Ik wou het nog maar eens over m`n ban hebben. Ik heb je nu al 48 keer een mailtjes gestuurd met het vriendelijk verzoek me te ubannen. Ik heb je kat gevild, al je ruiten ingegooid, je hond spoorloos laten verdwijnen (hij smaakte best lekker), je auto opgeblazen, maar niks, nakkes nada. Geen krimp. elke ander persoon (m/v) had al lang en breed met een grote vlek van de incontinentie in heur/zijn broek en met het dun door de achterkant lopende me m`n zin gegeven maar van Yvonne...niks.
Ik heb je planten water gegeven (dacht jij dat ze vanzelf weer tot leven konden komen dan?), ik heb je kinderen een jaar lang stiekem voor je naar school gebracht en weer opgehaald, ik heb godverdomme 3 maal per dag je hele huis gestofzuigd. Je had het niet eens door als ik op m`n knieen door je huiskamer kwam schuifelen, stilletjes je natje en je droogje bij je brengend terwijl jij als een debiel zat te computeren. Je zag me niet eens bewegen!
Ik heb gvd elke dag je man onder de douche gezet(en jij maar denken dat ie tegenwoordig zo lekker ruikt door z`n nieuwe after shave. Nee trut, het vuil was er eindelijk vanaf geschraapt), Iik heb elke dag je haar staan kammen, je schoenen schoongelikt, je kleren gewassen. NIKS!
Ik ben aan het einde van m`n latijn inmiddels, Ik wil gewoon en godverdomme weer posten met m`n fok vriendjes en vriendinnetjes. Ik geef je daarom nog een laatste, allerlaatste kans, Yvonne. Je hebt me voor vanavond 9 uur uiterlijk unbanned. Uiterlijk 9 uur. Geen fucking seconde later zweer ik je. Zoniet, dan zuip ik je complete voorraad leffe in 1 nacht op. Ja Yvonne, daaar snapte je niks van he, toen er ineens 2 gemaskerde mannen met pistolen je bierkelder kwamen gijzelen. Alhoewel ik bij nader inzien betwijfel of je ons wel bezig gezien hebt, jij versteend oud lijk. Dat zit daar maar te zitten, als bevroren achter d1`r computer. Ze zou het nog niet doorhebben als de wereld vergaat. Nou misschien dat je het zo doorkrijgt. Ik heb bij deze mail de doppen van de eerste 10 flesjes geattached. Voldoe je niet aan m`n ultimatum, dan krijg je de volgende 1490 ook per kerende post opgestuurd.
Dit was echt je laatste kans, Yvonne, ik meen het.
met anonieme groet,
Knut`s kloon
Yvonne heeft geen hond.
quote:Kijk lieve kutusertjes,
Op woensdag 16 april 2003 15:17 schreef prrffrrt het volgende:
zoveel moeite voor zoveel onzin...
quote:brechtje heet die toch?
Op woensdag 16 april 2003 15:18 schreef CartWOman het volgende:!
Yvonne heeft geen hond.
quote:en het dan nog in het verkeerde forum posten ook... Als het al in een forum hoort, wat niet het geval is want bans worden niet op het forum besproken, dan hoort het in FB....
Op woensdag 16 april 2003 15:17 schreef prrffrrt het volgende:
zoveel moeite voor zoveel onzin...
quote:Wat de neuk ?
Op woensdag 16 april 2003 15:15 schreef bloedwijn het volgende:
Knut`s kloon
quote:Niet meer.
Yvonne heeft geen hond.
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:18 schreef Knut het volgende:[..]
Wat de neuk ?
quote:hij is goed gepost hoor..
Op woensdag 16 april 2003 15:18 schreef Kbot2000 het volgende:[..]
en het dan nog in het verkeerde forum posten ook... Als het al in een forum hoort, wat niet het geval is want bans worden niet op het forum besproken, dan hoort het in FB....
quote:Erg he, ze snappen humor nog niet al struikelen ze erover
Yvonne heeft geen hond.
O, en vanavond krijg je mail
Jij wel
quote:Ik wilde al net in MED gaan kijken.
Op woensdag 16 april 2003 15:18 schreef Knut het volgende:
Wat de neuk ?
quote:Het is toch wat hè?
Op woensdag 16 april 2003 15:18 schreef yvonne het volgende:[..]
Kijk lieve kutusertjes,
DIT is humor!!!
*snik*
quote:Nee, yvonne, dit is JOUW gevoel voor humor... is subjectief hoor...
Kijk lieve kutusertjes,
DIT is humor!!!
quote:humor, iedereen heeft zijn eigen definitie van humor
Op woensdag 16 april 2003 15:19 schreef yvonne het volgende:[..]
Erg he, ze snappen humor nog niet al struikelen ze erover
O, en vanavond krijg je mail
Jij wel
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:19 schreef prrffrrt het volgende:[..]
hij is goed gepost hoor..
quote:OOOOWWWWWW, ik dacht dat het serieus was.....
Op woensdag 16 april 2003 15:20 schreef prrffrrt het volgende:[..]
het is toch onzin
quote:Niet meer, nee.
Yvonne heeft geen hond.
En maar zeuren hier, dit is leuk!
Open nog maar een reeks stelletje mafketels, dát is wel leuk he
quote:
Ik heb je planten water gegeven (dacht jij dat ze vanzelf weer tot leven konden komen dan?), ik heb je kinderen een jaar lang stiekem voor je naar school gebracht en weer opgehaald, ik heb godverdomme 3 maal per dag je hele huis gestofzuigd. Je had het niet eens door als ik op m`n knieen door je huiskamer kwam schuifelen, stilletjes je natje en je droogje bij je brengend terwijl jij als een debiel zat te computeren. Je zag me niet eens bewegen!Ik heb gvd elke dag je man onder de douche gezet(en jij maar denken dat ie tegenwoordig zo lekker ruikt door z`n nieuwe after shave. Nee trut, het vuil was er eindelijk vanaf geschraapt), Iik heb elke dag je haar staan kammen, je schoenen schoongelikt, je kleren gewassen. NIKS!
Knut`s kloon
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:18 schreef Knut het volgende:[..]
Wat de neuk ?
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:22 schreef Phuturistixxx het volgende:
Stelletje hondelullen hier, krijg het maar verzonnen!!En maar zeuren hier, dit is leuk!
quote:Kijk, dit is nou GEEN afteltopic. Of bagger. Of wat dan ook. Dit is gewoon een GOED onzin topic. Maar dat zou jij niet weten, als aftel/bagger-user.
Op woensdag 16 april 2003 15:16 schreef F1908 het volgende:
ja en nu?
quote:Zo was Onzin ooit.....
Stelletje hondelullen hier, krijg het maar verzonnen!!En maar zeuren hier, dit is leuk!
quote:Prutser .. dit is humor ..met de H van humor !
Op woensdag 16 april 2003 15:22 schreef L.E.E het volgende:
quote:Hij past idd uitstekend in onzin..
Op woensdag 16 april 2003 15:23 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Kijk, dit is nou GEEN afteltopic. Of bagger. Of wat dan ook. Dit is gewoon een GOED onzin topic. Maar dat zou jij niet weten, als aftel/bagger-user.
quote:Laat het los Yvonne laat het los vroegah........
Op woensdag 16 april 2003 15:23 schreef yvonne het volgende:[..]
Zo was Onzin ooit.....
Het is onder mijn aandacht gekomen dat een figuur op het forum rondloopt dat zich voordoet als mijn kloon. Ik ben mijn eigen schizofriedingus nagegaan en ben tot de conclusie gekomen dat ik rond het tijdstip van posten ingelogd stond als Lurch de stille lurkkloon.
Ik vraag mij heel erg af wat er gebeurd is maar ik wil even mede delen dat ik allergisch ben voor leffe. Mocht jij binnenkort wederom een aantal dopjes in je email vinden zou ik het erg fijn vinden als er contact werd opgenomen met mijn naaste familie. Deze weten precies wat te doen in zo'n geval.
Ik wil trouwens tevens verzoeken of jij mij iets meer in de gaten wil houden en ook mijn klonen ietsjes onder controle wil proberen te krijgen. Aangezien ik nu klonen heb die ik me niet kan herrineren ben ik bang dat ik binnenkort helemaal van het patje af ben en inderdaad bij jou thuis begin met poetsen. Ik heb het nog nooit gezien maar de verhalen zijn meer dan duidelijk over de staat van jouw schoonmaaksponsen(ingepakt).
verward en bang hoop ik dat je voor me wil zorgen.
Knut(de echte)
quote:Niet waar! Leugens! Onzin is bagger en niet anders! En zo was het altijd! Wellus! Jawel!
Op woensdag 16 april 2003 15:23 schreef yvonne het volgende:[..]
Zo was Onzin ooit.....
Bagger
quote:*Proest *
Op woensdag 16 april 2003 15:25 schreef Knut het volgende:
Beste Yvonne,verward en bang hoop ik dat je voor me wil zorgen.
Knut(de echte)
quote:knut strikes back
Beste Yvonne,Het is onder mijn aandacht gekomen dat een figuur op het forum rondloopt dat zich voordoet als mijn kloon. Ik ben mijn eigen schizofriedingus nagegaan en ben tot de conclusie gekomen dat ik rond het tijdstip van posten ingelogd stond als Lurch de stille lurkkloon.
Ik vraag mij heel erg af wat er gebeurd is maar ik wil even mede delen dat ik allergisch ben voor leffe. Mocht jij binnenkort wederom een aantal dopjes in je email vinden zou ik het erg fijn vinden als er contact werd opgenomen met mijn naaste familie. Deze weten precies wat te doen in zo'n geval.
Ik wil trouwens tevens verzoeken of jij mij iets meer in de gaten wil houden en ook mijn klonen ietsjes onder controle wil proberen te krijgen. Aangezien ik nu klonen heb die ik me niet kan herrineren ben ik bang dat ik binnenkort helemaal van het patje af ben en inderdaad bij jou thuis begin met poetsen. Ik heb het nog nooit gezien maar de verhalen zijn meer dan duidelijk over de staat van jouw schoonmaaksponsen(ingepakt).
Knut(de echte)
quote:Deze post moet sticky hoor, als voorbeeld
Op woensdag 16 april 2003 15:24 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik durf meteen geen topic meer te openen in Onzin, faal angst heet dat geloof ik
quote:Die jongen heeft er echt moeilijk mee..
Beste Yvonne,Het is onder mijn aandacht gekomen dat een figuur op het forum rondloopt dat zich voordoet als mijn kloon. Ik ben mijn eigen schizofriedingus nagegaan en ben tot de conclusie gekomen dat ik rond het tijdstip van posten ingelogd stond als Lurch de stille lurkkloon.
Knut(de echte)
quote:
Beste Yvonne,blablabla
Knut(de echte)
quote:Doe dat dan , samen met de doodsverwensingen lijst van MVT
Op woensdag 16 april 2003 15:26 schreef yvonne het volgende:[..]
Deze post moet sticky hoor, als voorbeeld
quote:1] Ontkenningsfase
meer dan duidelijk over de staat van jouw schoonmaaksponsen(ingepakt).
quote:Nee nog een plank er boven van die plank
Op woensdag 16 april 2003 15:30 schreef Magneet het volgende:
Echt geweldig dit : humor van de bovenste plank![]()
![]()
quote:ik ben bang dat het zelfs nog een plank hoger kan zijn hoor zo goed is het
Op woensdag 16 april 2003 15:30 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Nee nog een plank er boven van die plank
quote:Die zal er wel aan komen , althans dat hoop ik wel .. want hier moet ze op reageren
Op woensdag 16 april 2003 15:32 schreef Loedertje het volgende:
Je vraagt je af waar de email van Yvonne nu blijft...
quote:Die heb je gejat
Op woensdag 16 april 2003 15:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik heb faal angst , ben bang dat jullie mij topic niet leuk vinden
quote:tsssk
Op woensdag 16 april 2003 15:24 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik durf meteen geen topic meer te openen in Onzin, faal angst heet dat geloof ik
quote:Spuit 11...
Op woensdag 16 april 2003 15:22 schreef QyRoZ het volgende:
Niet meer, nee.
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:19 schreef Farzin het volgende:
Niet meer.
quote:Yvonne is nu druk een mailtje terug aan het typen..
Op woensdag 16 april 2003 15:32 schreef Loedertje het volgende:
Je vraagt je af waar de email van Yvonne nu blijft...
quote:Druk zwetend, de overtreffende trap weegt zwaar op haar schouder
Op woensdag 16 april 2003 15:34 schreef L.E.E het volgende:[..]
Yvonne is nu druk een mailtje terug aan het typen..
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:35 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Druk zwetend, de overtreffende trap weegt zwaar op haar schouder
quote:Ik ook.
Op woensdag 16 april 2003 15:35 schreef Knoet het volgende:
Ik ontken elke betrokkenheid in deze
quote:I tried ... wil je volgende keer de weg wijzen?
Op woensdag 16 april 2003 15:37 schreef LangeJan het volgende:
Get a life en suck my dick!
quote:En in de tussentijd krijgt ze een drankje wordt het huis gedaan gaat er een baksteen door de ruit en merkt ze niets van dit alles...
Op woensdag 16 april 2003 15:34 schreef L.E.E het volgende:[..]
Yvonne is nu druk een mailtje terug aan het typen..
quote:En jij bent ?? Een humorloze zoutzakkerige baal hooi ?
Op woensdag 16 april 2003 15:37 schreef LangeJan het volgende:
Wat een kutverhaal.. en wat een humor hoor, nou nou, deze lachbui duurt tot maandag.
quote:Nee dat was jij toch
Op woensdag 16 april 2003 15:38 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
En jij bent ?? Een humorloze zoutzakkerige baal hooi ?
quote:neuh een gewone zak hooi .. Btw grab die girl van je en mail phoentje en rap .want je moet langskomen
Op woensdag 16 april 2003 15:38 schreef Atrimar het volgende:[..]
Nee dat was jij toch
quote:Goed idee.
Op woensdag 16 april 2003 15:41 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik vind echt dat Lange Jan een Onzin ban moet krijgen, hij hoort er duidelijk niet thuis
quote:Nee, dat heet niet humor, maar waarheid.
Op woensdag 16 april 2003 15:41 schreef LangeJan het volgende:![]()
![]()
Hahahahaha, HUMOR!!
quote:Of naar MED
Op woensdag 16 april 2003 15:26 schreef yvonne het volgende:[..]
Deze post moet sticky hoor, als voorbeeld
Als iets niet nodig is dan is het wel slijmen.
Waarom heb ik tijdens mijn eigen afwezigheid in vredesnaam iteejer staan wassen. Ik heb MTS gedaan en dat heb ik niet gekozen om een bejaarde te gaan staan wassen.
Yvonne. Als hier niet snel wat aan gedaan wordt dan kan je indrukwekkendere dingen verwachten dan een dode hond of een gestolen hoeveelheid leffe.
Ik heb contacten in de wereld van het grote geld en ik zal er persoonlijk voor zorgen dat je internet verbinding in het niks zal verdwijnen Ik maak van je inlognaam /dev/null en ik zorg ervoor dat er uit je boxen alleen nog maar Abba kan komen.
Ik ben dit gezeik zo zat en verwacht dat er actie ondernomen wordt op het verstieren van mijn goede naam op dit forum.
Camel(de echte Knut kloon)
quote:Laat ons zien wat jij leuk vind dan.... mister humor himself ...
Op woensdag 16 april 2003 15:42 schreef LangeJan het volgende:[..]
Jij hoort hier blijkbaar niet thuis als je dit gezeik leuk vind!
quote:Dus is de waarde 0
Op woensdag 16 april 2003 15:42 schreef boebiedoe het volgende:[..]
zegt farzin..
quote:Dat is ook humor
Op woensdag 16 april 2003 15:18 schreef yvonne het volgende:
Kijk lieve kutusertjes,
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:43 schreef Camel het volgende:
Ik heb contacten in de wereld van het grote geld en ik zal er persoonlijk voor zorgen dat je internet verbinding in het niks zal verdwijnen Ik maak van je inlognaam /dev/null en ik zorg ervoor dat er uit je boxen alleen nog maar Abba kan komen.
quote:De waarde van jouw posts? Fijn dat je dat inziet.
Op woensdag 16 april 2003 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Dus is de waarde 0
quote:Ach..
Op woensdag 16 april 2003 15:39 schreef LangeJan het volgende:
Jaloezie text
quote:kutusers en lief ?
Op woensdag 16 april 2003 15:45 schreef LangeJan het volgende:[..]
Nee, dat is waarheid.
Sorry, ik moet er toch echt om lachen.
quote:Lieve Knut's kloon.
beste Yvonne,Ik wou het nog maar eens over m`n ban hebben. Ik heb je nu al 48 keer een mailtjes gestuurd met het vriendelijk verzoek me te ubannen. Ik heb je kat gevild, al je ruiten ingegooid, je hond spoorloos laten verdwijnen (hij smaakte best lekker), je auto opgeblazen, maar niks, nakkes nada. Geen krimp. elke ander persoon (m/v) had al lang en breed met een grote vlek van de incontinentie in heur/zijn broek en met het dun door de achterkant lopende me m`n zin gegeven maar van Yvonne...niks.
Ik heb je planten water gegeven (dacht jij dat ze vanzelf weer tot leven konden komen dan?), ik heb je kinderen een jaar lang stiekem voor je naar school gebracht en weer opgehaald, ik heb godverdomme 3 maal per dag je hele huis gestofzuigd. Je had het niet eens door als ik op m`n knieen door je huiskamer kwam schuifelen, stilletjes je natje en je droogje bij je brengend terwijl jij als een debiel zat te computeren. Je zag me niet eens bewegen!
Ik heb gvd elke dag je man onder de douche gezet(en jij maar denken dat ie tegenwoordig zo lekker ruikt door z`n nieuwe after shave. Nee trut, het vuil was er eindelijk vanaf geschraapt), Iik heb elke dag je haar staan kammen, je schoenen schoongelikt, je kleren gewassen. NIKS!
Ik ben aan het einde van m`n latijn inmiddels, Ik wil gewoon en godverdomme weer posten met m`n fok vriendjes en vriendinnetjes. Ik geef je daarom nog een laatste, allerlaatste kans, Yvonne. Je hebt me voor vanavond 9 uur uiterlijk unbanned. Uiterlijk 9 uur. Geen fucking seconde later zweer ik je. Zoniet, dan zuip ik je complete voorraad leffe in 1 nacht op. Ja Yvonne, daaar snapte je niks van he, toen er ineens 2 gemaskerde mannen met pistolen je bierkelder kwamen gijzelen. Alhoewel ik bij nader inzien betwijfel of je ons wel bezig gezien hebt, jij versteend oud lijk. Dat zit daar maar te zitten, als bevroren achter d1`r computer. Ze zou het nog niet doorhebben als de wereld vergaat. Nou misschien dat je het zo doorkrijgt. Ik heb bij deze mail de doppen van de eerste 10 flesjes geattached. Voldoe je niet aan m`n ultimatum, dan krijg je de volgende 1490 ook per kerende post opgestuurd.
Dit was echt je laatste kans, Yvonne, ik meen het.
met anonieme groet,
Knut`s kloon
Op deze dreigementen kan ik helaas niet ingaan.
Je begrijpt zeker niet wat een belangrijke rol ik hier heb op dit forum?
Ik ben bikkelhard en kan niet toe gaan geven aan welke vorm van chantage dan ook,
je moet goed begrijpen,
ik ben WEL de FA hier.
Als ik toe zou geven aan deze dreigementen, zou ik echt m'n belangrijke imago schenden.
Dat van de hond echter zit me wel dwars, maar ach, ik stuur Brechtje zo wel naar de buren om met de hond te gaan wandelen en die pikken we gewoon in.
Jaja, ook in de buurt ben en blijf ik de gevreesde FA.
Mijn macht gaat verder dan alleen dit forum, dat snap je natuurlijk wel.
Ik terroriseer de buurt en m'n gezin net zoals ik de usertjes van dit forum terroriseer.
Dat van m'n man (had ik die eigenlijk?) is me nieteens opgevallen,
ik zal er vanavond eens op letten,
hmmmmz,
moet ik hem dus bekijken en niet via een foto op m'n scherm, nieuwe ervaring dus.
De bierkelder was idd even schrikken, maar een geluk bij een ongeluk, nu hij eindelijk leeg was vond ik: de cognac van Buzzer, de laarsjes van Blauwe, het blote nixie van Dutchie, en nog wat vacht van Tazz.
Gelijk die rommel ook maar even opgeruimd dus.
En natuurlijk staat er allang weer nieuwe voorraad, plus dat in huis nog een geheime voorraad heb.
Je denkt toch zeker niet dat ik chantabel ben met drank
Het spijt me dan ook , nou niet eigenlijk,
je te moeten melden dat geen (grijs) haar op m'n hoofd er over denkt je te unbannen.
Alle kansen om verder te posten heb je verspeeld, nooit kon je eens lief zijn en users en mods eens niet schofferen.
Oftewel, zolang ik dit uiterst belangrijke baantje bij FOK! heb, keer je niet terug!!
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:43 schreef Camel het volgende:
Camel(de echte Knut kloon)
broertje!
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:47 schreef yvonne het volgende:[..]
Lieve Knut's kloon.
Oftewel, zolang ik dit uiterst belangrijke baantje bij FOK! heb, keer je niet terug!!
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:47 schreef yvonne het volgende:
Mijn macht gaat verder dan alleen dit forum, dat snap je natuurlijk wel.
Ik terroriseer de buurt en m'n gezin net zoals ik de usertjes van dit forum terroriseer.
quote:Yvonne humor
Op woensdag 16 april 2003 15:50 schreef Twoflower het volgende:[..]
Mee-ster-lijk!
![]()
quote:worm nou weer yvonne humor .. Het is gewoon grappig, echt onzinnig leuk.
Op woensdag 16 april 2003 15:53 schreef TrailerParkBoy het volgende:[..]
Yvonne humor
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:55 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
worm nou weer yvonne humor .. Het is gewoon grappig, echt onzinnig leuk.
quote:
Kijk lieve kutusertjes,
DIT is humor!!!
quote:Wat ik vind is algemeen bepalend , het is dus humor
Op woensdag 16 april 2003 15:56 schreef LangeJan het volgende:[..]
Jij VIND het grappig..
quote:Doe eens normaal man
Op woensdag 16 april 2003 15:46 schreef LangeJan het volgende:[..]
Lees mijn ode.. en word weer relaxed..
Als het jou humor niet is, hoef je het niet te gaan verkutten voor de andere, dombo .
Ze zal heus wel weten wat goed voor ons is. Die bloedwijn is vast niet helemaal zuivere vla. Ik denk dat Yvonne de Fok! way of life wil beschermen en preserveren. Kijk Naar Lange jan, die kan zoveel humor niet aan, draait door, schuimbekkend zit ie voor z'n schermpje vol ongeloof over wat ie nu weer leest. Briesend tikt hij "DIT IS GEEN HUMOR!!" , ik medelijden met em.
Dus laat bloedwijn wegblijven, zoveel humor kan Fok! schaden, we zijn het niet gewend, we kunnen er niet mee omgaan, dus moeten we het verstoten
Bah! Humor
quote:Beste Knut,
Knut(de echte)
Hoe diep ben je nu toch aan het zinken dat jeje eigen klonen niet meer herkent
Blijkbaar heeft de Leffe je hersencellen al dermate vernietigd dat je alle grip op de realiteit verloren hebt.
Ik raad je dan ook ten sterkste aan om eindelijk van de drank af te blijven,
jij als mod, zo diep gezonken, het doet me verdriet.
Ik hoop idd dat je liefhebben familie je eindelijk eens naar een afkickcentrum wil sturen, ik weet waar je woont en ik neem zo snel mogelijk contact met ze op,
het kan zo niet langer,
het is tijd voor een opname.
Het erge is dat ik dan blijkbaar ook m'n hulpje in de huishouding kwijt ben, maar ach,
ik had het toch niet gemerkt.
Je weet een FA gaat nooit afk en bemoeit zich sowieso never met het huishouden.
Voor je zorgen doe ik niet, ik laat alle zorg over aan het deskundige personeel van de Valerius Kliniek.
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:57 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Wat ik vind is algemeen bepalend , het is dus humor
quote:Pleur eens op?
Op woensdag 16 april 2003 15:58 schreef LangeJan het volgende:[..]
Wat jij straks vind is een paardenkop in je bed.
Kijk, das'humor he
quote:Gaaf!!
Op woensdag 16 april 2003 16:00 schreef yvonne het volgende:[..]
Pleur eens op?
Anders verziek ik werkelijk ieder topic dat je ooit nog gaat openen.
Kijk, das'humor he
count me in!!
quote:Dat mag niet volgens de policy.
Op woensdag 16 april 2003 16:00 schreef yvonne het volgende:
Pleur eens op?
quote:Kan je me erbij gebruiken. ..
Op woensdag 16 april 2003 16:01 schreef Loedertje het volgende:[..]
Gaaf!!
Rellen met met toestemming...count me in!!
quote:Ik denk niet dat hij daar bang van wordt
Op woensdag 16 april 2003 16:00 schreef yvonne het volgende:[..]
Pleur eens op?
Kijk, das'humor he
En nee, 't is ook geen humor
quote:
Op woensdag 16 april 2003 16:01 schreef jogy het volgende:schop even tegen een boom, of rijd er met je Manta driewieler tegenaan, ook goed
.
quote:zal er in restwaarde niet van dalen..
Op woensdag 16 april 2003 16:01 schreef jogy het volgende:[..]
Is je hond dood ofzo?
ow, wacht..
..
Flikker op knulletje, ga je frustraties over wat het ook mag zijn, even ergens anders botvieren, schop even tegen een boom, of rijd er met je Manta tegenaan, ook goed
.
quote:Ik waak over jullie mijn schaapjes.
Op woensdag 16 april 2003 15:58 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik vertrouw op Yvonne.Ze zal heus wel weten wat goed voor ons is. Die bloedwijn is vast niet helemaal zuivere vla. Ik denk dat Yvonne de Fok! way of life wil beschermen en preserveren. Kijk Naar Lange jan, die kan zoveel humor niet aan, draait door, schuimbekkend zit ie voor z'n schermpje vol ongeloof over wat ie nu weer leest. Briesend tikt hij "DIT IS GEEN HUMOR!!" , ik medelijden met em.
Dus laat bloedwijn wegblijven, zoveel humor kan Fok! schaden, we zijn het niet gewend, we kunnen er niet mee omgaan, dus moeten we het verstoten
Bah! Humor
Natuurlijk komt zo'n bloedwijn niet terug, die humor is niet te bevatten voor de peabrains hier.
Dus wees gerust,
Yvonne waakt over jullie
quote:
Op woensdag 16 april 2003 16:03 schreef yvonne het volgende:[..]
Dus wees gerust,
Yvonne waakt over jullie
quote:Ik pas wel op bloedwijntje!!
Op woensdag 16 april 2003 16:03 schreef yvonne het volgende:Natuurlijk komt zo'n bloedwijn niet terug
Dus wees gerust,
Yvonne waakt over jullie
[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 16-04-2003 16:04]
quote:Laat je wel een
Op woensdag 16 april 2003 16:04 schreef Loedertje het volgende:[..]
Ik pas wel op bloedwijntje!!
quote:
Op maandag 14 april 2003 00:48 schreef LangeJan het volgende:
Ode aan Fok!Members,Fokkers en lurkers, jullie horen er te zijn.
Jullie zijn onmisbaar,
En maken Fok! zo fijn.Wat moet ik zonder jullie, zonder members, zonder Fok!
Als jullie er niet zijn,
Denk ik echt dat ik maar nok.Een paar members in het bijzonder, die maken het zo fijn.
Discussierend over Yvonne's,
Mooie slanke lijn.Fok! Ik hou van jou, zonder jou is er geen leven.
Al zou ik voor je moeten sterven,
Dan duurde dat maar even.De tijd is aangebroken, om iedereen de hemel in te praten.
Maar neem geen voorbeeld aan mij,
Want ik loop maar wat te blaten.
quote:Waarom wil jij altijd de restjes oplikken eigenlijk?
Op woensdag 16 april 2003 16:05 schreef yvonne het volgende:Laat je wel een
~slokje
voor me over?
quote:Je hebt de post niet gelzen he
Op woensdag 16 april 2003 15:18 schreef Kbot2000 het volgende:[..]
en het dan nog in het verkeerde forum posten ook... Als het al in een forum hoort, wat niet het geval is want bans worden niet op het forum besproken, dan hoort het in FB....
quote:Wow
quote:Mooi~!
Op woensdag 16 april 2003 16:38 schreef yvonne het volgende:Wow
, trouwen?
Was dit nou die fantastische mail die je van Ker_Plunk kreeg?
maar hoe nu verder.... hoe...
quote:Kom om 00.00 nog maar ff kijken dan..
Op woensdag 16 april 2003 16:53 schreef Phuturistixxx het volgende:
maar hoe nu verder.... hoe...
quote:Ik snap em niet
Op woensdag 16 april 2003 16:56 schreef Loedertje het volgende:[..]
Kom om 00.00 nog maar ff kijken dan..
quote:Als ik het maar snap
Op woensdag 16 april 2003 16:57 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Ik snap em niet
quote:Hij moet altijd eerst goed eten voordattie mag fokken van mij
Op woensdag 16 april 2003 16:57 schreef Phuturistixxx het volgende:Ik snap em niet
quote:So?
Op woensdag 16 april 2003 17:17 schreef Farzin het volgende:
Phuturistixxx is een kloon van Furby.
quote:Je denkt dat iemand met een username als "furby" op een username als "phuturistixxx" kan komen
Op woensdag 16 april 2003 17:17 schreef Farzin het volgende:
Phuturistixxx is een kloon van Furby.
quote:Waarom niet?
Op woensdag 16 april 2003 17:20 schreef Phuturistixxx het volgende:
Je denkt dat iemand met een username als "furby" op een username als "phuturistixxx" kan komen
Ik wacht op mail
quote:Dat gaat gewoon niet, net zoals ik nooit op de username "farzin" zou komen
Op woensdag 16 april 2003 17:20 schreef Farzin het volgende:[..]
Waarom niet?
Snappie...
quote:Je voert hem paranoia?
Op woensdag 16 april 2003 17:16 schreef Loedertje het volgende:[..]
Hij moet altijd eerst goed eten voordattie mag fokken van mij
quote:Ook dat
Op woensdag 16 april 2003 17:22 schreef yvonne het volgende:[..]
Je voert hem paranoia?
(Hij 's geil hè?)
Het ultimatum is al weer 3 uur verstreken, en nog steeds geen sjoege. kennelijk heb je toch een plaat voor je kop zo dik dat er nog niet met een drilboor doorheen is te komen. Ik ben een knutkloon die altijd doet wat hij beloofd, dus zie en beef, ik ga zoveel shock en awe op je loslaten dat je binnen nu en 2 dagen katatoon achter je computer zal zitten.
Onder het motto "wie niet horen wil zal z`n man laten voelen" heb ik je echtgenote ( je weet wel, dat wandelend zeepje wat je nooit opmerkte) in het wasmachine gestopt. Het programma is bijna afgewerkt, alleen nog even centrifugeren en we kunnen z`n stoffelijk overschot (of wat er voor door moet gaan) op de waslijn hangen.
Je planten heb ik vervangen door opiumbollen, de politie is inmiddels gebeld en ik heb ook een paar hints laten vallen aangaande jou en bepaalde bolletjes. Als het arrestatieteam straks vraagt of je even je tenen wilt aanraken, raad ik je aan vooral goed te ontspannen, dan valt het misschien nog mee.
Je pochte zo hard dat je de hele buurt onder je dikke duim had zitten, nou mevrouw de mod, ik heb slechts nieuws voor je. Ondanks dat het gros van je omwonenden atheistisch zijn, wilden zich allemaal en zonder uitzondering aansluiten bij m`n eigen jihadje tegen jouw persoon gericht. Gefeliciteerd, je woont vanaf nu in een buurt vol toekomstige martelaren. Als de buurvrouw zometeen nog even een kopje suiker komt lenen, zou ik, als ik in ouw schoenen stond niet de voordeur open doen, want schoenen en Yvonne zullen in dat geval en waarschijnlijk heel snel allemaal hun eigen weg gaan.
je kinderen.... sja.... Ik hoop niet dat je erg gehecht aan ze was. toen ik ze na het ophalen van school vertelde dat ze vanaf nu nooit meer naar mammie zouden gaan, maar dat ik ze verkocht heb aan een proeflaboratorium voor wat proefjes en vivisectie verblikten of verbloosden ze niet, ze beweerden allebei bij hoog en laag dat ze dat nog liever hadden dan een dag langer bij mamma het levend computermeubel wonen. Het hielp natuurlijk ook wel enigzins dat ik ze vertelde dat het daar vol met schattige konijntjes zit en dat de aapjes ook al het toppunt van potentiele vertedering zijn. Wat spelen met de veestapel daar nou precies inhoudt ben ik overigens niet over begonnen. Daar komen ze vanzelf wel achter(een een beetje schock therapie om over rare mamma het wandelend bievat heen te komen is natuurlijk wel heilzaam voor die koters.)
nog even over je zogenaamde eindeloze drankvoorraad. Je hebt, als ik je antwoord zo lees nog steeds niet door wat je drinkt, is het wel? Zijn die smaakpapillen nou echt al zover weg dat je het verschil tussen cognac en zoutzuur niet meer proeft? Merk je het al niet eens meer als je ipv van je geheime voorraad leffe aan een fles met urine zit te lebberen? Zelfs de fles met de wormenmilkshake (voor de extra proteinen) klokt mevrouw in haar keelholte als ware het gods woord in een demente ouderling. Nou ja, tìs jouw spijsverteringskanaal wat in 5 knopen gaat, niet de mijne. Oh ja, de 1490 doppen, die attach ik niet meer, dat gaf te veel gedoe, en gedoe ben je niet waard. Ze worden morgenochtend door een bulldozer afgeleverd. In je slaapkamer wel te verstaan. Ik heb opdracht gegeven dat ze daar hoe dan ook terecht moeten komen, hoe, dat maakt me geen moer uit eerlijk gezegd. Dus als de eerste verdieping ineens de begane grond geworden blijkt te zijn, dan weet je straks in ieder geval wie je vuil moet aan kijken.
Ik zag trouwens in je antwoord dat je het niet na kon laten om nog snel een trap na te geven. Je vergeet te vermelden dat je me niet eens de kans gegeven hebt om te posten en dat je m`n emailadres al op een van je rare lijstjes had gezet voordat ik me uberhaupt had geregistreerd als user. Of wou je beweren dat iedereen die flutnet als isp heeft de melding"dit email adres is niet geldig voor registratie omdat we niet toestaan dat dildo`s als jij zich registreren" krijgt? Nee ik dacht het ook niet nee.
Nouja, het maakt niet uit ook eigenlijk. Binnenkort volgt de finale van m`n eigenste shock en ohoh campagne, en zult u niet meer modden of zowiezo onder ons verkeren. En dan ga ik gewoon lekker naar Danny, die zal me vast wel helpen.
tot ziens Yvonne, veel plezier voor zolang het nog duurt
groeten,
knuts kloon
p.s. die klik die je vanmorgen hoorde toen ja achter je pc ging zitten was 50 kilo Tnt onder je stoel die op scherp gezet werd. Ik hoop dat je je plasje lang op kan houden.
quote:
Op donderdag 17 april 2003 01:04 schreef yvonne het volgende:
Respect!!!
Waar zou die vertraging toch door komen ?
quote:Je korte termijn geheugen is niet zo best meer Yvonne
Respect!!!
quote:
Op woensdag 16 april 2003 17:21 schreef yvonne het volgende:
Oi,
of ellenlange posts plaatsen of optiefen
quote:gellukig kan topicopener sneller klonen dan een konijn aan de speed bij mekaar kan wippen
Op donderdag 17 april 2003 02:39 schreef Loedertje het volgende:
Slotje!!
Topicopener schijnt hier écht niet meer te mogen posten
quote:Ghegheghe
Op donderdag 17 april 2003 02:41 schreef mudkot het volgende:[..]
gellukig kan topicopener sneller klonen dan een konijn aan de speed bij mekaar kan wippen
quote:Zeker weten!
Respect!!!
Heb geen idee maar klinkt als een oldbie.
Moraal van dit alles...
Don't mess with yvonne
quote:Hahahaaa.. Soofje vamme.
Op donderdag 17 april 2003 11:04 schreef yvonne het volgende:
Moraal van dit alles...
Don't mess with yvonne
quote:
Op donderdag 17 april 2003 00:52 schreef bloedwijn het volgende:
beste Yvonne,Het ultimatum is al weer 3 uur verstreken, en nog steeds geen sjoege. kennelijk heb je toch een plaat voor je kop zo dik dat er nog niet met een drilboor doorheen is te komen. Ik ben een knutkloon die altijd doet wat hij beloofd, dus zie en beef, ik ga zoveel shock en awe op je loslaten dat je binnen nu en 2 dagen katatoon achter je computer zal zitten.
Onder het motto "wie niet horen wil zal z`n man laten voelen" heb ik je echtgenote ( je weet wel, dat wandelend zeepje wat je nooit opmerkte) in het wasmachine gestopt. Het programma is bijna afgewerkt, alleen nog even centrifugeren en we kunnen z`n stoffelijk overschot (of wat er voor door moet gaan) op de waslijn hangen.
Je planten heb ik vervangen door opiumbollen, de politie is inmiddels gebeld en ik heb ook een paar hints laten vallen aangaande jou en bepaalde bolletjes. Als het arrestatieteam straks vraagt of je even je tenen wilt aanraken, raad ik je aan vooral goed te ontspannen, dan valt het misschien nog mee.
Je pochte zo hard dat je de hele buurt onder je dikke duim had zitten, nou mevrouw de mod, ik heb slechts nieuws voor je. Ondanks dat het gros van je omwonenden atheistisch zijn, wilden zich allemaal en zonder uitzondering aansluiten bij m`n eigen jihadje tegen jouw persoon gericht. Gefeliciteerd, je woont vanaf nu in een buurt vol toekomstige martelaren. Als de buurvrouw zometeen nog even een kopje suiker komt lenen, zou ik, als ik in ouw schoenen stond niet de voordeur open doen, want schoenen en Yvonne zullen in dat geval en waarschijnlijk heel snel allemaal hun eigen weg gaan.
je kinderen.... sja.... Ik hoop niet dat je erg gehecht aan ze was. toen ik ze na het ophalen van school vertelde dat ze vanaf nu nooit meer naar mammie zouden gaan, maar dat ik ze verkocht heb aan een proeflaboratorium voor wat proefjes en vivisectie verblikten of verbloosden ze niet, ze beweerden allebei bij hoog en laag dat ze dat nog liever hadden dan een dag langer bij mamma het levend computermeubel wonen. Het hielp natuurlijk ook wel enigzins dat ik ze vertelde dat het daar vol met schattige konijntjes zit en dat de aapjes ook al het toppunt van potentiele vertedering zijn. Wat spelen met de veestapel daar nou precies inhoudt ben ik overigens niet over begonnen. Daar komen ze vanzelf wel achter(een een beetje schock therapie om over rare mamma het wandelend bievat heen te komen is natuurlijk wel heilzaam voor die koters.)
nog even over je zogenaamde eindeloze drankvoorraad. Je hebt, als ik je antwoord zo lees nog steeds niet door wat je drinkt, is het wel? Zijn die smaakpapillen nou echt al zover weg dat je het verschil tussen cognac en zoutzuur niet meer proeft? Merk je het al niet eens meer als je ipv van je geheime voorraad leffe aan een fles met urine zit te lebberen? Zelfs de fles met de wormenmilkshake (voor de extra proteinen) klokt mevrouw in haar keelholte als ware het gods woord in een demente ouderling. Nou ja, tìs jouw spijsverteringskanaal wat in 5 knopen gaat, niet de mijne. Oh ja, de 1490 doppen, die attach ik niet meer, dat gaf te veel gedoe, en gedoe ben je niet waard. Ze worden morgenochtend door een bulldozer afgeleverd. In je slaapkamer wel te verstaan. Ik heb opdracht gegeven dat ze daar hoe dan ook terecht moeten komen, hoe, dat maakt me geen moer uit eerlijk gezegd. Dus als de eerste verdieping ineens de begane grond geworden blijkt te zijn, dan weet je straks in ieder geval wie je vuil moet aan kijken.
Ik zag trouwens in je antwoord dat je het niet na kon laten om nog snel een trap na te geven. Je vergeet te vermelden dat je me niet eens de kans gegeven hebt om te posten en dat je m`n emailadres al op een van je rare lijstjes had gezet voordat ik me uberhaupt had geregistreerd als user. Of wou je beweren dat iedereen die flutnet als isp heeft de melding"dit email adres is niet geldig voor registratie omdat we niet toestaan dat dildo`s als jij zich registreren" krijgt? Nee ik dacht het ook niet nee.
Nouja, het maakt niet uit ook eigenlijk. Binnenkort volgt de finale van m`n eigenste shock en ohoh campagne, en zult u niet meer modden of zowiezo onder ons verkeren. En dan ga ik gewoon lekker naar Danny, die zal me vast wel helpen.
tot ziens Yvonne, veel plezier voor zolang het nog duurt
groeten,
knuts kloon
p.s. die klik die je vanmorgen hoorde toen ja achter je pc ging zitten was 50 kilo Tnt onder je stoel die op scherp gezet werd. Ik hoop dat je je plasje lang op kan houden.
Wát goed
quote:Het is me weer duidelijk hoe het in elkaar zit, Ik neuk Yvonne gewoon een keer als ik unbanned moet worden
beste Yvonne,Ik wou het nog maar eens over m`n ban hebben. Ik heb je nu al 48 keer een mailtjes gestuurd met het vriendelijk verzoek me te ubannen
Spam wordt niet gewaardeerdIk heb je kat gevild, al je ruiten ingegooid,
Wat is er mis met wat ventilatie![]()
je hond in zijn reet geneukt(hij smaakte best lekker),
Animal sex wordt NIET op prijs gesteldje auto opgeblazen,
Nu snap ik waarom Yvonne altijd te laat komtDie kut Forum Admin snapt er geen ruk van, leg je er maar bij neer
quote:uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat reincarnatie geen fabeltje is, maar dat het werkelijk kan
Op donderdag 17 april 2003 11:04 schreef yvonne het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Bloedwijn, bij het installeren van een tijdbom, jammerlijk z'n mechaniekje heeft getriggerd waarbij hij jammerlijk uiteen gespat is..
Moraal van dit alles...
Don't mess with yvonne
waarvan akte
quote:
Op donderdag 17 april 2003 18:02 schreef Harrie het volgende:
Bij Cynix werkt pijpen overigens beter.
quote:dat geeft toch al gauw stront aan de knikker
Op donderdag 17 april 2003 18:02 schreef Harrie het volgende:[..]
Bij Cynix en Breuls werkt pijpen overigens beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |