Wie van de Fok!kers gaat ook zo'n schort bestellen?
* Jojogirl wel iig
quote:foto.....
Op vrijdag 18 april 2003 08:39 schreef Jojogirl het volgende:
Naar aanleiding van de reclames (... van Honig met ... van Janice/Hester/etc) kan je nu bij Honig een oranje schort met je eigen naam erop bestellen voor 2,99 en 5 streepjescodes.Wie van de Fok!kers gaat ook zo'n schort bestellen?
* Jojogirl wel iig
quote:dan bestel je er een met jou naam. heb je meteen een goede reden om eens te gaan koken.
Op vrijdag 18 april 2003 08:48 schreef Skimmer het volgende:
Ik geloof niet dat mijn vriendin daar aan wil...wel leuke actie van honig
"Volkert 18 Jaar"
"Al-Sahaf Fan"
en ga zo maar door..
Bleh, maar 4... binnenkort maar eens nog een pak spaghetti halen.
quote:
Op zondag 20 april 2003 12:14 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb al een witte met Kiss the cook maar bij de 2e O heb ik met tipex een C ervan gemaakt
quote:Moet je wel oppassen, zie de voorwaarden
Op vrijdag 18 april 2003 09:36 schreef Pikkebaas het volgende:
"FokVee"
"Volkert 18 Jaar"
"Al-Sahaf Fan"
en ga zo maar door..
ik wil er ook een...
quote:Je kunt het altijd proberen natuurlijk
Op zondag 20 april 2003 15:40 schreef Scandalous het volgende:
^ Oh... dus ik mag niet 'keukenslet' of 'kooksnol' doen ofzo
quote:Kom ik thuis van het boodschappen doen, valt mijn ook op deze actie. Ik kijk in de voorraadkast en ja hoor, ik kan 5 streepjescodes vinden van honig producten, dus ik ga maar meedoen aan deze actie. Ik heb de bon ingevuld en hopelijk krijg ik snel het schort met de bijnaam van mijn vriend er op. Hopelijk is dit een goede motivator om vaker te koken voor mij...
Op woensdag 23 april 2003 21:39 schreef melonovy het volgende:
Unieke actie, Honig helpt knoeiers
Honig maakt koken en eten leuker, omdat je je eigen draai aan het eten kan geven. En nu wordt koken nog leuker omdat je namelijk kunt sparen voor een uniek Honig schort. Op het schort kan je een naam laten drukken. Dit kan je eigen naam zijn, maar ook van een vriend, vriendin, familie etc.Met 5 streepjescodes van elk willekeurig Honigproduct en een bijbetaling van ¤ 2,99 (inclusief verzendkosten) ontvang je een uniek schort met naam (t.w.v. ¤ 12,50).
Bedenk welke naam je op het schort wilt hebben, print de bestelkaart en stuur de volledig ingevulde bon samen met de streepjescodes naar Honig en je krijgt het persoonlijke schort binnen 6 weken thuisgestuurd. Kun je lekker spetteren in de keuken!
quote:iemand?
Op woensdag 23 april 2003 16:35 schreef MrAbagnale het volgende:
ik heb mijn aanvraag 2dagen geleden op de post gedaan. weet iemand hoelang het ongeveer duurt voordat het schort er is? Ik weet dat er max 6weken staat, maar is dit ook echt zo? Ik heb er een voor me moeder besteld en die wil ik op moederdag geven. Maar dat is al over 3 weken ofzo. Haal ik dat nog?
Hmm, 'taste my meatballs' is dus een teveel!
Ik heb me vandaag lens gekocht aan pakkies soep voor de streepjescodes en ik ga hem morgen bestellen
quote:[flauwe nerd grap modus]
Op zondag 20 april 2003 15:40 schreef Scandalous het volgende:
^ Oh... dus ik mag niet 'keukenslet' of 'kooksnol' doen ofzoik wil er ook een...
quote:Heb net een geborduurd wit jaren 50 damesschortje met een strik op de bips gekocht op Kreta.
kan je nu bij Honig een oranje schort met je eigen naam erop bestellen voor 2,99 en 5 streepjescodes.
Dat oranje... eh...dat zal dan het eerste oranje kledingstuk ooit worden in huize Lurky. Ik heb zelfs geen oranje voorwerpen, wel handig als ik me ooit als oranjeklant wil vermommen maar om nou meteen met mn naam...
Hoe kom je trouwens aan 5 Honig-producten...? Ik ga eens kijken of ik iets heb daarvan... lijkt me stug maar misschien wil een fokker ze mij sturen, dan zet ik erop:
oei-goal! of hup hup hup
ben ik vast goed voorbreid
of
I lof spruitjes
of
hijkooktikknoei
of
iklustjerauw
Ja dit wordt een trend!
zet ik erop:
dressed2kill en ga vlees koken op een vega-festival
Maar ik wil ook wel zo'n schort met de tekst "Don't blame me, I'm just a trainee" en dan zo'n blauwe "rijschool L" eronder...
quote:Cool je icoon
Op vrijdag 16 mei 2003 20:43 schreef 2Mini het volgende:
mn oom heeft een restaurant, maybe dat ik hem kan tippen
Zo errug is die naam toch niet?
quote:Al besteld maar nog niet binnen
Naar aanleiding van de reclames (... van Honig met ... van Janice/Hester/etc) kan je nu bij Honig een oranje schort met je eigen naam erop bestellen voor 2,99 en 5 streepjescodes.Wie van de Fok!kers gaat ook zo'n schort bestellen?
* Jojogirl wel iig
quote:Ja, zolang het maar HONIG producten zijn.
Op vrijdag 16 mei 2003 23:35 schreef bloempjuh het volgende:
Mogen het ook 'oude' streepjescodes van voor de actie zijn?
quote:Precies, die streepjescodes zijn gewoon 1 nummer per product en niet op datum te traceren ofzo.
Op vrijdag 16 mei 2003 23:46 schreef Juup© het volgende:[..]
Ja, zolang het maar HONIG producten zijn.
* Jojogirl heeft de schorten trouwens ook nog niet binnen.
----------------------------------------------------------------------------
Hartelijk dank voor uw reactie via onze website.
Helaas heeft u ons niet aangegeven wanneer u uw bestelling heeft opgestuurd.
De leveringstijden zijn 6 weken vanaf het moment dat wij uw bestelling hebben ontvangen.
Wij vertrouwen erop u hiermee antwoord op uw vraag te hebben gegeven.
Met vriendelijke groet,
HONIG MERKARTIKELEN
---------------------------------------------------------------------------------------------
quote:stond ook op de bon die je uit moest printen dat de lever tijd 6 weken was
Op vrijdag 23 mei 2003 19:19 schreef Brammetje het volgende:
Ik heb hem ook besteld, wel geinig
Maar nog niet gekregen, wacht al 3 weken. Ik had effe emailtje gestuurd, dit zeiden ze.
----------------------------------------------------------------------------
Hartelijk dank voor uw reactie via onze website.
Helaas heeft u ons niet aangegeven wanneer u uw bestelling heeft opgestuurd.De leveringstijden zijn 6 weken vanaf het moment dat wij uw bestelling hebben ontvangen.
Wij vertrouwen erop u hiermee antwoord op uw vraag te hebben gegeven.
Met vriendelijke groet,
HONIG MERKARTIKELEN
---------------------------------------------------------------------------------------------
Ik word ongeduldig...
quote:leuke naam op het schort: moder
Op vrijdag 30 mei 2003 12:13 schreef du_ke het volgende:
Ik heb er een voor mijn moder besteld.
gfriend in dr blueband schort en ik in mn honigschort ... vet wijs
quote:ik heb hem 17 mei op gestuurd heb hem ook nog niet zal denk niet lang meer duren
Op vrijdag 30 mei 2003 12:10 schreef melonovy het volgende:
Op woensdag 23 april 2003 heb ik het formuliertje opgestuurd, compleet en wel... en ik heb nog niets gehoord...![]()
Ik word ongeduldig...
quote:dat kan je wel vergeten ze kijken eerst wat je er op wilt hebben als het iets ranzigs is dan drukken ze het niet op de schort staat ook in de voorwaarde
Op dinsdag 10 juni 2003 19:40 schreef SEMTEX het volgende:
nee, ik ben wel blij met m'n naamloze blauwe HEMA-schortje die ik zoiezo al akelige weinig gebruik....maar het lijkt me wel wat om zo'n schort te laten printen met een ranzige tekst erop...
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:44 schreef glossy het volgende:[..]
dat kan je wel vergeten ze kijken eerst wat je er op wilt hebben als het iets ranzigs is dan drukken ze het niet op de schort staat ook in de voorwaarde
quote:tja niks aan te doen
Op dinsdag 10 juni 2003 19:50 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Buhhh. wat flauw...
quote:heb je hem al?
Op donderdag 3 juli 2003 23:18 schreef bloempjuh het volgende:
Ik heb 'm nog steeds niet. Weet ook niet meer hoe, of en wanneer ik die 2 euro zoveel heb betaald
Best blij mee!
[Dit bericht is gewijzigd door Foxxy op 26-07-2003 15:30]
mijn moeder lacht me uit...
maar ik krijg er ook één!
quote:31 aug en op=op
Op zaterdag 26 juli 2003 16:16 schreef moniek het volgende:
tot wanneer is de actie geldig????
quote:ik vind ze wel gaaf
Op zaterdag 26 juli 2003 17:05 schreef kibber het volgende:
Wat een nichten dingen...
quote:Ja! Hij is héél erg oranje en mijn naam staat meer op mijn buik dan op mijn borst.. maar hij is wel cool
Op vrijdag 25 juli 2003 17:01 schreef evert het volgende:[..]
heb je hem al?
eentje met 'miep' = bijnaam van mn moeder
en eentje met 'mo' = bijnaam/afkorting van moniek
jeeeeee!
quote:ben benieuwd!
Op maandag 28 juli 2003 09:06 schreef Tally het volgende:
Ik heb van de week de mijne gehad...
Zal van de week even een foto maken
[Dit bericht is gewijzigd door melonovy op 23-08-2003 22:58]
Namens Ocmerda plaats ik deze foto:
[Dit bericht is gewijzigd door melonovy op 23-08-2003 22:58]
het blijft een geinig ding, jammer dat wij er geen hebben...
maar ach. niets aan te doen
quote:JA!
Op vrijdag 25 juli 2003 17:01 schreef evert het volgende:[..]
heb je hem al?
M'n moeder had hem voor mij, mijn vriend en voor haarzelf besteld
quote:27 juli schreef ik dit.. en ik heb nog steeds niks ontvangen
Op zondag 27 juli 2003 14:25 schreef moniek het volgende:
ik heb de aanvragen (jaja, meervoud!) vanmorgen op de bus gedaaneentje met 'miep' = bijnaam van mn moeder
en eentje met 'mo' = bijnaam/afkorting van moniekjeeeeee!
quote:Het duurt allemaal wat langer, aktie was zeker een groot succes. Ik ontving de mijne vorige week, en het geld voor de volgende is al van mn bankrekening afgehaald (heb er meerdere besteld), gewoon nog even geduld...
Op vrijdag 26 september 2003 18:29 schreef moniek het volgende:[..]
27 juli schreef ik dit.. en ik heb nog steeds niks ontvangen
quote:had ik ook, maar ik heb een trucje voor je, zodat je het kan vast maken. Even je schort strijken met een stukje bakpapier ertussen, niet te lang en niet te heet strijken anders smelten de letters in 1 massa... succes!
Op zaterdag 27 september 2003 18:21 schreef glossy het volgende:
wat ik wel een nadeel van die schort is dat de letters snel los laten
quote:bedankt voor de tip,zal ze straks gelijk vast strijken
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:47 schreef melonovy het volgende:[..]
had ik ook, maar ik heb een trucje voor je, zodat je het kan vast maken. Even je schort strijken met een stukje bakpapier ertussen, niet te lang en niet te heet strijken anders smelten de letters in 1 massa... succes!
[Dit bericht is gewijzigd door glossy op 08-10-2003 11:23]
ik heb jaren tafeltje dekje gehad en tegenwoordig elke dag die gaarkeuken in het tehuis hier
Ans Appelman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |