abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 april 2003 @ 16:45:16 #1
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_9841648
Plaats hier je grappige filmpjes, foto's, moppen etc die met voetbal te maken hebben. Geen beledigende of racistische spandoeken etc.

Leuk reclamebord in de Kuip:

donderdag 17 april 2003 @ 16:50:12 #2
33294 Qlimax
- original -
pi_9841772
als ik gvd zou weten hoe ik die plaats....????
- 010 -
  donderdag 17 april 2003 @ 16:51:08 #3
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9841792
quote:
Op donderdag 17 april 2003 16:45 schreef Doopy-X- het volgende:

[afbeelding]

typisch geval van pauperhumor
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  donderdag 17 april 2003 @ 16:51:37 #4
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_9841803
quote:
Op donderdag 17 april 2003 16:50 schreef Qlimax het volgende:
als ik gvd zou weten hoe ik die plaats....????
http://forum.fok.nl/misc.php?action=faq#9
pi_9841824
quote:
Op donderdag 17 april 2003 16:51 schreef CAZZO het volgende:

[..]

typisch geval van pauperhumor

Deze is beter inderdaad -uit ander topic-

pi_9841834
quote:
Op donderdag 17 april 2003 16:45 schreef Doopy-X- het volgende:

Heb ik nou geen humor of snap ik de mop niet?

. X X X X X L
pi_9841843
quote:
Op donderdag 17 april 2003 16:52 schreef thefreezeman het volgende:

[..]

[afbeelding]

Heb ik nou geen humor of snap ik de mop niet?

Reclamebord (AJAX travel)......
  donderdag 17 april 2003 @ 16:59:47 #8
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9842001
quote:
Op donderdag 17 april 2003 16:52 schreef devv05 het volgende:

Deze is beter inderdaad -uit ander topic-

ik vind deze net iets leuker
pi_9842008
United we stand, devided we fall.
[url=http://forum.fok.nl/topic/720680/1/50#28332501]Het NAC Breda Topiqe]
  donderdag 17 april 2003 @ 17:09:42 #10
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_9842254
A.M.A.B
  donderdag 17 april 2003 @ 17:14:53 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_9842382
quote:
Op donderdag 17 april 2003 17:09 schreef Cart_man het volgende:
[afbeelding]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_9842542
quote:
[afbeelding]
Gewéldig
  donderdag 17 april 2003 @ 17:23:54 #13
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_9842584
quote:
[afbeelding]
Leuk

Zal vanavond ook wel wat plaatjes zoeken

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_9844521
bert van marwijk is op bezoek bij de training van Ajax. Hij heeft gehoord dat die gasten beter voetballen, omdat ze gewoon een stuk slimmer zijn dan daar in rotterdam. Dus loopt hij naar Koemand toe en vraagt of dat waar is.
"Dat klopt", zegt Koeman. "Ik zal ff iemand er bij roepen om het te bewijzen". Hij roept Litmanen naar zich toe en vraagt hem "Het is niet je broer, maar wel de zoon van je vader. Rara, wie is dat?". Jari denkt ff na, maar zegt dan al gauw "Ja, dat ben ik natuurlijk!". van marwijk is onder de indruk en gaat meteen terug naar rotterdam om te kijken of hij ook spelers heeft die het antwoord weten.

Bij de kuip aangekomen ziet hij van hooijdonk, waaraan hij vraagt "Het is niet je broer, maar wel de zoon van je vader. Rara, wie is dat?". van hooijdonk denkt diep na, maar weet het antwoord niet. van marwijk is boos en laat van hooijdonk 10 rondjes om het veld rennen. Als van hooijdonk dat doet komt hij thomas buffel tegen. Omdat hij het niet kan hebben dat hij het antwoord niet wist kijkt hij of buffel het wel weet. "Ej thomas, het is niet je broer, maar wel de zoon van je vader. Rara, wie is dat?", vraagt hij aan hem. buffel denkt ff na en zegt dat al gauw "Ja, dat ben ik natuurlijk!".

Enthousiast geworden dat hij eindelijk het antwoord weet rent van hooijdonk naar van marwijk. "Trainer, trainer! Ik weet het antwoord op je raadsel!". "Het is thomas buffel!"
"Sukkel!!!", roept van marwijk, "dat is natuurlijk fout". van hooijdonk kijkt niet begrijpend naar zijn trainer. "Wie is het dan?", vraagt hij. Antwoordt van marwijk: "Jari Litmanen natuurlijk!"

jaja, oude mop. sue me

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  donderdag 17 april 2003 @ 19:10:18 #15
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_9844648
Uit de oude doos:

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_9844976
quote:
Op donderdag 17 april 2003 19:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Uit de oude doos:

.gif][afbeelding]

Als dat eens zou gebeuren .
pi_9844978
pi_9848794
Leo Beenhakker heeft getekend bij
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hij wil de komende vijf jaar niets met voetbal te maken hebben
It's in the air tonight
  donderdag 17 april 2003 @ 22:19:45 #19
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_9848871
mvv
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 17 april 2003 @ 22:20:00 #20
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_9848877
fortuna
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_9850116
roda
pi_9853317
heerenveen

deze zijn wel goed eigenlijk:

quote:
Op donderdag 17 april 2003 22:19 schreef Kaalhei het volgende:
mvv
quote:
Op donderdag 17 april 2003 22:20 schreef Kaalhei het volgende:
fortuna
daar blijf je om lachen, elke week hebben ze weer iets hilarisch nieuws! (echt waar)
pi_9853774

pi_9853811
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 03:30 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]

Neuj
  vrijdag 18 april 2003 @ 09:02:47 #25
26121 koeskoes
kuttopic --->
pi_9854334
quote:
[afbeelding]

Deze signature is geschikt bevonden voor 18 jaar en ouder.
pi_9856008

hehehe

vrijdag 18 april 2003 @ 11:03:50 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_9856131
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 10:56 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]

hehehe

erg goed!

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 18 april 2003 @ 13:07:06 #28
33294 Qlimax
- original -
pi_9859006
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 13:07 schreef Qlimax het volgende:
http://feyenoord.messagebase.nl/attachment.php?s=5d9c243b3c82ccd7b66be900a51f8ddc&attachmentid=16331
Haha
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 18 april 2003 @ 14:02:27 #30
52105 Subtitle
Hee Lambal!!!
pi_9860091
pi_9860403
quote:
[img]http://feyenoord.messagebase.nl/attachment.php?s=5d9c243b3c82ccd7b66be900a51f8ddc&attachmentid=16331
Ik wou net wat zeggen over het nivo van de ajax/feyenoordhumor maar deze is wel goed
  vrijdag 18 april 2003 @ 15:52:32 #32
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_9862046
quote:
[img]http://feyenoord.messagebase.nl/attachment.php?s=5d9c243b3c82ccd7b66be900a51f8ddc&attachmentid=16331
die is WEL leuk
pi_9863842
nav het wk

pi_9863879
Voor de verkeerde bal gaan

pi_9994348
quote:
Op donderdag 17 april 2003 19:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Uit de oude doos:

[afbeelding]

Vind ik dit wel een klein beetje racistisch dan?! OF ligt dat aan mij...
Kan nie he..

Greetings

[Dit bericht is gewijzigd door Kwaruteru op 24-04-2003 22:24]

pi_9994406
voetbalhumor?:

Iemand met een shampoofles op z'n dop slaan als ie shampoo in zijn haar heeft zitten. Heel flauw, bijna kinderachtig, dus voetbalhumor.

Greetings

donderdag 24 april 2003 @ 22:39:25 #37
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9994903
quote:
Op donderdag 24 april 2003 22:22 schreef Kwaruteru het volgende:
voetbalhumor?:

Iemand met een shampoofles op z'n dop slaan als ie shampoo in zijn haar heeft zitten. Heel flauw, bijna kinderachtig, dus voetbalhumor.

Greetings

iemands shampoofles volpissen das toch voetbalhumor of scheerschuim in de moorkoppen
  donderdag 24 april 2003 @ 22:47:49 #38
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_9995096
Breaking News

Eindhoven-24 april 2003
2 dieven hebben de championsleaugeprijzenkast van PSV gestolen, De politie zoekt nog naar een rood-wit vaantje!

oud, maar blijft leuk

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 25 april 2003 @ 22:46:59 #39
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10018627

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  vrijdag 25 april 2003 @ 22:49:18 #40
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_10018690
Hoe herken je een old-timer?
Stikker achterop met Ajax kampioen.

Ajax speelt binnenkort op A4'tjes. Op papier hebben ze een goed elftal.

Waarom gaan domme blondjes nooit naar Ajax?
Zo dom zijn ze nou ook weer niet.

Van Marwijk en Koeman zitten samen aan de borrel. Op een gegeven moment vraagt Koeman:,,Mag ik even 20 cent van je lenen? Ik moet even een Ajaxsupporter bellen.Waarop Van Marwijk antwoordt:,,Hier heb je 80 cent. Dan kun je ze alle vier bellen.

Waarom wil Ajax Douwe Egberts als sponsor?
Zij geven gratis punten weg.

Wat is het verschil tussen de smurfen en Ajax?
De smurfen hebben maar één klungel.

Waarom ging Koeman naar Ajax?
Hij wilde even niks meer met voetbal te maken hebben.

.

[Dit bericht is gewijzigd door TC03 op 25-04-2003 22:54]

Ten percent faster with a sturdier frame
pi_10029928
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 22:49 schreef TC03 het volgende:
Hoe herken je een old-timer?
Stikker achterop met feyenoord kampioen.

feyenoordspeelt binnenkort op A4'tjes. Op papier hebben ze een goed elftal.

Waarom gaan domme blondjes nooit naar feyenoord?
Zo dom zijn ze nou ook weer niet.

Van Marwijk en Koeman zitten samen aan de borrel. Op een gegeven moment vraagt van Marwijk:,,Mag ik even 20 cent van je lenen? Ik moet even een feyenoordsupporter bellen.Waarop Koeman antwoordt:,,Hier heb je 80 cent. Dan kun je ze alle vier bellen.

Waarom wil feyenoord Douwe Egberts als sponsor?
Zij geven gratis punten weg.

Wat is het verschil tussen de smurfen en feyenoord?
De smurfen hebben maar één klungel.

Waarom ging van Marwijk naar feyenoord?
Hij wilde even niks meer met voetbal te maken hebben.

Zo simpel
pi_10032615
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 17:38 schreef bossie het volgende:

[..]

Zo simpel

en typerend voor jullie creativiteit....
pi_10033140
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 20:01 schreef F-Lo het volgende:

[..]

Ach joh, die moppen zijn al zo vaak verandert door zoveel supporters van verschillende clubs en zijn daarnaast al zo oud dat het nauwelijks nog origineel is om ze ergens neer te zetten. En laat ik maar niet beginnen over de vraag wie nu eigenlijk de bedenker was van de moppen, want dat weet je niet. Die kan net zo goed een Ajaxsupporter, Cambuur, Lutjebroek supporter of whatever zijn.

En als die moppen nou echt grappig waren of pijnlijk dan was het misschien nog grappig..........

pi_10033253
quote:
[afbeelding]

Weet je ook weer waarom jullie neuzen heten...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_10033802
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 20:31 schreef NOORD-414 het volgende:

[..]

Ach joh, die moppen zijn al zo vaak verandert door zoveel supporters van verschillende clubs en zijn daarnaast al zo oud dat het nauwelijks nog origineel is om ze ergens neer te zetten. En laat ik maar niet beginnen over de vraag wie nu eigenlijk de bedenker was van de moppen, want dat weet je niet. Die kan net zo goed een Ajaxsupporter, Cambuur, Lutjebroek supporter of whatever zijn.

En als die moppen nou echt grappig waren of pijnlijk dan was het misschien nog grappig..........

Heb je gelijk in, die moppen zijn idd zwaar suf! Voor elke naam kan je iemand anders invullen zodat ie op de ander slaat...
  zaterdag 26 april 2003 @ 21:28:29 #46
53267 TC03
pi_10034180
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 17:38 schreef bossie het volgende:

[..]

Zo simpel

Joh.

.

pi_10034851
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 20:01 schreef F-Lo het volgende:

[..]

[afbeelding][afbeelding]

pi_10036729
Van http://members.lycos.nl/thulsen :

Een man loopt met zijn huilende hond langs de Gelredome, een andere man ziet het en vraagt: "Waarom huilt uw hond zo?" Antwoordt die man: "Vitesse heeft verloren en dan huilt hij altijd." Vraagt de andere man: "Wat doet hij dan als Vitesse wint?" Antwoordt de man: "Dat weet ik niet, ik heb mijn hond pas 2 jaar..."

Peeters loopt woedend de bestuurskamer in en zegt kwaad tegen Jos Vaessen: "Mijn salaris is niet in verhouding met mijn prestaties!" Antwoordt Vaessen: "Dat is zo, maar we kunnen je familie toch niet laten verhongeren?"

Een man loopt naar een loket bij de Gelredome en legt 150 euro op de toonbank. Zegt de man achter de kassa: "Wat wil je hebben, een speler of een seizoenkaart?"

Wat gebeurt er als een Vitessenaar een vlieg inslikt? Dan heeft-ie meer hersens in zijn maag dan in zijn hoofd.

Edward Sturing belt met Johan Neeskens en vraagt aan Johan: "Hoe doe jij dat nou met jouw mannen? Ik bedoel: waarom doet NEC het zo goed?" "Nou," zegt Johan Neeskens, "dat is niet zo moeilijk, ik laat ze regelmatig tegen elf etalagepoppen trainen; ze schoppen er dan tientallen in, en het zelfvertrouwen vliegt omhoog." "Oke," zegt Edward Sturing, "dat ga ik ook eens proberen." Twee dagen later belt Edward Sturing weer op en zegt tegen Johan Neeskens: "Nou heb ik hetzelfde met de mannen gedaan als jij, maar wat moet ik doen als ze met 2-0 achter staan?"

Bij Vitesse willen ze Douwe Egberts als sponsor. Weet je waarom? Ze geven gratis punten weg.

In de krant van vandaag staat dat Edward Sturing en Jos Vaessen een kroeg gaan beginnen vlak naast de Gelredome. Ze hebben al elf krukken.

Na aandringen van de Vitesse supporters uit de harde kern heeft het Vitesse-bestuur besloten het dak van de Gelredome open te houden ... zo kunnen de Vitesse-supporters echte sterren zien!!!

Johan Neeskens en Edward Sturing zitten samen aan de borrel, op een gegeven moment vraagt Sturing aan Neeskens twintig eurocent, met de mededeling: "Ik moet even een Vitesse-supporter bellen." Neeskens geeft Sturing een euro en zegt: "Hier, kun je ze alle vijf bellen."

Een NEC-fan heeft een olielamp gekocht in een antiekwinkel. Hij maakt de lamp schoon en plots komt er een geest uit. De geest zegt: "Je mag drie wensen doen, maar let op: alles wat jij wenst krijgen Vitesse-supporters dubbel." "Nou," zegt de NEC'er, "ik zou wel een Porsche willen hebben." "Oké!" zegt de geest en de Porsche staat voor de deur. "Alleen," zegt de geest, "alle Vitesse-supporters hebben nu twee Porsches." "Nou," zegt de NEC-fan, "doe mij maar een miljoen." "Oké," zegt de geest en even later belt de bank dat er een groot bedrag is gestort op zijn rekening. Maar de geest zegt dat alle Vitessenaren nu 2 miljoen op hun rekening erbij geschreven hebben. "Ja, dat is wel vervelend", zegt de NEC-fan. "Je hebt nog 1 wens", zegt de geest. "Nou," zegt de NEC'er, "ik heb altijd al een nier willen doneren!!!"

Iets wat vorige week is gebeurd heet? Verleden tijd. Iets wat vandaag gebeurd is heet? Tegenwoordige tijd. Iets wat volgende week gaat gebeuren heet? Toekomstige tijd. En een wedstrijd van Vitesse bezoeken is? VERLOREN TIJD!!!

Waarom lopen er eekhoorntjes over het veld van de Gelredome? Zulke grote eikels hebben ze nog nooit gezien!

Weet je wat het verschil is tussen de smurfen en Vitesse? De smurfen kennen maar één klungel.

Weet je nog een ander verschil tussen de smurfen en Vitesse? Vitesse geeft iedereen voorrang.

Edward Sturing is bij NEC op bezoek en bekijkt een training van NEC. Na afloop staat hij te praten met Johan Neeskens. Hij vraagt hem hoe hij nou de opstelling bepaalt voor de wedstrijd. "Ik kijk naar de prestaties op de training en ik doe een kleine intelligentietest met de speler", antwoordt Johan Neeskens, en zegt: "Kijk maar!", en hij roept Jarda Simr bij zich. "Het is de zoon van je vader, en niet je broer", vraagt Neeskens aan Simr. Zegt Jarda: "Dat ben ik zelf!" "Goed zo", zegt Neeskens. "Zo doe ik dat", zegt Neeskens. "Dat moet ik onthouden", denkt Edward Sturing. De andere dag op de training van Vitesse besluit Edward Sturing hetzelfde te doen. Hij roept Bob Peeters bij zich. "Het is de zoon van je vader en het is niet je broer", zegt Edward Sturing. Bob Peeters staat te denken en te denken. "Ehhhhh, ehhhhhh, de bakker misschien?" "Nee, fout!" zegt Edward Sturing. "Het is Jarda Simr!"

Waarom zijn domme blondjes niet voor Vitesse? Zo dom zijn ze nou ook weer niet.

Waarom lezen Vitessenaren altijd de krant op z'n kop?? Dan staat Vitesse bovenaan...

Vitesse komt na een verloren wedstrijd de kleedkamer binnen en Peeters zegt: "Het is allemaal de schuld van die scheids, ik zal hem straks een trap onder zijn kont geven." Zegt Sturing: "Laat maar, je mist toch."

Het is een spannende dag , de voetbalwedstrijd NEC-Vitesse staat op het programma. De spelers van NEC komen samen in de kleedkamer, maar ze hebben allemaal helemáál geen zin om te voetballen, dus pakken ze hun spullen, gaan naar de kroeg , en stellen alleen Zico Tumba op, degene met nog het meeste zin. Dus de overige NEC'ers zijn aan het feesten en drinken enzovoorts, tot Gentenaar bedenkt: "Laat ik eens effe op teletekst kijken hoe het staat..." en hij doet het, staat er tot z'n verbazing: NEC-Vitesse 1-0, 16e minuut Zico Tumba. Dus hij vertelt het aan z'n collega's en die juichen en gaan gewoon weer door met feesten en drinken. Ongeveer tegen het einde van de wedstrijd besluit Gentenaar toch nog één keertje te kijken, staat er: einduitslag NEC-Vitesse 1-1, 90e minuut Victor Sikora. Dus de spelers gaan weer naar de kleedkamer, zien ze Zico Tumba zitten, vragen ze: "Zico, hoe kan dat nou, kom je voor, verlies je nog in de laatste minuut." Zegt Zico Tumba: "Ja, sorry jongens, 20e minuut, rode kaart!"

Hoe red je een Vitessenaar van de verdrinkingsdood? Door je voet van zijn hoofd te halen.

Een jongetje is in Rome met zijn ouders op vakantie. De ouders vinden het een goed idee nu ze toch in Rome zijn om de Paus een keer van dichtbij te zien. De moeder zegt tegen het jongetje: "De Paus is een liefhebber van voetbal, trek je NEC-shirt aan, misschien stopt hij wel en kan je hem van dicht bij zien." Zo gezegd zo gedaan, het jongetje in zijn NEC-shirt gaat samen met zijn ouders naar het voorplein waar er een massa mensen op de Paus aan het wachten. Ze zien de Paus in de verte aan komen rijden, hij nadert tot op 100 meter voor ze en stopt precies voor een jongen met een Vitesse-shirt aan en zegt wat tegen hem. De jongen is natuurlijk helemaal teleurgesteld dus die moeder zegt: "Weet je wat, ik koop voor je een Vitesse-shirt en die trek je morgen ook aan en misschien stopt hij dit keer voor jou!" Dus het jongentje trekt de volgende dag het Vitesse-shirt dat zijn moeder voor hem gekocht heeft aan en ze gaan weer naar het voorplein. En ja hoor, de Paus komt aanrijden en dit keer stopt hij precies voor hun. De Paus stapt uit en zegt tegen het jongetje: "Heb ik gisteren niet gezegd dat je op moest rotten?!"

Een man komt bij de dokter en vraagt of het mogelijk is om door middel van een operatie zijn I.Q. te verhogen. "Niet via een operatie, maar wel door middel van een onlangs uitgevonden I.Q-pulsor," antwoordt de dokter. "Wat is dat dan, dokter?" wil de man weten. "Ik geef je wel een verwijsbrief mee, dan stuur ik je naar de professor die dat apparaat heeft uitgevonden." Bij de professor aangekomen wordt hem uitgelegd hoe het apparaat werkt. De professor vertelt de man dat er aan het apparaat nog een kleine aanpassing moet worden gepleegd, omdat wanneer iemand er vijf minuten te lang op aangesloten is, zijn I.Q geheel zal verdwijnen. De man neemt het risico en zegt tegen de professor dat hij vertrouwen in hem heeft dat dit niet zal gebeuren. "Goed," zegt de professor, "dan zal ik u op het apparaat aansluiten." Na verwerking van de gegevens van de man stelt de professor het apparaat in op 25 minuten. Na tien minuten wordt de professor gebeld door zijn neef uit Australië en gezellig zitten ze samen te kletsen, totdat de neef na een half uurtje vraagt of hij nog een of andere leuke uitvinding heeft gedaan. Geschokt kijkt de professor op zijn horloge en gehaast zegt hij tegen zijn neef dat hij straks even terug belt. Hij rent naar de kamer waar hij de man had aangesloten. Met een rood gezicht, schuim op zijn lippen en draaiende ogen treft hij de man aan. Hij rukt uit paniek alle draden van de man af en geeft de man die zeer aangeslagen is een paar lichte klapjes op het gezicht en vraagt: "Meneer, meneer bent u bij? Zegt u eens iets." Waarop de man brabbelt: "Vitesse, Vitesse!"

Einstein staat op een feestje, komt er iemand naar hem toe. Einstein vraagt: "Wat is jouw IQ?" "250", zegt de persoon. Dus begint Einstein te praten over kwantische natuurkunde, blackholes, singulariteiten ruimte-tijd... Na een tijdje komt er een ander naar hem toe en Einstein vraagt hem ook: "Wat is jouw IQ?" "150", zegt de persoon. Dus begint Einstein te praten over Internationaal recht, ethische conflicten met genetische manipulatie... Iets later komt er weer iemand naar hem toe. Einstein vraagt: "Wat is jouw IQ?" "100", antwoordt de persoon. Dus begint Einstein te praten over de regering, de lonen, en benzine-prijzen... Nog iets later komt er weer iemand naar hem toe. Einstein vraagt: "Wat is jouw IQ?" "50", antwoordt de persoon. Dus begint Einstein te praten over Big-Brother, Starmaker, de bus... Komt er daarna nog iemand naar hem toe. Einstein vraagt: "Wat is jouw IQ?" "10", antwoordt de persoon. Daarop zegt Einstein hem: "En? Hoe gaat het met Vitesse?"

Sta ik vanmorgen in de file bij Arnep. Zie ik een man van auto naar auto lopen. Hij klopt op mijn raampje. Ik draai het raam naar beneden waarop hij zegt:"Heb je het al op het nieuws gehoord!?! Ze hebben het Vitesse-elftal gegijzeld en vragen ¤ 10.000.000 losgeld. Als dit niet wordt betaald gaan ze alle spelers met benzine overgieten en aansteken!" "Wow", zeg ik. "Ik ga daarom van auto naar auto om te collecteren!" "Hoeveel geeft men zo'n beetje?" "De meesten geven 5 liter!"

Een vliegtuig stond op het punt neer te storten en er waren 5 mensen aan boord en slechts vier parachutes beschikbaar. De eerste zei: "Ik ben Dennis Gentenaar, dè beste keeper van Nederland en keeper van NEC, dè beste club ter wereld! Ik ben veel geld waard en mijn fans en club hebben me nodig, dus ik verdien het om gered te worden." De anderen stemden hier mee in en gaven hem een parachute, waarna hij het vliegtuig uit sprong. De tweede persoon zei: "Ik ben premier Balkenende, politicus van het CDA en ik kan mijn land helpen, dus ik denk dat ik gered moet worden." De anderen vonden het ok en gaven hem een parachute. Ook hij sprong uit het vliegtuig. De derde persoon zei: "Ik ben Theo Janssen, aanvoerder van vitesse, ik heb een vrouw en kinderen en iedereen weet dat ik een aardige vent ben, maar iedereen denkt dat ik dom ben. Dat ben ik niet, dus ik neem ook een parachute." En weg was hij. Er waren nu nog twee mensen over: de paus en een 10 jarig meisje. De paus zei: "Kind, ik ben oud en ik heb een goed leven gehad. Jij bent nog jong en hebt je hele leven nog voor je. Neem jij de parachute, dan blijf ik wel achter en hoop op een wonder." "Dat is niet nodig", zei het meisje, "er zijn nog 2 parachutes over, die rijnjanker van een Janssen heeft mijn schooltas gepakt!"

pi_10039087
Feyenoord na de finale voor de Amstel Cup tegen FC Utrecht:

Aan het einde van het seizoen:

En nog even een laatste waarschuwing:

zondag 27 april 2003 @ 14:51:41 #50
53963 Blue_MnM
Melt for no one
pi_10044986
"Never let 'em see you melt." "Inside everyone there's a little nut."
  zondag 27 april 2003 @ 14:54:28 #51
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10045039
quote:
Op zondag 27 april 2003 14:51 schreef Blue_MnM het volgende:
http://funlist.funpic.hu/attachments/en/1306-1.pps
En dit noem je humor

pi_10045844
quote:
Jezus, das wel een dieptepunt in de humor zeg.
  zondag 27 april 2003 @ 15:38:43 #53
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10045922
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 22:46 schreef amnesiac het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
my kind of style
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 27 april 2003 @ 15:39:23 #54
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10045937
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:38 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

my kind of style

Ik had al zo'n vermoeden
  zondag 27 april 2003 @ 15:40:54 #55
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10045967
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:39 schreef amnesiac het volgende:

[..]

Ik had al zo'n vermoeden

heb verschillende shirts liggen van 365,zijn altijd wel geinig
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 27 april 2003 @ 15:51:58 #56
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_10046174

en deze vond ik op een wII hooliganpagina.

Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
  zondag 27 april 2003 @ 23:34:48 #57
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_10056921

Een Ajax-, een Feyenoord-, een Heerenveen- en een FC Groningen-supporter maken een bergwandeling,
terwijl ze opscheppen over hun clubliefde. Als ze boven aan de rand van een kilometers diepe afgrond staan,
zegt de Ajax-fan: "Ik zal jullie laten zien wat ik overheb voor mijn club...dit!"
en hij stort zich pardoes in de afgrond.
"Geen woorden maar daden!" roept de Feyenoorder en ook hij springt naar beneden.
De Heerenveen-supporter zegt: "Tja...nou kan ik niet achterblijven.
Dit doe ik voor m'n club!" En hij duwt de Groningen-supporter de afgrond in.

[Dit bericht is gewijzigd door CAZZO op 27-04-2003 23:40]

pi_10057670
quote:
Op zondag 27 april 2003 23:34 schreef CAZZO het volgende:

. . .
pi_10225612
Ik vond die fan van Willem II die ging warmlopen op de tribune wel een sterk staaltje voetbalhumor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 5 mei 2003 @ 18:35:53 #60
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_10226865
die van die hond met PSV-kuikentjes

grappig

donderdag 8 mei 2003 @ 22:06:20 #61
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_10308233
quote:
Op maandag 5 mei 2003 17:30 schreef methodmich het volgende:
Ik vond die fan van Willem II die ging warmlopen op de tribune wel een sterk staaltje voetbalhumor.
Heb ik ook erg om moeten lachen. Ook de tweede keer toen ik het zag
Later word ik mijzelf in het groot.
pi_10311322
quote:
ja dat was idd een strakke actie
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_10311420
quote:
Ik heb die vent van Willem II niet gezien, maar bij Ajax heb je jarenlang een gast ("Danny") gehad die op de lange zijde ging lopen in een Danny Blind shirt .

Was ook altijd wel melig.

pi_10311441
quote:
Dat was lachen geblazen
Ik heb bij Cambuur keer meegemaakt dat zooitje agenten over een hek heen flikkerde waardoor het hek ook viel en er gescandeerd werd van:"Hooligans, hooligans"!!
bad to tha bone
pi_10311443
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 00:51 schreef keeper het volgende:

[..]

Ik heb die vent van Willem II niet gezien, maar bij Ajax heb je jarenlang een gast ("Danny") gehad die op de lange zijde ging lopen in een Danny Blind shirt .

jammer dat je dat tegenwoordig niet zo vaak meer tegenkomt
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_10311530
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 00:52 schreef MrMoon het volgende:
jammer dat je dat tegenwoordig niet zo vaak meer tegenkomt
Ik heb nu iemand vlak bij me zitten die soms de hele wedstrijd lang tijdschriften verscheurt en de snippers in de gracht gooit .

En verder nog wat ander debiel volk, maar dat is meer verbaal gezien .

vrijdag 9 mei 2003 @ 01:15:04 #67
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10311634
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 00:51 schreef keeper het volgende:

[..]

Bij FCDB hadden we vroeger Gekke Jan (maar Jan was niet gek zei hij zelf dan).
Jan had ze niet alle 5 op een rijtje maar hij kon als geen ander trommelen.
Tijdens het trommelen kreeg ie allemaal klein geld toegesmeten en blij dat ie dan was.
Om onbekende redenen heeft ie SV gehad,jammer zoiets.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 9 mei 2003 @ 15:10:05 #68
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_10320756
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 01:15 schreef DutchGooner het volgende:

Bij FCDB hadden we vroeger Gekke Jan (maar Jan was niet gek zei hij zelf dan).
Jan had ze niet alle 5 op een rijtje maar hij kon als geen ander trommelen.
Tijdens het trommelen kreeg ie allemaal klein geld toegesmeten en blij dat ie dan was.
Om onbekende redenen heeft ie SV gehad,jammer zoiets.

Als de m-side begon te zingen "Jan laat je piemel zien"
trok ie hem uit zijn broek! Zo gek was ie! En inderdaad hij kon trommelen als geen ander maar geld rapen kon ie ook als geen ander
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  vrijdag 9 mei 2003 @ 15:15:05 #69
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_10320901
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 15:10 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

trok ie hem uit zijn broek! Zo gek was ie! En inderdaad hij kon trommelen als geen ander maar geld rapen kon ie ook als geen ander

Gekke Jan, zucht. Die moet terugkomen!
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 9 mei 2003 @ 15:15:24 #70
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10320912
Komt een bezoeker van een dierentuin langs de leeuwen en ziet daar een leeuw liggen die zijn eigen reet likt. De bezoeker ziet een medewerker van de dierentuin en vraagt hem "dat is zeker een oude rustige leeuw die het allemaal niet meer op een rijtje heeft?". "Nee hoor", antwoord de
medewerker, "sterker nog, het is een zeer gevaarlijk roofdier die bovenaan de hiërarchie staat en hij heeft zojuist een Ajakkes-fan verslonden". "Tjeemig", zegt de bezoeker, "maar waarom likt hij dan zijn eigen kont?".
"Dat is om die nare smaak uit zijn mond te krijgen".
  vrijdag 9 mei 2003 @ 15:16:29 #71
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_10320943
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 15:15 schreef Dylan Dog het volgende:

Gekke Jan, zucht. Die moet terugkomen!

Jah het was wel altijd lachen als ie er was. Hoelang is zijn stadionverbod eigenlijk???
  vrijdag 9 mei 2003 @ 16:31:18 #72
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10322818

L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  vrijdag 9 mei 2003 @ 16:34:07 #73
32188 Hollie
Ze klemmen je helemaal lul!
pi_10322906
5 Tips voor een goede elleboogstoot

Wat een gepruts elk weekend met die ellebogen. Wat een amateurs! Een stoot uitdelen en er mee wegkomen, dat is niet voor iedereen weggelegd. Het vereist finesse en intelligentie. Voor de beginnende stoter volgen hier wat tips.

1) De voorzorgsmaatregelen

Bij het betreden van het veld maak je een praatje met de scheidsrechter. Gedurende de wedstrijd beklaag je je er op beheerste toon al diverse keren over dat je tegenstander zich onsportief gedraagt.

2) Let op de positie van de grens- en scheidsrechter

Natuurlijk ga je niet onder ogen van de scheidsrechter een elleboogstoot geven, tenzij je het IQ van Henk Fraser hebt. Zorg dat er altijd spelers tussen jou en de scheidsrechter staan zodat hij geen goed zicht op je heeft. Zorg dat je nooit op een lijn staat met de grensrechter.

3) Geef de stoot in een duel

Nooit zomaar een stoot geven. Je tegenstander zal ter aarde storten, het publiek zal gaan joelen en daardoor zal de scheidsrechter meteen jouw kant op kijken. Bovendien kan er in dit geval alleen maar sprake van opzet zijn. In een duel kan er van alles gebeurd zijn en bovendien lijkt het op een ongeluk. Het beste is natuurlijk een kopduel, het liefst met veel spelers om je heen

4) Stoot vanuit je schouder

Ga niet als een dolleman met je arm bewegen. Beweeg vanuit de schouder. Een korte, krachtige beweging volstaat. Niet op neus en wenkbrauwen, dat geeft alleen maar bloed (wat je verraadt). Het beste is om je stoot op de kaak te plaatsen. Een kaakbreuk is beter dan een bloedneus.

5) De nazorg

Loop niet snel weg van de plek des onheils. Dat is verdacht. Grijp allereerst een beetje verbouwereerd naar je hoofd. Alsof ook jij geraakt bent en bijvoorbeeld met de hoofden tegen elkaar bent gekomen. Buig je vervolgens semi-bezorgd over je tegenstander heen. Het leuke is dat je hem ondertussen op beheerste toon voor alles en nog wat kunt uitschelden en ondertussen op zijn vingers kunt gaan staan.

Veni..Vidi..Vagina --> Ik kwam... Ik zag... En het was KUT!
pi_10328678
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 15:10 schreef LadyFCDB het volgende:
Tja het is jammer dat dat soort figuren uit stadions geweerd worden. Ze zijn wel zo gek als een deur, maar doen waarschijnlijk ook geen vlieg kwaad .
  vrijdag 9 mei 2003 @ 22:31:50 #75
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10330151
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 15:16 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Jah het was wel altijd lachen als ie er was. Hoelang is zijn stadionverbod eigenlijk???

eeuwig?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 9 mei 2003 @ 22:49:31 #76
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_10330499
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 21:19 schreef keeper het volgende:

Tja het is jammer dat dat soort figuren uit stadions geweerd worden. Ze zijn wel zo gek als een deur, maar doen waarschijnlijk ook geen vlieg kwaad .

Inderdaad hij deed geen vlieg kwaad, hij bracht alleen lol en sfeer!
  zaterdag 10 mei 2003 @ 15:58:35 #77
32188 Hollie
Ze klemmen je helemaal lul!
pi_10339590
Veni..Vidi..Vagina --> Ik kwam... Ik zag... En het was KUT!
pi_10339595
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 15:58 schreef Hollie het volgende:
[afbeelding]
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 14 mei 2003 @ 21:51:31 #79
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10435490
  donderdag 15 mei 2003 @ 20:24:21 #80
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
  donderdag 15 mei 2003 @ 20:26:01 #81
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
  donderdag 15 mei 2003 @ 20:26:22 #82
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10459182
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:24 schreef Eilanden het volgende:
[afbeelding]
altijd leuk die Engelse humor
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_10459215
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:26 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

altijd leuk die Engelse humor

Maar ze staan ook belachelijk in die muur!
pi_10487514
Say No More
  zondag 18 mei 2003 @ 10:44:47 #85
20298 Ludo_Sanders
R U talking 2 me
pi_10506435
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 21:51 schreef amnesiac het volgende:
[afbeelding]
Wie zou deze fake nu gemaakt hebben
  zondag 18 mei 2003 @ 12:35:42 #86
53267 TC03
pi_10508004
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:26 schreef Eilanden het volgende:
Ook een goeie over de tactiek van de landen:

http://www.vvsvi.nl/fun/rside_fun_com.html

Die Belgische... .
  woensdag 4 juni 2003 @ 20:15:33 #87
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10887993
  donderdag 5 juni 2003 @ 12:09:23 #88
497 Maja
Ja denk!?!
pi_10901427
pi_10910731
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 12:09 schreef Maja het volgende:
[afbeelding]
dat mag wel he, sta je toch ff raar te kijken als je de pal neerlegt voor de vrije trap
Life is what happens while you're busy making other plans
pi_10912026
Whehehe,

.

pi_10912094
Hoewel hij verdomd slecht gesoept is.
pi_10912473
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 19:18 schreef keeper het volgende:
Whehehe,

[afbeelding]

.

donderdag 5 juni 2003 @ 20:30:34 #93
4716 thomba
Koekje erbij?
pi_10913801
quote:
Altijd al geweten dat die brabanders niet helemaal in orde zijn...

(ps - deze heeft ome Fons zeker in elkaar gesleuteld?)

donderdag 5 juni 2003 @ 21:04:44 #94
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_10914541
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 21:19 schreef keeper het volgende:

[..]

Ik moet opeens (als Ajacied) aan Sparta Piet denken. Die stond altijd met een kooi met een dooie parkiet op de tribunes. Hij is alweer een tijdje geleden zijn parkiet achterna gegaan geloof ik, maar hij was ook zo'n fenomeen.

Voetbaljumor met de politie:

Ajax-Torino in 1992. Ik loop met mijn buurjongen op het Stadionplein. Wij lopen langs twee zwarthandelaars in kaarten. Wij hebben al kaartjes, dus geen belangstelling.
Twee mensen die bij ons in de buurt liepen hadden wel belangstelling. Zij konden voor 100 piek de kaart de finale bijwonen. Dat vonden zij wel redelijk.
Op dat moment komen nog twee mensen aanlopen. Dit bleken twee agenten in burger te zijn die aan het controleren waren op zwarthandel.
De twee verkopers worden uiteindelijk in de boeien geslagen en hun handelswaar wordt in beslag genomen. Die zwarthandelaars nog roepen van 'je maakt ons toch niks, wij zijn zo weer vrij'.
Echter, de twee kopers blijven daar een beetje sneu achter. Die hadden bijna kaarten gehad voor de wedstrijd.
De handelaren blijven ondertussen doorzeuren. Opeens richt 1 van die agenten zich tot zo'n koper: "Jullie willen kaarten voor de finale?".
Antwoord: "Euh, ja?!"
Agent: "Alsjeblieft, hier heb je twee kaarten."
En hij geeft die twee in beslag genomen kaarten (gratis dus) aan die lui en wenst ze nog een prettige wedstrijd.
Die handelaren waren toen echt pissig

[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  donderdag 5 juni 2003 @ 22:59:02 #95
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10917604
Voor de MUFC fans

ABU

You must be out of your brilliant mind.
pi_10917655
Die komt ook pas voor het eerst voorbij.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 5 juni 2003 @ 23:01:20 #97
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10917677
Oo

dinsdag 5 augustus 2003 @ 18:40:35 #98
20298 Ludo_Sanders
R U talking 2 me
pi_12240928
Deze had ik al zo'n maandje geleden gemaakt, maar ipv Robine van Persie stond er Bertina Emerton ...

Hand in hand :B

dinsdag 5 augustus 2003 @ 22:37:07 #99
20298 Ludo_Sanders
R U talking 2 me
pi_12245688
  woensdag 6 augustus 2003 @ 01:28:37 #100
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_12249194
Wat is een wesp?
-een strontvlieg in een vitesseshirtje.

Wat hebben sinterklaas en feyenoord gemeen?
-Ze geven alletwee zomaar cadeautjes weg.

Ed de goey, ik vond dat je die bal wel kon houden.
Niet zeuren John de Wolf, er zit niet voor niets een net achter.

Wat is het doelsaldo van Feyenoord?
-

Wat is de overenkomst tussen zwakstroom en Feyenoord.
Je ondervindt wel heel weinig weerstand

Waarom is die lange bob peters zo lui?
-hij ligt te lang in bed

The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_12256356

Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_12256988
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 13:52 schreef TalkShowHost het volgende:
[afbeelding]

woensdag 6 augustus 2003 @ 16:43:35 #103
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_12260529
quote:
[afbeelding]

woensdag 6 augustus 2003 @ 16:45:33 #104
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12260572
quote:
[afbeelding]

had eigenlijk al iets eerder van 365 verwacht over Chelski maar hij is
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12263358

[Dit bericht is gewijzigd door AperfectCircle op 06-08-2003 19:25]

Everybody should have a friend like me
pi_12263373
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 19:22 schreef AperfectCircle het volgende:
[afbeelding]

prachtig
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
  woensdag 6 augustus 2003 @ 21:10:22 #107
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12265203
quote:
[afbeelding]
dat was toch ook in 01-2 ?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 woensdag 6 augustus 2003 @ 22:09:57 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_12266471
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_12437611
Saddam Hussain is being held captive in a house in his home town of Tikrit by Iraqi freedom fighters. The American government have offered them $35 Million dollars for his capture.

Chelsea have offered $40 Million

vrijdag 15 augustus 2003 @ 10:59:28 #110
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_12451066
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 20:16 schreef AperfectCircle het volgende:
Saddam Hussain is being held captive in a house in his home town of Tikrit by Iraqi freedom fighters. The American government have offered them $35 Million dollars for his capture.

Chelsea have offered $40 Million

Maar wel flauw...

vrijdag 15 augustus 2003 @ 11:04:50 #111
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_12451159
Gevonden op LFC forum:

Beetje zelfspot kan weinig kwaad...

pi_12452456
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 11:04 schreef BrauN het volgende:
Gevonden op LFC forum:

[afbeelding]

Beetje zelfspot kan weinig kwaad...

leuk
nog eentje voor de Arsenal fans
pi_12525571
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 18 augustus 2003 @ 16:26:16 #114
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12526509
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 15:57 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
en dat zoiets van Celtic afkomt waarschijnlijk
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 18 augustus 2003 @ 17:22:00 #115
62799 Terrace_Casual
Sta op voor de kampioen!
pi_12528128
Why the botter dressin up like that, when it's all show?
pi_12528894
.

[Dit bericht is gewijzigd door hamimandirali op 18-08-2003 18:10]

pi_12528931
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 17:22 schreef Terrace_Casual het volgende:
[afbeelding]
. .
  donderdag 21 augustus 2003 @ 14:54:59 #118
20298 Ludo_Sanders
R U talking 2 me
pi_12604829
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 17:22 schreef Terrace_Casual het volgende:
[afbeelding]
Goed gejat, maar hij blijft leuk
pi_12619915
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_12623069
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 00:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Hehehe

Deze zal Doc leuk vinden

pi_12628301
quote:
[afbeelding]

pi_12628469
quote:
[afbeelding]
Geweldig plaatje, sowieso een leuke site overigens
pi_12628595
pi_12628968

Ajax landskampioen 2004-2005, 2005-2006, 2006-2007, 2007-2008, 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 en ga zo maar door!
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 13:29:24 #125
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_12629321
Hehe, op laughfc.co.uk wel wat leuke chants gevonden:

"We hate Tuesday"
Millwall fans after Sheff Utd fans chant "We hate Wednesday", at Bramall Lane.

He's fat, He's round,
He's sold your f**king ground,
Al Fayed, Al Fayed...

Most away fans vs Fulham.

Cheer up Peter Reid, Oh what can it mean.... he sent Sunderland down and now he's trying with Leeds...
West Ham fans during Sunderland game.

"If Heskey plays for England, so can I
If Heskey plays for England, so can I
If Heskey plays for England
If Heskey plays for England, so can I"

Birmingham fans during victory over Liverpool.

(to the tune of Volare)
"Viera OH OH, viera OH OH, give giggsy the ball and arsenal won F**K ALL, Viera OH OH."
After giggs scored THAT goal in the FA cup semi 1999 at villa park.

Man U losing at home to Liverpool who are singing '10 men, we've only got ten men'.
Reply:
'10 pence you've only got 10 pence'

Bernt Haas
I've gone and Bernt my Haas
Bernt Haas...

West Brom's new song for new signing.

(To of 'Hey Baby')
Heeeey scousers oh ah,
I wanna knoooooow were's my video...
and my stereo and my dvd...

Birmingham fans to Liverpool.

vrijdag 22 augustus 2003 @ 13:36:31 #126
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12629492
quote:
"If Heskey plays for England, so can I
If Heskey plays for England, so can I
If Heskey plays for England, so can I"

Birmingham fans during victory over Liverpool.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_12650872

zaterdag 23 augustus 2003 @ 10:21:00 #128
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12651257
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 09:07 schreef TalkShowHost het volgende:
[afbeelding]

mag jij raden welk shirt ik van de week besteld heb
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12651347
When WH fans were singing to Arsenal "10 Men, We`ve got only 10 men"
Arsenal fans responded with:
"10 points, you`ve got only 10 points!"

Man U losing at home to Liverpool who are singing '10 men, we've only got ten men'.
Reply:
'10 pence you've only got 10 pence'

Hoi.
pi_12651478
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 10:21 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

mag jij raden welk shirt ik van de week besteld heb

Hehehe
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 10:48:03 #131
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12651523
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 10:43 schreef TalkShowHost het volgende:

[..]

Hehehe

kostte me wel 18 pond excl porto maar dan heb je wel wat
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12652149
quote:
Evil Manc Computer Viruses

Be on the lookout for a new breed of 'Evil Manc' computer viruses that could seriously affect / infect your PC.

There are many varieties of this virus, each affecting your computer in a different way. Details of each Variant of this virus are shown below.

The Manchester United Virus - This where the computer develops a memory disorder and forgets about every thing before 1993.

The Manchester United shirt virus - Designed to drain your bank account This one is especially hard to detect as it changes its format every three months.

The David Beckham virus - This affects newer computers mainly. The computer looks great, all the lights are on, but nothing works.

The Roy Keane virus - Throws you out of Windows.

The Alex Ferguson virus - The computer develops a continuous whining noise. The on screen clock runs a lot slower than all the other computers in the building.

The Solskjaer virus - Will take numerous attempts to get into the net often failing completely.

The Ryan Giggs virus - The computer develops a processor problem whereby it thinks it's better than it actually is. It also experiences dramatic fluctuations in performance.

The Fabien Barthez virus - You just can't save anything.

Laurent Blanc virus - Makes your Computer go really slow and Creates big holes in your Hard-Drive!

The Phil Neville virus - The worst of all, ruins all memory of basic functions and programmes, randomly delivering data to the wrong goal. Also weakens all communications within the network

Dressing Room virus - Appears when the system fails. Reboot may be dangerous.

pi_12652208
quote:
Vieira ooooh!
Vieira ooooh!
He comes from Senegal!
His dad's a cannibal

Chelsea fans against Arsenal
quote:
Leeeeeeeeeeeeeeee Bowyer,
Oooh! Ah!
We want to knooooooow, why your not in jail! .

Becoming universal...
Prachtig al die liederen in Engeland
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 12:03:36 #134
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12652559
-edit-
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 12:06:39 #135
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_12652613
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 09:07 schreef TalkShowHost het volgende:

how original ...
pi_12762329
Ronald Koeman stuurt de Ajax-scouts de hele wereld over om uit te kijken
naar een opvolger voor Rafael van der Vaart. Eentje die Ajax eindelijk weer
eens aan de landstitel kan helpen.

Eén van de scouts informeert Koeman dat er in Irak een heel getalenteerd
spelertje rondloopt. Koeman vliegt naar Irak, raakt onder de indruk van het
ventje en regelt zijn overgang naar Ajax.

Twee weken later staat Ajax in eigen huis met 4-0 achter tegen Utrecht en
er staan nog maar 20 minuten op de klok. Koeman knikt naar het Irakeesje en
brengt hem in voor Van der Vaart.

Het ventje is een regelrechte sensatie en scoort 5 keer!!! De fans zijn
verrukt, de clubleiding is lyrisch en de sportpers prijst de nieuwe ster de
hemel in.

Als 'ie eindelijk van het veld is, rent 'ie naar de telefoon om zijn moeder
te vertellen over zijn eerste optreden bij Ajax.

"Hoi mam, raad eens?", zegt hij. "Ik mocht vandaag 20 minuten spelen, we
stonden met 4-0 achter, ik scoorde 5 keer en we wonnen. Iedereen hier houdt
van me: de fans, de spelers, de media..."

"Fantastisch", zegt moeder. "Ik zal je over onze dag vertellen. Je vader is
op straat neergeschoten, je zus en ik zijn verkracht en mishandeld en je
broer heeft zich aangesloten bij een bende straatrovers. Terwijl jij het zo
naar je zin had!"

De jonge voetballer is erg geschrokken. "Ja, wat moet ik zeggen, mam? Het
spijt me..."

"Het spijt me??? Het spijt me???", zegt zijn moeder. "Het is verdomme jouw
schuld dat we naar Amsterdam zijn verhuisd!"

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 27 augustus 2003 @ 18:02:24 #137
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12762428
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 17:57 schreef raptorix het volgende:
Ronald Koeman stuurt de Ajax-scouts de hele wereld over om uit te kijken
naar een opvolger voor Rafael van der Vaart. Eentje die Ajax eindelijk weer
eens aan de landstitel kan helpen.

Eén van de scouts informeert Koeman dat er in Irak een heel getalenteerd
spelertje rondloopt. Koeman vliegt naar Irak, raakt onder de indruk van het
ventje en regelt zijn overgang naar Ajax.

Twee weken later staat Ajax in eigen huis met 4-0 achter tegen Utrecht en
er staan nog maar 20 minuten op de klok. Koeman knikt naar het Irakeesje en
brengt hem in voor Van der Vaart.

Het ventje is een regelrechte sensatie en scoort 5 keer!!! De fans zijn
verrukt, de clubleiding is lyrisch en de sportpers prijst de nieuwe ster de
hemel in.

Als 'ie eindelijk van het veld is, rent 'ie naar de telefoon om zijn moeder
te vertellen over zijn eerste optreden bij Ajax.

"Hoi mam, raad eens?", zegt hij. "Ik mocht vandaag 20 minuten spelen, we
stonden met 4-0 achter, ik scoorde 5 keer en we wonnen. Iedereen hier houdt
van me: de fans, de spelers, de media..."

"Fantastisch", zegt moeder. "Ik zal je over onze dag vertellen. Je vader is
op straat neergeschoten, je zus en ik zijn verkracht en mishandeld en je
broer heeft zich aangesloten bij een bende straatrovers. Terwijl jij het zo
naar je zin had!"

De jonge voetballer is erg geschrokken. "Ja, wat moet ik zeggen, mam? Het
spijt me..."

"Het spijt me??? Het spijt me???", zegt zijn moeder. "Het is verdomme jouw
schuld dat we naar Amsterdam zijn verhuisd!"

LOOOOOOOOOOL!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_12772610
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_12772655

Het blijft voor eeuwig een geweldig plaatje om naar te kijken
Hoi.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 00:01:59 #140
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12772676
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 00:00 schreef chelloboy het volgende:
[afbeelding]

Ik zie een AFC-fan als Van Gelder dat nog niet zo gauw doen.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_12772746
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 00:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik zie een AFC-fan als Van Gelder dat nog niet zo gauw doen.

Je weet ook wel dat die voor ajaks is ook al zegt die AFC, waarom durft die dan niet meer naar de kuip te komen enzo.
pi_12772936
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 00:04 schreef chelloboy het volgende:
Je weet ook wel dat die voor ajaks is ook al zegt die AFC, waarom durft die dan niet meer naar de kuip te komen enzo.
Dat kan je beter aan feyenoord-supporters vragen denk ik.
pi_12774622
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 00:01 schreef pekel het volgende:
[afbeelding]
Het blijft voor eeuwig een geweldig plaatje om naar te kijken
Kahn verdient mijn respect
Had liever aan andere duitser gezien

kon ik deze foto leuk vinden

donderdag 28 augustus 2003 @ 03:30:16 #144
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12774908
Ajax door, ook humor
pi_12775195
quote:
[afbeelding]
Hoi CB, heb je je calimero-complex nog steeds niet onder controle
pi_12782529
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 18:02 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

LOOOOOOOOOOL!

Een paar naampjes veranderen en voila we hebben een fnoord versie
pi_12782638
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 06:24 schreef TalkShowHost het volgende:

[..]

Hoi CB, heb je je calimero-complex nog steeds niet onder controle

. Echt triest, dat Calimero-excuus.
Ajax ís niet groot. En JVG is veels te pro-ajax, dat heeft elke gek door.
pi_12783047
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:26 schreef Loek-B het volgende:

. Echt triest, dat Calimero-excuus.
Ajax ís niet groot. En JVG is veels te pro-ajax, dat heeft elke gek door.

'tuurlijk... daarom maak je zulke grappen ook over Ajax en niet over een Helmond Sport
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_12783135
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:26 schreef Loek-B het volgende:

Ajax ís niet groot.

Wellus, op CNN wordt AJAX altijd aangekondigt als "The Dutch Giants"
pi_12783201
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:46 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Wellus, op CNN wordt AJAX altijd aangekondigt als "The Dutch Giants"

Wauw. . In Amerika weten ze niks van voetbal. .

[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 28-08-2003 15:19]

pi_12795383

pi_12798672
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 22:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Koeman
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 12:24:30 #153
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_12804714

Flauw, maar toch wel grappig voor de pro-Gers mensen hiero.

pi_12869486
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:24 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Deze is wel melig.
pi_12869834
Ik vind die 2e juist wel geinig, maar dan moet je wel weten op welk moment het gebaseerd is
pi_12879761
en klik op gazza, en gooi hem voor zijn kloten.
pi_12881151
Goor en onsmakelijk plaatje verwijderd, lees de policy!

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 01-09-2003 22:09]

pi_12881260
quote:
Op maandag 1 september 2003 21:53 schreef chelloboy het volgende:
ZIEK!
Dit vind ik GEEN humor meer! Zelfs niet als het een PSV of Feyenoord Tatoo geweest zou zijn.

Echt ziek en triest ben jij!

[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 01-09-2003 22:04]

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_12881284
quote:
weg
Iewlllll.... .

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 01-09-2003 22:11]

pi_12881356
quote:
weg
da's een vuurwerk bom en da's niet grappig..

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 01-09-2003 22:11]

Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
  maandag 1 september 2003 @ 22:05:06 #161
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_12881423
quote:
banwaardigplaatje van Chelloboy...
... is nooit grappig.

Ik vraag me af waar hier de connectie met VOETBAL humor ligt

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 01-09-2003 22:12]

FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 september 2003 @ 22:14:10 #162
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12881661
quote:
Goor en onsmakelijk plaatje verwijderd, lees de policy!
Dat soort plaatjes zijn banwaardig ...

Beschouw dit maar als waarschouwing...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_12886783
quote:
Op maandag 1 september 2003 22:14 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat soort plaatjes zijn banwaardig ...

Beschouw dit maar als waarschouwing...

Beetje macabere woordspeling mbt dit plaatje
pi_12889937
Shit gemist.
pi_12889979
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 12:09 schreef keeper het volgende:
Shit gemist.
ik ook

maar ik neem aan dat het iets met Ajax te maken had ?

pi_12890655
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 12:11 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

ik ook

maar ik neem aan dat het iets met Ajax te maken had ?

Absoluut niet

Het was een foto van Rotten

dinsdag 2 september 2003 @ 12:51:50 #167
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12890722
-edit- laatookmaar
  dinsdag 2 september 2003 @ 13:25:48 #168
4716 thomba
Koekje erbij?
pi_12891429
hier stond dus een heel verhaal - maar omdat ik weer eens niet goed zat op te letten was dit dubbel....

jammer - want hij is erg grappig

[Dit bericht is gewijzigd door thomba op 02-09-2003 13:36]

pi_12891496
Kijk eens een stukje hoger, staat de Ajax-versie al .
pi_12891501
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 13:25 schreef thomba het volgende:
Bert van Marwijk stuurt....
pi_12892406
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 13:29 schreef DIGGER het volgende:

[..]

ghehehehe
pi_12892881
leuk topic
  dinsdag 2 september 2003 @ 14:46:08 #173
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_12893111
Mits het geen slowchat rotzooitje wordt wel ja
pi_12894808
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:46 schreef BrauN het volgende:
Mits het geen slowchat rotzooitje wordt wel ja
Hoe kom je er bij dat er in VBL geslowchat wordt!

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 september 2003 @ 21:48:21 #175
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12903069
  dinsdag 2 september 2003 @ 21:52:49 #176
30919 mitt
Michael Corleone
pi_12903195
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 12:09 schreef keeper het volgende:
Shit gemist.
Je mist niets hoor
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 september 2003 @ 21:56:14 #177
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12903286
pi_12906468
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 21:52 schreef mitt het volgende:
Je mist niets hoor
Dat bepaal ik zelf wel smutt.
pi_12910038
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:49 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Wauw. . In Amerika weten ze niks van voetbal. .

in Rotterdam ook niet
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  woensdag 3 september 2003 @ 10:49:39 #180
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_12911202
quote:
Op woensdag 3 september 2003 09:30 schreef mat_herben het volgende:

[..]

in Rotterdam ook niet

Gelukkig in Apeldoorn wel!
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  woensdag 3 september 2003 @ 11:02:59 #181
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_12911431
quote:

meneer Van Gelder is zich steeds minder geliefd aan het maken bij de supporters......ik denk zomaar dat ie binnenkort klappen krijgt.

Er is hem al aangeraden bij AJAX weg te blijven aangezien hij de vereering van echte clubmensen belachelijk vind en dit ook meerder keren herhaald op tv. Staat haaks op zijn gedrag bij AJAX (popie jopie).

pi_12913829
quote:
Op woensdag 3 september 2003 11:02 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

meneer Van Gelder is zich steeds minder geliefd aan het maken bij de supporters......ik denk zomaar dat ie binnenkort klappen krijgt.

Er is hem al aangeraden bij AJAX weg te blijven aangezien hij de vereering van echte clubmensen belachelijk vind en dit ook meerder keren herhaald op tv. Staat haaks op zijn gedrag bij AJAX (popie jopie).

Nee, als je Jack van Gelder in elkaar slaat ben je pas een echt clubmens
populistenclub
Jesus saves but death prevails.
  zondag 21 september 2003 @ 16:08:53 #183
20298 Ludo_Sanders
R U talking 2 me
pi_13336559
  zondag 21 september 2003 @ 16:10:33 #184
20298 Ludo_Sanders
R U talking 2 me
pi_13336609
pi_13343567
quote:
Op woensdag 3 september 2003 10:49 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Gelukkig in Apeldoorn wel!

yup
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  maandag 22 september 2003 @ 15:49:18 #186
53963 Blue_MnM
Melt for no one
pi_13361002
Hier staan nog wat leuke pics van Dick de generaal en Willem de zwijger
http://www.retecool.com/archief/00001501.html
"Never let 'em see you melt." "Inside everyone there's a little nut."
  maandag 22 september 2003 @ 23:05:02 #187
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_13372826
In de spits stond een artikel dat een ado-fan voor de grap een dopingtest had laten uitvoeren. Alle rbc spelers moesten urine en bloed afstaan en begrepen er niks van. Later kwammen ze er achter dat het een grap staan.

Het volledige artikel staat in de spits van vandaag.
(Ik ken ff niks snel vinden op internet)

pi_13373019
quote:
Op maandag 22 september 2003 23:05 schreef super-mario het volgende:
In de spits stond een artikel dat een ado-fan voor de grap een dopingtest had laten uitvoeren. Alle rbc spelers moesten urine en bloed afstaan en begrepen er niks van. Later kwammen ze er achter dat het een grap staan.

Het volledige artikel staat in de spits van vandaag.
(Ik ken ff niks snel vinden op internet)

http://spitsnet.nl/cci.php?rid=3&id=3564
Life is life
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 oktober 2003 @ 16:29:22 #189
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13966561
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:57 schreef Wouter het volgende:
Althans, volgens onze zuiderburen:

http://users.pandora.be/neira/bdz-wk.avi

pi_13966696
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:29 schreef Doc het volgende:

[..]

Waar heb je dit vandaan, Man Bijt Hond ofzo?

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 oktober 2003 @ 17:36:16 #191
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13968149
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:35 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Waar heb je dit vandaan, Man Bijt Hond ofzo?

Van Wouter. Eerste post van het gesloten topic voetbal is oorlog
pi_13988920
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 18:33 schreef DaPinky het volgende:

Uit Dat de beste moge winnen...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 oktober 2003 @ 16:11:52 #193
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_14127630
Uit tegen de Schotten, Altijd lastig
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:37 schreef jens007 het volgende:

pi_14128613
Die laatste is echt grappig
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 17:17:49 #195
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_14128903
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:29 schreef Doc het volgende:
[..]

Mogelijk het grappigste filmpje ooit

woensdag 29 oktober 2003 @ 16:05:43 #196
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_14225312
Zoek de 10 verschillen:

Met dank aan "They think it's all over". .

vrijdag 31 oktober 2003 @ 13:41:22 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_14274332
Nieuwe shirt-sponsor gevonden door Feyenoord:

Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 16:21:36 #198
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_14279238
Voetbalhumor:

- Tijgerbalsem in het kruis iemands boxershort smeren bij een uitwedstrijd... dan zittie de hele terugreis met gloeiende ballen

- Nadat verdediger X aanvaller Y een schop had gegeven:
Y: "Niet normaal man! De afdruk van je voet staat in mn bovenbeen!"
X: "Kun je nog zien welke maat ik heb?"

- TOPPER: Mario Molenaar moest weg bij RBC (ergens in 1994 ofzo)... Trainer had hem niet meer nodig... Als revanche had hij de schoenen van de trainer volgescheten

pi_14355240
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 21:04 schreef Againzender het volgende:

[..]

Ik moet opeens (als Ajacied) aan Sparta Piet denken. Die stond altijd met een kooi met een dooie parkiet op de tribunes. Hij is alweer een tijdje geleden zijn parkiet achterna gegaan geloof ik, maar hij was ook zo'n fenomeen.

Voetbaljumor met de politie:

Ajax-Torino in 1992. Ik loop met mijn buurjongen op het Stadionplein. Wij lopen langs twee zwarthandelaars in kaarten. Wij hebben al kaartjes, dus geen belangstelling.
Twee mensen die bij ons in de buurt liepen hadden wel belangstelling. Zij konden voor 100 piek de kaart de finale bijwonen. Dat vonden zij wel redelijk.
Op dat moment komen nog twee mensen aanlopen. Dit bleken twee agenten in burger te zijn die aan het controleren waren op zwarthandel.
De twee verkopers worden uiteindelijk in de boeien geslagen en hun handelswaar wordt in beslag genomen. Die zwarthandelaars nog roepen van 'je maakt ons toch niks, wij zijn zo weer vrij'.
Echter, de twee kopers blijven daar een beetje sneu achter. Die hadden bijna kaarten gehad voor de wedstrijd.
De handelaren blijven ondertussen doorzeuren. Opeens richt 1 van die agenten zich tot zo'n koper: "Jullie willen kaarten voor de finale?".
Antwoord: "Euh, ja?!"
Agent: "Alsjeblieft, hier heb je twee kaarten."
En hij geeft die twee in beslag genomen kaarten (gratis dus) aan die lui en wenst ze nog een prettige wedstrijd.
Die handelaren waren toen echt pissig

Dat is nou nog een humor
Enjoy life now you still can
pi_14394138
pi_14441808
pi_14540145
IK heb nog een beetje voetblahumor uit de praktijk, vers van het grasveld.. Na een lekkere training afgesloten te hebben met een pittige partijvorm was het tijd om te douchen. Mijn maten en ik zijn eigenlijk altijd de laatsten met douchen, dus voor voetbalhumor is wel tijd. Zo kwam mijn kameraad erachter dat de klink (die aan de binnenkant) van de wc loszat. Klink eraf gehaald( voor de minder oplettenden, de deur kan nu niet meer van de binnenkant worden opengemaakt). Daarna de voetbalspullen van een jongen die nog aan het douchen was erin gemieterd, inclusief tas en handdoek. Toen die jongen dus klaar was met douchen zocht hij natuurlijk onmiddelijk zijn spullen. Ik ging dus quasi onschuldig "pissen" en riep nonchalant, "hier liggen je spullen, kom ze maar halen!" waarop die knaap de wc inliep om zijn spullen eruit te halen. Snel de deur dichtgegooid en hij zat opgesloten. Eerst met het hele team dubbelgelegen en daarna met de mobiel van een kameraad foto's gemaakt, na 45 min hebben we hem er weer uitgehaald >:-)

p.s het was zo'n typische voetbal wc, met boven en onder de deur een uitsparing, waarschijnlijk heb ik binnenkort wel foto's van een (naakte) gast die heel wanhopig kijkt

-edit- typos eruit gehaald

pi_14550287
Erg lullig
pi_14550819
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 12:53 schreef Duiveltja het volgende:
Erg lullig
[afbeelding]
Ik moest 3x kijken, maar hij's duidelijk .
pi_14550860
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:11 schreef keeper het volgende:

[..]

Ik moest 3x kijken, maar hij's duidelijk .

Was zaterdag bij Kopspijkers. Ze hadden iets van 30 foto's van Hoogendorp, en deze pikten ze eruit.
pi_14551015
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 12:53 schreef Duiveltja het volgende:
lullig
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:12 schreef zjroentje het volgende:
pikten
Guttegut, wat flauw. Jullie zouden wat dat betreft wel bij de VARA kunnen gaan werken .
pi_14551160
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:17 schreef keeper het volgende:

[..]

[..]

Guttegut, wat flauw. Jullie zouden wat dat betreft wel bij de VARA kunnen gaan werken .

Jij hebt het dus ook gewoon gezien.
pi_14566528
quote:
Op maandag 10 november 2003 23:13 schreef El_Bassie het volgende:
IK heb nog een beetje voetblahumor uit de praktijk, vers van het grasveld.. Na een lekkere training afgesloten te hebben met een pittige partijvorm was het tijd om te douchen. Mijn maten en ik zijn eigenlijk altijd de laatsten met douchen, dus voor voetbalhumor is wel tijd. Zo kwam mijn kameraad erachter dat de klink (die aan de binnenkant) van de wc loszat. Klink eraf gehaald( voor de minder oplettenden, de deur kan nu niet meer van de binnenkant worden opengemaakt). Daarna de voetbalspullen van een jongen die nog aan het douchen was erin gemieterd, inclusief tas en handdoek. Toen die jongen dus klaar was met douchen zocht hij natuurlijk onmiddelijk zijn spullen. Ik ging dus quasi onschuldig "pissen" en riep nonchalant, "hier liggen je spullen, kom ze maar halen!" waarop die knaap de wc inliep om zijn spullen eruit te halen. Snel de deur dichtgegooid en hij zat opgesloten. Eerst met het hele team dubbelgelegen en daarna met de mobiel van een kameraad foto's gemaakt, na 45 min hebben we hem er weer uitgehaald >:-)

p.s het was zo'n typische voetbal wc, met boven en onder de deur een uitsparing, waarschijnlijk heb ik binnenkort wel foto's van een (naakte) gast die heel wanhopig kijkt

-edit- typos eruit gehaald

picca van het gebeuren:
  woensdag 12 november 2003 @ 00:20:54 #209
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_14569113
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 22:33 schreef El_Bassie het volgende:
picca van het gebeuren:
Ik doe het in mijn broek van het lachen.

Nee, echt.

Hoogtepunt van deze thread.

Super-voetbalhumor.

Fan-tas-tisch!

pi_14574390
Misschien leuk om BundesBerti op te geven bij deze hele vage site

http://www.changethatsrightnow.com/problem_detail.asp?PhobiaID=1515&SDID=2295

* sqlsmurft wil geen reclame maken maar lijkt erop dat site serieus is....

dinsdag 18 november 2003 @ 14:50:40 #211
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_14730046
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_14731086
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 14:50 schreef Redman het volgende:
[afbeelding]
Ik vind em niet eens grappig...

Advocaat op doel, en Van der Sar op de trainersstoel...?

pi_14731106
Het enige leuke is die pens van van Nistelrooij.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14731141
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 15:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Het enige leuke is die pens van van Nistelrooij.
En Johan Derksen als ballenjongen!

dinsdag 18 november 2003 @ 15:34:30 #215
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_14731426
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 15:23 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ik vind em niet eens grappig...

Advocaat op doel, en Van der Sar op de trainersstoel...?

Advocaat in trainings pak is gewoon trainer.
Vd Sar op doel, maar zijn shirt zit in de was.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_14741892
nog wat retecoole humor pics

duitse humor

donderdag 20 november 2003 @ 13:39:22 #217
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_14787289

A.M.A.B
  donderdag 27 november 2003 @ 21:15:42 #218
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_14983727
I.v.m Ajax-Feyenoord van a.s. zondag:

Poef.....gone! ©golfer
pi_14983816
Golfer ga hem meteen es ff flink over de meel jassen om wat wel bekende oorlogjes te voeren met sujetten die voor het verkeerde kamp zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 november 2003 @ 20:05:46 #220
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15043227
quote:
Op zondag 30 november 2003 19:58 schreef Flaman het volgende:
http://www2.telegraaf.nl/sportlink/article6215351.ece

lees vooral even de kop

pi_15043383
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:05 schreef Doc het volgende:

[..]

ik wist het wel, daarom kan hij zijn handen niet thuishouden

pi_15043503
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:05 schreef Doc het volgende:

[..]

"Imbrahimovic begint op de bank bij Ajax"
pi_15043664
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:16 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

er staat IbraHOMOvic ipv Ibrahimovic
  Trouwste user 2022 zondag 30 november 2003 @ 20:28:48 #224
7889 tong80
Spleenheup
pi_15043842
De verslaggever tegen v.d. Vaart.

Die hakbal van Willy Carbo was mooier hè ?

Yeah right.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_15044791
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:22 schreef Bartoli het volgende:

[..]

er staat IbraHOMOvic ipv Ibrahimovic

Ah, nu zie (en snap) ik em!
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:28 schreef tong80 het volgende:
De verslaggever tegen v.d. Vaart.

Die hakbal van Willy Carbo was mooier hè ?

Yeah right.

Was een lekker slimme vraag ja...
pi_15044996
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:16 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

die staat alleen maar tegn gelijkwaardige of betere tegenstanders in de basis
pi_15045601
Feyenoord krijgt binnenkort een nieuwe hoofdsponsor:

Palm, ook als gij niets te vieren hebt.

pi_15046841
quote:
Op zondag 30 november 2003 21:24 schreef TalkShowHost het volgende:
Feyenoord krijgt binnenkort een nieuwe hoofdsponsor:

Palm, ook als gij niets te vieren hebt.

die grap is nog ouder dan

pi_15067560
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:02 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

die grap is nog ouder dan [afbeelding]

leuk hè
  maandag 1 december 2003 @ 19:29:38 #230
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_15067769
pi_15205674
Koeman geloofde erin dat ajax de champions league kon gaan winnen, humor genoeg toch
pi_15218966
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 19:44 schreef denise-d het volgende:
Koeman geloofde erin dat ajax de champions league kon gaan winnen, humor genoeg toch
Ik mis de grap geloof ik
We hadden vorig jaar gewoon in de finale gestaan, als de scheids op tijd zou hebben afgefloten

Dit jaar: revanche

'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_15219780
Ik vind de ontvoering van Vite$$e mascotte Vito wel humor!
Mijn moeder kookte vies. Als we lief waren geweest mochten we zonder eten naar bed.
pi_15239991
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:56 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ik mis de grap geloof ik
We hadden vorig jaar gewoon in de finale gestaan, als de scheids op tijd zou hebben afgefloten

Dit jaar: revanche

hahaha wat ben jij grappig
pi_15240155
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 19:44 schreef denise-d het volgende:
De grootste grap is nog altijd dat PSV elk jaar weer mee probeert te doen in de CL
pi_15242484
quote:
Op maandag 8 december 2003 06:15 schreef TalkShowHost het volgende:

[..]

De grootste grap is nog altijd dat PSV elk jaar weer mee probeert te doen in de CL

De grap is dat Ajax elk jaar denk er meer recht op te hebben, terwijl PSV gewoon steeds kampioen wordt of tweede eindigt...

Goed, terug on topic...

Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 9 december 2003 @ 14:10:52 #237
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_15274420
  donderdag 11 december 2003 @ 12:51:58 #238
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_15327614

Sorry sch

Wanna see a joke, check a look-a-like
pi_15331472
quote:
Feathers fly between mascots

Oldham mascot Chaddy the Owl has had his beak rapped by police after getting into a scrap with a rival during a match.

Chaddy appeared to launch an unprovoked attack on Blackpool's Bloomfield Bear, pulling off his boots and hurling them into the crowd.

The incident left spectators at Saturday's Division Two clash both shocked and amused, while fuming Blackpool officials want the mascot banned from Bloomfield Road.

Blackpool press officer Matthew Williams said: "I was in the press box and they were play-fighting, when Chaddy waded in and seemed to be kicking 10 bells out of Bloomfield Bear."

But Chaddy, double winner of the Mascot Grand National, insisted he was the innocent party, claiming the bear was trying to damage his beak.

He said: "Ninety per cent of mascots are top guys, but some of them think if they can floor Chaddy the Owl they can be in the newspapers."

It's not the first time mascots have been in trouble for fighting.

Cyril is no stranger to trouble

Cyril the Swan once received a £1,000 fine for ripping off the head of Millwall's Zampa the Lion and drop-kicking it into the crowd.

On another occasion, Wolves mascot Wolfie took on all of Bristol City's three pigs, while Bury's Robbie the Bobby was sent off for 'mooning' at fans and ripping the ear of a fellow mascot.

One thing's for sure, next month's return clash between Oldham and Blackpool at Boundary Park won't be the faint-hearted - not if you're in a giant furry suit at any rate.

Briljant toch. Een hoofd dropkicken
Of deze quote dan: "Ninety per cent of mascots are top guys, but some of them think if they can floor Chaddy the Owl they can be in the newspapers."

zaterdag 20 december 2003 @ 18:55:07 #240
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_15570548
bij koeman op de breievenbus
  zondag 21 december 2003 @ 22:11:23 #241
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_15593506
pi_15595441
Hij is goed Cazzo

Escudé is trouwens ook humor, hij past zo in het ministry of silly walks van John Cleese

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 21 december 2003 @ 23:34:12 #243
73980 Viper-X
O+ Alice O+ for Idol 2004
pi_15596207
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:11 schreef CAZZO het volgende:
[afbeelding]
.
"Weet je wat ook leuk is? Een peperdure camera kopen, hem een week later terugbrengen, en dan zeggen dat ie stinkt!" © Hans Teeuwen
  maandag 22 december 2003 @ 02:19:29 #244
52589 sjun
uit solidariteit
pi_15600247
Feyenoord gaat toch niet helemaal in duisternis gehuld de kerst in...

Van Marwijk ziet voldoende lichtpuntjes

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_15618712
Deze vond ik ook wel leuk, bij Twente - Ajax.

Itt tot deze (in het Ajax-vak, zelfde wedstrijd).

pi_16008605
De reactie van Van Raay op zijn (geweldige) persiflage van Erik Van Muiswinkel

"Ik wil even iets rechtzetten. Op 31 December heb ik gezegd dat ik naar Ajax zou gaan, op 1 januari heb ik me bedacht"

Kijk meneer Deetman, zo ga je met humor om

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 6 januari 2004 @ 14:30:05 #247
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16009509
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:

"Ik wil even iets rechtzetten. Op 31 December heb ik gezegd dat ik naar Ajax zou gaan, op 1 januari heb ik me bedacht"

Harry van Raaij is echt een schitterende persoonlijkheid!

Dit vond ik ook een mooie uitspraak:

'Voor dat bedrag kunnen ze een Robben-shirt krijgen met handtekening, niets meer'
PSV-voorzitter Harry van Raaij wil meer geld vangen dan de 5 miljoen pond die Manchester United zou willen betalen voor Robben (BBC)

pi_16010298
quote:

Geldt trouwens ook voor JP de MP en z'n ouderwetse volgeling
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16010988
quote:
Op maandag 22 december 2003 20:17 schreef keeper het volgende:
Deze vond ik ook wel leuk, bij Twente - Ajax.
[afbeelding]

Itt tot deze (in het Ajax-vak, zelfde wedstrijd).
[afbeelding]

woensdag 7 januari 2004 @ 18:35:44 #250
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16044759

pi_16044790

Collina - Gollem is nog de sterkste

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 7 januari 2004 @ 18:49:01 #252
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_16045054
quote:

Waarom maak je m nou niet af?
"Ik begrijp dat je op mijn leeftijd een stapje terug moet doen, maar de roltrap vind ik niet echt een goeie carriëre move"

(of zoiets...)

Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 7 januari 2004 @ 18:55:21 #253
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16045225
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:49 schreef ErikT het volgende:

[..]

Waarom maak je m nou niet af?
"Ik begrijp dat je op mijn leeftijd een stapje terug moet doen, maar de roltrap vind ik niet echt een goeie carriëre move"

(of zoiets...)

Omdat die niet zo sterk is
  woensdag 7 januari 2004 @ 18:59:34 #254
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_16045338
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:55 schreef twi het volgende:

[..]

Omdat die niet zo sterk is

Psies

Deetman had alleen iets kunnen zeggen als:

"Ach ik was blij dat hij niet achter.... ach laat ook maar hangen"
of
"Ben blij dat hij geen date met een man wilde"

kunnen zeggen en dan nog was het niet echt leuk geweest.
Komt misschien omdat Deetman nooit grappig is

woensdag 7 januari 2004 @ 19:29:28 #255
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_16046275
van onze eigen voetbal.fok.nl
quote:
Sex tussen de trainingen zou het moraal van de spelers opvijzelen en zodoende tot betere resultaten moeten leiden. De trainer, die ook werkzaam is geweest bij FC Twente, verklaarde dat spelers tijdens lunch twee keuzes hebben: een gezamenlijke lunch met de gehele selectie of anders de tijd tussen de trainingen aangenaam doorbrengen met de partner. De spelers zouden bij het tweede volgens de trainer hun huwelijkse plichten dan misschien beter vervullen.
Vooral het laatste moet garant staan voor toptaferelen bij een leuk gezellig uitje als de spelersvrouwen de trainer ontmoeten
pi_18629171
  vrijdag 23 april 2004 @ 11:44:25 #257
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  vrijdag 23 april 2004 @ 12:50:04 #259
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_18631069
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 11:53 schreef LinuxCultVapor het volgende:

http://www.agso.lunarpage(...)i
Gelukkig is het bij ons in het Polman stadion nooit zo druk
pi_19338332
  zondag 23 mei 2004 @ 17:20:32 #261
53103 jpzegthallo
Hallo dus.
pi_19339974
quote:
Op zondag 23 mei 2004 16:15 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Auw
  maandag 31 mei 2004 @ 12:16:03 #263
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_19531725
Bosvelt gaat naar het EK

pi_19531737
quote:
. @ die eerste.
Die 2de kende ik al, maar blijft wel leuk. .
Hoi.
pi_19926200
hoe actueel nog...........

pi_19991587
Ajakkes is gewoon KUT...
Woej, wat een humor
We're from the Bronx, New York.
Shit happens.
pi_20043776
Kotsen en scoren
  zondag 20 juni 2004 @ 17:20:57 #268
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20043835
Ik hoorde vandaag een goeie! 2-1 voor tegen de Tsjechen en dan de beste man van het veld wisselen voor een kreupele! En dan 2-3 verliezen
HAHAHAHAHA!!!! Dat zou grappig geweest zijn!

zondag 20 juni 2004 @ 19:12:08 #269
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_20046400

None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  maandag 21 juni 2004 @ 16:57:13 #270
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_20068989
Uit 't Wereldje:

• Tsjechische speler Marek Heinz vermeende buitenechtelijke zoon van Tsjechische coach Brückner. Zou Bosvelt de buitenechtelijke zoon van Advocaat zijn?
Martin Kragtwijk

None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_21951155
*schop*

zeg, heeft iemand nog die foto van Jack die zich staat te snokken voor die Ajaxfanshop?
pi_21951264
  dinsdag 14 september 2004 @ 18:28:11 #273
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21951379
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 18:17 schreef Smeich het volgende:
*schop*

zeg, heeft iemand nog die foto van Jack die zich staat te snokken voor die Ajaxfanshop?

Probeer het eens met Google en "Jack de rukker"
pi_21952855
quote:
AMSTERDAM - Patty Brard haalt in een interview met De Telegraaf van
vandaag keihard uit naar de Haagse fans die gisteren met behulp van
spreekkoren Sylvie Meis betitelden als "de grootste hoer van Amsterdam."
"Sorry dat ik het zeggen moet" aldus de afgelebberde Brard, "maar toen ik
dat hoorde, was ik er helemaal klaar mee. Ik laat me godverdomme al jaren
door alles en iedereen neuken, en dan gaat vervolgens zo'n tribune een ander
snolletje toezingen."
  vrijdag 17 september 2004 @ 14:19:04 #275
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_22017227
Van onze verslaggever.

Louis van Gaal kon na de wedstrijd ADO-Ajax zijn zelfbeheersing weer eens niet in toom houden.
Boos verklaarde hij aan de pers:
"Silvie is niet alleen de hoer van Amsterdam. Maar ook die van Rotterdam. En de hoer van Eindhoven. Ze is zelfs de beste hoer van Europa! Wat zeg ik, van de wereld!" aldus de verontwaardigde technisch directeur.
pi_22017431
pi_22018173
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 14:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
aanbond?
voor de rest is ie wel grappig
pi_22995054
pi_23247530

Ajax tekent sponsorcontract met BAMBIX

bod BAMBIX overtroffen door koekengigant
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23247619
Nou nou, hilarisch.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_23247653
Ik snap ze niet?
pi_23247823
quote:
Op donderdag 11 november 2004 18:23 schreef Suijk het volgende:
Nou nou, hilarisch.
Ajax heeft alvast nieuwe dassen besteld bij Oger voor volgend seizoen:
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 12 november 2004 @ 00:11:54 #284
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_23256807
Davelaar

pi_23264414
Kon niet uitblijven:

vrijdag 12 november 2004 @ 13:20:47 #286
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_23265129
Niemand nog een plaatje van de GSM-jattende voetballers Tom & Jerry?
pi_23371380
Geen idee of dit onder humor valt...

http://www.book-mark.net/tornado.html
pi_23371446
Die wedstrijd heeft veel stof doen opwaaien
pi_23371493
Omdat de vorig link al snel dood was opnieuw:

pi_23371673
quote:
Op woensdag 17 november 2004 09:46 schreef DIGGER het volgende:
Die wedstrijd heeft veel stof doen opwaaien
pi_23395443
Hier ook maar even:

pi_23589920
Wel een geslaagde van de VI Fotosoep vrijdag:

pi_23712825
Even een post van Erasmush hierheen gekopierd:

quote:

Yale neemt Harvard in de maling met briljante studentengrap

Al 121 jaar bestaat er een grote rivaliteit tussen de studenten van de Yale-universiteit en de studenten van de Harvard-universiteit in de Verenigde Staten. Door middel van het uithalen van studentengrappen probeert elke generatie zich legendarisch te maken.

Dat is op 20 november weer prachtig in de verf gezet bij de jaarlijkse American Football-wedstrijd tussen de beide Ivy League-universiteiten. Yale was dit jaar gastheer voor het sportief treffen.

Studenten van Yale trokken Harvard-supporterstruien aan en deden zich voor als leden van het Harvard-aanmoedigingsteam. Op de tribunes van het sportstadion deelden ze aan de bezoekende supporters Harvard witte en rode papieren uit. Aan de Harvard-supporters werd verteld dat ze samen de woorden 'Go Harvard' zouden vormen.

De supporters wisten niet dat ze in het ootje werden genomen door de Yalies. De tweede speelhelft was net begonnen toen de initiatiefnemers van Yale, geschminkt in het rood en wit, tot de actie overgingen. Ze moedigden de Harvard-supporters met megafonen aan om de witte en rode bladen (de kleuren van de Harvard-universiteit) in de lucht te steken. Daardoor verscheen evenwel een geheel andere tekst dan was aangekondigd...

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 december 2004 @ 14:26:09 #294
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_23713878
Het is wel het ander footbal maar wel leuk
pi_23713990
Briljant!!!!!

Maar hoe krijg je dit zo netjes voor elkaar zonder dat het de echte supporters opvalt?
  donderdag 2 december 2004 @ 15:37:54 #296
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_23715525
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:31 schreef jerryx het volgende:

Maar hoe krijg je dit zo netjes voor elkaar zonder dat het de echte supporters opvalt?

quote:

Studenten van Yale trokken Harvard-supporterstruien aan en deden zich voor als leden van het Harvard-aanmoedigingsteam. Op de tribunes van het sportstadion deelden ze aan de bezoekende supporters Harvard witte en rode papieren uit. Aan de Harvard-supporters werd verteld dat ze samen de woorden 'Go Harvard' zouden vormen.
pi_23716044
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:37 schreef pfaf het volgende:

[..]

[..]

Ja, dat snap ik. Maar hoe krijg je al die supporters zo braaf en netjes en op de centimeter precies bij elkaar zonder dat het een van hun opvalt?
pi_24189409

pi_24271424
ik snap hem niet
  woensdag 29 december 2004 @ 16:06:34 #300
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_24278107
All Copps Are Bastards!
pi_24279252
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')