-edit-
Kut plaatst ik de verkeerde link in dat oude topic
Nouja
Ben opzoek naar dat nummertje wat in de reclame van van diepens dance department wordt gedraait.
quote:Ja.. en misschien is het ook wel handig om in de eerste post van het nieuwe topic ff een terugverwijzing te plaatsen:
Op zaterdag 12 april 2003 15:36 schreef trance40 het volgende:
EN hier verder-edit-
Kut plaatst ik de verkeerde link in dat oude topic
NoujaBen opzoek naar dat nummertje wat in de reclame van van diepens dance department wordt gedraait.
Ik zoek een nummer/artiest deel 40.
quote:Iemand?
Op vrijdag 11 april 2003 15:11 schreef Poogie het volgende:
Ik zoek de titel van een liedje uit de game final fantasy X, je hoort het wel enkele keren in het spel, het wordt oa een keer gezongen door Biran in Gagazet - Mountain trail..Want als ik met kazaa zoek naar Final fantasy X vind ie wel heel erg veel, en om dat allemaal te gaan downloaden voor de juiste titel...
"One love, one smile, we live, we die"
Het is een electronic/trancenummer, met erg veel energie
quote:Weet je dit nog? Dankzij de 3voor12 site heb ik nu een fragment van het nummer als mp3 (ik heb iets meer maar mag niet meer plaatsen hier natuurlijk. Wie kent dit nummer?
Op zaterdag 5 april 2003 01:47 schreef ranja het volgende:
Vanavond gehoord, na Ladytron, 1e of 2e nummer wat de dj draaide.Het is een new wave deuntje, lijkt op DAF maar dan waarschijnlijk engels, met een keyboard deuntje dat gaat van: "tieie-titititidie-tie-tidididieieie-tieietititididieie"
quote:Trans X - Living on video
Op zaterdag 12 april 2003 18:08 schreef ranja het volgende:
Even herhaling, zeker weten dat iemand dit weet:
[..]Weet je dit nog? Dankzij de 3voor12 site heb ik nu een fragment van het nummer als mp3 (ik heb iets meer maar mag niet meer plaatsen hier natuurlijk. Wie kent dit nummer?
fragment
[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 12-04-2003 18:43]
quote:Hmm, ik wil niet erg vervelend zijn met herhalen enzo, maar dit nummer wil ik graag op een CD branden en meenemen naar onze uitgaansgelegenheid vanavond. Als iemand het binnen nu en een paar uur weet ben ik erg blij. en zo moeilijk is het echt niet, toch wel redelijk bekend
Op zaterdag 12 april 2003 16:44 schreef Nevermind het volgende:
Hoe heet dat ene overbekende nummer ook al weer met de tekst"One love, one smile, we live, we die"
Het is een electronic/trancenummer, met erg veel energie
quote:Dank je
Op zaterdag 12 april 2003 18:15 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Trans X - Living on video
Echt een gaaf nummer...
quote:Everything but the girl - Missing (you)
Op zaterdag 12 april 2003 22:14 schreef mrcool het volgende:
Ik zoek het origineel van het nummer waarin zo'n wijf aan het zingen is: I Need The Sun, like the desert needs the rain, of zoiets, bij voorbaat dank, mrcool.
quote:Bedoelde iets anders, I Need Your Lovin, Like The Sunshine, geloof ik, is een nummertje van een hele tijd geleden met allemaal breakbeats en dergelijke...
Op zaterdag 12 april 2003 22:17 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Everything but the girl - Missing (you)
quote:Infectious - I need your lovin'
Op zaterdag 12 april 2003 22:29 schreef mrcool het volgende:[..]
Bedoelde iets anders, I Need Your Lovin, Like The Sunshine, geloof ik, is een nummertje van een hele tijd geleden met allemaal breakbeats en dergelijke...
Hier zit in:
In iedergeval als tekst "The smile on your face"
Vengaboys deuntje.
Half Nederlandse tekst.
Wie o wie herkend dit?
quote:Hotbutter - Popcorn
Op zaterdag 12 april 2003 23:46 schreef WolfOfDarkness het volgende:
Ik zoek al een tijdje naar een nummer, maar heb geen flauw idee wie de artiest is. Het is volgens mij een dance nummer ofzo.Heb even een sound sample'tje in elkaar gezet om een idee te geven hoe het ongeveer klinkt.. Wie kan mij helpen?
http://www.cyberplanet.tomaatnet.nl/sample/sample.mp3
Ehm het zit in Camp Kill Yourself 1, en het word gedraait tijdens een stuk dat er allemaal skate trucjes zijn die wel lukken! Duurt echt paar minuten en ik zou graag willen weten van wie t is en hoe t nummer heet kan je jullie ook jammer genoeg niet meer info geven
[ op kazaa en Imesh werkt het niet zo ! ]
quote:Kan je niet een fragmentje eruit knippen?
Op zaterdag 12 april 2003 23:51 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik zoek een nummerEhm het zit in Camp Kill Yourself 1, en het word gedraait tijdens een stuk dat er allemaal skate trucjes zijn die wel lukken! Duurt echt paar minuten en ik zou graag willen weten van wie t is en hoe t nummer heet kan je jullie ook jammer genoeg niet meer info geven
quote:Dit mag niet
Op zaterdag 12 april 2003 23:54 schreef pim-fortuyn het volgende:
hebt er iemand een link waar Ruffneck - ruffneck rult the artcore scene kan downloaden ?[ op kazaa en Imesh werkt het niet zo ! ]
quote:ehm ben niet zo technisch
Op zondag 13 april 2003 00:04 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
Kan je niet een fragmentje eruit knippen?
T zit btw ook in Jackass the movie dus ik kan wel ff zoeken op welk tijdstip t is? zodat mensen met de film t kunnen horen?
quote:Kerel... zeg dat dan..
Op zondag 13 april 2003 00:12 schreef PsychoDude_666 het volgende:[..]
ehm ben niet zo technisch
T zit btw ook in Jackass the movie dus ik kan wel ff zoeken op welk tijdstip t is? zodat mensen met de film t kunnen horen?
Pick a choice...
# "Corona"
Performed by The Minutemen
# "Baby Got Back"
Performed by Sir Mix-A-Lot
# "California Sun"
Performed by The Ramones
# "Turning Japanese"
Performed by The Vapors
# "If You're Gonna Be Dumb"
Performed by Roger Allen Wade
# "We Want Fun"
Performed by Andrew W.K.
# "The Knife Song"
Performed by MILK
# "Flesh Into Gear"
by CKY
# "Angel Of Death"
Slayer
Written by Jeff Hanneman
één van deze nummers is het.... succes
De reclame:
Hugo Boss, welke geur weet ik niet, tis iig niet die voor oudere mannen :p
Hij gaat als volgt:
Zo'n jongen van 20 ofzo, rijd een btje in een auto, golft op een platform, erg vaag, dan staan er twee meiden op een bed te springen, hij zit erbij in een stoel, en dan zeggen ze: 'Look after the kids', en daar is een erg cool nr bij, maar welke
Wie deze weet: hijs al redelijk oud nl
quote:Is Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody ook al gecoverd in een tranceplaatje...?
Op zondag 13 april 2003 03:40 schreef E- het volgende:
Ik zoek een trance/dance achtig nummer (electrisch) waar dit in gezongen word (neger achtige vrouwen stem): Oehh I wanna dance with somebody...wanna feel the heat with somebody! ..with somebody who loves you (ofzo) en dan hoor je zo'n brute bass
Nee, het is dus gewoon een remix daarvan. Waarschijnlijk "Flip and Fill - I wanna dance with somebody"
En als het niet zo is moet je maar ff zoeken op "i wanna dance with somebody".
quote:Silvio Ecomo vs Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody.mp3
Ik zoek een trance/dance achtig nummer (electrisch) waar dit in gezongen word (neger achtige vrouwen stem): Oehh I wanna dance with somebody...wanna feel the heat with somebody! ..with somebody who loves you (ofzo) en dan hoor je zo'n brute bass
Dj alive & kicken - i wanna dance
zijn beide dezelfde liedjes, maar 2 verschillende titels....
quote:Ah, patrick kicken heeft weer es z'n naam gegeven aan iets wat ie heeft gejat?
Op zondag 13 april 2003 04:56 schreef Poogie het volgende:[..]
Silvio Ecomo vs Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody.mp3
Dj alive & kicken - i wanna dance
zijn beide dezelfde liedjes, maar 2 verschillende titels....
quote:De eerste is gewoon echt een mix van die 2 nummers, en die van kicken is weer gezongen door een of andere troela... Clip staat wel ergens op de kicken site...
Op zondag 13 april 2003 04:58 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
Ah, patrick kicken heeft weer es z'n naam gegeven aan iets wat ie heeft gejat?
quote:Jens - Loops & Tings... Waarschijnlijk in de 199x uitvoering, want het origineel heeft i.i.g. geen Vengaboys deuntje. Eén van de remixen ervan wel...
Op zaterdag 12 april 2003 23:41 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Ik zoek een nummer en daar heb ik een hele vage omschrijving bij of ik zuip gewoon teveel als ik m in de kroeg hoor...Hier zit in:
In iedergeval als tekst "The smile on your face"
Vengaboys deuntje.
Half Nederlandse tekst.Wie o wie herkend dit?
1) R&B nummer, ritme & muziek lijken veel op Mis-teeq, 'Scandalous'. Wordt voornamelijk gezongen door een (of meerdere) vrouw(en), op een gegeven moment zingt een man er doorheen: 'If you're sexy and you know it clap your hands'...
2) Meer een dance-plaat (geloof ik), gezongen door een vrouw... '..this is the real life going on..'
Wie helpt?
-edit- nummer 1 al gevonden... 112 - Dance with me
Ik kan het alleen een beetje beschrijven naar het videoclipje wat erbij hoort.
Het is een vocalhouse deuntje , waar een vent op een kruising van 2 kleine straatjes ( met van die kinderkopjes ) met een microfoon op een standaard , voortdurend omvergelopen word gelopen door passerende mensen.
Tevens krijgt ie ook nog een bloempot naar 'm gesmeten , en word nog een keer bijna omver gereden door een paar wielrenners.
Als iemand dit weet.............
quote:Nog maar eens dan? Het is dat nummertje met dat tekstje van : "this is eights tv I bringing you happens blablabla zo iets
Op zaterdag 12 april 2003 15:36 schreef trance40 het volgende:Ben opzoek naar dat nummertje wat in de reclame van van diepens dance department wordt gedraait.
quote:Die plaat heet Happy TV (thanx to MSXuser) de artiest weet ik niet, dan moet je maar in de vorige thread kijken.
Op zondag 13 april 2003 13:02 schreef trance40 het volgende:[..]
Nog maar eens dan? Het is dat nummertje met dat tekstje van : "this is eights tv I bringing you happens blablabla zo iets
quote:Is geen remake, is 1 van de (zeggen ze) exen van Big: Lil Kim
Op zondag 13 april 2003 11:47 schreef oppie het volgende:
Hoe heet dat nieuwe nummer dat eigenlijk remake is van notorious big lalalala your style just hypnothyse me ?
DJ Tomekk ft. Lil Kim & Trooper da Don - Kimnotyze
Ik weet overigens niet of dit feest al is geweest, maakt ook niet uit..
quote:Nee feest is 26 april moet je ff via de site van id&t naar de shockers site gaan. Daar wordt het nummertje ook op de achtergrond gedraaid geloof ik
Op zondag 13 april 2003 13:22 schreef ChezMatik het volgende:
In de commercial van "Shockers" (ID&T) die ik weleens op TMF voorbij zag komen,
zitten een paar aardige tracks, welke?!Ik weet overigens niet of dit feest al is geweest, maakt ook niet uit..
quote:Het nummer was Covenant - One world one sky. Toch bedankt
Op zaterdag 12 april 2003 16:44 schreef Nevermind het volgende:
Hoe heet... blabla
quote:Ah gevonden thanx
Op woensdag 9 april 2003 20:14 schreef MSXUser het volgende:[..]
R-One - Happy TV
Uitgebracht op het 'Royal Flush' label eind 2002
quote:Queen & Vanguard - Flash komt er als ik me het goed herinder in voor
Op zondag 13 april 2003 13:22 schreef ChezMatik het volgende:
In de commercial van "Shockers" (ID&T) die ik weleens op TMF voorbij zag komen,
zitten een paar aardige tracks, welke?!
quote:Juist, onder "test-run" hoor je die track (of tracks) op de achtergrond.
Op zondag 13 april 2003 13:30 schreef trance40 het volgende:
moet je ff via de site van id&t naar de shockers site gaan. Daar wordt het nummertje ook op de achtergrond gedraaid geloof ik
quote:Ahh, merci.. ik zal hem ff downen...
Op zondag 13 april 2003 13:38 schreef Plexor het volgende:
Queen & Vanguard - Flash komt er als ik me het goed herinder in voor
[Dit bericht is gewijzigd door ChezMatik op 13-04-2003 13:45]
quote:Lil' Kim vs. DJ Tomekk - Kymnotize
Op zondag 13 april 2003 11:47 schreef oppie het volgende:
Hoe heet dat nieuwe nummer dat eigenlijk remake is van notorious big lalalala your style just hypnothyse me ?
quote:Ik heb het al.....het is Sono met Blame
Op zondag 13 april 2003 11:27 schreef MassimO het volgende:
Hoi allemaalIk ben ook op zoek naar een nummertje
Ik kan het alleen een beetje beschrijven naar het videoclipje wat erbij hoort.
Het is een vocalhouse deuntje , waar een vent op een kruising van 2 kleine straatjes ( met van die kinderkopjes ) met een microfoon op een standaard , voortdurend omvergelopen word gelopen door passerende mensen.
Tevens krijgt ie ook nog een bloempot naar 'm gesmeten , en word nog een keer bijna omver gereden door een paar wielrenners.Als iemand dit weet.............
quote:Thanx!
Op zaterdag 12 april 2003 22:50 schreef Plexor het volgende:[..]
Infectious - I need your lovin'
quote:Filmmuziek is gecomponeerd door Carter Burwell. Meer info over de soundtrack kun je vinden op:
Op zondag 13 april 2003 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb van de week de film S1mone zitten kijken. In de film zelf wordt een film geproduceerd. Daar zit een stuk muziek onder (klassiek/opera?). Ik wil heeeel graag weten: wie, wat, waar, hoe????
Die begint met een ringtone, waar een lelijke kerel op staat te dansen, en waar dan ineens heelwat mooie dames omheen komen. Is dit een bestaand nummer? of heeft iemand m gecaptured?? bvd!
quote:Volgensmij heet het nr call me , is dan wel een beetje geremixed, maar komt op hetzelfde neer. Kijk maar s bij de betere platenboer
Op zondag 13 april 2003 15:57 schreef VrAnqZ het volgende:
Ik zoek uit de vodafone ringtone reclame:Die begint met een ringtone, waar een lelijke kerel op staat te dansen, en waar dan ineens heelwat mooie dames omheen komen. Is dit een bestaand nummer? of heeft iemand m gecaptured?? bvd!
quote:idd is van Mr Mobile - call me
Op zondag 13 april 2003 16:07 schreef Sandman2k3 het volgende:[..]
Volgensmij heet het nr call me , is dan wel een beetje geremixed, maar komt op hetzelfde neer. Kijk maar s bij de betere platenboer
Alvast bedankt!
quote:Een van de twee al gevonden.. maar deze nog niet:
Op zondag 13 april 2003 10:55 schreef Allan24 het volgende:
Ben op zoek naar twee nummers...
quote:Iemand enig idee? Dit is helaas het enige wat ik me nog herinner hieruit
2) Meer een dance-plaat (geloof ik), gezongen door een vrouw... '..this is the real life going on..'
quote:dit zou de tracklist moeten zijn. Er ontbreken er een paar maar misschien heb je er wat aan
Op zondag 13 april 2003 16:15 schreef Fokkie het volgende:
Ben op zoek naar de titel van het één-na laatste nummer wat Michel de Heij draait op de DVD van Sensation 2001. Het publiek reageert op een gegeven moment heel erg goed op de climax van dat nummer. Ik dus ookAlvast bedankt!
Michel de Hey @ Sensation 2001
01 Umek - Gatex
02 Faithless - We Come One (Dave Clarke Remix)
03 Marco Carola - Question 7
04 Valentino - House Soul
05 Funk D'Void - Diabla (Samuel L Session Juice Mix)
06 Agoria - 11ieme
07 Green Velvet - La La Land
08 Umek - Voltaren
09 ID
10 Devilfish - Man Alive
11 Jamie Anderson - Can't Stop
12 Thomas Krome - Shockabuku
13 Spoof - Soopa Bass
14 Ben Sims - Manipulated (Adam Beyer Remix)
15 Coming Soon - Be Squared
16 Gaiden - Point Blank (Speedy J Remix)
17 Secret Cinema - Kartonclip
18 Felix Da Housecat Silver Screen (Laurent Garnier Remix)
quote:Thanks, maar dit is de live-uitzending van 538. Ik zoek echt naar het nummer dat op de DVD staat.
Op zondag 13 april 2003 16:54 schreef Plexor het volgende:[..]
dit zou de tracklist moeten zijn. Er ontbreken er een paar maar misschien heb je er wat aan
Michel de Hey @ Sensation 2001
01 Umek - Gatex
02 Faithless - We Come One (Dave Clarke Remix)
03 Marco Carola - Question 7
04 Valentino - House Soul
05 Funk D'Void - Diabla (Samuel L Session Juice Mix)
06 Agoria - 11ieme
07 Green Velvet - La La Land
08 Umek - Voltaren
09 ID
10 Devilfish - Man Alive
11 Jamie Anderson - Can't Stop
12 Thomas Krome - Shockabuku
13 Spoof - Soopa Bass
14 Ben Sims - Manipulated (Adam Beyer Remix)
15 Coming Soon - Be Squared
16 Gaiden - Point Blank (Speedy J Remix)
17 Secret Cinema - Kartonclip
18 Felix Da Housecat Silver Screen (Laurent Garnier Remix)
quote:heb je er een sample van het stukje?
Op zondag 13 april 2003 17:03 schreef Fokkie het volgende:[..]
Thanks, maar dit is de live-uitzending van 538. Ik zoek echt naar het nummer dat op de DVD staat.
quote:Ik zal es kijken of ik een en ander voor u kan rippen
Op zondag 13 april 2003 17:11 schreef Ener-G het volgende:[..]
heb je er een sample van het stukje?
quote:Ok ik ken de clip niet direct maar ik vind het wel een gokje waard
Op zondag 13 april 2003 17:27 schreef the_bbk het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een recent nummmer van Fatboy Slim. Je ziet 'm in de clip ervan 's avonds optreden op een nokkievol gevuld stand. Deze clip zag ik laatst op The Box, maar ik ben helaas de naam vergeten...
Wie weet de naam van dit nummer?
Fatboy Slim - Talking 'Bout My Baby live @ brightonbeach
quote:Volgensmij bedoel je: Fatboy Slim - Sunset (Bird of Prey) Remix, toch??
Ik ben op zoek naar de naam van een recent nummmer van Fatboy Slim. Je ziet 'm in de clip ervan 's avonds optreden op een nokkievol gevuld stand. Deze clip zag ik laatst op The Box, maar ik ben helaas de naam vergeten...
quote:Die zoek ik nog steeds, en zoek nou nog een liedje meer...
Op vrijdag 11 april 2003 15:11 schreef Poogie het volgende:
Ik zoek de titel van een liedje uit de game final fantasy X, je hoort het wel enkele keren in het spel, het wordt oa een keer gezongen door Biran in Gagazet - Mountain trail..
Want als ik met kazaa zoek naar Final fantasy X vind ie wel heel erg veel, en om dat allemaal te gaan downloaden voor de juiste titel...
Is dance.... Je hoort op het gegeven moment een vrouwke zingen: What a feeling, please believe in...
Het is een remix van Flashdance - What a Feeling.mp3
Wie kan me helpen aan deze geweldige song
alvast bedankt
quote:Ik weet niet of je deze bedoelt..
Op zondag 13 april 2003 20:51 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
euhmz ik ben op zoek naar de titel van het nieuwe nummer van celine dionkan hem nergens vinden
quote:Caroussel People - Machoman
Op zondag 13 april 2003 20:57 schreef Schumi01 het volgende:
Tijdens het uitgaan hoor ik steeds het nummer Macho Man.
Het origineel is van the Village People.
Weet iemand van wie de apres ski versie is?
quote:yups dat was hem
Op zondag 13 april 2003 20:56 schreef Schumi01 het volgende:[..]
Ik weet niet of je deze bedoelt..
celine dion - i drove all night
ik had hem ondertussen al gevonden op haar website
maar iig bedankt
quote:Graag gedaan!
Op zondag 13 april 2003 21:06 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
yups dat was hem
ik had hem ondertussen al gevonden op haar website
maar iig bedankt
quote:Thnx, dat is snel
Op zondag 13 april 2003 21:02 schreef Plexor het volgende:[..]
Caroussel People - Machoman
Ik zal hem gelijk op kazaa in de platenzaak zoeken
quote:Stel deze vraag es in het game forum in het volgende topic. Daar kunnen ze je zeker weten verder helpen. Het topic is wel vol over één post, dus misschien moet je ff wachten op de opvolger, of deze zelf ff openen... Succes! (Final Fantasy heerst!)
Op zaterdag 12 april 2003 16:18 schreef Poogie het volgende:
Ik zoek de titel van een liedje uit de game final fantasy X, je hoort het wel enkele keren in het spel, het wordt oa een keer gezongen door Biran in Gagazet - Mountain trail..
Want als ik met kazaa zoek naar Final fantasy X vind ie wel heel erg veel, en om dat allemaal te gaan downloaden voor de juiste titel...
quote:IEMAND?? * smekend symbooltje *
Op zondag 13 april 2003 00:17 schreef Roa het volgende:
Ey all, ik zoek weer is reclame shit...De reclame:
Hugo Boss, welke geur weet ik niet, tis iig niet die voor oudere mannen :pHij gaat als volgt:
Zo'n jongen van 20 ofzo, rijd een btje in een auto, golft op een platform, erg vaag, dan staan er twee meiden op een bed te springen, hij zit erbij in een stoel, en dan zeggen ze: 'Look after the kids', en daar is een erg cool nr bij, maar welke![]()
Wie deze weet:
hijs al redelijk oud nl
Volgens mij heet het Wish you were here, maar dat weet ik echter niet zeker. Heel K**** afgezocht maar verder dan Pink Floyd kwam ik niet, terwijl het door een vrouw gezongen werd.
De eerste regel van een van de coupletten is zoiets als:
From the first day I laid my eyes on you
Het refrein begint met wish you were here...
Nou, ik hoop dat jullie het weten...
quote:Beschrijf eens wat voor soort muziek...
Op zondag 13 april 2003 23:22 schreef Troel het volgende:
quote:01 Armani & Ghost - Airport (Essential DJ Team Remix)
Op maandag 14 april 2003 00:11 schreef Camickaeze het volgende:
Beste iedereen!!Ik heb vandeweek een mix geleend bij KaZaA-shop van Cosmic Gate, live @ Trance Energy 2003.. Mix duurt 57:41, en meer kan ik je niet over de mix zelf zeggen..
Maar nu begint er op 27 minuten en 19 seconden een nummer ( iig, hij zit in de mix ) en ik wil weten welk nummer DAT is.. De rest van de mix viel me zwaar tegen, maar DAT nummer wil ik wel kopen ( en dan niet bij KaZaA-Shop )..
Iemand die de moeite wil nemen mij te helpen??
Greetz,
Cami!
quote:Clocks?
Op maandag 14 april 2003 00:15 schreef SEMTEX het volgende:
Het nieuwe nummer van Coldplay wat ik telkens op de radio hoor heet..?
quote:Clocks
Op maandag 14 april 2003 00:15 schreef SEMTEX het volgende:
Het nieuwe nummer van Coldplay wat ik telkens op de radio hoor heet..?
Edit: GRRR, te laat
Maar nu begint er op 27 minuten en 19 seconden een nummer ( iig, hij zit in de mix ) en ik wil weten welk nummer DAT is.. De rest van de mix viel me zwaar tegen, maar DAT nummer wil ik wel kopen ( en dan niet bij KaZaA-Shop )..
Iemand die de moeite wil nemen mij te helpen??
Greetz,
Cami!
quote:Nog VOORDAT ik hem plaats
Op maandag 14 april 2003 00:13 schreef EdSchouten het volgende:[..]
01 Armani & Ghost - Airport (Essential DJ Team Remix)
02 Saltwater - The Legacy (Alphazone Remix)
03 OGP - What If
04 Dave Joy - First Impression (Dave 202 & Phil Green Remix)
05 Lambda - Hold On Tight (Nalin & Kane Remix)
06 Syntone - Can't Believe It (Silverblue Remix)
07 Cosmic Gate - The Truth
08 The Matrix - Protect The Innocent
09 Geilomatics - Geilomat (S.H.O.K.K Remix)
10 Cosmic Gate - Fire Wire (Klub Mix)
11 Jurgen Vries - The Theme (Dumonde Remix)
12 Solar Factor - Urban Shakedown
quote:Jaja, ikke zag je topic vlak voordat hij gesloten werd
Op maandag 14 april 2003 00:22 schreef Camickaeze het volgende:
Nog VOORDAT ik hem plaatsMaar welk nummer begint nou op 27:nogwat??
Weet ik niet. Je zult ff moeten luisteren welke ervoor of erna komt. Can't help you
Edit: Voor de anderen, je kan die lijstjes trouwens zelf even opzoeken op www.tracklist.tk (nospam)
[Dit bericht is gewijzigd door EdSchouten op 14-04-2003 00:24]
quote:Rednex - Wish you were here?
Op zondag 13 april 2003 23:22 schreef Troel het volgende:
Ik zoek een nummer (ach joh, echt waar, ja echt waar)Volgens mij heet het Wish you were here, maar dat weet ik echter niet zeker. Heel K**** afgezocht maar verder dan Pink Floyd kwam ik niet, terwijl het door een vrouw gezongen werd.
De eerste regel van een van de coupletten is zoiets als:
From the first day I laid my eyes on youHet refrein begint met wish you were here...
quote:Senx!! Ben nu eventjes alles aan het lenen!! Dan merk ik het vanzelf wel!! Nogmaals bedankt!!
Op maandag 14 april 2003 00:24 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Jaja, ikke zag je topic vlak voordat hij gesloten werd
Weet ik niet. Je zult ff moeten luisteren welke ervoor of erna komt. Can't help you
Edit: Voor de anderen, je kan die lijstjes trouwens zelf even opzoeken op www.tracklist.tk (nospam)
Greetz,
Cami!!
Eva,je gooit mijn hele wereld om...!!!
en is met een schorre stem gezongen
Prachtig...
Weet iemand wat de titel is van dit liedje en wie het gezongen heeft?
quote:Ritchie Blackmore's Blackmore Night - "Wish you were here"
Op zondag 13 april 2003 23:22 schreef Troel het volgende:[..]
From the first time I laid my eyes on you,
I felt joy of living,
I saw heaven in your eyes...
In yor eyes...
Wish you were here...
De rest:
http://blackmoresnight.com/moon_castle_pages/shadow_lyrics/Wish_You_Were_Here.htm
en is met een schorre stem gezongen
Prachtig...
quote:Wil je hem 2 keer hebben?
Op maandag 14 april 2003 00:32 schreef Flyguyke het volgende:
Hoi,ik zoek een liedje waarin de volgende tekst komt:
Eva,je gooit mijn hele wereld om...!!!en is met een schorre stem gezongen
Prachtig...
quote:Deze is makkelijk te vinden...
Op maandag 14 april 2003 00:29 schreef erikvw het volgende:
Weet iemand welk nummer ze draaien aan het begin van Maid in Manhattan? Volgens mij is het van Simon & Garfunkel maar ik weet niet hoe het nummer heet.....
Volledige soundtrack: http://uk.music.yahoo.com/forms?cf=/uk/albums/1/0/8/1080749&ft=CD
quote:Aha...tnx!
Op maandag 14 april 2003 00:36 schreef Bombie het volgende:[..]
Deze is makkelijk te vinden...
Moet Me And Julio Down By The Schoolyard van Paul Simon zijnVolledige soundtrack: http://uk.music.yahoo.com/forms?cf=/uk/albums/1/0/8/1080749&ft=CD
quote:Dat is hem, dank je wel!
Op maandag 14 april 2003 00:17 schreef Glacius het volgende:[..]
Clocks?
quote:Moet je ff wat meer info geven... schorre stem... zou Bram Vermeulen kunnen zijn.. of die andere zanger ehm... hoe heet ie nou ook weer.. van Veenendaal ofzo...
Op maandag 14 april 2003 00:42 schreef Flyguyke het volgende:
Nog iemand die mijn liedje kent?
Dacht ook dat er: "Ik kan niet zonder jou" in voorkomt maar ben niet zeker
"Don't know much about history,
don't know much 'bout biology"
enz.
quote:Sam Cooke - Wonderful World
Op maandag 14 april 2003 11:30 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie de artiest en titel van het nummer dat de tune was van het programma Herexamen. Dus met de tekst:"Don't know much about history,
don't know much 'bout biology"
enz.
[Dit bericht is gewijzigd door Litpho op 14-04-2003 11:34]
quote:Dank u.
Op maandag 14 april 2003 11:32 schreef Litpho het volgende:[..]
Sam Cooke - Wonderful World
Vlak nadat Neo zegt : "Here we go"
quote:Als het met vette breakbeats is dan gok ik: Overseer - Supermoves.
Op maandag 14 april 2003 12:03 schreef roobje het volgende:
Ik ben benieuwd naar het nummer in de trailer van The Matrix: Reloaded.Vlak nadat Neo zegt : "Here we go"
quote:Dat is hem niet helaas..
Op maandag 14 april 2003 13:29 schreef mouzzer het volgende:[..]
Als het met vette breakbeats is dan gok ik: Overseer - Supermoves.
Het was een house-nummer van een jaar of 8(?) geleden. Kan ook korter zijn. Ik meen 'de bom' erin te herkennen, volgens mij door Def Rhymz, maar het was een housemix hiervan, destijds kwam hij ook vaak in disco's voorbij.
Ik weet dus niet of het nummer van Def is, hij heeft 'de bom' in ieder geval wel een keer gecovered. Nu mijn vraag of er een housemix van dat nummer bestaat, van wie is die? Helemaal het refrein (nanana-nanananana-nanana) kwam me helemaal bekend voor. Wie helpt?
quote:Postmen?
Op maandag 14 april 2003 14:24 schreef Coazter het volgende:
Hoi, ik zoek ook een nummertjeHet was een house-nummer van een jaar of 8(?) geleden. Kan ook korter zijn. Ik meen 'de bom' erin te herkennen, volgens mij door Def Rhymz, maar het was een housemix hiervan, destijds kwam hij ook vaak in disco's voorbij.
Ik weet dus niet of het nummer van Def is, hij heeft 'de bom' in ieder geval wel een keer gecovered. Nu mijn vraag of er een housemix van dat nummer bestaat, van wie is die? Helemaal het refrein (nanana-nanananana-nanana) kwam me helemaal bekend voor. Wie helpt?
quote:dat is:
Op maandag 14 april 2003 14:24 schreef Coazter het volgende:
Hoi, ik zoek ook een nummertjeHet was een house-nummer van een jaar of 8(?) geleden. Kan ook korter zijn. Ik meen 'de bom' erin te herkennen, volgens mij door Def Rhymz, maar het was een housemix hiervan, destijds kwam hij ook vaak in disco's voorbij.
Tha Bomb - Tha Bomb (maar die is wel uit 2000)
maar kan haast niet missen dat het deze is
quote:David Sylvian & Ryuichi Sakamoto - Forbidden Colours (van de Merry Christmas Mr.Lawrence OST)
Op maandag 14 april 2003 14:39 schreef Fransie het volgende:
Ben op zoek naar een nummer van David sylvaine (of zo iets), komt voor in een fim met Bowie, Weet verder dat het een heel mooi nummer is.
quote:Wauw, dat is snel! Bedankt
Op maandag 14 april 2003 14:40 schreef Litpho het volgende:[..]
David Sylvian & Ryuichi Sakamoto - Forbidden Colours (van de Merry Christmas Mr.Lawrence OST)
quote:Oeh.. ik vind het main theme van R.S. in die film zo mooi.
Op maandag 14 april 2003 14:40 schreef Litpho het volgende:[..]
David Sylvian & Ryuichi Sakamoto - Forbidden Colours (van de Merry Christmas Mr.Lawrence OST)
(ook klein beetje nostalgie naar c64-international karate ..lol.. maar dat terzijde)
Ik vrees dat niemand het antwoord weet op mijn vraag uit 't vorige topic... is ook niet zo'n makkelijke natuurlijk. Nogmaals:
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 12:00 schreef Bombie het volgende:
Naar aanleiding van het topic Muziek voor onder/tijdens het slapen kwam ik op een nummer wat ik wel vaker heb gehoord, maar waar ik de zanger of de titel niet kan vinden. Tekst heb ik ook niet, anders had ik 'm ongetwijfeld al gevonden. De laatste keer dat ik 'm op de radio hoorde, wachtte ik op het moment dat verteld zou gaan worden wie de artiest was, maar helaas... dat feest ging niet door.Het klinkt behoorlijk als Gymnopedie #1 van Eric Satie. Er wordt in gezongen. Een beetje donkere stem.. klinkt misschien wel een beetje als die van de zanger van The Church ("Under the milky way"). Het is volgens mij een jaren tachtig nummer.
Wie o wie kan mij het verlossende antwoord geven?
Dit nummer is ook van David Sylvian en is genaamd Nightporter.
Het is ook niet vreemd dat je het muzikale behang van Eric Satie er door heen hoort, want is namelijk een hommage aan de goede man.
-=typo=-
quote:Yer kiddin' me, right?
Op maandag 14 april 2003 15:06 schreef Fransie het volgende:Dit nummer is ook van David Sylvian en is genaamd Nightporter.
Het is ook niet vreemd dat je het muzikale behang van Eric Satie er door heen hoort, want is namelijk een hommage aan de goede man.
quote:
Op maandag 14 april 2003 15:11 schreef Bombie het volgende:[..]
Yer kiddin' me, right?
Ik ga gelijk ff checken.. als dat 'm is ben je mijn held van de week
David heeft dit nummer trouwens gezongen in de hoedanigheid van zanger van Japan ( Je kent ze waarschijnlijk nog wel van hun hitje Adolescent Sex).
quote:"Did you ever know that you're my heeeeeeeero?"
Op maandag 14 april 2003 15:22 schreef Fransie het volgende:[..]
David heeft dit nummer trouwens gezongen in de hoedanigheid van zanger van Japan ( Je kent ze waarschijnlijk nog wel van hun hitje Adolescent Sex).
En wat een toeval dat ik besloot de vraag nog maar eens te stellen nadat David Sylvian als antwoord op een andere vraag was gegeven. Maar ook goed dat je er nog even bij zette dat hij het met Japan zong. Anders had ik nu nog niks
Dat andere nummer kan ik me door de titel alléén niet herinneren (wat ik met heel veel nummers juist wel heb), maar ik zal 't binnenkort 'ns beluisteren en dan weet ik dat ook weer...
Mucho thnx! Prachtig nummer..
quote:Blosjes op de wangen
Op maandag 14 april 2003 15:46 schreef Bombie het volgende:[..]
"Did you ever know that you're my heeeeeeeero?"
En wat een toeval dat ik besloot de vraag nog maar eens te stellen nadat David Sylvian als antwoord op een andere vraag was gegeven.
Maar ook goed dat je er nog even bij zette dat hij het met Japan zong. Anders had ik nu nog niks
Dat andere nummer kan ik me door de titel alléén niet herinneren (wat ik met heel veel nummers juist wel heb), maar ik zal 't binnenkort 'ns beluisteren en dan weet ik dat ook weer...Mucho thnx! Prachtig nummer..
Luister ook eens naar Ghosts van David Sylvian, ook een prachtig nummer.
Dat nummer wat ze in de auto draaien opt moment dat ze gaan schieten met die paint ball gun.is dat van Biggie? en hoe heet dat nummer?
quote:Dikke vette pannekoeken van Xtro...
Op maandag 14 april 2003 16:27 schreef Visitor.Q het volgende:
Dat nummer van "dikke vette panne(n)koeken", van wie is dat en hoe heet het precies? Is al oud, uit het house tijdperk
quote:In eerste instantie dacht ik aan Chaka Demus & Pliers... maar volgens mij was het in de videoclip één kereltje (leek misschien wel op Babangida) met een zwart-wit leren petje en een tv in de clip. Tenminste.. dat is waar mijn lange-termijngeheugen mee op de proppen komt. Maar wie dat nou was?
Op maandag 14 april 2003 20:59 schreef blieblie het volgende:
eenn nummer beetje reggea style (a la C.J Lewis) en er wordt in gezongen:
"When it's raining, it's raining. Got tears in my eyes"
Hm.. oh nee.. volgens mij ben ik in de war met een nummer dat heette "baby, come back"
quote:Dat is 'm inderdaad
Op maandag 14 april 2003 21:51 schreef Zander het volgende:
Bitty McLean was de artiest, geloof ik. Het nummer heet "It keeps raining"
En ik zat te denken aan Pato Banton.
quote:Haha, verrek dat is 'em! Dankjewel!
Op maandag 14 april 2003 14:31 schreef Cybart het volgende:Tha Bomb - Tha Bomb (maar die is wel uit 2000)
maar kan haast niet missen dat het deze is
quote:Jippie!!! Eindelijk gevonden
en zoek nou nog een liedje meer...Is dance.... Je hoort op het gegeven moment een vrouwke zingen: What a feeling, please believe in...
Het is een remix van Flashdance - What a Feeling.mp3
Wie kan me helpen aan deze geweldige song
Navy Blue - What A Feeling.mp3
quote:Wheeellpp!
Op zondag 13 april 2003 16:48 schreef Allan24 het volgende:2) Meer een dance-plaat (geloof ik), gezongen door een vrouw... '..this is the real life going on..'
Iemand enig idee? Dit is helaas het enige wat ik me nog herinner hieruit
quote:Jaaaaaaaaaaah die!!!!!!!!
Op maandag 14 april 2003 21:51 schreef Zander het volgende:
Bitty McLean was de artiest, geloof ik. Het nummer heet "It keeps raining"
Refrein: 'Looking for some hapiness.... ' Leuk deuntje verder..
Zit vaak in films..
Meer weet ik niet te omschrijven..
quote:George Baker - Little Green Bag, denk ik.
Op dinsdag 15 april 2003 07:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Help! Oud nummer, jaren 60 misschien wel. Vrij vrolijk nummertje.Refrein: 'Looking for some hapiness.... ' Leuk deuntje verder..
Zit vaak in films..
Meer weet ik niet te omschrijven..
Hé ho, let's go.
Het wordt ook gebruikt in Tony Hawk Pro Skater 3 (of twee?). Volgens mij is het wel een punk klassieker.
quote:Iemand?
Op maandag 14 april 2003 12:01 schreef Disorder het volgende:
Er is een filmpje van kazaa te downloaden van Pantera. Het heet: Pantera - Phil's speech. Heeft iemand enig idee welk nummer op het laatst klinkt? Komt me niet zo bekend voor.
quote:Het enigste nr. van Biggie bij 8mile is Juicy, dus dat moet m zijn:
Op maandag 14 april 2003 18:51 schreef deantoine het volgende:
in de film 8-mileDat nummer wat ze in de auto draaien opt moment dat ze gaan schieten met die paint ball gun.is dat van Biggie? en hoe heet dat nummer?
quote:Dat is van de Ramones, nummer heet Blitzkrieg Bop.
Op dinsdag 15 april 2003 13:21 schreef Z het volgende:
Ik zoek een punknummer, ik denk dat het al wat ouder is. In het intro wordt gezongen:Hé ho, let's go.
Het wordt ook gebruikt in Tony Hawk Pro Skater 3 (of twee?). Volgens mij is het wel een punk klassieker.
Dat het een klassieker is heb jij wel goed, The Ramones zijn/waren de opa's van de punk
quote:Thnx!
Op dinsdag 15 april 2003 16:09 schreef Berkery het volgende:[..]
Dat is van de Ramones, nummer heet Blitzkrieg Bop.
Dat het een klassieker is heb jij wel goed, The Ramones zijn/waren de opa's van de punk
quote:Ik zat met dezelfde vraag (page 2).
Op dinsdag 15 april 2003 16:00 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zoek dat nummer dat je tijdens de shocker promo op tv hoort
quote:
Op zondag 13 april 2003 13:38 schreef Plexor het volgende:
Queen & Vanguard - Flash
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 16:33 schreef ChezMatik het volgende:[..]
Ik zat met dezelfde vraag (page 2).
Plexor kwam met het antwoord, dat nummer is echt vet..
[..]
quote:Helaas, maar dat is het niet. Het is volgens mij al vrij oud, en niet van hem als ik het zo'n beetje hoor. Welke nummer zou het volgens jouw moeten zijn?
Op zondag 13 april 2003 15:05 schreef aphx het volgende:[..]
Filmmuziek is gecomponeerd door Carter Burwell. Meer info over de soundtrack kun je vinden op:
http://www.rottentomatoes.com/m/S1m0ne-1114834/reviews.php?critic=5
Het is een langzaam nummer. Dit stukje ken ik
'oooh like the sunshine... ... everybody's got to learn somehow'
Ik hoop dat iemand weet welk nummer dit is
quote:The Korgis - Everybody's got to learn sometime, als er tenminste niet een coverversie van is 'met een vette beat eronder' en dat je die bedoelt, dan heb ik geen idee.
Op dinsdag 15 april 2003 22:06 schreef whiskas het volgende:
Ik heb steeds een nummer in m'n hoofd, waar ik heel erg graag de artiest en titel van wil weten. Ik ken helaas maar een stukje..Het is een langzaam nummer. Dit stukje ken ik
'oooh like the sunshine... ... everybody's got to learn somehow'Ik hoop dat iemand weet welk nummer dit is
quote:Deze bedoelde ik
Op dinsdag 15 april 2003 22:27 schreef Berkery het volgende:[..]
The Korgis - Everybody's got to learn sometime, als er tenminste niet een coverversie van is 'met een vette beat eronder' en dat je die bedoelt, dan heb ik geen idee.
Ik meende iets van "gloh" als music artist in de aftiteling te zien maar dat was hem niet
Iemand een ideetje ?
Weet iemand over welk nummer ik 't heb? Je zou me erg blij met de titel maken.
quote:Robbie Williams - A Man For All Seasons
Op dinsdag 15 april 2003 22:59 schreef febster het volgende:
Hoe heet de "Theme" van Johnny English (de film dus)? Beetje engels achtig en stukken met "stars and stripes" ofzo?
Ik meende iets van "gloh" als music artist in de aftiteling te zien maar dat was hem niet
Iemand een ideetje
?
quote:weet je ook de klassieke muziek tijdens de kroning ??
Op dinsdag 15 april 2003 23:10 schreef E- het volgende:[..]
Robbie Williams - A Man For All Seasons
quote:Nee sorry, maar ik weet zeker dat die hier tussen staat:
Op dinsdag 15 april 2003 23:12 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
weet je ook de klassieke muziek tijdens de kroning ??
http://www.deccaclassics.com/music/soundtracks/johnnyenglish.html
quote:Weet je zeker dat het hiet om Natalie Imbruglia. Kan mij i.i.g. niet herinneren dat zij ooit een nummer met een rapper op een van haar albums heef opgenomen.
Op dinsdag 15 april 2003 23:04 schreef Cardinoz het volgende:
Paar weekjes geleden had iemand uit me klas me een nummer laten horen van Natalie Imbruglia. Was een nummer van een album, van Natalie en nog een rapper. Vond 't wel een relax nummer maar ik weetnie meer hoe dat nummer heet.Weet iemand over welk nummer ik 't heb?
Je zou me erg blij met de titel maken.
Mijn eerste associatie toen ik je berichtje las, was: Texas feat. Method Man - Say what you want ...
quote:Precies waar ik ook meteenaan dacht toen ik de post las..
Op woensdag 16 april 2003 00:30 schreef Mulnix het volgende:
Mijn eerste associatie toen ik je berichtje las, was: Texas feat. Method Man - Say what you want ...
quote:Volgens mij bedoel je deze
Op woensdag 16 april 2003 00:14 schreef MeAndMyself het volgende:
Ik zoek t nummer van die Magnum reclame op dit moment, van de ''7 sins''. Iemand?
Adverteerder: Iglo/Mora
Product: IJs - Magnum
Titel commercial: Seduction
Reclamebureau: McCann-Erickson
Eerste uitzending: 12 augustus 2002
Band/Artiest: Kinobe
Titel: Slip into something more comfortable
Album/CD: Soundphiles
Links naar de nummers van de dvd:
http://members.chello.nl/a.visbeek/UnsaidRave3.mp3
http://members.chello.nl/a.visbeek/UnsaidRave4.mp3
[Dit bericht is gewijzigd door Smorlez op 16-04-2003 10:44]
Ik wil graag het nummer weten van de reclame: " Yorin heeft de beste actie series, Rtl4 heeft de mooiste drama series, maar wij hebben DE serie, DE serie A..." en dan komt zo'n liedje (beetje klassiek achtig) en dat wil ik graag weten hoe dat heet. Deze reclame komt op RTL 5.
Bedankt.
Groetjes Siepje
quote:Ik heb daar ook m'n hoofd over lopen breken. Eurosport heeft dat stuk een paar jaar geleden vaak gebruikt voor één van hun 'carcrash'-filmpjes...ben er nonnie uit
Op woensdag 16 april 2003 11:03 schreef Siepje het volgende:
Hoi,Ik wil graag het nummer weten van de reclame: " Yorin heeft de beste actie series, Rtl4 heeft de mooiste drama series, maar wij hebben DE serie, DE serie A..." en dan komt zo'n liedje (beetje klassiek achtig) en dat wil ik graag weten hoe dat heet. Deze reclame komt op RTL 5.
Bedankt.
Groetjes Siepje
quote:nope.
Op woensdag 16 april 2003 08:09 schreef Fransie het volgende:[..]
Volgens mij bedoel je deze
Adverteerder: Iglo/Mora
Product: IJs - Magnum
Titel commercial: Seduction
Reclamebureau: McCann-Erickson
Eerste uitzending: 12 augustus 2002
Band/Artiest: Kinobe
Titel: Slip into something more comfortable
Album/CD: Soundphiles
xou niet hier durven te vragen voordat ik ff tros.nl had gechekt. Dit is m niet, dit is het nummer van dat dat mens een soort van droom krijgt over die (pop?)ster ofzo. De 7-sins reclames dus. Ook wel op de radio gedraaid.
quote:Seduction is wel één van de zeven zonden
Op woensdag 16 april 2003 12:34 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
nope.
xou niet hier durven te vragen voordat ik ff tros.nl had gechekt. Dit is m niet, dit is het nummer van dat dat mens een soort van droom krijgt over die (pop?)ster ofzo. De 7-sins reclames dus. Ook wel op de radio gedraaid.
Ja, deze radio-opname is Bel amour van Bel Amour.
Maar dan in een speciale remix.
De vraag: WELKE remix is het eigenlijk? Wat voor naam heeft 'ie?
Let op: Met Winamp afspelen en niet met Quicktime. Bij die laatste klinkt 'ie niet zo lekker.
quote:Lust is één van de zeven hoofdzonden. Verleiding kan van toepassing zijn bij het begaan van elke zonde, maar wordt grotendeels sexueel gebruikt, dus bij lust.
Op woensdag 16 april 2003 14:13 schreef Fransie het volgende:
Seduction is wel één van de zeven zonden
quote:Volgens mij is het die jah. Dacht dat Texas de titel van de cd was en Natalie Imbruglia de zangeres.
Op woensdag 16 april 2003 00:30 schreef Mulnix het volgende:[..]
Weet je zeker dat het hiet om Natalie Imbruglia. Kan mij i.i.g. niet herinneren dat zij ooit een nummer met een rapper op een van haar albums heef opgenomen.
quote:Klinkt goed! Ik wil die titels ook wel weten.
Op woensdag 16 april 2003 10:10 schreef Smorlez het volgende:
Ik zoek muziek uit de film Unsaid. Het gedeelte dat ze op de "rave" zijn.Links naar de nummers van de dvd:
quote:Het is de 'Radio Edit' van het nummer, alleen is de versie die jij hebt behoorlijk opgepitched (iets van +6%).
Op woensdag 16 april 2003 16:02 schreef postinggirl het volgende:
De vraag: WELKE remix is het eigenlijk? Wat voor naam heeft 'ie?
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 16-04-2003 20:20]
http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekend_nummer_2.mp3
http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekend_nummer_3.mp3
http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekende_nummers_5.mp3
Alvast bedankt voor de tips.
[url="http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekend_nummer_2.mp3"][/url]
http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekende_nummers_5.mp3
Sorry voor de dubbelpost.
was niet de bedoeling.
Ging iets mis in IE
hoe ga ik dat versieren??
quote:De eerste is in ieder geval 'Mighty Dub Katz - Let the drums speak'
Op woensdag 16 april 2003 21:13 schreef trancemaniak het volgende:
http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekende_nummers_5.mp3Alvast bedankt voor de tips.
quote:Je zoekt alleen de naam van het liedje? Je weet dus de artiest?
Op woensdag 16 april 2003 21:45 schreef MarkyB het volgende:
ik zoek de naam van een liedje die ik hier op een cd heb staan.
ik kan het niet omschrijven, en ik heb geen (werkende) webspace om een stukje op te dumpen.hoe ga ik dat versieren??
quote:Efteling - Villa Volta
http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekend_nummer_2.mp3Alvast bedankt voor de tips.
Ik denk dat je deze bedoelt: Da Boy Tommy - Scream pain
quote:jajaja, dikke prima!!! Dat is hem inderdaad.
Op woensdag 16 april 2003 22:28 schreef Poogie het volgende:[..]
Efteling - Villa Volta
Ik denk dat je deze bedoelt: Da Boy Tommy - Scream pain
Als iemand nu nog die andere nummers weet te achterhalen, zou ik dat zeer op prijs stellen.
quote:Jep, alleen nog weinig gegadigden
Op woensdag 16 april 2003 19:53 schreef Glacius het volgende:[..]
Klinkt goed! Ik wil die titels ook wel weten.
quote:
Op woensdag 16 april 2003 12:34 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
nope.
quote:Probeer es: Carl Orff - O fortuna
Hoi,Ik wil graag het nummer weten van de reclame: " Yorin heeft de beste actie series, Rtl4 heeft de mooiste drama series, maar wij hebben DE serie, DE serie A..." en dan komt zo'n liedje (beetje klassiek achtig) en dat wil ik graag weten hoe dat heet. Deze reclame komt op RTL 5.
Bedankt.
Groetjes Siepje
quote:Nee, toch niet. In de door mij geuploade versie hoor je in het laatste stukje een clubby sound op de achtergrond die je in de Radio Edit niet hoort.
Op woensdag 16 april 2003 20:15 schreef MSXUser het volgende:[..]
Het is de 'Radio Edit' van het nummer, alleen is de versie die jij hebt behoorlijk opgepitched (iets van +6%).
Ik zoek me rot op Kazaa, heb werkelijk alle Bel Amour-versies uitgeprobeerd, maar deze (naast de radio-versie verreweg de leukste) lijkt echt onvindbaar.
Edit: Inmiddels wel gevonden, paar seconden geleden binnen gekomen, het is de MAW-remix.
quote:Die zie ik er nu ook tussen staan (gisteren ook zo'n beetje alle versies geluisterd die er te vinden waren). Waarschijnlijk is 'Promise me' ook nog wel wat voor je (die is zo'n 3 weken geleden uitgekomen).
Op donderdag 17 april 2003 07:50 schreef postinggirl het volgende:
Edit: Inmiddels wel gevonden, paar seconden geleden binnen gekomen, het is de MAW-remix.
quote:Weet iemand deze misschien toevallig? Ik zoek hem namelijk ook al een tijdje...
Bedankt.
Groetjes Siepje
quote:Het antwoord werd toch al gegeven: Carl Orff - Carmina Burana (Oh Fortuna)
Op donderdag 17 april 2003 12:02 schreef Cootz het volgende:[..]
Weet iemand deze misschien toevallig? Ik zoek hem namelijk ook al een tijdje...
quote:Lekker dom van me, zonneblindheid ofzo...
Op donderdag 17 april 2003 12:08 schreef Luka het volgende:[..]
Het antwoord werd toch al gegeven: Carl Orff - Carmina Burana (Oh Fortuna)
(rond de 60 min.)
quote:Da's Bitty MacLean - Raining
Op maandag 14 april 2003 20:59 schreef blieblie het volgende:
eenn nummer beetje reggea style (a la C.J Lewis) en er wordt in gezongen:
"When it's raining, it's raining. Got tears in my eyes"
ik zoek het volgende nummer: shake that ass (of azz)
het is eigenlijk gewoon holiday van madonna, maar dan geremixed met een beetje vlotte latin/zuid-amerikaanse invloeden (à la "projecto uno-el tiburon").
Je hoort de originele stem van madonna, maar dan zitten er van die rappers doorheen te roepen van: "you shake that ass", kortom een heel leuk nummer, ook van mensen die niet van madonna of rap/r&b houden.
op het cd-hoesje is de kont van een donkere vrouw in goudkleurige hotpants afgebeeld. er stond helaas geen artiest op de hoes, waarschijnlijk een soort white label remix.
Wie kent dit nummer en wie kan mij hieraan helpen???
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het van Krush zelf is want daar ken ik volgens mij alles wel van.
DJ Shadow zou eventueel kunnen, daar ben ik minder in ingevoerd.
Ik heb de kwaliteit verneukt en er stukjes uitgeknipt om geen problemen met copyright etc. te krijgen
[Dit bericht is gewijzigd door Dante_A op 17-04-2003 17:49]
quote:Is dat niet gewoon Las Ketchup met Asereje
Op donderdag 17 april 2003 19:44 schreef westrtp het volgende:
hoe hete die groep nou met zo n samba nummer wt in nl op 1 heeft gestaan..met zo n dom dansje..nl groep
quote:weet hem al..het was follow the leader..je kent m wel
Op donderdag 17 april 2003 19:55 schreef Elegy het volgende:[..]
Is dat niet gewoon Las Ketchup met Asereje
quote:Ohja, dat zijn de Socaboys
Op donderdag 17 april 2003 19:59 schreef westrtp het volgende:[..]
weet hem al..het was follow the leader..je kent m wel
quote:idd...:)
Op donderdag 17 april 2003 20:12 schreef Elegy het volgende:[..]
Ohja, dat zijn de Socaboys
quote:Of de hardcoreversie : Apotheosis - O Fortuna
Op donderdag 17 april 2003 00:09 schreef TAR het volgende:[..]
Probeer es: Carl Orff - O fortuna
volgens mij is dat 'm
"The motherfucking saga continues"
quote:Heeft nou echt niemand een idee?
Op woensdag 16 april 2003 10:10 schreef Smorlez het volgende:
Ik zoek muziek uit de film Unsaid. Het gedeelte dat ze op de "rave" zijn.Links naar de nummers van de dvd:
quote:Ik herken ook geen nummer van Shadow! Al is het wel typisch een drumbeat van hem.
Op donderdag 17 april 2003 17:13 schreef Dante_A het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat DJ Krush heeft gedraaid tijdens een liveset in Spanje afgelopen zomer. Hij draaide veel eigen werk maar niet alleen maar,
onder andere ook DJ Shadow bijv.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het van Krush zelf is,
want daar ken ik volgens mij alles wel van.
DJ Shadow zou eventueel kunnen, daar ben ik minder in ingevoerd.
quote:Groove Armada - Shakin' that ass , misschien? kan er ook gigantisch naast zitten
Op donderdag 17 april 2003 16:25 schreef DJRoberto1978 het volgende:
Hoi!ik zoek het volgende nummer: shake that ass (of azz)
het is eigenlijk gewoon holiday van madonna, maar dan geremixed met een beetje vlotte latin/zuid-amerikaanse invloeden (à la "projecto uno-el tiburon").
Je hoort de originele stem van madonna, maar dan zitten er van die rappers doorheen te roepen van: "you shake that ass", kortom een heel leuk nummer, ook van mensen die niet van madonna of rap/r&b houden.op het cd-hoesje is de kont van een donkere vrouw in goudkleurige hotpants afgebeeld. er stond helaas geen artiest op de hoes, waarschijnlijk een soort white label remix.
Wie kent dit nummer en wie kan mij hieraan helpen???
quote:Daarin zitten er geen rappers door heen te bleren zodat je madonna niet meet hoort hoor
Op vrijdag 18 april 2003 00:07 schreef Jimbaka het volgende:[..]
Groove Armada - Shakin' that ass , misschien? kan er ook gigantisch naast zitten
quote:Ik denk dat je 'Will You Be There' bedoeld
Op vrijdag 18 april 2003 00:39 schreef dolledingo het volgende:
hoe heet dat nummer van michael jackson wat begint begint met een koor ook alweer..
P.S. ik bedenk me nu opeens dat er ook een soort van lichte rap doorheen zit, en volgens me zus zie je in de clip een kust met Keltische kastelen...
De tekst gaat over een keltische oorlog, en de zanger blijf z'n eentje over.
Keltisch kan ook middeleeuws zijn.
quote:Manau - 'La Tribute De Dana'
Op vrijdag 18 april 2003 01:12 schreef Jappr het volgende:
Ik ben op zoek naar een vrij oud nummer al weer (in de zin van top40 oud)
Het is een frans nummer, ik denk '97 of '98 misschien eerder, er staat met iets bij van Mano - La/Le Tribude, maar daar kan ik niets onder vinden. Als je goed luistert kan het wel eens associaties opwekken met Seal - Kiss By The Rose
anyone..?P.S. ik bedenk me nu opeens dat er ook een soort van lichte rap doorheen zit, en volgens me zus zie je in de clip een kust met Keltische kastelen...
De tekst gaat over een keltische oorlog, en de zanger blijf z'n eentje over.
Keltisch kan ook middeleeuws zijn.
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 01:23 schreef Lone_Gunman het volgende:[..]
Manau - 'La Tribute De Dana'
quote:niemand een idee?? dacht dat ie toch redelijk bekend was
Op woensdag 16 april 2003 16:09 schreef Rik het volgende:
vraagje: Ik zoek het liedje bij een reclame van een paar jaar geleden waarin een vrouw tijdens een proefrit gaat rallyrijden... Ik geloof dat de reclame van Ford was. Iemand een idee?
quote:jaaa.. dank u!
Op vrijdag 18 april 2003 01:10 schreef Jappr het volgende:[..]
Ik denk dat je 'Will You Be There' bedoeld
quote:Niemand?
Op vrijdag 18 april 2003 09:10 schreef StefQ het volgende:
Op mtv was laatst een clip met 1 dame die danst de hele tijd en in die clip schijnen van die laserlichten op haar. Het is een club nummertje, wie weet hoe dit nummertje heet.....
quote:Niemand!
Op mtv was laatst een clip met 1 dame die danst de hele tijd en in die clip schijnen van die laserlichten op haar. Het is een club nummertje, wie weet hoe dit nummertje heet.....
quote:Dat is niet waar!
Op vrijdag 18 april 2003 15:28 schreef Fransie het volgende:[..]
Niemand!
quote:Zoek maar eens op "Foundation(s) of Stone". Dat is em volgens mij
Op vrijdag 18 april 2003 16:25 schreef Doff het volgende:
Helemaal aan het begin van de film Lord of the Rings is een heel mooi melodietje te horen waar ik de titel van wil weten. Steeds als ik zoek onder Lord of the Rings theme of iest dergelijks kom ik bij iets van Enya uit (wat ik helemaal niet leuk vind)
wie oh wie kan mij helpen?
alvast bedankt!
quote:dit is 'em!
Op vrijdag 18 april 2003 16:29 schreef Waus het volgende:Zoek maar eens op "Foundation(s) of Stone". Dat is em volgens mij
quote:bedankt dit is hem
Op vrijdag 18 april 2003 16:29 schreef Waus het volgende:[..]
Zoek maar eens op "Foundation(s) of Stone". Dat is em volgens mij
Daar gaan we weer: Gehoord op id&t-radio, best wel leuk, en titel + uitvoerende onbekend.
Wat is dit?
Edit: Inmiddels gevonden dankzij ander forum waar ik de vraag ook gepost heb. Sam La More - Taking Hold.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 18-04-2003 18:23]
quote:Live - Heaven
Op vrijdag 18 april 2003 18:33 schreef Hanneman het volgende:
Hoe heet het nieuwe nummer van de band 'Live' ook al weer?
Can't you see the road that I follow and .... (en dan ben ik hem kwijt)
Anything happens and anything goes,
That day (en ook over die zin ben ik niet zeker) Kan ook forever and a day zijn
Ik dacht dat het van Bent was maar research levert niets op.
Het klinkt een beetje als Urge Overkill met 'Girl you'll be a woman soon' maar dan sneller en minder beladen. Gewoon een leuk pop/rocknummer.
Wie kan me helpen?
Helga
+++++++++++++++++++++=JOU ZIJN
--------
ik ben altijd de schouder, de troost in zekere zin
ze noemen mij wel meer dan eens hun hartsvriendin
ik ben altijd het broertje waarmee ze praten kan
een maatje, een klankbord, maar nooit de geile man
ik ben altijd de glijer, slik dat ben ik
ik ben altijd maar de koele, ik doe alles voor m'n pik
ik ben altijd maar de macho, de latino, de deniro
ik ben altijd maar de stoere, maar nooit een keer de nono
ik wou dat ik jou was, gewoon een keertje jou was
dat ik ook eens met een vrouw was
en dan wou ik heel graag dat ik die dag
jou was (mij was)
gewoon een dag zozo was (remco was)
dat ik ook een beetje vrouw was (vrouw was)
en klein was (klein was)
niet de pinpas maar het wijnglas
maar ik wou juist dat ik jou was,
gewoon een dag niet mezelf was
dat ik alles was wat jij was en jij was dan wie ik was
en wij dan nog steeds wij was
dat ik een dagje vrij was
ik niet eenzaam maar een club was
ik niet de regen maar de drup was
ik niet de mits maar de tenzij was
ik niet de kiezel maar de kei was
ik niet de honing maar de bij was
ik niet de modder maar de klei was
ik niet het bed maar wel het sprei was
ik niet de maan maar juist het tij was
ik niet de kassa maar de rij was
ik niet de ragout maar de pastei was
ik niet zo gesloten maar gastvrij was
ik niet het kind maar de voogdij was
ik niet zo stoer maar een zacht ei was
ik niet de plank maar juist de strijkwas
ik niet zo super maar loodvrij was
ik niet de knuffel maar het konijn was
ik niet de klus maar de karwei was
ik niet alleen maar allebei was
ik niet zover maar juist dichtbij was
ik de baritonpartij was
en dat ik een dagje vrij was
dat ik alles was wat jij was
en jij was dan wie ik was
maar ik wou juist dat ik jou was
++++++++++++++++++++++++
[Dit bericht is gewijzigd door amaranta op 19-04-2003 08:34]
quote:Veldhuis & Kemper - Ik wou dat ik jou was
Op zaterdag 19 april 2003 08:25 schreef amaranta het volgende:
van wie is dit nummer:+++++++++++++++++++++=JOU ZIJN
--------ik ben altijd de schouder, de troost in zekere zin
ze noemen mij wel meer dan eens hun hartsvriendin
ik ben altijd het broertje waarmee ze praten kan
een maatje, een klankbord, maar nooit de geile manik ben altijd de glijer, slik dat ben ik
ik ben altijd maar de koele, ik doe alles voor m'n pik
ik ben altijd maar de macho, de latino, de deniro
ik ben altijd maar de stoere, maar nooit een keer de nonoik wou dat ik jou was, gewoon een keertje jou was
dat ik ook eens met een vrouw wasen dan wou ik heel graag dat ik die dag
jou was (mij was)
gewoon een dag zozo was (remco was)
dat ik ook een beetje vrouw was (vrouw was)
en klein was (klein was)
niet de pinpas maar het wijnglasmaar ik wou juist dat ik jou was,
dat ik alles was wat jij was en jij was dan wie ik was
en wij dan nog steeds wij wasdat ik een dagje vrij was
ik niet eenzaam maar een club was
ik niet de regen maar de drup was
ik niet de mits maar de tenzij was
ik niet de kiezel maar de kei was
ik niet de honing maar de bij was
ik niet de modder maar de klei was
ik niet het bed maar wel het sprei was
ik niet de maan maar juist het tij was
ik niet de kassa maar de rij was
ik niet de ragout maar de pastei was
ik niet zo gesloten maar gastvrij was
ik niet het kind maar de voogdij was
ik niet zo stoer maar een zacht ei was
ik niet de plank maar juist de strijkwas
ik niet zo super maar loodvrij was
ik niet de knuffel maar het konijn was
ik niet de klus maar de karwei was
ik niet alleen maar allebei was
ik niet zover maar juist dichtbij was
ik de baritonpartij was
en dat ik een dagje vrij wasen wij dan nog steeds wij was
en wij dan nog steeds wij wasmaar ik wou juist dat ik jou was
++++++++++++++++++++++++
quote:Ik zet mijn geld op Stuck on you van The Commodores, met Lionel Richie.
Op zaterdag 19 april 2003 12:42 schreef Marvin het volgende:
Ik zoek een nummer die ik laatst hoorde op Sky Radio.
Guess i'm ooooooooooon my waaaaaaay........
quote:1000 x dank!
Op zaterdag 19 april 2003 12:47 schreef dwerg het volgende:[..]
Ik zet mijn geld op Stuck on you van The Commodores, met Lionel Richie.
quote:Zeker weten dat het Who is it is, omdat deze niet erg bekend is. Maar er zijn wel meerdere die me een koor beginnen van MJ... Maar ik denk dat je Who is it moet hebben.
Op vrijdag 18 april 2003 00:39 schreef dolledingo het volgende:
hoe heet dat nummer van michael jackson wat begint begint met een koor ook alweer..
Oohw je hebt um al,in mijn enthousiasme had ik niet de replies gelezen.
Mischien dat iemand mij kan helpen. Ik zoek een instrumentaal nummer, dat werd gebruikt in de TV-show 'De natte neuzen' met Martin Gaus. Dat de honden moesten appoteren en in het water moesten duiken. NIET dat nummer van Vangelis, want dat werd gebruikt als de honden voer moesten zoeken in een doolhof. Maar echt dat instrumentaal nummer waar die honden het water in moesten duiken en een rode drijver moesten halen. Het klinkt een beetje Tangerine Dream, Brian Eno achtig... en ik heb een vermoeden dat het van Tangerine Dream is...
[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 19-04-2003 13:29]
quote:Ik weet welke je bedoelt ja.. maar de titel...
quote:Hmmmmmz Rotterdam Terror Corps - We Declare War dacht ik...
Op donderdag 17 april 2003 21:49 schreef EggsTC het volgende:
Nummer van dodenmars...In hardcore versie... hoe heet die ookalweer?
quote:danny minoque - begin to wonder (eigelijk van JCA maargoed)
Op zaterdag 19 april 2003 13:22 schreef Marvin het volgende:[..]
Ik weet welke je bedoelt ja.. maar de titel...
Gaat ie ongeveer zo:
when i'm in the street i call your name.... blabalbalalbla insane.... happening to me ladyyy.... different faces with no name...
quote:Ik weet niet of het antwoord al was gegeven.....geen zin om de hele draad weer door te lezen
Maar ik heb gisteren de clip gezien.
Het is Kurtis Mantronik presents Chamonix - 77 strings.
Dit clip is opgenomen tijdens een optreden van Fatboy Slim live @ brighton Beach
quote:Volgens mij is het gewoon Fatboy Slim - Bird of Prey
Op zaterdag 19 april 2003 17:38 schreef Plexor het volgende:[..]
Ik weet niet of het antwoord al was gegeven.....geen zin om de hele draad weer door te lezen
Maar ik heb gisteren de clip gezien.
Het is Kurtis Mantronik presents Chamonix - 77 strings.
Dit clip is opgenomen tijdens een optreden van Fatboy Slim live @ brighton Beach
quote:De band heet Olodum
Op zaterdag 19 april 2003 17:44 schreef J-Will het volgende:
Hoe heet de braziliaanse band die meespeelde in "they dont care about us" van micheal jackson?
Ik zoek dus geen nummer maar de naam van een band
quote:denk je dat ik het ergerns kan downloaden?
Op zaterdag 19 april 2003 10:58 schreef Luka het volgende:[..]
Veldhuis & Kemper - Ik wou dat ik jou was
http://www.veldhuisenkemper.nl/
Met een vrouwenstem die iets zegt als: you got me going crazy (ofzoiets) er wordt nog meer in gezongen maar dit is het enigste wat ik me kon herinneren. Het is een beetje een dance/r&b liedje ofzo.
werd gisteren in de discotheek gedraaid.
Weet iemand het?
[Dit bericht is gewijzigd door pookiebear op 19-04-2003 18:25]
quote:Dat klinkt als Dream on van Aerosmith.
Op zaterdag 19 april 2003 18:45 schreef Myster_E het volgende:
Eminem - Sing for the moment, daar zitten dus van die stukjes in die volgens mij van een ander nummer gejat zijn, het gaat om de stukjes in het refrein: Sing for the moment enzo.
quote:Mis-Teeq - Scandalous
Op zaterdag 19 april 2003 18:20 schreef pookiebear het volgende:
Ik zoek een nummer:Met een vrouwenstem die iets zegt als: you got me going crazy (ofzoiets) er wordt nog meer in gezongen maar dit is het enigste wat ik me kon herinneren. Het is een beetje een dance/r&b liedje ofzo.
werd gisteren in de discotheek gedraaid.
Weet iemand het?
quote:Idd, dankjewel.
Op zaterdag 19 april 2003 18:58 schreef dwerg het volgende:[..]
Dat klinkt als Dream on van Aerosmith.
quote:Is dat nummer niet gewoon hetzelfde als de titelsong? Die is nl wel van Robbie...ennuh, hij heeft een hele CD vol met covers. Allemaal muziek die hij niet zou maken... (Mr. Bojangles, Something Stupid etc etc)
Op zaterdag 19 april 2003 10:09 schreef friemel het volgende:
jongens ik ben met spoed op zoek naar het nummer wat bij de film: Johnny English op het laatst word gedraaid, als English in de kerk is en op die video te zien is... waar ie zo maf op doet... dit nummer word ook bij de aftiteling gedraaid... iemand?? het is volgensmij een jaren 70 engels popnummer.. alleen de stem lijkt beetje op Robbie Williams... (tis um niet... die maakt niet zulke nummers)..
quote:nope dat is m niet...., het is van moloko trouwens, alleen nu de titel nog, kan niet moeilijk zijn.......
Op zaterdag 19 april 2003 19:12 schreef Eon het volgende:[..]
Mis-Teeq - Scandalous
quote:Alive & Kicken - I Wanna Dance 2.0
quote:Mighty Dub Katz - Let The Drums Speak
Hallo mensen.
Ik zoek de volgende nummers.
Bijna allemaal opgenomen van ID-T Radio en ze zijn ook niet allemaal in goede kwaliteit, maar er is nog wel duidelijk iets te horen.
Wie weet hoe deze nummers heten?
1 v/d MP3'tjes bestaat uit allemaal korte fragmenten.http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekend_nummer_2.mp3
http://members.chello.nl/j.dejong77/Onbekende_nummers_5.mp3Alvast bedankt voor de tips.
quote:Bitty McLean - It Keeps Raining (tears from my eys) (herfst 1993)
Op maandag 14 april 2003 21:50 schreef Bombie het volgende:[..]
In eerste instantie dacht ik aan Chaka Demus & Pliers... maar volgens mij was het in de videoclip één kereltje (leek misschien wel op Babangida) met een zwart-wit leren petje en een tv in de clip. Tenminste.. dat is waar mijn lange-termijngeheugen mee op de proppen komt. Maar wie dat nou was?
Hm.. oh nee.. volgens mij ben ik in de war met een nummer dat heette "baby, come back"
quote:Weet nog steeds niemand het?
Op zondag 20 april 2003 03:46 schreef pookiebear het volgende:[..]
nope dat is m niet...., het is van moloko trouwens, alleen nu de titel nog, kan niet moeilijk zijn.......
quote:als je die soundtrack bedoelt, da's dus inderdaad robbie williams, het nummer heet "man for all seasons" (en ik zoek daar dus de lyrics van, maar weet niet hoe je dat in dit forum op de gebruikelijke manier vraagt, dus als iemand ze toevallig weet te staan....)
Op zaterdag 19 april 2003 22:14 schreef Nembrionic het volgende:[..]
Is dat nummer niet gewoon hetzelfde als de titelsong? Die is nl wel van Robbie...ennuh, hij heeft een hele CD vol met covers. Allemaal muziek die hij niet zou maken... (Mr. Bojangles, Something Stupid etc etc)
quote:Als het Moloko is, dan zou het Forever more van hun nieuwe album Statues kunnen zijn.
Op zondag 20 april 2003 12:33 schreef pookiebear het volgende:
Weet nog steeds niemand het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |