-edit-
Kut plaatst ik de verkeerde link in dat oude topic
Nouja
Ben opzoek naar dat nummertje wat in de reclame van van diepens dance department wordt gedraait.
quote:Ja.. en misschien is het ook wel handig om in de eerste post van het nieuwe topic ff een terugverwijzing te plaatsen:
Op zaterdag 12 april 2003 15:36 schreef trance40 het volgende:
EN hier verder-edit-
Kut plaatst ik de verkeerde link in dat oude topic
NoujaBen opzoek naar dat nummertje wat in de reclame van van diepens dance department wordt gedraait.
Ik zoek een nummer/artiest deel 40.
quote:Iemand?
Op vrijdag 11 april 2003 15:11 schreef Poogie het volgende:
Ik zoek de titel van een liedje uit de game final fantasy X, je hoort het wel enkele keren in het spel, het wordt oa een keer gezongen door Biran in Gagazet - Mountain trail..Want als ik met kazaa zoek naar Final fantasy X vind ie wel heel erg veel, en om dat allemaal te gaan downloaden voor de juiste titel...
"One love, one smile, we live, we die"
Het is een electronic/trancenummer, met erg veel energie
quote:Weet je dit nog? Dankzij de 3voor12 site heb ik nu een fragment van het nummer als mp3 (ik heb iets meer maar mag niet meer plaatsen hier natuurlijk. Wie kent dit nummer?
Op zaterdag 5 april 2003 01:47 schreef ranja het volgende:
Vanavond gehoord, na Ladytron, 1e of 2e nummer wat de dj draaide.Het is een new wave deuntje, lijkt op DAF maar dan waarschijnlijk engels, met een keyboard deuntje dat gaat van: "tieie-titititidie-tie-tidididieieie-tieietititididieie"
quote:Trans X - Living on video
Op zaterdag 12 april 2003 18:08 schreef ranja het volgende:
Even herhaling, zeker weten dat iemand dit weet:
[..]Weet je dit nog? Dankzij de 3voor12 site heb ik nu een fragment van het nummer als mp3 (ik heb iets meer maar mag niet meer plaatsen hier natuurlijk. Wie kent dit nummer?
fragment
[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 12-04-2003 18:43]
quote:Hmm, ik wil niet erg vervelend zijn met herhalen enzo, maar dit nummer wil ik graag op een CD branden en meenemen naar onze uitgaansgelegenheid vanavond. Als iemand het binnen nu en een paar uur weet ben ik erg blij. en zo moeilijk is het echt niet, toch wel redelijk bekend
Op zaterdag 12 april 2003 16:44 schreef Nevermind het volgende:
Hoe heet dat ene overbekende nummer ook al weer met de tekst"One love, one smile, we live, we die"
Het is een electronic/trancenummer, met erg veel energie
quote:Dank je
Op zaterdag 12 april 2003 18:15 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Trans X - Living on video
Echt een gaaf nummer...
quote:Everything but the girl - Missing (you)
Op zaterdag 12 april 2003 22:14 schreef mrcool het volgende:
Ik zoek het origineel van het nummer waarin zo'n wijf aan het zingen is: I Need The Sun, like the desert needs the rain, of zoiets, bij voorbaat dank, mrcool.
quote:Bedoelde iets anders, I Need Your Lovin, Like The Sunshine, geloof ik, is een nummertje van een hele tijd geleden met allemaal breakbeats en dergelijke...
Op zaterdag 12 april 2003 22:17 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Everything but the girl - Missing (you)
quote:Infectious - I need your lovin'
Op zaterdag 12 april 2003 22:29 schreef mrcool het volgende:[..]
Bedoelde iets anders, I Need Your Lovin, Like The Sunshine, geloof ik, is een nummertje van een hele tijd geleden met allemaal breakbeats en dergelijke...
Hier zit in:
In iedergeval als tekst "The smile on your face"
Vengaboys deuntje.
Half Nederlandse tekst.
Wie o wie herkend dit?
quote:Hotbutter - Popcorn
Op zaterdag 12 april 2003 23:46 schreef WolfOfDarkness het volgende:
Ik zoek al een tijdje naar een nummer, maar heb geen flauw idee wie de artiest is. Het is volgens mij een dance nummer ofzo.Heb even een sound sample'tje in elkaar gezet om een idee te geven hoe het ongeveer klinkt.. Wie kan mij helpen?
http://www.cyberplanet.tomaatnet.nl/sample/sample.mp3
Ehm het zit in Camp Kill Yourself 1, en het word gedraait tijdens een stuk dat er allemaal skate trucjes zijn die wel lukken! Duurt echt paar minuten en ik zou graag willen weten van wie t is en hoe t nummer heet kan je jullie ook jammer genoeg niet meer info geven
[ op kazaa en Imesh werkt het niet zo ! ]
quote:Kan je niet een fragmentje eruit knippen?
Op zaterdag 12 april 2003 23:51 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik zoek een nummerEhm het zit in Camp Kill Yourself 1, en het word gedraait tijdens een stuk dat er allemaal skate trucjes zijn die wel lukken! Duurt echt paar minuten en ik zou graag willen weten van wie t is en hoe t nummer heet kan je jullie ook jammer genoeg niet meer info geven
quote:Dit mag niet
Op zaterdag 12 april 2003 23:54 schreef pim-fortuyn het volgende:
hebt er iemand een link waar Ruffneck - ruffneck rult the artcore scene kan downloaden ?[ op kazaa en Imesh werkt het niet zo ! ]
quote:ehm ben niet zo technisch
Op zondag 13 april 2003 00:04 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
Kan je niet een fragmentje eruit knippen?
T zit btw ook in Jackass the movie dus ik kan wel ff zoeken op welk tijdstip t is? zodat mensen met de film t kunnen horen?
quote:Kerel... zeg dat dan..
Op zondag 13 april 2003 00:12 schreef PsychoDude_666 het volgende:[..]
ehm ben niet zo technisch
T zit btw ook in Jackass the movie dus ik kan wel ff zoeken op welk tijdstip t is? zodat mensen met de film t kunnen horen?
Pick a choice...
# "Corona"
Performed by The Minutemen
# "Baby Got Back"
Performed by Sir Mix-A-Lot
# "California Sun"
Performed by The Ramones
# "Turning Japanese"
Performed by The Vapors
# "If You're Gonna Be Dumb"
Performed by Roger Allen Wade
# "We Want Fun"
Performed by Andrew W.K.
# "The Knife Song"
Performed by MILK
# "Flesh Into Gear"
by CKY
# "Angel Of Death"
Slayer
Written by Jeff Hanneman
één van deze nummers is het.... succes
De reclame:
Hugo Boss, welke geur weet ik niet, tis iig niet die voor oudere mannen :p
Hij gaat als volgt:
Zo'n jongen van 20 ofzo, rijd een btje in een auto, golft op een platform, erg vaag, dan staan er twee meiden op een bed te springen, hij zit erbij in een stoel, en dan zeggen ze: 'Look after the kids', en daar is een erg cool nr bij, maar welke
Wie deze weet: hijs al redelijk oud nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |