abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9763195
Ik had zaterdag een date met een meid. Allemaal heel leuk en aardig zou je denken... zo dacht ik ook. Ok, ik kom haar dus tegen op t station en we gingen gezellie wat drinken. Gesprek verliep wat moeizaam omdat we allebei nogal waren. We liepen nog wat rond in de stad etc. Zoenen, enz.

We kenden elkaar al best wel lang via internet en had dus best wel een groot vertrouwen in der. Ik kon over alles met dr praten. Ook wist ze dat ik behoorlijk gekwetst was vroeger en ze zei dus mij nooit pijn te doen. Zij was ook geslagen e.d. door exen en ik beloofde haar dus hetzelfde.

Uiteindelijk gingen we bij mij thuis tv kijken, hoewel er van het kijken weinig terecht kwam. Je kent het wel.. beetje spelen met elkaar. Totdat we uiteindelijk in bed belande, naja het kwam (achter >> gelukkig) niet verder dan strelen, zoenen e.d. omdat het tegen mijn principes is om de eerste date gelijk te ...

Allemaal heel leuk en aardig.. totdat we zondag ochtend beide plat gebeld worden. We(lees "ik") dacht dat het jaloerse mensen waren etc. Naja, ik me telefoon uitgezet, en wij rustig verder "slapen". Na een paar uur zoenen etc. verder ging ze weg, en verbood me op de chatbox(waar we hadden ontmoet) te komen voordat zij er was. Zoiets moet je tegen mij dus niet zeggen, ik dus op die chatbox. Komt er iemand naar mij toe de claimt der vriend te zijn.. al 2 jaar en een paar maanden. Dus ik >> WTFFFFFFFFFFFF. Naja, de eerste gedachte die bij je op komt is natuurlijk "BULLSHIT".

Dus ik verder praten met die gast, hoe hij bij dat idee kwam enz. Totdat hij wel HEEL gedetailleerde beschrijvingen van haar begon te geven, echt persoonlijke informatie. Op dit moment beginnen de twijfels, want als het echt dr vriend is dan heeft ze het wel heel goed gespeeld allemaal. Dus ik door vragen met scherpe vragen waardoor in zijn verhaal mankementen komen. Maar ok, die mankementen waren te klein om zijn verhaal niet te geloven. Ik dacht dus aan een boze ex o.i.d. die zulke persoonlijke dingen kon weten van haar. Deze illusie werd weggenomen toen hij met een logfile aan kwam zetten van een gesprek tussen mij en haar van 2 dagen terug. Als ik er over nadacht zag ik de stukken van een puzzel op zijn plaats vallen. Mocht de telefoon niet opnemen van haar omdat er zulke jaloerse mensen aan de tel zouden zitten. Mocht niet op die chatbox(omdat ze wist dat dit ging komen natuurlijk). En hij kwam met een logfile. Hij had dus sterke argumenten dat dit waar was. Hij bood me zelfs aan een koopcontract van hun huis in te scannen of het telefoon nummer van der ouders te geven om een bevestiging van hun relatie te geven. Dit vond ik wat overdreven, maar een heel sterk punt in zijn geloofwaardigheid. Even later komt der zusje online en bevestigd het verhaal van dr vriend. Toen wist ik het zeker...

Ik heb haar nog niet gesproken sinds ik het weet, en zou dat graag ff doen... Ik heb ook medelijden met die vriend van dr, ik wist niet dat ze die had. Af en toe lijkt dat leven van mij echt een soap serie

Naja, daan.. als je dit leest >> Jouw wil ik nog ff spreken.
Als die vriend van dr het leest >> Ron, sorrie, wist niet dat ze van jou was.

Dank voor het lezen en evt. reacties

EggsTC

Lambo of Rekt
pi_9763226
Die relatie van hun is dan niet erg sterk als ze ondertussen met jou naar bed gaat. Misschien moet je haar eens vragen met wie ze eigenlijk verder wilt...
pi_9763227
Dat is zeker balen voor je. Ik hoop dat je ooit een leuke meid tegenkomt die je wel normaal behandeld etc. Sterkte
BlaBlaBla
  maandag 14 april 2003 @ 09:07:18 #4
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9763229
Topic titel even vertaald naar Nederlands
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_9763234
Klinkt niet best, maar ik zou haar kant van het verhaal eerst aanhoren voordat je conclusies trekt.
Some people say that you have to forgive and forget. I dunno; I say forget about forgiving and just accept.
pi_9763238
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:07 schreef dennisdotcom het volgende:
Die relatie van hun is dan niet erg sterk als ze ondertussen met jou naar bed gaat. Misschien moet je haar eens vragen met wie ze eigenlijk verder wilt...
Ik hoef haar niet meer, ik heb haar verhaal nog niet gehoord... maar dit kan bijna niet missen.... Ze heb tegen me gelogen.
Lambo of Rekt
pi_9763239
ze is het niet zelf die net doet of ze die vriend is ofzo?
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_9763249
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:08 schreef ee-04 het volgende:
ze is het niet zelf die net doet of ze die vriend is ofzo?
Nee ze moest 2 uur in de trein... ik zat na 10 min op de chatbox.
Lambo of Rekt
  maandag 14 april 2003 @ 09:11:42 #9
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_9763272
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik hoef haar niet meer, ik heb haar verhaal nog niet gehoord... maar dit kan bijna niet missen.... Ze heb tegen me gelogen.

Wat zal jij ziek zijn als dit wel mist. Ooit gedacht over jaloerse ex-en? Zeker op chatboxen zitten d'r een hoop.

Ik zou als ik jou was haar effe bellen of langs gaan om 't uit te praten. En als ze dan zegt dat ze een vriend is kan je altijd "je ongenoegen uiten" om 't beschaafd te zeggen

Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend
pi_9763280
Wel lullig voor beide partijen. En zeker voor die vriend, vooral als ze echt een huis hebben gekocht.

En ja, ik kan me ook voorstellen dat jij je nu gebruikt voelt. Sterkte ermee, voor zowel jou als die vriend van haar.

FOK!Fotograaf maandag 14 april 2003 @ 09:12:47 #11
18921 freud
Who's John Galt?
pi_9763283
Damn, wat een slet zeg...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_9763288
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:02 schreef EggsTC het volgende:

Dus ik verder praten met die gast, hoe hij bij dat idee kwam enz. Totdat hij wel HEEL gedetailleerde beschrijvingen van haar begon te geven, echt persoonlijke informatie. Op dit moment beginnen de twijfels, want als het echt dr vriend is dan heeft ze het wel heel goed gespeeld allemaal. Dus ik door vragen met scherpe vragen waardoor in zijn verhaal mankementen komen. Maar ok, die mankementen waren te klein om zijn verhaal niet te geloven. Ik dacht dus aan een boze ex o.i.d. die zulke persoonlijke dingen kon weten van haar. Deze illusie werd weggenomen toen hij met een logfile aan kwam zetten van een gesprek tussen mij en haar van 2 dagen terug. Als ik er over nadacht zag ik de stukken van een puzzel op zijn plaats vallen. Mocht de telefoon niet opnemen van haar omdat er zulke jaloerse mensen aan de tel zouden zitten. Mocht niet op die chatbox(omdat ze wist dat dit ging komen natuurlijk). En hij kwam met een logfile. Hij had dus sterke argumenten dat dit waar was. Hij bood me zelfs aan een koopcontract van hun huis in te scannen of het telefoon nummer van der ouders te geven om een bevestiging van hun relatie te geven. Dit vond ik wat overdreven, maar een heel sterk punt in zijn geloofwaardigheid. Even later komt der zusje online en bevestigd het verhaal van dr vriend. Toen wist ik het zeker...

quote:
Op maandag 14 april 2003 09:11 schreef Jeff21 het volgende:

[..]

Wat zal jij ziek zijn als dit wel mist. Ooit gedacht over jaloerse ex-en? Zeker op chatboxen zitten d'r een hoop.

Ik zou als ik jou was haar effe bellen of langs gaan om 't uit te praten. En als ze dan zegt dat ze een vriend is kan je altijd "je ongenoegen uiten" om 't beschaafd te zeggen

Lezen he?
Lambo of Rekt
pi_9763289
ehm als ze samenwoont waarom zou ze dan een logfile hebben met haar vriend? zit zij boven en hij beneden te chatten?

maar je kijken wat jij voelt voor haar en zij voor jou

pi_9763313
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
ehm als ze samenwoont waarom zou ze dan een logfile hebben met haar vriend? zit zij boven en hij beneden te chatten?

maar je kijken wat jij voelt voor haar en zij voor jou

Nee, hij kwam met een logfile aanzetten van een gesprek tussen mij en haar
Lambo of Rekt
  maandag 14 april 2003 @ 09:15:53 #15
20741 generalist
Watch me do it!
pi_9763319
Je bent gebruikt om iets af te dwingen binnen haar hidige relatie of om mee te spelen
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_9763326
had je beter toch maar meer kunnen doen dan alleen strelen, had je er tenminste nog iets aan overgehouden....
pi_9763335
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:15 schreef generalist het volgende:
Je bent gebruikt om iets af te dwingen binnen haar hidige relatie of om mee te spelen
Heb meer medelijden met dr vriend, als met mezelf.
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:16 schreef boebiedoe het volgende:
had je beter toch maar meer kunnen doen dan alleen strelen, had je er tenminste nog iets aan overgehouden....
Nee, dan was het probleem nog veel groter geweest.
Lambo of Rekt
  maandag 14 april 2003 @ 09:17:30 #18
20741 generalist
Watch me do it!
pi_9763336
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:16 schreef boebiedoe het volgende:
Een druiper
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_9763338
je weet toch niet zeker of het DE vriend is, kan ook haar zusje zijn die een grap uithaalt of een ander familielid.....
pi_9763350
hoe wist die vriend jou uberhaupt op die chatbox te vinden?
  FOK!Fotograaf maandag 14 april 2003 @ 09:19:45 #21
18921 freud
Who's John Galt?
pi_9763356
Lijkt me errrg vervelend om na 2 jaar chatten erachter te komen dat ze je zoo voor de gek heeft lopen houden. Ook weird dat ze nooit iets gezegd heeft over een vriend in al die tijd. Als je happy bent vertel je het echt wel hoor. Maar goed, zij is weer 2 vrienden lichter nu neem ik aan?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  maandag 14 april 2003 @ 09:20:04 #22
10405 Actif
I'm living my dreams.
pi_9763360
quote:

Zij was ook geslagen e.d. door exen en ik beloofde haar dus hetzelfde.

Best Day Possible: Dawn patrol surf session/Killer windsurf session/ Early evening BBQ/Party Night!
pi_9763366
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:17 schreef ee-04 het volgende:
je weet toch niet zeker of het DE vriend is, kan ook haar zusje zijn die een grap uithaalt of een ander familielid.....
Heb je gelijk in, maar zou wel een hele misselijke grap zijn. Ze zou gelijk online komen als ze thuis was, die "vriend" van dr zei dat hij eerst met haar zou gaan praten. And guess what happend... inderdaad, ze kwam helemaal niet online.
Lambo of Rekt
pi_9763372
quote:
Ik zal deze zin wel weer verkeer lezen
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_9763390
Dan voel je je wel genaait, en dat op de eerste date!
** www.devildoll.nl ** Op 8 juli 2003 14:48 zei K-Ne het idee maakt me wel wild , maar ik weet niet hoe ik zou reageren op zo'n moment, en jij butt-plug _O_ butt-plug is god
  maandag 14 april 2003 @ 09:22:09 #26
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_9763396
quote:
Goed van je! Ik weet uit ervaring dat het heel veel pijn kan doen als een van de twee in een relatie vreemd gaat.

Respect voor de man met principes!

"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_9763398
Ik zou nog geen conclusies trekken, ook al lijkt het verhaal van de vriend erg geloofwaardig over te komen. Praat eerst eens rustig met haar, zonder haar meteen aan te vallen; laat haar haar kant van het verhaal vertellen. Als ze liegt, zul je dat denk ik snel in de gaten hebben.
pi_9763408
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:19 schreef ee-04 het volgende:
hoe wist die vriend jou uberhaupt op die chatbox te vinden?
Logfile... wist mijn naam daar.
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:19 schreef freud het volgende:
Maar goed, zij is weer 2 vrienden lichter nu neem ik aan?
Van mijn kant wel, toch wil ik het ff bevestigd horen van haar, ze moet wel met een dijk van een verhaal komen wil ze geloofwaardig overkomen.
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:20 schreef Actif het volgende:

[..]

Je leest het in het verkeerde zinsverband
Lambo of Rekt
pi_9763429

Klote voor je ach beter om er nu meteen achter te komen niet over een paar weken. Zo'n meid is je niet waard die kan je nooit vertrouwen. Lekker vergeten die meid zat andere wel leuke en aardige meiden.

PS : Ondertitel lenen ??

-
pi_9763430
quote:
Ook wist ze dat ik behoorlijk gekwetst was vroeger en ze zei dus mij nooit pijn te doen. Zij was ook geslagen e.d. door exen en ik beloofde haar dus hetzelfde.
Zo moet je het lezen.
Lambo of Rekt
pi_9763435
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:20 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik zal deze zin wel weer verkeer lezen

Ik moest er ook wel om lachen ja
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:25 schreef Gijsje het volgende:

PS : Ondertitel lenen ??

en hierom ook wel

Maar voor topicstarter: eerst verhaal goed aanluisteren, dan pas keuze's maken. Ook al moet ze een wel heeeeeel goed verhaal hebben, iedereen verdiend een kans om het uit te leggen.

[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 14-04-2003 09:27]

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_9763448
quote:
ligt het nu aan mij of is dit zowiezo een beetje aparte relatie?

ok ok ok ik ben al de zoveelste die er wat over zegt.. maar kon het echt niet laten.. sorry

pi_9763473
stom dan dat je niet geneukt hebt.. die kans is nu zeker voorbij ach... vrouwen...

heerlijk

gelijk hedde, kapot gade
pi_9763482
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:26 schreef SilenceOfSorrow het volgende:

[..]

ligt het nu aan mij of is dit zowiezo een beetje aparte relatie?

ok ok ok ik ben al de zoveelste die er wat over zegt.. maar kon het echt niet laten.. sorry

Zie vorige reply
Lambo of Rekt
  maandag 14 april 2003 @ 09:37:45 #35
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_9763603
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

Lezen he?

Joi, tis nog vroeg
  maandag 14 april 2003 @ 09:38:02 #36
24264 Leg0las
Ph33r my m4d skillz
pi_9763610
Wat een verhalen op de vroege ochtend, zal eens origineel zijn en zeggen dat je gewoon rustig met der moet praten

Suc7

Ja okee...
  maandag 14 april 2003 @ 09:40:25 #37
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_9763658
Maar goed, heb je nou al contact met haar opgenoemn, of ben je niet benieuwd wat zij hierop te zeggen heeft? (zeker als je er al van overtuigd bent dat ze dus wel een vriend heeft voor zolang, is het toch juist gaaf om te horen hoe zij zichzelf in een hoekje lult, want sterke argumenten waardoor ze kan bewijzen dat het mogelijk allemaal toch niet waar is, die kan ze niet hebben, toch?)
pi_9763848
You Sir, have been used.
I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
pi_9763898
Ik wil graag met der praten ja... ben heel benieuwd wat ze me te zeggen heeft.
Lambo of Rekt
  maandag 14 april 2003 @ 10:03:50 #40
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_9764007
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:57 schreef EggsTC het volgende:
Ik wil graag met der praten ja... ben heel benieuwd wat ze me te zeggen heeft.
Ook al gaat 't me eigenlijk geen moer aan, ik ben ook heel benieuwd
pi_9764027
quote:
Op maandag 14 april 2003 10:03 schreef Jeff21 het volgende:

[..]

Ook al gaat 't me eigenlijk geen moer aan, ik ben ook heel benieuwd

Ik post het wel
Lambo of Rekt
  maandag 14 april 2003 @ 10:09:29 #42
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_9764124
quote:
Op maandag 14 april 2003 10:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik post het wel

Great Nou, succes dan maar he!
  maandag 14 april 2003 @ 10:27:17 #43
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9764473
quote:
Totdat we uiteindelijk in bed belande, naja het kwam (achter >> gelukkig) niet verder dan strelen, zoenen e.d. omdat het tegen mijn principes is om de eerste date gelijk te ...

Damn stupid!

pi_9764510
quote:
Op maandag 14 april 2003 10:27 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Damn stupid!

Nee frenkie, de problemen waren vertienvoudigd als dat was gebeurd.
Lambo of Rekt
  maandag 14 april 2003 @ 10:35:23 #45
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9764594
quote:
Op maandag 14 april 2003 10:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee frenkie, de problemen waren vertienvoudigd als dat was gebeurd.

Echt waar..??
Waarom..???

En wat is de reden van dat soort principes..??

maandag 14 april 2003 @ 10:47:01 #46
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_9764747
Je moet je wel heel erg klote voelen...iemand die je gewoon vertrouwd en dan al een relatie voor lange tijd blijkt te hebben...

Blijft natuurlijk de reden waarom ze dit gedaan heeft...ik denk dat de relatie tussen haar en haar vriend al niet goed moet zijn, ook omdat de haar vriend log files zitten door te spitten. Dat is al een reden dat hij haar niet vertrouwd.

Nouja, hopen op het beste...sterkte gewenst.

Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_9764813
quote:
Op maandag 14 april 2003 10:35 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Echt waar..??
Waarom..???

Der vriend zei me dat ze zwanger was, en op wiens dak denk je dat dat terecht komt als ik "het" had gedaan?
quote:
Je weet nooit wat er uit rolt... zo zie je maar dat mn principes very damn well werken
Lambo of Rekt
  maandag 14 april 2003 @ 10:57:04 #48
17979 MissMSX
Knightmare
pi_9764916
quote:
Op maandag 14 april 2003 10:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Der vriend zei me dat ze zwanger was, en op wiens dak denk je dat dat terecht komt als ik "het" had gedaan?
[..]

Je weet nooit wat er uit rolt... zo zie je maar dat mn principes very damn well werken

OMG!

Maar wat ik niet begrijp is dat die vriend van haar nu pas met dat logfile aan komt zetten... hij zal toch wel vaker de kans hebben gehad je te confronteren met het feit dat hij d'r vriend is?

Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_9764935
quote:
Op maandag 14 april 2003 10:57 schreef MissMSX het volgende:

[..]

OMG!

Maar wat ik niet begrijp is dat die vriend van haar nu pas met dat logfile aan komt zetten... hij zal toch wel vaker de kans hebben gehad je te confronteren met het feit dat hij d'r vriend is?

Volgens zijn zeggen, vond hij die log pas op de avond dat we al samen waren.
Lambo of Rekt
pi_9765403
Zou die meid "dumpen"
Komop meteen de eerste date liep te over van alles en nog wat te liegen enzo. Ze heeft ook al een relatie enzo. laat die 2 het samen uitzoeken
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  maandag 14 april 2003 @ 11:44:42 #51
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9765872
quote:
Op maandag 14 april 2003 10:51 schreef EggsTC het volgende:
Je moet het ook met condoom doen.
Zeggen ze
pi_9765931
quote:
Op maandag 14 april 2003 11:44 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Je moet het ook met condoom doen.
Zeggen ze

Lambo of Rekt
pi_9767348
EGGYY,

Kop op man, je kon het niet weten. Gewoon haar ermee Confronteren.
Kijken wat ze daarop te zeggen heeft.
Ze is het niet waard, er zijn meer leuke meiden die jij verdient.
Enne over je leven die als een soap is , welcome to the real life.

Gaja

Greek Godess of the Earth
pi_9768803
quote:
Op maandag 14 april 2003 12:58 schreef Gaja het volgende:
EGGYY,

Kop op man, je kon het niet weten. Gewoon haar ermee Confronteren.
Kijken wat ze daarop te zeggen heeft.
Ze is het niet waard, er zijn meer leuke meiden die jij verdient.
Enne over je leven die als een soap is , welcome to the real life.

Gaja

Lambo of Rekt
pi_9772434
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:07 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Topic titel even vertaald naar Nederlands
Dees snap ik nog steeds niet ...
Lambo of Rekt
pi_9772607
eggsTC wees blij dat je er niet al achter komt, en niet over paar weken pas...maar ga iig eerst met haar praten, misschien is het idd een jalourse ex!! en zo niet...pff dan is ze jou niet waard...
lievie
  maandag 14 april 2003 @ 16:48:43 #57
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9772814
quote:
Op maandag 14 april 2003 16:41 schreef Ilsjuhh het volgende:
eggsTC wees blij dat je er niet al achter komt, en niet over paar weken pas...maar ga iig eerst met haar praten, misschien is het idd een jalourse ex!! en zo niet...pff dan is ze jou niet waard...
lievie
En ik dacht nog wel dat het over jou ging
pi_9773108
quote:
Op maandag 14 april 2003 16:48 schreef Frenkie het volgende:

[..]

En ik dacht nog wel dat het over jou ging

hoezo dacht je dat t over mij ging dan?
pi_9773531
Heb je haar nou al gesproken ???
-
pi_9773654
Oké, dus als ik het goed begrijp a) heeft zij een vriend die haar slaat? b) is ze zwanger? en c) wil ze graag zo snel mogelijk met jou naar bed?
Het lijkt me dat ze dan een wel heel gemeen spelletje met je speelt!

Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, misschien was het wel een jaloerse ex of zijn er allerlei andere verklaringen. Toch vind ik dit wel een enorm vreemd verhaal.

pi_9774042
quote:
Op maandag 14 april 2003 17:15 schreef Gijsje het volgende:
Heb je haar nou al gesproken ???
Nee, ze durft niet meer online te komen denk ik... en bellen ga ik niet.. dat kost geld, en is ze niet waard.
quote:
Op maandag 14 april 2003 17:20 schreef femmeChantal het volgende:
Oké, dus als ik het goed begrijp a) heeft zij een vriend die haar slaat? b) is ze zwanger? en c) wil ze graag zo snel mogelijk met jou naar bed?
Het lijkt me dat ze dan een wel heel gemeen spelletje met je speelt!

Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, misschien was het wel een jaloerse ex of zijn er allerlei andere verklaringen. Toch vind ik dit wel een enorm vreemd verhaal.

Vreemd verhaal is het zeker, maar ze komt toevallig niet meer online... zou dat zn redenen hebben?
Lambo of Rekt
pi_9774474
eggsTC ze komt niet online omdat ze je waarschijnlijk niet meer durft te spreken...omdat t waarschijnlijk zo'n sloerie is die denk...ja die jongen kan ik wel gebruiken, die is makkelijk van vertrouwen....
ik snap echt niet hoe zij er op komt om met je af te gaan spreken en niet durft te vertellen dat ze een vriend heeft!!
maarja dat soort meiden pakken meestal de liefste jongens..omdat ze weet dat die toch niets trug doen...
pi_9774708
quote:
Op maandag 14 april 2003 17:36 schreef EggsTC het volgende:
Nee, ze durft niet meer online te komen denk ik... en bellen ga ik niet.. dat kost geld, en is ze niet waard.

Ze komt toevallig niet meer online... zou dat zn redenen hebben?

Ja, waarschijnlijk wel. Sowieso vaag dat ze niet even heeft aangegeven dat ze een vriend heeft, daarmee zou voor jou al meteen duidelijk zijn wat je 'plaats' was. Als jullie, zoals je zegt, toch vrij persoonlijke gesprekken voerden, zou dat toch wel een keer ter sprake moeten zijn gekomen. Maar ja, haar gedrag was ook al niet in overeenstemming met die vriend...
Ik vind het jammer voor je dat dit gebeurd is. Hopelijk kom je in de toekomst iemand tegen die wel te vertrouwen is.
  maandag 14 april 2003 @ 18:17:53 #64
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9774841
quote:
Ik had zaterdag een date met een meid. Allemaal heel leuk en aardig zou je denken... zo dacht ik ook. Ok, ik kom haar dus tegen op t station en we gingen gezellie wat drinken. Gesprek verliep wat moeizaam omdat we allebei nogal waren. We liepen nog wat rond in de stad etc. Zoenen, enz.

We kenden elkaar al best wel lang via internet en had dus best wel een groot vertrouwen in der. Ik kon over alles met dr praten. Ook wist ze dat ik behoorlijk gekwetst was vroeger en ze zei dus mij nooit pijn te doen. Zij was ook geslagen e.d. door exen en ik beloofde haar dus hetzelfde.

Uiteindelijk gingen we bij mij thuis tv kijken, hoewel er van het kijken weinig terecht kwam. Je kent het wel.. beetje spelen met elkaar. Totdat we uiteindelijk in bed belande, naja het kwam (achter >> gelukkig) niet verder dan strelen, zoenen e.d. omdat het tegen mijn principes is om de eerste date gelijk te ...

Allemaal heel leuk en aardig.. totdat we zondag ochtend beide plat gebeld worden. We(lees "ik") dacht dat het jaloerse mensen waren etc. Naja, ik me telefoon uitgezet, en wij rustig verder "slapen". Na een paar uur zoenen etc. verder ging ze weg, en verbood me op de chatbox(waar we hadden ontmoet) te komen voordat zij er was. Zoiets moet je tegen mij dus niet zeggen, ik dus op die chatbox. Komt er iemand naar mij toe de claimt der vriend te zijn.. al 2 jaar en een paar maanden. Dus ik >> WTFFFFFFFFFFFF. Naja, de eerste gedachte die bij je op komt is natuurlijk "BULLSHIT".

Ik heb haar nog niet gesproken sinds ik het weet, en zou dat graag ff doen... Ik heb ook medelijden met die vriend van dr, ik wist niet dat ze die had. Af en toe lijkt dat leven van mij echt een soap serie

Naja, daan.. als je dit leest >> Jouw wil ik nog ff spreken.
Als die vriend van dr het leest >> Ron, sorrie, wist niet dat ze van jou was.

Dank voor het lezen en evt. reacties

EggsTC

Ohhhhh hahaha.. sorry hoor maar daar ben je dan even mooi ingetrapt..!

Nouja vergeten dat mens, als ze beloofd je geen pijn te doen en vervolgens blijkt dat ze deze toch wel vrij belangrijke informatie heeft achter gehouden..

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  maandag 14 april 2003 @ 18:26:39 #65
35798 LordAnger
Heeft geen smaak
pi_9775021
quote:
Op maandag 14 april 2003 10:27 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Damn stupid!

En jij snapt er ook niets van geloof ik
(T): LordAnger gains a sense of humour until end of turn.
pi_9775061
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:07 schreef dennisdotcom het volgende:
zegt vaak ook wat over het karakter van degene die vreemdgaat...
pi_9775339
Wat een slet, hoer, gek, kutwijf!!

Het is misschien ook niet zo slim om je date na één avond te laten slapen. Ik vind het echt superlullig van haar. Misschien was ze wel zo gek op je dat ze die relatieproblemen er voor over had

Naja, succes en voortaan eerst een meisje beter leren kennen he...

If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_9783489
als ik dat meisje was, zou ik me nu toch wel dood schamen
http://www.mymsg.tk << drop a line / its fear that gives men wings.
pi_9787468
quote:
Op maandag 14 april 2003 23:38 schreef -mainframe- het volgende:
als ik dat meisje was, zou ik me nu toch wel dood schamen
Doet ze ook, ze laat niks meer van zich horen.. dat vind ik toch ook wel zwak. Ik ben nu niet eens boos meer... ik vind het zielig voor haar dat ze het op deze manier moet doen. Misschien weet ze wel niet beter. Ik wil wel ff met der praten, maar als zij dat niet wil moet ze maar een kijkje naar mijn sig nemen.
Lambo of Rekt
pi_9789089
Nja k'wil wel een kennis met d'r maken dan ( als 't waar is );p

En ik zeg je 1 ding, pas echt op met je gedachtes nu. Internet kan een groot bedrog zijn voor je, vooral op gebied van chatten.
Praat eerst echt met haar, voordat je ook maar iets gaat denken. Neem dat van me aan

pi_9789183
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 11:30 schreef Juniorz het volgende:
Nja k'wil wel een kennis met d'r maken dan ( als 't waar is );p

En ik zeg je 1 ding, pas echt op met je gedachtes nu. Internet kan een groot bedrog zijn voor je, vooral op gebied van chatten.
Praat eerst echt met haar, voordat je ook maar iets gaat denken. Neem dat van me aan

Internet moet je zien als gewoon een goed gesprek dat niet per se de ware aard of gedachtes van iemand laat zien. Het is een nogal beperkt medium voor intermenselijk contact zeg maar...

pi_9789233
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 11:34 schreef Tranceptor het volgende:

Internet moet je zien als gewoon een goed gesprek dat niet per se de ware aard of gedachtes van iemand laat zien. Het is een nogal beperkt medium voor intermenselijk contact zeg maar...

Tsja, dit hoor ik vaker. Maar bij het werkelijke "intermenselijke contact" wist hij toch ook niet dat ze al een vriend had. Had hij haar in een kroeg, de efteling of in de parkeergarage ontmoet en niet op het Internet dan had hij toch ook niet geweten dat ze al een vriend had.

Het ligt niet aan hem, het ligt niet aan het Internet, het ligt aan de vrouw die het verzwijgt. En dat is best kut ja.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_9789496
Op internet gaat liegen een heel stuk makkelijker.
pi_9789536
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 11:46 schreef Juniorz het volgende:
Op internet gaat liegen een heel stuk makkelijker.
Maar dat liegen moest ze natuurlijk die avond ook volhouden toen hij haar in het echt zag. Sommige mensen kunnen gewoon ook staalhard irl liegen hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_9789600
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 11:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, dit hoor ik vaker. Maar bij het werkelijke "intermenselijke contact" wist hij toch ook niet dat ze al een vriend had. Had hij haar in een kroeg, de efteling of in de parkeergarage ontmoet en niet op het Internet dan had hij toch ook niet geweten dat ze al een vriend had.

Het ligt niet aan hem, het ligt niet aan het Internet, het ligt aan de vrouw die het verzwijgt. En dat is best kut ja.

nee tuurlijk, was meer een achtergrondgedachte... Maar ik denk toch dat je in het echt makkelijker het onderscheid maakt tussen feit en fictie dan over internet.
pi_9794080
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 11:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar dat liegen moest ze natuurlijk die avond ook volhouden toen hij haar in het echt zag. Sommige mensen kunnen gewoon ook staalhard irl liegen hoor.

Idd, deze vrouw weet exactly hoe het zit.

Op het moment van ontmoeten, zag ik ook totaal niets van het feit dat ze loog... Ik weet nog niks zeker, maar ze heeft niet gereageerd op mails/sms van gister. Ze deed echt heel koel en meestal heb ik het door als iemand liegt... maar bij deze had ik het totaal niet in de gaten, ook niet irl.

Zoals al gezegd, weet ik nog niets zeker. Maar het ligt er dik bovenop dat het waar is dat ze een vriend heeft. Vooral omdat der zusje het bevestigde was dat voor mij een zware steen op de weegschaal.

Lambo of Rekt
  dinsdag 15 april 2003 @ 15:15:03 #77
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_9794466
Een keer dacht ik ook zeker te weten dat ik met mn broertje zat te msn-en, toen liep ik naar beneden en zat mn moeder met mn broertjes account te chatten

Ik bedoel maar, voordat je conclusies gaat trekken eerst ff bij haar informaren

Baaaaaaaaaaaaayyyz
pi_9794696
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:15 schreef eMAeRCe het volgende:
Een keer dacht ik ook zeker te weten dat ik met mn broertje zat te msn-en, toen liep ik naar beneden en zat mn moeder met mn broertjes account te chatten

Ik bedoel maar, voordat je conclusies gaat trekken eerst ff bij haar informaren

Tuurlijk, maar dan moet ik daar wel de kans toe krijgen. Ik heb dr een sms gestuurd gister en een mail dat ik met dr wil praten.... ja, als je dan totaal geen reactie krijg ga je toch wel ff nadenken, nietwaar?
Lambo of Rekt
pi_9795804
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar dan moet ik daar wel de kans toe krijgen. Ik heb dr een sms gestuurd gister en een mail dat ik met dr wil praten.... ja, als je dan totaal geen reactie krijg ga je toch wel ff nadenken, nietwaar?

kan me wel voorstellen dat je iets gaat denken, aan de andere kant, als ze weet wat haar ex en zus hebben gezegd, dan kan het ook zijn dat ze bang is dat je het geloofd en dat ze geen idee heeft hoe ze uit kan leggen hoe het wel zit enz.... (je krijgt het idee!!!)

Niet dat het heel logisch is, maar tot je het zeker weet zijn er een hoop mogelijkheden!

...
pi_9796794
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:01 schreef EggsTC het volgende:

maar ze heeft niet gereageerd op mails/sms van gister.

Misschien is gewoon bellen een idee? Of er langs gaan desnoods.

Omslachtig gedoen met mailtjes en sms'jes schiet niet op natuurlijk.

pi_9800074
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 16:30 schreef GEsTOoRD het volgende:

[..]

Misschien is gewoon bellen een idee? Of er langs gaan desnoods.

Omslachtig gedoen met mailtjes en sms'jes schiet niet op natuurlijk.

Tuurlijk, maar bellen kost geld... dat is ze niet waard
Lambo of Rekt
  dinsdag 15 april 2003 @ 19:07:59 #82
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9800197
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 19:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

oh je bent er al helemaal uit dus
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_9800336
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 19:07 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

oh je bent er al helemaal uit dus

Zoiets.. maar alsk er toevallig zie zou ik dr wel aanspreken om dr verhaal te horen.
Lambo of Rekt
pi_9808212
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 19:02 schreef EggsTC het volgende:
Je kan dit ook omdraaien: jij bent het wel 'waard' stom woord, net alsof ik in zo'n foute Loreal reclame zit om te weten hoe de vork in de steel zit.
Ik zou er serieus rekening mee houden dat het foute boel is. Echter...alhoewel alle schijn tegen haar is weet je het toch niet zeker. Als je haar haar verhaal laat doen kun je daarna nog altijd besluiten om geen contact meer te willen.

[Dit bericht is gewijzigd door femmeChantal op 16-04-2003 08:11]

pi_9808231
sorry, dubbelpost
pi_9808274
quote:
Op woensdag 16 april 2003 08:05 schreef femmeChantal het volgende:

[..]

Je kan dit ook omdraaien: jij bent het wel 'waard' stom woord, net alsof ik in zo'n foute Loreal reclame zit om te weten hoe de vork in de steel zit.
Ik zou er serieus rekening mee houden dat het foute boel is. Echter...alhoewel alle schijn tegen haar is weet je het toch niet zeker. Als je haar haar verhaal laat doen kun je daarna nog altijd besluiten om geen contact meer te willen.

Tuurlijk, maar op het moment dat ik haar bel ziet zij dat ik nog intresse in haar toon terwijl dit andersom had moeten zijn. Als zij zo nodig het tegendeel wil bewijzen dat het hele verhaal dus NIET waar is moet zij toch contact met mij opnemen, of zie ik hte verkeerd?

In dit geval geldt > De zwijger stemt toe

Lambo of Rekt
  woensdag 16 april 2003 @ 12:41:08 #87
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9813304
quote:
Op woensdag 16 april 2003 08:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar op het moment dat ik haar bel ziet zij dat ik nog intresse in haar toon terwijl dit andersom had moeten zijn. Als zij zo nodig het tegendeel wil bewijzen dat het hele verhaal dus NIET waar is moet zij toch contact met mij opnemen, of zie ik hte verkeerd?

Ben jij niet benieuwd dan..??
pi_9813399
quote:
Het is aan jou om te besluiten wat je wil doen

Zoals ik al eerder zei is het waarschijnlijk foute boel, maar zeker weten doe je dit niet. Je weet ook niet waarom ze geen contact opneemt/kan opnemen. In dit geval zou ik er niet zo mee zitten om haar te bellen. Ik zie dat ook niet als 'interesse tonen', maar meer als 'graag ook haar kant willen horen'. Als je dan nog het idee hebt dat het niet klopt kun je er snel genoeg mee stoppen; uiteindelijk neem je zelf die keuze, daar heeft zij geen invloed op. Indien duidelijk foute boel zou ik ook vrij rigoreus stoppen: niet laten 'etteren' en zo, dat kost je alleen maar energie.

[Dit bericht is gewijzigd door femmeChantal op 16-04-2003 12:47]

pi_9813408
quote:

[..]

Misschien durft zij niet omdat ze bang is dat jij niet serieus naar haar kant van het verhaal wil luisteren... zwak excuus natuurlijk, maar het zou een reden kunnen zijn...
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  woensdag 16 april 2003 @ 13:53:13 #90
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_9815073
quote:
Tuurlijk, maar op het moment dat ik haar bel ziet zij bla bla bla...
Wat denk je achterlijk veel na voordat je iemand gaat bellen zeg.
pi_9815135
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:53 schreef Ernst het volgende:

[..]

Wat denk je achterlijk veel na voordat je iemand gaat bellen zeg.

Blaaaaaaaaaaat
Ik wel ja, ik denk na voordat ik iets doe, zouden meer mensen moeten doen
Lambo of Rekt
  woensdag 16 april 2003 @ 13:57:30 #92
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_9815156
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:56 schreef EggsTC het volgende:
Ik wel ja, ik denk na voordat ik iets doe
Ik doe iets omdat ik dat op dat moment wil doen. Dan ga ik echt niet denken hoe dat eventueel over zou kunnen komen.

Je kunt bij het oversteken wel links en rechts BLIJVEN kijken, maar dan kom je dus nooit aan de overkant.

pi_9815200
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:57 schreef Ernst het volgende:

[..]

Ik doe iets omdat ik dat op dat moment wil doen. Dan ga ik echt niet denken hoe dat eventueel over zou kunnen komen.

Je kunt bij het oversteken wel links en rechts BLIJVEN kijken, maar dan kom je dus nooit aan de overkant.

Als je het hele topic goed door hebt gelezen, had je misschien begrepen dat de overkant misschien helemaal niet interessant meer is, en ik links wil blijven lopen
Lambo of Rekt
  woensdag 16 april 2003 @ 14:01:16 #94
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_9815239
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:59 schreef EggsTC het volgende:
Als je het hele topic goed door hebt gelezen, had je misschien begrepen dat de overkant misschien helemaal niet interessant meer is
Dat weet je pas als je aan de overkant bent.
pi_9815293
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:01 schreef Ernst het volgende:

[..]

Dat weet je pas als je aan de overkant bent.

Nee, ik kijk naar rechts, ik loop links. En ik zie dat de overkant niet aantrekkelijk genoeg is om over te steken.
Lambo of Rekt
  woensdag 16 april 2003 @ 14:09:58 #96
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_9815472
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:03 schreef EggsTC het volgende:
Nee, ik kijk naar rechts, ik loop links. En ik zie dat de overkant niet aantrekkelijk genoeg is om over te steken.
Waarom twijfelde je dan?
  woensdag 16 april 2003 @ 14:15:39 #97
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9815631
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als je het hele topic goed door hebt gelezen, had je misschien begrepen dat de overkant misschien helemaal niet interessant meer is, en ik links wil blijven lopen

Er staat te veel mischien in je posts.
Ben je niet benieuwd naar haar motieven..??
pi_9815704
Ik snap vooral niet waarom je je er nog druk om maakt?

Gewoon en op naar de volgende

pi_9815743
maar uhm... je belt haar dus niet omdat dat geld kost en dat is ze niet waard? en smsen is gratis tegenwoordig dan

en ze is het dan wel waard om nog over na te denken en er op een forum over te praten? het houdt je duidelijk nog bezig. als ik jou was zou ik haar gewoon even opbellen en om haar kant van het verhaal vragen. dan kan je dit hoofdstuk ook weer afsluiten. of niet natuurlijk..

pi_9815757
*is wel benieuwd of eggs haar al heeft gesproken*
pi_9815759
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:18 schreef Tranceptor het volgende:
Ik snap vooral niet waarom je je er nog druk om maakt?

Gewoon en op naar de volgende

Maak me ook niet druk meer, ik geef alleen nog antwoorden op replies hier.
Lambo of Rekt
  woensdag 16 april 2003 @ 14:27:32 #102
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_9815908
Wel een mooie klotestreek zeg.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  woensdag 16 april 2003 @ 14:42:47 #103
42446 Gehaktbal
A New Found Glory
pi_9816298
Ze zou je nooit kwetsen, volgens mij heeft ze dat nu toch wel redelijk gedaan
Nice guys finish last. You're running out of gas...Your sympathy will get you left behind.
  woensdag 16 april 2003 @ 14:51:41 #104
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_9816493
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:42 schreef Gehaktbal het volgende:
Hmm daar zat ik ook al aan te denken ja... geloof dat je nu best wel genaaid bent. Vraag me af waarom ze dat deed eigenlijk...
pi_9816618
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:42 schreef Gehaktbal het volgende:
Klopt.. de eerste 2 dagen erna voelde ik me kut erover.. maar nu kan het me eigenlijk weinig meer boeien.
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:51 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Hmm daar zat ik ook al aan te denken ja... geloof dat je nu best wel genaaid bent. Vraag me af waarom ze dat deed eigenlijk...

Idd, maar ik vraag me af wie er harder genaaid is... ik .... of dr vriend. Ik vraag me ook af waarom ze het deed, dat is ook de enige reden waarover ik haar zou spreken, mocht ik dr toevallig zien.
Lambo of Rekt
  woensdag 16 april 2003 @ 14:59:16 #106
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9816671
quote:
Op maandag 14 april 2003 10:35 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Echt waar..??
Waarom..???

Het wachten was op een reactie van onze Fok! Casanova. Wat een zielige vent ben je toch ook.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  woensdag 16 april 2003 @ 15:00:44 #107
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9816708
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:59 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Het wachten was op een reactie van onze Fok! Casanova. Wat een zielige vent ben je toch ook.

En wie ben jij dan wel..??
  woensdag 16 april 2003 @ 15:03:02 #108
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_9816759
Als je humor hebt naai je d'r vriend en stuur je die foto's op naar 'r.
pi_9817411
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:59 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Frenkie is een pias, dat weet toch iedereen?
Wel een hele lieve pias
  woensdag 16 april 2003 @ 15:28:40 #110
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9817468
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:00 schreef Frenkie het volgende:

[..]

En wie ben jij dan wel..??

Ik ben niemand, maar ik doe in ieder geval ook niet ALSOF ik iemand ben.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
  woensdag 16 april 2003 @ 15:30:20 #111
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9817508
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:28 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Ik ben niemand, maar ik doe in ieder geval ook niet ALSOF ik iemand ben.

Ik doe ook niet alsof
pi_9817604
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:30 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik doe ook niet alsof

Nee jij denkt het... how deep can you go
Lambo of Rekt
  woensdag 16 april 2003 @ 15:37:11 #113
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9817674
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee jij denkt het... how deep can you go

ik denk wat..??
pi_9817811
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:37 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ik denk wat..??

Dat je een superlekker ding bent bijvoorbeeld

Nix mis met een gezond zelfvertrouwen met wat relativisme, toch?

Zou iemand nou ooit een topic kunnen openen over jou met de titel 'Hij heeft al 2 jaar een vriendin'? Euhm....

Piasje

woensdag 16 april 2003 @ 15:48:12 #115
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9817974
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:42 schreef ranceptor het volgende:
Dat je een superlekker ding bent bijvoorbeeld
Hahahaha
quote:
Zou iemand nou ooit een topic kunnen openen over jou met de titel 'Hij heeft al 2 jaar een vriendin'? Euhm....
Kwee nie kom over twee jaar maar eens terug
pi_9818017
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:48 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Hahahaha
[..]

Kwee nie kom over twee jaar maar eens terug

Als dat zo is ram ik wel een pluim in je maagdelijke kontje
  woensdag 16 april 2003 @ 15:50:48 #117
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9818031
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:49 schreef Tranceptor het volgende:
Als dat zo is ram ik wel een pluim in je maagdelijke kontje

Maar wie zegt dat ik daar gelukkiger van wordt..??
pi_9818061
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:50 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Maar wie zegt dat ik daar gelukkiger van wordt..??

IK! Mijn pluimen zijn van vrij goed roestvrij staal...

Bovendien zijn mijn pluimen de enige die er toe doen

woensdag 16 april 2003 @ 15:58:49 #119
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9818276
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:30 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik doe ook niet alsof

Ik kom regelmatig posts van je tegen in SEX/R&P met niets anders als inhoud dan zinnen als 'Pak haar gewoon', 'Lekker toch!', waarin je toch vooral heel erg je best doet om maar zo vrijgezel en stoer mogelijk over te komen. That's all.
pi_9818388
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:58 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Ik kom regelmatig posts van je tegen in SEX/R&P met niets anders als inhoud dan zinnen als 'Pak haar gewoon', 'Lekker toch!', waarin je toch vooral heel erg je best doet om maar zo vrijgezel en stoer mogelijk over te komen. That's all.

Laat hem maar, die tijd hebben we allemaal gehad, sommige wat later als de anderen
Lambo of Rekt
pi_9818403
quote:

[..]

Sja das Frenk he; kleine jongen, grote bek, klein hartje....
Daar moet je even doorheenprikken Kamphuys, hij's gewoon een pias!
  woensdag 16 april 2003 @ 16:06:55 #122
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9818588
quote:
In Sex kom ik zoiezo zelden. En het is maar wat je wilt lezen he
  woensdag 16 april 2003 @ 16:10:58 #123
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9818717
Halloooo!
Het gaat hier om EggsTC en zijn date.
Niet om hoe jullie elkaar vinden enzo.
On topic dus!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_9818745
quote:
Op woensdag 16 april 2003 16:10 schreef Moonah het volgende:
Halloooo!
Het gaat hier om EggsTC en zijn date.
Niet om hoe jullie elkaar vinden enzo.
On topic dus!
Nou wat jammer, misschien kon het wat worden tussen de twee kemphanen..
  woensdag 16 april 2003 @ 16:16:40 #125
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9818892
Slotje op verzoek.
En waarom?

Om al dat grappige offtopic gedoe.
Dus bedankt enzo .

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties