Wat denken jullie ervan en waarom?
En waarom is hij eigenlijk nooit eerder echt de politiek leider geweest van de PvdA, waarom verkoos Den Uyl Wim Kok boven hem? Was dat achteraf gezien wel verstandig?
Goeie debater misschien, maar de rest slaat nergens op.
Wim Kok laten schieten voor van Dam, grappig
mijn voorgevoel zegt dat dit topic een van Dam-bashing-topic wordt
Ik ben voor.
Dat beteken namelijk gegarandeert de doodsteek voor de PvdA.
quote:Mijn voorgevoel zegt dat het dan een heel kort topic wordt
Op dinsdag 15 april 2003 16:39 schreef Sidekick het volgende:Goeie debater misschien, maar de rest slaat nergens op.
Wim Kok laten schieten voor van Dam, grappig
mijn voorgevoel zegt dat dit topic een van Dam-bashing-topic wordt
*proest*
Willen ze meer als 2 zetels halen?
quote:Hij kan niet zo goed tegen zijn verlies, hij is wat te drammerig. Dan gaat ie je ridiculiseren...
Op dinsdag 15 april 2003 16:41 schreef Linz het volgende:
Kunnen jullie ook motiveren?
Wat is/was er mis met Wim Kok?
quote:Te liberaal (vind ik). Verder een goede premier.
Op dinsdag 15 april 2003 16:44 schreef Sidekick het volgende:
quote:kok is iets diplomatieker denk ik
Op dinsdag 15 april 2003 16:36 schreef Linz het volgende:
Hij is de beste debater van het land, altijd goede argumenten, is de enige die nog weet wat sociaal-democratie inhoudt en kan de politiek weer de juist weg wijzen. Kortom, hij moet de leider van de PvdA worden!Wat denken jullie ervan en waarom?
En waarom is hij eigenlijk nooit eerder echt de politiek leider geweest van de PvdA, waarom verkoos Den Uyl Wim Kok boven hem? Was dat achteraf gezien wel verstandig?
Nooit meer terug laten komen.
Dus politiek leider van de PvdA? Nou, nee, liever niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 15-04-2003 16:48]
Zal de PvdA weinig goed doen met van Damme aan top.
[Dit bericht is gewijzigd door SilverMane op 15-04-2003 16:48]
quote:Helemaal niks. Ik vind het heel erg lullig dat het zo voor hem heeft moeten aflopen. Ok dat 'ie voor de nieuwe verkiezingen opgevolgd wordt, maar in de laatste weken nog zo je kabinet zien vallen
Op dinsdag 15 april 2003 16:44 schreef Sidekick het volgende:
Wim Kok is een erg goede politicus vind ik. En zeker als minister-president was-ie goed. Veel goede internationale relaties ook, die man!
Wim Kok for president!
quote:Maar de PvdA zou jouw stem niet verliezen, met hem als lijsttrekker?
Op dinsdag 15 april 2003 16:47 schreef Kozzmic het volgende:
Ik vind Van Dam een slecht debater. Denken dat je gelijk hebt is niet hetzelfde als daadwerkelijk gelijk hebben. Met daarbij aangetekend dat Het Lagerhuis natuurlijk een TV-show is, het is ten dele een soort rol die Van Dam in dat programma speelt.Dus politiek leider van de PvdA? Nou, nee, liever niet.
quote:Verder dan dit heb ik maar niet gelezen
Op dinsdag 15 april 2003 16:36 schreef Linz het volgende:
Hij is de beste debater van het land,
[Dit bericht is gewijzigd door Tikorev op 15-04-2003 16:52]
quote:Dat ligt aan meer dingen dan enkel de lijsttrekker.
Op dinsdag 15 april 2003 16:50 schreef Farzin het volgende:[..]
Maar de PvdA zou jouw stem niet verliezen, met hem als lijsttrekker?
quote:Wim Kok heeft ook aan het hoofd gestaan van twee kabinetten, dus als je het zo bekijkt was het wel verstandig om Kok te kiezen. Politici hebben een bepaalde houdbaarheidsdatum, na een tijdje willen mensen wat anders. De houdbaarheidsdatum van Van Dam is volgens mij al verstreken.
waarom verkoos Den Uyl Wim Kok boven hem? Was dat achteraf gezien wel verstandig?
quote:Ergens is hij inderdaad de meest geschikte leider voor de PvdA, hij is immers het schoolvoorbeeld van "correct" betweterig denken, als het maar tolerant staat, of het realistisch is lijkt er meestal niet toe te doen, elk opmerking over problemen met allochtonen doet hij af als stemmingmakerij en fascisme, ja erg ruimdenkend deze man.
Hij is de beste debater van het land, altijd goede argumenten, is de enige die nog weet wat sociaal-democratie inhoudt en kan de politiek weer de juist weg wijzen. Kortom, hij moet de leider van de PvdA worden!
Vastgeroest in z'n eigen krampachtige politieke correctheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |