Het is zondag 21 april overigens...
quote:Nee, dat was vorig jaar...
Op zaterdag 19 april 2003 01:15 schreef calvobbes het volgende:
Het is zondag 21 april overigens...
quote:Nee is zo. Maar het is gewoon heerlijke sensatie
Op zaterdag 19 april 2003 01:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Inderdaad. Want als Volkert een moordenaar is dan kan broertje van der Graaf ook vast niet aan de haak zijn.
quote:Owja het is nu al zaterdag
Op zaterdag 19 april 2003 01:16 schreef Kozzmic het volgende:Nee, dat was vorig jaar...
quote:Voor alle duidelijkheid, dit is dus een persiflage.
Man met een missie
Metro, 19 september 2002"Daar loopt ze! Daar! Dat tengere grietje met dat kind op de arm!"
Met piepende banden kwam het geblindeerde busje tot stilstand. Willibrord wrong zich als eerste naar buiten. Hij gebaarde wild. "Wacht jij eens even netjes. Ja, jij daar, verdikkeme." De jonge vrouw stopte. Willibrord nam haar snel in zich op. Een onopvallend typetje was het - met grote, doffe ogen.
"Jij bent Petra hè, de vriendin van Volkert."
Inmiddels was ook de crew uitgestapt. Petra schrok. Boven haar hoofd verscheen een lange microfoonhengel. Dat was het moment waarop ze zich leek te hervinden. "Ik wil dit niet." Ze maakte een afwerend gebaar naar de cameraman, die al filmend om haar heen cirkelde."Even niet zo flauw doen hè. Waarom praat die Volkert niet?"
Petra begon weer te lopen. "Ik wil niet dat u filmt!"
Willibrord versnelde zijn pas, de handen diep in de zakken, het hoofd verscholen in de kraag van zijn lange, wollen jas. "Zeg, loop eens niet zo snel."
Petra begon te rennen. Het peutertje schudde in haar armen.
Willibrord versnelde eveneens, nog steeds met de handen in zijn zakken. "Waarom ren je weg? Wat heb je te verbergen?" Zijn jaspanden wapperden omhoog. "Onmiddellijk stoppen jij met rennen. Je jaagt je kindje schrik aan. Durf je wel!"Voor een portiek kwam het circus tot stilstand. Willibrord hijgde. Hij gluurde naar Petras benen. Met zulke dunne stekjes was een spagaat geen enkel probleem.
"Ga jij je ook doodhongeren? Ben jij net zo laf als Volkert?"
"Gaat u weg. Gaat u alstublieft weg. U heeft het recht niet..."
"Walg je niet van zo'n man, zo'n ontzettend laffe moordenaar?"
"Alstublieft..." Petras stem brak. Boven haar hoofd bungelde nog steeds de microfoon. De geluidsman stond er tevreden bij.
Plots duwde Willibrord Petra het portiek in. Voor de cameraman het sein om schoksgewijs met zijn camera alle kanten op te zwaaien. "Hola, je moet mij niet aanraken hè. En niet aan mijn cameraman komen! Pas op hè! Dit is toch niet normaal! Schaam je je niet?"Petra wankelde achteruit, verder het portiek in. Willibrords bruin bevlekte hoofd was nu akelig dichterbij. Ze rook een scherpe pepermuntlucht. "Ik krijg elke dag duizenden brieven van mensen die heel bedroefd zijn over de dood van Pim. En daar word ik dan weer heel droevig van, ja? Godverdomme!"
Het kleine meisje op Petras arm staarde hem met grote ogen aan. Ze had dezelfde dunne haarinplant als haar vader. Willibrord stak zijn hoofd nog wat verder naar voren. "Jouw papa is een gemene moordenaar, maar daar kun jij ook niets aan doen." Zijn enorme, rood dooraderde neus raakte het meisje bijna. "En jouw mama is niet veel beter. Zij is ook schuldig." Willibrord kneep zijn ogen samen. "Daar moet jij heel erg hard van huilen hè... want mama en papa gaan voor altijd in het gevang."Goed gesproken. Willibrord was in zijn nopjes. Straks bij de montage de vraag eruit knippen en dan het janken van dat kind uitzenden. Heerlijk. "Huilen... toe dan... Mama kwijt, papa kwijt..."
Het kleine meisje keek hem met niet begrijpend aan.
Willibrord verbeet zich. Geen traantjes, geen reactie, niets. Ook dat nog. En de grote witte knuffelbeer lag nog in het busje. Nu kwam het dus aan op een stukje improvisatie. Gelukkig was hem dat als man met een missie wel toevertrouwd.
Een klein, triomfantelijk lachje sierde de lippen van de sterverslaggever. "Krijgt oom Willibrord een kusje?"
Even dichtbij lokken en dan kort, maar hard knijpen.
Column door Luuk Koelman20/9 Week van Willibrord 'met' vriendin Volkert
quote:Nee hij doet dingen die niemand anders in zijn hoofd haalt om te doen. Dat is heel wat anders
Op zaterdag 19 april 2003 01:15 schreef NordCore het volgende:
Ja willie is gewoon de man, vind zijn opnames prachtig, en hij doet tenminste iets wat niemand anders zou durven.
quote:Hij wil gewoon weten wat die broer er van vind of hij zijn broertje in bescherming neemt en waarom die dat dan doet, omdat het zijn broer is of vanwege zijn walgelijke daad.
Op zaterdag 19 april 2003 01:17 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Wat heeft die broer van Volkert van der Graaf hier nou mee te maken?
p.s let niet op me tekstopbouw want ben gaar vandaag.
quote:ja tuurlijk.... Jij weet natuurlijk precies hoe het wel gegaan is
Op zaterdag 19 april 2003 01:21 schreef NordCore het volgende:
En die vriendin van hem moet helemaal niet zeiken, want die wist erook vanaf dat hij dat ging doen. Net of je niet weet dat je man een belangrijke BN-er gaat neerknallen, terwijl ze een kind samen hebben en net of die nieteens afscheid neemt van dat kind/of vrouw.
quote:Eens, waarom denk jij dat je alles weet? Komop zeg, je ziet toch zelf ook wel dat je dit niet zeker kan weten?
Op zaterdag 19 april 2003 01:22 schreef calvobbes het volgende:[..]
ja tuurlijk.... Jij weet natuurlijk precies hoe het wel gegaan is
quote:Gewaagde sig heb jij zeg.
Op zaterdag 19 april 2003 01:21 schreef NordCore het volgende:
En die vriendin van hem moet helemaal niet zeiken, want die wist erook vanaf dat hij dat ging doen. Net of je niet weet dat je man een belangrijke BN-er gaat neerknallen, terwijl ze een kind samen hebben en net of die nieteens afscheid neemt van dat kind/of vrouw.p.s let niet op me tekstopbouw want ben gaar vandaag.
quote:Ik verheug mij daar geenszins op. Als ik al geen pistool had zou de wetenschap dat Willibrord me zou bezoeken genoeg zijn om er één aan te schaffen.
Op zaterdag 19 april 2003 01:11 schreef useroid het volgende:
Zondag 20 April om 22:03 Willibrord met de week op Willibrord.
Hij gaat op bezoek naar de broer van de moordenaar op Pim Fortuyn, Volkert van der Graaf.
En hij hoort hem zoals hij dat op zijn magistrale manier kan doen
Ik verheug me er nu al op, uiteindelijk zal niemand veilig zijn; hij niet zijn familie niet en zijn vriendin al helemaal niet.
Ik vraag me af useroid of je ook zo enthousiast had gereageerd als Volkert jou broer was en Willibrord daarom effe langs komt.
Get Real - Get a Life. Willibrord suckt jullie 'dom volk' geheel uit.
[Dit bericht is gewijzigd door NordCore op 19-04-2003 01:27]
quote:Idd. Daar stoor ik me ook aan dat mensen die zeggen dat zijn vriendin er wel betrokken bij was. Ook al zegt de politie, volkert en deskundigen dat het niet zo is.
Op zaterdag 19 april 2003 01:24 schreef Cheiron het volgende:Komop zeg, je ziet toch zelf ook wel dat je dit niet zeker kan weten?
quote:Niet leuk maar ik zou Willibrord wel ff zeggen dat ik mij er voor de volle 100% er van distantieer en ik zal zeggen hem al ruim 2 jaar niet te hebben gezien.
Op zaterdag 19 april 2003 01:25 schreef sooty het volgende:[..]
Ik verheug mij daar geenszins op. Als ik al geen pistool had zou de wetenschap dat Willibrord me zou bezoeken genoeg zijn om er één aan te schaffen.
Goedkoop voyeurisme.Ik vraag me af useroid of je ook zo enthousiast had gereageerd als Volkert jou broer was en Willibrord daarom effe langs komt.
Get Real - Get a Life. Willibrord suckt jullie 'dom volk' geheel uit.
quote:Zeker, wat voor bewijs is daar nou voor? Stel dat mijn broer dat morgen zou doen. Ik weet van niks hoor, maar toch krijg ik dit idioot (want wat is dat toch een enorme klootzak, ik moet hem echt niet tegenkomen hoor, krijgt ie een huid vol!) van een frequin op mijn dak,zal lekker worden!
Op zaterdag 19 april 2003 01:27 schreef calvobbes het volgende:[..]
Idd. Daar stoor ik me ook aan dat mensen die zeggen dat zijn vriendin er wel betrokken bij was. Ook al zegt de politie, volkert en deskundigen dat het niet zo is.
quote:En zo niet? Wat nu als hij Volkert in de gevangenis heeft opgezocht? Wat nu als hij nog steeds contact heeft met Volkert, en niet van plan is dat contact te verbreken? Maakt dat hem medeschuldig? Wat voor nieuws, wat voor waarheid, wat voor rechtvaardigheid streeft Willibrord na met zulke acties? Dit is toch pure sensatie...
Op zaterdag 19 april 2003 01:30 schreef useroid het volgende:[..]
Niet leuk maar ik zou Willibrord wel ff zeggen dat ik mij er voor de volle 100% er van distantieer en ik zal zeggen hem al ruim 2 jaar niet te hebben gezien.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 19-04-2003 01:33]
quote:En daar hebben we een programma als Week van Willibrord voor nodig om daar achter te komen!?!? Komophee, laat die familie toch gewoon met rust...
Op zaterdag 19 april 2003 01:30 schreef useroid het volgende:Niet leuk maar ik zou Willibrord wel ff zeggen dat ik mij er voor de volle 100% er van distantieer en ik zal zeggen hem al ruim 2 jaar niet te hebben gezien.
quote:Daarom. Willibrord is nou eenmaal 100% sensatie en daarom is het gewoon leuk om te kijken. Heerlijk
Op zaterdag 19 april 2003 01:32 schreef Kozzmic het volgende:[..]
En zo niet? Wat nu als hij Volkert in de gevangenis heeft opgezocht? Maakt dat hem medeschuldig? Wat voor nieuws, wat voor waarheid, wat voor rechtvaardigheid streeft Willibrord na met zulke acties? Dit is toch pure sensatie...
quote:Keej.
Op zaterdag 19 april 2003 01:30 schreef useroid het volgende:[..]
Niet leuk maar ik zou Willibrord wel ff zeggen dat ik mij er voor de volle 100% er van distantieer en ik zal zeggen hem al ruim 2 jaar niet te hebben gezien.
Weglopen van Willibrord en stuurs kijken en vragen ontwijken heeft geen zin, daar prikt hij zo doorheenen dan wordt het een terriër die zich vastbijt in zijn prooi.
Maar waarom verheug je er dan wel op dat Willibrord achter de broer van Volkert aan gaat
quote:Maar de personen die Willibrord voor die 'mooie TV-momenten' opjaagt worden wel de dupe van jouw sensatiezucht.
Op zaterdag 19 april 2003 01:33 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
Daarom. Willibrord is nou eenmaal 100% sensatie en daarom is het gewoon leuk om te kijken. Heerlijk
.
quote:Je hebt helemaal gelijk. Fout, ik weet het.
Op zaterdag 19 april 2003 01:34 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Maar de personen die Willibrord voor die 'mooie TV-momenten' opjaagt worden wel de dupe van jouw sensatiezucht.
quote:Helemaal mee eens, waarschijnlijk is het zo dat wanneer je hem 1 normale reactie geeft (iets in de trant van: willbibrord, als je dit uitzend hang je, ik ga hier niet mee akkoord) hangt ie. Maar geeft dat hem het recht om mensen aan te vallen, want dat doet ie, die dit niet door hebben?
Op zaterdag 19 april 2003 01:35 schreef succubus het volgende:
ik snap niet waarom dat soort mensen altijd willen weglopen.
het enige dat willibrord wil is een verhaal ; als je gewoon een doordachte slinkse reactie geeft kom je ten eerste intelligent en onschuldig over op de tv en ten tweede heeft hij geen sensatieverhaal om jou (of familie) mee lastig te vallen.
quote:Nou ja gewoon.
Op zaterdag 19 april 2003 01:34 schreef sooty het volgende:[..]
Keej.
Maar waarom verheug je er dan wel op dat Willibrord achter de broer van Volkert aan gaat
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:35 schreef succubus het volgende:
ik snap niet waarom dat soort mensen altijd willen weglopen.
quote:Ja alsof je even een slinks verhaal kunt verzinnen en geloofwaardig kunt brengen als iemand Willibrord met een camerateam ineens op je duikt! Als jij dat kunt ben je wel een erg goede acteur!
het enige dat willibrord wil is een verhaal ; als je gewoon een doordachte slinkse reactie geeft kom je ten eerste intelligent en onschuldig over op de tv en ten tweede heeft hij geen sensatieverhaal om jou (of familie) mee lastig te vallen.
quote:Inderdaad, mag.
Op zaterdag 19 april 2003 01:38 schreef useroid het volgende:[..]
de broer van Volkert mag ook zijn mening ventileren hoor.
quote:Idd. Mag. Hoeft niet. Het is niet aan iemand als Willibrord om dat uit hem te persen.
Op zaterdag 19 april 2003 01:38 schreef useroid het volgende:Nou ja gewoon.
quote:Nee die zoeken de aandacht wel op. Zij kiezen daar zelf voor.
de broers van Pim zeiden ook wat ze er van vonden. Ik wist geen eens dat Pim broers had voor de moord dus die waren er ook bij betrokken.
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:40 schreef succubus het volgende:
Die man wil gewoon discussiëren.
quote:Nee die man wil gewoon een stoer verhaal
quote:Omdat Willibrord een onredelijk iemand is, die uit is op sensatie
Als jij hier op Fok! kunt discussiëren waarom zou je het dan niet kunnen met hem...
quote:Weglopen van Willibrord heeft niks met lafheid te maken. Die mensen willen niet met hun kop op TV en dat moet je gewoon respecteren. Niet met een camerateam erop duiken.
Lafheid is de enige reden die ik me kan bedenken
quote:oh.. mijn .. god .. (en ik ben niet eens gelovig), als je dat gelooft .. dan ben je wel erg naief. Geloven dat willibrord (ja, de willibrord, van: ik verzin een verhaal waarna iedereen er achter komt en ik geen serieus journalist meer kan zijn, frequin) een normale discussie wilt!
Als jij hier op Fok! kunt discussiëren waarom zou je het dan niet kunnen met hem... Lafheid is de enige reden die ik me kan bedenken
quote:Nee hij hoeft natuurlijk niets te zeggen als ie openbaar op straat wordt aangesproken
Op zaterdag 19 april 2003 01:40 schreef calvobbes het volgende:[..]
Idd. Mag. Hoeft niet. Het is niet aan iemand als Willibrord om dat uit hem te persen.
quote:Het is een schande.
Op zaterdag 19 april 2003 01:13 schreef Kozzmic het volgende:
Ik vind het ziek. Ziek zoals alleen Willibrord kan zijn. En ik ga niet kijken.
quote:Nou nee hoor. Voor sommige sensatie zoekers is de manier waarop Willibrord zijn mening presenteert misschien wel de waarheid. Maar gelukkig neemt verruit het grootste deel de ondervragingscapaciteiten van Willibrord niet serieus.
Op zaterdag 19 april 2003 01:45 schreef useroid het volgende:Nee hij hoeft natuurlijk niets te zeggen als ie openbaar op straat wordt aangesproken
al zou het wel slim zijn om het toch te doen voor het oog van de natie.
quote:En dat vind je prima? Alleen omdat deze persoon een familierelatie heeft met een moordenaar?
Op zaterdag 19 april 2003 01:45 schreef useroid het volgende:[..]
Nee hij hoeft natuurlijk niets te zeggen als ie openbaar op straat wordt aangesproken
al zou het wel slim zijn om het toch te doen voor het oog van de natie.
Willibrord stuurt het zo dat als je zwijgt stem je toe. En wat er met toe bedoelt wordt bepaald Willibrord wel even in de regie.
quote:Who's next? Collega's? Vrienden? Bekenden? Zakenrelaties? Voormalige klasgenoten? Harderwijkers? Zeelanders? ...
Ik verheug me er nu al op, uiteindelijk zal niemand veilig zijn; hij niet zijn familie niet en zijn vriendin al helemaal niet.
quote:Nou zijn hele hoofd is zwaar gescrambled maar als je het opneemt en frame voor frame terug kijkt zul je vast wel iets geheel toevallig per ongeluk zijn kop zien op een enkle frame waar je normaliter overheen kijkt.
Op zaterdag 19 april 2003 01:42 schreef calvobbes het volgende:Die mensen willen niet met hun kop op TV en dat moet je gewoon respecteren. Niet met een camerateam erop duiken.
quote:Dat moet ik helaas betwijfelen.. ik zoe genoeg mensen die hem toch serieus nemen... helaas...s
Op zaterdag 19 april 2003 01:47 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nou nee hoor. Voor sommige sensatie zoekers is de manier waarop Willibrord zijn mening presenteert misschien wel de waarheid. Maar gelukkig neemt verruit het grootste deel de ondervragingscapaciteiten van Willibrord niet serieus.
s
quote:En dan?
Op zaterdag 19 april 2003 01:48 schreef useroid het volgende:[..]
Nou zijn hele hoofd is zwaar gescrambled maar als je het opneemt en frame voor frame terug kijkt zul je vast wel iets geheel toevallig per ongeluk zijn kop zien op een enkle frame waar je normaliter overheen kijkt.
quote:De reden dat ik mijn mening zo vorm is waarschijnlijk dat ik het altijd eens ben met zijn visie..
Op zaterdag 19 april 2003 01:44 schreef Cheiron het volgende:Willibrord wil zijn eigen visie opdringen aan de kijken, niet meer, niet minder!!
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:48 schreef Cheiron het volgende:Dat moet ik helaas betwijfelen.. ik zoe genoeg mensen die hem toch serieus nemen... helaas...
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:49 schreef succubus het volgende:De reden dat ik mijn mening zo vorm is waarschijnlijk dat ik het altijd eens ben met zijn visie..
quote:"Slaon wie um hillegaar krom!"
Op zaterdag 19 april 2003 01:48 schreef Kozzmic het volgende:[..]
En dan?
quote:Het spijt me, maar als jij het altijd (let op de altijd) eens bent met frequin, dan kan ik je niet serieus nemen, net zoals ik frequin zelf niet meer serieus kan nemen
Op zaterdag 19 april 2003 01:49 schreef succubus het volgende:[..]
De reden dat ik mijn mening zo vorm is waarschijnlijk dat ik het altijd eens ben met zijn visie..
quote:Mijn bewijsvoering.. helaas...
Op zaterdag 19 april 2003 01:50 schreef calvobbes het volgende:[..]
[..]
![]()
quote:Aaah, heeft Willibrord een visie
Op zaterdag 19 april 2003 01:49 schreef succubus het volgende:[..]
De reden dat ik mijn mening zo vorm is waarschijnlijk dat ik het altijd eens ben met zijn visie..
En dat is? Strijden voor rechtvaardigheid? De waarheid boven tafel krijgen?
quote:Aha dus jij ben die familie?
Op zaterdag 19 april 2003 01:24 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Zucht... wat een trieste mensen hier... Volkert's familie heeft hier niks mee te maken, die moet je met rust laten.
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:51 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Aaah, heeft Willibrord een visie
En dat is? Strijden voor rechtvaardigheid? De waarheid boven tafel krijgen?
quote:nog zo een...
Op zaterdag 19 april 2003 01:52 schreef AngelWings het volgende:[..]
Aha dus jij ben die familie?
quote:Dat is breekijzer.
Op zaterdag 19 april 2003 01:52 schreef tvlxd het volgende:
. De zwakkeren in de samenleving helpen, kostenloos, tegen de tirannie van de 'corporate business'.
Ik zie niet hoe Frequin de zwakkeren beschermt door de familie van Volkert te stalken.
quote:Willibrord doet wel wat meer dan de familie van Volkert stalken, hoor.
Op zaterdag 19 april 2003 01:54 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat is breekijzer.
Ik zie niet hoe Frequin de zwakkeren beschermt door de familie van Volkert te stalken.
quote:Same Difference.
Dat is breekijzer.
quote:Ik wacht nog altijd op het argument dat de familie van Pim door de moord ook een vorm van levenslang heeft gekregen.
Dat is breekijzer.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 19-04-2003 02:10]
quote:Ja, ook de vriendin van Volkert, en een man van een gescheiden vrouw.. nou.. phoe.. ik ga mijn mening gelijk bijstellen.
Op zaterdag 19 april 2003 01:55 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
Willibrord doet wel wat meer dan de familie van Volkert stalken, hoor.
Frequin pakt altijd een kant van een verhaal en heeft 0 oog voor de andere kant, het boeit hem niks, als hij zijn gelijk en kijkers maar krijgt..
quote:Over aanzetten tot haat gesproken...
Hij gaat op bezoek naar de broer van de moordenaar op Pim Fortuyn, Volkert van der Graaf.
[Dit bericht is gewijzigd door Steijn op 19-04-2003 02:00]
quote:Willibrord doet inderdaad alles voor sensatie maar je kan natuurlijk ook overdrijven. Zoals eerst bijvoorbeeld ging hij naar een wijf wat honden mishandelde. Goed toch?
Op zaterdag 19 april 2003 01:57 schreef Cheiron het volgende:[..]
Ja, ook de vriendin van Volkert, en een man van een gescheiden vrouw.. nou.. phoe.. ik ga mijn mening gelijk bijstellen.
Frequin pakt altijd een kant van een verhaal en heeft 0 oog voor de andere kant, het boeit hem niks, als hij zijn gelijk en kijkers maar krijgt..
quote:Jij bent echt niet helemaal lekker
Op zaterdag 19 april 2003 01:57 schreef succubus het volgende:
Als die mensen dan hun kans om hun eerlijke mening te geven op de buis vergooien door weg te lopen dan vind ik dat ze net zo zwak zijn als de dader zelf.
quote:Helaas voor jou is dat geen officieel recht en is het niet aan Willibrord om dat af te dwingen.
Nee ik vind het dat mensen, in het bijzonder de familie van de slachtoffer(s), recht heeft op de point-of-view van de dader (of familie hiervan).
quote:Die kans kunnen ze zelf ook wel nemen zonder Willibrord. Ze kiezen ervoor om dat niet te doen omdat ze niet in de publiciteit willen!
Als die mensen dan hun kans om hun eerlijke mening te geven op de buis vergooien door weg te lopen dan vind ik dat ze net zo zwak zijn als de dader zelf.
quote:Lulkoek. Willibrord bekt iedereen wel af als die dat kan. Ook al sta je sterk in je schoenen.
Ongeacht of Frequin daar druk op een persoon zet, als je een beetje mens bent sta je daar boven en laat je je niet zo afbekken.
quote:Vooropgesteld: ik heb de (voor-)aankondiging van de Week van Willy nog niet gezien. Jij doet het voorkomen alsof Willy 'op jacht' gaat naar zijn broer. Als dat zo is, vind ik dat niet kies. Als mijn broer een moordenaar zou zijn wil ik daarom niet vervolgd worden door de pers.
Op zaterdag 19 april 2003 01:38 schreef useroid het volgende:[..]
Nou ja gewoon.
de broers van Pim zeiden ook wat ze er van vonden. Ik wist geen eens dat Pim broers had voor de moord dus die waren er ook bij betrokken.
De broers van PF zijn alleen maar gegroeid in de media dankzij PF. Aanvankelijk wilden zij daar niets mee te maken hebben. Dat is ook niet zo verwonderlijk gezien de familiare verhoudingen die op een laag pitje stonden. Immers Pim als homo had weinig op met zijn schoonzusters tot ergenis van zijn eigen broers (de echtgenoten van.). En die gevoelens waren wederzijds.
Ik vind het 'gratuit' dat diezelfde familie het nu wil doen voorkomen alsof ze iedere dag bij Pim op de koffie kwamen en de allerbeste vrienden waren.
die gast zit gewoon met een dikke sigaar te kijken naar zijn eigen show met een grijns van "wat ben ik toch goed"
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 01:57 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik wacht nog altijd op het argument dat de familie van Pim door de moord ook een vorm van levenslang heeft gekregen.
quote:Iets andere woorden, maar toch...
Nee ik vind het dat mensen, in het bijzonder de familie van de slachtoffer(s), recht heeft op de point-of-view van de dader (of familie hiervan). Als die mensen dan hun kans om hun eerlijke mening te geven op de buis vergooien door weg te lopen dan vind ik dat ze net zo zwak zijn als de dader zelf. Ongeacht of Frequin daar druk op een persoon zet, als je een beetje mens bent sta je daar boven en laat je je niet zo afbekken.
Sorry, maar de familie van het dader hoeft op geen enkele manier rekenschap af te leggen aan de familie van het slachtoffer. Zelfs al zouden ze gewoon contact houden met de dader tijdens en na zijn gevangenisstraf.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 19-04-2003 02:04]
quote:Toch wel een hele grote omschakeling van niks mee te maken willen hebben naar in mijn lokale winkelcentrum (hoogste aantal lpf stemmers) staan om stemmen te winnen. Dat heeft er altijd al in gezeten imo...
Op zaterdag 19 april 2003 02:01 schreef sooty het volgende:[..]
De broers van PF zijn alleen maar gegroeid in de media dankzij PF. Aanvankelijk wilden zij daar niets mee te maken hebben.
quote:en dat noem jij mooi
Op zaterdag 19 april 2003 02:01 schreef HeyFreak het volgende:
ik herinner me een mooi optreden van Willy waarbij hij met een hysterische moeder haar kind op kwam halen op een schoolplein, terwijl de vader er ook bij stond. dat kind werd zo onder druk gezet evenals de vader.die gast zit gewoon met een dikke sigaar te kijken naar zijn eigen show met een grijns van "wat ben ik toch goed"
[Dit bericht is gewijzigd door Steijn op 19-04-2003 02:05]
quote:ik ook, dat mooi was sarcastisch bedoelt...
Op zaterdag 19 april 2003 02:04 schreef Steijn het volgende:[..]
en dat noem jij mooi
ik walg echt van Willy.
quote:dat was bijna gelukt in Japan met die basejumpers en een keer in ZuidAmerika, Brasilië dacht ik.
Op zaterdag 19 april 2003 01:59 schreef Steijn het volgende:[..]
Over aanzetten tot haat gesproken...
Als de uitzending door gaat vind ik dat het OM moet proberen om Williebrord achter slot en grendel te krijgen. Als de familie het er over wilt hebben stappen ze zelf wel naar de pers. Dit gaat echt te ver. Iedereen die dit soort praktijken in z'n hoofd haalt moet direct aangepakt worden. Dit kan echt niet.
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 02:04 schreef useroid het volgende:[..]
dat was bijna gelukt in Japan met die basejumpers en een keer in ZuidAmerika, Brasilië dacht ik.
Maar ze krijgen hem niet klein
Of ik alles voor zoete koek van hem slikwelnee gewoon entertainment voor mij, zie het als de bewegende Panorama of N.Revu
quote:
quote:Nogmaals, wat wil je met dat enkele frame gaan doen?
Nou zijn hele hoofd is zwaar gescrambled maar als je het opneemt en frame voor frame terug kijkt zul je vast wel iets geheel toevallig per ongeluk zijn kop zien op een enkle frame waar je normaliter overheen kijkt.
Willibrord is een ziek man...
Die moet je niet lastig vallen.. laat hem maar...
de arme ziel
quote:Oh dat, niks natuurlijk, en het is nog maar de vraag of ze zo'n trukje flikken.
Op zaterdag 19 april 2003 02:09 schreef Kozzmic het volgende:Nogmaals, wat wil je met dat enkele frame gaan doen?
quote:"Ondanks alles blijf ik van mijn broer houden en zal ik tijdens zijn gevangenisstraf contact met hem blijven houden"
Op zaterdag 19 april 2003 02:12 schreef useroid het volgende:[..]
Oh dat, niks natuurlijk, en het is nog maar de vraag of ze zo'n trukje flikken.
Ik heb totaal geen behoefte om zijn gezicht te zien, het gaat mij meer om de houding die hij aanneemt daar.
Is dat aanvaardbaar voor je? Of moet broer Volkert zich 100% distantieren van zijn broer?
En hoe zit dat met die familie die niet meer veilig mag zijn?
Heb de discussie toch al gemist maar t is een misselijk ventje
quote:Ik verheug me er al op
Op zondag 20 april 2003 22:05 schreef keeper het volgende:
Nou smullen. Ik zag net in de preview Willibrord achterna gezeten worden door een vent met een dikke stok.
quote:Enjoy...
Op zaterdag 19 april 2003 01:11 schreef useroid het volgende:
En hij hoort hem zoals hij dat op zijn magistrale manier kan doen
quote:Was wel weer even smullen van sensatie maar jammer dat die broer van Volkert Willibrord negeerde
Op zondag 20 april 2003 22:31 schreef Elevation het volgende:
Walgelijke vent.
quote:Leg nog eens 1 keer uit wat de familie van Volkert er in GODSNAAM mee te maken heeft?
Op zondag 20 april 2003 22:32 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
Was wel weer even smullen van sensatie maar jammer dat die broer van Volkert Willibrord negeerde
. En die vriend van de moeder van Volkert met die stok was lachen
.
quote:Lachen man. Hee, lachen man.
Op zondag 20 april 2003 22:32 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
Was wel weer even smullen van sensatie maar jammer dat die broer van Volkert Willibrord negeerde
. En die vriend van de moeder van Volkert met die stok was lachen
.
quote:Jammer voor Frequin ja. Positief dus.
Op zondag 20 april 2003 22:32 schreef KaAzKoP_ het volgende:
Was wel weer even smullen van sensatie maar jammer dat die broer van Volkert Willibrord negeerde.
quote:Idd. Is het niet (deels) huisvredebreuk? Zoals hij ook die man van die kinderverkrachting aan z'n deur stond te rammelen. Kan dat zomaar?
Op zondag 20 april 2003 22:36 schreef SCH het volgende:
Mag dit allemaal zomaar???
Frequin zoekt de moeder van Volkert op "want iedereen wil weten wat zij van de straf vindt". Oh ja? Nee dus.
quote:Ik heb ze meteen gebeld, wilde vragen hoe het zat. Maar ze nemen niet op. Volgens mij is het erg op het randje van de wet maar zal er wel niet iemand snel aangifte doen. Dat is precies wat Frequin beoogt. Als buitenstaander kun je helaas geen aangifte doen.
Op zondag 20 april 2003 22:39 schreef keeper het volgende:[..]
Idd. Is het niet (deels) huisvredebreuk? Zoals hij ook die man van die kinderverkrachting aan z'n deur stond te rammelen. Kan dat zomaar?
quote:Nou. Dat heb ik al duidelijk laten blijken in dit topic
Op zondag 20 april 2003 22:38 schreef k_man het volgende:
calvobbes zal wel weer trots zijn dat ie aan zo'n kwaliteitsprogramma meewerkt...
Ontopic: Was wel weer typisch Willibrord, met veel tam tam een ontmoeting met de familie van Volkert aankondigen, en dan alleen maar thuiskomen met een vriend van de moeder die kwaad word.... Trieste TV en snap ook niet dat die dat uitzend.
quote:Ik wel. Kijk eens hoeveel mensen er kijken.
Op zondag 20 april 2003 22:41 schreef calvobbes het volgende:
Trieste TV en snap ook niet dat die dat uitzend.
quote:Ja, heb ik gelezen. Maar waarom doe je het dan? Je wilt toch werk waar je een beetje trots op kunt zijn?
Op zondag 20 april 2003 22:41 schreef calvobbes het volgende:
Nou. Dat heb ik al duidelijk laten blijken in dit topic
quote:
Op zondag 20 april 2003 22:40 schreef k_man het volgende:
Die voice-over ook weer. Frequin zoekt - "uiteraard als enige" - de broer van Volkert op. Ja natuurlijk: anderen halen dat niet in hun botte hersens.Frequin zoekt de moeder van Volkert op "want iedereen wil weten wat zij van de straf vindt". Oh ja?
Nee dus.
quote:En ik wil nog liever een boterham met beleg en ik kan mijn werk niet uitkiezen. Een andere baan zoeken omdat ik een paar keer per jaar iets voor Week van Willibrord moet doen, lijkt me ook een beetje overdreven.
Op zondag 20 april 2003 22:43 schreef k_man het volgende:Ja, heb ik gelezen. Maar waarom doe je het dan? Je wilt toch werk waar je een beetje trots op kunt zijn?
quote:Hij's wel slim genoeg om dat oude vrouwtje niet tot achter in de tuin te volgen, hij bleef bij de garage staan.
Op zondag 20 april 2003 22:39 schreef keeper het volgende:[..]
Idd. Is het niet (deels) huisvredebreuk? Zoals hij ook die man van die kinderverkrachting aan z'n deur stond te rammelen. Kan dat zomaar?
quote:Niets.
Op zondag 20 april 2003 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Leg nog eens 1 keer uit wat de familie van Volkert er in GODSNAAM mee te maken heeft?
[Dit bericht is gewijzigd door Calella op 20-04-2003 22:56]
quote:Zeg je voor straf wel tegen Willebrordus wat wij ervan vinden
Op zondag 20 april 2003 22:46 schreef calvobbes het volgende:[..]
En ik wil nog liever een boterham met beleg en ik kan mijn werk niet uitkiezen. Een andere baan zoeken omdat ik een paar keer per jaar iets voor Week van Willibrord moet doen, lijkt me ook een beetje overdreven.
quote:Dat je er nog op ingaat man.
Op zondag 20 april 2003 22:46 schreef calvobbes het volgende:[..]
En ik wil nog liever een boterham met beleg en ik kan mijn werk niet uitkiezen. Een andere baan zoeken omdat ik een paar keer per jaar iets voor Week van Willibrord moet doen, lijkt me ook een beetje overdreven.
quote:Jammer dat ie missloeg.
Op zondag 20 april 2003 22:53 schreef Wisp het volgende:
die vader van volkert spoorde niet, beetje met een knuppel oid gaan lopen meppen, die hele familie is ziek
quote:Jij blijft zeker wel rustig als iemand je lastig komt vallen met een cameraploeg?
die vader van volkert spoorde niet, beetje met een knuppel oid gaan lopen meppen, die hele familie is ziek
quote:nou dan zeg je "ik heb geen interesse" en je gaat naar binnen en doet de deur dicht
Op zondag 20 april 2003 22:55 schreef calvobbes het volgende:[..]
Jij blijft zeker wel rustig als iemand je lastig komt vallen met een cameraploeg?
Ik kan me voorstellen dat als je al zoveel ellende meemaakt doordat je zoon Fortuyn vermoord heeft, je niet zit te wachten op dergelijke riooljournalistiek.
mocht ie dan nog irritant doen, dan bel je de politie
quote:Wat hij zegt...
Jij blijft zeker wel rustig als iemand je lastig komt vallen met een cameraploeg?
Ik kan me voorstellen dat als je al zoveel ellende meemaakt doordat je zoon Fortuyn vermoord heeft, je niet zit te wachten op dergelijke riooljournalistiek.
quote:Het was de vriend van de moeder van Volkert, volgens mij is dat niet de vader, die is overleden toen Volkert 17 was, werd verteld. Daarnaast was het volgens mijn een paraplu.
quote:Wat je niet ziet is wat er in de tussentijd gebeurd.
Op zondag 20 april 2003 22:58 schreef Libris het volgende:[..]
Het was de vriend van de moeder van Volkert, volgens mij is dat niet de vader, die is overleden toen Volkert 17 was, werd verteld. Daarnaast was het volgens mijn een paraplu.
Jammer iig dat die vriend en de moeder van Volkert zo reageerden. Als ze net als de broer niet op Willibrord in waren gegaan, dan had ie geen item gehad.
Wat hebben ze gedaan aan treitergedrag zodat meneer uiteindelijk naar buiten kwam?
quote:Ik denk dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is.
Op zondag 20 april 2003 22:58 schreef Libris het volgende:[..]
Jammer iig dat die vriend en de moeder van Volkert zo reageerden. Als ze net als de broer niet op Willibrord in waren gegaan, dan had ie geen item gehad.
quote:Ik denk dat je idd van een druppel -> emmer situatie mag uitgaan.
Op zondag 20 april 2003 23:01 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik denk dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is.
quote:Hm d'r zijn dus blijkbaar wel mensen die in de truc van Willibrod trappen...
Lijkt me dat die familie, en zeker de moeder, door een hel gaat nu, en wat doet Frequin? Die gaat voor hun huis posten, en als dat ouwe vrouwtje nietsvermoedend aan komt fietsen dan springen we met cameraploeg en al uit de auto, al roepende "Ik wil weten wat u er van vind!".
Gek dat de emoties dan oplopen hé?
Frequin lokt het gewoon uit, geen mooiere televiesie dan dit, dit scoort..
En hij weet het zo mooi te rechtvaardigen.. eerst die mensen het bloed onder de nagels vandaan halen, en dan roepen "Ik heb Fortyun niet vermoord hoor!"
quote:die familie moet er dan niet op ingaan, ik had gewoon gezegd dat ie moest oprotten en verder stil zijn, (zoals die broer deed) en anders kan je altijd nog de politie bellen
Op zondag 20 april 2003 23:03 schreef Elevation het volgende:[..]
Hm d'r zijn dus blijkbaar wel mensen die in de truc van Willibrod trappen...
Lijkt me dat die familie, en zeker de moeder, door een hel gaat nu, en wat doet Frequin? Die gaat voor hun huis posten, en als dat ouwe vrouwtje nietsvermoedend aan komt fietsen dan springen we met cameraploeg en al uit de auto, al roepende "Ik wil weten wat u er van vind!".
Gek dat de emoties dan oplopen hé?
Frequin lokt het gewoon uit, geen mooiere televiesie dan dit, dit scoort..
En hij weet het zo mooi te rechtvaardigen.. eerst die mensen het bloed onder de nagels vandaan halen, en dan roepen "Ik heb Fortyun niet vermoord hoor!"
Het wordt eens tijd dat iemand dat soort dingen aanpakt en die Frequin of SBS6 voor de rechter sleept; dat soort dingen zou toch niet moeten kunnen.
quote:Tuurlijk, ik denk niet dat je je kan voorstellen onder welke druk de familie en vrienden(?) van Volkert nu staan. Als je dan die rotkop van Frequin ziet, is dat idd de druppel. Maar dat wil niet zeggen dat ik het jammer vind dat ze zo reageerden
Op zondag 20 april 2003 23:01 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik denk dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is.
quote:Da's makkelijk praten hé?
Op zondag 20 april 2003 23:04 schreef Wisp het volgende:[..]
ik had gewoon gezegd dat ie moest oprotten en verder stil zijn,
Maar gewoon niets zeggen/doen is natuurlijk het slimst ja.
quote:Veel succes, zal je alleen niet lukken. Willibrord weet dondersgoed wat die wel en niet kan maken. Daarnaast worden dergelijke uitzendingen bekeken door juristen van Endemol en SBS. Dus zo'n vaart zal het niet lopen dat Willibrord voor langere tijd in de cel gaat.
Op zondag 20 april 2003 23:05 schreef Wicha het volgende:Het wordt eens tijd dat iemand dat soort dingen aanpakt en die Frequin of SBS6 voor de rechter sleept; dat soort dingen zou toch niet moeten kunnen.
quote:Hij zit wel op het randje, zijn voet tussen de deur doen bij die oom van dat verkrachte meisje bijvoorbeeld
Op zondag 20 april 2003 23:11 schreef calvobbes het volgende:[..]
Veel succes, zal je alleen niet lukken. Willibrord weet dondersgoed wat die wel en niet kan maken. Daarnaast worden dergelijke uitzendingen bekeken door juristen van Endemol en SBS. Dus zo'n vaart zal het niet lopen dat Willibrord voor langere tijd in de cel gaat.
quote:Ik vraag me dat toch af Calvobbes. Hij brengt sommige mensen min of meer herkenbaar in beeld, hij brengt het huis herkenbaar in beeld. Hij betreedt het perceel van deze mensen. Die scene met Petra, waarbij hij als een exhibiotionist uit de bosjes komt, dat verzin je toch gewoon niet. Ik denk dat je toch wel een punt hebt bij de rechter, heel klein puntje misschien. Maar dat zal hij helemaal niet erg vinden, dat is het probleem.
Op zondag 20 april 2003 23:11 schreef calvobbes het volgende:[..]
Veel succes, zal je alleen niet lukken. Willibrord weet dondersgoed wat die wel en niet kan maken. Daarnaast worden dergelijke uitzendingen bekeken door juristen van Endemol en SBS. Dus zo'n vaart zal het niet lopen dat Willibrord voor langere tijd in de cel gaat.
Ik weet zeker dat ze hebben zitten juichen in het busje nadat de man met de stok tekeer was gegaan.
quote:Het zijn toch gevaarlijke spelletjes die Willibrord speelt, door onschuldige personen in verband met de moord te brengen. Op een "wat rechtser" forum las ik bijvoorbeeld de volgende reacties:
Op zondag 20 april 2003 23:54 schreef SCH het volgende:[..]
Hij brengt sommige mensen min of meer herkenbaar in beeld, hij brengt het huis herkenbaar in beeld.
quote:Nu geloof ik niet dat de familie van Volkert direct gevaar loopt, blaffende honden, etc.. Maar ja, er hoeft er maar één zo gestoord te zijn. En de aandacht wordt hierdoor toch even op de familie gericht, ik vrees dat ze de komende weken wel met bedreigingen te maken kunnen krijgen.
Zo de beruchte bijstandsfamilie woont dus in een sjieke villa wijk.
Gesponsord door ex-president Wim Kok en cornuiten.
Die familie is de as van het kwaad wat Volkert heet. Ik hoop dat hun resterende leven kapot zal gaan.
Iemand enig idee waar deze villa's gelocaliseerd zijn?=====
Dat is precies de manier waarop de moordenaars van Pim Fortuyn elkaar belonen. Ze schuiven elkaar de subsidies toe. <De vriendin van Volkert> kreeg van Jan Pronk een topfunctie, <de broer van Volkert> kreeg van ontwikkelingshulp/onderwijs een topfunctie. Wim Kok werd minister van Staat en commissaris bij Shell (waar ik dus nooit meer zal tanken) enzovoort.
=====
namen van betrokkenen vervangen door 'vriendin van' en 'broer van'.
Doe maar niet meer Kozzmic, rechtse fora lezen. Ik krijg er acute buikloop van. Wat een sukkels.
quote:Linkse fora zijn ook lachwekkend sneu.
Op maandag 21 april 2003 00:19 schreef SCH het volgende:
JeemigDoe maar niet meer Kozzmic, rechtse fora lezen. Ik krijg er acute buikloop van. Wat een sukkels.
quote:Ja met deze onderwerpen zal die het best wel goed doen bij de mensen die na de uitspraak kwaad waren dat die maar 18 jaar heeft gekregen.
Op maandag 21 april 2003 00:16 schreef Meneer_Aart het volgende:
Omg... niet te geloven, dat 'wat rechtsere' forum... wat een tuig. En daar teert zo'n Willibrord dan op.
Snap ook niet dat Willibrord zich daarvoor leent. Vroeger bij brandpunt heeft die nog wel goede reportages gemaakt. En dat kan die volgens mij nog steeds wel, hij gebruikt alleen verkeerde onderwerpen.
Frequin is een idioot.
Ik had hem ook met een knuppel voor zijn kop geslagen als hij mij zo zou lastigvallen.
Ik begrijp niet dat de tegenstanders tóch gekeken hebben, ook jullie geven die man een platform dan..
En dan dat verweer van Frequin toen die man zei dat hij een engerd was: Nee, Volkert die is eng, die vermoord zomaar mensen op straat
quote:Misschien een idee om dit soort ideeen naar SBS6 te mailen met het bericht dat zij dit soort ideeen in stand houden, en wanneer er iets met deze mensen geberut zij mee verantwoordelijk zijn!
Op maandag 21 april 2003 00:16 schreef Meneer_Aart het volgende:
Omg... niet te geloven, dat 'wat rechtsere' forum... wat een tuig. En daar teert zo'n Willibrord dan op.
quote:Stel je niet aan Sunny
Op maandag 21 april 2003 12:03 schreef SunChaser het volgende:
Wat een klootzak doe Frequin, die denkt dat hij alles mag. Die broer heeft er geen fuck mee te maken en voor die moeder is het al erg genoeg. Die vriend van haar deed er goed aan hem op zijn bek te stompen.En dan dat verweer van Frequin toen die man zei dat hij een engerd was: Nee, Volkert die is eng, die vermoord zomaar mensen op straat
quote:Dus als jij in de cel komt mag Willibrord jouw moeder bij haar huis opwachten om te zeggen wat een eng ventje jij bent?
Op maandag 21 april 2003 12:05 schreef Zapper het volgende:[..]
Stel je niet aan Sunny
quote:Was hij niet weg bij Brandpunt omdat hij een onderwerp verzonnen had?
Op maandag 21 april 2003 10:14 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja met deze onderwerpen zal die het best wel goed doen bij de mensen die na de uitspraak kwaad waren dat die maar 18 jaar heeft gekregen.
Snap ook niet dat Willibrord zich daarvoor leent. Vroeger bij brandpunt heeft die nog wel goede reportages gemaakt. En dat kan die volgens mij nog steeds wel, hij gebruikt alleen verkeerde onderwerpen.
quote:Wel als ik
Op maandag 21 april 2003 12:06 schreef SunChaser het volgende:Dus als jij in de cel komt mag Willibrord jouw moeder bij haar huis opwachten om te zeggen wat een eng ventje jij bent?
quote:Halve hoofden (geen schedels) zouden worden gebruikt voor sex.
Op maandag 21 april 2003 12:08 schreef milagro het volgende:
Iets met gekrompen schedels...
En er was nog iets dat hij in scene had gezet.
quote:Hè ja. Zo creeëren ze een klimaat van haat, of houden dat in stand. Misschien kunnen
Op maandag 21 april 2003 12:04 schreef Cheiron het volgende:[..]
Misschien een idee om dit soort ideeen naar SBS6 te mailen met het bericht dat zij dit soort ideeen in stand houden, en wanneer er iets met deze mensen geberut zij mee verantwoordelijk zijn!
quote:Waar slaat dat in Godsnaam op?
Op maandag 21 april 2003 12:08 schreef Zapper het volgende:[..]
Wel als ik
Pim
had doodgeschoten ja (of Paul de Leeuw)
quote:sorry das iets wat Sunchaser wel snapt
Op maandag 21 april 2003 12:11 schreef milagro het volgende:Waar slaat dat in Godsnaam op?
Ben je niet goed bij je Paasei of zo?
quote:Ach, ik geloof dat je de intelligentie van sommige mensen niet snel overschat. Vooral hier op Fok!
Op maandag 21 april 2003 12:11 schreef milagro het volgende:[..]
Waar slaat dat in Godsnaam op?
Ben je niet goed bij je Paasei of zo?
quote:Overschat mij niet aub
Op maandag 21 april 2003 12:12 schreef Zapper het volgende:[..]
sorry das iets wat Sunchaser wel snapt
quote:Iets met hoofden jah.
Op maandag 21 april 2003 12:08 schreef milagro het volgende:Was hij niet weg bij Brandpunt omdat hij een onderwerp verzonnen had?
Iets met gekrompen schedels...
Misschien dat het daar is misgegaan. Dat was ook dom en onnodig.
quote:Willibrord denkt dus dat hij een heilige is, dat zegt ie ook altijd in interviews, dat mensen hem zo waarderen.
Op maandag 21 april 2003 12:14 schreef calvobbes het volgende:
Misschien dat het daar is misgegaan. Dat was ook dom en onnodig.
quote:met zo'n icon is dat ook niet moeilijk
Op maandag 21 april 2003 12:13 schreef SunChaser het volgende:Overschat mij niet aub
quote:Ja, want hij komt tenminste nog op voor de mensen!
Op maandag 21 april 2003 12:15 schreef SunChaser het volgende:[..]
Willibrord denkt dus dat hij een heilige is, dat zegt ie ook altijd in interviews, dat mensen hem zo waarderen.
of dat denkt ie
wat die gast doet is mensen kwetsen uit eigenbelang. Die moeder van Volkert heeft niets met de moord op Fortuyn te maken gehad, maar toch moet hij er achteraan, want het "het volk wil het weten"
SBS 6 is een rioolzender van de grootste orde en mag voor mijn part op zwart. Pieter Storms is ook zo'n mediageile zak, maar hij doet met dat breekijzer tenminste nog iets goeds, iets wat van Willy in de meeste gevallen niet gezegd kan worden.
ps, oud nieuws, maar wel leuk..
quote:
Willibrord Frequin café uit gejoeldTv-presentator Willibrord Frequin is door een joelend publiek een café in Den Bosch 'uitgezongen', meldt SBS' Boulevardpresentator Albert Verlinde. Toen de DJ in het café het nummer 'Hij was een leugenaar' opzette, werd er een spot op Frequin gericht, iedereen wees naar hem en zong het nummer mee. Daarop verliet Frequin het café. Bron: NU.nl
quote:Zeker weten.
Op maandag 21 april 2003 12:34 schreef HeyFreak het volgende:
SBS 6 is een rioolzender van de grootste orde en mag voor mijn part op zwart.
quote:mooi dat hij zijn bek opentrekt, maar als er geen zinnig woord uit komt dan heb je er ook niets aan wel?
Op maandag 21 april 2003 12:38 schreef -Raikane- het volgende:
Heb de aflevering helaas niet gezien, maar ik ben blij dat er tenminste 1 "journalist" rondloopt in Nederland die tenminste zijn bek opentrekt.
Beter 100 Willibrords dan 1 Paul Witteman of Ferry Mingelen.
quote:Verder gaat het wel goed met je?
Heb de aflevering helaas niet gezien, maar ik ben blij dat er tenminste 1 "journalist" rondloopt in Nederland die tenminste zijn bek opentrekt.
quote:Leg me dan eens uit wat voor nut dit gehad heeft.
Wat is hiermee boven water gekomen, dat iedereen moet weten, behalve dat Frequin een volslagen doorgeslagen simpelmans is (maar dat wisten we al)?
quote:
quote:Neanderthaler.
En Willibrord maar doen alsof hij bijna was vermoord. Ik zou hetzelfde hebben gedaan, opzouten met die klootzak.
quote:heb ik niet gezien....helaas
Op maandag 21 april 2003 13:23 schreef SunChaser het volgende:
Herinneren jullie Frequin nog tijdens de Puttense moord op Christel Ambrosius. Kwam mijnheer doodleuk naar het huis van de ouders. Kwam die broer met een bijl naar buiten en sprinte op Frequin af die ook nog eens uitgleed in de sneeuw.En Willibrord maar doen alsof hij bijna was vermoord. Ik zou hetzelfde hebben gedaan, opzouten met die klootzak.
quote:Was dat bij die zaak? Dan zal Willibrord het wel leuk hebben gevonden toen die twee werden vrijgesproken
Herinneren jullie Frequin nog tijdens de Puttense moord op Christel Ambrosius. Kwam mijnheer doodleuk naar het huis van de ouders. Kwam die broer met een bijl naar buiten en sprinte op Frequin af die ook nog eens uitgleed in de sneeuw.
quote:Zonder twijfel!
En Willibrord maar doen alsof hij bijna was vermoord. Ik zou hetzelfde hebben gedaan, opzouten met die klootzak.
quote:Daarbij moet ik aantekenen dat die Bas Ambrosius zo gek is als een deur.
Op maandag 21 april 2003 13:34 schreef Cheiron het volgende:Zonder twijfel!
quote:
http://www.peterrdevries.nl/tekst/textcolumnpeter040.htmFragment van een column van Peter R.
Op zondag 4 juni 2001 kijkt Herman Dubois, een van de veroordeelden in de Puttense moordzaak, op de Ermelose hei naar een show van miniatuur vliegtuigjes. Hij zit zelf op de motorkap van zijn auto, terwijl zijn vrouw Anja en zijn zoon in de auto zitten. Honderd meter verderop staat een Hanomag-bestelbus. De bestuurder observeert Dubois en zijn gezin een poosje, die dat overigens zelf niet echt in de gaten hebben. Even later vliegt Dubois door de lucht: zijn stilstaande auto is geramd door de Hanomag-bestelbus, die er meteen met grote snelheid vandoor gaat. Als door een wonder raakt niemand gewond. De oude auto van Herman is total loss. In een flits heeft Anja Dubois nu de doorrijdende bestuurder herkend: het is Bas Ambrosius, de broer van de in 1994 vermoorde Christel Ambrosius. Getuigen verklaren dat zij de stellige indruk hebben dat Bas Ambrosius doelgericht op de auto van Dubois is afgereden. Bekend is van hem dat hij de 'Twee van Putten' zonder een spoor van twijfel als de daders van de moord op zijn zus ziet en niet kan verkroppen dat daar al jarenlang vraagtekens bij worden gezet. Eerder is hij Willibrord Frequin al eens met een bijl te lijf gegaan.
quote:Als je verantwoordelijk bent voor de opvoeding van zo'n monster ben je zelf ook niet helemaal fris lijkt mij
Op maandag 21 april 2003 00:07 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Het zijn toch gevaarlijke spelletjes die Willibrord speelt, door onschuldige personen in verband met de moord te brengen.
Het positieve wat er sowieso aan zit is dat Volkert van de Graaf zich hierdoor vast nog wel wat kloteriger voelt.
quote:Natuurlijk. Dan moeten jouw ouders wel helemaal idioten zijn.
Op maandag 21 april 2003 13:53 schreef Tikorev het volgende:[..]
Als je verantwoordelijk bent voor de opvoeding van zo'n monster ben je zelf ook niet helemaal fris lijkt mij
quote:grappig
Op maandag 21 april 2003 13:54 schreef gelly het volgende:Natuurlijk. Dan moeten jouw ouders wel helemaal idioten zijn.
quote:En dat is nog moderator ook
Op maandag 21 april 2003 13:54 schreef gelly het volgende:[..]
Natuurlijk. Dan moeten jouw ouders wel helemaal idioten zijn.
quote:Bij zo een opmerking van jou is zijn opmerking meer dan gerechtvaardigd, mod of niet!
Op maandag 21 april 2003 14:00 schreef Tikorev het volgende:[..]
En dat is nog moderator ook
quote:We zullen maar niet over jou ouders beginnen.
Op maandag 21 april 2003 13:54 schreef gelly het volgende:[..]
Natuurlijk. Dan moeten jouw ouders wel helemaal idioten zijn.
quote:Iedereen zit te wachten tot ie een keer in elkaar word gerost
Op zondag 20 april 2003 22:43 schreef keeper het volgende:[..]
Ik wel. Kijk eens hoeveel mensen er kijken.
quote:Ook een moderator is een user, alleen met een paar knopjes extra.
Op maandag 21 april 2003 14:00 schreef Tikorev het volgende:[..]
En dat is nog moderator ook
quote:En een blauwe naam
Op maandag 21 april 2003 14:18 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ook een moderator is een user, alleen met een paar knopjes extra.
quote:Ik heb voor minder een ban gehad. Dus ga je gang zou ik zeggen...
Op maandag 21 april 2003 14:18 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ook een moderator is een user, alleen met een paar knopjes extra.
quote:Ja, jij bent zielig...
Op maandag 21 april 2003 14:20 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ik heb voor minder een ban gehad. Dus ga je gang zou ik zeggen...
Kan het nu weer ontopic, svp? Klagen doe je maar in [Centraal] Tips/opmerkingen/feedback over FTR.
quote:Lezen knul. Daar staat ie al
Op maandag 21 april 2003 14:26 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Klagen doe je maar in [Centraal] Tips/opmerkingen/feedback over FTR.
quote:uitkeringlijers
Op maandag 21 april 2003 14:10 schreef wierdo6 het volgende:
We zullen maar niet over jou ouders beginnen.
quote:Vast wel, dit soort ranzige programma's worden uitentreure herhaald, en anders komt er over een paar maanden wel een "het beste van de week van Willibrord" op SBS6.
Op maandag 21 april 2003 14:53 schreef wierdo6 het volgende:
Maar goed, komt er nog een herhaling of niet?
quote:Jij bent echt niet goed bij je hoofd zeg.
Op maandag 21 april 2003 13:53 schreef Tikorev het volgende:[..]
Als je verantwoordelijk bent voor de opvoeding van zo'n monster ben je zelf ook niet helemaal fris lijkt mij
Het positieve wat er sowieso aan zit is dat Volkert van de Graaf zich hierdoor vast nog wel wat kloteriger voelt.
quote:Vermakelijk?
Op maandag 21 april 2003 16:37 schreef superhombre het volgende:
Het is wel erg leuke televisie.
Hij is misschien niet zon goede journalist maar zijn programma is iig wel vermakelijker dan al die "serieuze" programmas die serieuze journalisten maken.
quote:en over de ouders van Volkert natuurlijk...
Op maandag 21 april 2003 14:41 schreef Mike het volgende:
Laten we even lekker elkaars ouders er buiten houden en dit topic over Willebrord houden...
Als die ouders iets overkomt, wordt Willibrord dan aansprakelijk gesteld?
quote:Ik zei dat als je als ouder zo'n monster hebt opgevoed je waarschijnlijk heel wat steekjes hebt laten vallen.
Op maandag 21 april 2003 22:11 schreef SCH het volgende:
Zeker nu ik hier lees dat sommige mensen het ook nog gaan goed praten en die ouders mede-verantwoordelijk maken voor de moord, zo'n Tikorev bijvoorbeeld.
Of geloof jij dat Volkert het resultaat is van een goede en geslaagde opvoeding?
Over mede-verantwoordelijkheid heb ik het niet gehad...
quote:Die suggestie wek je op zijn minst, dat ze mede-verantwoordelijk zijn, ze hebben immers steekjes laten vallen die tot dit gedrag hebben geleid.
Op maandag 21 april 2003 22:24 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ik zei dat als je als ouder zo'n monster hebt opgevoed je waarschijnlijk heel wat steekjes hebt laten vallen.
Of geloof jij dat Volkert het resultaat is van een goede en geslaagde opvoeding?
Over mede-verantwoordelijkheid heb ik het niet gehad...
Dat van die steekjes zie ik niet aangetoond, de manier waarop Volkert heeft gehandeld hoeft niks met zijn opvoeding te maken hebben gehad. Stel jij ouders altijd verantwoordelijk voor het gedrag van hun kinderen?
Dus kan Volkert een goede en geslaagde opvoeding hebben gehad, ja. Maar ik constateer dat Willibrord zijn werk goed heeft gedaan omdat sommige mensen het inderdaad geslaagd vinden de familie in een kwaad daglicht te plaatsen. Dat heb ik zijn redactie ook geschreven.
quote:Hahaha en dan komt het mailtje bij een van de medewerkers (zoals mij, ik ben een helpdesk medewerker) en dan krijg je een interessante mail terug dat het door gestuurd is en wordt ie toch alleen van de computer verwijdert.
Op maandag 21 april 2003 22:11 schreef SCH het volgende:
Ik ga SBS6 toch maar even een mailtje sturen. Zeker nu ik hier lees dat sommige mensen het ook nog gaan goed praten en die ouders mede-verantwoordelijk maken voor de moord, zo'n Tikorev bijvoorbeeld. Dan krijg het toch wel heel gevaarlijke trekjes.Als die ouders iets overkomt, wordt Willibrord dan aansprakelijk gesteld?
Face it, niemand interesseert je mail een zak. Al die klachten van mensen die liggen te janken worden lekker snel van tafel geveegd.
En terecht ook.
quote:Dat staat niet vast, maar zou zeker kunnen. Een beetje journalist probeert zoiets uit te zoeken.
Op maandag 21 april 2003 22:29 schreef SCH het volgende:[..]
Die suggestie wek je op zijn minst, dat ze mede-verantwoordelijk zijn, ze hebben immers steekjes laten vallen die tot dit gedrag hebben geleid.
quote:Juridisch niet, maar als een slecht opvoeding leidt tot misdaden bij het kind zijn ze zeker moreel mede-verantwoordelijk.
Dat van die steekjes zie ik niet aangetoond, de manier waarop Volkert heeft gehandeld hoeft niks met zijn opvoeding te maken hebben gehad. Stel jij ouders altijd verantwoordelijk voor het gedrag van hun kinderen?
quote:Die broer had hij erbuiten moeten laten, maar het lijkt mij journalistiek best verantwoord om eens met die ouders te gaan praten.
Maar ik constateer dat Willibrord zijn werk goed heeft gedaan omdat sommige mensen het inderdaad geslaagd vinden de familie in een kwaad daglicht te plaatsen.
quote:Precies. Je moet SBS6 dan ook geen mailtje sturen, maar het hogerop zoeken zodat ze dit soort stemmingmakende programma's niet meer kunnen uitzenden zonder hun zendvergunning te verliezen. Dat is de enige plaats waar je ze kan raken en dus de enige plaats waar je ze kan beïnvloeden.
Op maandag 21 april 2003 22:35 schreef wierdo6 het volgende:
Hahaha en dan komt het mailtje bij een van de medewerkers (zoals mij, ik ben een helpdesk medewerker) en dan krijg je een interessante mail terug dat het door gestuurd is en wordt ie toch alleen van de computer verwijdert.
quote:Morele medeplichtigheid is geen juridisch begrip. Zijn ze verantwoordelijk of niet?
Op maandag 21 april 2003 22:37 schreef Tikorev het volgende:
Juridisch niet, maar als een slecht opvoeding leidt tot misdaden bij het kind zijn ze zeker moreel mede-verantwoordelijk.
quote:Je weet niets of weinig van de media. Ik krijg absoluut een inhoudelijke reactie. En als dat niet zo is, zegt dat nog steeds meer over hen dan over mij.
Op maandag 21 april 2003 22:35 schreef wierdo6 het volgende:[..]
Hahaha en dan komt het mailtje bij een van de medewerkers (zoals mij, ik ben een helpdesk medewerker) en dan krijg je een interessante mail terug dat het door gestuurd is en wordt ie toch alleen van de computer verwijdert.
Face it, niemand interesseert je mail een zak. Al die klachten van mensen die liggen te janken worden lekker snel van tafel geveegd.
En terecht ook.
Ga jij nou maar janken over je zielige familie zonder geld
quote:Tja het enige wat je kan proberen is een rechtzaak te openen. Maar ik kan je van te voren al zeggen dat ze daar goed tegen beschermd zijn. Dus klagen heeft gewoon geen zin. Ik kan ook nergens met de klacht naar toe over smakeloze foto van pim dood op de grond liggend. Dit soort dingen werken echt 2 kanten op.
Op maandag 21 april 2003 22:38 schreef Litpho het volgende:[..]
Precies. Je moet SBS6 dan ook geen mailtje sturen, maar het hogerop zoeken zodat ze dit soort stemmingmakende programma's niet meer kunnen uitzenden zonder hun zendvergunning te verliezen. Dat is de enige plaats waar je ze kan raken en dus de enige plaats waar je ze kan beïnvloeden.
quote:Dat zou alleen kunnen als ze dingen doen die juridisch niet door de beugel kunnen. Dat is niet het geval.
Op maandag 21 april 2003 22:38 schreef Litpho het volgende:[..]
Precies. Je moet SBS6 dan ook geen mailtje sturen, maar het hogerop zoeken zodat ze dit soort stemmingmakende programma's niet meer kunnen uitzenden zonder hun zendvergunning te verliezen. Dat is de enige plaats waar je ze kan raken en dus de enige plaats waar je ze kan beïnvloeden.
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:41 schreef wierdo6 het volgende:[..]
Tja het enige wat je kan proberen is een rechtzaak te openen. Maar ik kan je van te voren al zeggen dat ze daar goed tegen beschermd zijn. Dus klagen heeft gewoon geen zin. Ik kan ook nergens met de klacht naar toe over smakeloze foto van pim dood op de grond liggend. Dit soort dingen werken echt 2 kanten op.
quote:Lol en jij gelooft ook werkelijk dat ze het ook maar iets kan schelen. Dan heb je toevallig geluk dat ze iemand ff snel een afscheep briefje laten schrijven. Daar schiet je anders ook echt wat mee op.
Op maandag 21 april 2003 22:41 schreef SCH het volgende:[..]
Je weet niets of weinig van de media. Ik krijg absoluut een inhoudelijke reactie. En als dat niet zo is, zegt dat nog steeds meer over hen dan over mij.
Ga jij nou maar janken over je zielige familie zonder geld
Lol, ik vind het echt grappig dat je nu opeens vind dat ik lieg als ik zeg dat ik van een arm gezin af kom. Alleen omdat ik vvd aanhanger ben. Lol, je bent echt te triest voor woorden.
Wereldvreemd, misschien moet je dat woord eens opzoeken in het woordenboek.
quote:Nog niet. Op het moment dat het potentiëel aantoonbaar wordt dat de familie onrecht is aangedaan door het programma van Frequin wordt het mogelijk interessant om een rechtszaak aan te spannen.
Op maandag 21 april 2003 22:42 schreef SCH het volgende:
Dat zou alleen kunnen als ze dingen doen die juridisch niet door de beugel kunnen. Dat is niet het geval.
quote:Zeker weten. Ik heb ze dan ook gevraagd of ze zich dat realiseren en wat hun standpunt daarin is.
Op maandag 21 april 2003 22:44 schreef Litpho het volgende:[..]
Nog niet. Op het moment dat het potentiëel aantoonbaar wordt dat de familie onrecht is aangedaan door het programma van Frequin wordt het mogelijk interessant om een rechtszaak aan te spannen.
quote:Mij heb je er niet mee. Ik lach me tenminste rot over jou idee dat de media wel naar jou zou luisteren. Dude, je steld echt geen zak voor in dit land.
Op maandag 21 april 2003 22:44 schreef SCH het volgende:[..]
Smakeloos? Nieuwsfoto zul je bedoelen. Het zou journalistiek schandalig zijn geweest als die foto niet geplaatst was. Bovendien zal Pim het geweeeeeldig gevonden hebben. Hoe meer foto's - hoe beter. Nee, je klacht moet wel hout snijden.
quote:Dat jij nou zo gefrustreerd bent en nergens gehoor krijgt. Denk je nou echt dat ik niet weet wat ik doe en dat ik niet weet welk resultaat ik wil behalen. Komt wel goed hoor, maak je niet ongerust
Op maandag 21 april 2003 22:45 schreef wierdo6 het volgende:[..]
Mij heb je er niet mee. Ik lach me tenminste rot over jou idee dat de media wel naar jou zou luisteren. Dude, je steld echt geen zak voor in dit land.
quote:Ik ben niet gefrustreerd joh, ik heb nog niet eens geklaagd. Ik vond het niet leuk maar ja, dat is het leven.
Op maandag 21 april 2003 22:46 schreef SCH het volgende:[..]
Dat jij nou zo gefrustreerd bent en nergens gehoor krijgt. Denk je nou echt dat ik niet weet wat ik doe en dat ik niet weet welk resultaat ik wil behalen. Komt wel goed hoor, maak je niet ongerust
En jij iets doen wat invloed heeft op heel media, bwahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
Laat me niet lachen.
quote:Robbie Muntz ging een keer als Willibrord de echte terroriseren, een koekje van eigen deeg, dat was mooie tv.
Op zaterdag 19 april 2003 01:34 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Maar de personen die Willibrord voor die 'mooie TV-momenten' opjaagt worden wel de dupe van jouw sensatiezucht.
quote:van Gogh en Menno Buch heeft ook een keer hem en zijn camerateam gestalkt met een eigen camerateam en hebben net als Frequin ongenuanceerd zitten snijden.
Op maandag 21 april 2003 22:50 schreef schatje het volgende:[..]
Robbie Muntz ging een keer als Willibrord de echte terroriseren, een koekje van eigen deeg, dat was mooie tv.
quote:Ik zei ook dat ze juridisch niet verantwoordelijk zijn.
Op maandag 21 april 2003 22:39 schreef Litpho het volgende:[..]
Morele medeplichtigheid is geen juridisch begrip.
Maareh: ouders zijn wel voor een groot deel verantwoordelijk voor wat kinderen in hun jeugdjaren leren. Tuurlijk hebben ze geen greep op alles, maar met een goede opvoeding kun je er deels voor zorgen dat je kind niet op het slechte pad raakt.
Volkert werd pas in zijn studententijd zo radicaal, op dat moment heb je als ouder je plicht gedaan en heb je weinig grip meer op je kinderen.
Vind wel dat zijn vrouw enogzins medeplichtig is; zij is ook niet dom en het valt echt wel op als je man allerlei "bommen" in de garage aan het maken is... maar ja, zij is net zo radicaal als hem alleen voor haar gaat moord te ver denk ik. Het was een gezellig veganistenstelletje dus die waren het heus wel met elkaar eens dat Pim niet veel goeds zou brengen... en Volkert ging daar dan maar wat aan doen.
Die rennende man met een stok achter Frequin aan. Hilarisch gewoon.
quote:Onzin, ze is vrijgesproken. Btw, de vrouw van bv Ferdi E. wist ook van niets.
Op dinsdag 22 april 2003 08:30 schreef MikeyMo het volgende:
Vind wel dat zijn vrouw enogzins medeplichtig is; zij is ook niet dom en het valt echt wel op als je man allerlei "bommen" in de garage aan het maken is...
quote:Heeft ze voor de rechtbank moeten verschijnen dan?
Op dinsdag 22 april 2003 08:45 schreef SunChaser het volgende:
Onzin, ze is vrijgesproken.
quote:Niet eens, kun je nagaan. het OM had niet eens een zaak.
Op dinsdag 22 april 2003 09:05 schreef kasper het volgende:[..]
Heeft ze voor de rechtbank moeten verschijnen dan?
quote:Het OM had wel degelijk een zaak. Al was het alleen al omdat men denkt dat Petra op de hoogte was van het feit dat Volkert snode plannen had. Volkert was op zondagavond al in het Mediapark en Petra wist daarvan.
Op dinsdag 22 april 2003 09:15 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Niet eens, kun je nagaan. het OM had niet eens een zaak.
Het gerucht gaat dat het OM van vervolging van Petra heeft afgezien in ruil voor een volledige bekentenis van Volkert.
quote:Bron? Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk, namelijk.
Op dinsdag 22 april 2003 09:20 schreef kasper het volgende:[..]
Het OM had wel degelijk een zaak. Al was het alleen al omdat men denkt dat Petra op de hoogte was van het feit dat Volkert snode plannen had. Volkert was op zondagavond al in het Mediapark en Petra wist daarvan.
Het gerucht gaat dat het OM van vervolging van Petra heeft afgezien in ruil voor een volledige bekentenis van Volkert.
quote:Meneer mag zijn eigen hoogdravende richtlijnen wel eens in de praktijk gaan brengen dan, imo zijn de familie en vrienden van Volkert namelijk eerder slachtoffers dan boosdoeners.
Willibrord staat al geruime tijd garant voor spraakmakende televisie. Met zijn eigenzinnige manier van doen zorgt hij voor ontmaskerende, humoristische en ontroerende tv-momenten. Ook dit seizoen komt Willibrord weer op voor Nederlanders die in de samenleving buiten hun schuld tussen wal en schip raken of in hun eentje strijden tegen machtige organisaties.Willibrord gaat hierbij altijd met open vizier te werk: hij gaat recht op de boosdoeners af en confronteert ze met de gevolgen van hun daden. Daarnaast haakt deze onderzoeker in op actuele thema's en zoekt hij het menselijke gezicht achter aangrijpende nieuwsfeiten.
Als je met je partner een actievoerende levenswijze hebt en je bepraat maatschappelijke problemen met elkaar dan weet je echt wel van elkaar hoe je partner denkt over bepaalde onderwerpen. Een pistool op zolder, bommateriaal in de schuur etc etc... nniet echt eens nuggere vrouw als je dat allemaal niet weet
quote:*mompeld iets over centraal Fortuyn topic in OOG *
Op dinsdag 22 april 2003 09:21 schreef Wile_E_Coyote het volgende:Bron? Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk, namelijk.
quote:Onzin. Een volledige bekentenis van Volkert was niet eens nodig om hem te veroordelen. Waar gaat dit gerucht?
Op dinsdag 22 april 2003 09:20 schreef kasper het volgende:Het gerucht gaat dat het OM van vervolging van Petra heeft afgezien in ruil voor een volledige bekentenis van Volkert.
quote:Oi
Op dinsdag 22 april 2003 09:46 schreef QBZZ het volgende:Onzin. Een volledige bekentenis van Volkert was niet eens nodig om hem te veroordelen. Waar gaat dit gerucht?
quote:Amsterdamse grachtengordel.
Op dinsdag 22 april 2003 09:46 schreef QBZZ het volgende:
Waar gaat dit gerucht?
quote:kan niet iemand anders een aangifte tegen hem doen bij de politie? Als hij een strafbaar feit pleegt dan kan iedereen toch aangifte tegen hem doen. Dus als hij iemands privacy schendt dan zou ik, terwijl ik er niks mee te maken zou hebben, aangifte tegen hem doen, of niet?
Op dinsdag 22 april 2003 13:35 schreef k_man het volgende:
Met rechtszaken tegen Frequin zal het helaas niet zo'n strom lopen, denk ik. De ergerlijke paradox is namelijk dat dat nog veel meer aandacht oplevert in de media, terwijl die mensen nou juist met rust gelaten willen worden. Dus zolang Willi geen dingen doet die wel heel duidelijk illegaal zijn, zal hem weinig gebeuren. En als je hem in elkaar mept, ben je met wat pech zelf degene die als gedaagde voor mag komen.
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 15:52 schreef big fan het volgende:
is deze aflevering nog ergens te vinden op internet? heb hem helaas gemist...iemand?
quote:Klik op de link en je hebt het genot om zijn levenswerk te mogen aanschouwen.
Op dinsdag 22 april 2003 09:29 schreef LouLou het volgende:
van de sbs6 site,
de week van willibrord
quote:Hij doet niks strafbaars, hij houd niemand vast, hij loopt bij niemand naar binnen etc.
Op dinsdag 22 april 2003 15:11 schreef mbn het volgende:kan niet iemand anders een aangifte tegen hem doen bij de politie? Als hij een strafbaar feit pleegt dan kan iedereen toch aangifte tegen hem doen. Dus als hij iemands privacy schendt dan zou ik, terwijl ik er niks mee te maken zou hebben, aangifte tegen hem doen, of niet?
quote:Ongevraagd filmen niet??
Op dinsdag 22 april 2003 17:31 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hij doet niks strafbaars, hij houd niemand vast, hij loopt bij niemand naar binnen etc.
Hij spreekt gewoon iemand aan die op straat loopt. Daar is niks strafbaars aan.
quote:Dat is op straat geen probleem. Vanaf de straat bij iemand naar binnen filmen mag volgens mij weer niet.
Op dinsdag 22 april 2003 19:08 schreef schatje het volgende:[..]
Ongevraagd filmen niet??
quote:Jou werd niks gevraagd.
Op dinsdag 22 april 2003 19:15 schreef Tikorev het volgende:[..]
Dat is op straat geen probleem. Vanaf de straat bij iemand naar binnen filmen mag volgens mij weer niet.
quote:Dat is niet helemaal waar volgens mij. Ten eerste brengt hij mensen ongevraagd in beeld, dat is al niet koosjer, anders zou hij ook niet de gezichten wegretoucheren.
Op dinsdag 22 april 2003 17:31 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hij doet niks strafbaars, hij houd niemand vast, hij loopt bij niemand naar binnen etc.
Hij spreekt gewoon iemand aan die op straat loopt. Daar is niks strafbaars aan.
Ten tweede betreedt hij prive-terrein, de tuin van de moeder namelijk. En je mag je ook niet altijd overal onbeperkt hinderlijk ophouden. Zeker niet intimiderend en bijna bedreigend zoals hij doet.
Ik denk dat hij wel degelijk dingen doet die hij voor de rechter zou moeten bekopen met een boete maar dat niemand zo gek is hem aan te klagen.
quote:Nope. Zolang je vanaf de openbare weg filmt, is er niks aan de hand. Zo gauw je moeite (tuinhekje door ofzo) mag je daar niet filmen. Maar wel de persoon die achter dat hekje staat.
Op dinsdag 22 april 2003 19:08 schreef schatje het volgende:Ongevraagd filmen niet??
quote:Dat klopt wel maar het gebeurt natuurlijk dagelijks vele honderden malen. Maar als je er een aanklacht over indient, hoor je de zaak te winnen idd.
Op dinsdag 22 april 2003 19:22 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Volgens mij mag je onder het portretrecht geen beelden van iemand uitzenden of publiceren zonder toestemming van die persoon.
quote:Waarom zouden ze dat niet doen dan? Geloof, ze zorgen er bij Endemol en SBS wel voor dat ze geen dingen uitzenden die strafbaar zijn.
Op dinsdag 22 april 2003 19:20 schreef SCH het volgende:Ik denk dat hij wel degelijk dingen doet die hij voor de rechter zou moeten bekopen met een boete maar dat niemand zo gek is hem aan te klagen.
quote:Bij Blik op de Weg zie je het ook. Sommige mensen zijn onherkenbaar gemaakt, anderen niet. Die hebben toestemming gegeven.
Op dinsdag 22 april 2003 19:23 schreef SCH het volgende:[..]
Dat klopt wel maar het gebeurt natuurlijk dagelijks vele honderden malen. Maar als je er een aanklacht over indient, hoor je de zaak te winnen idd.
quote:En als jouw privacy in het geding komt??
Op dinsdag 22 april 2003 19:22 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nope. Zolang je vanaf de openbare weg filmt, is er niks aan de hand. Zo gauw je moeite (tuinhekje door ofzo) mag je daar niet filmen. Maar wel de persoon die achter dat hekje staat.
quote:Ze moeten je gezicht vaag maken als je aangeeft dat je niet uitgezonden wil worden. Maar ze mogen het wel uitzenden.
Op dinsdag 22 april 2003 19:26 schreef schatje het volgende:[..]
En als jouw privacy in het geding komt??
Dan toch wel lijkt me.
quote:Dan wordt het twijfelachtig. Laatst was er nog een rechtzaak waarbij een roddelfotograaf werd veroordeeld omdat die foto's van Paul de Leeuw zijn kind had gepubliceerd. Dus dat die de foto's had genomen (vanaf openbare weg ofzo) was niet echt het probleem, maar wel dat die ze openbaar gemaakt had.
Op dinsdag 22 april 2003 19:26 schreef schatje het volgende:En als jouw privacy in het geding komt??
quote:Ja maar alleen met toestemming dus.
Op dinsdag 22 april 2003 19:28 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ze moeten je gezicht vaag maken als je aangeeft dat je niet uitgezonden wil worden. Maar ze mogen het wel uitzenden.
Bovendien betrad Frequin prive-terrein dus was hij in overtreding.
En voor dat lastig vallen van Petra kan hij zeker bestraft worden.
quote:Volgens mij was die keurig onherkenbaar gemaakt.
Op dinsdag 22 april 2003 19:30 schreef SCH het volgende:[..]
En voor dat lastig vallen van Petra kan hij zeker bestraft worden.
Ik weet niet hoe dat zit met dat kind, want die lieten ze volgens mij wel gewoon zien.
quote:Nou succes dan maar met de aanklacht
Op dinsdag 22 april 2003 19:30 schreef SCH het volgende:Bovendien betrad Frequin prive-terrein dus was hij in overtreding.
quote:Ik meen me ook te herinneren dat Youp van 't Hek bezwaar maakte tegen een uitzending van 112 weekend omdat hij door de brandweer uit een gracht moest worden gevist, na een plasje daarin gedaan te hebben in een dronken bui.
Op dinsdag 22 april 2003 19:29 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dan wordt het twijfelachtig. Laatst was er nog een rechtzaak waarbij een roddelfotograaf werd veroordeeld omdat die foto's van Paul de Leeuw zijn kind had gepubliceerd. Dus dat die de foto's had genomen (vanaf openbare weg ofzo) was niet echt het probleem, maar wel dat die ze openbaar gemaakt had.
quote:Hebben ze die uiteindelijk ook uitgezonden?
Op dinsdag 22 april 2003 19:41 schreef schatje het volgende:[..]
Ik meen me ook te herinneren dat Youp van 't Hek bezwaar maakte tegen een uitzending van 112 weekend omdat hij door de brandweer uit een gracht moest worden gevist, na een plasje daarin gedaan te hebben in een dronken bui.
quote:Zie mijn eerdere reactie.
Op dinsdag 22 april 2003 19:24 schreef calvobbes het volgende:[..]
Waarom zouden ze dat niet doen dan? Geloof, ze zorgen er bij Endemol en SBS wel voor dat ze geen dingen uitzenden die strafbaar zijn.
Er een zaak van maken levert alleen nog maar meer aandacht op. Wrede paradox.
Willibrord moet met zijn gore smerige ouwe kutkop bij die lui uit de buurt blijven, anders gaat mijn bloeddruk behoorlijk stijgen (en misschien hoop ik heel stiekem dat die van hem heel snel daalt, maar dat past niet echt bij mijn standpunten...)
quote:Ach Willibrord is een Nederlander en aangezien jij nog een keer heel Nederland, aangezien dat vol met nationalisten zit, wilt afmaken heb je een grote kans W. F. ook te doden...
Op dinsdag 22 april 2003 19:54 schreef R2cksson het volgende:
Ik ben laat, maar ik zeg het gewoon effe.Willibrord moet met zijn gore smerige ouwe kutkop bij die lui uit de buurt blijven, anders gaat mijn bloeddruk behoorlijk stijgen
(en misschien hoop ik heel stiekem dat die van hem heel snel daalt, maar dat past niet echt bij mijn standpunten...)
het zijn je eigen woorden
quote:It's just a guy with a camera!
Op dinsdag 22 april 2003 19:56 schreef Aneurism het volgende:
Als ik die man ooit tegenkom... Dat is de enige man die ik graag met geweld iets aandoe, hij is het monster!
Komt ie op je af, gewoon ff netjes te woord staan, antwoord geven op al zijn vragen, eisen dat je onherkenbaar in beeld komt en je hebt hem bij de ballen... met een beetje lobbyen kun je nog geld vragen voor zo'n interview ook
quote:Alleen begrijp je mijn eigen woorden niet echt...
Op dinsdag 22 april 2003 19:58 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Ach Willibrord is een Nederlander en aangezien jij nog een keer heel Nederland, aangezien dat vol met nationalisten zit, wilt afmaken heb je een grote kans W. F. ook te doden...
het zijn je eigen woorden
En ik heb het je nog wel zo uitgelegd of duidelijk geprobeert te maken...
Maar goed, ik kan niet van heel Fok! verwachten dat ze alles begrijpen...
quote:Waren jouw woorden niet dat heel er veels te veel nationalisten (alsof trots zijn op je land van herkomst een ander schaadt) in Nederland zitten en dat je die liever allemaal dood ziet?
Op dinsdag 22 april 2003 20:01 schreef R2cksson het volgende:[..]
Alleen begrijp je mijn eigen woorden niet echt...
En ik heb het je nog wel zo uitgelegd of duidelijk geprobeert te maken...
Maar goed, ik kan niet van heel Fok! verwachten dat ze alles begrijpen...
Verder ga ik niet op deze discussie in hier, hooguit wil ik je nog wel een keer quoten
quote:Ik heb er bij gezet dat ene calvobbes ook erg verontwaardigd is
Op dinsdag 22 april 2003 19:35 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nou succes dan maar met de aanklacht
quote:Heb je het ove Willibrord? Of over jezelf?
Op dinsdag 22 april 2003 20:06 schreef KaAzKoP_ het volgende:
Never get in discussion with an idiot, he'll drag you down his own level and beat you with experience. Laat die sukkel dus in z'n sop gaar koken.
quote:R2cksson.
Op dinsdag 22 april 2003 20:06 schreef SCH het volgende:[..]
Heb je het ove Willibrord? Of over jezelf?
quote:Trots zijn op je land schaadt niemand hoor, alleen sommige lui hier schaden er wel anderen mee. Dat zijn wat mij betreft de lui die mogen vertrekken, aangezien dit land helemaal niet hun bezit is. Als ze dat denken mogen ze mij hun kassabonnetje eens laten zien...
Op dinsdag 22 april 2003 20:04 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Waren jouw woorden niet dat heel er veels te veel nationalisten (alsof trots zijn op je land van herkomst een ander schaadt) in Nederland zitten en dat je die liever allemaal dood ziet?
Verder ga ik niet op deze discussie in hier, hooguit wil ik je nog wel een keer quoten
Maar goed, ik kom toch niet tot jouw nationalistische "hersenen" doorgedrongen... Slaap maar lekker verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |