waresverzoek. mag niet hequote:Op maandag 27 september 2004 19:22 schreef SEX het volgende:
Ik ben deze film misgelopen op tv, kan iemand mij aan een kopie helpen?
Idem en dat is voor het eerst met een Nederlandse productie.quote:Op zondag 26 september 2004 18:54 schreef mitt het volgende:
[..]
dat wel..
maar ik bleef wel kijken en aangezien het late tijdstip zei dat wel veel
Ik vond dat dat in deze film voor de mannelijke hoofdpersoon niet geldt. Je zag het aan bepaalde blikken, terwijl zijn meissie niet in de buurt was. Toch liet hij zich opnaaien door zijn vrienden, die in tegenstelling tot hem wel 100% loverboys zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:29 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Dat is juist de strekking van de film, veel meiden denken dat ook terwijl de loverboy ze intussen alleen gebruikt als hoertje. Het zijn zeer gladde versierders die door veel mensen geloofd worden.
het is Dragoquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:25 schreef Greetings het volgende:
Dragan Bakema
Nee, Dragan.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:58 schreef P8 het volgende:
het is Drago
Waar blijkt dat uit, dat alles in een paar dagen gebeurt? Dat zou vrij onrealistisch zijn, ik had 't idee dat 't eerder een paar weken was. Dan zou die baby ook best kunnen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:25 schreef Greetings het volgende:
- Het verhaal speelt zich in een paar dagen af en toch ligt er opeens een baby op het bed van Denise als ze thuiskomt.
Nou dat blijkt uit het feit dat die 2 andere "loverboys" toen op dat terras tegen Michael zeiden dat ie nog een paar dagen had en dat was toch vrij aan het begin!quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:29 schreef California het volgende:
[..]
Nee, Dragan.
[..]
Waar blijkt dat uit, dat alles in een paar dagen gebeurt? Dat zou vrij onrealistisch zijn, ik had 't idee dat 't eerder een paar weken was. Dan zou die baby ook best kunnen.
Maar die Michael had het er op het eind in dat cafe toch over dat ze de meisjes na een tijdje naar een eiland zouden meenemen? Ik dacht dat dat het eindoel van ze was...quote:Op woensdag 29 september 2004 18:03 schreef somegirl het volgende:
ja, om haar aan het werk te krijgen, nou toen ging ze toch ook meteen de volgende dag ofzo met die kerel naar bed?
Nee dat is niet waar trouwens.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:48 schreef Greetings het volgende:
[..]
Maar die Michael had het er op het eind in dat cafe toch over dat ze de meisjes na een tijdje naar een eiland zouden meenemen? Ik dacht dat dat het eindoel van ze was...
er zweeft een dvd bootleg rondquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:05 schreef FrankR het volgende:
Damnweer gemist
het is idd tijd voor een gitzwart depressief drama als Christiane F bijvoorbeeld... heerlijk flets en kil... ik zou die graag zienquote:Op woensdag 14 september 2005 03:02 schreef Herald het volgende:
Ik vond de film vrij tam eigenlijk. Vroeg me altijd af waarom ze hier op het forum altijd zo laconiek doen over slachtoffers van loverboys, maar als deze film de enige bron is begrijp ik het wel.
Ten eerste is een loverboy die verliefd wordt natuurlijk grote flauwekul. Het grootste probleem van de slachtoffers is dat ze juist denken dat zo'n gozer verliefd op ze is, en dan maken ze er een romantische film over waar het ook daadwerkelijk gebeurd.
Ten tweede is het allemaal veel te soft. Meeste meisjes worden onder dwang verborgen gehouden, afgesloten van de buitenwereld. Worden mishandeld en verkracht, en soms krijgen ze ook nog een mooie tatoeage van hun eigenaar. Gelukkig geldt dat allemaal niet voor Denise, die treft net die ene leuke loverboy. Die lieve schat die verliefd is en het helemaal niet erg vindt als ze er ineens mee ophoudt. Oh wacht, ze krijgt een kras op d'r wang. Maar verder is ze weer zo vrij als ene vogeltje, niks aan het handje. En dat vinden mensen dan geen happy end. Geen wonder dat iedereen denkt dat tegen je wil in geprostitueerd worden een keuze is.
Ik hoop niet dat de makers zich wagen aan de verfilming van de ellende van Dutroux. Dat zou een romantische film worden waar Marc stapelverliefd is en zijn kelder geen kooien bevat maar een klein paleisje is waar Sabine en Laetitia graag vrijwillig vertoeven maar later toch tot inkeer komen en weer naar huis gaan.
Hij is een halfbloed.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:25 schreef Greetings het volgende:
- Michael leek er toch duidelijk als een buitenlander (Marokkaan) uit te zien! Maar hij heette dus gewoon Michael en heet Dragan Bakema, en dit klinkt dus ook niet echt Marokkaans. Opvallend.
P.S.
Die Michael had me wel wat stevige brandwonden rond zijn nek, poeh poeh....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |