abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9873644
Zondag 20 April om 22:03 Willibrord met de week op Willibrord.
Hij gaat op bezoek naar de broer van de moordenaar op Pim Fortuyn, Volkert van der Graaf.
En hij hoort hem zoals hij dat op zijn magistrale manier kan doen
Ik verheug me er nu al op, uiteindelijk zal niemand veilig zijn; hij niet zijn familie niet en zijn vriendin al helemaal niet.
pi_9873648
Lol, ik ga zeker kijken! .
Carolyn Burnham: Uh, who's car is that out front?
Lester Burnham: Mine. 1970 Pontiac Firebird. The car I've always wanted and now I have it. I rule!
pi_9873666
Ik vind het ziek. Ziek zoals alleen Willibrord kan zijn. En ik ga niet kijken.
  zaterdag 19 april 2003 @ 01:15:03 #4
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_9873681
Inderdaad. Want als Volkert een moordenaar is dan kan broertje van der Graaf ook vast niet aan de haak zijn.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_9873683
ow leuk... Dan weet ik wat me morgen weer voor een ranzigheid te wachten staat op m'n werk

Het is zondag 21 april overigens...

pi_9873698
Ja willie is gewoon de man , vind zijn opnames prachtig, en hij doet tenminste iets wat niemand anders zou durven. Ook bv toen hij die eigenaar van de doodgeschopte hond ging opzoeken en hem ging vragen waarom hij dat beest vermoord had. Willie ownz
We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
pi_9873703
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:15 schreef calvobbes het volgende:
Het is zondag 21 april overigens...
Nee, dat was vorig jaar...
pi_9873705
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Inderdaad. Want als Volkert een moordenaar is dan kan broertje van der Graaf ook vast niet aan de haak zijn.
Nee is zo. Maar het is gewoon heerlijke sensatie .
Lester Burnham: Mine. 1970 Pontiac Firebird. The car I've always wanted and now I have it. I rule!
  zaterdag 19 april 2003 @ 01:17:09 #9
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_9873710
Wat heeft die broer van Volkert van der Graaf hier nou mee te maken?
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_9873715
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:16 schreef Kozzmic het volgende:

Nee, dat was vorig jaar...

Owja het is nu al zaterdag
pi_9873725
Eens even uit een oud topic gevist...
quote:
Man met een missie
Metro, 19 september 2002

"Daar loopt ze! Daar! Dat tengere grietje met dat kind op de arm!"
Met piepende banden kwam het geblindeerde busje tot stilstand. Willibrord wrong zich als eerste naar buiten. Hij gebaarde wild. "Wacht jij eens even netjes. Ja, jij daar, verdikkeme." De jonge vrouw stopte. Willibrord nam haar snel in zich op. Een onopvallend typetje was het - met grote, doffe ogen.
"Jij bent Petra hè, de vriendin van Volkert."
Inmiddels was ook de crew uitgestapt. Petra schrok. Boven haar hoofd verscheen een lange microfoonhengel. Dat was het moment waarop ze zich leek te hervinden. "Ik wil dit niet." Ze maakte een afwerend gebaar naar de cameraman, die al filmend om haar heen cirkelde.

"Even niet zo flauw doen hè. Waarom praat die Volkert niet?"
Petra begon weer te lopen. "Ik wil niet dat u filmt!"
Willibrord versnelde zijn pas, de handen diep in de zakken, het hoofd verscholen in de kraag van zijn lange, wollen jas. "Zeg, loop eens niet zo snel."
Petra begon te rennen. Het peutertje schudde in haar armen.
Willibrord versnelde eveneens, nog steeds met de handen in zijn zakken. "Waarom ren je weg? Wat heb je te verbergen?" Zijn jaspanden wapperden omhoog. "Onmiddellijk stoppen jij met rennen. Je jaagt je kindje schrik aan. Durf je wel!"

Voor een portiek kwam het circus tot stilstand. Willibrord hijgde. Hij gluurde naar Petras benen. Met zulke dunne stekjes was een spagaat geen enkel probleem.
"Ga jij je ook doodhongeren? Ben jij net zo laf als Volkert?"
"Gaat u weg. Gaat u alstublieft weg. U heeft het recht niet..."
"Walg je niet van zo'n man, zo'n ontzettend laffe moordenaar?"
"Alstublieft..." Petras stem brak. Boven haar hoofd bungelde nog steeds de microfoon. De geluidsman stond er tevreden bij.
Plots duwde Willibrord Petra het portiek in. Voor de cameraman het sein om schoksgewijs met zijn camera alle kanten op te zwaaien. "Hola, je moet mij niet aanraken hè. En niet aan mijn cameraman komen! Pas op hè! Dit is toch niet normaal! Schaam je je niet?"

Petra wankelde achteruit, verder het portiek in. Willibrords bruin bevlekte hoofd was nu akelig dichterbij. Ze rook een scherpe pepermuntlucht. "Ik krijg elke dag duizenden brieven van mensen die heel bedroefd zijn over de dood van Pim. En daar word ik dan weer heel droevig van, ja? Godverdomme!"
Het kleine meisje op Petras arm staarde hem met grote ogen aan. Ze had dezelfde dunne haarinplant als haar vader. Willibrord stak zijn hoofd nog wat verder naar voren. "Jouw papa is een gemene moordenaar, maar daar kun jij ook niets aan doen." Zijn enorme, rood dooraderde neus raakte het meisje bijna. "En jouw mama is niet veel beter. Zij is ook schuldig." Willibrord kneep zijn ogen samen. "Daar moet jij heel erg hard van huilen hè... want mama en papa gaan voor altijd in het gevang."

Goed gesproken. Willibrord was in zijn nopjes. Straks bij de montage de vraag eruit knippen en dan het janken van dat kind uitzenden. Heerlijk. "Huilen... toe dan... Mama kwijt, papa kwijt..."
Het kleine meisje keek hem met niet begrijpend aan.
Willibrord verbeet zich. Geen traantjes, geen reactie, niets. Ook dat nog. En de grote witte knuffelbeer lag nog in het busje. Nu kwam het dus aan op een stukje improvisatie. Gelukkig was hem dat als man met een missie wel toevertrouwd.
Een klein, triomfantelijk lachje sierde de lippen van de sterverslaggever. "Krijgt oom Willibrord een kusje?"
Even dichtbij lokken en dan kort, maar hard knijpen.

Column door Luuk Koelman

20/9 Week van Willibrord 'met' vriendin Volkert

Voor alle duidelijkheid, dit is dus een persiflage.
pi_9873735
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:15 schreef NordCore het volgende:
Ja willie is gewoon de man , vind zijn opnames prachtig, en hij doet tenminste iets wat niemand anders zou durven.
Nee hij doet dingen die niemand anders in zijn hoofd haalt om te doen. Dat is heel wat anders
pi_9873738
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:17 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Wat heeft die broer van Volkert van der Graaf hier nou mee te maken?
Hij wil gewoon weten wat die broer er van vind of hij zijn broertje in bescherming neemt en waarom die dat dan doet, omdat het zijn broer is of vanwege zijn walgelijke daad.
de familie van Saddam deugt ook niet dus in dat opzicht
  zaterdag 19 april 2003 @ 01:19:55 #14
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9873748
Ik vind het een enorme lul, en door deze actie ga ik hem maar een erger idioot vinden. De broer van stalken, waar ben je dan mee bezig??!!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_9873776
En die vriendin van hem moet helemaal niet zeiken, want die wist erook vanaf dat hij dat ging doen. Net of je niet weet dat je man een belangrijke BN-er gaat neerknallen, terwijl ze een kind samen hebben en net of die nieteens afscheid neemt van dat kind/of vrouw.

p.s let niet op me tekstopbouw want ben gaar vandaag.

We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
pi_9873790
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:21 schreef NordCore het volgende:
En die vriendin van hem moet helemaal niet zeiken, want die wist erook vanaf dat hij dat ging doen. Net of je niet weet dat je man een belangrijke BN-er gaat neerknallen, terwijl ze een kind samen hebben en net of die nieteens afscheid neemt van dat kind/of vrouw.
ja tuurlijk.... Jij weet natuurlijk precies hoe het wel gegaan is
  zaterdag 19 april 2003 @ 01:24:01 #17
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9873800
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:22 schreef calvobbes het volgende:

[..]

ja tuurlijk.... Jij weet natuurlijk precies hoe het wel gegaan is

Eens, waarom denk jij dat je alles weet? Komop zeg, je ziet toch zelf ook wel dat je dit niet zeker kan weten?
  zaterdag 19 april 2003 @ 01:24:03 #18
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_9873802
Zucht... wat een trieste mensen hier... Volkert's familie heeft hier niks mee te maken, die moet je met rust laten.
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_9873811
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:21 schreef NordCore het volgende:

p.s let niet op me tekstopbouw want ben gaar vandaag.

Gewaagde sig heb jij zeg.
  zaterdag 19 april 2003 @ 01:25:57 #20
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_9873829
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:11 schreef useroid het volgende:
Hij gaat op bezoek naar de broer van de moordenaar op Pim Fortuyn, Volkert van der Graaf.
Ik verheug me er nu al op, uiteindelijk zal niemand veilig zijn; hij niet zijn familie niet en zijn vriendin al helemaal niet.
Ik verheug mij daar geenszins op. Als ik al geen pistool had zou de wetenschap dat Willibrord me zou bezoeken genoeg zijn om er één aan te schaffen.
Goedkoop voyeurisme.

Ik vraag me af useroid of je ook zo enthousiast had gereageerd als Volkert jou broer was en Willibrord daarom effe langs komt.
Get Real - Get a Life. Willibrord suckt jullie 'dom volk' geheel uit.

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_9873832
foutje

[Dit bericht is gewijzigd door NordCore op 19-04-2003 01:27]

pi_9873847
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:26 schreef NordCore het volgende:

[..]

Hoezo dat?

Weg dus.

pi_9873851
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:24 schreef Cheiron het volgende:

Komop zeg, je ziet toch zelf ook wel dat je dit niet zeker kan weten?

Idd. Daar stoor ik me ook aan dat mensen die zeggen dat zijn vriendin er wel betrokken bij was. Ook al zegt de politie, volkert en deskundigen dat het niet zo is.
pi_9873883
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:25 schreef sooty het volgende:

[..]

Ik verheug mij daar geenszins op. Als ik al geen pistool had zou de wetenschap dat Willibrord me zou bezoeken genoeg zijn om er één aan te schaffen.
Goedkoop voyeurisme.

Ik vraag me af useroid of je ook zo enthousiast had gereageerd als Volkert jou broer was en Willibrord daarom effe langs komt.
Get Real - Get a Life. Willibrord suckt jullie 'dom volk' geheel uit.

Niet leuk maar ik zou Willibrord wel ff zeggen dat ik mij er voor de volle 100% er van distantieer en ik zal zeggen hem al ruim 2 jaar niet te hebben gezien.
Weglopen van Willibrord en stuurs kijken en vragen ontwijken heeft geen zin, daar prikt hij zo doorheen en dan wordt het een terriër die zich vastbijt in zijn prooi.
  zaterdag 19 april 2003 @ 01:32:08 #25
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9873903
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:27 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Idd. Daar stoor ik me ook aan dat mensen die zeggen dat zijn vriendin er wel betrokken bij was. Ook al zegt de politie, volkert en deskundigen dat het niet zo is.

Zeker, wat voor bewijs is daar nou voor? Stel dat mijn broer dat morgen zou doen. Ik weet van niks hoor, maar toch krijg ik dit idioot (want wat is dat toch een enorme klootzak, ik moet hem echt niet tegenkomen hoor, krijgt ie een huid vol!) van een frequin op mijn dak,zal lekker worden!
pi_9873905
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:30 schreef useroid het volgende:

[..]

Niet leuk maar ik zou Willibrord wel ff zeggen dat ik mij er voor de volle 100% er van distantieer en ik zal zeggen hem al ruim 2 jaar niet te hebben gezien.

En zo niet? Wat nu als hij Volkert in de gevangenis heeft opgezocht? Wat nu als hij nog steeds contact heeft met Volkert, en niet van plan is dat contact te verbreken? Maakt dat hem medeschuldig? Wat voor nieuws, wat voor waarheid, wat voor rechtvaardigheid streeft Willibrord na met zulke acties? Dit is toch pure sensatie...

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 19-04-2003 01:33]

pi_9873908
quote:

En daar hebben we een programma als Week van Willibrord voor nodig om daar achter te komen!?!? Komophee, laat die familie toch gewoon met rust...
pi_9873925
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:32 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

En zo niet? Wat nu als hij Volkert in de gevangenis heeft opgezocht? Maakt dat hem medeschuldig? Wat voor nieuws, wat voor waarheid, wat voor rechtvaardigheid streeft Willibrord na met zulke acties? Dit is toch pure sensatie...

Daarom. Willibrord is nou eenmaal 100% sensatie en daarom is het gewoon leuk om te kijken. Heerlijk .
  zaterdag 19 april 2003 @ 01:34:15 #29
18811 sooty
pi_9873935
quote:

[..]

Weglopen van Willibrord en stuurs kijken en vragen ontwijken heeft geen zin, daar prikt hij zo doorheen en dan wordt het een terriër die zich vastbijt in zijn prooi.

Keej.

Maar waarom verheug je er dan wel op dat Willibrord achter de broer van Volkert aan gaat

pi_9873947
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:33 schreef KaAzKoP_ het volgende:

[..]

Daarom. Willibrord is nou eenmaal 100% sensatie en daarom is het gewoon leuk om te kijken. Heerlijk .

Maar de personen die Willibrord voor die 'mooie TV-momenten' opjaagt worden wel de dupe van jouw sensatiezucht.
  zaterdag 19 april 2003 @ 01:35:50 #31
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_9873961
ik snap niet waarom dat soort mensen altijd willen weglopen.
het enige dat willibrord wil is een verhaal ; als je gewoon een doordachte slinkse reactie geeft kom je ten eerste intelligent en onschuldig over op de tv en ten tweede heeft hij geen sensatieverhaal om jou (of familie) mee lastig te vallen.
pi_9873966
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:34 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Maar de personen die Willibrord voor die 'mooie TV-momenten' opjaagt worden wel de dupe van jouw sensatiezucht.

Je hebt helemaal gelijk. Fout, ik weet het.
  zaterdag 19 april 2003 @ 01:38:04 #33
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9873991
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:35 schreef succubus het volgende:
het enige dat willibrord wil is een verhaal ; als je gewoon een doordachte slinkse reactie geeft kom je ten eerste intelligent en onschuldig over op de tv en ten tweede heeft hij geen sensatieverhaal om jou (of familie) mee lastig te vallen.
Helemaal mee eens, waarschijnlijk is het zo dat wanneer je hem 1 normale reactie geeft (iets in de trant van: willbibrord, als je dit uitzend hang je, ik ga hier niet mee akkoord) hangt ie. Maar geeft dat hem het recht om mensen aan te vallen, want dat doet ie, die dit niet door hebben?
pi_9873994
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:34 schreef sooty het volgende:

[..]

Keej.

Maar waarom verheug je er dan wel op dat Willibrord achter de broer van Volkert aan gaat

Nou ja gewoon.
de broer van Volkert mag ook zijn mening ventileren hoor.
de broers van Pim zeiden ook wat ze er van vonden. Ik wist geen eens dat Pim broers had voor de moord dus die waren er ook bij betrokken.
pi_9873999
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:35 schreef succubus het volgende:
quote:
Ja alsof je even een slinks verhaal kunt verzinnen en geloofwaardig kunt brengen als iemand Willibrord met een camerateam ineens op je duikt! Als jij dat kunt ben je wel een erg goede acteur!
Willibrord blijft net zo lang vragen en trekken totdat die een sensatieverhaaltje heeft.
pi_9874015
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:38 schreef useroid het volgende:

[..]

Inderdaad, mag.
  zaterdag 19 april 2003 @ 01:40:33 #37
46305 succubus
pi_9874020
Die man wil gewoon discussiëren.
Als jij hier op Fok! kunt discussiëren waarom zou je het dan niet kunnen met hem... Lafheid is de enige reden die ik me kan bedenken
pi_9874021
quote:

Nou ja gewoon.

Idd. Mag. Hoeft niet. Het is niet aan iemand als Willibrord om dat uit hem te persen.
quote:
de broers van Pim zeiden ook wat ze er van vonden. Ik wist geen eens dat Pim broers had voor de moord dus die waren er ook bij betrokken.
Nee die zoeken de aandacht wel op. Zij kiezen daar zelf voor.
pi_9874032
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:40 schreef succubus het volgende:
  zaterdag 19 april 2003 @ 01:41:48 #40
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_9874037
Wat-de-nuek heeft de broer er mee te maken? Dit heeft inderdaad een groot Willibrord-gehalte.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_9874049
quote:
Nee die man wil gewoon een stoer verhaal
quote:
Als jij hier op Fok! kunt discussiëren waarom zou je het dan niet kunnen met hem...
Omdat Willibrord een onredelijk iemand is, die uit is op sensatie
quote:
Lafheid is de enige reden die ik me kan bedenken
Weglopen van Willibrord heeft niks met lafheid te maken. Die mensen willen niet met hun kop op TV en dat moet je gewoon respecteren. Niet met een camerateam erop duiken.
  zaterdag 19 april 2003 @ 01:44:34 #42
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9874069
quote:
Als jij hier op Fok! kunt discussiëren waarom zou je het dan niet kunnen met hem... Lafheid is de enige reden die ik me kan bedenken
oh.. mijn .. god .. (en ik ben niet eens gelovig), als je dat gelooft .. dan ben je wel erg naief. Geloven dat willibrord (ja, de willibrord, van: ik verzin een verhaal waarna iedereen er achter komt en ik geen serieus journalist meer kan zijn, frequin) een normale discussie wilt!
Willibrord wil zijn eigen visie opdringen aan de kijken, niet meer, niet minder!!
pi_9874073
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:40 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Idd. Mag. Hoeft niet. Het is niet aan iemand als Willibrord om dat uit hem te persen.

Nee hij hoeft natuurlijk niets te zeggen als ie openbaar op straat wordt aangesproken al zou het wel slim zijn om het toch te doen voor het oog van de natie.
Willibrord stuurt het zo dat als je zwijgt stem je toe. En wat er met toe bedoelt wordt bepaald Willibrord wel even in de regie.
  zaterdag 19 april 2003 @ 01:46:19 #44
19597 Skull
Stay hungry!
pi_9874092
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:13 schreef Kozzmic het volgende:
Ik vind het ziek. Ziek zoals alleen Willibrord kan zijn. En ik ga niet kijken.
Het is een schande.
Hey.

I don't even know what I'm doing here.
pi_9874100
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:45 schreef useroid het volgende:

Nee hij hoeft natuurlijk niets te zeggen als ie openbaar op straat wordt aangesproken al zou het wel slim zijn om het toch te doen voor het oog van de natie.

Nou nee hoor. Voor sommige sensatie zoekers is de manier waarop Willibrord zijn mening presenteert misschien wel de waarheid. Maar gelukkig neemt verruit het grootste deel de ondervragingscapaciteiten van Willibrord niet serieus.
pi_9874104
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:45 schreef useroid het volgende:

[..]

Willibrord stuurt het zo dat als je zwijgt stem je toe. En wat er met toe bedoelt wordt bepaald Willibrord wel even in de regie.

En dat vind je prima? Alleen omdat deze persoon een familierelatie heeft met een moordenaar?
quote:
Who's next? Collega's? Vrienden? Bekenden? Zakenrelaties? Voormalige klasgenoten? Harderwijkers? Zeelanders? ...
pi_9874111
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:42 schreef calvobbes het volgende:Die mensen willen niet met hun kop op TV en dat moet je gewoon respecteren. Niet met een camerateam erop duiken.
Nou zijn hele hoofd is zwaar gescrambled maar als je het opneemt en frame voor frame terug kijkt zul je vast wel iets geheel toevallig per ongeluk zijn kop zien op een enkle frame waar je normaliter overheen kijkt.
  zaterdag 19 april 2003 @ 01:48:53 #48
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9874120
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:47 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nou nee hoor. Voor sommige sensatie zoekers is de manier waarop Willibrord zijn mening presenteert misschien wel de waarheid. Maar gelukkig neemt verruit het grootste deel de ondervragingscapaciteiten van Willibrord niet serieus.

Dat moet ik helaas betwijfelen.. ik zoe genoeg mensen die hem toch serieus nemen... helaas...s

s

pi_9874121
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:48 schreef useroid het volgende:

[..]

Nou zijn hele hoofd is zwaar gescrambled maar als je het opneemt en frame voor frame terug kijkt zul je vast wel iets geheel toevallig per ongeluk zijn kop zien op een enkle frame waar je normaliter overheen kijkt.

En dan?
  zaterdag 19 april 2003 @ 01:49:10 #50
46305 succubus
pi_9874123
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:44 schreef Cheiron het volgende:

Willibrord wil zijn eigen visie opdringen aan de kijken, niet meer, niet minder!!

De reden dat ik mijn mening zo vorm is waarschijnlijk dat ik het altijd eens ben met zijn visie..
pi_9874132
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:48 schreef Cheiron het volgende:

Dat moet ik helaas betwijfelen.. ik zoe genoeg mensen die hem toch serieus nemen... helaas...

quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:49 schreef succubus het volgende:

De reden dat ik mijn mening zo vorm is waarschijnlijk dat ik het altijd eens ben met zijn visie..

zaterdag 19 april 2003 @ 01:50:01 #52
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_9874133
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:48 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

En dan?

"Slaon wie um hillegaar krom!"
1 kernfysicus
  zaterdag 19 april 2003 @ 01:50:13 #53
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9874135
quote:

[..]

Het spijt me, maar als jij het altijd (let op de altijd) eens bent met frequin, dan kan ik je niet serieus nemen, net zoals ik frequin zelf niet meer serieus kan nemen
  zaterdag 19 april 2003 @ 01:50:54 #54
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9874140
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:50 schreef calvobbes het volgende:

[..]

[..]

Mijn bewijsvoering.. helaas...
pi_9874148
quote:

[..]

Aaah, heeft Willibrord een visie

En dat is? Strijden voor rechtvaardigheid? De waarheid boven tafel krijgen?

pi_9874155
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:24 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Zucht... wat een trieste mensen hier... Volkert's familie heeft hier niks mee te maken, die moet je met rust laten.
Aha dus jij ben die familie?

zucht
  zaterdag 19 april 2003 @ 01:52:57 #57
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_9874158
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:51 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Aaah, heeft Willibrord een visie

En dat is? Strijden voor rechtvaardigheid? De waarheid boven tafel krijgen?

. De zwakkeren in de samenleving helpen, kostenloos, tegen de tirannie van de 'corporate business'.
1 kernfysicus
  zaterdag 19 april 2003 @ 01:53:12 #58
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9874162
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:52 schreef AngelWings het volgende:

[..]

Aha dus jij ben die familie?

nog zo een...
pi_9874172
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:52 schreef tvlxd het volgende:

. De zwakkeren in de samenleving helpen, kostenloos, tegen de tirannie van de 'corporate business'.

Dat is breekijzer.

Ik zie niet hoe Frequin de zwakkeren beschermt door de familie van Volkert te stalken.

pi_9874181
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:54 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat is breekijzer.

Ik zie niet hoe Frequin de zwakkeren beschermt door de familie van Volkert te stalken.

Willibrord doet wel wat meer dan de familie van Volkert stalken, hoor.
  zaterdag 19 april 2003 @ 01:56:11 #61
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_9874186
quote:

[..]

Dat is breekijzer.

Same Difference.
1 kernfysicus
pi_9874199
quote:

[..]

Dat is breekijzer.

Ik wacht nog altijd op het argument dat de familie van Pim door de moord ook een vorm van levenslang heeft gekregen.

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 19-04-2003 02:10]

zaterdag 19 april 2003 @ 01:57:39 #63
46305 succubus
pi_9874204
Nee ik vind het dat mensen, in het bijzonder de familie van de slachtoffer(s), recht heeft op de point-of-view van de dader (of familie hiervan). Als die mensen dan hun kans om hun eerlijke mening te geven op de buis vergooien door weg te lopen dan vind ik dat ze net zo zwak zijn als de dader zelf. Ongeacht of Frequin daar druk op een persoon zet, als je een beetje mens bent sta je daar boven en laat je je niet zo afbekken.
  zaterdag 19 april 2003 @ 01:57:44 #64
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9874205
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:55 schreef KaAzKoP_ het volgende:

[..]

Willibrord doet wel wat meer dan de familie van Volkert stalken, hoor.

Ja, ook de vriendin van Volkert, en een man van een gescheiden vrouw.. nou.. phoe.. ik ga mijn mening gelijk bijstellen.

Frequin pakt altijd een kant van een verhaal en heeft 0 oog voor de andere kant, het boeit hem niks, als hij zijn gelijk en kijkers maar krijgt..

pi_9874222
quote:
Over aanzetten tot haat gesproken...
Als de uitzending door gaat vind ik dat het OM moet proberen om Williebrord achter slot en grendel te krijgen. Als de familie het er over wilt hebben stappen ze zelf wel naar de pers. Dit gaat echt te ver. Iedereen die dit soort praktijken in z'n hoofd haalt moet direct aangepakt worden. Dit kan echt niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Steijn op 19-04-2003 02:00]

pi_9874231
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:57 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ja, ook de vriendin van Volkert, en een man van een gescheiden vrouw.. nou.. phoe.. ik ga mijn mening gelijk bijstellen.

Frequin pakt altijd een kant van een verhaal en heeft 0 oog voor de andere kant, het boeit hem niks, als hij zijn gelijk en kijkers maar krijgt..

Willibrord doet inderdaad alles voor sensatie maar je kan natuurlijk ook overdrijven. Zoals eerst bijvoorbeeld ging hij naar een wijf wat honden mishandelde. Goed toch?
  zaterdag 19 april 2003 @ 02:00:22 #67
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9874233
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:57 schreef succubus het volgende:
Als die mensen dan hun kans om hun eerlijke mening te geven op de buis vergooien door weg te lopen dan vind ik dat ze net zo zwak zijn als de dader zelf.
Jij bent echt niet helemaal lekker
pi_9874247
quote:
Nee ik vind het dat mensen, in het bijzonder de familie van de slachtoffer(s), recht heeft op de point-of-view van de dader (of familie hiervan).
Helaas voor jou is dat geen officieel recht en is het niet aan Willibrord om dat af te dwingen.
quote:
Als die mensen dan hun kans om hun eerlijke mening te geven op de buis vergooien door weg te lopen dan vind ik dat ze net zo zwak zijn als de dader zelf.
Die kans kunnen ze zelf ook wel nemen zonder Willibrord. Ze kiezen ervoor om dat niet te doen omdat ze niet in de publiciteit willen!
quote:
Ongeacht of Frequin daar druk op een persoon zet, als je een beetje mens bent sta je daar boven en laat je je niet zo afbekken.
Lulkoek. Willibrord bekt iedereen wel af als die dat kan. Ook al sta je sterk in je schoenen.
  zaterdag 19 april 2003 @ 02:01:10 #69
18811 sooty
pi_9874248
quote:

[..]

Nou ja gewoon.

Vooropgesteld: ik heb de (voor-)aankondiging van de Week van Willy nog niet gezien. Jij doet het voorkomen alsof Willy 'op jacht' gaat naar zijn broer. Als dat zo is, vind ik dat niet kies. Als mijn broer een moordenaar zou zijn wil ik daarom niet vervolgd worden door de pers.

De broers van PF zijn alleen maar gegroeid in de media dankzij PF. Aanvankelijk wilden zij daar niets mee te maken hebben. Dat is ook niet zo verwonderlijk gezien de familiare verhoudingen die op een laag pitje stonden. Immers Pim als homo had weinig op met zijn schoonzusters tot ergenis van zijn eigen broers (de echtgenoten van.). En die gevoelens waren wederzijds.
Ik vind het 'gratuit' dat diezelfde familie het nu wil doen voorkomen alsof ze iedere dag bij Pim op de koffie kwamen en de allerbeste vrienden waren.

pi_9874249
ik herinner me een mooi optreden van Willy waarbij hij met een hysterische moeder haar kind op kwam halen op een schoolplein, terwijl de vader er ook bij stond. dat kind werd zo onder druk gezet evenals de vader.

die gast zit gewoon met een dikke sigaar te kijken naar zijn eigen show met een grijns van "wat ben ik toch goed"

pi_9874274
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:57 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik wacht nog altijd op het argument dat de familie van Pim door de moord ook een vorm van levenslang heeft gekregen.

quote:
Nee ik vind het dat mensen, in het bijzonder de familie van de slachtoffer(s), recht heeft op de point-of-view van de dader (of familie hiervan). Als die mensen dan hun kans om hun eerlijke mening te geven op de buis vergooien door weg te lopen dan vind ik dat ze net zo zwak zijn als de dader zelf. Ongeacht of Frequin daar druk op een persoon zet, als je een beetje mens bent sta je daar boven en laat je je niet zo afbekken.
Iets andere woorden, maar toch...

Sorry, maar de familie van het dader hoeft op geen enkele manier rekenschap af te leggen aan de familie van het slachtoffer. Zelfs al zouden ze gewoon contact houden met de dader tijdens en na zijn gevangenisstraf.

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 19-04-2003 02:04]

zaterdag 19 april 2003 @ 02:03:26 #72
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9874277
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 02:01 schreef sooty het volgende:

[..]

De broers van PF zijn alleen maar gegroeid in de media dankzij PF. Aanvankelijk wilden zij daar niets mee te maken hebben.

Toch wel een hele grote omschakeling van niks mee te maken willen hebben naar in mijn lokale winkelcentrum (hoogste aantal lpf stemmers) staan om stemmen te winnen. Dat heeft er altijd al in gezeten imo...
pi_9874290
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 02:01 schreef HeyFreak het volgende:
ik herinner me een mooi optreden van Willy waarbij hij met een hysterische moeder haar kind op kwam halen op een schoolplein, terwijl de vader er ook bij stond. dat kind werd zo onder druk gezet evenals de vader.

die gast zit gewoon met een dikke sigaar te kijken naar zijn eigen show met een grijns van "wat ben ik toch goed"

en dat noem jij mooi
ik walg echt van Willy. Als iedereen voor eigen rechter gaat spelen dan gaat het dus echt mis.

[Dit bericht is gewijzigd door Steijn op 19-04-2003 02:05]

pi_9874299
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 02:04 schreef Steijn het volgende:

[..]

en dat noem jij mooi
ik walg echt van Willy.

ik ook, dat mooi was sarcastisch bedoelt...
pi_9874300
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:59 schreef Steijn het volgende:

[..]

Over aanzetten tot haat gesproken...
Als de uitzending door gaat vind ik dat het OM moet proberen om Williebrord achter slot en grendel te krijgen. Als de familie het er over wilt hebben stappen ze zelf wel naar de pers. Dit gaat echt te ver. Iedereen die dit soort praktijken in z'n hoofd haalt moet direct aangepakt worden. Dit kan echt niet.

dat was bijna gelukt in Japan met die basejumpers en een keer in ZuidAmerika, Brasilië dacht ik.
Maar ze krijgen hem niet klein
Of ik alles voor zoete koek van hem slik welnee gewoon entertainment voor mij, zie het als de bewegende Panorama of N.Revu
pi_9874352
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 02:04 schreef useroid het volgende:

[..]

dat was bijna gelukt in Japan met die basejumpers en een keer in ZuidAmerika, Brasilië dacht ik.
Maar ze krijgen hem niet klein
Of ik alles voor zoete koek van hem slik welnee gewoon entertainment voor mij, zie het als de bewegende Panorama of N.Revu

quote:
quote:
Nogmaals, wat wil je met dat enkele frame gaan doen?
  zaterdag 19 april 2003 @ 02:12:11 #77
17205 Profesor
I have a dream!
pi_9874381
Willi

Willibrord is een ziek man...
Die moet je niet lastig vallen.. laat hem maar...

de arme ziel

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_9874387
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 02:09 schreef Kozzmic het volgende:Nogmaals, wat wil je met dat enkele frame gaan doen?
Oh dat, niks natuurlijk, en het is nog maar de vraag of ze zo'n trukje flikken.
Ik heb totaal geen behoefte om zijn gezicht te zien, het gaat mij meer om de houding die hij aanneemt daar.
pi_9874431
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 02:12 schreef useroid het volgende:

[..]

Oh dat, niks natuurlijk, en het is nog maar de vraag of ze zo'n trukje flikken.
Ik heb totaal geen behoefte om zijn gezicht te zien, het gaat mij meer om de houding die hij aanneemt daar.

"Ondanks alles blijf ik van mijn broer houden en zal ik tijdens zijn gevangenisstraf contact met hem blijven houden"

Is dat aanvaardbaar voor je? Of moet broer Volkert zich 100% distantieren van zijn broer?

En hoe zit dat met die familie die niet meer veilig mag zijn?

pi_9874721
Willibrord

Heb de discussie toch al gemist maar t is een misselijk ventje

Where facts are few, experts are many.
pi_9903342
Bijna jongens .
pi_9903628
Nou smullen. Ik zag net in de preview Willibrord achterna gezeten worden door een vent met een dikke stok .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 april 2003 @ 22:09:43 #83
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_9903701
Ik zeg KAALSCHEREN DIE NSBHOER!!!

ow wacht ff... verkeerde tijdperk

pi_9903704
quote:
Op zondag 20 april 2003 22:05 schreef keeper het volgende:
Nou smullen. Ik zag net in de preview Willibrord achterna gezeten worden door een vent met een dikke stok .
Ik verheug me er al op . Bijna .
pi_9903829
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:11 schreef useroid het volgende:
Enjoy...
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_9904143
Walgelijke vent.
pi_9904172
quote:
Op zondag 20 april 2003 22:31 schreef Elevation het volgende:
Walgelijke vent.
Was wel weer even smullen van sensatie maar jammer dat die broer van Volkert Willibrord negeerde . En die vriend van de moeder van Volkert met die stok was lachen .
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 april 2003 @ 22:33:48 #88
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_9904207
quote:
Op zondag 20 april 2003 22:32 schreef KaAzKoP_ het volgende:

[..]

Was wel weer even smullen van sensatie maar jammer dat die broer van Volkert Willibrord negeerde . En die vriend van de moeder van Volkert met die stok was lachen .

Leg nog eens 1 keer uit wat de familie van Volkert er in GODSNAAM mee te maken heeft?
pi_9904252
quote:

[..]

Lachen man. Hee, lachen man.
pi_9904254
Mag dit allemaal zomaar???

Walgelijk - totaal geen zelfrespect die Frequin

pi_9904260
quote:
Was wel weer even smullen van sensatie maar jammer dat die broer van Volkert Willibrord negeerde .
Jammer voor Frequin ja. Positief dus.
Het is ook het enige wat je kunt doen. Hem volkomen negeren. Alles wat je zegt of doet legt ie toch uit ter ondersteuning van z'n eigen verhaal.
pi_9904282
Die stiefvader van Volkert had Frequin naar verre oorden moeten slaan, dat was pas in het landsbelang geweest
pi_9904287
calvobbes zal wel weer trots zijn dat ie aan zo'n kwaliteitsprogramma meewerkt...
pi_9904323
quote:
Op zondag 20 april 2003 22:36 schreef SCH het volgende:
Mag dit allemaal zomaar???
Idd. Is het niet (deels) huisvredebreuk? Zoals hij ook die man van die kinderverkrachting aan z'n deur stond te rammelen. Kan dat zomaar?
pi_9904330
Die voice-over ook weer. Frequin zoekt - "uiteraard als enige" - de broer van Volkert op. Ja natuurlijk: anderen halen dat niet in hun botte hersens.

Frequin zoekt de moeder van Volkert op "want iedereen wil weten wat zij van de straf vindt". Oh ja? Nee dus.

pi_9904346
quote:
Op zondag 20 april 2003 22:39 schreef keeper het volgende:

[..]

Idd. Is het niet (deels) huisvredebreuk? Zoals hij ook die man van die kinderverkrachting aan z'n deur stond te rammelen. Kan dat zomaar?

Ik heb ze meteen gebeld, wilde vragen hoe het zat. Maar ze nemen niet op. Volgens mij is het erg op het randje van de wet maar zal er wel niet iemand snel aangifte doen. Dat is precies wat Frequin beoogt. Als buitenstaander kun je helaas geen aangifte doen.
pi_9904348
quote:
Op zondag 20 april 2003 22:38 schreef k_man het volgende:
calvobbes zal wel weer trots zijn dat ie aan zo'n kwaliteitsprogramma meewerkt...
Nou. Dat heb ik al duidelijk laten blijken in dit topic

Ontopic: Was wel weer typisch Willibrord, met veel tam tam een ontmoeting met de familie van Volkert aankondigen, en dan alleen maar thuiskomen met een vriend van de moeder die kwaad word.... Trieste TV en snap ook niet dat die dat uitzend.

pi_9904370
Trieste vertoning van Willibrord, zoals altijd...

wat bezielt die man toch?

pi_9904394
quote:
Op zondag 20 april 2003 22:41 schreef calvobbes het volgende:
Trieste TV en snap ook niet dat die dat uitzend.
Ik wel. Kijk eens hoeveel mensen er kijken.
pi_9904395
quote:
Op zondag 20 april 2003 22:41 schreef calvobbes het volgende:
Nou. Dat heb ik al duidelijk laten blijken in dit topic
Ja, heb ik gelezen. Maar waarom doe je het dan? Je wilt toch werk waar je een beetje trots op kunt zijn?
pi_9904420
quote:
Op zondag 20 april 2003 22:40 schreef k_man het volgende:
Die voice-over ook weer. Frequin zoekt - "uiteraard als enige" - de broer van Volkert op. Ja natuurlijk: anderen halen dat niet in hun botte hersens.

Frequin zoekt de moeder van Volkert op "want iedereen wil weten wat zij van de straf vindt". Oh ja? Nee dus.

Het lijkt alsof je bij ons in de kamer zat en ons commentaar hebt genoteerd.
pi_9904455
quote:
Op zondag 20 april 2003 22:43 schreef k_man het volgende:

Ja, heb ik gelezen. Maar waarom doe je het dan? Je wilt toch werk waar je een beetje trots op kunt zijn?

En ik wil nog liever een boterham met beleg en ik kan mijn werk niet uitkiezen. Een andere baan zoeken omdat ik een paar keer per jaar iets voor Week van Willibrord moet doen, lijkt me ook een beetje overdreven.
pi_9904457
quote:
Op zondag 20 april 2003 22:39 schreef keeper het volgende:

[..]

Hij's wel slim genoeg om dat oude vrouwtje niet tot achter in de tuin te volgen, hij bleef bij de garage staan.
En toen kreeg hij uiteindelijk ook precies wat bij de broer van Volkert niet lukte.... iemand werd aggresief. (Gek hé?)
Frequin kon mooi in z'n slachtofferrol kruipen, want we hebben natuurlijk allemaal het recht om te weten wat de moeder van Volkert er van vindt.
pi_9904528
quote:
Op zondag 20 april 2003 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Leg nog eens 1 keer uit wat de familie van Volkert er in GODSNAAM mee te maken heeft?

Niets.
pi_9904533
Chantal janzen was wel weer lekker!

[Dit bericht is gewijzigd door Calella op 20-04-2003 22:56]

"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_9904547
quote:
Op zondag 20 april 2003 22:46 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En ik wil nog liever een boterham met beleg en ik kan mijn werk niet uitkiezen. Een andere baan zoeken omdat ik een paar keer per jaar iets voor Week van Willibrord moet doen, lijkt me ook een beetje overdreven.

Zeg je voor straf wel tegen Willebrordus wat wij ervan vinden
  zondag 20 april 2003 @ 22:51:27 #107
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_9904564
Willy altijd lachen die gast
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_9904603
die vader van volkert spoorde niet, beetje met een knuppel oid gaan lopen meppen, die hele familie is ziek
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 april 2003 @ 22:54:01 #109
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_9904619
quote:
Op zondag 20 april 2003 22:46 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat je er nog op ingaat man.
Iedereen moet toch wel eens wat op zijn werk doen wat enigzins tegen zijn principes ingaat.
Absolute drogredenatie van mensen die weer iets te ver doorslaan in principes.
pi_9904625
quote:
Op zondag 20 april 2003 22:53 schreef Wisp het volgende:
die vader van volkert spoorde niet, beetje met een knuppel oid gaan lopen meppen, die hele familie is ziek
Jammer dat ie missloeg.
pi_9904651
quote:
Jij blijft zeker wel rustig als iemand je lastig komt vallen met een cameraploeg?
Ik kan me voorstellen dat als je al zoveel ellende meemaakt doordat je zoon Fortuyn vermoord heeft, je niet zit te wachten op dergelijke riooljournalistiek.
pi_9904692
quote:
Op zondag 20 april 2003 22:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Jij blijft zeker wel rustig als iemand je lastig komt vallen met een cameraploeg?
Ik kan me voorstellen dat als je al zoveel ellende meemaakt doordat je zoon Fortuyn vermoord heeft, je niet zit te wachten op dergelijke riooljournalistiek.

nou dan zeg je "ik heb geen interesse" en je gaat naar binnen en doet de deur dicht

mocht ie dan nog irritant doen, dan bel je de politie

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  zondag 20 april 2003 @ 22:57:32 #113
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9904699
quote:

[..]

Wat hij zegt...
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  zondag 20 april 2003 @ 22:58:41 #114
19840 Libris
Live from Singapore
pi_9904736
quote:

[..]

Het was de vriend van de moeder van Volkert, volgens mij is dat niet de vader, die is overleden toen Volkert 17 was, werd verteld. Daarnaast was het volgens mijn een paraplu.
Jammer iig dat die vriend en de moeder van Volkert zo reageerden. Als ze net als de broer niet op Willibrord in waren gegaan, dan had ie geen item gehad.
pi_9904787
quote:
Op zondag 20 april 2003 22:58 schreef Libris het volgende:

[..]

Het was de vriend van de moeder van Volkert, volgens mij is dat niet de vader, die is overleden toen Volkert 17 was, werd verteld. Daarnaast was het volgens mijn een paraplu.
Jammer iig dat die vriend en de moeder van Volkert zo reageerden. Als ze net als de broer niet op Willibrord in waren gegaan, dan had ie geen item gehad.

Wat je niet ziet is wat er in de tussentijd gebeurd.

Wat hebben ze gedaan aan treitergedrag zodat meneer uiteindelijk naar buiten kwam?

pi_9904800
quote:
Op zondag 20 april 2003 22:58 schreef Libris het volgende:

[..]

Ik denk dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is.
  zondag 20 april 2003 @ 23:02:19 #117
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9904822
quote:
Op zondag 20 april 2003 23:01 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik denk dat je idd van een druppel -> emmer situatie mag uitgaan.
pi_9904848
quote:
Hm d'r zijn dus blijkbaar wel mensen die in de truc van Willibrod trappen...

Lijkt me dat die familie, en zeker de moeder, door een hel gaat nu, en wat doet Frequin? Die gaat voor hun huis posten, en als dat ouwe vrouwtje nietsvermoedend aan komt fietsen dan springen we met cameraploeg en al uit de auto, al roepende "Ik wil weten wat u er van vind!".

Gek dat de emoties dan oplopen hé?

Frequin lokt het gewoon uit, geen mooiere televiesie dan dit, dit scoort..

En hij weet het zo mooi te rechtvaardigen.. eerst die mensen het bloed onder de nagels vandaan halen, en dan roepen "Ik heb Fortyun niet vermoord hoor!"

pi_9904886
quote:
Op zondag 20 april 2003 23:03 schreef Elevation het volgende:

[..]

Hm d'r zijn dus blijkbaar wel mensen die in de truc van Willibrod trappen...

Lijkt me dat die familie, en zeker de moeder, door een hel gaat nu, en wat doet Frequin? Die gaat voor hun huis posten, en als dat ouwe vrouwtje nietsvermoedend aan komt fietsen dan springen we met cameraploeg en al uit de auto, al roepende "Ik wil weten wat u er van vind!".

Gek dat de emoties dan oplopen hé?

Frequin lokt het gewoon uit, geen mooiere televiesie dan dit, dit scoort..

En hij weet het zo mooi te rechtvaardigen.. eerst die mensen het bloed onder de nagels vandaan halen, en dan roepen "Ik heb Fortyun niet vermoord hoor!"

die familie moet er dan niet op ingaan, ik had gewoon gezegd dat ie moest oprotten en verder stil zijn, (zoals die broer deed) en anders kan je altijd nog de politie bellen
pi_9904906
Iedereen hier die zich nog kan vinden in wat die Frequin doet, zou zich *diep* *diep* moeten schamen. Wat een gore hufter is die vent zeg... bah! Frequin

Het wordt eens tijd dat iemand dat soort dingen aanpakt en die Frequin of SBS6 voor de rechter sleept; dat soort dingen zou toch niet moeten kunnen.

zondag 20 april 2003 @ 23:05:55 #121
19840 Libris
Live from Singapore
pi_9904913
quote:
Op zondag 20 april 2003 23:01 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik denk niet dat je je kan voorstellen onder welke druk de familie en vrienden(?) van Volkert nu staan. Als je dan die rotkop van Frequin ziet, is dat idd de druppel. Maar dat wil niet zeggen dat ik het jammer vind dat ze zo reageerden
pi_9905032
quote:
Op zondag 20 april 2003 23:04 schreef Wisp het volgende:

[..]

ik had gewoon gezegd dat ie moest oprotten en verder stil zijn,

Da's makkelijk praten hé?

Maar gewoon niets zeggen/doen is natuurlijk het slimst ja.

pi_9905066
quote:
Op zondag 20 april 2003 23:05 schreef Wicha het volgende:

Het wordt eens tijd dat iemand dat soort dingen aanpakt en die Frequin of SBS6 voor de rechter sleept; dat soort dingen zou toch niet moeten kunnen.

Veel succes, zal je alleen niet lukken. Willibrord weet dondersgoed wat die wel en niet kan maken. Daarnaast worden dergelijke uitzendingen bekeken door juristen van Endemol en SBS. Dus zo'n vaart zal het niet lopen dat Willibrord voor langere tijd in de cel gaat.
  zondag 20 april 2003 @ 23:15:39 #124
19840 Libris
Live from Singapore
pi_9905169
quote:
Op zondag 20 april 2003 23:11 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Veel succes, zal je alleen niet lukken. Willibrord weet dondersgoed wat die wel en niet kan maken. Daarnaast worden dergelijke uitzendingen bekeken door juristen van Endemol en SBS. Dus zo'n vaart zal het niet lopen dat Willibrord voor langere tijd in de cel gaat.

Hij zit wel op het randje, zijn voet tussen de deur doen bij die oom van dat verkrachte meisje bijvoorbeeld
pi_9906368
quote:
Op zondag 20 april 2003 23:11 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik vraag me dat toch af Calvobbes. Hij brengt sommige mensen min of meer herkenbaar in beeld, hij brengt het huis herkenbaar in beeld. Hij betreedt het perceel van deze mensen. Die scene met Petra, waarbij hij als een exhibiotionist uit de bosjes komt, dat verzin je toch gewoon niet. Ik denk dat je toch wel een punt hebt bij de rechter, heel klein puntje misschien. Maar dat zal hij helemaal niet erg vinden, dat is het probleem.

Ik weet zeker dat ze hebben zitten juichen in het busje nadat de man met de stok tekeer was gegaan.

pi_9906733
quote:
Op zondag 20 april 2003 23:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij brengt sommige mensen min of meer herkenbaar in beeld, hij brengt het huis herkenbaar in beeld.

Het zijn toch gevaarlijke spelletjes die Willibrord speelt, door onschuldige personen in verband met de moord te brengen. Op een "wat rechtser" forum las ik bijvoorbeeld de volgende reacties:
quote:
Zo de beruchte bijstandsfamilie woont dus in een sjieke villa wijk.
Gesponsord door ex-president Wim Kok en cornuiten.
Die familie is de as van het kwaad wat Volkert heet. Ik hoop dat hun resterende leven kapot zal gaan.
Iemand enig idee waar deze villa's gelocaliseerd zijn?

=====

Dat is precies de manier waarop de moordenaars van Pim Fortuyn elkaar belonen. Ze schuiven elkaar de subsidies toe. <De vriendin van Volkert> kreeg van Jan Pronk een topfunctie, <de broer van Volkert> kreeg van ontwikkelingshulp/onderwijs een topfunctie. Wim Kok werd minister van Staat en commissaris bij Shell (waar ik dus nooit meer zal tanken) enzovoort.

=====

namen van betrokkenen vervangen door 'vriendin van' en 'broer van'.

Nu geloof ik niet dat de familie van Volkert direct gevaar loopt, blaffende honden, etc.. Maar ja, er hoeft er maar één zo gestoord te zijn. En de aandacht wordt hierdoor toch even op de familie gericht, ik vrees dat ze de komende weken wel met bedreigingen te maken kunnen krijgen.
pi_9907029
Omg... niet te geloven, dat 'wat rechtsere' forum... wat een tuig. En daar teert zo'n Willibrord dan op.
pi_9907110
Jeemig

Doe maar niet meer Kozzmic, rechtse fora lezen. Ik krijg er acute buikloop van. Wat een sukkels.

maandag 21 april 2003 @ 00:21:59 #129
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9907188
En ik dacht dat samenzweringscomplotten alleen hier op TRU plaatsvonden...
pi_9907706
quote:
Op maandag 21 april 2003 00:19 schreef SCH het volgende:
Jeemig

Doe maar niet meer Kozzmic, rechtse fora lezen. Ik krijg er acute buikloop van. Wat een sukkels.

Linkse fora zijn ook lachwekkend sneu. .
pi_9911131
quote:
Op maandag 21 april 2003 00:16 schreef Meneer_Aart het volgende:
Omg... niet te geloven, dat 'wat rechtsere' forum... wat een tuig. En daar teert zo'n Willibrord dan op.
Ja met deze onderwerpen zal die het best wel goed doen bij de mensen die na de uitspraak kwaad waren dat die maar 18 jaar heeft gekregen.

Snap ook niet dat Willibrord zich daarvoor leent. Vroeger bij brandpunt heeft die nog wel goede reportages gemaakt. En dat kan die volgens mij nog steeds wel, hij gebruikt alleen verkeerde onderwerpen.

pi_9912432
Ik heb het niet gezien.

Frequin is een idioot.
Ik had hem ook met een knuppel voor zijn kop geslagen als hij mij zo zou lastigvallen.

Ik begrijp niet dat de tegenstanders tóch gekeken hebben, ook jullie geven die man een platform dan..

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Redactie Frontpage maandag 21 april 2003 @ 12:03:39 #133
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9912475
Wat een klootzak doe Frequin, die denkt dat hij alles mag. Die broer heeft er geen fuck mee te maken en voor die moeder is het al erg genoeg. Die vriend van haar deed er goed aan hem op zijn bek te stompen.

En dan dat verweer van Frequin toen die man zei dat hij een engerd was: Nee, Volkert die is eng, die vermoord zomaar mensen op straat

maandag 21 april 2003 @ 12:04:03 #134
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9912481
quote:
Op maandag 21 april 2003 00:16 schreef Meneer_Aart het volgende:
Misschien een idee om dit soort ideeen naar SBS6 te mailen met het bericht dat zij dit soort ideeen in stand houden, en wanneer er iets met deze mensen geberut zij mee verantwoordelijk zijn!
  maandag 21 april 2003 @ 12:05:09 #135
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_9912502
quote:
Op maandag 21 april 2003 12:03 schreef SunChaser het volgende:
Wat een klootzak doe Frequin, die denkt dat hij alles mag. Die broer heeft er geen fuck mee te maken en voor die moeder is het al erg genoeg. Die vriend van haar deed er goed aan hem op zijn bek te stompen.

En dan dat verweer van Frequin toen die man zei dat hij een engerd was: Nee, Volkert die is eng, die vermoord zomaar mensen op straat

Stel je niet aan Sunny
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  Redactie Frontpage maandag 21 april 2003 @ 12:06:17 #136
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9912519
quote:
Op maandag 21 april 2003 12:05 schreef Zapper het volgende:

[..]

Stel je niet aan Sunny

Dus als jij in de cel komt mag Willibrord jouw moeder bij haar huis opwachten om te zeggen wat een eng ventje jij bent?
pi_9912562
quote:
Op maandag 21 april 2003 10:14 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja met deze onderwerpen zal die het best wel goed doen bij de mensen die na de uitspraak kwaad waren dat die maar 18 jaar heeft gekregen.

Snap ook niet dat Willibrord zich daarvoor leent. Vroeger bij brandpunt heeft die nog wel goede reportages gemaakt. En dat kan die volgens mij nog steeds wel, hij gebruikt alleen verkeerde onderwerpen.

Was hij niet weg bij Brandpunt omdat hij een onderwerp verzonnen had?
Iets met gekrompen schedels...
  maandag 21 april 2003 @ 12:08:37 #138
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_9912567
quote:
Op maandag 21 april 2003 12:06 schreef SunChaser het volgende:

Dus als jij in de cel komt mag Willibrord jouw moeder bij haar huis opwachten om te zeggen wat een eng ventje jij bent?

Wel als ik Pim had doodgeschoten ja (of Paul de Leeuw)
  Redactie Frontpage maandag 21 april 2003 @ 12:09:13 #139
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9912578
quote:
Op maandag 21 april 2003 12:08 schreef milagro het volgende:

Halve hoofden (geen schedels) zouden worden gebruikt voor sex.

En er was nog iets dat hij in scene had gezet.

pi_9912599
quote:
Op maandag 21 april 2003 12:04 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Misschien een idee om dit soort ideeen naar SBS6 te mailen met het bericht dat zij dit soort ideeen in stand houden, en wanneer er iets met deze mensen geberut zij mee verantwoordelijk zijn!

Hè ja. Zo creeëren ze een klimaat van haat, of houden dat in stand. Misschien kunnen Spong en Hammerstein alvast een aanklacht voorbereiden tegen SBS6...
pi_9912630
quote:
Op maandag 21 april 2003 12:08 schreef Zapper het volgende:

[..]

Wel als ik Pim had doodgeschoten ja (of Paul de Leeuw)

Waar slaat dat in Godsnaam op?
Ben je niet goed bij je Paasei of zo?
  maandag 21 april 2003 @ 12:12:34 #142
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_9912646
quote:
Op maandag 21 april 2003 12:11 schreef milagro het volgende:

sorry das iets wat Sunchaser wel snapt
pi_9912670
quote:
Op maandag 21 april 2003 12:11 schreef milagro het volgende:

[..]

Ach, ik geloof dat je de intelligentie van sommige mensen niet snel overschat. Vooral hier op Fok!
  Redactie Frontpage maandag 21 april 2003 @ 12:13:59 #144
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9912676
quote:
Op maandag 21 april 2003 12:12 schreef Zapper het volgende:

[..]

sorry das iets wat Sunchaser wel snapt

Overschat mij niet aub
pi_9912678
quote:
Op maandag 21 april 2003 12:08 schreef milagro het volgende:

Was hij niet weg bij Brandpunt omdat hij een onderwerp verzonnen had?

Iets met hoofden jah.

Misschien dat het daar is misgegaan. Dat was ook dom en onnodig.

Redactie Frontpage maandag 21 april 2003 @ 12:15:17 #146
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9912700
quote:
Op maandag 21 april 2003 12:14 schreef calvobbes het volgende:
Misschien dat het daar is misgegaan. Dat was ook dom en onnodig.
Willibrord denkt dus dat hij een heilige is, dat zegt ie ook altijd in interviews, dat mensen hem zo waarderen.
  maandag 21 april 2003 @ 12:15:32 #147
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_9912707
quote:
Op maandag 21 april 2003 12:13 schreef SunChaser het volgende:

Overschat mij niet aub

met zo'n icon is dat ook niet moeilijk
  Redactie Frontpage maandag 21 april 2003 @ 12:17:12 #148
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9912730
Maar goed, een aantal mensen hier vindt dat als een familielid iets doet, je daar door Frequin op aangesproken mag worden voor de camera.
pi_9912768
quote:
Op maandag 21 april 2003 12:15 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Willibrord denkt dus dat hij een heilige is, dat zegt ie ook altijd in interviews, dat mensen hem zo waarderen.

Ja, want hij komt tenminste nog op voor de mensen!

of dat denkt ie

pi_9912987
die mensen die Willy zo geweldig vinden zijn net zulke hufters als hij...

wat die gast doet is mensen kwetsen uit eigenbelang. Die moeder van Volkert heeft niets met de moord op Fortuyn te maken gehad, maar toch moet hij er achteraan, want het "het volk wil het weten"

SBS 6 is een rioolzender van de grootste orde en mag voor mijn part op zwart. Pieter Storms is ook zo'n mediageile zak, maar hij doet met dat breekijzer tenminste nog iets goeds, iets wat van Willy in de meeste gevallen niet gezegd kan worden.

ps, oud nieuws, maar wel leuk..

quote:
Willibrord Frequin café uit gejoeld

Tv-presentator Willibrord Frequin is door een joelend publiek een café in Den Bosch 'uitgezongen', meldt SBS' Boulevardpresentator Albert Verlinde. Toen de DJ in het café het nummer 'Hij was een leugenaar' opzette, werd er een spot op Frequin gericht, iedereen wees naar hem en zong het nummer mee. Daarop verliet Frequin het café. Bron: NU.nl

maandag 21 april 2003 @ 12:36:50 #151
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_9913013
Kwalbert Verlinde
pi_9913016
quote:
Op maandag 21 april 2003 12:34 schreef HeyFreak het volgende:
SBS 6 is een rioolzender van de grootste orde en mag voor mijn part op zwart.
Zeker weten.
  maandag 21 april 2003 @ 12:38:17 #153
44406 -Raikane-
[AARS] = über!
pi_9913036
Heb de aflevering helaas niet gezien, maar ik ben blij dat er tenminste 1 "journalist" rondloopt in Nederland die tenminste zijn bek opentrekt.
Beter 100 Willibrords dan 1 Paul Witteman of Ferry Mingelen.
VUILE GORE STINK PICHT!!!!!!!!
pi_9913067
quote:
Op maandag 21 april 2003 12:38 schreef -Raikane- het volgende:
Heb de aflevering helaas niet gezien, maar ik ben blij dat er tenminste 1 "journalist" rondloopt in Nederland die tenminste zijn bek opentrekt.
mooi dat hij zijn bek opentrekt, maar als er geen zinnig woord uit komt dan heb je er ook niets aan wel?
  maandag 21 april 2003 @ 12:40:15 #155
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9913071
quote:
Verder gaat het wel goed met je?
pi_9913118
quote:
Leg me dan eens uit wat voor nut dit gehad heeft.
Waarover zijn bek opentrekken dan

Wat is hiermee boven water gekomen, dat iedereen moet weten, behalve dat Frequin een volslagen doorgeslagen simpelmans is (maar dat wisten we al)?

pi_9913123
quote:
.
Ik ben blij dat ik dit niet gezien heb. Het is gewoon te triest voor woorden. De familie van Volkert heeft het er moeilijk genoeg mee lijkt me en dan komt Willibrord ook nog eens 'fijn' op bezoek. .
pi_9913245
quote:
Neanderthaler.
  Redactie Frontpage maandag 21 april 2003 @ 13:23:13 #159
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9913759
Herinneren jullie Frequin nog tijdens de Puttense moord op Christel Ambrosius. Kwam mijnheer doodleuk naar het huis van de ouders. Kwam die broer met een bijl naar buiten en sprinte op Frequin af die ook nog eens uitgleed in de sneeuw.

En Willibrord maar doen alsof hij bijna was vermoord. Ik zou hetzelfde hebben gedaan, opzouten met die klootzak.

pi_9913851
quote:
Op maandag 21 april 2003 13:23 schreef SunChaser het volgende:
Herinneren jullie Frequin nog tijdens de Puttense moord op Christel Ambrosius. Kwam mijnheer doodleuk naar het huis van de ouders. Kwam die broer met een bijl naar buiten en sprinte op Frequin af die ook nog eens uitgleed in de sneeuw.

En Willibrord maar doen alsof hij bijna was vermoord. Ik zou hetzelfde hebben gedaan, opzouten met die klootzak.

heb ik niet gezien....helaas
pi_9913909
quote:
Was dat bij die zaak? Dan zal Willibrord het wel leuk hebben gevonden toen die twee werden vrijgesproken
  maandag 21 april 2003 @ 13:34:16 #162
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9913934
quote:
Zonder twijfel!
  Redactie Frontpage maandag 21 april 2003 @ 13:36:00 #163
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9913960
quote:
Op maandag 21 april 2003 13:34 schreef Cheiron het volgende:

Zonder twijfel!

Daarbij moet ik aantekenen dat die Bas Ambrosius zo gek is als een deur.
quote:
http://www.peterrdevries.nl/tekst/textcolumnpeter040.htm

Fragment van een column van Peter R.

Op zondag 4 juni 2001 kijkt Herman Dubois, een van de veroordeelden in de Puttense moordzaak, op de Ermelose hei naar een show van miniatuur vliegtuigjes. Hij zit zelf op de motorkap van zijn auto, terwijl zijn vrouw Anja en zijn zoon in de auto zitten. Honderd meter verderop staat een Hanomag-bestelbus. De bestuurder observeert Dubois en zijn gezin een poosje, die dat overigens zelf niet echt in de gaten hebben. Even later vliegt Dubois door de lucht: zijn stilstaande auto is geramd door de Hanomag-bestelbus, die er meteen met grote snelheid vandoor gaat. Als door een wonder raakt niemand gewond. De oude auto van Herman is total loss. In een flits heeft Anja Dubois nu de doorrijdende bestuurder herkend: het is Bas Ambrosius, de broer van de in 1994 vermoorde Christel Ambrosius. Getuigen verklaren dat zij de stellige indruk hebben dat Bas Ambrosius doelgericht op de auto van Dubois is afgereden. Bekend is van hem dat hij de 'Twee van Putten' zonder een spoor van twijfel als de daders van de moord op zijn zus ziet en niet kan verkroppen dat daar al jarenlang vraagtekens bij worden gezet. Eerder is hij Willibrord Frequin al eens met een bijl te lijf gegaan.

pi_9914207
quote:
Op maandag 21 april 2003 00:07 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Het zijn toch gevaarlijke spelletjes die Willibrord speelt, door onschuldige personen in verband met de moord te brengen.

Als je verantwoordelijk bent voor de opvoeding van zo'n monster ben je zelf ook niet helemaal fris lijkt mij

Het positieve wat er sowieso aan zit is dat Volkert van de Graaf zich hierdoor vast nog wel wat kloteriger voelt.

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_9914225
quote:
Op maandag 21 april 2003 13:53 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Als je verantwoordelijk bent voor de opvoeding van zo'n monster ben je zelf ook niet helemaal fris lijkt mij

Natuurlijk. Dan moeten jouw ouders wel helemaal idioten zijn.
  maandag 21 april 2003 @ 13:56:56 #166
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_9914258
quote:
Op maandag 21 april 2003 13:54 schreef gelly het volgende:

grappig
pi_9914305
quote:

[..]

En dat is nog moderator ook
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  maandag 21 april 2003 @ 14:02:04 #168
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9914322
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:00 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Bij zo een opmerking van jou is zijn opmerking meer dan gerechtvaardigd, mod of niet!
pi_9914403
Komt hier eigenlijk nog een herhaling van op tv?
/0
pi_9914430
quote:

[..]

We zullen maar niet over jou ouders beginnen.
/0
  maandag 21 april 2003 @ 14:17:21 #171
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_9914514
quote:
Op zondag 20 april 2003 22:43 schreef keeper het volgende:

[..]

Ik wel. Kijk eens hoeveel mensen er kijken.

Iedereen zit te wachten tot ie een keer in elkaar word gerost
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 21 april 2003 @ 14:18:38 #172
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9914531
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:00 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ook een moderator is een user, alleen met een paar knopjes extra.
  maandag 21 april 2003 @ 14:20:04 #173
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_9914545
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:18 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

En een blauwe naam
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_9914555
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:18 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Ik heb voor minder een ban gehad. Dus ga je gang zou ik zeggen...
  Redactie Frontpage maandag 21 april 2003 @ 14:25:58 #175
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9914642
-laat maar-

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 21-04-2003 14:26]

pi_9914649
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:20 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik heb voor minder een ban gehad. Dus ga je gang zou ik zeggen...

Ja, jij bent zielig...

Kan het nu weer ontopic, svp? Klagen doe je maar in [Centraal] Tips/opmerkingen/feedback over FTR.

pi_9914709
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:26 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Klagen doe je maar in [Centraal] Tips/opmerkingen/feedback over FTR.

Lezen knul. Daar staat ie al
pi_9914850
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:10 schreef wierdo6 het volgende:

We zullen maar niet over jou ouders beginnen.

uitkeringlijers
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  Moderator maandag 21 april 2003 @ 14:41:42 #179
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_9914925
Laten we even lekker elkaars ouders er buiten houden en dit topic over Willebrord houden...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_9915115
Maar goed, komt er nog een herhaling of niet?
/0
  maandag 21 april 2003 @ 15:17:30 #181
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_9915469
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:53 schreef wierdo6 het volgende:
Maar goed, komt er nog een herhaling of niet?
Vast wel, dit soort ranzige programma's worden uitentreure herhaald, en anders komt er over een paar maanden wel een "het beste van de week van Willibrord" op SBS6.
pi_9916383
quote:
Op maandag 21 april 2003 13:53 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Het positieve wat er sowieso aan zit is dat Volkert van de Graaf zich hierdoor vast nog wel wat kloteriger voelt.

Jij bent echt niet goed bij je hoofd zeg.
pi_9916774
Het is wel erg leuke televisie.
Hij is misschien niet zon goede journalist maar zijn programma is iig wel vermakelijker dan al die "serieuze" programmas die serieuze journalisten maken.
pi_9917379
quote:
Op maandag 21 april 2003 16:37 schreef superhombre het volgende:
Het is wel erg leuke televisie.
Hij is misschien niet zon goede journalist maar zijn programma is iig wel vermakelijker dan al die "serieuze" programmas die serieuze journalisten maken.
Vermakelijk? Treurig is het.
  maandag 21 april 2003 @ 18:34:54 #185
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9918837
quote:
Op maandag 21 april 2003 14:41 schreef Mike het volgende:
Laten we even lekker elkaars ouders er buiten houden en dit topic over Willebrord houden...
en over de ouders van Volkert natuurlijk...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_9923160
Weet je wat lachen zou zijn als die kerel weer eens op iemand afstapt en precies zou doen wat Willibrord wilt. Staat Willibrord mooi voor lul. Of dat hij een keer knock-out wordt geslagen dat lijkt mij ook wel top.
pi_9923731
Ik ga SBS6 toch maar even een mailtje sturen. Zeker nu ik hier lees dat sommige mensen het ook nog gaan goed praten en die ouders mede-verantwoordelijk maken voor de moord, zo'n Tikorev bijvoorbeeld. Dan krijg het toch wel heel gevaarlijke trekjes.

Als die ouders iets overkomt, wordt Willibrord dan aansprakelijk gesteld?

pi_9924006
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:11 schreef SCH het volgende:
Zeker nu ik hier lees dat sommige mensen het ook nog gaan goed praten en die ouders mede-verantwoordelijk maken voor de moord, zo'n Tikorev bijvoorbeeld.
Ik zei dat als je als ouder zo'n monster hebt opgevoed je waarschijnlijk heel wat steekjes hebt laten vallen.

Of geloof jij dat Volkert het resultaat is van een goede en geslaagde opvoeding?

Over mede-verantwoordelijkheid heb ik het niet gehad...

pi_9924113
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:24 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik zei dat als je als ouder zo'n monster hebt opgevoed je waarschijnlijk heel wat steekjes hebt laten vallen.

Of geloof jij dat Volkert het resultaat is van een goede en geslaagde opvoeding?

Over mede-verantwoordelijkheid heb ik het niet gehad...

Die suggestie wek je op zijn minst, dat ze mede-verantwoordelijk zijn, ze hebben immers steekjes laten vallen die tot dit gedrag hebben geleid.

Dat van die steekjes zie ik niet aangetoond, de manier waarop Volkert heeft gehandeld hoeft niks met zijn opvoeding te maken hebben gehad. Stel jij ouders altijd verantwoordelijk voor het gedrag van hun kinderen?

Dus kan Volkert een goede en geslaagde opvoeding hebben gehad, ja. Maar ik constateer dat Willibrord zijn werk goed heeft gedaan omdat sommige mensen het inderdaad geslaagd vinden de familie in een kwaad daglicht te plaatsen. Dat heb ik zijn redactie ook geschreven.

pi_9924242
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:11 schreef SCH het volgende:
Ik ga SBS6 toch maar even een mailtje sturen. Zeker nu ik hier lees dat sommige mensen het ook nog gaan goed praten en die ouders mede-verantwoordelijk maken voor de moord, zo'n Tikorev bijvoorbeeld. Dan krijg het toch wel heel gevaarlijke trekjes.

Als die ouders iets overkomt, wordt Willibrord dan aansprakelijk gesteld?

Hahaha en dan komt het mailtje bij een van de medewerkers (zoals mij, ik ben een helpdesk medewerker) en dan krijg je een interessante mail terug dat het door gestuurd is en wordt ie toch alleen van de computer verwijdert.

Face it, niemand interesseert je mail een zak. Al die klachten van mensen die liggen te janken worden lekker snel van tafel geveegd.
En terecht ook.

/0
pi_9924270
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Die suggestie wek je op zijn minst, dat ze mede-verantwoordelijk zijn, ze hebben immers steekjes laten vallen die tot dit gedrag hebben geleid.

Dat staat niet vast, maar zou zeker kunnen. Een beetje journalist probeert zoiets uit te zoeken.
quote:
Dat van die steekjes zie ik niet aangetoond, de manier waarop Volkert heeft gehandeld hoeft niks met zijn opvoeding te maken hebben gehad. Stel jij ouders altijd verantwoordelijk voor het gedrag van hun kinderen?
Juridisch niet, maar als een slecht opvoeding leidt tot misdaden bij het kind zijn ze zeker moreel mede-verantwoordelijk.
quote:
Maar ik constateer dat Willibrord zijn werk goed heeft gedaan omdat sommige mensen het inderdaad geslaagd vinden de familie in een kwaad daglicht te plaatsen.
Die broer had hij erbuiten moeten laten, maar het lijkt mij journalistiek best verantwoord om eens met die ouders te gaan praten.
pi_9924304
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:35 schreef wierdo6 het volgende:
Hahaha en dan komt het mailtje bij een van de medewerkers (zoals mij, ik ben een helpdesk medewerker) en dan krijg je een interessante mail terug dat het door gestuurd is en wordt ie toch alleen van de computer verwijdert.
Precies. Je moet SBS6 dan ook geen mailtje sturen, maar het hogerop zoeken zodat ze dit soort stemmingmakende programma's niet meer kunnen uitzenden zonder hun zendvergunning te verliezen. Dat is de enige plaats waar je ze kan raken en dus de enige plaats waar je ze kan beïnvloeden.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_9924327
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:37 schreef Tikorev het volgende:
Juridisch niet, maar als een slecht opvoeding leidt tot misdaden bij het kind zijn ze zeker moreel mede-verantwoordelijk.
Morele medeplichtigheid is geen juridisch begrip. Zijn ze verantwoordelijk of niet?
pi_9924358
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:35 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Face it, niemand interesseert je mail een zak. Al die klachten van mensen die liggen te janken worden lekker snel van tafel geveegd.
En terecht ook.

Je weet niets of weinig van de media. Ik krijg absoluut een inhoudelijke reactie. En als dat niet zo is, zegt dat nog steeds meer over hen dan over mij.

Ga jij nou maar janken over je zielige familie zonder geld

pi_9924363
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:38 schreef Litpho het volgende:

[..]

Precies. Je moet SBS6 dan ook geen mailtje sturen, maar het hogerop zoeken zodat ze dit soort stemmingmakende programma's niet meer kunnen uitzenden zonder hun zendvergunning te verliezen. Dat is de enige plaats waar je ze kan raken en dus de enige plaats waar je ze kan beïnvloeden.

Tja het enige wat je kan proberen is een rechtzaak te openen. Maar ik kan je van te voren al zeggen dat ze daar goed tegen beschermd zijn. Dus klagen heeft gewoon geen zin. Ik kan ook nergens met de klacht naar toe over smakeloze foto van pim dood op de grond liggend. Dit soort dingen werken echt 2 kanten op.
/0
pi_9924382
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:38 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat zou alleen kunnen als ze dingen doen die juridisch niet door de beugel kunnen. Dat is niet het geval.
pi_9924408
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:41 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Tja het enige wat je kan proberen is een rechtzaak te openen. Maar ik kan je van te voren al zeggen dat ze daar goed tegen beschermd zijn. Dus klagen heeft gewoon geen zin. Ik kan ook nergens met de klacht naar toe over smakeloze foto van pim dood op de grond liggend. Dit soort dingen werken echt 2 kanten op.

Smakeloos? Nieuwsfoto zul je bedoelen. Het zou journalistiek schandalig zijn geweest als die foto niet geplaatst was. Bovendien zal Pim het geweeeeeldig gevonden hebben. Hoe meer foto's - hoe beter. Nee, je klacht moet wel hout snijden.
pi_9924413
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Je weet niets of weinig van de media. Ik krijg absoluut een inhoudelijke reactie. En als dat niet zo is, zegt dat nog steeds meer over hen dan over mij.

Ga jij nou maar janken over je zielige familie zonder geld

Lol en jij gelooft ook werkelijk dat ze het ook maar iets kan schelen. Dan heb je toevallig geluk dat ze iemand ff snel een afscheep briefje laten schrijven. Daar schiet je anders ook echt wat mee op.

Lol, ik vind het echt grappig dat je nu opeens vind dat ik lieg als ik zeg dat ik van een arm gezin af kom. Alleen omdat ik vvd aanhanger ben. Lol, je bent echt te triest voor woorden.

Wereldvreemd, misschien moet je dat woord eens opzoeken in het woordenboek.

/0
pi_9924414
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:42 schreef SCH het volgende:
Dat zou alleen kunnen als ze dingen doen die juridisch niet door de beugel kunnen. Dat is niet het geval.
Nog niet. Op het moment dat het potentiëel aantoonbaar wordt dat de familie onrecht is aangedaan door het programma van Frequin wordt het mogelijk interessant om een rechtszaak aan te spannen.
pi_9924436
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:44 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nog niet. Op het moment dat het potentiëel aantoonbaar wordt dat de familie onrecht is aangedaan door het programma van Frequin wordt het mogelijk interessant om een rechtszaak aan te spannen.

Zeker weten. Ik heb ze dan ook gevraagd of ze zich dat realiseren en wat hun standpunt daarin is.
pi_9924437
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Smakeloos? Nieuwsfoto zul je bedoelen. Het zou journalistiek schandalig zijn geweest als die foto niet geplaatst was. Bovendien zal Pim het geweeeeeldig gevonden hebben. Hoe meer foto's - hoe beter. Nee, je klacht moet wel hout snijden.

Mij heb je er niet mee. Ik lach me tenminste rot over jou idee dat de media wel naar jou zou luisteren. Dude, je steld echt geen zak voor in dit land.
/0
pi_9924466
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:45 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Mij heb je er niet mee. Ik lach me tenminste rot over jou idee dat de media wel naar jou zou luisteren. Dude, je steld echt geen zak voor in dit land.

Dat jij nou zo gefrustreerd bent en nergens gehoor krijgt. Denk je nou echt dat ik niet weet wat ik doe en dat ik niet weet welk resultaat ik wil behalen. Komt wel goed hoor, maak je niet ongerust
pi_9924518
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat jij nou zo gefrustreerd bent en nergens gehoor krijgt. Denk je nou echt dat ik niet weet wat ik doe en dat ik niet weet welk resultaat ik wil behalen. Komt wel goed hoor, maak je niet ongerust

Ik ben niet gefrustreerd joh, ik heb nog niet eens geklaagd. Ik vond het niet leuk maar ja, dat is het leven.

En jij iets doen wat invloed heeft op heel media, bwahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.

Laat me niet lachen.

/0
  maandag 21 april 2003 @ 22:50:46 #204
16715 Mylene
*schatje*
pi_9924560
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:34 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Robbie Muntz ging een keer als Willibrord de echte terroriseren, een koekje van eigen deeg, dat was mooie tv.
  Redactie Frontpage maandag 21 april 2003 @ 22:52:02 #205
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9924586
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:50 schreef schatje het volgende:

[..]

Robbie Muntz ging een keer als Willibrord de echte terroriseren, een koekje van eigen deeg, dat was mooie tv.

van Gogh en Menno Buch heeft ook een keer hem en zijn camerateam gestalkt met een eigen camerateam en hebben net als Frequin ongenuanceerd zitten snijden.
pi_9925443
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:39 schreef Litpho het volgende:

[..]

Morele medeplichtigheid is geen juridisch begrip.

Ik zei ook dat ze juridisch niet verantwoordelijk zijn.
  dinsdag 22 april 2003 @ 08:30:56 #207
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9928159
wat is men hier weer hartelijk naar elkaar toe bezig, nooit geweten dat W. F. dit voor elkaar kan krijgen op een forum

Maareh: ouders zijn wel voor een groot deel verantwoordelijk voor wat kinderen in hun jeugdjaren leren. Tuurlijk hebben ze geen greep op alles, maar met een goede opvoeding kun je er deels voor zorgen dat je kind niet op het slechte pad raakt.

Volkert werd pas in zijn studententijd zo radicaal, op dat moment heb je als ouder je plicht gedaan en heb je weinig grip meer op je kinderen.
Vind wel dat zijn vrouw enogzins medeplichtig is; zij is ook niet dom en het valt echt wel op als je man allerlei "bommen" in de garage aan het maken is... maar ja, zij is net zo radicaal als hem alleen voor haar gaat moord te ver denk ik. Het was een gezellig veganistenstelletje dus die waren het heus wel met elkaar eens dat Pim niet veel goeds zou brengen... en Volkert ging daar dan maar wat aan doen.

[..]
  dinsdag 22 april 2003 @ 08:34:46 #208
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_9928185
Ik vond het wel vermakelijke tv.

Die rennende man met een stok achter Frequin aan. Hilarisch gewoon.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  Redactie Frontpage dinsdag 22 april 2003 @ 08:45:36 #209
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9928275
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 08:30 schreef MikeyMo het volgende:
Vind wel dat zijn vrouw enogzins medeplichtig is; zij is ook niet dom en het valt echt wel op als je man allerlei "bommen" in de garage aan het maken is...
Onzin, ze is vrijgesproken. Btw, de vrouw van bv Ferdi E. wist ook van niets.
  dinsdag 22 april 2003 @ 09:05:55 #210
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_9928470
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 08:45 schreef SunChaser het volgende:
Onzin, ze is vrijgesproken.
Heeft ze voor de rechtbank moeten verschijnen dan?
  dinsdag 22 april 2003 @ 09:15:08 #211
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9928552
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 09:05 schreef kasper het volgende:

[..]

Heeft ze voor de rechtbank moeten verschijnen dan?

Niet eens, kun je nagaan. het OM had niet eens een zaak.
  dinsdag 22 april 2003 @ 09:20:22 #212
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_9928590
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 09:15 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Niet eens, kun je nagaan. het OM had niet eens een zaak.
Het OM had wel degelijk een zaak. Al was het alleen al omdat men denkt dat Petra op de hoogte was van het feit dat Volkert snode plannen had. Volkert was op zondagavond al in het Mediapark en Petra wist daarvan.

Het gerucht gaat dat het OM van vervolging van Petra heeft afgezien in ruil voor een volledige bekentenis van Volkert.

dinsdag 22 april 2003 @ 09:21:32 #213
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9928600
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 09:20 schreef kasper het volgende:

[..]

Het OM had wel degelijk een zaak. Al was het alleen al omdat men denkt dat Petra op de hoogte was van het feit dat Volkert snode plannen had. Volkert was op zondagavond al in het Mediapark en Petra wist daarvan.

Het gerucht gaat dat het OM van vervolging van Petra heeft afgezien in ruil voor een volledige bekentenis van Volkert.

Bron? Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk, namelijk.
  dinsdag 22 april 2003 @ 09:29:10 #214
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_9928673
van de sbs6 site,
de week van willibrord
quote:
Willibrord staat al geruime tijd garant voor spraakmakende televisie. Met zijn eigenzinnige manier van doen zorgt hij voor ontmaskerende, humoristische en ontroerende tv-momenten. Ook dit seizoen komt Willibrord weer op voor Nederlanders die in de samenleving buiten hun schuld tussen wal en schip raken of in hun eentje strijden tegen machtige organisaties.

Willibrord gaat hierbij altijd met open vizier te werk: hij gaat recht op de boosdoeners af en confronteert ze met de gevolgen van hun daden. Daarnaast haakt deze onderzoeker in op actuele thema's en zoekt hij het menselijke gezicht achter aangrijpende nieuwsfeiten.

Meneer mag zijn eigen hoogdravende richtlijnen wel eens in de praktijk gaan brengen dan, imo zijn de familie en vrienden van Volkert namelijk eerder slachtoffers dan boosdoeners.
Oh.
Ok.
  dinsdag 22 april 2003 @ 09:45:11 #215
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9928857
even afgezien van het feit of er nou wel of geen zaak was e.d.

Als je met je partner een actievoerende levenswijze hebt en je bepraat maatschappelijke problemen met elkaar dan weet je echt wel van elkaar hoe je partner denkt over bepaalde onderwerpen. Een pistool op zolder, bommateriaal in de schuur etc etc... nniet echt eens nuggere vrouw als je dat allemaal niet weet

[..]
pi_9928858
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 09:21 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

Bron? Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk, namelijk.

*mompeld iets over centraal Fortuyn topic in OOG *
pi_9928870
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 09:20 schreef kasper het volgende:

Onzin. Een volledige bekentenis van Volkert was niet eens nodig om hem te veroordelen. Waar gaat dit gerucht?
pi_9928888
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 09:46 schreef QBZZ het volgende:

Onzin. Een volledige bekentenis van Volkert was niet eens nodig om hem te veroordelen. Waar gaat dit gerucht?

Oi Dit gaat over de uitzending van Willibrord van afgelopen zondag, niet over allerlei vage theorien en geruchten omtrent de moord
  dinsdag 22 april 2003 @ 09:51:41 #219
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_9928930
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 09:46 schreef QBZZ het volgende:
Waar gaat dit gerucht?
Amsterdamse grachtengordel.
pi_9933433
Met rechtszaken tegen Frequin zal het helaas niet zo'n strom lopen, denk ik. De ergerlijke paradox is namelijk dat dat nog veel meer aandacht oplevert in de media, terwijl die mensen nou juist met rust gelaten willen worden. Dus zolang Willi geen dingen doet die wel heel duidelijk illegaal zijn, zal hem weinig gebeuren. En als je hem in elkaar mept, ben je met wat pech zelf degene die als gedaagde voor mag komen.
pi_9936024
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 13:35 schreef k_man het volgende:
Met rechtszaken tegen Frequin zal het helaas niet zo'n strom lopen, denk ik. De ergerlijke paradox is namelijk dat dat nog veel meer aandacht oplevert in de media, terwijl die mensen nou juist met rust gelaten willen worden. Dus zolang Willi geen dingen doet die wel heel duidelijk illegaal zijn, zal hem weinig gebeuren. En als je hem in elkaar mept, ben je met wat pech zelf degene die als gedaagde voor mag komen.
kan niet iemand anders een aangifte tegen hem doen bij de politie? Als hij een strafbaar feit pleegt dan kan iedereen toch aangifte tegen hem doen. Dus als hij iemands privacy schendt dan zou ik, terwijl ik er niks mee te maken zou hebben, aangifte tegen hem doen, of niet?
pi_9937072
is deze aflevering nog ergens te vinden op internet? heb hem helaas gemist...iemand?
*lurker*
  dinsdag 22 april 2003 @ 15:56:22 #223
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_9937164
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 15:52 schreef big fan het volgende:
is deze aflevering nog ergens te vinden op internet? heb hem helaas gemist...iemand?
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 09:29 schreef LouLou het volgende:
van de sbs6 site,
de week van willibrord
Klik op de link en je hebt het genot om zijn levenswerk te mogen aanschouwen.
Oh.
Ok.
pi_9939674
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 15:11 schreef mbn het volgende:

kan niet iemand anders een aangifte tegen hem doen bij de politie? Als hij een strafbaar feit pleegt dan kan iedereen toch aangifte tegen hem doen. Dus als hij iemands privacy schendt dan zou ik, terwijl ik er niks mee te maken zou hebben, aangifte tegen hem doen, of niet?

Hij doet niks strafbaars, hij houd niemand vast, hij loopt bij niemand naar binnen etc.
Hij spreekt gewoon iemand aan die op straat loopt. Daar is niks strafbaars aan.
  dinsdag 22 april 2003 @ 19:08:52 #225
16715 Mylene
*schatje*
pi_9941856
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 17:31 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Hij doet niks strafbaars, hij houd niemand vast, hij loopt bij niemand naar binnen etc.

Ongevraagd filmen niet??
pi_9942008
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 19:08 schreef schatje het volgende:

[..]

Ongevraagd filmen niet??

Dat is op straat geen probleem. Vanaf de straat bij iemand naar binnen filmen mag volgens mij weer niet.
  dinsdag 22 april 2003 @ 19:19:35 #227
16715 Mylene
*schatje*
pi_9942095
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 19:15 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat is op straat geen probleem. Vanaf de straat bij iemand naar binnen filmen mag volgens mij weer niet.

Jou werd niks gevraagd.
pi_9942121
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 17:31 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar volgens mij. Ten eerste brengt hij mensen ongevraagd in beeld, dat is al niet koosjer, anders zou hij ook niet de gezichten wegretoucheren.

Ten tweede betreedt hij prive-terrein, de tuin van de moeder namelijk. En je mag je ook niet altijd overal onbeperkt hinderlijk ophouden. Zeker niet intimiderend en bijna bedreigend zoals hij doet.

Ik denk dat hij wel degelijk dingen doet die hij voor de rechter zou moeten bekopen met een boete maar dat niemand zo gek is hem aan te klagen.

dinsdag 22 april 2003 @ 19:22:39 #229
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9942171
Volgens mij mag je onder het portretrecht geen beelden van iemand uitzenden of publiceren zonder toestemming van die persoon.
pi_9942173
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 19:08 schreef schatje het volgende:

Ongevraagd filmen niet??

Nope. Zolang je vanaf de openbare weg filmt, is er niks aan de hand. Zo gauw je moeite (tuinhekje door ofzo) mag je daar niet filmen. Maar wel de persoon die achter dat hekje staat.
pi_9942174
Of het mag of niet, dat boeit me niet zo. Ik vind die hele Willibrord gewoon niet fatsoenlijk. Zoiets doe je toch niet? BAH BAH en nog eens BAH. Laag programma dat Willibrord.
pi_9942204
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 19:22 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Volgens mij mag je onder het portretrecht geen beelden van iemand uitzenden of publiceren zonder toestemming van die persoon.
Dat klopt wel maar het gebeurt natuurlijk dagelijks vele honderden malen. Maar als je er een aanklacht over indient, hoor je de zaak te winnen idd.
pi_9942219
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 19:20 schreef SCH het volgende:

Ik denk dat hij wel degelijk dingen doet die hij voor de rechter zou moeten bekopen met een boete maar dat niemand zo gek is hem aan te klagen.

Waarom zouden ze dat niet doen dan? Geloof, ze zorgen er bij Endemol en SBS wel voor dat ze geen dingen uitzenden die strafbaar zijn.
  dinsdag 22 april 2003 @ 19:24:42 #234
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9942235
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 19:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat klopt wel maar het gebeurt natuurlijk dagelijks vele honderden malen. Maar als je er een aanklacht over indient, hoor je de zaak te winnen idd.

Bij Blik op de Weg zie je het ook. Sommige mensen zijn onherkenbaar gemaakt, anderen niet. Die hebben toestemming gegeven.
  dinsdag 22 april 2003 @ 19:26:41 #235
16715 Mylene
*schatje*
pi_9942281
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 19:22 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nope. Zolang je vanaf de openbare weg filmt, is er niks aan de hand. Zo gauw je moeite (tuinhekje door ofzo) mag je daar niet filmen. Maar wel de persoon die achter dat hekje staat.

En als jouw privacy in het geding komt??
Dan toch wel lijkt me.
pi_9942323
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 19:26 schreef schatje het volgende:

[..]

Dan toch wel lijkt me.

Ze moeten je gezicht vaag maken als je aangeeft dat je niet uitgezonden wil worden. Maar ze mogen het wel uitzenden.
pi_9942347
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 19:26 schreef schatje het volgende:

Dan wordt het twijfelachtig. Laatst was er nog een rechtzaak waarbij een roddelfotograaf werd veroordeeld omdat die foto's van Paul de Leeuw zijn kind had gepubliceerd. Dus dat die de foto's had genomen (vanaf openbare weg ofzo) was niet echt het probleem, maar wel dat die ze openbaar gemaakt had.
pi_9942375
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 19:28 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ze moeten je gezicht vaag maken als je aangeeft dat je niet uitgezonden wil worden. Maar ze mogen het wel uitzenden.

Ja maar alleen met toestemming dus.

Bovendien betrad Frequin prive-terrein dus was hij in overtreding.

En voor dat lastig vallen van Petra kan hij zeker bestraft worden.

pi_9942411
Mooie column van R@b trouwens over dit onderwerp.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_9942424
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 19:30 schreef SCH het volgende:

[..]

En voor dat lastig vallen van Petra kan hij zeker bestraft worden.

Volgens mij was die keurig onherkenbaar gemaakt.

Ik weet niet hoe dat zit met dat kind, want die lieten ze volgens mij wel gewoon zien.

pi_9942507
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 19:30 schreef SCH het volgende:

Bovendien betrad Frequin prive-terrein dus was hij in overtreding.

Nou succes dan maar met de aanklacht
  dinsdag 22 april 2003 @ 19:41:00 #242
16715 Mylene
*schatje*
pi_9942648
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 19:29 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dan wordt het twijfelachtig. Laatst was er nog een rechtzaak waarbij een roddelfotograaf werd veroordeeld omdat die foto's van Paul de Leeuw zijn kind had gepubliceerd. Dus dat die de foto's had genomen (vanaf openbare weg ofzo) was niet echt het probleem, maar wel dat die ze openbaar gemaakt had.

Ik meen me ook te herinneren dat Youp van 't Hek bezwaar maakte tegen een uitzending van 112 weekend omdat hij door de brandweer uit een gracht moest worden gevist, na een plasje daarin gedaan te hebben in een dronken bui.
  dinsdag 22 april 2003 @ 19:41:43 #243
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9942670
frequin zal zijn methodes allang tot op elke letter in hetw etboek hebben gecontroleerd. Hij weet denk precies wat wel en wat niet mag van de wet...
[..]
pi_9942710
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 19:41 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik meen me ook te herinneren dat Youp van 't Hek bezwaar maakte tegen een uitzending van 112 weekend omdat hij door de brandweer uit een gracht moest worden gevist, na een plasje daarin gedaan te hebben in een dronken bui.

Hebben ze die uiteindelijk ook uitgezonden?
pi_9942882
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 19:24 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Waarom zouden ze dat niet doen dan? Geloof, ze zorgen er bij Endemol en SBS wel voor dat ze geen dingen uitzenden die strafbaar zijn.

Zie mijn eerdere reactie.

Er een zaak van maken levert alleen nog maar meer aandacht op. Wrede paradox.

dinsdag 22 april 2003 @ 19:54:09 #246
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_9942929
Ik ben laat, maar ik zeg het gewoon effe.

Willibrord moet met zijn gore smerige ouwe kutkop bij die lui uit de buurt blijven, anders gaat mijn bloeddruk behoorlijk stijgen (en misschien hoop ik heel stiekem dat die van hem heel snel daalt, maar dat past niet echt bij mijn standpunten...)

Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_9942985
Als ik die man ooit tegenkom... Dat is de enige man die ik graag met geweld iets aandoe, hij is het monster!
  dinsdag 22 april 2003 @ 19:58:52 #248
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9943022
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 19:54 schreef R2cksson het volgende:
Ik ben laat, maar ik zeg het gewoon effe.

Willibrord moet met zijn gore smerige ouwe kutkop bij die lui uit de buurt blijven, anders gaat mijn bloeddruk behoorlijk stijgen (en misschien hoop ik heel stiekem dat die van hem heel snel daalt, maar dat past niet echt bij mijn standpunten...)

Ach Willibrord is een Nederlander en aangezien jij nog een keer heel Nederland, aangezien dat vol met nationalisten zit, wilt afmaken heb je een grote kans W. F. ook te doden...

het zijn je eigen woorden

[..]
  dinsdag 22 april 2003 @ 20:00:44 #249
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9943057
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 19:56 schreef Aneurism het volgende:
Als ik die man ooit tegenkom... Dat is de enige man die ik graag met geweld iets aandoe, hij is het monster!
It's just a guy with a camera!

Komt ie op je af, gewoon ff netjes te woord staan, antwoord geven op al zijn vragen, eisen dat je onherkenbaar in beeld komt en je hebt hem bij de ballen... met een beetje lobbyen kun je nog geld vragen voor zo'n interview ook

[..]
  dinsdag 22 april 2003 @ 20:01:00 #250
39510 R2cksson
pi_9943066
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 19:58 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Ach Willibrord is een Nederlander en aangezien jij nog een keer heel Nederland, aangezien dat vol met nationalisten zit, wilt afmaken heb je een grote kans W. F. ook te doden...

het zijn je eigen woorden

Alleen begrijp je mijn eigen woorden niet echt...

En ik heb het je nog wel zo uitgelegd of duidelijk geprobeert te maken...

Maar goed, ik kan niet van heel Fok! verwachten dat ze alles begrijpen...

"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  dinsdag 22 april 2003 @ 20:04:23 #251
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9943144
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 20:01 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Alleen begrijp je mijn eigen woorden niet echt...

En ik heb het je nog wel zo uitgelegd of duidelijk geprobeert te maken...

Maar goed, ik kan niet van heel Fok! verwachten dat ze alles begrijpen...

Waren jouw woorden niet dat heel er veels te veel nationalisten (alsof trots zijn op je land van herkomst een ander schaadt) in Nederland zitten en dat je die liever allemaal dood ziet?

Verder ga ik niet op deze discussie in hier, hooguit wil ik je nog wel een keer quoten

[..]
pi_9943167
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 19:35 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nou succes dan maar met de aanklacht

Ik heb er bij gezet dat ene calvobbes ook erg verontwaardigd is
pi_9943191
Never get in discussion with an idiot, he'll drag you down his own level and beat you with experience. Laat die sukkel dus in z'n sop gaar koken.
pi_9943201
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 20:06 schreef KaAzKoP_ het volgende:
Never get in discussion with an idiot, he'll drag you down his own level and beat you with experience. Laat die sukkel dus in z'n sop gaar koken.
Heb je het ove Willibrord? Of over jezelf?
pi_9943214
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 20:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Heb je het ove Willibrord? Of over jezelf?

R2cksson.
  dinsdag 22 april 2003 @ 20:08:23 #256
39510 R2cksson
pi_9943238
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 20:04 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Waren jouw woorden niet dat heel er veels te veel nationalisten (alsof trots zijn op je land van herkomst een ander schaadt) in Nederland zitten en dat je die liever allemaal dood ziet?

Verder ga ik niet op deze discussie in hier, hooguit wil ik je nog wel een keer quoten

Trots zijn op je land schaadt niemand hoor, alleen sommige lui hier schaden er wel anderen mee. Dat zijn wat mij betreft de lui die mogen vertrekken, aangezien dit land helemaal niet hun bezit is. Als ze dat denken mogen ze mij hun kassabonnetje eens laten zien...

Maar goed, ik kom toch niet tot jouw nationalistische "hersenen" doorgedrongen... Slaap maar lekker verder

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')