quote:OK dan
Op zaterdag 17 mei 2003 23:00 schreef -Hans- het volgende:[..]
Dan neem ik terug wat ik had gezegd
quote:Scooter - Endless Summer
Op zaterdag 17 mei 2003 23:02 schreef Trancentral het volgende:
welke clips werden er in totaal gedraaid?
dat was het.. dacht ik...
*zet gelijk een alarm aan voor de aflevering van volgende week, en de herhaling van deze week*
quote:ik ook
Op zaterdag 17 mei 2003 23:14 schreef BobbyDrake het volgende:
Klote... Heb ik 't weer gemist!*zet gelijk een alarm aan voor de aflevering van volgende week, en de herhaling van deze week*
quote:Inside information
Op zaterdag 17 mei 2003 19:36 schreef G-spotter2001 het volgende:
trouwens... volgende week zaterdagavond: DJ Paul @ bounzz...
wordt de hardste bounzz tot nu toe
Worden ook 2 nummers van z'n nieuwe album (hardcore, geen happy) getoond... gewoon nummer + wat gabbers eronder gemonteerd...
quote:Afkorten is gewoon omdat ze de tijd er niet voor hebben alles helemaal te laten zien. Of gewoon omdat kwaliteit gewoon soms te slecht is.
Op zondag 18 mei 2003 02:39 schreef Realforze het volgende:
Mwah, ik vond het de slechtste aflevering tot nu toe. 7 clips, waarvan 3 clips nog flink ingekort, voor een programma van 1 uur.
Maar ja, eens moet de slechtste zijn natuurlijk.
[..]Inside information
Weet je ook waarom ze sommige nummers inkorten en hoeveel afleveringen er nog van Bounzz komen? En wat er op de DVD komt?
DVD is nog niet af... maar wat er op staat kan je deels wel raden denk ik zo
Kom maar met lijst die je graag wilt zien.
Ik zorg wel dat het bij de juiste persoon terechtkomt
quote:Have you ever been happy?
Op zaterdag 12 april 2003 23:11 schreef Fatal het volgende:
haveee youuu everrrrrrr beeeeen mellowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
quote:Ik wil F#ck The Macarena van MC Rage nog 's een keer zien. Daar komt Nederland's meest lelijke gabber in voor, zo 1 met een conehead
Op zondag 18 mei 2003 03:53 schreef G-spotter2001 het volgende:
Voor mensen die zeuren over de clips enzo..Kom maar met lijst die je graag wilt zien.
en
Back 2 Bass - (ben de titels kwijt, ze hadden 2 nummers gereleased - waarvan 1tje "The Beating Of My Heart")
[Dit bericht is gewijzigd door MaartenHG op 18-05-2003 11:36]
quote:Zoveel tijdwinst haal je ook weer niet door clips 1 minuut in te korten, als ze gewoon wat minder lullen en minder reclame uitzenden, kunnen ze veel meer clips draaien. Het programma duurde gisteren ook maar iets van 52 minuten.
Op zondag 18 mei 2003 03:50 schreef G-spotter2001 het volgende:
Afkorten is gewoon omdat ze de tijd er niet voor hebben alles helemaal te laten zien. Of gewoon omdat kwaliteit gewoon soms te slecht is.
Het zijn voornamelijk VHS banden en wat BETACAM dingen, die van TMF "gekregen" zijn. Kwaliteit ligt niet aan Bounzz, maar er is gewoon geen beter materiaal beschikbaarDVD is nog niet af... maar wat er op staat kan je deels wel raden denk ik zo
Is het trouwens zoveel werk om een DVD met clips en eventueel andere oude beelden te maken? Dat heb je toch zo gemaakt?
quote:Ik heb hem... moet ik pics posten??
Op zondag 18 mei 2003 12:04 schreef MikeyMo het volgende:
hey maar voor veel liefhebbers hebben ze eindelijk die clip van Nakatomi weer eens kunnen ien waarin dat grietje in doorkijkfolie aan hetz ingen... dat was toch een steeds terugekerende vraag leek wel: wie was dat? Wie heeft die clip? Heeft iemand captures? Ik mag nou hopen dat een capper paraat heeft gestaan
quote:ja uiteraard in het Nakatomi B&H topic
Op zondag 18 mei 2003 12:11 schreef MaartenHG het volgende:[..]
Ik heb hem... moet ik pics posten??
quote:Minder Charlie en Theo muziek, ik wordt een beetje moe van de zelfbevlekking
Op zondag 18 mei 2003 03:53 schreef G-spotter2001 het volgende:
Voor mensen die zeuren over de clips enzo..Kom maar met lijst die je graag wilt zien.
Oja deze nummers mogen wel langskomen.
Critical Mass - Believe in the future
Critical Mass - Burnin' love
Critical Mass - Happy generation
Critical Mass - Together in Dreams
Culture Beat - Got To Get It
Culture Beat - Mr. vain
DJ Bobo - Somebody Dance With Me
Jens - Loops & Tings
Mark 'oh - Randy
Mark 'Oh - Tears don't lie ( is al langsgekomen volgens mij / afl. 1)
Mark'Oh - Never Stop That Feeling
Marshall Masters - Don't touch that stereo
Marshall Masters- I Like it Loud
Moby - Everytime you touch me
Robert Miles - Children
U96 - club bizarre
U96 - Heaven
U96 - Love religion
Usura - Open your mind
DJ Rob Gee - XTC You Got What I Need
Herbie - Right type of mood
La Bouche - Be My Lover
Lipstick - I'm a raver
Rotterdam Termination Scource - Poing
Verder meer DJ Paul Elstak, 2 Unlimited (die toch ook wel??), 2 Brothers on the 4th floor, Cappella - Scooter - SNAP.
Naja streep maar door wat jullie niet willen horen uit dit lijstje, eigen suggesties zijn ook van harte welkom.
Ennu hardcore mag van mij ook wel (graag zelfs!)
quote:Wel veel coole clips, maar sommigen zijn al geweest en La Bouche is geen happy hardcore, maar eurodance. Anders wil ik ook nog 's wel die Dum Dum Dum Da Dum track horen (artiest naam ff kwijt)
Op zondag 18 mei 2003 12:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:AL geweest
Op zondag 18 mei 2003 12:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
juggernaut - ruffneck rules the hardcore scene ofzo
DIE wil ik zien bij Bounzz
quote:OOK al geweest...
Op zondag 18 mei 2003 12:58 schreef BobbyDrake het volgende:
Party Animals - Aquarius
Die mogen van mij ook langskomen, graag zelfs! wat een SUPER nummers.
Deze nummers draai ik op dit moment echt helemaal grijs, erg lekker om te horen.
Paul Elstak - Rainbow High In The Sky / = ook erg lekker, maar goed die is al een keer voorbij gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |