quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat was het neefje van Gerrard hoorde ik gister..
Dat is ook een belangrijke reden voor de Justice for the 96 Campaign ...quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:19 schreef mcyodogg het volgende:
Raadsel dat niemand ter verantwoording geroepen is.
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wederom kippenvel bij de beelden. Van toen en van vandaag.
Ik kan het me ook nog herinneren, hoewel ik toen pas negen was. In mijn herinnering zag je wel dat er wat was, er kwamen mensen op het veld en zo, maar echt gruwelijke beelden waren er voor zover ik me kan herinneren niet. Die heb ik pas later gezien.quote:Op woensdag 6 augustus 2003 13:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb toen alles bijna ademloos voor de TV gezien, dit was toch 1 van de eerste grote voetbalrampen die live op TV te volgen was.
Jouw hele bestaan is so fucking care.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:57 schreef sezten het volgende:
Godver hé, so fucking care![]()
Het is erg wat er toen is gebeurd maar dat Man Utd en Chelsea en Arsenal (allemaal toch?) met rouwbanden gaan spelenIk snap het niet hoor.
Jij snapt wel meer nietquote:Op donderdag 16 april 2009 10:57 schreef sezten het volgende:
Het is erg wat er toen is gebeurd maar dat Man Utd en Chelsea en Arsenal (allemaal toch?) met rouwbanden gaan spelenIk snap het niet hoor.
Kut puber, hebben je ouders je geen normen en waarden geleerd?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:57 schreef sezten het volgende:
Triest Sezten, triest.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:57 schreef sezten het volgende:
Hetzelfde zeggen als: Lekker boeiend dat Puerta dood is.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:26 schreef sezten het volgende:
Leg het mij uit dan. You bet i'm serious.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |