Collina - Gollem is nog de sterkste
quote:Waarom maak je m nou niet af?
Op dinsdag 6 januari 2004 13:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De reactie van Van Raay op zijn (geweldige) persiflage van Erik Van Muiswinkel"Ik wil even iets rechtzetten. Op 31 December heb ik gezegd dat ik naar Ajax zou gaan, op 1 januari heb ik me bedacht"
Kijk meneer Deetman, zo ga je met humor om
(of zoiets...)
quote:Omdat die niet zo sterk is
Op woensdag 7 januari 2004 18:49 schreef ErikT het volgende:[..]
Waarom maak je m nou niet af?
"Ik begrijp dat je op mijn leeftijd een stapje terug moet doen, maar de roltrap vind ik niet echt een goeie carriėre move"(of zoiets...)
quote:Psies
Op woensdag 7 januari 2004 18:55 schreef twi het volgende:[..]
Omdat die niet zo sterk is
Deetman had alleen iets kunnen zeggen als:
"Ach ik was blij dat hij niet achter.... ach laat ook maar hangen"
of
"Ben blij dat hij geen date met een man wilde"
kunnen zeggen en dan nog was het niet echt leuk geweest.
Komt misschien omdat Deetman nooit grappig is
quote:Vooral het laatste moet garant staan voor toptaferelen bij een leuk gezellig uitje als de spelersvrouwen de trainer ontmoeten
Sex tussen de trainingen zou het moraal van de spelers opvijzelen en zodoende tot betere resultaten moeten leiden. De trainer, die ook werkzaam is geweest bij FC Twente, verklaarde dat spelers tijdens lunch twee keuzes hebben: een gezamenlijke lunch met de gehele selectie of anders de tijd tussen de trainingen aangenaam doorbrengen met de partner. De spelers zouden bij het tweede volgens de trainer hun huwelijkse plichten dan misschien beter vervullen.
quote:Op maandag 31 mei 2004 12:04 schreef superjoden het volgende:
http://www.oranjevirus.nl/fun/tevroegjuichen.mpeg
http://www.oranjevirus.nl/fun/ned-duitsland.mpeg
quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:17 schreef Smeich het volgende:
*schop*
zeg, heeft iemand nog die foto van Jack die zich staat te snokken voor die Ajaxfanshop?
quote:AMSTERDAM - Patty Brard haalt in een interview met De Telegraaf van
vandaag keihard uit naar de Haagse fans die gisteren met behulp van
spreekkoren Sylvie Meis betitelden als "de grootste hoer van Amsterdam."
"Sorry dat ik het zeggen moet" aldus de afgelebberde Brard, "maar toen ik
dat hoorde, was ik er helemaal klaar mee. Ik laat me godverdomme al jaren
door alles en iedereen neuken, en dan gaat vervolgens zo'n tribune een ander
snolletje toezingen."
aanbond?quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Ajax heeft alvast nieuwe dassen besteld bij Oger voor volgend seizoen:quote:Op donderdag 11 november 2004 18:23 schreef Suijk het volgende:
Nou nou, hilarisch.
quote:Op woensdag 17 november 2004 09:46 schreef DIGGER het volgende:
Die wedstrijd heeft veel stof doen opwaaien
quote:
Yale neemt Harvard in de maling met briljante studentengrap
Al 121 jaar bestaat er een grote rivaliteit tussen de studenten van de Yale-universiteit en de studenten van de Harvard-universiteit in de Verenigde Staten. Door middel van het uithalen van studentengrappen probeert elke generatie zich legendarisch te maken.
Dat is op 20 november weer prachtig in de verf gezet bij de jaarlijkse American Football-wedstrijd tussen de beide Ivy League-universiteiten. Yale was dit jaar gastheer voor het sportief treffen.
Studenten van Yale trokken Harvard-supporterstruien aan en deden zich voor als leden van het Harvard-aanmoedigingsteam. Op de tribunes van het sportstadion deelden ze aan de bezoekende supporters Harvard witte en rode papieren uit. Aan de Harvard-supporters werd verteld dat ze samen de woorden 'Go Harvard' zouden vormen.
De supporters wisten niet dat ze in het ootje werden genomen door de Yalies. De tweede speelhelft was net begonnen toen de initiatiefnemers van Yale, geschminkt in het rood en wit, tot de actie overgingen. Ze moedigden de Harvard-supporters met megafonen aan om de witte en rode bladen (de kleuren van de Harvard-universiteit) in de lucht te steken. Daardoor verscheen evenwel een geheel andere tekst dan was aangekondigd...
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:31 schreef jerryx het volgende:
Maar hoe krijg je dit zo netjes voor elkaar zonder dat het de echte supporters opvalt?
quote:
Studenten van Yale trokken Harvard-supporterstruien aan en deden zich voor als leden van het Harvard-aanmoedigingsteam. Op de tribunes van het sportstadion deelden ze aan de bezoekende supporters Harvard witte en rode papieren uit. Aan de Harvard-supporters werd verteld dat ze samen de woorden 'Go Harvard' zouden vormen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |