Toch vraag ik me af of ik er neit meer plezier mee kan beleven als ik het draadje eraf haal en er winkels mee binnen ga lopen
quote:Geen, want dan moet je een nieuwe kopen
Op zaterdag 8 maart 2003 19:51 schreef GWD het volgende:
Toch vraag ik me af of ik er neit meer plezier mee kan beleven als ik het draadje eraf haal en er winkels mee binnen ga lopen
quote:misschien geven de winkeliers me daar dan wel geld voor
Op zaterdag 8 maart 2003 19:52 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Geen, want dan moet je een nieuwe kopen
quote:Of zien dat het gewoon een replica is en tuigen je af en klagen je vervolgens aan
Op zaterdag 8 maart 2003 19:53 schreef GWD het volgende:
misschien geven de winkeliers me daar dan wel geld voor
quote:Kep um al uit japan besteld
Op zaterdag 8 maart 2003 19:54 schreef StrayDog het volgende:
Mag hier helemaal niet verkocht worden.
quote:Hij is ontwikkeld speciaal voor House of the dead 3 ... hij werkt ook op alle andere Xbox Spellen. In de reviews is het ook nog de meest nauwkeurige game console light gun ooit.
Op zaterdag 8 maart 2003 20:10 schreef Zooi het volgende:
Gaat die ook werken op house of the dead 3?
Lijkt me n.l. wel kickass om daarmee de game te kunnen spelen..
quote:oh cool, het wordt tijd dat ik me weer eens een beetje ga verdiepen in al die zooi, aangezien ik steeds meer domme vragen aan het stellen ben
Op zaterdag 8 maart 2003 20:13 schreef GWD het volgende:[..]
Hij is ontwikkeld speciaal voor House of the dead 3 ... hij werkt ook op alle andere Xbox Spellen. In de reviews is het ook nog de meest nauwkeurige game console light gun ooit.
Lijkt me kickass om te duckhunten op z'n nieuwerwets .
Ik wist namelijk al dat dit soort dingen illegaal hier in Nederland zijn, en heb voor de zekerheid toch nog effe gemailt met thrustmaster en ze mochten hem hier niet verkopen.
Dus jongens, je zult toch echt naar Duitsland moeten rijden,
daar zijn veel aanbiedingen in combinatie met house of the dead 3 voor 90-95 euro...
check maar wat duitse webwinkels, ik zou het daar wel niet bestellen, want als je pakketje er toevallig uitgelicht wordt, krijg je geen gun maar een dikke boete op je stoep.
Dus rij maar een stukkie naar Duitsland of Belgie
(Duitsland is voor mij nog geen 5 minuten, dat scheelt )
quote:jij bent dus heftig duur uit ZONDER game
Op zaterdag 8 maart 2003 20:05 schreef GWD het volgende:[..]
Kep um al uit japan besteld
http://www.lik-sang.com/info.php?category=82&products_id=2585&
quote:dan klaag ik ze aan voor inbreuk op mijn privacy ...
Op zaterdag 8 maart 2003 20:31 schreef Fliepke het volgende:[..]
jij bent dus heftig duur uit ZONDER game
HAHAHAHA
en als ze je pakken, kun je je lol helemaal op. HAHA
quote:HAHA
Op zaterdag 8 maart 2003 20:45 schreef GWD het volgende:[..]
dan klaag ik ze aan voor inbreuk op mijn privacy ...
quote:Hebben ze hem in duitsland al wel liggen dan. dan haal ik er maandag namelijk ff daar 1
Op zaterdag 8 maart 2003 20:31 schreef Fliepke het volgende:[..]
jij bent dus heftig duur uit ZONDER game
HAHAHAHA
en als ze je pakken, kun je je lol helemaal op. HAHA
quote:Ik heb politieke onschendbaarheid omdat mijn vader werkt voor de engelse ambasade ... ik betaal hem dus gewoon niet
Op zaterdag 8 maart 2003 20:47 schreef Fliepke het volgende:[..]
HAHA
Je hebt dan niks te klagen, douane heeft daar alle recht toe
Maar laat het ons weten als je een mooie brief krijgt van cjib en geen gun, kunnen we met zn alle lachen
maar geef es url voor zo'n duitse webwinkel waar ze hem hebben.
quote:ja maar dan heb je wel geen lightgun, maar wel een rekening, dus nog genaaid...
Op zaterdag 8 maart 2003 20:52 schreef GWD het volgende:[..]
Ik heb politieke onschendbaarheid omdat mijn vader werkt voor de engelse ambasade ... ik betaal hem dus gewoon niet
maar geef es url voor zo'n duitse webwinkel waar ze hem hebben.
ja erm voor een adresje, effe zelf google'en, ik weet het niet meer... t zal de koorts wel zijn
vraag me trouwens af in hoeverre jouw vader daar werkt, aangezien de ambassades in Den Haag zitten en jij in Den Bosch woont, ten tweede heb ik ook vraagtekens bij jou politieke onschendbaarheid....
[Dit bericht is gewijzigd door Fliepke op 08-03-2003 20:56]
quote:Jij ook al koorts ... ikke dus ook, vanavond wel stappen, lekker mensen besmetten, voel ik me altijd al een stuk beter.
Op zaterdag 8 maart 2003 20:54 schreef Fliepke het volgende:[..]
ja maar dan heb je wel geen lightgun, maar wel een rekening, dus nog genaaid...
ja erm voor een adresje, effe zelf google'en, ik weet het niet meer... t zal de koorts wel zijn
vraag me trouwens af in hoeverre jouw vader daar werkt, aangezien de ambassades in Den Haag zitten en jij in Den Bosch woont, ten tweede heb ik ook vraagtekens bij jou politieke onschendbaarheid....
quote:belgië komt me pa dinsdag ... probeer es of je er daar 1 kan vinden dan ja. zou wel vet zijn
Op zaterdag 8 maart 2003 20:55 schreef Zooi het volgende:
Belgie ligt hier om de hoek, toch maar eens daar gaan kijken dan.
quote:Als je dat zou willen doen
Op zaterdag 8 maart 2003 21:03 schreef Zooi het volgende:
Als er interesse voor is, wil ik gerust over een week of twee even rondsnuffelen hier hoor, wellicht kom ik nog wel een interessant adresje tegen.
The Beretta 92FS light gun with an SRP of £39.99 inc VAT., will be available in European PAL standard countries at the time of The House of the Dead III's release.
En hierboven zeg je dat hij voor alle andere XBoXgames ook werkt, maar dat geloof ik eerlijk gezegt niet helemaal.
Welke games doet hij het op dan? Unreal ook enzo? Zou wel beter zijn
quote:de amerikaanse ambassade staat op midde in amssterdam..en idd...als hij het kind is heeft hij dat ook..jammer genoeg
Op zaterdag 8 maart 2003 20:54 schreef Fliepke het volgende:[..]
ja maar dan heb je wel geen lightgun, maar wel een rekening, dus nog genaaid...
quote:Whatevah
Op zondag 9 maart 2003 21:12 schreef donald_dick het volgende:[..]
de amerikaanse ambassade staat op midde in amssterdam..en idd...als hij het kind is heeft hij dat ook..jammer genoeg
quote:er zit wel een analoge controller op en 2 knoppen.
Op zondag 9 maart 2003 21:07 schreef Neejoh het volgende:
Ik moet er ook 2 hebben, dus als we ene keer een inkoop actie gaan houden ofzoEn hierboven zeg je dat hij voor alle andere XBoXgames ook werkt, maar dat geloof ik eerlijk gezegt niet helemaal.
Welke games doet hij het op dan? Unreal ook enzo? Zou wel beter zijn
quote:hoe zeker weet je dat?
Op zondag 9 maart 2003 22:26 schreef WiXX het volgende:
Je kan hem gewoon in duitsland of belgie bestellen want de douna checkt geen post binnen de EU, het wordt lastiger als hij van buiten de EU komt.
quote:ja dat is dus wat ik ook dacht...
Op zondag 9 maart 2003 22:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Alleen import heffing vervalt, een snelle scan gebeurt echter nog steeds...
quote:
Op zondag 9 maart 2003 21:12 schreef donald_dick het volgende:[..]
de amerikaanse ambassade staat op midde in amssterdam..en idd...als hij het kind is heeft hij dat ook..jammer genoeg
Waarom rij ik dan elke dag langs de Amerikaanse ambasade in Den Haag ?
quote:weet niet. weet wel dat dat het amerikaanse ammasade is en dat er een tank staat plus een rits militairtjes
Op maandag 10 maart 2003 09:00 schreef ChOas het volgende:[..]
![]()
Waarom rij ik dan elke dag langs de Amerikaanse ambasade in Den Haag ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |