zo gek is dat niet hoor ze besparen gewoon op het huis zodat ze een dure auto kunnen rijequote:Op zondag 9 juli 2006 03:04 schreef hejho het volgende:
beetje onrealitisch
een mercedes rijden en niet eens een mooiere appartement kunnen betalen
ja, maar ik bedoel meer aan de kant van de meisje.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:45 schreef 2609 het volgende:
[..]
zo gek is dat niet hoor ze besparen gewoon op het huis zodat ze een dure auto kunnen rije
Waarschijnlijk stond er in het script dat Monique zich van de domme moest houdenquote:Op zondag 9 juli 2006 13:25 schreef hejho het volgende:
[..]
ja, maar ik bedoel meer aan de kant van de meisje.
hoe kan je nou denken dat het normaal is om een mercedes te rijden en dan in een sloppenwijk te wonen. Iets klopt er dan toch niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
heb ook gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
Nee volgens mij nietquote:Op zondag 9 juli 2006 22:33 schreef Mainport het volgende:
Kan ik hem nog op internet bekijken?
De naaktscenes welquote:Op zondag 9 juli 2006 22:33 schreef Mainport het volgende:
Kan ik hem nog op internet bekijken?
Ik heb em op dvd dus kan em eventueel voor je kopiërenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:47 schreef tumtummetje het volgende:
Heeft iemand van jullie de film toevallig opgenomen op dvd of met de dvd-recorder? Ik geef het vak Verzorging op een VMBO-school en daar is het loverboythema erg actueel. Het lijkt mij een prachtige film om te bekijken met mijn klassen , want de werkwijze van de loverboy komt er erg goed in naar voren. Ik viel helaas zelf midden in de film, te laat om op te nemen dus.![]()
Ik zou hem graag van iemand willen overnemen en er zelfs wel een bescheiden bedragje voor willen betalen. (tja, het onderwijs heeft niet zo'n ruim budget helaas)
Ik heb de film opgenomen op dvdrecorder en em vervolgens gebrand op dvd want er bestaat geen uitgebrachte dvd van voor zover ik weet. Ik denk dat de aanbieder op MP dat ook heeft gedaan? En er zo geld voor wil vangen?quote:Op woensdag 27 september 2006 10:47 schreef MikeyMo het volgende:
Ik kwam laatst op marktplaats de dvd tegen. Zag er professioneel uit
Erg vreemd allemaal
Als er één film is die de positieve kanten van loverboys laat zien is het deze wel, en die wil je dan gaan vertonen op school. Met welke boodschap? "Kijk loverboys kunnen best verliefd worden hoor!" of "Een loverboy dwingt je echt niet tot prostitutie hoor, je ziet in de film dat je er mee kan ophouden wanneer je wil!".quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:47 schreef tumtummetje het volgende:
Heeft iemand van jullie de film toevallig opgenomen op dvd of met de dvd-recorder? Ik geef het vak Verzorging op een VMBO-school en daar is het loverboythema erg actueel. Het lijkt mij een prachtige film om te bekijken met mijn klassen , want de werkwijze van de loverboy komt er erg goed in naar voren. Ik viel helaas zelf midden in de film, te laat om op te nemen dus.![]()
Zo positief is de film niet. Deze film laat duidelijk zien hoe loverboys te werk gaan en wat de gevolgen zijn. De loverboy in deze film word verliefd en wil eruit stappen. Maar dat maakt de boodschap in de film niet minder duidelijk of positiever.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:19 schreef Herald het volgende:
[..]
Als er één film is die de positieve kanten van loverboys laat zien is het deze wel, en die wil je dan gaan vertonen op school. Met welke boodschap? "Kijk loverboys kunnen best verliefd worden hoor!" of "Een loverboy dwingt je echt niet tot prostitutie hoor, je ziet in de film dat je er mee kan ophouden wanneer je wil!".
Vraag me af hoeveel romantische dates in luxe hotelkamers met jaccuzi Miranda L. heeft gehad.
Wat zijn de gevolgen dan? De protagoniste gaat weer terug naar huis en alles is koek en ei. Alsof er niks is gebeurd. Dat de loverboy verliefd wordt geeft de film een romantische twist. Dus je laat mensen zien dat loverboys wel degelijk goeie knapen zijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:34 schreef Cyan het volgende:
Zo positief is de film niet. Deze film laat duidelijk zien hoe loverboys te werk gaan en wat de gevolgen zijn. De loverboy in deze film word verliefd en wil eruit stappen. Maar dat maakt de boodschap in de film niet minder duidelijk of positiever.
geen idee sorry!quote:Op zondag 25 september 2005 16:35 schreef ogrish het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke muziek er in die discotheek gedraaid werd( begin van de film)?
Alvast bedankt!
Er is nooit een officiele DVD uitgebracht, want ik heb de makers er over gemaild of ik bij hun de DVD kon bestellen.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:47 schreef MikeyMo het volgende:
Ik kwam laatst op marktplaats de dvd tegen. Zag er professioneel uit
Erg vreemd allemaal
Volgende keer dat ie op tv komt even opnemen op een harddisk en em dan branden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:53 schreef nlboy het volgende:
[..]
Er is nooit een officiele DVD uitgebracht, want ik heb de makers er over gemaild of ik bij hun de DVD kon bestellen.Via kan je er wel aan komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |