In deel 1 (Barb, the Gallant Pig, 1995) wordt het varkentje Barb meegenomen naar een kermis. Mensen moeten raden hoe zwaar-ie weegt. Mr. Hoggett raadt 't en wint hem. Op de boerderij wordt hij liefdevol opgenomen door de hond Fly en haar puppies. De (ontzettend grappige) eend Ferdinand is bang dat-ie opgegeten wordt, dus probeert hij zich onmisbaar te maken door zich in te zetten als haan. Barb die Jingle Bells lalalalaat is het absolute hoogtepunt van de film. Hilarisch!
Deel 2 (Barb: Pig in the City, 1998) vond ik net zo leuk. Zwaar ondergewaardeerde film. De film wordt gepresenteerd als kinderfilm en dat is dus de grote fout. Er zitten scènes in die inderdaad niet leuk zijn voor kleine kinderen, maar wat doe je je zelf te kort als je deze film mijdt. De film is echt vertederend en erg komisch. Daarnaast visueel ook nog 's ijzersterk. Alles ziet er prachtig uit in deze film. De set-decoration en art-direction zijn verbluffend goed. De pitbull, met prachtig Godfather accent, vindt dat iedereen naar Barb moet luisteren. Hij zingt nog "If I Had Words" voor de overige dieren en iedereen zingt (lalala) mee (heerlijke scène).
Hartverwarmend leuke films en bijzonder knap gemaakt.
Barb rules!
Ik vind die lieve Barb ook zwaar rulen!!! Vond Fly ook! (irl Colin)
Kusje van Colin voor Barb
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 17-01-2001 19:35]
Lief biggetje ja, cute.
quote:Trutje
Op 18 januari 2001 10:42 schreef Fannetje het volgende:![]()
Error: "Barb: Pig in the City" not found in database
Katwijk ook!
quote:Katwijk zei je? Tsja, hier in 't NOORDEN hebben ze die films gewoon wèl..
Op 18 januari 2001 18:38 schreef twi het volgende:
Ik vandaag naar de plaatselijke videotheek, kon 'm niet vindenError: "Barb: Pig in the City" not found in database
Katwijk ook!
![]()
![]()
quote:
Op 18 januari 2001 18:38 schreef twi het volgende:
Ik vandaag naar de plaatselijke videotheek, kon 'm niet vindenError: "Barb: Pig in the City" not found in database
Katwijk ook!
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |