quote:er is een algemeen verbod in Nederland gekomen op het dragen van lonsdale op scholen, erg lau, maar wel waar.
Op dinsdag 15 april 2003 14:52 schreef NordCore het volgende:
Ik ga eens even in het reglement kijken, als daar niks in staat mogen ze ook niet zeiken. Maargoed die directeuren zijn ook zo ''corrupt'' als de pest, het maakt niet uit wat je onderneemt, nee is nee volgens hun of ze zeggen dan zoek je maar een andere school als het je hier niet bevalt.
quote:Sjeesh zo kan je bij elk merk wel wat verzinnen -->
Op dinsdag 15 april 2003 14:48 schreef F1908 het volgende:
De afkorting van Lonsdale: laat ons nederlanders samen de allochtonen langzaam elimineren.Daarom
.
quote:Volgens mij waren er maar een paar scholen hoor?
Op dinsdag 15 april 2003 14:53 schreef Markster het volgende:[..]
er is een algemeen verbod in Nederland gekomen op het dragen van lonsdale op scholen, erg lau, maar wel waar.
Hypocriet dus.
[Dit bericht is gewijzigd door Leonardo1504 op 15-04-2003 14:56]
quote:Maar zo kan je bijna alles wel gaan verbieden.
Op dinsdag 15 april 2003 14:53 schreef Markster het volgende:[..]
er is een algemeen verbod in Nederland gekomen op het dragen van lonsdale op scholen, erg lau, maar wel waar.
Bv je hebt iets op je petje met CD erin.
Conclusie: fout is een extreem rechtse partij
quote:hoe weet jij dat dan? Ben je de laatste 20 jaar dan wel eens uit je bunker geweest, nerdje?
Op dinsdag 15 april 2003 14:43 schreef firstwollie het volgende:
voor mensen zoals jij hadden ze vroeger heropvoedingskampen.....vroeguh
quote:Dat is niet de echte afkorting...
Op dinsdag 15 april 2003 14:48 schreef F1908 het volgende:
De afkorting van Lonsdale: laat ons nederlanders samen de allochtonen langzaam elimineren.Daarom
.
als je een trui aan hebt van ze wordt dat dan ook verboden??
(Ps voor diegene die het niet weten, Joy Division was ook een divisie van de SS)
Echt te belachelijk voor woorden
quote:Haha, dat was een Amerikaanse Eagle, van de luchtmacht, is dat ook al verboden?
Op dinsdag 15 april 2003 14:54 schreef Leonardo1504 het volgende:
He Nordcore, je bent gewoon hypocriet. Dat lijkt me het juiste woord voor iemand die als ICQ nummer 88 in zijn profiel zet en een persoon met een adelaarskop op zijn mouw als usericon gebruikt, en vervolgens klaagt dat zijn Lonsdale petje niet mag omdat anderen een verband met extreem-rechts "verzinnen".
Hypocriet dus.
Maar goed, in principe zou school geen kleding mogen weigeren tenzij ze het in het schoolreglement melding maken van ongewenste kleding.
maar inderdaad, is niet leu als je daar commentaar op krijgt!
quote:...
Op dinsdag 15 april 2003 14:56 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:(Ps voor diegene die het niet weten, Joy Division was ook een divisie van de SS)
quote:Niet alles is weg. Als ICQ nummer heb je nog steeds 88 staan. Ik vind het buitengewoon hypocriet dat je gaat janken over de vermeende band tussen Lonsdale en extreem-rechts die anderen leggen terwijl die er volgens jou niet is. Je bent het levende bewijs dat dat verband er wel is. Lonsdale wordt door extreem-rechts als symbool gehanteerd. Feit.
Op dinsdag 15 april 2003 14:49 schreef NordCore het volgende:
...omg, heb ik alles al weg, me teksten me links en me ''gevaarlijke'' plaatjes, gaan ze nog zeuren het is ook nooit goed.
/edit
quote:Ok die eagle mag je van me hebben. Maar als je het plaatje zo moeilijk zichtbaar maakt heb je de schijn tegen. Je ICQ is nog steeds 88. Waar stond dat ook weer voor?
Op dinsdag 15 april 2003 14:57 schreef NordCore het volgende:[..]
Haha, dat was een Amerikaanse Eagle, van de luchtmacht, is dat ook al verboden?
[Dit bericht is gewijzigd door Leonardo1504 op 15-04-2003 15:03]
quote:Hebben scholen dat dan al niet?
Op dinsdag 15 april 2003 14:59 schreef MikeyMo het volgende:
Maar goed, in principe zou school geen kleding mogen weigeren tenzij ze het in het schoolreglement melding maken van ongewenste kleding.
quote:Post ge-edit. zie boven.
Op dinsdag 15 april 2003 15:02 schreef NordCore het volgende:
Leonardo, lees wat ik over die adelaar zij, en wat nou 88 ben je dan meteen een nazi? 77 22 44 99 33 55! Pas op nu ben ik een communist!
quote:Wat lul jij nou?
Op dinsdag 15 april 2003 15:01 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
...
Nee dus, je hebt de klok wel horen luiden, maar de klepel nog niet gevonden.
wat een enorme bs
quote:'Joy division' was geen onderdeel van de SS, maar de term die de SS gebruikte voor de 'prostitutie-afdeling' in de concentratiekampen.
Op dinsdag 15 april 2003 15:03 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:[..]
Wat lul jij nou?
quote:ja maar de grap is dat de persoon die om die reden z'n pet moet afdoen extreem rechts is...
Op dinsdag 15 april 2003 15:04 schreef Solomon het volgende:
Ik vind dit zo fucking hypocriet, het kost ontzettend moeite om burka's/hoofddoekjes te verbieden (terwijl hoofddeksels bij ons nooit toegestaan waren, uit respect enzo), en men kan zonder weerstand kleding verbieden omdat een aantal mensen die ermee rondlopen extreemrechts iswat een enorme bs
maar ja, alsof hij door het verplicht afdoen van die pet in ene niet extreem rechts meer is
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 15-04-2003 15:06]
quote:Je zal het toch moeten accepteren. Een school heeft nu eenmaal regels. En die regels zijn er niet zomaar...
Op dinsdag 15 april 2003 15:04 schreef Solomon het volgende:
Ik vind dit zo fucking hypocriet, het kost ontzettend moeite om burka's/hoofddoekjes te verbieden (terwijl hoofddeksels bij ons nooit toegestaan waren, uit respect enzo), en men kan zonder weerstand kleding verbieden omdat een aantal mensen die ermee rondlopen extreemrechts iswat een enorme bs
quote:Idd. Helemaal mee eens.
Op dinsdag 15 april 2003 14:44 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Er zijn zekere personen die ook hoofd doekjes dragen. Die beroepen zich op discriminatie als ze ze nie mogen dragen.Mot je dan ook gewoon doen!
Blij met de multiculturele samenleving je leert veel van die mensen!
Gewoon beroepen op discriminatie dus.
quote:Wat een compleet onzin-argument. Alsof elke regel van elke willekeurige school nu meteen ergens op slaat.
Op dinsdag 15 april 2003 15:06 schreef 303 het volgende:[..]
Je zal het toch moeten accepteren. Een school heeft nu eenmaal regels. En die regels zijn er niet zomaar...
quote:Hmm dat had ik gelezen
Op dinsdag 15 april 2003 15:05 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
'Joy division' was geen onderdeel van de SS, maar de term die de SS gebruikte voor de 'prostitutie-afdeling' in de concentratiekampen.
dan heb ik niks gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |