedachten kunnen uiten in lief...
Daar ben ik blij mee..
zometeen maar es proberen slaap te vatten... des te eerder is t morgen
ga zo wel slapen denk ik... maar ik wil niet....
wil iemand mn haar voelen kroelen.. of zoals Bierie doet... over mn wenkbrouw aaien...
Wil een sterkte arm om me heen die me vasthoudt.....
Die me beschermt tegen mezelf...
Ik voel me een beetje leeg. Het huis is ook leeg hier. K moet weer een week alleen doorbrengen in dit huis Veel twijfel in m'n kop. Ik mis de energie die ik had. En qua werk zal ik het een heel stuk drukker krijgen
We zien het wel........
Afleiding is er dus wel.... Maar toch, dat gevoel... Had het in het begin van de avond, dor de drnak ging het na een tijdje weg.. Toch kwam het rond een uur of 2 weer terug en had ik het gevoel dat ik naar huis wile, wegrennen..... Damn ik heb wel plezier maar ik mis haar zo en hou zo van haar..... Ik wil het verwerken, eroverheen komen, maar het lijkt gewoon niet te lukken... Het lukt voor eventjes, maar daanra komt het weer extra hard terug
Ik ga nu maar slpaen, ohop dat ik me morgen niet al te slecht voel...
Ik hou echt van haar... Dan moet je daar toch voor vechten? Ook al lijkt het hopeloos..... Damn!!
Toch mist er iets, iets warms om tegenaan te kruipen Maar zoals ik me nu voel kan dat nooit erg lang op zich laten wachten
eindelijk zn armen weer om me heen
vandaag lekker aan school werken en vanaaf lekker fun hebben
*bounce*
Ben wakker, vrolijk, wat een mooiieeee dag,,,wat een moooieeeee dag
en ikke stomme trut
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 21-04-2003 11:44]
1 haal aan toegegeven en toen mes weggegooid....
dus op zich valt alles heel erg mee en ik heb het kunnen stoppen.
quote:tisser meissie?
Op maandag 21 april 2003 11:37 schreef DarkElf het volgende:
GVDenorme eikel
en ikke stomme trut
quote:*knuffel geeft*
Op maandag 21 april 2003 11:57 schreef DarkElf het volgende:
godver, drang is zo groot........1 haal aan toegegeven en toen mes weggegooid....
goed zo...
as for me...
ik ga lekker douchen ensow... en dan eens kijken of ik genoeg energy heb om aan school te werken...
quote:
godver, drang is zo groot........1 haal aan toegegeven en toen mes weggegooid....
is Rtificial niet in de buurt?
quote:daar praat ik even niet mee, is beter voor hem en voor mij
Op maandag 21 april 2003 11:59 schreef matthijn99 het volgende:[..]
.......
is Rtificial niet in de buurt?
quote:ohw...
Op maandag 21 april 2003 11:59 schreef DarkElf het volgende:[..]
daar praat ik even niet mee, is beter voor hem en voor mij
nou ja, geen rare dingen doen hoor... dat wil je niet
quote:Klopt daarom heb ik nu ook gewonnen van mijn monster
Op maandag 21 april 2003 12:02 schreef matthijn99 het volgende:[..]
ohw...
nou ja, geen rare dingen doen hoor...
dat wil je niet
quote:Lieve schat, kom even tot rust, sla met je vuisten tegen de muur of schreeuw heel hard. Gevoelens van onmacht, verdriet en woede gaan op een gegeven moment weer weg. Probeer je daar heel eventjes aan vast te houden.
Hij houdt van je (en jij ook van hem); ook als er even onenigheid is.
quote:Klopt, heb net even heel asociaal mee staan bléren op keiharde muziek <grin>
Op maandag 21 april 2003 12:07 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Lieve schat, kom even tot rust, sla met je vuisten tegen de muur of schreeuw heel hard. Gevoelens van onmacht, verdriet en woede gaan op een gegeven moment weer weg. Probeer je daar heel eventjes aan vast te houden.
Hij houdt van je (en jij ook van hem); ook als er even onenigheid is.
Ik weet dat hij van me houdt en ik van hem, was alleen woest... Op hem maar ook op mezelf.
Maar alles komt weer goed natuurlijk
vind het alleen eng dat die drang er dan meteen weer is
quote:Je signature klopt niet helemaal... Want je gevoel, hoe je je voelt en waarom, is een door jou *(en een beetje door anderen) te beinvloeden staat van zijn.
Op maandag 21 april 2003 12:09 schreef DarkElf het volgende:[..]
Klopt, heb net even heel asociaal mee staan bléren op keiharde muziek <grin>
Ik weet dat hij van me houdt en ik van hem, was alleen woest... Op hem maar ook op mezelf.
Maar alles komt weer goed natuurlijk
vind het alleen eng dat die drang er dan meteen weer is
Dus als je je rot voelt, jij kent jezelf. En ik heb het volste vertrouwen in je kracht, mogelijkheid, om er doorheen en er uit te komen. Je kent jezelf, put daar uit in plaats van dat een last en pijn te laten worden.
Misschien zit ik er heel erg naast. Maar dat geloof ik echt voor geen meter.
mijn dagje met mijn ex (rotwoord> voormalige lover) was echt supergezellie... en errug lang, al voelde dat niet zo. En was op dat moment zo gelukkig dat ik wilde dat mijn leven daar zou kunnen stoppen.
Werd vanmorgen wakker met het gevoel alles te hebben gedroomd. Maar bleek niet zo te zijn.
en nu ben ik bang dat het weer lang duurt voor ik zo'n happy-moment ga hebben....
naja nu eerst maar gewoon beetje van nagenieten....
En er zijn eigenlijk best veel mensen die van me houden
Dat is iets wat ik het afgelopen half jaar helemaal kwijt was door iemand die me flink de grond in heeft getrapt.
Fuck him, ik ben gewoon zéér de moeite waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |