meer info: http://www.pixar.com
quote:Gaat ie er zo uitzien???
Op maandag 14 april 2003 10:30 schreef schroefje het volgende:
Na Toy Story 1 & 2, A Bug's life en Monsters. Inc krijgen we nu Finding nemo. Ben benieuwd want de vorige producties van dit team waren ook voortreffelijk en dit ziet er ook weer leuk uit.meer info: http://www.pixar.com
ik mis hier trouwens eeen goed smiltje waarbij je bek open valt van verbazing...
*wacht met spanning...
moet dan wel goed worden
quote:check de site met de trailer, kun je het zien
Op maandag 14 april 2003 10:47 schreef Skimmer het volgende:[..]
Gaat ie er zo uitzien???
ik mis hier trouwens eeen goed smiltje waarbij je bek open valt van verbazing...
*wacht met spanning...
en ja, ze moeten natuurlijk MI overtreffen
quote:En waaronder ook Jessie uit Toy Story 2 natuurlijk
Op maandag 14 april 2003 10:49 schreef Stonehead het volgende:
Een van de trivia over Monsters Inc: op het einde drukt Boo allerlei speelgoed in de handen van James P. Sullivan, waaronder een van de vissen die in Finding Nemo de hoofdrol speelt.
quote:Sully!
Op maandag 14 april 2003 10:49 schreef Stonehead het volgende:
... James P. Sullivan...
quote:De haai wordt weer als bad guy afgebeeld
Op maandag 14 april 2003 10:56 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Kijk de trailer... dan zie je al dat dat niet helemaal waar is.
Op maandag 14 april 2003 11:59 schreef Disorder het volgende:[..]
De haai wordt weer als bad guy afgebeeld
'Fish are friends. Don't eat fish'
quote:23 mei in amerika geloof ik, ach je kan je voorlopig nog ff bezig houden met Matrix 2 en X-men 2 tot die tijd
Op maandag 14 april 2003 18:41 schreef ArmaniMania het volgende:
Wanneer draait die in de bioscoop ? Ik wil um zien
Erica Beck (II) .... Pearl (voice)
Albert Brooks .... Marlin (voice)
Willem Dafoe .... Gill (voice)
Ellen DeGeneres .... Dory (voice)
Brad Garrett .... Bloat (voice)
Alexander Gould .... Nemo (voice)
Barry Humphries .... Bruce (voice)
Allison Janney .... Peach (voice)
Richard Kind .... Bloat (voice)
Vicki Lewis .... Deb/Flo (voice)
Austin Pendleton .... Gurgle (voice)
John Ratzenberger .... Moonfish (voice)
Stephen Root (I) .... Bubbles (voice)
Geoffrey Rush .... Nigel (voice)
Erik Per Sullivan .... Sheldon (voice)
En
Willem Dafoe .... Gill (voice)
Brad Garrett .... Bloat (voice)
Allison Janney .... Peach (voice)
Austin Pendleton .... Gurgle (voice)
Stephen Root (I) .... Bubbles (voice)
zijn allemaal erg leuk.
Ben erg benieuwd. Maar heb geen zin om tot 27 november te wachten
.
quote:ha die stond er al slijmerd
Op woensdag 23 april 2003 09:47 schreef Patch het volgende:
[afbeelding]
quote:niet waar
Op woensdag 23 april 2003 10:50 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ha die stond er al slijmerd
quote:Een geweldige toevoeging...
Op woensdag 23 april 2003 10:59 schreef Patch het volgende:[..]
niet waar
bij de mijne zie je meer vleugels....
anders had ik hem niet geplaatst, schat...
quote:
Op woensdag 23 april 2003 10:59 schreef Patch het volgende:[..]
niet waar
bij de mijne zie je meer vleugels....
anders had ik hem niet geplaatst, schat...
quote:Forum moet wel een beetje levend blijven, toch?
Op woensdag 23 april 2003 11:08 schreef MikeyMo het volgende:[..]
quote:'aparte' stemmetjes... bijvoorbeeld de jos brink stem van carlo boszhard, of van duin met een paar leuke accenten...
Op woensdag 23 april 2003 11:17 schreef Patch het volgende:[..]
Forum moet wel een beetje levend blijven, toch?
We kunnen ook gaan speculeren over de Nederlandse versie... wie willen we hebben / horen?
misschien heel fout maar lijkt mij wel lagge
Andre van Duin mag van mij wel een keer ja...
Gewoon een keer wat andere stemmen dan de usual stemmen.... en ook geen onbekende stemmen aub...
quote:Die ene gast die dat muffe stemmetje deed wat uit die automaat kwam die voor speelgoedwinkels stond!
Op woensdag 23 april 2003 11:17 schreef Patch het volgende:[..]
Forum moet wel een beetje levend blijven, toch?
We kunnen ook gaan speculeren over de Nederlandse versie... wie willen we hebben / horen?
quote:in welke film, want ik heb TS 1 & 2 met NL tracks...
Op woensdag 23 april 2003 14:58 schreef Smots het volgende:[..]
Die ene gast die dat muffe stemmetje deed wat uit die automaat kwam die voor speelgoedwinkels stond!
![]()
![]()
quote:
Op maandag 14 april 2003 18:39 schreef schroefje het volgende:
[afbeelding]
Ben er wel benieuwd naar, maar zou er trouwens geen Pixar film komen waar Jodie Foster oa. de stem deed, of ben ik nu in de war met een andere film?
quote:HAHAHAHA
Op woensdag 23 april 2003 14:58 schreef Smots het volgende:[..]
Die ene gast die dat muffe stemmetje deed wat uit die automaat kwam die voor speelgoedwinkels stond!
![]()
![]()
quote:nee man, zo'n intens lelijk apparaat wat voor sommig speelgoedwinkels in Nederland staat/stond.
Op woensdag 23 april 2003 15:01 schreef MikeyMo het volgende:[..]
in welke film, want ik heb TS 1 & 2 met NL tracks...
quote:snoepwinkels
Op woensdag 23 april 2003 17:13 schreef Smots het volgende:[..]
nee man, zo'n intens lelijk apparaat wat voor sommig speelgoedwinkels in Nederland staat/stond.
Dan kwam er om de zoveel seconden zo'n gemaakte stem uit, en die kermde: "Zullen we samen gaan spelen"? of andere stompzinnige bull.
quote:Net zo erg.
Op woensdag 23 april 2003 17:14 schreef Patch het volgende:[..]
snoepwinkels
quote:"gooi er maar snel een muntje in"
Op woensdag 23 april 2003 17:13 schreef Smots het volgende:[..]
nee man, zo'n intens lelijk apparaat wat voor sommig speelgoedwinkels in Nederland staat/stond.
Dan kwam er om de zoveel seconden zo'n gemaakte stem uit, en die kermde: "Zullen we samen gaan spelen"? of andere stompzinnige bull.
hoe bedoel je hersenspoelen van kinderen
quote:Absoluut, ik hoop dat Matrix 2 net zo spannend wordt als deel 1.
Op maandag 14 april 2003 18:48 schreef schroefje het volgende:[..]
23 mei in amerika geloof ik, ach je kan je voorlopig nog ff bezig houden met Matrix 2 en X-men 2 tot die tijd
Lukt niet dus..
Ik ben erg benieuwd naar de film. De eerste reviews zijn in ieder geval erg positief.
quote:Dat zijn ze niet, kijk de trailer maar.
Op maandag 14 april 2003 18:39 schreef schroefje het volgende:
Ik krijg trouwens weld e indruk dat die haaien wel de bad guys zijn, maar dat is logisch natuurlijk[
quote:Komt ie dan pas hier?
Op zaterdag 24 mei 2003 03:25 schreef Price het volgende:
Ik ben zo stom geweest om de twee trailers aan mijn zoontje van 2,5 te laten zien. Hij is gek van vissen en Pixar. Nu staat een paar uur per dag de QuickTime in de loop en is mijn computer bezet. Eén voordeel: Hij is wel rustig. Ik heb me idg voorgenomen om hem mee naar de bios te nemen. Alleen even wachten tot eind november.
Dat wordt weer downen...
Ik wil'um zien!
Zijn de Nederlandse stemmen al bekend?
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 20:21 schreef Duiveltja het volgende:
Het ziet er allemaal mooi uit. Hopelijk zit het met humor ook goed.Zijn de Nederlandse stemmen al bekend?
quote:De trailer belooft iig veel
Op woensdag 28 mei 2003 20:21 schreef Duiveltja het volgende:
Hopelijk zit het met humor ook goed.
quote:idd 70$ in het eerste weekend
Op vrijdag 30 mei 2003 16:54 schreef GaF het volgende:
En ja hoor: Finding Nemo is weer een knaller van jewelste gezien de recensies.
Een percentage van 99% op Tottentomatoes.comhttp://www.rottentomatoes.com/m/FindingNemo-1122673/
FINDING NEMO is een prachtige onderwater avontuur van de makers van "Monsters, Inc.", "A Bug's Life" en de "Toy Story" films. De film heeft met zijn ongelofelijke openingsweekend andere animatie blockbusters ver achter zich gelaten: Shrek de succesvolle Dreamworks animatiefilm haalde destijds slechts $42.3 miljoen in zijn openingsweekend. Ook andere grote animatiefilms blijven achter: "The Lion King": $40.2m; "Ice Age": $46.3m and "Monsters, Inc.": $62.6m
FINDING NEMO is een onderwater-achtbaan vol actie en avontuur -een audio/visuele feest en doorbrak op het gebied van computer animatie. Een fantastisch verhaal dat gaat over de clown vis vader Marlin- en zijn zoontje Nemo die elkaar kwijtraken in de Great Barrier Reef. Samen met de vriendelijke, maar vergeetachtige vis Dory begint de ietwat bangige Marlin aan de zoektocht naar zijn zoon. Wat volgt is een onderwater roadtrip waarbij het tweetal kennis maakt met onvergetelijke karakters. Zoontje Nemo zit intussen ook niet stil en beleeft een geheel eigen avontuur in de aquarium van een tandarts.
FINDING NEMO is vanaf 27 november in Nederland te zien in de originele en Nederlands gesproken versie
quote:De SVCD versie is nu al uit.
Op maandag 2 juni 2003 16:29 schreef Patch het volgende:
FINDING NEMO is vanaf 27 november in Nederland te zien in de originele en Nederlands gesproken versie
Ik snap niet waarom ze alle films gewoon wereldwijd releasen. Het brengt meer geld in het laatje, omdat de meeste mensen de films leechen, omdat het nog een half jaar duurt voor hij in hun land in premiere gaat.
die meeuwen zijn cool, doen me een beetje aan de pinguin in Wallace & Gromit denken
quote:Het kost ook geld om ze in premiere te laten gaan. Meestal draaien ze een film 'proef' in Amerika om te kijken of hij aanslaat. Als dit niet het geval is zal hij ook minder of niet uitgebracht worden in andere landen. Dus eigenlijk is deze manier goedkoper.
Op maandag 2 juni 2003 17:09 schreef Duiveltja het volgende:[..]
De SVCD versie is nu al uit.
Ik snap niet waarom ze alle films gewoon wereldwijd releasen. Het brengt meer geld in het laatje, omdat de meeste mensen de films leechen, omdat het nog een half jaar duurt voor hij in hun land in premiere gaat.
quote:tja, November dat is pas over 6 maanden... belachelijk! Die stemmen kunnen ze over 2 weken al ingeproken hebben... Kunnen ze anders niet een ondertitelde versie eerst uitbrengen
Op maandag 2 juni 2003 17:09 schreef Duiveltja het volgende:[..]
De SVCD versie is nu al uit.
quote:Disney & Pixar... die hebben geld, die hebben een goed verleden met al die andere 3D films... nu is Finding nemo wederom op Regio 1 al op dvd uit terwijl hij hier nog moet gaan draaien bij wijze van spreken?
Op maandag 2 juni 2003 17:11 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Het kost ook geld om ze in premiere te laten gaan. Meestal draaien ze een film 'proef' in Amerika om te kijken of hij aanslaat. Als dit niet het geval is zal hij ook minder of niet uitgebracht worden in andere landen. Dus eigenlijk is deze manier goedkoper.
quote:Daar bemoei ik me niet mee
Op maandag 2 juni 2003 17:14 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Disney & Pixar... die hebben geld, die hebben een goed verleden met al die andere 3D films... nu is Finding nemo wederom op Regio 1 al op dvd uit terwijl hij hier nog moet gaan draaien bij wijze van spreken?
quote:Je noemt nu ook allemaal sequels ja
Op maandag 2 juni 2003 17:24 schreef MikeyMo het volgende:
Tja Red Dragon, Episode 2, Matrix Reloaded, X-men 2 zijn allemaal filsm die extra succesvol zijn nu ze wereldwijd gereleased worden (minder downloads, meer hype)
quote:binnen 2 weken?
Op maandag 2 juni 2003 17:13 schreef MikeyMo het volgende:[..]
tja, November dat is pas over 6 maanden... belachelijk! Die stemmen kunnen ze over 2 weken al ingeproken hebben... Kunnen ze anders niet een ondertitelde versie eerst uitbrengen
quote:Harry Potter 1 en 2, LOTR 1,2,3 gaan ook allemaal tegelijk in premiere of zijn dat gegaan... Het hangt gewoon af van het feit in hoeverre men er op zit te wachten. Finding Nemo zou je overigens kunnen zien als de opvolger (sequel) op Monsters Inc. en men zit er nu al om te springen (getuige dit topic) waarom men een ha;f jaar laten wachten. Nu ga ik hem wel downen en ga ik denk niet meer naarde bios omdat ik dan weer 30 euro kwijt ben aan een film die ik al ken... nee dan koop ik hem wel op dubbeldvd als die eenmaal uit is...
Op maandag 2 juni 2003 17:30 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Je noemt nu ook allemaal sequels ja
. Daarvan is bij deel 1 al gebleken dat het een succes is dus daar hoeven ze zich geen zorgen om te maken.
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 02-06-2003 17:58]
quote:ach ja, die film ligt al zeker een maand voor z'n release op de plank denk ik... dus dan kunnen ze al kopieen naar andere landen uitsturen om ze te laten vertalen en te laten nasynchroniseren...
Op maandag 2 juni 2003 17:53 schreef Patch het volgende:[..]
binnen 2 weken?
dacht het niet....
quote:Helaas
Op maandag 2 juni 2003 17:57 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ach ja, die film ligt al zeker een maand voor z'n release op de plank denk ik... dus dan kunnen ze al kopieen naar andere landen uitsturen om ze te laten vertalen en te laten nasynchroniseren...
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 13:30 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb vanochten een stukje gekeken. Hij is echt heel grappig
De animatie is gewoon om te kwijlen zo mooi, het is ze zelfs gelukt water zo te animeren dat het niet van echt te onderscheiden is.
Ellen Degeneres is erg goed op dreef als de comedic sidekick Dory.
De film is zoals ik al eerder zei erg grappig mede door de vele "aparte" typetjes in de film.
Voor mij is dit tot nu toe de beste animatiefilm van Pixar.
-beetje offtopic-
Maar allemaal van dezelfde makers:
The Incredibles, komt volgend jaar uit Lijkt me ook al zo'n super film verhaallijn is
The movie will follow the adventures of a dysfunctional family of high-profile superheroes; Mom, Dad, superpowered kids and possibly grandparents. The comedic spin comes into play when their family disagreements start manifesting during their superpowered battles with bad guys. What are you supposed to do when your superpowered teenage daughter starts to date the son of your arch-nemesis, and the juvenile delinquent has x-ray vision? There's talk of even including a cameo from Jerry Springer as he shows the audience some really dysfunctional superheroes.
Jaar later krijgen we Cars en het jaar daarna is er nog deze film: This movie follows the adventures of a rodent (probably either a rat or a mouse) who lives in an extremely fancy restaurant overseen by an eccentric, world-famous chef. maarja dat is pas in 2006 En dan is er ook nog toy story 3 Ik ben echt verslaafd aan die animatiefilms
quote:Vandaag de teaser gezien van the incredibles, kheb echt DUBBEL gelegen
Op maandag 9 juni 2003 21:13 schreef -eline- het volgende:
Heb alleen nog maar het begin gezien van finding nemo maar het ziet er errug mooi uitKan me trouwens helemaal niet herinneren dat we nemo ookal in Monster INC zagen op Boo's kamer
-beetje offtopic-
Maar allemaal van dezelfde makers:
The Incredibles, komt volgend jaar uit Lijkt me ook al zo'n super film verhaallijn is![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
The movie will follow the adventures of a dysfunctional family of high-profile superheroes; Mom, Dad, superpowered kids and possibly grandparents. The comedic spin comes into play when their family disagreements start manifesting during their superpowered battles with bad guys. What are you supposed to do when your superpowered teenage daughter starts to date the son of your arch-nemesis, and the juvenile delinquent has x-ray vision? There's talk of even including a cameo from Jerry Springer as he shows the audience some really dysfunctional superheroes.
Jaar later krijgen we Cars en het jaar daarna is er nog deze film: This movie follows the adventures of a rodent (probably either a rat or a mouse) who lives in an extremely fancy restaurant overseen by an eccentric, world-famous chef. maarja dat is pas in 2006 En dan is er ook nog toy story 3 Ik ben echt verslaafd aan die animatiefilms![]()
Tegen het einde aan is het een echte Disney film, humor, emotie, alles zit erin!
Echt geweldig !
Die schildpadden DUDE !
quote:Ik heb ze alleen nog maar in de trailer gezien.
Op woensdag 25 juni 2003 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die schildpaddenDUDE !
quote:Geloof mij, dat is het coolste stukje uit de film zowat !
Op woensdag 25 juni 2003 23:22 schreef victorinox het volgende:[..]
Ik heb ze alleen nog maar in de trailer gezien.
En ze doen me erg denken aan die Greenpeace-reclame in de Efteling. en daar wil ik helemaal niet aan denken
quote:Maar ik moet nog tot 27 November wachten.
Op woensdag 25 juni 2003 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Geloof mij, dat is het coolste stukje uit de film zowat !
Oeh: Dit zijn wel hele mooie posters zeg. Die moet ik zien aan te schaffen
Heb net ook even de trailers bekeken. Die schildpad is echt cool Dit is een film die ik ook moet zien, ik vond Monsters Inc geweldig, deze strax ook.
quote:Filmpje over Bruce
Op donderdag 26 juni 2003 11:36 schreef Zeiksnor het volgende:
Die haai hebben ze Bruce genoemd, lijkt mij een vette knipoog naar Jaws.
Op de set van Jaws noemde ze de pop namelijk Bruce.
Lollig dat ze daaraan denken
quote:Still going strong 228.4m
Op vrijdag 20 juni 2003 11:48 schreef Duiveltja het volgende:
Nemo gaat lekker al $192.3m opgebracht
Andere stemmen: Ton van duinhoven, Lia Dorana, Nelly Frijda, de 3 haaien worden ingesproken door Ron Brandsteder, Henny Huisman en Beau van erven Dorens
quote:Waarom geen kotssmileys bij dit bericht?
Op donderdag 31 juli 2003 19:35 schreef MikeyMo het volgende:
Albert Verlinde doet in de nagesynchrniseerde versie een stem, nl die van Gorgel het visjeAndere stemmen: Ton van duinhoven, Lia Dorana, Nelly Frijda, de 3 haaien worden ingesproken door Ron Brandsteder, Henny Huisman en Beau van erven Dorens
Iig geen Katja Schuurman
Ga hem ook zeker in de bios nog een x. Maar geen zin om nog zolang te wachten, dus nu alvast gekeken.
quote:Exact mijn situatie. Geen spijt though
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:09 schreef MissX het volgende:
Ga hem ook zeker in de bios nog een x. Maar geen zin om nog zolang te wachten, dus nu alvast gekeken.
quote:-
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:50 schreef Sai het volgende:
Hij was leuk, misschien wel even leuk als Shrek. Ik had alleen de laatste tien minuten niet in mijn versie, kan iemand me dus (met in vette letters en heel veel enters ertussen natuurlijk) het einde vertellen?
ff kijken of ik het nog weet:
Marlin wordt boos op Dory, en Dory gaat haar eigen kant op. Onderweg komt ze Nemo, die uit de tank ontsnapt was, tegen die ze natuurlijk niet gelijk herkent. Nemo wordt lastig gevallen door 2 beesten en ze redt hem door een van die 2 boven het water voor de meeuwen te houden. Afijn, ze weet inmiddels weer wie Nemo is en zij brengt Nemo terug naar Marlin. Marlin blij, Nemo blij, Dory blij. Aan het einde durft Marlin zijn zoon weer gewoon vrijelijk te latene spelen en zit een van die babyschilpadjes bij nemo in de klas
The end
-
-
-
-
-
-
/spoiler
Zo was het in grote lijnen.
nu ga ik ook niet meer wachten tot eind nov. deze is goed zat
Spoiler
----------------------------------------------------
Zitten ze allemaal in zakjes in de oceaan, zegt er eentje.
And what now?
quote:Volgens mij zeggen ze: and now what
Op zaterdag 16 augustus 2003 03:45 schreef Crashcat het volgende:
Vooral op het einde is het ook wel een oneliner-moment.Spoiler
----------------------------------------------------
Zitten ze allemaal in zakjes in de oceaan, zegt er eentje.And what now?
quote:Ook fout
Op zaterdag 16 augustus 2003 09:17 schreef SunChaser het volgende:[..]
Volgens mij zeggen ze: and now what
quote:Duiven? Sinds wanneer eten die vis, volgens mij bedoel je meeuwen.
Op zondag 17 augustus 2003 01:26 schreef Retarded het volgende:
mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine![]()
![]()
Ik heb me scheel gelachen om die duiven
Ik vond de film erg leuk, maar lang niet zo leuk als Monsters Inc.... deze film is toch meer gericht op het jongste publiek.. terwijl Monsters Inc ook erg leuk is voor iets ouderen...
quote:Ik had zelf het idee dat het volledig omgekeerde het geval is.
Op zondag 17 augustus 2003 01:26 schreef Retarded het volgende:
mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine![]()
![]()
Ik heb me scheel gelachen om die duiven
Ik vond de film erg leuk, maar lang niet zo leuk als Monsters Inc.... deze film is toch meer gericht op het jongste publiek.. terwijl Monsters Inc ook erg leuk is voor iets ouderen...
Deze film was echt zo veel leuker dan Monster's Inc. Krijgt over het algemeen ook veel betere reacties. Shrek, Ice Age en Finding Nemo zijn echt gewoon de topfilms qua animatie van de laatste tijd. En Monster's Inc. valt er wat mij betrft toch echt buiten. Vond er eerlijk gezegt niet veel aan.
Welke doelgroep Pixar bedoelde te bereiken met deze films weet ik natuurlijk niet, maar met Monsters. Inc. hebben ze wat mij betreft niet echt de oudere groep weten te bereiken. Met Toy Story trouwens wel weer. Heb ik gister weer gezien en dies echt
quote:meeuwen, duiven... same fucking thing
Op zondag 17 augustus 2003 08:05 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Duiven? Sinds wanneer eten die vis, volgens mij bedoel je meeuwen.
[edit] wanneer komt shreck 2 eigenlijk??
quote:ik begrijp wat je bedoelt, maar ik had bijna Monsters Inc het gevoel dat Disney echt geprobeerd heeft om ook een iets oudere doelgroep aan te spreken... het zijn altijd de kleine dingetjes die zo'n film hilarisch maken... Nemo idd met dat ademhalen onder water... Bij monsters Inc is dat bijvoorbeeld de scene dat Mike en Sully in de kleedkamer staan en Mike legt zo'n grote lens op zijn oog... tranen in mn ogen van het lachen
Op zondag 17 augustus 2003 10:50 schreef maarteniscrazy het volgende:[..]
Ik had zelf het idee dat het volledig omgekeerde het geval is.
Deze film was echt zo veel leuker dan Monster's Inc. Krijgt over het algemeen ook veel betere reacties. Shrek, Ice Age en Finding Nemo zijn echt gewoon de topfilms qua animatie van de laatste tijd. En Monster's Inc. valt er wat mij betrft toch echt buiten. Vond er eerlijk gezegt niet veel aan.
Welke doelgroep Pixar bedoelde te bereiken met deze films weet ik natuurlijk niet, maar met Monsters. Inc. hebben ze wat mij betreft niet echt de oudere groep weten te bereiken. Met Toy Story trouwens wel weer. Heb ik gister weer gezien en dies echt
[edit] typo
quote:dan down je gewoone ena ndere, volgens mij ha dik die van TMD, is altijd zo... download er 2 en dan doet er zeker 1 het niet. Bij T3 hetzelfde verhaal.
Op zondag 17 augustus 2003 20:13 schreef moniek het volgende:
ik heb een probleem ik heb hem gedownload van kazaa maar hij doet ut niet
ik zal moeten wachten[edit] typo
quote:TMD is superbagger kwaliteit, je had de Centropy versie moeten downen.
Op zondag 17 augustus 2003 21:27 schreef MikeyMo het volgende:[..]
dan down je gewoone ena ndere, volgens mij ha dik die van TMD, is altijd zo... download er 2 en dan doet er zeker 1 het niet. Bij T3 hetzelfde verhaal.
TMD wil ook nog wel eens in de film knippen.
quote:leuk voor je
Op maandag 18 augustus 2003 15:20 schreef Ironic82 het volgende:
Kheb nu de DVDRip met Ondertitels. Moet hem nog even naar DVD omzetten
Mikey houdt niet zo van mensen die hun warez pimpen
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 18-08-2003 21:57]
quote:Daan niet van mensen die warez downen en dan later het originele product niet kopen als ze het goed vinden
Op maandag 18 augustus 2003 21:46 schreef MikeyMo het volgende:[..]
leuk voor je
[sub[ Mikey houdt niet zo van mensen die hun warez pimpen[/sub]
quote:oh ja, dat is mijn topic he
Op maandag 18 augustus 2003 23:47 schreef thorgal het volgende:
Thorgal vat al die commotie niet van posters die zelf threads openen over welke download er vandaag is geschied
heb ik gestart om zo nu en dan te kijken wat men download zodat ik het ook kan downen.
mine
vond hem leuker dan monster's inc
quote:Helemaal mee eens! Gisteravond gezien en ik vond hem echt super!
Op donderdag 5 juni 2003 10:57 schreef Duiveltja het volgende:
De animatie is gewoon om te kwijlen zo mooi, het is ze zelfs gelukt water zo te animeren dat het niet van echt te onderscheiden is.
Ellen Degeneres is erg goed op dreef als de comedic sidekick Dory.
De film is zoals ik al eerder zei erg grappig mede door de vele "aparte" typetjes in de film.
Voor mij is dit tot nu toe de beste animatiefilm van Pixar.
Vooral de zeemeeuwen en schildpadden...
IMDB geeft um een 8.3/10. Dat is 'ie zeker waard. Voor mij zelfs nog wel ietsjes meer
quote:Vanaf November draait hij in de nederlandse bioscopen...
Op maandag 1 september 2003 21:19 schreef Retuobak het volgende:
oeh als ik dit zo lees moet ik maar eens snel deze film zien. Issie al te koop op DVD en zo niet vanaf wanneer?
quote:poeh, nja dan maar downen.......
Op maandag 1 september 2003 21:42 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Vanaf November draait hij in de nederlandse bioscopen...
helemaal geweldig
Goed spul. Oktober komt de DVD in de UK uit, ga ik em daar scoren
quote:wanneer eigenlijk in de bios?
Op woensdag 17 september 2003 17:20 schreef kippiej het volgende:
Ik heb de film net gezien en hij is moooooooooooooi!!!!!!!!!!
quote:Die dvdrip die ik heb is zeer scherp.
Op woensdag 17 september 2003 18:25 schreef Joppe het volgende:
27 november komt Finding Nemo in Nederland uit.
En ik zou zeker geen illegale kopie gaan kijken, want dan zul je enorm veel aan detail missen. En ik kan het weten, want ik heb em zowel in de bioscoop als digitaal gezien.
kazaa is voor n00bs
quote:*agrees*
Op woensdag 17 september 2003 20:28 schreef kippiej het volgende:
xvid-fn.avi ziet er wel heel mooi uit hoor (1cd)kazaa is voor n00bs
quote:Beter dan de CITY 1 was het zeker niet
Op woensdag 17 september 2003 20:29 schreef Retuobak het volgende:[..]
*agrees*
heb volgens mij zelfs een 2 cd avi, top kwaliteit hoor
quote:Mja denk dat engels toch wel beter blijft :/
Op vrijdag 19 september 2003 11:39 schreef Patch het volgende:
"Op Zoek Naar Nemo" = Nederlandse Titel...
quote:en bedankt.
Op vrijdag 19 september 2003 11:52 schreef Retuobak het volgende:[..]
Mja denk dat engels toch wel beter blijft :/
weet het niet hoor met NL stemmen maar vind het vaak zo dom klinken in tekenfilms :S
Ik vind dat de NL versie van "Finding Nemo" erg goed in elkaar zit. Leuke stemmen.
quote:Ook de grappen komen meestal niet of niet goed over in de NL(bagger) versie.
Op vrijdag 19 september 2003 11:52 schreef Retuobak het volgende:[..]
Mja denk dat engels toch wel beter blijft :/
weet het niet hoor met NL stemmen maar vind het vaak zo dom klinken in tekenfilms :S
quote:En hij moet hier zelfs nog in de bios komen
Op donderdag 25 september 2003 11:27 schreef Patch het volgende:
DVD Cover
[afbeelding]
Dat films in Amerika eerder in de bios komen ok, maar dit is echt te gek, heb hem denk ik al wel een maandje of 5 geleden gezien
quote:Timon en Pumba waren anders veel leuker in het Nederlands (twee Belgen).
Op maandag 22 september 2003 19:38 schreef Duiveltja het volgende:
Ook de grappen komen meestal niet of niet goed over in de NL(bagger) versie.
quote:Pumbaa & Vlamingen.
Op donderdag 25 september 2003 13:08 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Timon en Pumba waren anders veel leuker in het Nederlands (twee Belgen).
quote:En zeer terecht ook. Die waren echt super grappig.
Op donderdag 25 september 2003 13:53 schreef Patch het volgende:
Pumbaa & Vlamingen.
Hebben we nog een prijs voor gewonnen voor die vondst.
quote:damn, ik heb die film alweer vele maanden geleden gezien...
Op donderdag 25 september 2003 11:27 schreef Patch het volgende:
DVD Cover
[afbeelding]
quote:NL stem van Zazu heeft een prijs gewonnen.
Op donderdag 25 september 2003 14:34 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
En zeer terecht ook. Die waren echt super grappig.
quote:Ik moet zeggen dat ik op de televisie vaak genoeg niet al te beste nasynchronisatie hoor en ik denk dat daar de kritiek vandaan komt. Ik vind dat bijvoorbeeld bij Disney de nasynchronisatie meestal dik in orde is (die zijn dan ook heel kritisch).
Op donderdag 25 september 2003 14:43 schreef Patch het volgende:
NL stem van Zazu heeft een prijs gewonnen.
En de NL stemmen van de drie hyena's ook
quote:Disney doet de castings dan ook zelf
Op donderdag 25 september 2003 16:16 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Ik vind dat bijvoorbeeld bij Disney de nasynchronisatie meestal dik in orde is (die zijn dan ook heel kritisch).
quote:Dat valt best mee.
Op donderdag 25 september 2003 18:10 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Disney doet de castings dan ook zelf
quote:Dat wisten we al een tijdje...
Op donderdag 25 september 2003 22:44 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik hoor dat Ron Brandsteder Bruce de haai zijn stem gaat lenen
quote:niet zo gek, van anonieme alcohlisten naar anonieme viseters is een kleine stap
Op donderdag 25 september 2003 22:44 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik hoor dat Ron Brandsteder Bruce de haai zijn stem gaat lenen
quote:ik zie het
Op vrijdag 26 september 2003 08:38 schreef Patch het volgende:
Dat wisten we al een tijdje...
Ik vind het wel stoer trouwens
Ik ben benieuwd wat de meeuwtjes gaan zeggen...of is dat ook al besproken??
quote:Mijn...mijn...mijn
Op vrijdag 26 september 2003 09:03 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
ik zie het
Ik ben benieuwd wat de meeuwtjes gaan zeggen...of is dat ook al besproken??
Klinkt toch voor geen meter
quote:spoiler
Op vrijdag 26 september 2003 09:07 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Mijn...mijn...mijn
Klinkt toch voor geen meter
quote:Was het maar waar, we mogen hooguit een selectie maken en akteurs voordragen, maar als de distributeur star talent wil, dan hebben we eigenlijk niets meer in te brengen.
Op donderdag 25 september 2003 18:12 schreef Patch het volgende:[..]
Dat valt best mee.
Nederlandse regisseur heeft het eindoordeel.
quote:'we'?
Op zondag 28 september 2003 01:39 schreef formulavince het volgende:[..]
Was het maar waar, we mogen hooguit een selectie maken en akteurs voordragen, maar als de distributeur star talent wil, dan hebben we eigenlijk niets meer in te brengen.
&
Wil m nog een keer zien!
quote:Ik ben freelance technicus....
Op zondag 28 september 2003 07:52 schreef Patch het volgende:[..]
'we'?
Wie is we?
Waar werk jij?
&The Lion King 1 1/2: Hakuna Matata (2004)
quote:in nederland gaat ie niet de naam 1,5 krijgen, maar Lion King 3
Op zondag 28 september 2003 07:52 schreef Patch het volgende:[..]
'we'?
Wie is we?
Waar werk jij?
&The Lion King 1 1/2: Hakuna Matata (2004)
quote:Ik werk o.a. bij Metasound en je verhaal klopt niet zo naar mijn mening, wie ben je dan, je mag me mailen.?
Op zondag 28 september 2003 13:56 schreef formulavince het volgende:[..]
Ik ben freelance technicus....
en ik heb heel veel Disney's gedaan.
quote:Ik heb er 4 jaar in vaste dienst gewerkt en mijn naam lijkt sterk op mijn nickname, zo duidelijk genoeg? en waar vind ik je mailadres dan?
Op zondag 28 september 2003 19:32 schreef Patch het volgende:[..]
Ik werk o.a. bij Metasound en je verhaal klopt niet zo naar mijn mening, wie ben je dan, je mag me mailen.?
quote:als het goed is hem je hem al ontvangen, mail me even terug wie jij dan wel mag wezen
Op zondag 28 september 2003 21:50 schreef Patch het volgende:
In mijn profiel
Mail me en vertel me alles
quote:mail je me nog terug???
Op zondag 28 september 2003 21:50 schreef Patch het volgende:
In mijn profiel
Mail me en vertel me alles
en ja dat is way offtopic, dus om het goed te maken:
Het blijft een coole film, wel typisch dat anno nu deze film als in special edition DVD wordt uitgebracht in Amerika terwijl hij hier nog moet verschijnen in de bios.
quote:Ja, hij is allang af, dus het is puur een timing kwestie van de distributeur, hij word min of meer als kerstkraker uitgebracht.
Op zondag 28 september 2003 22:06 schreef MikeyMo het volgende:
Patch: ik heb je toegevoegd aan mijn msn op dat adresen ja dat is way offtopic, dus om het goed te maken:
Het blijft een coole film, wel typisch dat anno nu deze film als in special edition DVD wordt uitgebracht in Amerika terwijl hij hier nog moet verschijnen in de bios.
quote:de DVD-rip of de shakey-cam of iets anders?
Op zondag 28 september 2003 08:49 schreef Smeich het volgende:
Heb m gister gezien en wat een fantastische film zeg!!Erg indrukwekkend, vooral hoe de oceaan en dergelijk is weergegeven. SUPER!
Die meeuwen, echt helemaal geweldig!Wil m nog een keer zien!
Ik hoor net van mijn disney connectie dat de meeuwen "voor mij" zeggen
ik ben benieuwd...hoewel ik toch de DVD bij amazon al besteld heb
quote:Waarom niet gewoon letterlijk de Engelse vertaling dan.
Op dinsdag 30 september 2003 10:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Mine Mine Mine kan toch gewoon Mijn Mijn Mijn Mijn worden?
Kan niet wachten tot 'ie op DVD te koop is.
quote:Kun je misschien vertellen welke files in die perfecte conditie zijn? Of is dat tegen de forum regels?
Op zondag 5 oktober 2003 23:50 schreef Astronaut_Jones het volgende:
heb m van de week gezien. geweldig dat ie al te vinden is op het internet in perfecte conditie.
ik vind het een geweldig leuke film.
Ik kijk overigens ook zeer uit naar Finding Nemo. De vorige films waren helemaal toppie!
quote:Dat mag inderdaad niet.
Op maandag 6 oktober 2003 10:49 schreef MadGuy het volgende:[..]
Kun je misschien vertellen welke files in die perfecte conditie zijn? Of is dat tegen de forum regels?
Ik kijk overigens ook zeer uit naar Finding Nemo. De vorige films waren helemaal toppie!
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 10:40 schreef Shark.Bait het volgende:
quote:En daar hebben ze dan een half jaar aan gewerkt
Op maandag 6 oktober 2003 16:24 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Dat gaat toch helemaal niet kloppen met de animatie?
Het stukje wat ik bij Boulevard in het Nederlands zag was een directe verneuking van de film (niet dat het bv. in Duits beter zal zijn).
quote:Heb je ze alle dertig gehoord dan?
Op maandag 6 oktober 2003 17:04 schreef Patch het volgende:
NL versie = de beste nasynchronisatie die je kunt vinden van "Finding Nemo". punt.
quote:yep.
Op maandag 6 oktober 2003 17:05 schreef SunChaser het volgende:[..]
Heb je ze alle dertig gehoord dan?
quote:Arnold Gelderman is dan ook iemand die het al jaren prima doet.
Op maandag 6 oktober 2003 17:06 schreef Patch het volgende:Vinden Disney & Pixar al sinds De Kleine Zeemeermin
Toch snap ik nog steeds niet dat Nederland pas een 6 maanden later deze film kan zien. Meestal komt de NL-versie meteen uit met de rest van de wereld, zoals Harry Potter bv.
quote:Wie is eik die Nederlander die is aangesteld door Pixar om over de hele wereld de nasynchronisatie te controleren.
Op maandag 6 oktober 2003 17:06 schreef Patch het volgende:[..]
yep.
En daarbij is het een algemeen feit dat de NL versie echt altijd een mijlpaal is. Vinden Disney & Pixar al sinds De Kleine Zeemeermin
quote:Arnold controleert niet over de gehele wereld, hij bekijkt wel 10-tallen exemplaren. Hij heeft gewoon bewezen echt hart te hebben voor het eindproduct. Dat weet Disney. Tekenfilms die hij niet leuk vind, regisseert ie ook niet. Hij doet alleen maar benoemenswaardige, interessante en goede films.
Op maandag 6 oktober 2003 18:05 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Wie is eik die Nederlander die is aangesteld door Pixar om over de hele wereld de nasynchronisatie te controleren.
quote:1. Het NL nasynchrosatie proces neemt nogal wat tijd in beslag; als je goed werk af wilt leveren tenminste.
Op maandag 6 oktober 2003 18:19 schreef SunChaser het volgende:
Maar waarom Patch, waarom duurt het zes maanden voordat ie hier draait?
quote:Wat duurt er dan zo lang? de casting of het inspreken?
Op maandag 6 oktober 2003 18:20 schreef Patch het volgende:[..]
1. Het NL nasynchrosatie proces neemt nogal wat tijd in beslag; als je goed werk af wilt leveren tenminste.
2. Buena Vista NL wil van de film in NL een kerstkraker maken.
quote:beide.
Op maandag 6 oktober 2003 18:40 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Wat duurt er dan zo lang? de casting of het inspreken?
Ik vind het trouwens erg dom dat ze het zo laat uitbrengen. Tis al bijna op DVD te krijgen en deze zomer was er behalve Kameleon geen kinderfilm. Straks heb je weer zoveel.
quote:We krijgen ze inderdaad best snel, maar niet echt ver voor een release.
Op maandag 6 oktober 2003 18:59 schreef SunChaser het volgende:
Maar ik heb docu's gezien dat Gelderman al ver voor een release de workprint krijgt en aan de slag gaat zodat ze gelijktijdig met de Amerikaanse release de NL-versie kan uitbrengen.
quote:Ja, dat weet ik. Maar goed, elke stem wordt apart opgenomen, maar dat hoeft geen half jaar te duren. En de casting ook niet. Gelderman weet denk ik wel snel wie hij wil hebben (al snap ik Ron Branssteder als homoseksuele haai niet echt, maar ja).
Op maandag 6 oktober 2003 19:02 schreef Patch het volgende:
Veel langzamer dan bijvoorbeeld 50 afleveringen van Eek the Cat nasynchroniseren...
quote:Wacht nog maar 2 maanden...
Op maandag 6 oktober 2003 19:32 schreef Shogen het volgende:
k'heb dit topic niet helemaal gelezen, maar issie nou al in NL in de bios geweest of komt ie nog?
ik denk niet dat ze dat in het nederlands echt goed over kunnen brengen. En de reis gaat tenslotte naar Australie, dus het niet helemaal onbelangrijk!
'FISH ARE FRIENDS, NOT FOOOOOOOD'
[Dit bericht is gewijzigd door octopussy op 07-10-2003 16:55]
Hij was erg leuk, het lijkt wel of elke nieuwe 3d animatie film steeds leuker word.
En het waren idd de meeuwen om wie ik het hardst gelachen heb.
quote:Als je de film zo leuk vond, dan kun je 'm toch nog wel een keer gaan kijken in de bios?
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:28 schreef victorinox het volgende:
Ik heb hem net gekeken, dat betekent dat Disney weer een betalende klant kwijt is...
quote:
Hij was erg leuk, het lijkt wel of elke nieuwe 3d-animatiefilm steeds leuker wordt.
quote:Ik kan hem thuis op mijn dvd-speler kijken met erg goed beeld en geluid, zo vaak ik wil.
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:53 schreef lzandman het volgende:Als je de film zo leuk vond, dan kun je 'm toch nog wel een keer gaan kijken in de bios?
At a suggested price of $29.99, the two-disc Collector Edition DVD will come with widenscreen and fullscreen versions of the film, digitally mastered from Pixar¹s original source. Features on disc one include:
Filmmakers visual commentary, with writer/director Andrew Stanton, co-director Lee Unkrich and co-writer Bob Peterson provide commentary on the film's challenges, wrong turns, and unexpected surprises.
Deleted scenes and recording sessions with commentary by Stanton, Unkrich and Peterson.
Making Nemo: A Special Documentary: Looks at the making of the movie, from beginning to end.
Review The Art Of Nemo, narrated by the artists themselves.
Virtual Aquariums for your television.
Disc two includes the fullscreen version of the film plus:
Exploring The Reef With Jean-Michel Cousteau: A short film by the son of the famous undersea explorer at Australia's Great Barrier Reef, featuring an appearance of Dory, Marlin, and Nemo.
Learning Fun Encyclopedia: Nemo's very own teacher shows the real fish that inspired the characters of Finding Nemo.
Discover The Classic Pixar Animation Studios: Several short films from Pixar, including their earliest works.
Play "Fisharades": A fishy charades game.
Grab The Kids for Storytime: read-along adventure with Nemo.
Pixar Animation Studios: The voice of Nemo, Alexander Gould, shows kids around the Pixar offices.
Virtual Aquariums: Turn your TV into an aquarium.
quote:Ik vind die poster waarop je alleen water en heeeeeeeeeeeeeeeeeellllll klein Nemo ziet mooier. Of die met die Haai.
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:25 schreef Apfel het volgende:
[afbeelding]
Mooi hoesje
George Lucas zal trouwens wel balen dat ie Pixar heeft verkocht.
quote:Voor zover ik het begrepen heb is George Lucas nooit eigenaar van Pixar geweest. Steve Jobs heeft in 1986 de computerdivisie van LucasFilm (het bedrijf van George) gekocht en deze omgedoopt naar Pixar. En mede onder zijn leiding is het geworden tot het succesvolle bedrijf dat het nu is.
Op maandag 13 oktober 2003 10:18 schreef SunChaser het volgende:George Lucas zal trouwens wel balen dat ie Pixar heeft verkocht.
quote:Ja, tussen de Pietje Bell, LOTR, MATRIX en Kees de Jongen-posters.
Op maandag 13 oktober 2003 23:11 schreef bloempjuh het volgende:
Die hele bios is over een paar maanden Nemo-paradise!
quote:Pietje Bell is niet zo heel 'hot' qua posters en dergelijk, LOTR draaien we niet -draait bij de andere bios in Den Bosch-, Matrix heeft niet overmatig veel postermateriaal en Kees is zal ook niet zo'n vaart lopen. Ofwel: Nemo paradise!
Op maandag 13 oktober 2003 23:12 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, tussen de Pietje Bell, LOTR, MATRIX en Kees de Jongen-posters.
quote:Die met die walvis al gezien? Ook heel erg mooi!
Op maandag 13 oktober 2003 10:18 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind die poster waarop je alleen water en heeeeeeeeeeeeeeeeeellllll klein Nemo ziet mooier. Of die met die Haai.
De meeuwen waren ook geweldig. Er zijn trouwens flinke discussies gaande over wat ze nou zeggen. Ik denk inderdaad 'mine', maar die gekke Australiers beweren dat het 'mate' is .
Dus op naar de bios mensen!
oja, die school vissen die voorwerpen uitbeelden ipv de weg te wijzen zijn ook ERRUG cool
idd ja, het aller-allerlaatste stukje ja
[Dit bericht is gewijzigd door Smeich op 14-10-2003 19:37]
quote:http://www.sharktale.com/
Op dinsdag 14 oktober 2003 09:27 schreef MadGuy het volgende:
En waar komt fooking Dreamworks nu mee?! Jawel, Shark's Tale...
wannabe's
Die vissen zien er niet eens zo mooi uit
quote:Maar ze hebben wel ff wat grote namen aangetrokken zeg. Will Smith, Robert deNiro, Renee Zellweger, Angelina Jolie, Martin Scorsese.
Op woensdag 15 oktober 2003 08:54 schreef Apfel het volgende:[..]
wannabe's
Dat zijn er nog wel wat. Ze hopen natuurlijk dat ze hierdoor een betere film maken dan Finding Nemo
quote:Jij denkt zeker dat ze deze animatie ff snel na Finding Nemo gemaakt hebben?
Op woensdag 15 oktober 2003 08:54 schreef Apfel het volgende:[..]
wannabe's
quote:Ff nu ook weer niet aangezien ie pas in 2004 uitkomt maar ik vind het wel zeer toevallig dat het zee-gerelateerd is.
Op woensdag 15 oktober 2003 14:21 schreef Duiveltja het volgende:
Jij denkt zeker dat ze deze animatie ff snel na Finding Nemo gemaakt hebben?
quote:De productie van zulke animatiefilms neemt vaak een paar jaar in beslag
Op woensdag 15 oktober 2003 18:12 schreef Apfel het volgende:[..]
Ff nu ook weer niet aangezien ie pas in 2004 uitkomt maar ik vind het wel zeer toevallig dat het zee-gerelateerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |