Het vernieuwende vind ik ook helemaal niet het belangrijkste bij Admiral Freebee. Een gedeelte van zijn nummers bestaat uit eigenlijk hele traditionele (roots)rock. Binnen de 'alternatieve' scene komt daar volgens mij ook de meeste kritiek op: van een belgische artiest verwacht men vernieuwing.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:00 schreef stavromulabeta het volgende:
Op een of andere manier ken ik toch vooral de nummers van z'n eerste album Admiral Freebee, die zijn echt geweldig. Always on the Run hoor ik wel eens op Stubru, fijn nummer, maar echt boeien kan het niet. Wat Belgische musici betreft ga ik dit moment toch wat meer voor Daan en Absynte Minded, die zijn toch net een tikkeltje vernieuwender.
hij was langer bezig de vragen over het boek te beantwoorden dan dat ie daadwerkelijk aan het spelen wasquote:
Dat was wel weer jammer ja..Maar zo gaat het elke keerquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hij was langer bezig de vragen over het boek te beantwoorden dan dat ie daadwerkelijk aan het spelen was
Ik vond de show gister goed, maar wel de slechtste die ik ooit van hem zag. Het leek alsof hij er geen zin in had en pas vanaf Admiral for President zag je hem pas de eerste keer ervoor gaan. Voldeed niet aan de hoge standaard die hij zelf gezet heeft met steengoede vorige shows.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:55 schreef webfreak het volgende:
Gisteren voor de 6e keer gezien! Op motel mozaique.
... en dat mocht ook wel want de laatste keer was 2006.
De admiraal was goed als vanouds, al vloog de tijd wel voorbij.
Ben benieuwd, jou kennende komt er vast een verslag, kijk er naar uitquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:18 schreef Norrage het volgende:
Hoi iedereeen! Freebee is momenteel bezig met een akoestische tour langs de poppodia. Aanstaande zaterdag ga ik naar hem kijken, ben benieuwd
Vorige week was erg tof, vooral vanwege de grappige anekdotes. Mooie ventquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:18 schreef Norrage het volgende:
Hoi iedereeen! Freebee is momenteel bezig met een akoestische tour langs de poppodia. Aanstaande zaterdag ga ik naar hem kijken, ben benieuwd
Ik ken dat album niet heel goed dus weet niet zeker, maar niet zo veel. Waren voornamelijk zijn laatste 3 albums. Maar hij deed Recipe for Disaster wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:19 schreef Arn0 het volgende:
Hehe, klinkt goed! Speelde hij veel van het eerste album?
Hesitation inderdaadquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:16 schreef XL het volgende:
Gister naar zijn solo show geweest
Hesitation was mijn favoriete nummer, denk ik
Wat een baas! Iedere keer weer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |