Ik kwam via via dit onder ogen, wellicht iets voor de mensen op dit forum
Je Echte Leeftijd! Best een grappige site, vooral die test..rest is duidelijk nog in opzet, maar ook niet onaardig zo te zien
Ik heb de test 'even' gedaan en was dus een jaartje jonger dan m'n kalenderleeftijd Ik zou bijna een competitie gaan opzetten *hehe*
Stukje van de perssite:
quote:Have fun!
Onze manier van leven staat in groot contrast met de waarde die we hechten aan een jong uiterlijk en een lang leven. Maar hoe fit en gezond zijn wij nu werkelijk? www.je-echte-leeftijd.nl geeft het antwoord! Het berekent het effect van onze levenswijze naar een Echte Leeftijd. Een leeftijd die kan afwijken van de kalenderleeftijd. Je Echte Leeftijd! is een aantrekkelijke manier om met gezondheid bezig te zijn en zal vanaf 5 mei bij RTL4 op de televisie te zien zijn.De test kunt u nu al vinden op Internet via www.je-echte-leeftijd.nl.
*tijd voor koffie*
Maarja, ik wist zelf ook al dat ik niet echt gezond leef enzo
quote:
Op woensdag 16 april 2003 10:53 schreef vosss het volgende:
Wat een kuttest, ik ben 26 en die test zegt dat ik 35 benMaarja, ik wist zelf ook al dat ik niet echt gezond leef enzo
quote:kijk dan ik ik op 28,2
Verlaag je rijsnelheid tot de toegestane snelheid. Potentiėle verjonging (jaren) 5.1
Verlaag je alcoholconsumptie tot 1 glas per dag. Potentiėle verjonging (jaren) 1.7
ik ben 25.1 en mijn leeftijd zou moeten zijn 33.5
niet echt positief dus er wat aan kunnen doen dan kom ik op 27.7 in 90 dagen
nou lekker dan
Blijf je tanden en tandvlees goed verzorgen.
Blijf dagelijks het aantal uren slapen dat je nu slaapt.
Zorg dat je bloeddruk blijft zoals hij is.
Blijf zo gevarieerd eten als je momenteel doet.
Ga door met de hoeveelheid flavonoļden die je momenteel dagelijks eet.
Voedingsvezel
Je eet gemiddeld meer dan 23 gram vezels per dag. Deze dagelijkse vezelconsumptie maakt Je Echte Leeftijd de jongste die voor deze leeftijdverlagingsfactor mogelijk is. Ga door met deze hoeveelheid vezels. Het is prima zo!
Gelukkig drink je niet als je moet rijden.
Blijf je veiligheidsgordel en een auto met airbag gebruiken.
Zorg dat je hartslag op het huidige peil blijft.
Blijf met dezelfde veilige snelheid rijden als je nu doet.
Blijf elke dag ontbijten.
Ga door met de hoeveelheid kalium die je momenteel dagelijks binnenkrijgt.
Blijf in een middelgrote tot grote auto rijden.
Je voert geen telefoongesprekken tijdens het rijden. ga zo door.
Blijf het aantal kilometers rijden dat je momenteel jaarlijks rijdt
Blijf de hoeveelheid calcium gebruiken die je nu dagelijks binnenkrijgt
Je gebruikt geen geneesmiddelen. ga zo door!
Ga door met de hoeveelheid meervoudig onverzadigde vetten die je momenteel eet.
Gefeliciteerd dat je nog steeds getrouwd bent.
En om te verjongen het volgende advies:
Doe meer kracht en cardiovasculaire oefeningen. Verhoog ook de intensiteit van je algehele training
Verlaag de hoeveelheid vet vlees in je voeding tot 1 portie of minder per week.
Schaf een hond aan.
Flos elke dag.
quote:Zelfde levensstyle
Op woensdag 16 april 2003 10:53 schreef vosss het volgende:
Wat een kuttest, ik ben 26 en die test zegt dat ik 35 benMaarja, ik wist zelf ook al dat ik niet echt gezond leef enzo
Leuke test.
---
Ik rook wel
quote:Heb jij dan wel ingevuld dat je rookt?
Op woensdag 16 april 2003 11:09 schreef Markster het volgende:
Je hebt de juiste keuze gemaakt door niet met roken te beginnen.
Proficiat! Je Echte Leeftijd is jonger omdat je niet rookt.---
Ik rook wel
quote:ze vroegen of je wel eens 3 maanden achter elkaar elke dag een peuk had gerookt, meer niet.
Op woensdag 16 april 2003 11:13 schreef marco_balk het volgende:[..]
Heb jij dan wel ingevuld dat je rookt?
Want vrienden van mij roken ook, maar kregen dit niet te zien.....
Mijn antwoord was nee, want ik rook wel, maar niet elke dag.
uiteindelijk kom ik toch op +7,2 jaar.. nog best netjes denk ik dan
quote:Elke dag een biertje en zo af en toe eens wat sos
Op woensdag 16 april 2003 11:05 schreef Atreidez het volgende:[..]
Zelfde levensstyle
Dat ding zegt dat ik me 34,7 jaar oud voel
quote:jah goed idee
Op woensdag 16 april 2003 11:23 schreef vosss het volgende:[..]
Elke dag een biertje en zo af en toe eens wat sos
quote:henk@henk.nl
Op woensdag 16 april 2003 11:15 schreef Stonehead het volgende:
Ik ga voor zo'n weinig serieuze test geen persoonlijke gegevens invullen hoor.
quote:Persoonlijk???
Op woensdag 16 april 2003 11:15 schreef Stonehead het volgende:
Ik ga voor zo'n weinig serieuze test geen persoonlijke gegevens invullen hoor.
quote:
Blijf het aantal kilometers rijden dat je momenteel jaarlijks rijdt.
Je Echte Leeftijd is jonger, omdat je jaarlijks minder dan 3.200 kilometer op de weg zit. Hoe meer kilometers je op de weg zit, des te groter is de kans dat je bij een auto-ongeluk betrokken raakt.
nouja, ben 19 en mn 'echte leeftijd' is 22,2
ik zat er eerst 4 jaar onder, vul je in dat je rookt, komt er 7 jaar bij
complimenten voor verkeer, ouders en gebit
ik moet letten op snelheid, meer trainen en een grotere auti kopen
Ik heb deze test ook gedaan. Volgens die test ben ik iets van vier jaar jonger dan ik echt ben. Maar dat kan volgens mij nooit kloppen.
Ze vragen bijvoorbeeld niet naar je drugsgebruik, of je door rood fietst, hoe veel uur je per week werkt enzo.
Ook vind ik het lastig in te schatten hoeveel porties van wat je ieder dag of week uit. Je schat maar wat. Of dat overeenkomt met de werkelijkheid is maar de vraag.
Verders wel leuk om te doen zo'n test.
quote:het houd je gezond en mager
Op woensdag 16 april 2003 11:28 schreef Nyles het volgende:[..]
jah goed idee
En nu vraag ik me af, wat zou de echte leeftijd zijn van Andre Hazes?
Man, die gozer zal toch echt boven de honderd moeten komen.....
quote:jazeg das niet eerlijk.
Op woensdag 16 april 2003 11:52 schreef Frollo het volgende:
Ik kom op SLECHTS +2 jaar (ben 32.1 en er komt 34.1 uit).
Vreemd, want ik rook al 15 jaar en doe niets, ik herhaal, helemaal niets aan lichaamsbeweging.
En er staat: "Schaf een hond aan". Ja doei, zal m'n kat leuk vinden!
Ik moet trouwens ook een hond... en meer krachtsport gaan doen. [proberen de hond bij de kat weg te houden, I suppose]
quote:Pfffrrrrrrrtttttt ja dat kan je wel zeggen idd.. sjeeeeeees
Op woensdag 16 april 2003 12:15 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Trage site.
quote:Wat betreft dat profiel heb ik gewoon onzin ingevuld bij m'n naam en dergelijke. Een geldig e-mail adres hoef je ook niet in te vullen (scheelt weer spam
Op woensdag 16 april 2003 12:25 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik ben al te lui om een persoonlijk profiel aan te maken, zegt denk ik wel genoeg over mijn leeftijd.... zoveel vingertjes dus....
ik kom niet door die registreer zooi heen, kom steeds op een error uit
quote:Ja precies. Dat heb ik nou ook....
Op woensdag 16 april 2003 12:42 schreef Fogerty het volgende:
Kijk eens aan, ik ben een half jaartje jonger dan ik dacht
Volgens mij scoor je al best gauw goed als je toevallig niet rookt en af en toe eens wat zwemt en volkorenbrood eet enzo. Ik eet namelijk helemaal niet extreem gezond en sport ook minder dan goed voor me is, maar kennelijk zit je in vergelijking met 'de gemiddelde nederlander' al gauw aan de goede kant van de scheidslijn.
heb ik 5 vragen ingevuld kom ik niet meer verder, constant error
zozo na 10x refresh weer verder
gaat goed zo
quote:nou DAT schiet lekker op zeg
Dat schiet lekker op! We gaan nu verder met de vragen over medicijngebruik en voedingssupplementen.
[Dit bericht is gewijzigd door Bolderbast op 16-04-2003 13:35]
volgens de test ben ik 23,2 terwijl mijn officiele leeftijd 21.4 is
valt redelijk mee, over een maandje ga ik weer actief sporten... komt goed
quote:Ik denk dat je na de stress ervaring van het invullen van deze test er wel + 20 bij op mag tellen.
Op woensdag 16 april 2003 14:17 schreef Bolderbast het volgende:
EINDELIJK
[..]
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:35 schreef Nachtapotheker het volgende:
* Nachtapotheker is 24.5 jaar volgens de echte leeftijd<-- 19 echt jaren
Alleen maar omdat ik niet aan een sport doe. Komt na dit schooljaar wel (want dan kan ik het betalen) en dan ben ik opeens 14.5 jaar.
quote:ja is idd zo
Op woensdag 16 april 2003 15:00 schreef BloodRaven het volgende:
Je Echte Leeftijd is 22.7 en ik ben pas 19Alleen maar omdat ik niet aan een sport doe. Komt na dit schooljaar wel (want dan kan ik het betalen) en dan ben ik opeens 14.5 jaar.
ik heb 20 jaar niks aan sport gedaan en doe pas sinds een dikke maand aan fitness, maar daar vragen ze verder niet naar, dus lijkt het alsof ik superfit ben ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door Bolderbast op 16-04-2003 15:04]
quote:Je moet idd behoorlijk stressbestendig zijn om het vol te houden.
Op woensdag 16 april 2003 13:06 schreef Bolderbast het volgende:
helaas is het echt NIET te doen hierheb ik 5 vragen ingevuld kom ik niet meer verder, constant error
zozo na 10x refresh weer verder
gaat goed zo
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:39 schreef sop het volgende:[..]
Ik denk dat je na de stress ervaring van het invullen van deze test er wel + 20 bij op mag tellen.
heb er gewoon meer dan een uur over gedaan om m helemaal in te vullen
Maar... ik ga stug door
quote:stug volhouden
Op woensdag 16 april 2003 17:11 schreef Yvonnetje het volgende:
En nu doet ie helemaal niks meer!![]()
![]()
ik begon 13.06 en 15.17 was ik klaar
snel toch
Echte leeftijd: 22,7
bijna heel de test door stond ik tussen de 17 en 19, totdat het onderdeel sporten kwam
1 van de adviezen:
"Als je een nieuwe auto koopt, overweeg dan een middelgrote tot grote te kopen"
:d
16.1 jaar
Da's dus een verschil van - 2.4
Valt me toch wel heel erg mee!
quote:Oh, moest je je échte postcode vermelden???
Op woensdag 16 april 2003 19:43 schreef SirPeter het volgende:
Ga ik niet invullen.
Volgens mij krijg je nu allemaal foldertjes etc door de brievenbus. Je moest immers je postcode vermelden.
quote:
Op woensdag 16 april 2003 19:43 schreef SirPeter het volgende:
Ga ik niet invullen.
Volgens mij krijg je nu allemaal foldertjes etc door de brievenbus. Je moest immers je postcode vermelden.
en dat komt alleen omdat ik niet sport, want voor dat vragenstuk was ik nog 4,5 jaar jonger.
Dus dat scheelt 5,3 jaar?
Conclusie: als je jong wilt blijven moet je als een ouwe lul rijden zelfs roken word je niet zo oud van
Verschil : -7,6 jaar...
hmmm, dat sportgedeelte houd ik niet bij als ik sport dus heb ik maar een "ongeveer" ingevuld.
Met dat eten ook, want de ene keer eet ik erg gezond de andere keer weer niet.
maarjah het is wel grappig...
Vind mn advies wel erg ok: "Matig alcoholgebruik kan het risico verhogen op kanker van de mond, slokdarm of maag. "
oftewel: Zuipen kreng!
ok leuk:
leven je beiden ouders nog? nee....
5 vragen later:
zijn je ouders tot je 21ste bij elkaar gebleven? eh... als ik 19 ben en mn vader al 9 jaar dood is? sure...
stelletje mafkezen
Hmm.... Ik ben vrij eerlijk geweest. Mischien toch iets meer sporten
Yippie! BTW niet roken heeft 12,3 jaren effect, das flink, doorgaan zo dus...!
Hier kan ik me wel in vinden. Sowieso is leeftijd belachelijk overtrokken in onze maatschappij. Continu wordt er van je verwacht dat je je op bepaalde manieren gedraagt omdat je een bepaalde leeftijd hebt. En veel mensen nemen dat nog serieus ook!
quote:je hebt wel gelijk, maar deze test heeft dus alleen je 'echte leeftijd' gemeten qua lichamelijke gezondheid...
Op donderdag 17 april 2003 13:32 schreef Morphs het volgende:
M'n leeftijd: 22.2
Verschil is --7.3
Echte leeftijd: 14.9Hier kan ik me wel in vinden. Sowieso is leeftijd belachelijk overtrokken in onze maatschappij. Continu wordt er van je verwacht dat je je op bepaalde manieren gedraagt omdat je een bepaalde leeftijd hebt. En veel mensen nemen dat nog serieus ook!
psychisch heeft hier niks mee te maken alhoewel jij je misschien wel als 14.9 gedraagd
Heb overigens niet voor die hele uitgebreide vragenlijst gekozen wanneer dat een optie was, beetje teveel van het goede.
quote:ik wel, denk dat ik daardoor -5.0 had
Op donderdag 17 april 2003 15:34 schreef Essiepessie het volgende:
Ik ben 21,1 en volgens de test 16,5. Dat betekent -4,6 jaarHeb overigens niet voor die hele uitgebreide vragenlijst gekozen wanneer dat een optie was, beetje teveel van het goede.
dan wordt het nog wat lager denk ik
Qua gezondheid.
3 jaar en 1 maand ouder dan ik werkelijk.
Ik rook veel.. en sport niet. Valt dus mee.
Compenseer goed
Ik leef best gezond
Ik had 2.4 kunnen zijn als de bestuurders van de auto's waar ik in meerij zich netjes aan de snelheid zouden houden
Als ik dit soort taalfouten zie word ik weer een paar jaar ouder.
quote:Bij mij is 't andersom
Op woensdag 16 april 2003 11:11 schreef Markster het volgende:
Je chte leeftijd is 23ben 19
Raar... ik had op z'n minst verwacht dat mijn Echte Leeftijd 17 zou zijn Niet omdat ik zo gezond leef, maar meer om mijn gedrag
Hmm, dat valt niet tegen.
Ik had aangegeven dat ik flink doorstrap als ik op de fiets zit, ging meteen 3 jaar naar beneden.
(zonder test is dat gewoon bijna 20,9 )
Die site is overigens wel enorm traag zeg vanavond
En:
YOU MADE THE RIGHT CHOICE IN NOT STARTING SMOKING.
--> Ik heb nergens ingevuld dat ik niet af en toe blowde, eikels
We nemen aan dat je weinig verzadigd vet eet, omdat je zo weinig vet vlees eet.
--> Hahaha, mis. Nog meer strafpunten!
quote:Geloof me, je moet je echt de pleuris roken, de hele dag op je stoel blijven zitten, mobiel bellen in de auto, 200km per uur gemiddeld rijden, iedere dag vet vlees en geen gezonde dingen eten, erfelijke borstkanker in je familie hebben en je oduers moeten beide al overleden zijn om uberhaupt iets ouder te worden dan je werkelijke leeftijd hoor
Op woensdag 23 april 2003 00:19 schreef Proto het volgende:
Ik durf niet
Ben 33 en zeer ongezond geleefd.
Volgens mij paspoort ben ik 21,4 jaren oud, maar volgens de test zit ik daar iets boven: 22,7.
Al is het wel zo dat als ik wekelijks een uurtje zou gaan sporten, dat ik binnen drie jaar volgens die site een hoop jaren zal doen verjongen. Hmm sporten
biologisch gezien ben ik 27,6 jaar oud.
Volgens deze test ben ik 36,8 jaar oud!
Hmmm..
Zou puur en alleen aan het roken liggen,
en te weinig sporten.
beetje vage uitslag
Bah, ben er beroerd van: m'n hartslag iets te hoog (kan te maken hebben met hartproblemen...), te veel roken, te weinig beweging, grote kans op borstkanker, noem maar op!
Nou, mijn vakantie ziet er nu een stuk vrolijker uit: bedankt voor de tip!
Weet iemand nog een vrolijker test?
scheelt nie zoveel
En ik ben over 1 maand 32 dus zo slecht kom ik er (nog) niet vanaf... niet roken helpt ook wel wat mee las ik
Mijn echte leeftijd is 4,5 zegt de test....... lekker uitgelegd ook...snao er geen ruk van....
Ik ben 21.6
Zij vinden mij 28.8
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 05-05-2003 22:09]
wel raar dat ze over allerlei dingen vragen, behalve rsi klachten of rugklachten
en ik snap niet helemaal wat advies geven aan anderen te maken heeft met je eigen leeftijd
zo had ik wel meer dingen die ik vreemd vond
?
Volgens de test ben ik 27,3
In het echt ben ik 28
Das wel héél dichtbij dus!
Of was dat de bedoeling niet ?
En wat heeft:
quote:te maken met een half jaar jonger worden??? Hoezo word je dan jonger? Hogere kans om te overleven bij een ongeval? Wordt dat gemeten in jaren? Stierenpoep.
Als je een nieuwe auto koopt, overweeg dan een middelgrote tot grote te kopen.
quote:Blijf het stom vinden dat vragen als, hoe lang je op de weg zit en of je belt in de auto invloed hebben op je leeftijd.
Positief effect
(jaren)Je hebt de juiste keuze gemaakt door niet met roken te beginnen.
Proficiat! Je Echte Leeftijd is jonger omdat je niet rookt.9.9
Gelukkig drink je niet als je moet rijden.
Dankjewel dat je een verantwoordelijk bestuurder bent. Je Echte Leeftijd is jonger, omdat je niet drinkt als je moet rijden en omdat je niet meerijdt met iemand die gedronken heeft.8.3
Wees je ouders dankbaar dat ze in ieder geval tot je eenentwintigste bij elkaar zijn gebleven.
Je ouders hebben Je Echte Leeftijd jonger gemaakt. Mensen hebben vaak een gezondere leefstijl als hun ouders bij elkaar blijven tot ze minstens 21 jaar zijn.5
Blijf blootstelling aan meeroken vermijden.
Meeroken doodt 20.000 mensen per jaar. Omdat je zelden of nooit passief meerookt, is Je Echte Leeftijd jonger. Meeroken veroorzaakt een versnelde veroudering als gevolg van kanker, hartziekten en longziekten.3.8
Blijf in een middelgrote tot grote auto rijden.
Je Echte Leeftijd is jonger, omdat je meestal in een middelgrote tot grote auto rijdt. Vanwege hun omvang bieden middelgrote en grote auto's bij een ernstig ongeluk meer bescherming dan een kleine auto.3.7
Blijf dagelijks het aantal uren slapen dat je nu slaapt.
Je slaapt ongeveer het optimale aantal uren per dag. Als je niet goed uitgerust bent, moet je proberen een half uur eerder te gaan slapen en elke dag hetzelfde slaapschema aan te houden, ook in het weekend.3.4
Je voert geen telefoongesprekken tijdens het rijden. ga zo door.
Je Echte Leeftijd is jonger, omdat je tijdens het rijden geen telefoongesprekken voert. Tijdens het rijden telefoneren verhoogt de kans dat je bij een -soms dodelijk- auto-ongeluk betrokken raakt. Als je iemand tijdens het rijden telefonisch moet spreken, ga dan even aan de kant staan. Met een handsfree telefoon heb je weliswaar je beide handen vrij om te sturen, maar het risico wordt er niet lager door.3.1
Blijf het aantal kilometers rijden dat je momenteel jaarlijks rijdt.
Je Echte Leeftijd is jonger, omdat je jaarlijks minder dan 3.200 kilometer op de weg zit. Hoe meer kilometers je op de weg zit, des te groter is de kans dat je bij een auto-ongeluk betrokken raakt.1.5
Je dagelijkse ontbijt voorziet je lichaam van de brandstof en voedingsstoffen die het nodig heeft om de taken van de dag aan te kunnen. Houden zo!0.8
Je gebruikt geen geneesmiddelen. ga zo door!
Je Echte Leeftijd is jonger omdat je niet routinematig geneesmiddelen gebruikt.0.2
Proficiat! Je eet de Voor Je Echte Leeftijd optimale hoeveelheid vis.
Vis is niet alleen een goede bron van eiwitten en vitaminen, maar bevat ook omega-3-vetzuren. Deze verlagen de triglyceridenspiegel in het bloed (triglyceride is een vet) en vertragen de veroudering van de slagaders. Zorg er voor de optimale gezondheidsvoordelen voor minstens 2 porties niet-gebakken vis per week te eten.Voor een preciezere analyse van je totale dagelijkse voeding moet je terugkeren naar de voedingsparagraaf van Je Echte Leeftijd Test en de gedetailleerde voedingsanalyse invullen.
0.1
Blijf je tanden en tandvlees goed verzorgen.
Niet alleen zorgen gezonde tanden en tandvlees voor een mooiere glimlach, ze helpen ook Je Echte Leeftijd jonger te maken. Je gezonde tanden en tandvlees houden je slagaders en immuunsysteem jong en kunnen veroudering door kransslagaderziekte vertragen.Poets en flos je gebit regelmatig en laat het om de 6 maanden controleren en reinigen. -
Het heeft alleen maar inlvoed op hoe vroeg je dood gaat. Ze kunnen het dus beter omdopen in de levenserwachtingstest.
Mooi is dat.
quote:dacht ik ook.. (17,7 dan), maar volgens de test was ik 21,3
Op zondag 27 april 2003 10:18 schreef Faithy het volgende:
test niet gedaan, maar volgens mij ben ik gewoon 18...![]()
en als ik m'n verbeterplan opvolg, wat met name betekend dat ik minder in de buurt van rokende mensen moet zijn kan ik binnen 3 maanden 15.3 zijn En als ik dat leefpatroon dan volhoudt zou ik op m'n 27ste nogsteeds maar 15.6 zijn
quote:Same here
Op dinsdag 6 mei 2003 16:37 schreef Cola_Light het volgende:
Ik ben al meer dan 10 minuten bezig om uberhaubt op die pagina van die test te komen
quote:.. and here
Op dinsdag 6 mei 2003 16:40 schreef PiperMaru het volgende:[..]
Same here
quote:
563 - FactsMetadataCollection is empty (set in global.asa)
FG_utility.OnStartPage
Unable to create fg_utility.clsRAfileMgr:Inetpub\Advance\qa\GIvalidate.asp
Best aardig
Misschien moet ik de test nog eens doen als ik helemaal nuchter ben. Wellicht scheelt dat nog een aantal jaren.
wel een heel erg groot verschil *knuffel voor mezelf*
quote:leeftijd - 17
Op zaterdag 10 mei 2003 00:42 schreef RdP het volgende:
leeftijd: 17
Je Echte Leeftijd is 23.5.wel een heel erg groot verschil
*knuffel voor mezelf*
haha, we zijn even oud. Misschien omdat we een relatie hebben?
Echte leeftijd: 28
Als ik minder ga zuipen en ga sporten dan kom ik op een echte leeftijd van 11 jaar minder!
"Neem oefeningen en activiteiten op die leuk zijn om te doen en passen bij je huidige fysieke vermogens: aerobics, sporten op een crosscountrymachine, steppen, fietsen op een hometrainer, fietsen op een roeimachine , zwemmen, aquarobics, lopen op een loopband en binnen of buiten lopen op een baan."
klinkt allemaal prima, maar als ik moet gaan fietsen op een roeimachine ben ik bang dat ik niet veel ouder word.
[Dit bericht is gewijzigd door devlinmr op 13-05-2003 12:24]
code:Zal wel door het roken komen...Leeftijd Verschil Je echte leeftijd
------------------------------------
13 mei 2003: 24.8 +3.9 28.7
Over 90 dagen: 25.1 +1.6 26.7
Over 3 jaar: 27.8 +1.5 29.3
Allen snap ik niet dat mijn echte leeftijd over 90 dgn 2 jaar achteruit gaat Maar das niet erg!
...volgens mij loopt die kalender van ze gewoon ruim 2 maandjes voor...
Maar volgens de test:
ben ik nu 13,7
over 90 dagen 13,4
en over 3 jaar 14,1
lekker vaag, mja
dit kan ik verminderen
Ga door met niet roken.
6.8
Om de effecten van niet te vermijden stress in je leven te verminderen moet je meer tijd besteden aan het opbouwen en onderhouden van hechte, nauwe relaties met anderen.
6.4
ik moet meer sporten ...
en ik moet mn ouders de deur uit zetten omdat ze roken
[Dit bericht is gewijzigd door WAT op 14-05-2003 09:58]
Ik zal wel iets onwijs goed doen... Wat ik volgens de makers wel even moet doen is mijn véél te kleine autootje de deur uit trappen en een middelgrote, maar het liefst gewoon een grote auto moet aanschaffen...
En wie gaat dat betalen hč? nou? kom dan? Damn! da's door de stress weer een beetje bij mijn echte leeftijd. wat een gezeik zeg...
[Dit bericht is gewijzigd door DrFonk op 14-05-2003 15:24]
Ik was steeds 17 ipv 19 jaar, tot ik aangaf dat ik niet aan sport doe. Nu ben ik opeens 25...
Had eigenlijk meer gehoopt op een test die mijn geestelijke leeftijd meet. Dan zou ik niet al te oud zijn.
Volgens de tgest ben ik 11.9
-5.5 dus
[Dit bericht is gewijzigd door Robertjuuh op 01-06-2003 21:53]
prrrrrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |