quote:normaal wel idd
Op dinsdag 15 april 2003 23:23 schreef apengek het volgende:[..]
ik dacht dat je de nieuwe bios op je mod chip zette... want als je je chip uit zou zetten dan boote ie met de normale bios...
maar ome bill heeft de bios van de Xbox niet afgeschermt, voor bijvoorbeeld xbox live updates. Maar met een simpele draadje van je chip naar een soldeerpuntje kan je deze dus vranderen. alleen kan deze nooit meer ongedaan maken
quote:Bastard krijgt MotoGP2 deze week binnen geloof ik. Is al een tijdje te koop bij play.com geloof ik
Op woensdag 16 april 2003 10:06 schreef Zooi het volgende:
Probeer nog steeds mijn handen te leggen op Moto GP en deeltje 2 binnenkort. Verder eigenlijk niet veel waarvan ik het echt snel moet hebben.
quote:Ja dat is echt een hele vreemde gang van zaken
Op woensdag 16 april 2003 10:28 schreef Chocobo het volgende:[..]
Bastard krijgt MotoGP2 deze week binnen geloof ik. Is al een tijdje te koop bij play.com geloof ik
quote:He,...... ik zie het nu ook. Hij komt pas 9 mei. Maar ik zou zweren dat er toen "in stock" stond "Ships in 24 hours" Vreemd,....
Op woensdag 16 april 2003 11:58 schreef PBateman1978 het volgende:
begin mei is de release volgens play.com
quote:Ja dat stond er ook
Op woensdag 16 april 2003 12:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
He,...... ik zie het nu ook. Hij komt pas 9 mei. Maar ik zou zweren dat er toen "in stock" stond "Ships in 24 hours" Vreemd,....
quote:Nu weet ik het niet meer
Op woensdag 16 april 2003 13:42 schreef Fliepke het volgende:[..]
Ja dat stond er ook
quote:
Op woensdag 16 april 2003 17:29 schreef Niwa het volgende:
Ik heb nog een paar vraagjes over dat Live Pack.
1. Je krijgt toch 2 spellen erbij? MechAssault en Ghost Recon
2. Ik wil er ook gelijk nog een controller bij kopen, heb je dan 2 of 3 controllers? 2
3. Moet je er nog meer bij kopen, of zit alles in het pakket(voor live)? live starterskit zit er niet bij
4. Zijn die spellen wel leuk? veel mensen vinden van wel![]()
UC is een must-have voor xbox-livers...
Don't get me wrong here, je zal mij echt nooit gaan betrappen op gekopieerde xbox games. Ik heb al 12 originele games en de enige groei in de collectie zal bestaan uit nog meer originele games MAAR... ik wil behoorlijk graag al die homebrew stuff kunnen runnen zoals die mediaplayers en emulators enzo. Weet iemand hoe het zit met xbox live en gemodde boxen?
Ik sta op het punt om gewoon een 2e box te kopen voor dit doel. Lijkt me zeer de moeite waard namelijk. Nogmaals, and I say it again: NIET voor illegale praktijken.
quote:als je verdere info wil moet je me ff mailen of contacten via msn/icq
Op donderdag 17 april 2003 00:25 schreef TheMarco het volgende:
Is het nu trouwens nog steeds zo dat als je een gemodde xbox hebt je niet meer op xbox live komt?Don't get me wrong here, je zal mij echt nooit gaan betrappen op gekopieerde xbox games. Ik heb al 12 originele games en de enige groei in de collectie zal bestaan uit nog meer originele games MAAR... ik wil behoorlijk graag al die homebrew stuff kunnen runnen zoals die mediaplayers en emulators enzo. Weet iemand hoe het zit met xbox live en gemodde boxen?
Ik sta op het punt om gewoon een 2e box te kopen voor dit doel. Lijkt me zeer de moeite waard namelijk. Nogmaals, and I say it again: NIET voor illegale praktijken.
>> X-Link Messenger is a Xbox tunneling software similar to the popular XBconnect (still waiting for v3.0 btw ...).
X-Link Messenger has Xbox Live headset support , anti-lag and the abilty to let PAL gamers play against NTSC gamers!
Thanks goes to R35|D3NT for informing us about this new program
quote:Als het zwaarvechten maar centraal staat IPV het springen enzo..
Op donderdag 17 april 2003 10:12 schreef Chocobo het volgende:
Prince of Persia: Sands of Time is multiconsole maar ik pleur hem hier in dit Xbox topic omdat het screenshot gehalte zuigt in dit topic
http://xboxmovies.ign.com/xbox/video/HawkTrailer_Final.mov
http://xboxmovies.ign.com/xbox/video/BrutusTrailer_Final.mov
quote:Dat stond er ook.. ben weer eens fucked
Op woensdag 16 april 2003 12:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
He,...... ik zie het nu ook. Hij komt pas 9 mei. Maar ik zou zweren dat er toen "in stock" stond "Ships in 24 hours" Vreemd,....
quote:Je gaat me vertellen dat jij moet wachten straks op de UK versie terwijl iedereen het spel dan hier al gamed ?
Op vrijdag 18 april 2003 11:19 schreef Bastard het volgende:[..]
Dat stond er ook.. ben weer eens fucked
*proest* Sorry, .... Gijs,... maar dat is idd weer eens iets voor jou
Maar nu zat ik eens op bij de saves van de x-box te kijken, staan er saves op van Halo, terwijl ik dit spel helemaal niet heb en ook nooit gespeeld op deze x-box. Is dat normaal? of hebben ze mij een tweedehands x-box verkocht.
quote:Nee zeker niet normaal, m.a.w. je hebt idd een al eerder gebruikte (waarschijnlijk teruggebrachte) Xbox gekregen.
Op vrijdag 18 april 2003 19:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
hmm, gister x-box aangeschaft bij mediamarkt.Maar nu zat ik eens op bij de saves van de x-box te kijken, staan er saves op van Halo, terwijl ik dit spel helemaal niet heb en ook nooit gespeeld op deze x-box. Is dat normaal? of hebben ze mij een tweedehands x-box verkocht.
Zolang alles het perfect doet zou ik me daar overigens niet al te veel zorgen over maken.
quote:Ja het scheelt je veel werk, als je ooit de helpdesk moet bellen. Dan hoeven ze je gegevens niet op te nemen, maar alleen te controleren.
Op vrijdag 18 april 2003 19:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Waarvoor is dat registreren? heeft dat nog meer voordelen?
maw Crimsons skies: high road to revenge
en een trailer
http://www.xbox.com/xboxtv/default.htm?t=3742&v=%2Fmedia%2Fgames%2Fcrimsonskies%2Fvid-crimsonskies-0001&bw=hi
quote:Denk het
Op vrijdag 18 april 2003 13:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je gaat me vertellen dat jij moet wachten straks op de UK versie terwijl iedereen het spel dan hier al gamed ?
quote:Coole screens en movies maar tis geen spel voor mij !
Op vrijdag 18 april 2003 20:26 schreef Fliepke het volgende:
hier zat ik stiekem ook een beetje op te wachten.
Het is nu ook bevestigd dat de game zeker live! gaatmaw Crimsons skies: high road to revenge
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]en een trailer
http://www.xbox.com/xboxtv/default.htm?t=3742&v=%2Fmedia%2Fgames%2Fcrimsonskies%2Fvid-crimsonskies-0001&bw=hi
Moto GP eindelijk binnen! *whiiiiiiiiiiiii*
quote:Mee eens,........ ik weet het ook niet precies maar het concept opzich is wel cool. De vraag is hoeveel het verschilt van MM3 die mij cooler lijkt !
Op zaterdag 19 april 2003 12:52 schreef Bastard het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit, kvond het filmpje niet gillen ofzo.
quote:De Xbox los kost nu 189 Euro en een Xbox Live pakket als die nog te krijgen is is zo'n 59 Euro, maar ik denk dat je een set gezien hebt waar los 2 games extra bij komen ofzo .
Op zaterdag 19 april 2003 14:22 schreef Niwa het volgende:
Maar, bij Bart Smit is dat Live-pakket 300 euro? En dan moet je ook nog dingen erbij kopen. Maar bij ons in de buurt is het 230 euro. Er staat bij met die spellen enzo, maar zit er iets dan misschien niet in?
Ik heb best hoge verwachtingen van deel 2 iig.
quote:Nee ik hield daar ook totaal niet van, maar motoGP vinjd ik ook leuk
Op zondag 20 april 2003 11:14 schreef Zooi het volgende:
Eigenlijk raar hoe het kan gaan.. Ik hou normaal helemaal niet van racespellen maar sinds live heb ik zo snel mogelijk geprobeerd Moto GP aan te schaffen en weet ik nu al zeker dat ik deel 2 direct zal kopen.
Ik heb best hoge verwachtingen van deel 2 iig.
oh trouwens, ik wil morrowind ruilen, dus als iemand nog een leuke game heeft liggen, mail me maar
Blinx zou ik denk ik wel leuk vinden
quote:was morrowind niet de game die je xbox liet crashen
Op zondag 20 april 2003 12:16 schreef Fliepke het volgende:[..]
Nee ik hield daar ook totaal niet van, maar motoGP vinjd ik ook leuk
oh trouwens, ik wil morrowind ruilen, dus als iemand nog een leuke game heeft liggen, mail me maar
Blinx zou ik denk ik wel leuk vinden
Ik zit alleen te denken, wat kan er verbeterd worden in deel 2?? Het ziet er al zooo goed uit, en besturing is ook super. Respect voor het geen wat ze nog kunnen veranderen
quote:
Op zondag 20 april 2003 12:53 schreef donald_dick het volgende:[..]
was morrowind niet de game die je xbox liet crashen
![]()
Ik heb eergister Halo uitgespeeld (laat, kweet t), en ik had Splinter Cell ook uitgespeeld. Ik heb alleen nog Fifa liggen.
Nu wil ik een nieuw spel aanschaffen, spannend en geen spel waar je zo door heen bent.
Ik zat te denken aan Metal Gear Solid: Substance, Ghost Recon (die trailer bij de Splinter Cell features is top!) of James Bond Nightfire. Wellicht die Munch Odyssee, sinds ik Abe op de playstation 1 erg leuk vond.
Iemand al ervaring met één van laatstgenoemde spellen? Zal toch wel...?
quote:MGS en GR heb ik gedaan, James Bond en Munch Odyssee niet.
Op zondag 20 april 2003 18:15 schreef Smeich het volgende:
I need help..Ik heb eergister Halo uitgespeeld (laat, kweet t), en ik had Splinter Cell ook uitgespeeld. Ik heb alleen nog Fifa liggen.
Nu wil ik een nieuw spel aanschaffen, spannend en geen spel waar je zo door heen bent.Ik zat te denken aan Metal Gear Solid: Substance, Ghost Recon (die trailer bij de Splinter Cell features is top!) of James Bond Nightfire. Wellicht die Munch Odyssee, sinds ik Abe op de playstation 1 erg leuk vond.
Iemand al ervaring met één van laatstgenoemde spellen? Zal toch wel...?
MGS en GR zijn erg goed, maar je moet er van houden. Zelf was ik snel op MGS uitgekeken, en ben blij dat ik hem niet gekocht heb (maat van me). GR vond ik een stuk beter, maar heeft de FPS feeling van Halo niet.
Ga voor een racegame
Maar goed, Fok!ers met Kung Fu Chaos meningen aanwezig?
quote:Lijkt me een vreselijke kutgame
Op zondag 20 april 2003 22:43 schreef gijsje79 het volgende:
Dino Crisis 3 movie
http://www.capcom.co.jp/dino3/dino3.mpg[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Vond de vorige delen wel aardig.
Op zondag 20 april 2003 23:34 schreef Chocobo het volgende:[..]
Lijkt me een vreselijke kutgame
Wel coole screens trouwens
quote:Ja precies,.. het was een soort van RE maar als ik naar deze screens kijk is het toch een ander soort spel geworden.
Op zondag 20 april 2003 23:38 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Vond de vorige delen wel aardig.
Maar komt niet in de buurt van RE daar heb je gelijk in.
quote:great minds think alike
Op zondag 20 april 2003 23:34 schreef Chocobo het volgende:[..]
Lijkt me een vreselijke kutgame
Wel coole screens trouwens
quote:Yep
Maar goed, Fok!ers met Kung Fu Chaos meningen aanwezig?
Een cool spel, vooral met 2-4 spelers (al is de singleplayer ook leuk).
En voor 39 eurootjes kan je m al helemaal niet laten liggen IMO
quote:Mooi
Op maandag 21 april 2003 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Yep
Een cool spel, vooral met 2-4 spelers (al is de singleplayer ook leuk).
En voor 39 eurootjes kan je m al helemaal niet laten liggen IMO
Ik mag hem gelukkig binnenkort reviewen voor mijn site .
quote:Zaterdag m'n xbox geruild bij mediamarkt,
Op vrijdag 18 april 2003 19:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
hmm, gister x-box aangeschaft bij mediamarkt.
Project Gotham racing en splintercell d'rbij.Maar nu zat ik eens op bij de saves van de x-box te kijken, staan er saves op van Halo, terwijl ik dit spel helemaal niet heb en ook nooit gespeeld op deze x-box. Is dat normaal? of hebben ze mij een tweedehands x-box verkocht.
Project Gotham racing is eigenlijk wel verrekte moeilijk. En erg frustrerend.
Hoeveel punten halen jullie ongeveer bij een mooie slip? ik gemiddeld maximaal 30 ofzo.
quote:Keurig, alleen wel jammer dat ze er niet eens van schrikken blijkbaar.
Op maandag 21 april 2003 20:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:[..]
Zaterdag m'n xbox geruild bij mediamarkt,
Ze deden er helemaal niet moeilijk over, eigenlijk kreeg ik bijna het idee, dat ze het verwachte, maja nu wel een nieuwe.
quote:Blijven oefenen.
Project Gotham racing is eigenlijk wel verrekte moeilijk. En erg frustrerend.
Hoeveel punten halen jullie ongeveer bij een mooie slip? ik gemiddeld maximaal 30 ofzo.
KUNNEN JULLIE DAN HELEMAAL NIETS ALLEEN?!?!?
quote:waar heb je het over? DTM Racer? Vind ik (als racegamefreak) geen fuck aan, maar hoor er ook goede dingen over (wat ik weer onzin vind..)...
Op woensdag 23 april 2003 11:51 schreef qbus het volgende:
Dat allernieuwste racespel, is dat wat ?
quote:nah... De AI is wel lekker.. je blijft iig altijd meedoen in de race, verder rijdt ie ook wel realistisch..alleen dat verhaal he
Op woensdag 23 april 2003 13:54 schreef Neejoh het volgende:[..]
waar heb je het over? DTM Racer? Vind ik (als racegamefreak) geen fuck aan, maar hoor er ook goede dingen over (wat ik weer onzin vind..)...
quote:Die i.d.d
Op woensdag 23 april 2003 13:54 schreef Neejoh het volgende:[..]
waar heb je het over? DTM Racer? Vind ik (als racegamefreak) geen fuck aan
Waarom vind je er geen fuck aan ?
de vraag..werkt het ook in de Live demo
quote:Nee dat werkt niet.
Op woensdag 23 april 2003 14:38 schreef donald_dick het volgende:
Master code:
Press Left, Up, Left(2), B, Up, Left(2), B, Y, Down, Up, B at the main menu. Note: Use the Left Analog-stick to enter the directions. All tracks, riders, and unlockables will now be available
de vraag..werkt het ook in de Live demo
quote:je mag me memory pack lenen
Op woensdag 23 april 2003 14:58 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Nee dat werkt niet.
Heb nu het hele spel liggen krijg wel dingen unlucked maar geen riders of banen.
Je moet dan toch eerst alle banen rijden in de legale versie en dan heb je alles unlocked in de demo.
quote:Ja heb het spel geleend...
Op woensdag 23 april 2003 15:04 schreef donald_dick het volgende:[..]
je mag me memory pack lenen
Morgen handschakelen oefenen en ik ga ass kicken
quote:.
Op woensdag 23 april 2003 21:07 schreef Joene het volgende:
ik heb bijna een volledig getunede honda v4 30 - 20 -29-29 is ie nu
voor moto gp.Morgen handschakelen oefenen en ik ga ass kicken
quote:Ik wil ook ass kicken, maar heb geen tijd!
Op woensdag 23 april 2003 21:07 schreef Joene het volgende:
ik heb bijna een volledig getunede honda v4 30 - 20 -29-29 is ie nu
voor moto gp.Morgen handschakelen oefenen en ik ga ass kicken
[Dit bericht is gewijzigd door Zooi op 23-04-2003 21:38]
quote:Nee.....Niet weer pics met mannekes met opgevoerde magnum ijsjes!
Op woensdag 23 april 2003 21:24 schreef Fliepke het volgende:[..]
.
netjes
en wat ook netjes is voor de fans... (ik niet dus .)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Erg strak
Op woensdag 23 april 2003 21:24 schreef Fliepke het volgende:[..]
.
netjes
en wat ook netjes is voor de fans... (ik niet dus .)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
April 23, 2003 - Awesome -- A crash in Criterion's Burnout 2. Exhilarating -- The sense of speed when you burnout and weave through oncoming traffic. Fantastic -- The improvements over the original Burnout. What I'm trying to say is, Burnout 2: Point of Impact Developer's Cut is great. Though the GameCube and PS2 versions have already shipped, Criterion had some extra lovin' left over for Xbox, which received several console-specific extras to sweeten an already delectable game. Not only do Xbox owners get the essence of Burnout
2 but they get a bevy of exclusives:
21 extra custom car skins
Custom Soundtracks
Original score from the first Burnout
5.1 Dolby Digital sound
Solid 60fps in two-player split-screen races
Xbox Live support in the way of an online scoreboard
Though Burnout 2 has multiplayer aspects, it seems much more of a single-player experience. Though I could get the same enjoyment from playing different modes with your buddies, in many ways I don't want to share my titanic crashes with anyone. With that in mind, I'm only going to chat about the single player goodies in Burnout 2, because that's what wets my drawers most.
Unlike the original Burnout, the sequel has two major single-player modes that will equally consume your time. The Championship mode is similar to the single-player mode of the original, but it's got some improvements. Winning races still unlikes extra races on the streets, but now those races are tied into the Championship mode and don't sit outside it. This makes for a more organic game and helps to switch things up.
For example, beat the first two sets of races and you unlock the first pursuit mode. This isn't hidden in some separate menu, but is part of the linear progression of Championship mode. In pursuit mode, you play the role of a cop, chasing down a wanted criminal. Your goal -- smash them to bits before they have a chance to escape.
The AI and track changes to Burnout 2 help make Championship mode feel a lot more dynamic than anything seen in the original. Tracks are now much larger and go more vertical. Your climb small hills and take dips. There are definitely lots most places for jumps. The AI is more intelligent as well. In the first Burnout there seemed to be only about four patterns for the AI cars, but now, it's so varied that patterns are difficult to detect at all. Actually, after a few hours of play, I haven't noticed any discernable patterns. That's a good thing.
Though Championship mode is cool and the slew of extra cars and skins are great, there was no greater addition to Burnout 2 than the Crash Mode. Burnout was an odd game. The crashes were spectacular, but the point of the game was actually not to crash. Now crash junkies have a reason to cause the kind of pile-ups that would make the producers of C.H.I.P.s stand up and clap.
Crash Mode features over two-dozen crash situations where you must drive into traffic and cause as big an accident as possible. Each vehicle caught in the accident adds one to the multiplier. So a 20 car pile-up gets you the full damage times twenty. This means there is an art to creating a crash. I often found myself thinking, "How can I launch myself over this lane of traffic so I can land on those buses and push them into the other lane to cause an even greater clog?"
I can't stop playing Crash mode. It's a blast and enough reason for anyone to own Burnout 2. Yeah, the review is coming early next week, but I've played enough of the PS2 and GameCube final versions and the Xbox review copy to say that Burnout 2 won't disappoint a fan of devastating crashes and lightning-fast driving.
Xbox Live functionality was added late into the game and so head-to-head could not be included online. However, Criterion did what it could offering an online scoreboard. The scoreboard keeps a ton of stats for all the different modes and if you're good enough, when you hop online, you'll see your name in lights. Pitting my early scores against the testers, I found that I tended to range around 15 to 20. So when there are several thousand scores, it may be quite tough to crack the top 30.
Visually, Burnout 2 looks gorgeous. Running at a consistent 60 frames per second, this is one of the best looking racers on Xbox. The textures on the cars and environment are jaw-dropping and the crashes rank among the most intense and amazing sites on Xbox to date. There is nothing cooler than zig-zagging through oncoming traffic only to have a car swerve in front of you and BAM! Your car flips, the wheel flies off, the hood shoots across a lane of traffic and you watch your once beautiful baby roll end over end for twenty feet before being hit by another truck.
The only nagging complaint visually is that I'd hoped the jaggies of the PS2 and GameCube would be ironed out. But they are there, not quite as bad, but clearly evident. Beyond that, the game is a spectacle for the eyes.
Outlook
It's been a long wait, but Burnout 2 is finally in my hands. Coming out next Tuesday, this is the final build and therefore the truest form of the game before it hits shelves. While you'll have to wait for the full review for a score and more in-depth words, trust that Burnout 2 will please fans of the original and should satisfy arcade racing lovers burned by the piss-poor Xbox version of Need for Speed: Hot Pursuit 2. If blazing fast, fun racing and dramatic crashes are your thing, this is pretty much the pinnacle on Xbox. But a final score... that must wait until later. Insert maniacal laugher here.
quote:
Op donderdag 24 april 2003 11:47 schreef Fliepke het volgende:
Kan iemand me vertellen waar die pakjes (outfits) voor zijn in blinx.
Want ze zijn best duur, maar heb je er ook wat aan?
Kan niet geloven dat ik ooit nog eens zou schrijven dat ik iets over games aan mijn zus moest gaan vragen......
quote:.
Op donderdag 24 april 2003 12:38 schreef Zooi het volgende:[..]
.
. Ik zal het vanmiddag ff aan mijn zus vragen. Mijn zwager heeft ook een xbox en ik geloof dat ze Blinx flink aan het spelen was.
.
.
Kan niet geloven dat ik ooit nog eens zou schrijven dat ik iets over games aan mijn zus moest gaan vragen......
quote:Mijn zus haar verhaal komt in grote lijnen op het zelfde neer.
Op donderdag 24 april 2003 13:37 schreef Skull het volgende:
Nee die pakjes zijn alleen om er "stoer" uit te zien. Ik denk dat de bedoeling is dat je meer gaat proberen een snelle tijd neer te zetten in al gespeelde levels om zo extra items te kunnen kopen. Ik vond het zelf een beetje onzin. Spaar je geld maar op voor 1 van die stofzuigers, extra health houders, health en bommen want op het eind heb je dat echt nodig.
Maar ja....mijn zus en cool.....
.
Wat me opviel:
- Mortal kombat - viel me enorm tegen, slechte AI, met aan aantal basis movements win je makelijk. absoluut geen DOA materiaal.
- Kung Fu Choas - Die Just add Monsters intro vooraf .
. MEESTERLIJK! Captain Won Ton! Whoeeeeee
. Ninja challenge is leuk, battle game is onwijs cool.
quote:Daar hoor je ook echt niemand meer over he?
Op donderdag 24 april 2003 21:30 schreef Zooi het volgende:
- Mortal kombat - viel me enorm tegen, slechte AI, met aan aantal basis movements win je makelijk. absoluut geen DOA materiaal.
quote:MK is nog steeds het meest gespeelde multiplayer spel hier hoor, heb alle extra levels, outfits en characters, en dat maakt het IMO 100 keer leuker als DOA...
Ik heb vanmiddag Deathrow gekocht voor 35 pleuro, beetje wennen aan de besturing, maar dat gaat steeds beter en het bevalt me zeker
quote:Mijn mening is natuurlijk een persoonlijke en gebasseerd op de demo. Echter als ik twee keer dezelfde move maak achter elkaar, dan verwacht ik dat hij de derde keer afgeblocked wordt, en dat gebeurd niet.
Op donderdag 24 april 2003 22:38 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
MK is nog steeds het meest gespeelde multiplayer spel hier hoor, heb alle extra levels, outfits en characters, en dat maakt het IMO 100 keer leuker als DOA...
...
quote:Inderdaad, en probeer dat eens bij Virtua Fighter!
Op donderdag 24 april 2003 22:56 schreef Zooi het volgende:[..]
Mijn mening is natuurlijk een persoonlijke en gebasseerd op de demo. Echter als ik twee keer dezelfde move maak achter elkaar, dan verwacht ik dat hij de derde keer afgeblocked wordt, en dat gebeurd niet.
quote:Ok en in vergelijking met Tao Feng?
MK is nog steeds het meest gespeelde multiplayer spel hier hoor, heb alle extra levels, outfits en characters, en dat maakt het IMO 100 keer leuker als DOA...
quote:wie ?
Op vrijdag 25 april 2003 01:03 schreef Skull het volgende:[..]
Ok en in vergelijking met Tao Feng?
Presentation
EA has polished up the grittiness of real street ball and focused on the fun. The love of basketball is evident in all the details 9.0
Graphics
Outstanding animations and the realistic old school jerseys are the best parts. The environments and character models are merely great. 9.0
Sound
Great music, improved announcing from Bobbito Garcia and hiphop inspired sound effects carry the day. 8.0
Gameplay
The most fun you can have without lacing up your own sneakers. The humiliating new street moves are worth the price of admission. 10.0
Lasting Appeal
Street 2 gives you the most game possible without going online. Forty hours of solo gaming plus untold hours of head to head play will keep you smiling for months to come. 10.0
OVERALL SCORE (not an average) 9.4
quote:was da
Op donderdag 24 april 2003 21:30 schreef Zooi het volgende:
Vandaag nieuwe OXM nr 16 binnen.
quote:Feli!
Op vrijdag 25 april 2003 08:50 schreef Nyles het volgende:
Vanaf vandaag hoor ik d'r ook bij !
quote:Official Xbox Magazine, zit elke maand een demo disc bij met ca. 5/6 speelbare games, een zooi demo's etc. Ben er lid van en krijg hem dus meestal 15 dagen eerder dan dat hij in de winkels ligt.
Op vrijdag 25 april 2003 09:51 schreef Joene het volgende:[..]
was da
quote:eej hoe doe ik dat , dat wil ik ooK!!!!
Op vrijdag 25 april 2003 09:54 schreef Zooi het volgende:[..]
Feli!
[..]Official Xbox Magazine, zit elke maand een demo disc bij met ca. 5/6 speelbare games, een zooi demo's etc. Ben er lid van en krijg hem dus meestal 15 dagen eerder dan dat hij in de winkels ligt.
quote:Deathrow is leuk met zn tweeen tegen de computer...
Ik heb vanmiddag Deathrow gekocht voor 35 pleuro, beetje wennen aan de besturing, maar dat gaat steeds beter en het bevalt me zeker
Op http://www.officialxboxmagazine.co.uk kan je lid worden voor in Nederland. Wel credit card nodig uiteraard.
Bezorging is altijd prima op tijd en als Tante Post niet te hardhandig met de bladen gesmeten heeft overleven de doosjes het ook nog .
Meestal ben je dus 2 weken eerder dan de rest dan (en je hoeft er niet meer voor naar de winkel).
Iemand anders nog aanraders?
Moto GP2 screenshots
Damn wat ziet het er goed uit zeg, sommige pics lijken haast wel echt !
quote:Dit spel gaat echt ZOOOOOOOOOOOOOOO hard roeleren niet normaal meer gewoon... en nog online ook!
Op vrijdag 25 april 2003 12:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Of ze nieuw zijn weet ik niet, maar ze zijn wel prachtig:Moto GP2 screenshots
Damn wat ziet het er goed uit zeg, sommige pics lijken haast wel echt !
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 01:43 schreef Chocobo het volgende:[..]
wie ?
Eh die fighter van die ex-MK maker
Mortal Kombat IGN Score 8.6
Tao Feng IGN Score 8.7
Lijkt me dat dit redelijk aan elkaar gewaagd is en toch bekend moet zijn bij de fighter liefhebbers.
Wat ik ook niet echt ben.
quote:Das een goede vraag. Geen idee eerlijk gezegd. Volgens mij is de PS2 altijd al de voetbalchamp geweest.
Op vrijdag 25 april 2003 19:46 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Eergister de stap genomen en ook maar een Xbox aangeschaft maar de vraag is staan er binnenkort nog een beetje redelijk voetbalspellen gepland of zijn die er al? Zoiets als Pro Evolution Soccer voor de PS2 dus niet de FIFA serie.
Star Wars Kotor 3D picture en screens :
http://xboxmovies.ign.com/xbox/video/KOTOR_3D_Anchorhead.mov (3D)
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 10:21 schreef Chocobo het volgende:
Ik krijg het echte Star Wars topic amper geladen
Maar goed.. Ik kwam iets heel interessants tegen..
De game is inmiddels een beetje in vergetelheid geraakt maar ik kwam een trailer tegen.. Beetje oud al (e3 van vorig jaar), maar het downloaden is zeker de moeite waard..
Erg brute trailer, i might add..
Het gaat om Strident: The Shadow Front. (Q3 2003)
Hier zijn de enige 3 screens die gereleased zijn.. Deze zijn al een jaar oud geloof ik.. Er is niet veel info over bekend, wsl is er op de aankomende e3 wat meer over te vinden...
quote:En het zou zo mooi kunnen zijn Pro Evolution Soccer op de Xbox
Op vrijdag 25 april 2003 22:35 schreef Chocobo het volgende:[..]
Das een goede vraag. Geen idee eerlijk gezegd. Volgens mij is de PS2 altijd al de voetbalchamp geweest.
quote:Kan dat dan in dat spel ? Een kant kiezen ?|
Hehe ik denk dat ik in KOTOR maar in de eerste plaats volledig voor de dark side ga. Ik denk niet dat ik me het hele spel kan bedwingen om niet 1x wat evils te doen.
Dacht dat het een lineair verhaal was ?
quote:Ja, PES3 komt wsl met live ondersteuning naar de XBOX..
Op zaterdag 26 april 2003 21:55 schreef -Dark_VisioN- het volgende:[..]
En het zou zo mooi kunnen zijn Pro Evolution Soccer op de Xbox
quote:Ja dat wist ik ook niet. Ben je anders niet in de war met Fable
Op zaterdag 26 april 2003 22:10 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Kan dat dan in dat spel ? Een kant kiezen ?|
Dacht dat het een lineair verhaal was ?
Ben overigens wel benieuwd hoelang 1 en 2 naast elkaar gaan draaien op live. De demokit zal deel 1 blijven bevatten voorlopig terwijl de 'serieuzere' garde met een noodvaart naar 2 zal gaan, al is het alleen maar om randdebielen als spookrijders etc, tegen te gaan.
quote:Ehhhm,..
Op zondag 27 april 2003 11:49 schreef Zooi het volgende:
al is het alleen maar om randdebielen als spookrijders etc, tegen te gaan.
quote:Zelden
Op zondag 27 april 2003 16:22 schreef Skull het volgende:
Soms vraag ik me af of jullie uberhaupt wel de info over het spel lezen?
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:02 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ehhhm,..
ehhh,.. JA,.. vind ik ook
quote:Moto GP 1/2 is Live. Nuf Said.
Op zondag 27 april 2003 16:31 schreef piet_pelle het volgende:
Ik vraag me af. Welke game is nou beter. En dan bedoel ik natuurlijk niet alleend e graphics want das duidelijk.
Moto gp 2/3 van Namco op de ps2 of moto gp 1/2 van THQ op de X-box ? ? ? ? ?
quote:Sorry Dag,...........
Op zondag 27 april 2003 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heeft niemand dat Strident filmpje nou gedl-ed?
*Downing*
quote:
Op zondag 27 april 2003 19:09 schreef Chocobo het volgende:[..]
Sorry Dag,...........
*Downing*
quote:wat zooi zegt
Op zondag 27 april 2003 17:34 schreef Zooi het volgende:[..]
Moto GP 1/2 is Live. Nuf Said.
Aan de andere kant is het spel dus al zeker een jaar of twee in ontwikkeling. Kan best wel eens een enorme verrassing worden.
quote:Jah, zeer vage berichtgeving enzo..
Op zondag 27 april 2003 21:26 schreef Skull het volgende:
Die trailer ziet er wel cool uit. Maar ik kan er echt helemaal niets van maken. Ook de info rondom het spel is enorm vaag e.d.Aan de andere kant is het spel dus al zeker een jaar of twee in ontwikkeling. Kan best wel eens een enorme verrassing worden.
Kan iemand mij vertellen of er in de immer voortdurende prijzenslag tussen de consoles op korte termijn nog een prijsverlaging van de X-Box in Nederland op stapel staat (laatste prijs die ik tegenkwam was 200 euro bij Bart Smit).
quote:Dat ziet er wel onwijs geil en groot uit zeg! Q3, das alleen beetje jammer. Ik wil die games nu hebben
Op zaterdag 26 april 2003 21:33 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Maar goed.. Ik kwam iets heel interessants tegen..
De game is inmiddels een beetje in vergetelheid geraakt maar ik kwam een trailer tegen.. Beetje oud al (e3 van vorig jaar), maar het downloaden is zeker de moeite waard..
Erg brute trailer, i might add..
Het gaat om Strident: The Shadow Front. (Q3 2003)
Hier zijn de enige 3 screens die gereleased zijn.. Deze zijn al een jaar oud geloof ik.. Er is niet veel info over bekend, wsl is er op de aankomende e3 wat meer over te vinden...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Dit is de trailer (5.18mb .WMV)
quote:Xbox is net omlaag, Cube zit ook rond 199 en PS2 heeft momenteel een actie met 40 euro korting in ruil voor een foto.
Op maandag 28 april 2003 15:01 schreef Striffelbuur het volgende:
Excuses als dit reeds eerder in deze thread is vermeld (ben druk bezig de verschillende x-box topics door te spitten, maar mocht het toch recent zijn genoemd dan kijk ik vrees ik overheen)....Kan iemand mij vertellen of er in de immer voortdurende prijzenslag tussen de consoles op korte termijn nog een prijsverlaging van de X-Box in Nederland op stapel staat (laatste prijs die ik tegenkwam was 200 euro bij Bart Smit).
Persoonlijk verwacht ik dus geen prijsverlagingen op korte termijn.
Een Europese release van Soul Calibur II laat echter nog wel even op zich wachten, neem ik aan?
Een GC RGB kabel 10 euro, een Ps2 45 euro, en de xbox er tussen in
quote:De kosten van het maken van de stekker aan de console kant. Die van de cube is backwards compatible met de SNES en de N64 (en word dus al een lange tijd in grote aantallen gemaakt). De anderen niet.
Op maandag 28 april 2003 16:46 schreef Bastard het volgende:
Waarom zit er zon verschil in prijs van kabelsEen GC RGB kabel 10 euro, een Ps2 45 euro, en de xbox er tussen in
quote:Aha, kom ze ook weinig tegen.
Op maandag 28 april 2003 17:03 schreef Khadgar het volgende:[..]
De kosten van het maken van de stekker aan de console kant. Die van de cube is backwards compatible met de SNES en de N64 (en word dus al een lange tijd in grote aantallen gemaakt). De anderen niet.
quote:Waarom is zo'n spider kabel dan maar 20 euro?
Op maandag 28 april 2003 17:03 schreef Khadgar het volgende:[..]
De kosten van het maken van de stekker aan de console kant. Die van de cube is backwards compatible met de SNES en de N64 (en word dus al een lange tijd in grote aantallen gemaakt). De anderen niet.
quote:Half september.
Op maandag 28 april 2003 15:50 schreef Striffelbuur het volgende:
Thanks voor de info!Een Europese release van Soul Calibur II laat echter nog wel even op zich wachten, neem ik aan?
Nu weet ik natuurlijk niet of het Xbox, PC, Gamecube of PS2 screens zijn, maar tis verschrikkelijk dit
quote:Zie er niets van.
Op dinsdag 29 april 2003 00:43 schreef Chocobo het volgende:
OMG,....deze screens van MOH Rising Sun zijn oerlelijkNu weet ik natuurlijk niet of het Xbox, PC, Gamecube of PS2 screens zijn, maar tis verschrikkelijk dit
![]()
quote:Verwend kreng.
OMG,....deze screens van MOH Rising Sun zijn oerlelijkNu weet ik natuurlijk niet of het Xbox, PC, Gamecube of PS2 screens zijn, maar tis verschrikkelijk dit
![]()
Maar je hebt inderdaad gelijk. Bij het zien van deze screens kan ik nu niet zeggen dat ik spontante hartkloppingen krijg.
quote:Helemaal vergeleken met Ghost Recon
![]()
FYI: Deze screens zijn gemaakt met de INGAME ENGINE!!
Let niet op de kwaliteit, het zijn scans van gedrukte plaatjes..
En een stukje uit de nieuwe OXM.. Die gasten hebben al de kans gehad om een potje te multiplayeren en hij krijgt vooralsnog een 11( . )
Hier een kleine preview op de preview die in de eerst volgende OXM staat.. (Let wel, dit is de Amerikaanse OXM!)
Can you give us a hint about some of the cool stuff you've put together for your article?
Its really the story of how Bungie made this amazing E3 demo, without wasting a single resource. Almost everything you see at the show and in the feature, will make it either intact or in some form to the final game. So we look at new game features, new gameplay mechanics, we check out new aliens and vehicles and the thing Im personally most excited about environments.
Most of the detail and flavor in the piece comes from talking to the guys whore making the game. Sound guys, graphics guys, gameplay guys, programmers. They are all so passionate about making this more than a sequel. I say that a lot, because everyone working on a sequel says that. Andthen its the same game with different textures. I can guarantee you in the case of Halo 2 that simply isnt true. Its a quantum leap.
Of all the game's you've had a chance to preview, how would yourate Halo 2 as far as the anticipation and expectations that surround it? What about Halo 2 are you most excited about?
Its an 11. Out of 10, natch. People are breathlessly waiting for it. Once the PC and Mac version of the first game hit, you can expect a huge migration to the Xbox just for Halo 2. The aspect Im most excited about is in the feature, and Im not going to spoil the surprise, but its hardly a shocker to reveal that new graphics are exponentially better
Verder komen ze met:
Worms 3
O-To-Gi
Sega GT Online
NBA 2k4
NHL 2k4
NFL 2k4
NCAA College Basketball 2K4
Vooral O-To-Gi is een game om in de gaten te houden..
Het wordt een game met een flinke portie actie..
De trailer is iig errug vet!
En die kan je downloaden door hier op te klikken..
En de verplichte plaatjes uiteraard..
Tis wel te zien dat het een Japanse game is. .
quote:
Namco en Todd McFarlane Productions Inc. hebben aangekondigd een overeenomst te hebben waardoor ze elkaars franchises kunnen gebruiken. Deze wordt door Namco meteen gebruikt door Spawn in Soul Calibur 2 te zetten en een nieuwe Spawn game aan te kondigen.Spawn is een verdoemd mens. Net als bijvoorbeeld The Crow heeft Spawn krachten gekregen die niet iedereen heeft. Spawn heeft uiteraard over zijn hart gestreken en gebruikt zijn superkrachten alleen voor het goede.
In de game die Namco gaat maken speelt Spawn de hoofdrol. Het moet een Action Adventure game worden waarin je met Spawn de vijanden met een nieuw hand to hand combat systeem te lijf kunt gaan. Uiteraard kun je ook Spawns superkrachten en wapens gebruiken.
Namco maakt de game van Spawn, en Todd McFarlene maakt op zijn beurt weer Soulcalibur 2 speelgoed. Een goede deal lijkt ons die wellicht een leuke nieuwe Spawn titel gaat opleveren in 2003. Veel is er nog niet bekend over Spawn, maar zogauw wij het horen dan laten we het je weten. Zie hieronder de eerste screen uit de game.
Wsl niet "my cup of tea" maar Spawn is nou eenmaal kewl.. .
quote:Cool
Op dinsdag 29 april 2003 19:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuk voor de wat oudere gamers onder ons..
Er zijn nieuwe screens van Prince of Persia: Sands of Time..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Zeker, maar ik blijf er bij dat niet alle oude 2d-classics in 3d moeten..
Op dinsdag 29 april 2003 19:58 schreef Bastard het volgende:[..]
Cool
quote:Spawn verdient beter
Op dinsdag 29 april 2003 19:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hier een interessante C&P van XBW.nl..
[..]Wsl niet "my cup of tea" maar Spawn is nou eenmaal kewl..
.
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 20:17 schreef Zooi het volgende:
Daggla. voor al deze kickass posts.
Wat screens:
En een uiterst interessante lap text.. .
(Bron TVG.com)
B.C - Everything You Wanted To Know!!!
We grill the guys at Intrepid Games; currently at work on one of the hottest Xbox games around...
quote:Q - What can we expect from B.C., an out-and-out console action romp, or one with significant depth and strategy?
TVG interviewed Ben Cousins, lead designer at Intrepid, on one of the years most anticipated titles BC, from Microsoft on XBoxBC is an original 3rd person action/adventure game that hurtles you millions of years into prehistory, to the beginnings of mankind. Here you must lead the struggle for dominance among the first men. You will personally guide your evolving, learning and changing clan on an epic journey of survival.
Battle against ferocious, prehistoric creatures alone, or train select tribe members to join the fray. Explore and exploit the vast natural environments and discover new technology and knowledge... Remember, you are at war with other intelligent beings intent on wiping out the human race for good. Have you got the skills and instinct to evolve your tribe of from rabble into a clever, lethal, dominant team?
With over a hundred unique technologies at your disposal, an array of brutal weapons, and a fully simulated food chain, BC is an action-packed revolution in console action/adventure games.
Each of your tribe members is a unique individual, growing and changing in personality as they face dangers, experience triumphs and failures, and learn new skills. It all takes place in a massive world where every item can be picked up, researched, or used as a weapon; where every creature is not just an enemy but also an individual with its own character, prejudices, and goals.
BC is set in a violent, brutal time. Conflict and death is everywhere. Dangerously hot desert days turn to sub-zero nights populated by stalking raptors hungry for flesh. Every waterfall, snowy crevasse and darkened cave hides a new discovery critical to survival. Every berry, fruit or flower can be food to one creature and poison to another.
Our desire from the outset with this title was to provide both types of experiences, giving the player the freedom to choose to be clever or go in guns blazing (metaphorically of course. Maybe that should be 'spears blazing').
The basic character control and interface for BC is deliberately simple, comfortable and intuitive, we want the player to experience no difficulties at all interacting with the world, moving around, picking up objects and attacking creatures. The viewpoint is a typical third-person camera that players of many action adventure games will be familiar with. On top of the simple input system we have created a world of unprecedented depth and richness. The player can use items and the abilities of the characters in an almost unlimited amount of ways.
In addition to this, the missions in the game can be completed in any way the player chooses. Some players may move through the missions, killing indiscriminately and attacking every creature on sight, destroying all vegetation in their path. Some players may choose to employ sneaky but violent tactics, such as poisoning fruit, using the cover of darkness or sniping enemies with a bow and arrow. Some players may try to move through the game doing to minimum amount of damage to the environment, sending creatures to sleep rather than killing them and trying to avoid damage to plant life. Any path is available to the player.
Q - Can you tell us a little about the rival race; is the battle for survival dynamic or based on ?
We are trying to keep this enemy secret. It is unlikely that anyone will see these creatures until they play the game. I can say, however that they are a terrifying, organised and vicious enemy.
Q - Does the main premise lie in the hunter/hunted dynamic?
The battle for survival amongst creatures is certainly one of the mechanics that has the largest impact on the gameplay. Creatures attack humans for food, and the player attacks creatures for the same reason, or to protect themselves from being eaten. The creatures all have different attitudes to others in the environment (some species may be ambivalent of others, while some are arch enemies), these complex animosities and grudges are sometimes able to be exploited by the player.
Q - Can you give us a few more details on the control system, i.e. controlling other members as well as yourself?
While in camp, the player can select up to 5 other tribe members to join the 'team'. While moving around the world, these 4 other team members follow the character the player is controlling wherever he goes. The player can switch to control any of the team by hitting the right trigger button. Using the Y button the player can issue simple orders to the rest of the team, these are context-sensitive, and include orders like 'Attack!', 'Retreat!' and 'Collect this food'. The player can also tell some team members to stay where they are and guard the area. If the player wants to use one of the unique skills of a team member, they just have to switch directly control them, and then they can carry out the task. Whenever possible, we want the player to be doing the 'cool stuff' rather than issuing orders and watching others do it.
Q - Evolution appears to play a significant role, can you elaborate on what forms this takes in the actual game?
One of the player's key tasks is to find objects in the world that could be used to upgrade the technology of the tribe. These items are usually obtained through completing missions. For example we may have a mission to find five examples of a special plant that grows in an inaccessible part of the environment. When these items are taken back to camp the tribe may discover that the plant can be used to string a bow and arrow, and the player is now able to purchase this weapon from the camp with food collected in the world outside. There are a huge amount of technological upgrades like this, which mean the initially poorly-equipped cavemen are quite powerful and advanced by the end of the game.
Q - Is the 'highly talked' about simulated eco-system as deep as people are making out, can you give us some specific information on how this pans out?
The power of the eco system is the way the mechanics combine to make a complex world. For example, all creatures in the world have a favoured food (it could be pine cones, leaves of a certain plant, or meat). The creatures actively forage and hunt for this food stuff. At certain times of the day they will also look for water or they may sleep through the day or the night. If you set the game in motion with a few creatures in the world you will begin to see these desires and routines making a complex simulated environment. A group of predators may happen upon some herbivores at a drinking spot one day and attack them, killing one and eating it. Another day they may not be in the right place at the right time. Also a large creature may knock down all the trees that bear a certain fruit, meaning one creature could go hungry and begin to forage further away, becoming the prey for another creature. If you combine these desires for food, social activity and rest with the fear (or liking) of water, a fear (or ambivalence) to fire, etc, then you can begin to see a huge amount of possibilities for interacting with and also for simply watching the world.
Q - Ive heard that every item in the game can be picked up, is this purely for combat purposes or for other reasons, i.e. combining wood with stone to make a simple axe perhaps?
Every item under a certain size can be picked up and used as a weapon, thrown as a weapon or given to another team member. In addition the player can (later in the game) add chemicals to these items. They can add any chemical to any item. These chemicals include fire, poison and sleeping drugs. Thus the player can add fire to a tree branch and use it as a torch or to ward off predators. They could add fire to a pine cone, and throw the burning object into long grass to scare creatures away. They can also add poisons and drugs to objects that they know are favoured foods for certain creatures. This means the player can lead creatures around the level with a trail of food and then poison them, or they can drug the foodstuffs in a certain area, wait for animals to eat them and be sent to sleep and then sneak past them without being noticed. The item system is central to the game, and there is a lot more I am not able to talk about at the moment.
Q - Peter Molyneux has talked of a 'sea of blood' when large dinosaurs are killed, can we really expect to see this much gore or will it be toned down?
Currently we are working on a blood and gore model, which like the rest of the game is a slightly exaggerated version of reality. The life of prehistoric men and creatures is an extremely violent one naturally and we don't want to hold back in terms of representing this brutality. In instances where large creatures are killed with edged weapons, like spears and arrows, there will be a huge quantity of blood, just as modern day whalers and elephant hunters experience this when killing large animals. We hope the players will experience a combination of revulsion and pity when they kill the large creatures in the world.
Q - The combat system sounds to be revolutionary; can you really hit dinosaurs out of the ballpark with a burning tree branch?
Yes, if you have a big enough branch, and you hit a small enough creature they will tend to travel a long distance. We want the player to have the freedom not only to attack creatures head on, or with a bow or spear at a distance, but also let them use the environment creatively to kill creatures. An example would be pushing a boulder off a cliff onto a creature, or felling a tree, setting light to the tree trunk and rolling it into a pack of creatures, setting them on fire in the process. We set up the world so that in any instance where the player is expected to fight creatures, they are able to use a variety of fun and creative methods to do so.
Q - What is the dev team's expertise and how do they interact with Peter?
The team at Intrepid is made up of some of the most seasoned and experienced people in the business, with several million selling games in their past, and we are also made up of the cream of the young talent available in the industry. Matt Chilton and Joe Rider, our directors, worked with Peter at Bullfrog on titles like Theme Park and Theme Hospital.
In addition to English staff we have extremely talented developers that we've found from all over the world, including China, the US, Italy, France and Hong Kong. We are all amazed at how everyone has risen to the occasion and produced even better work than in their past on this project.
Peter's involvement with the game is one of a very enthusiastic and hands-on overseer. He frequently looks and the game, and visits us to give his own unique angle on videogames. He has, in the past made suggestions that have radically changed the game's development (for the better) and we are continually looking to him to use his huge experience and creativity to help us move forward. We are in a separate office from the rest of the Lionhead teams, and the day to day design of the game and the development is very much the baby of the close-knit Intrepid team.
quote:Ja, ik ook...
Wed like to thank Ben Cousins for taking the time to answer our questions and wish all the best to everybody at Intrepid Games; we're sure look forward to seeing the game in action
quote:alleen zo zonde dat er nog geen drol bekend is over de gameplay ofzo....
Op dinsdag 29 april 2003 20:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Alle onduidelijkheid omtrent deze game is ook meteen de wereld uit geholpen...
Ik zal binnenkort ff een centraal B.C. topic openen..
Al dit moois verdient een eigen topic...
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 20:45 schreef Fliepke het volgende:[..]
alleen zo zonde dat er nog geen drol bekend is over de gameplay ofzo....
E3 anyone?
quote:Ik kreeg nog die oude Prince of persia 3d vandaag gratis toen ik Kung Fu Chaos kocht. Is trouwens masterlijke game vooral in multiplayer
Op dinsdag 29 april 2003 19:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuk voor de wat oudere gamers onder ons..
Er zijn nieuwe screens van Prince of Persia: Sands of Time.............Plaatjes Price of Persia:SoT..........
quote:OOPS overheen gelezen en kende dat interview niet
Op dinsdag 29 april 2003 21:27 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Dat interview is best wel duidelijk...
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 19:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
JAJAJAJAJAJAJAJA!!!
*adem haalt*
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...
*hyper is*
Whieieieieieieieieeeee.......
Er zijn nieuwe (gelekte) scans van DRUMROLL HALO 2
Can U say über1337??
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]FYI: Deze screens zijn gemaakt met de INGAME ENGINE!!
Let niet op de kwaliteit, het zijn scans van gedrukte plaatjes..
quote:Lichtelijk
Op woensdag 30 april 2003 10:36 schreef FluxC5 het volgende:[..]
1337
S Controller vind ik trouwens niet zo denderend, pookjes zijn me te schokkerig (niet soepel), knoppen reageren traag (blijven half hangen) en het is gewoon enorm wennen.
quote:Je zou toch denken dat de kwaliteit hetzelfde zou zijn..
Op woensdag 30 april 2003 10:45 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Lichtelijk
S Controller vind ik trouwens niet zo denderend, pookjes zijn me te schokkerig (niet soepel), knoppen reageren traag (blijven half hangen) en het is gewoon enorm wennen.
[Dit bericht is gewijzigd door TC03 op 30-04-2003 13:28]
quote:Dubbel..
Op woensdag 30 april 2003 13:18 schreef TC03 het volgende:
Prince of Persia screenshots. Ziet er vetjes uit, dacht ik zo.
quote:Ik zweer het bij de S.
Op woensdag 30 april 2003 10:54 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Je zou toch denken dat de kwaliteit hetzelfde zou zijn..
Zit nog te twijfelen of de 4e controller een S moet worden of niet..
quote:
Op woensdag 30 april 2003 13:19 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dubbel..
.
quote:Ja, maar dat spreekt voor zich..
Op woensdag 30 april 2003 15:04 schreef Chocobo het volgende:
Halo 2 ookDat wordt zooooooooo goed !
Stukje over B.C. gelezen?.
quote:
Op woensdag 30 april 2003 15:09 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ja, maar dat spreekt voor zich.. [afbeelding].
Stukje over B.C. gelezen?
.
Godver,......... zeeeer interessant allemaal. Het duurt alleen nog zo lang
quote:Ja, maar dat was met Halo, Splinter Cell, Metroid en Zelda ook zo..
Op woensdag 30 april 2003 15:11 schreef Chocobo het volgende:Het duurt alleen nog zo lang
quote:Weet iemand de release data al van deze 1337 spellen?
Op woensdag 30 april 2003 15:18 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ja, maar dat was met Halo, Splinter Cell, Metroid en Zelda ook zo..
Dat gaat zo voorbij...
quote:Wel hele kleine handjes dan, ik vind hem tot nu toe alles behalve fijn...
Op woensdag 30 april 2003 13:26 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik zweer het bij de S.
Sinds ik um heb speel ik alleen maar met die controller...
Veel beter dan de originele..
Maar ik heb dan ook hele kleine handjes...
quote:Normale controller is idd perfect, beter dan dan al die andere kleine controllers
Op woensdag 30 april 2003 18:54 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Wel hele kleine handjes dan, ik vind hem tot nu toe alles behalve fijn...
quote:Vrees idd dat je aan je aankoop vast zit, ik moet HALO trouwens nog kopen
Op woensdag 30 april 2003 19:27 schreef FluxC5 het volgende:
Het grootste voordeeel is natuurlijk dat de witte en zwarte knop op een betere (lees: beter bereikbare) plek zitten.. Al heb je de witte en zwarte knop nooit echt tijdens de actie nodig.
(Behalve voor super-Halo-ers als ik, die moeten natuurlijk supersnel van grenaatsoort kunnen wisselen)
Ik heb nog geen smal. Ik denk dat als ik een nieuwe controller ga kopen dat ik eerst ff vraag of ik m mag 'passen'. Maar dat zal dan wel niet mogen..
quote:JIJ
Op woensdag 30 april 2003 21:33 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Vrees idd dat je aan je aankoop vast zit, ik moet HALO trouwens nog kopen
Ga je schamen!
quote:Toendertijd geld tekort, vervolgens geleend bij een vriend van me en na vast te komen zitten het spel ff opzij gelegd...
Op woensdag 30 april 2003 21:41 schreef FluxC5 het volgende:[..]
JIJ
HEBT
GEEN
HALO??Ga je schamen!
En jah, eerst nog Splinter Cell (ook nog niet uitgespeeld), Deathrow en mechassault gekocht
Maar, over 2 weken nieuwe kansen
EDIT:
En stiekem wil ik eigenlijk eerst een leuke nieuwe 5.1 set kopen, zodat ik die optische kabel eens kan gebruiken voor een fatsoenlijke game-ervaring
quote:Speel nooit met de originele grote controller, das echt de minste controller ooit gemaakt IMO. De S controller is een stuk beter, ligt lekkerder in de hand.
S Controller vind ik trouwens niet zo denderend, pookjes zijn me te schokkerig (niet soepel), knoppen reageren traag (blijven half hangen) en het is gewoon enorm wennen
B.C. ziet er super uit !
In German: "Dein amerikanisches Training ist gut... für mich d'rauf zu pupen!"
In English: "Your American training is good... for me to poop on."
http://xboxmovies.ign.com/xbox/video/wolfenstein_poopon.mov
quote:
Op E3 expositie in Los Angeles in 2002 werd Xbox Live uit de doeken gedaan. Tijdens die spectaculaire presentatie werd verteld hoe Xbox Live een constante dynamische netwerkomgeving voor online gaming moet worden. Hij zou dan ook elk jaar nieuwe features en mogelijkheden moeten krijgen. Op 12 mei zullen we op de persconferentie van Microsoft voor de Electronic Entertainment Expo (E3) in LA horen hoe Microsoft de Xbox Live service gaat uitbreiden.Volgens de laatste OXM, Official Xbox Magazine gaat Microsoft de volgende dingen aankondigen op de Xbox E3 persconferentie:
* Een nieuwe interface voor Xbox Live. Nieuwe grafische stijl voor het weergaven van het Xbox Dashboard.
* Gamertag gebonden interface. De interface onthoud wat jij opgeslagen hebt op je account en geeft de features weer die jij wilt zien.
* Friends Lobby's waardoor je direct met je online Live vrienden kunt communiceren met de headset, zonder in een spel te zitten. Handig voor het afspreken wat je gaat spelen etc.
* Xbox Music Mixer maakt het mogelijk muziek uit te wisselen en je eigen composities te maken.
* Mogelijkheden voor het uitwisselen van digitale plaatjes.
* Elke gamer krijgt een Internet face. Wat inhoud dat elkel Live gamer een internet pagina krijgt waarin je verschillende Xbox Live functies via het inloggen op je eigen pagina kunt beheren. Ook zal dit mogelijk maken je via je mobiele telefoon of MSN Messenger op de hoogte te houden van de gebeurtenissen op Xbox Live (Invites etc).
* Nieuwe Live gaming features. Een voorbeeld is een mogelijke feature die in Project Gotham Racing 2 aanwezig zal zijn, namelijk uploadable challenge races. Hierbij rijd je zelf een race en kan je de Ghost van je race uploaden zodat een vriend van je de Ghost kan downloaden en tegen die Ghost kan spelen om de beste tijd. Handig als je vaak om verschillende tijden online bent als je vrienden en toch wilt kijken wie de beste is. Meer van dit soort features worden verwacht bij andere spellen.
Wil eigenlijk wel House of the Dead III halen, maar dan moet ik natuurlijk wel een lightgun erbij, en die moet dan ook nog eens op 100hz tv's werken..
Zag wel dat er een ''Scorpion 3'' gun aankomt die dat doet, maar die komt pas in juni uit....
quote:Zoek eens effe op beretta lightgun, niet legaal in Nederland wel te halen in duitsland en belgie... (moet hem zelf ook nog gaan halen
Op donderdag 1 mei 2003 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Is er eigenlijk al een lightgun die 100hz TV's ondersteund ?Wil eigenlijk wel House of the Dead III halen, maar dan moet ik natuurlijk wel een lightgun erbij, en die moet dan ook nog eens op 100hz tv's werken..
Zag wel dat er een ''Scorpion 3'' gun aankomt die dat doet, maar die komt pas in juni uit....
Maar ik zat me af te vragen wie heeft state of emergency?
En is het een leuke game?
quote:Ik had m op de PS2 : Nee, geen reet aan, 5 minuten leuk, daarna super-eentonig...
Maar ik zat me af te vragen wie heeft state of emergency?
En is het een leuke game?
quote:poeh gelukkig ik wou hem morgen eiglijk gaan halen *phew*
Op donderdag 1 mei 2003 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Ik had m op de PS2 : Nee, geen reet aan, 5 minuten leuk, daarna super-eentonig...
quote:Waarom 5 minuten is toch altijd leuk,
Op donderdag 1 mei 2003 18:19 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
poeh gelukkig ik wou hem morgen eiglijk gaan halen *phew*
Edit: Eerste post in een X-box topic ooit! Cube rulez, X-box 2e plek
Maar idd beetje eentonig maar voor 30 euro(2e hands) is hij het dik waard vind ik
[Dit bericht is gewijzigd door HomerJ op 01-05-2003 18:37]
quote:voor 40 ligt ie in de winkel toch?
Op donderdag 1 mei 2003 18:36 schreef HomerJ het volgende:[..]
Waarom 5 minuten is toch altijd leuk,
Maar idd beetje eentonig maar voor 30 euro(2e hands) is hij het dik waard vind ik
quote:Weet niet alleen op PS-2 gespeeld
Op donderdag 1 mei 2003 18:37 schreef Fliepke het volgende:[..]
voor 40 ligt ie in de winkel toch?
quote:Deze is volgens mij speciaal voor house of the dead 3. Je kan hem ook hier kopen..
Op donderdag 1 mei 2003 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Is er eigenlijk al een lightgun die 100hz TV's ondersteund ?Wil eigenlijk wel House of the Dead III halen, maar dan moet ik natuurlijk wel een lightgun erbij, en die moet dan ook nog eens op 100hz tv's werken..
Ik weet alleen niet of ie geschikt is voor 100 hz, lijkt me wel, (bijna) alle nieuwe zijn hier voor geschikt..
[Dit bericht is gewijzigd door FluxC5 op 02-05-2003 12:25]
Ik was vroeger helemaal fan van quake op de n64. Het tempo de bespeelbaarheid gewoon alles behalve dan het grafische..
Ik mag me nu trots eigenaar noemen van een x-box, maar weet eigenlijk niet veel van die gamnes die er beschikbaar zijn. Ik heb hitman gehaald, maar de besturing is echt kl@te. kunnen jullie mij een tip geven?
quote:In het XboX-live starterskitje zit ook een jaarabonnement. Dus voor het eerste jaar hoef je niets extra's meer te betalen.. Je hebt inderdaad een creditcard nodig.
Op vrijdag 2 mei 2003 14:16 schreef Niwa het volgende:
Ik krijg net een SMSje dat ik 200 euro heb. Laat nou net de XBox zonder Live 200 euro zijn. Is het waar dat XBox live met een jaarabbonement werkt, en dat je een creditcard nodig hebt?
quote:Ik heb zelda nooit gespeeld, ik mis het dus ook niet..
Op zondag 4 mei 2003 12:50 schreef HomerJ het volgende:
Hebben jullie al spijt dat jullie geen gamecube hebben gekocht i.v.m Zelda?
quote:IK heb het een middagje Halo gespeeld en was wel leuk
Op zondag 4 mei 2003 13:04 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Ik heb zelda nooit gespeeld, ik mis het dus ook niet..
Heb jij geen spijt dat je geen XboX hebt gekocht i.v.m. Halo/Fable?
Maar Zelda en Metroid prime zijn beter
quote:Die hype?
Op zondag 4 mei 2003 12:50 schreef HomerJ het volgende:
Hebben jullie al spijt dat jullie geen gamecube hebben gekocht i.v.m Zelda?
Tao feng, fist of lotus
Waardering:
Publiek 8
Graphics 9.0
Gedetaileerde graphics en mooi karakters. Een lust voor het oog!
Sound 7.0
Leuke enviroment geluiden. Helaas past de muziek niet altijd in de game.
Gameplay 8.5
Uitdagende gameplay voor de doorzetters.
Speelduur 7.0
Geen echte extra's, maar de computer blijft uitdagend genoeg om je wel een tijdje bezig te houden.
Totaal 8.5
We hebben er weer een goede fighter bij op de Xbox!
Bron: www.xbw.nl
quote:Wat een loze opmerking zeg..
Op zondag 4 mei 2003 13:55 schreef HomerJ het volgende:[..]
IK heb het een middagje Halo gespeeld en was wel leuk
Maar Zelda en Metroid prime zijn beter
quote:Bron:XBW.nl
Capcom heeft vandaag haar E3 line-up bekend gemaakt. Hoewel hier voor de Xbox niet zoveel nieuws in te vinden was, stuiten wij toch op een kleine verandering in een grote titel. Steel Battalion Online heeft namelijk alweer een nieuwe naam gekregen.We blijven aan de gang met Steel Battalion Online. Was de naam eerst veranderd naar Tekki Wars, sinds vandaag gaat de titel door het leven als Steel Battalion: Line of Contact (alhoewel hij in Japan altijd Tekki Wars kan blijven).
Zoals jullie weten kun je in Steel Battalion: Line of Contact eindelijk met je Vertical Tank online de strijd aan gaan. Reken dus maar dat dit een game gaat worden voor de zeer geoefende Steel Battalion spelers, want met online tegenstand kun je er van uitgaan dat je wel heel goed mag oefenen om bij te blijven.
De titel zal op de E3 te bezichtigen zijn en we gaan hier dus nog genoeg van horen. XBW zelf is ook op de E3, dus wellicht geeft onze eigen Mirik dan wel een kleine impressie van de game.
quote:Dit spel trekt me dus helemaal niet. Ik vind het er helemaal niet zo mooi uitzien en de het genre lijkt me niks.
Op zondag 4 mei 2003 14:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oe, en wat nieuwe Star Wars: Knights of the Old Republic screens...
Een woord: WOW..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Doe dat maar in het discussietopic!
Wat een loze opmerking zeg..
Fable is er noh niet eens, dus dat weet je niet..
En over Metroid/Halo kan ik kort zijn..
Halo is beter. .
quote:Coole screens zeg,..... ik hoop dat het spel net zoveel vrijheid bied als ik momenteel gewend ben met mijn games
Op zondag 4 mei 2003 14:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oe, en wat nieuwe Star Wars: Knights of the Old Republic screens...
Een woord: WOW..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:september zeggen ze, is pas weer uitgesteld
Op maandag 5 mei 2003 21:36 schreef TheMarco het volgende:
Wanneer komt Star Wars KOTOR eindelijk eens uit dan?
quote:Whoehahahahahaha
Op maandag 5 mei 2003 21:58 schreef Tain het volgende:[..]
september zeggen ze, is pas weer uitgesteld
Tao Feng lijkt me wel stoer en ik moet zeggen dat StarWars er erg moi uitziet
quote:Star Wars de rpg wil ik ook gamen maar godver,....weer eens uitgesteld
Op maandag 5 mei 2003 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok, vanaf nu volg ik dus dit ookTao Feng lijkt me wel stoer
en ik moet zeggen dat StarWars er erg moi uitziet
Nog mensen die games uitgespeeld hebben of ze gewoon niet meer willen hebben? Ik ben nog wel op zoek naar leuke games tegen leuke prijzen..
quote:
Ok, vanaf nu volg ik dus dit ook
quote:Dan verwijs ik je graag hier naar toe, daar zijn veel meer mensen..
Op dinsdag 6 mei 2003 09:04 schreef _dazzling het volgende:
Hallo X-boxersNog mensen die games uitgespeeld hebben of ze gewoon niet meer willen hebben? Ik ben nog wel op zoek naar leuke games tegen leuke prijzen..
Voor de liefhebbers 2 filmpjes:
http://www.acclaim.com/games/burnout2/movies/images/BO2teasersmall.mpg
http://www.acclaim.com/games/burnout2/movies/images/burnout2.mpg
Hij is al een paar dagen beschikbaar in het warez-circuit en ik hoor er alleen maar goeie berichten over
quote:Ik heb m bijna uitgespeeld op de PS2 en dat is al maanden geleden
Hij is al een paar dagen beschikbaar in het warez-circuit en ik hoor er alleen maar goeie berichten over
Maar ook op de X-Box komt ie zeker in huis, sterker nog, over 3 dagen zal het wel zover zijn
quote:Bij de makro is ie geloof ik 188 inc. (misschien ook nog 1 spel erbij) maar dat weet ik niet zeker..
Op dinsdag 6 mei 2003 17:59 schreef 3rr0r het volgende:
Waar kan je op dit moment eigenlijk het voordeligst een X-Box kopen?
Weet iemand of een bepaalde winkel op dit moment een aktie heeft?
Reuters meldt dat Microsoft grote veranderingen gaat aanbrengen aan zijn Xbox Live diensten. Er komt onder andere een mogelijkheid om te communiceren via spraak, wat onafhankelijk van draaiende spellen gaat werken. Op dit moment is voice chat wel mogelijk, maar alleen binnen een spel. Microsoft wil nu nog weinig kwijt over de upgrade, maar zal tijdens de E3-beurs van volgende week meer informatie naar buiten brengen. De vernieuwing is een poging om marktaandeel af te snoepen van concurrent Sony.
Nog steeds moet de Xbox Sony's PlayStation 2 voor laten gaan wat verkoopaantallen betreft. De ingebouwde harde schijf en de netwerkverbinding maken het voor Microsoft mogelijk regelmatig nieuwe software toe te voegen, iets wat bij de PS2 niet aanwezig is. Sony kan echter profiteren van een serie sterke titels voor zijn console. De upgrade zal niet alleen het Live-gedeelte aanpassen, maar ook de mogelijkheid geven de console te gebruiken als media center. Vanaf de pc kunnen dan audio- en videobestanden gedownload worden naar de Xbox en vervolgens afgespeeld worden.
De upgrade zal niet alleen het Live-gedeelte aanpassen, maar ook de mogelijkheid geven de console te gebruiken als media center. Vanaf de pc kunnen dan audio- en videobestanden gedownload worden naar de Xbox en vervolgens afgespeeld worden.
quote:Haha dat stond ook al eens in zo'n tijdschrift (PU?): Waarom kan je niet gewoon 'bellen' via de XboX?
Op dinsdag 6 mei 2003 20:15 schreef apengek het volgende:
Er komt onder andere een mogelijkheid om te communiceren via spraak, wat onafhankelijk van draaiende spellen gaat werken. Op dit moment is voice chat wel mogelijk, maar alleen binnen een spel. Microsoft wil nu nog weinig kwijt over de upgrade, maar zal tijdens de E3-beurs van volgende week meer informatie naar buiten brengen.
Ik vind het wel handig, alleen de mediacentre fuctie begrijp ik nog niet helemaal..
quote:Welcome..
Ok, vanaf nu volg ik dus dit ook
quote:Computer Idee.
Op dinsdag 6 mei 2003 21:01 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Haha dat stond ook al eens in zo'n tijdschrift (PU?): Waarom kan je niet gewoon 'bellen' via de XboX?
Ik vind het wel handig, alleen de mediacentre fuctie begrijp ik nog niet helemaal..
quote:Haha, met de komende spellen zal hij het idd niet kunnen weerstaan!
Op dinsdag 6 mei 2003 21:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk dat ie op den duur zelf wel tot de conclusie komt dat ie er een moet hebben...
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 21:15 schreef FluxC5 het volgende:
Poll: Moet Notorious_Roy een XboX kopen?Ja Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Kopen zal ik niet doen (alhoewel de te volgen trend waarschijnlijk uitkomt op een Xbox met 10 games voor 50 euro)
Ik sta uiteraard wel open voor een gratis Xbox
quote:Want?
Op dinsdag 6 mei 2003 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kopen zal ik niet doen
quote:Nee, het is niet omdat ie van MS is... Al mijn PC software is van M$
Op dinsdag 6 mei 2003 21:48 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Want?
Als er op den duur nou zoveel spellen zijn die je aanspreken, waarom zou je um dan niet kopen?.
Als het gaat "omdat ie van MS is" vind ik het echt triest..Dat kinderachtige fan-boy gedoe is echt niet okay...
Maar de console en de games spreken me niet aan. Echt niet.
Maar dat heb ik ook met de PS2 hoor. Ik heb mijn PS 2 gekocht voor Final Fantasy, dus de console gekocht voor de games.
Zodra de Xbox ook titels heeft waarvan ik vind dat ze dat waard zijn zal ik dat ook echt wel doen hoor.
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:Zodra de Xbox ook titels heeft waarvan ik vind dat ze dat waard zijn zal ik dat ook echt wel doen hoor.
quote:Zijn Halo2/BC/Fable het waard?
Op dinsdag 6 mei 2003 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Nee, het is niet omdat ie van MS is... Al mijn PC software is van M$
Ik gebruik zelfs MSN Messenger
Maar de console en de games spreken me niet aan. Echt niet.
Maar dat heb ik ook met de PS2 hoor. Ik heb mijn PS 2 gekocht voor Final Fantasy, dus de console gekocht voor de games.
Zodra de Xbox ook titels heeft waarvan ik vind dat ze dat waard zijn zal ik dat ook echt wel doen hoor.
Edit:
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 11:39 schreef Zooi het volgende:
Nu hop.... een xbox halen zodat je daar tenminste ook over mee kan praten.
quote:Bij Fable valt wsl iedere game in het niets..
Op dinsdag 6 mei 2003 21:56 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Zijn Halo2/BC/Fable het waard?
quote:Halo niet, houd niet van shooters (vind Metroid Prime niet meer dan "aardig" op dit moment)
Op dinsdag 6 mei 2003 21:56 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Zijn Halo2/BC/Fable het waard?
Edit:
[..]
Fable misschien
Sudeki ga ik NU info over zoeken
quote:Anders zet je je ICQ ff aan...
Op dinsdag 6 mei 2003 22:00 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Bij Fable valt wsl iedere game in het niets..
.
Ja dus..
Maar goed, Roy is een RPG-er als ik me niet vergis..
Dus Sudeki mag daar wel tussen...
quote:Staat in deze topic een hele lange post in ove B.C.
Op dinsdag 6 mei 2003 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:BC zegt me nix
quote:Niet misschien..
Fable misschien
quote:Check vooral het filmpje..
Sudeki ga ik NU info over zoeken
En ja Daggla, RPG gamer, maar wel alleen Turnbased á la FF
Weet niet of Fable en Sudeki turnbased zijn?
En filmpje? Link me
quote:Neen, beide niet..
Op dinsdag 6 mei 2003 22:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sudeki ziet er erg mooi uit inderdaadEn ja Daggla, RPG gamer, maar wel alleen Turnbased á la FF
Weet niet of Fable en Sudeki turnbased zijn?
quote:Pak in de tussentijd maar vast een emmertje..
En filmpje? Link me
Btw, Sudeki is een Zelda-achtige rpg.
Niet dat het is te vergelijken qua gameplay, maar hetzelfde concept..
Maar dan in een mooier jasje en met veel magic powers enzo.. .
quote:Je hebt er spontaan een kleurtje van gekregen..
Op dinsdag 6 mei 2003 22:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Erg mooie graphics ja
Maar ik dweil offtopic nu
quote:Bij mij ook hoor..
Op dinsdag 6 mei 2003 22:38 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind de Xbox wel de console die ik persoonlijk het minst gebruikZijn voor mij te weinig goede games uit. De PS2 en de Gamecube staan vaker aan.
Maar ik dweil offtopic nu
Splinter Cell 2
quote:Die misterieuze teller is over 16 minuten al afgelopen
Op woensdag 7 mei 2003 08:39 schreef Chocobo het volgende:
De officiële Splintercell pagina heeft een mysterieuze teller met een aankondiging:Splinter Cell 2
quote:Ja,..... so ?
Op woensdag 7 mei 2003 08:44 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Die misterieuze teller is over 16 minuten al afgelopen
quote:Ik denk niet dat Splintercell 2 (wat ik trouwens niet zie staan
Op woensdag 7 mei 2003 08:52 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,..... so ?
Moet het langer duren dan ?
quote:Tis ook een aankondiging Henk
Op woensdag 7 mei 2003 08:56 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Ik denk niet dat Splintercell 2 (wat ik trouwens niet zie staan
) over 5 minuten uitkomt..
quote:Ochtendhumeurtje?
Op woensdag 7 mei 2003 08:57 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tis ook een aankondiging Henk
Ik weet het ook niet ,..... we zien het wel over 5 minuten ok ?
quote:Yep !
Op woensdag 7 mei 2003 08:58 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Ochtendhumeurtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |